Sruba 10.9 i nakretka samokontrujaca z tzw. serem. Kazdy dobry sklep z art, żelaznymi
ad.1 wygląda to tak, jakby sprzęgło nie rozłączało się do końca. Reszta biegów może wchodzić jak piszesz "w miarę" bo są to w przeciwieństwie do biegu wstecznego, biegi synchronizowane, a że dzieje się tak na rozgrzanym silniku to prawdopodobnie przez gęstość oleju.Spróbuj przed wbiciem wstecznego włączyć np. 2, a następnie wsteczny i zobacz co będzie...
Siemka mam problem jechalem hulajnoga i nagle mi sie wylaczyla miala full bateri poszedłem do domu podlaczylem nic cos poruszalem bo na kierownicy ma luzy odpalila sie ale jak wypychalem kierownice w przod a jak zostajwlem zeby do tylu sie cofla to sie wylaczala cos z kablem moze byc jakims ? Jak cos chodzi mi o luzy ze kuerownica ma luzy i do przodu...
Zaznaczyłem nakrętki o które pytasz (rzadko to jest przyczyna luzu).
Kiedy stuka? Przy luzach maglownicy właśnie stuka gdy kręcimy kierownicą na postoju i najczęściej stuka właśnie, gdy kierownica dochodzi do końca skrętu. Po prostu przekładnia przeżyła swoje i jest jej koniec - regeneracja lub wymiana na nową, regeneracji nie polecam. Regulacji raczej tam nie ma. Objawiło się po wymianie drążka, bo luzy na drążku kompensowały...
Bardzo stary temat i fajnie że nie zamknięty. Chodź chłopaki błotem się poobrzucali, co wynika z naszej wschodnio europejskiej kultury to nie wytłumaczyli na czym polega różnica między N75 a N18. Bardzo dużo jest wypowiedzi, że są zamienne i nawet na alledrogo wciskają zaworki N18 jako N75, ale z tego co gdzieś wyczytałem to różnica podobno jest w średnicy...
Poszukaj, sprawdź; po kolei cały układ kierowniczy oraz jego elementy, a jest ich tam kilka.
Koledzy już sprawdzone klient odpalił silnik i na postoju, na luzie kręcił kierownicą. Były te zakłócenia, jak kierownice puścił i się zatrzymała to zakłóceń brak. W związku z tym myślę że trzeba by było ją odkłócić - ktoś ma pomyśl jak? P.S. Wspomaganie jest takie czułe i ono nas zmyliło podczas wciskania sprzęgła i wrzucania biegu klient zawsze trzyma...
Zdejmij osłonę sprawdź co tam jest, ewentualne luzy szukaj.
Jeżeli stuka również na postoju przy małych szybkich ruchach kierownicą to tak.
od jakiegoś czasu czesto gęsto mi gaśnie auto czy na wolnych obrotach, luzie, zaczynam kręcić kierownicą wtedy wspomaganie zaczyna pracować i auto kaput, co to może być? dzieki wszystkim za odp.
Witam, posiadam Zetora 7211 i mam problem z luzem na kierownicy, nie jest on jakiś duży ale jest. W innym wątku wyczytałem, że można go skasować. Rozkręciłem kolumnę kierowniczą i jakie mam wnioski. Wszędzie piszą, że luz można wykasować tymi nakrętkami. Rozkręciłem te nakrętki i pod nimi jest taka tulejka, którą można wkręcić lub wykręcić i teraz pytanie...
Problem - luzy na maglownicy.
Kierownica chodzi lżej w czasie mrugania /przygasania/ świateł , bo pracuje właśnie wtedy wspomaganie.
Witam Może już odpowiedz się już nie przyda, ale ja miałem również duży luz i stuki na kierownicy i tak długo go szukałem, aż znalazłem. Przyczyna leżała na wałku kierownicy. Przy łączeniu wałka kierownicy i przekładni, nieco nad podłogą w samochodzie pod gumową osłoną jest gumowa wkładka na łączeniu która się wypracowuje i robi się luz. Jest to element...
Odkopię trochę temat bo nurtuje mnie pewne zagadnienie Od dłuższego czasu zbiera informacje odnośnie montażu wspomagania elektrycznego do C-360 Oglądałem takie wspomaganie u znajomego w C-330 i bardzo fajnie u niego działało Zaniepokoił mnie spory luz ruszając kierownicą na postoju Luz identyczny jak przy rozbitych końcówkach czy zużytej kolumnie Czy...
Nawet nie wiadomo o jakie luzy chodzi.Ile to schodzi sprawdzić połączenie kierownica-przekładnia.Tak samo drążki .Ale jak ktoś woli po kolei wszystko wymieniać.
Ogólnie możesz założyć tak, tam gdzie jest PS to zapomnij o regulacji. Tam gdzie go nie ma, możesz się bawić.
Poruszaj delikatnie kierownicą, lewo-prawo, nie kręć mocno, tylko poruszaj. Druga osoba kładzie rękę na sworzniu końcówki kierowniczej i usiłuje wyczuć czy jest luz. Stuk, puk podczas ruszania kierownicą, a także zmiana położenia końcówki do zwrotnicy ? poinformuje Cię o luzie. Podnieś koło i złap za oponę na górze i na dole, poruszaj jakbyś chciał...
Co do drgań w kierownicy są one spowodowane luzem- czuć po prostu przeskok na kierownicy po wjechaniu w nierówność. Stojąc i kręcąc kierownicą w prawo i lewo nawet go słychać. Końcówki drążków kierowniczych albo gorzej bo maglownica. Nie wiem u jakich paprusów byłeś skoro nie zdiagnozowali usterek.
Tracer to nie jest jakość to musisz wiedzieć, nawet jak kierownica kosztuje ponad 250 zł. Też mam kierownica Tracera model Drifter i również kierownica lata, ma luzy. Sprawdź czy nie masz w grze ustawionej martwej strefy od 70 %, jeśli tak to ustaw na 0 % - 5 %
z doświadczenia wiem, że przy regeneracji turbiny ze zmienną geometrią, czy potrzeba czy nie szlifuje się lekko kierownice tej turbiny (aby się nie zatarły z powodu nadmiaru nagaru), niestety często zdarza się, że osoba regenerująca zeszlifuje o kilka setek za dużo i powstaje luz pomiędzy tymi kierownicami, a podstawą po której się poruszają, efekt...
Orbitrol nadaje się do prędkości maks 50 km/h. I to przy tej prędkości już się jedzie od boku do boku i trzeba kierownicą cały czas robić korekty. Orbitrol nie pozwoli się kołom ustawić na wprost nawet jak puscimy kierownicę. To jest wada i dlatego orbitrola w szybkich pojazdach nie uwidzim. Orbitrola nie spotka się ani w ciężarówce ani w osobowych....
Stukanie w okolicy maglownicy przy ruchu kierownicą. Jaka może być przyczyna? Luz na kardanie wału kierownicy. Na taką przypadłość cierpiało np. STILO. Makówkę wsadzisz pod kolumnę podotykaj, poruszaj i wyjdzie co jest - na wyłączonym silniku i zaciągniętym ręczny - uważaj na palce. Jak luz na wieloklinie kardana to można dociągnąć nieco i zazwyczaj...
Kierownice można zostawić, normalne ślady pracy, zobacz jakie ma luzy połączenie łopatki kierownica, więcej niż 0,15 mm niestety mogą wystąpić problemy z regulacją ciśnienia ładowania. Na gotowcach raz się przejechałem i od tamtej pory nie stosuje.
Panowie to nie geometria.. Podniosłem dziś przód do góry, zblokowałem kierownicę i wyszło.. Luzy na przekładni kierowniczej.. Kierownica stoi a kołami skręcam jak u starej "trzydziestki". Tak więc chyba przekładnia do wymiany, bo podejrzewam, że regulacji żadnej tam nie ma.
:D to że źle się prowadzi może mieć bardzo dużo przyczyn od nie równego ciśnienia w kołach zaczynając , nie wyważone lub źle wyważone , po wypracowane elementy mechaniczne , sworznie , drążki, krzyżaki , rozdzielacz płynu , przekładnia (maglownica ) po tulejki zwrotnicy ale to powinno być wykryte na stacji kontroli / warsztacie samochodowym . W czystej...
Musisz zdemontować i rozebrać całą przekładnię, luz łożysk na wałku kierownicy regulowany jest podkładkami. Oczywiście kierownicę też trzeba zdjąć i kręcąc wałkiem kierownicy wysunie się on z obudowy.
Co to za diagnostyka na 100% jak słychać luzy kręcąc kierownicą. Diagnostykę robisz sam. Lewarujesz dane koło do góry łapiesz za gumę i szarpiesz w prawo i lewo z całej siły , jak coś lata czy stuka to patrzysz co i wymieniasz na nowe. Poza tym koła lepiej zamieniać na krzyż a nie tył na przód ( chyba że są kierunkowe ).
Może być zapieczone łożysko na kolumnie Mcphersona, ale to łatwo sprawdzić, jedna osoba wkłada rękę pod nadkole i łapie za sprężynę, a druga kręci kierownicą
Sprawdzałem na tym porcie gier dzojstik i działał więc port gier jest włączony Patrzyłem jeszcze u kumpla i on ma na PCI i mu również nie wykrywa a ja mam zintegrowaną ale dzojstik na gameport u mnie dzialal na luzie
Dla wszystkich którzy mają podobny problem - Rozebrałem silnik i wyeliminowałem luz poprzez podłożenie dwóch podkładek po czym problem zniknął, kierownica działa idealnie, nie występują już żadne anomalie. Dzięki za pomoc :) Dodano po 1 Problem nie leżał w czujniku a w luzie na silniku. Chociaż niewielki powodował duże anomalie. Po wyeliminowaniu luzu...
Witam. Żeby sprawdzić końcówkę drążka kierowniczego trzeba dostać się pod samochód czyli najlepiej z kanału. Będąc w kanale ręką poruszamy gałką czując luz(gałka stuka) to jest ona do wymiany. Można to też robić w dwie osoby, jedna porusza kierownicą w lewo i w prawo(krótkie ruchy) a druga dotyka ręką gałki i wyczuwa luzy, stuki na niej.Na gwinty nie...
Sprawdź łożyskowanie w główce ramy, luzy na łożysku koła, bicie koła.
Witam najprawdopodobniej uszkodzona jest maglownica. Jak już wcześniej kolego pisałeś wyczuwalne luzy na kole kierownicy i ciężko obracająca się kierownica to objawy uszkodzenia właśnie maglownicy (czasem także pompy wspomagania).
Tak zapinasz przyrządy i sprawdzasz co jest przestawione. Zawsze jest jakiś luz. Jak zmieni się kąt to zmieni się minimalnie zbieżność. ( choć kąt będzie w dopuszczalnej granicy)
Witam. Samochód Opel Astra F bez wspomagania, posiada luzy w ukłądzie kierowniczym. Zanim układ skrętny załapie trzeba ruszyć pare cm kierownicą. Czy luz może być na samej maglownicy?? Czy szukać gdzie indziej??
Podłącz urządzenie diagnostyczne I na ww łuku obserwuj kąt skrętu i moment obrotowy działający. Jeżeli będą "skakać" gdy jedziesz przez łuk trzymając kierownice nieruchomo, to problemem są luzy, jeżeli wartości będą stałe, to siadł moduł wspomagania.
jak krzyżak jest zatarty to ma luz i się właśnie blokuje. Jak go dotkniesz na przegubie i ktoś lekko będziesz kręcił kierownicą to poczujesz na nim luzy pod warunkiem że nie połamie Ci palcy hehe
Nie ma tam fasolek do regulacji. Każda śruba ma luz w otworze więc przez to trzeba ustawiać zbieżność. Dodatkowo wymieniałeś tuleje w wahaczach.
Zawsze jest taka ewentualność ,ale one zanim przestaja działać to najpierw cierpią na luzy,wycieki i inne przypadłości. Zaworu nadążnego gdyby był uszkodzony to nie da się zregenerować.
Witam,problem rozwiązany,przyczyną pływania stilacza był minimalny luz pod kierownicą a dokładnie między wspomaganiem a Krzyżakiem przy maglownicy trochę gimnastyki i bestia smiga. Dziękuję i pozdrawiam.
Cześć :), ale odkopałeś stary temat. Co do sprzętu to już mi wymieniali 3 sztuki, każda po około 2-3 miesiącach dostaje duży luz na łożysku od wrzeciona (ten luz na filmiku to jest pikuś z tym co się robi po użytkwaniu) jakiś szitowe rozwiązanie ma ten model... (robilem amatorski remont domu, skręcanie mebli, wiercenie w bloczku komórkowym, trochę w...
Rzuć okiem tutaj link z elektrody: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... Niestety Apollo nie słynie z dobrej jakości wykonania, najlepiej rozkręć kierownice i zobacz czy potencjometry i kable są całe, nieuszkodzone, sprawdź kabel czy nie jest popękany - ten który zaiste wychodzi z przodu kierownicy przy gnieździe dla pedałów, może ma luzy...
Wtedy musiałbyś edytować mapę od n75. A to nie jest takie proste. Dwa problem może być w luzie na geometrii turbo ,a większość regenerowanych ma luz (ruch sztangi bez zmiany uchylenia kierownic w zmiennej geometrii turbiny).
Cały przód jest bez luzów, było wszystko robione. Wydaje mi się że luz jest w kolumnie kierowniczej, muszę trochę przekręcić kierownicą dopiero jest reakcja na drążki kierownicze.
W zasadzie możliwości naprawy korespondencyjnej zostały wyczerpane. Jak przypuszczam i uprzednio napisałem pompa niestety zużyła się. Czyli powstały powiększone luzy między wirnikami i kierownicami. Efektem jest właśnie obniżone podciśnienie (wartość bezwzględna). Jeśli naprawiający dysponuje stanowiskiem pomiarowym (w co wątpię) to wychwyci przyczynę....
Sorki ze teraz ale znalazłem dopiero to.Tez mam ta kierownice i powiem ci ze miałem tez luz na skrecie w prawo.Ale odkręciłem kierownice i przykręciłem spowrotem i działa normalnie jak na razie.
dzięki, proszę o wypowiedzi również innych użytkowników, np. co z tą kierownicą.
Witam, mam pytanko do panów. Kupiłem tenże traktorek nowy jakieś miesiąc temu i dręczy mnie problem luzu na kierownicy, mniej więcej 4 cm w jedną i drugą stronę, przez co nie jest on tak zwrotny. Czy to normalne, tak być powinno?
mój samochód ma luzy na kierownicy sprawdziłem końcówki drążka jedna miała luz to ją wymieniłem ale problem jest nadal. Ruszam lekko kierownicą w prawo i lewo to słyszę pukanie a gdy ruszam jeszcze słabiej to drążki nawet nic nie drgają. Pytanie gdzie może być ten luz i jak to najszybciej sprawdzić? samochód ma wspomaganie może istnieje jakaś regulacja??...
Najprawdopodobniej wybity wspornik z prawej strony(nowy ok 30-40zl)i zadne ustawianie nie pomoze,galki tez sprawdz.Jesli chodzi o przekladnie nie dokrecaj zbytnio bo mozesz miec przykra niespodzianke podczas jazdy,zablokuje ci sie kierownica.
Witam. Traktorek jak w tytule łapie coraz większe luzy na kierownicy. Luz wynosi na oko 1/5 obrotu. W bloku kierownicy jest śruba do redukcji tego zjawiska ale to nic nie daje. Koszt używanego mechanizmu to ok 700-800 zł. Nowe koło ślimakowe kosztuje ok 600 zł. Jest jakaś alternatywa żeby to naprawić ?
luzy są w kolumnie
Sprawdź, czy przewód powietrzny serwa nie jest luźny, który może być też luźny przy pompie wacum. Czy masz "dobry" hamulec nożny (np. twardy pedał i kiepski efekt hamowania). Ponadto jak pracuje silnik tj. czy sterowanie turbiną nie odbiega od normy. To, że cichnie szum przy ruszaniu kierownicą tłumaczyłbym właśnie jakimś pośrednim naciskiem na ścianę...
fiat punto nie jest skomplikowany ,sprawdź na początek czy nie masz jakichś luzów, stuków w kołach można sprawdzić na postoju ;podczas energicznego ruchu kierownica w tzw luzie kierownicy czy coś nie stuka (np łożyska , końcówki drążków) , po podniesieniu i obrocie koła - można sprawdzić czy nie obcierają łożyska (powinno lekko się obracać) , łożyska...
Kolego jesli chodzi o ten drążek zmiany biegow to sprawdz poduszkę silnika i poduszki skrzyni biegow bo może to byc przyczyną własnie tego latania w przód i w tył i na boki, ale sprawdz też jeszcze polaczenia drążka z wybierakiem skrzyni, bo tam tez czesto wystepują duże luzy.
Czy luz jest na pewno na przekładni czy może na drążkach ,jeśli chodzi o maglownice to nic się nie podkręca,raczej wymiana ,można regenerować ale to wychodzi dość drogo.lepiej jakaś dobra używka.
Wyważ kierownice ;) a tak serio to półosie do wymiany jak tylko podczas przyśpieszania. Na luzie objaw nie występuje?
Co do luzu to musisz kupić łożyska innej firmy bo te mają złą tolerancję wymiaru wałka. co ? Składasz poprawnie, kierownica ma mieć luz i jest to nieruchoma część całego zespołu. Teraz musisz nałożyć ostatnią turbinkę, dobrze skręcić sprawdzić czy turbinka nie ma bicia, jeżeli ma troche można ją naprostować. Dalej nabijasz blaszaną obudowę i sprawdzasz...
Jak nisko? Czy utrzymują się czy falują? Czy po chwili je podnosi czy tak nisko trzyma cały czas? Czy to zależy od okoliczności (przy gazówka, toczenie się na luzie), jak obciążysz silnik (światła, szybkie krecenie kierownicą na postoju)? Ten błąd sondy lambda to która sonda i jaki to błąd?
czy może jest jakas przyczyna ze ten drążek sie wykrecil z końcówki? On się nie wykręcił, tylko zerwał z gwintu. A przyczyna - gwint ma zawsze jakiś luz. Do likwidowania tego luzu i zabezpieczenia przed odkręceniem jest kontra widoczna na zdjęciu. Musiała się odkręcić, a przez to zrobił się luz na gwincie i stopniowo się powiększał, aż do zerwania...
Witam. Samochód Cordoba I 99r. Problemy zaczęły się po wymianie uszczelki glowicy. Od tego momentu zmieniłem: przepustnice (nowy chinski zamiennik), aparat zapłonowy, nowy akumulator, kable zaplonowe, swiece+cewka niecały rok temu. Objaw jest taki. Po nagrzaniu silnika, na biegu jałowym obroty falują kilka razy i auto gasnie, dodatkowo silnik sie dławi...
Do dzieci to jeszcze trochę 23 lata dopiero za mną, jakiś rok dwa temu miałem maglownice wymienianą po tym była zrobiona zbieżność , koła są ok wyważone co sezon na wywazarke jadę przy 140 na godzinę czuć jaki belki luz miała kierownica byłem u jednego typa mówi jeździj , ale to coś nie tak. Kierownica na środku A cos z tym muszę zrobić bo to ciężko...
Witam! Podczas jazdy po wybojach lub ostro skrecajac czuć że auto pływa... Drążki sa w bdb stanie ,końcówki nowe meyle a podczas jazdy na wprost dalej wyczuwam luz prawo-lewo na kierownicy . Co to może byc?
Załóż koło i wtedy sprawdź luzy...
Jutro sprawdzę czy jest jakiś luz na przegubie.. lecz ruszając kierownicą słychać stuki w wyższej części zawieszenia i to mnie również niepokoi zastanawiam się czy problemem nie jest coś innego.. ale dzięki za trop jutro to sprawdzę.
A jak zachowuje się kierownica gdy nią kręcisz bez zapłonu? Bo ja u siebie rozkciłem całą pompę oczyściłem i wspomagania dalej brak ale pompę jest słychać tylko jak na max skręce w którąś stronę.Natomiast kierownica obkręca się tak jak by skokami cojakiś czs jest luz ai tk na zmianę stawiam więc na usterkę maglownicy
Jeżeli masz krzywe tarcze, to podczas hamowania powinien też pulsować pedał hamulca. Jeśli trzepie kierownicą to raczej luzy w zawieszeniu, lub krzywa felga, czy też uszkodzona opona. Może sprawdzić jeszcze raz tył, czy dodrze mechanik wyregulował i odtłuścił te nowe bębny. A jak trzyma ręczny?
Zapomniałem napisać. Tak, rozwiązałem. Pamiętaj jednak, że u Ciebie może być to awaria czujnika kopiowania jak ponoć to jest u części ludzi. U mnie były dwa problemy . Pierwszy to luz na sworzniu ramienia kierownic który przechodzi przez ścianę turbo do kierownic. Do tego wygląda jakby ogranicznik ramienia był wytarty wiec gruszka mogła wciągnąć sztangę...
Temat ustawienia zbieżności mamy omówiony /nie zdejmujemy kierownicy/. Poruszę inny bardzo interesujący temat. Bez sprawdzania, przez telefon mechanik stwierdził, że jak chce mieć prosto to do regeneracji będzie maglownica, coś nie chce mi się w to wierzyć. Nie znam układu kierowania tego auta /chyba ma wspomaganie elektryczne/.Jaki wpływ na ściąganie...
Wymontowanie corsa c wspomaganie elektryczne. Trochę zabawy, trudno wyjąć ale można. W maglownicy mogą występować luzy poprzeczne lub wzdłużne. Poprzeczne można sprawdzić ruszając drążkiem kierowniczym, wzdłużne kierownicą (słychać stuki).
Witam. Nie piszesz czy auto identycznie reaguje w zakręcie lewym i prawym? Jak amortyzatory tylnej osi?-jeśli słabe to też będzie niestabilny na zakrętach. Jak tuleje lewego wahacza - nie mają luzów? A tak prawdę mówiąc to - jadąc po nierównosciach to przednie koła ""kręcą"" kierownicą. Jeśli masz luzy na układzie kierowniczym to może objawiać się to...
Proponuję najpierw skontrolować luzy w zawieszeniu. Jeżeli końcówki drążków kierowniczych są OK, brak luzów na wahaczach, to maglownica może mieć luz. Skaczący pasek to objaw nierównych oporów pompy wspomagania. Wymiana płynu w układzie wspomagania może pomóc, jeżeli nie ma luzów.
Witam, sprawdź czy nie ma luzu na wieloklinie przekładni, tzn na wejściu do przekładni kierowniczej między pedałami. Najlepiej jedna ręka na wieloklin druga lekko ruszasz kierownicą w lewo, prawo, przeważnie jest tam luz , który wystarczy zniwelować przez dokręcenie śruby.
Witaj! Sprawdź zawieszenie - umocowania, rama - wahaczy, zbieżność,kąty pochylenia/geometria, bicie kół/ no i luzy. Zobacz stan ramy czy nie zjedzona przez rdzę. w miejscach mocowania wahaczy,amortyzatorów. Pozdrawiam Miro.Nasz
na zgaszonym bez zapłonu nie ma czasem luzu w kierownicy? ja tak miałem ale po zmiana opon pomogła
Od 3 miesięcy jestem posiadaczem Audi A6 C4 2,5 tdi. Niepokoi mnie stukanie podczas jazdy na wprost przy przyspieszaniu lub hamowaniu ( nawet przy zdjęciu nogi z gazu). Mechanicy wykluczają luzy na końcówkach drążków (również samochód nie ma odchyleń przy jeździe na wprost z luźną kierownicą). Brak luzów na kierownicy. Czy przyczyną może być przekładnia...
te szarpnięcia nie wpływają w żaden sposób na kierownicę, a drążki i łączniki wymieniałem, bo na samej kierownicy też mam lekki luz
Jak dla mnie na 90% problem tkwi w układzie kierowniczym, a nie czujesz by autem bujało jak są koleiny albo lekkie nierówności kierownica nie lata sobie samodzielnie? Sprawdź luzy na drążkach albo przekładnia.
Pytanie do kumatych. Diagnosta stwierdził, że mam spory luz na przekładni, potwierdzilem to u mechanika. Sugerują regenerację lub kupno sensownej używki. Wiem, że moźna probować skasowac luz śrubą regulacyjną, pytanie czy to cos da? Brak wycieków, na samej kierownicy nie wyczuwam jakiegoś strasznego luzu, nic nie stuka i nie puka, kierownica nie chodzi...
a czy przypadkiem wał kierownicy nie ma luzu osiowego ?? będzie się to objawiało podnoszeniem i opadaniem kierownicy podczas kręcenia nią, jesli tak, to należy zdjąć całą górę przekładni, tzn obudowę wału kierownicy i tam są podkładki regulujące luz osiowy, może jest ich za dużo trzeba dobić łożysko, wymierzyć jaki jest potrzebny luz, zmierzyć kołnierz...
Witam. Mam następujący problem, najprawdopodobniej zużyły się ślizgi(łożyska) wentylatora, ponieważ kiedy dotknę go i poruszam, bo luzy na boki, a po załączenie wibruje kierownica, lewarek i strasznie buczy. Czy wymienię same te ślizgi, czy muszę kupić nowe wiatraki?
Jak ściera opony to geometria przedniego zawieszenia do sprawdzenia plus luzy. Ni tylko zbieżność ale kąty pochylenia też (tzw negatyw).
Witam.Możliwe, że są luzy na przekładni kierowmiczej i z tego powodu słychać stuki,Opóźniona reakcja na ruchy kierownicą jest raczej spowodowana złym stanem amortyzatorów. Pozdrawiam.
Masz za duży luz gdzieś na łączeniu orbitrol-kierownica albo za mały wieloklin albo coś innego.. Z tym na zgaszonym to normalne tak ma działać pełny układ kierowniczy hydrauliczny.. Nie wspomnę że będzie ci uciekać kierownica co dzień w innym miejscu punkt "0"..
Założyłem alu felgi firmy Artec do Corolli i po wyważeniu okazało sie że powyżej 120 drży kierownica. Wykluczyłem już luzy w układzie kierowniczym i gałki.Sugerowano mi że do fel aluminiowych stosuje się na śruby mocujące tulejki ustalajace.Czy ich brak (przecież skosy na nakrętkach muszą ustalić koło)może być przyczyną drgań.Gdzie takie tulejki można...
Raczej turbo jest adekwatnie regenerowane do kwoty za zapłaconej. Przepływomierz w porządku. Jedynie można by spróbować pobawić się śrubą ograniczenia maksymalnego przymkniecia kierownic (tą która ogranicza maksymalnie wyciągnięcie sztangi nie ta na samej sztandze). Wkręcił bym ja o pół obrotu i log czy jest poprawa jak tak to o kolejne pół obrotu aż...
No tak jest. Jeszcze on ma wspomaganie elektryczne więc każdy ruch kierownicą to jest pobór prądu. Ale też na luzie pracuje tak jak by miał niskie wolne obroty.
Jest prawidłowy luz na lince gazu? Przy skręcaniu kierownicą też to się dzieje?
Przeguby wewnętrzne zostały wymienione na fabrycznie nowe. Co prawda nie oryginalne lecz nowe. Myślę że objawy są dość charakterystyczne. Auto wibruje TYLKO NA DRUGIM BIEGU. Delikatnie drży karoseria. Drgania nie są przenoszone na kierownicę. Jeśli były by luzy w zawieszeniu, problem z oponami, uszkodzone sprzęgło itp. podejrzewam że drgania występowały...
Czy jest jakaś różnica między jazdą na biegu, a jazdą na luzie?
Witam. Mam pytanie, przy prędkości od 50 km/h w górę słychać odgłos jak na filmiku. Im szybciej jadę, tym głośniej i szybciej 'kręci'. Nie ma znaczenia zmiana biegu/luz, czy skręcanie kierownicą. Czy macie jakiś pomysł co to może być? Nie mam jeszcze opon na zmianę, dlatego nie mam jak przetestować czy to opona. [url=https://youtu.be/ZeptJXTDl4I]Link.....
Witam. Mam problem. Ostatnio zmieniłam sprężyny w mojej Corsie po tym ustawiłam zbieżność. A podczas jazdy autem, kierownica mi czasami drży. Byłam sprawdzić luzy na stacji diagnostyki ale okazało się, że ich nie ma. Może ktoś wie czym spowodowane jest to drżenie? Proszę o pomoc.
Dzień Dobry, Mam prośbę o sugestie jak rozwiązać problem z luzem koła kierownicy. Mam wyczywalny luz na samym kole kierownicy, można ją poruszać w pionie jak i w poziomie zarówno przy wyłączonym jak i włączonym silniku. Samochód prowadzi się dobrze. Przy samych skrętach nie wyczywam luzów. z góry dziękuję za informację pozdrawiam
jesli chodzi o posytoje to powinny sie swiecic (Na pewno widziales kiedys na drodze goscia ze spalona zarowka w mijania a swiecila nu sie z jednej strony pozycja). jesli idzie o kolor niebieki to sa 2 powody 1 niebieski jest zarezerwowany dla policji i strazy .... 2 to jest wazniejsze, mozna niec niebieskich postojowek bo pojazd silnikowy powinien byc...
Sprawa rozwiązana. Okazało się że luz był miedzy kierownicą a krzyżakiem. W kolumnie kierowniczej jest rura wysuwana dzięki której można regulować kierownice w przód i tył i w niej wyrobiły się ząbki. Aby nie tracić możliwości regulacji postanowiłem nawiercić dziurkę ( w rurce o mniejszej średnicy ) włożyłem w nią metalową kulkę od łożyska i podparłem...
Cześć wszystkim. Ostatnio zauważyłem że pękła oslona z prawej strony przekładni kierowniczej i zrobił się luz na wyjściu z przekładni. Jak poruszam kołem prawo-lewo to czuć luz. Z lewej strony jest ok. Jak jadę po dziurach tym kołem to słychać stuki. Jak jadę autostrada to powyżej 100km/h zaczyna drżeć nadwozie, bije kierownica i czuć stuki w kolumnie,...
Tak, ja miałem. Fiat Punto 1.1. Maglownica bez wspomagania wytrzymała 65000km w Warszawie 1,5roku) i teraz tłucze jak by jeździła 12-15lat! Stuki na kierownicy, luzy, wibracje, najmniejsze dziury czuję. Właśnie zamówiłem nową Magneti Marelli za 199zł. To samo było w Vectrze B 8lat temu. Maglownica Made in PRC wytrzymała rok. Te same objawy co w Punto....
mam dosyc dziwny problem z poczatku myslalem ze to wina silnika ale teraz juz sam nie wiem gdy pojezdze troche po miescie zwlaszcza teraz w tej goraczce samochod robi sie jakby ciezki, jak by mi ktos doczepil przyczepe, silnik ma mniejsza moc, ale jadac na luzie tez sie wydaje toporny, kierownica tez ciezej chodzi, myslalem ze to silnik osiaga 90 stopni...
kierownica tracer kalibracja kierownica kierownica gt900
poziom elektrolitu akumulatorze maszynka predom matryca iphone
logowanie elektroda przewód hamulcowy długość
DeWalt DCB107 SMD Primary Code: IW1710 & P10NK60ZFP Faults, Replacements, and Board Revisions Separator odmy Skoda Fabia – objawy, wymiana, numery OEM, diagnostyka TSI TDI MPI