Do tej pory wydawało mi sie że małe ciśnienie oleju może być spowodowane albo małą ilością oleju albo uszkodzoną pompą. Co ma do tego stan silnika ? ...
Jestem mechanikiem, konserwatorem tego dźwigu , lecz pierwszy raz mam problem z czymś takim. Dodano po 1 Jestem mechanikiem, konserwatorem tego dźwigu , lecz pierwszy raz mam problem z czymś takim. Dodano po 12 Jestem mechanikiem, konserwatorem tego dźwigu , lecz pierwszy raz mam problem z czymś takim.
Jaki tłumik? To przepływowy podgrzewacz oleju i powietrza. Pisałem o nim wcześniej. To ma być palnik nadciśnieniowy. Więc małe ciśnienie oleju będzie. ps. dobra :) kupiłem elektrozawor olejowy, typowy. Poczekamy jak przyjdzie.
Za małe ciśnienie oleju i już.
Element który zaznaczyłem na czerwono wiem że nazywa się po angielsku rocker arm, niestety nie znam jego polskiej nazwy To dźwignia popychacza zaworu, zwana potocznie "konikiem". Nie wiem jaki przebieg ma tam magistrala olejowa ale albo coś ją zablokowało, albo te popychacze są na końcu i jest za małe ciśnienie oleju.
uszkodzony napinacz nic niema do ciśnienia oleju ja bym sprawdził raczej pompę olejową ona raczej daje za małe ciśnienie oleju.
Przy małych obrotach silnika, jest małe ciśnienie oleju, i zapala się kontrolka. Może to być spowodowane zbyt niskim poziomem oleju, lub jego małą gęstością (temperatura), ewentualnie rozcieńczony benzyną. Na początek, sprawdzić poziom, ewentualnie dla pewności, wymienić olej.
... Opiszę co udało się ustalić: -stan oleju podnosi się i czuć w nim woń benzyny, już pierwszego dnia po wymianie olej bardzo ściemniał, -czerwona kontrolka ciśnienia oleju zapala się dopiero po osiągnięciu przez silnik temperatury 90 stopni i dzieje się to poniżej 2tys obrotów, po dodaniu gazu do ok 3tys gaśnie na jakieś 20-30sek -odpalając auto...
Pozostał tylko rozdzielacz do wymiany , lub masz gdzieś coś pęknięte , przez co jest małe ciśnienie oleju na tłoku sprzęgła .
W barach to może być mało dokładny. Do ilu bar wyskalowany. Najlepiej do 6 żeby był. Jak długi przewód do zegara. Czasem powietrze w grubym i długim przewodzie może zafałszować wynik. Jeśli jest możliwość wkręć bezpośrednio. Kolejna rzecz. Umiejscowienie czujnika ciśnienia oleju w każdym aucie jest różne i jego lokalizacja nie jest odpowiednia do pomiaru...
a możne jest za małe ciśnienie oleju na ciepłym silniku to tez mozna sprawdzić
Czerwona kontrolka jest od ciśnienia a nie ilości oleju. Wychodzi że silnik się kończy (na zimnym za małe ciśnienie oleju). Warto sprawdzić to manometrem u mechanika.
powodem ciężkiego skrętu jest za małe ciśnienie oleju w układzie hydraulicznym dzielnik przepływu oleju. Mogą być taż zapieczone zwrotnice
Jest możliwe, tam jest takie zabezpieczenie, że jak w czasie pracy silnika czujnik zasygnalizuje za małe ciśnienie oleju przekaźnik cośtam odcina.
Gaz i lubryfikację można sobie odpuścić, jedynie podrabiany olej z allegero lub zatkane kanały ojejowe lub małe ciśnienie oleju. Zresztą i tak silnik do wymiany więc po problemie. Zresztą te silniki potrzebują bardzo rzadkiego oleju rzędu 0W20 0W30.
Problem rozwiązany, filtr oleju zapchany - małe ciśnienie oleju - problem z fazami rozrządu, a także filtr powietrza mocno zasyfiony. Dziękuje za pomoc.
Ponieważ mam małe ciśnienie oleju postanowiłem wymienić pompę oleju I pewno tak będzie. Układ smarowania w C 328 był dwuobwodowy, gdzie jedna sekcja pracowała tyko na filtrowanie i nie miało znaczenia ciśnienie w tym układzie. Pompa w C 330 jest jednosekcyjna i filtrowanie odbywa się bocznikowo gdzie filtr stanowi określony ( większy od bączka ) opór...
Gdyby było za małe ciśnienie oleju to by się zatarł , urwał wał itd . W lecie by się przegrzewał . Diesel potrzebuje dużego sprężania i dobrze rozpylonego paliwa .
Te błędy, czyli spalanie stukowe na wszystkich 4 cylindrach to raczej skutek niż przyczyna. A przyczyna jest pewnie mechaniczna: - zużyte popychacze hydrauliczne - niewłaściwy olej - za małe ciśnienie oleju w głowicy - zużyty wałek / wałki rozrządu. Dla wprawnego mechanika diagnoza to 15 minut roboty -> zdjąć dekiel i popatrzeć/ pomierzyć.
IMHO Vanosy nieszczelne mechanicznie lub za małe ciśnienie oleju do sterowania Vanosów. Można łatwo sprawdzić zmieniając olej na Castrol 10w60 i obserwować, czy będzie poprawa, zwłaszcza na ciepłym silniku. Trzeba także sprawdzić ciśnienie oleju, najlepiej w pobliżu zaworów sterujących (nie pamiętam, czy i gdzie są śruby kontrolne).
EDIT: dwa pytania. http://alle Czy taka pompka samochodowa, 12v bedzie działała jak ją podłącze do zasilacza takiego zwyklego sieciowego 12v? i drugie: Czy taka pompka oleju http://alle da sobie rade ze smarowaniem spreżarki? Linki do aukcji. REGULAMIN!
Żarzenie się kontrolki oleju,na niskich obrotach i zapalenie, gdy silnik się zagrzeje może oznaczać bardzo rzadki olej, ale też uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. Najgorsza opcja, to słabe, za małe ciśnienie oleju. Najlepiej zacząć od wymiany oleju i pomiaru ciśnienia oleju. Jeśli wyjdzie wszystko w porządku,to masz szczęście i zaoszczędziłeś trochę...
Również zainteresowałbym się panewkami. Coś małe to ciśnienie oleju.
Witam. Mam taki problem, że od jakiegoś czasu w moim golfie piszczy i mruga kontrolka oleju. Poczytałem forum i najpierw wymieniłem czujniki oleju - oba. Niestety nic nie dało. Mechanik stwierdził, że jest zbyt małe ciśnienie oleju. Wymienił więc panewki. Samochód chodzi normalnie - igła po prostu. Tylko ta kontrolka piszczy, niezależnie od obrotów...
Na początek wymienić olej i filtr w skrzyni, w serwisie zajmującym się serwisem/naprawą skrzyń biegów, wygląda to na usterkę mechaniczną skrzyni, często błędy ukazują się w konsekwencji uszkodzenia mechanicznego skrzyni. Małe ciśnienie oleju w skrzyni, lub uszkodzony mechanicznie elektrozawór który jest sterowany przez sterownik nie powoduje zmiany...
Witam wszystkich.Sprawdziłem masę i kabel zasilający opór0.01 oma działki między komutatorem są głebokie na 0.4 mm.I tak nadal ciężko kręci,nieraz aż sie zatrzyma a po chwili ruszy niema pomysłu pradzcie.A może ma małe ciśnienie oleju i zaciera sie??>
W wężu od IC było bardzo mało oleju (co to ma za znaczenie?), ale auto dojechało do mnie z migającą kontrolką oleju. Turbinę już wymontowałem i teraz pytanie: Lepiej używaną z przebiegu np 40 tyś czy regenerowaną? PS2 Jak sprawdzić ciśnienie oleju jak założę dobrą turbinę, wyczyszczę silnik przepłuczę świeżym olejem, zmienię filtr i zaleję olejem? Chcę...
Wygląda na to że silnik jest już mocno zużyty, kontrolka smarowania świeci się bo są już duże ubytki ciśnienia . A ciśnienie sprężania wydaje mi się za małe, sprawdź dobrze czy prawidłowe to 8,8. Niewiele mniej maja dwusuwy !
Był uszkodzony filtr oleju dlatego było za małe ciśnienie. pozd
Możliwe że jednak czujnik temperatury kończy żywot, w byłym moim z 1999 roku z silnikiem AHF miałem zdarzenie z czujnikiem ciśnienie oleju, ogólnie za małe ciśnienie, wymieniłem na nowy i po kłopocie, w Twoim przypadku zapewne jest tak samo, sądząc po wieku auta.
Podmuch wsteczny będzie występował zawsze. Ciśnienie zaraz za wentylatorem, a przed krążkiem powninno być do max 2,5mbar. Dodatkowo dochodzi regulacja klapą powietrza i ciśnieniem oleju. Bez manometru i analizatora możesz tylko narobić większego bałaganu niż masz w tej chwili. Moim zdaniem nie ma sensu zdejmować komina. Gdyby to było ciśnienie w komorze...
Aczujnik oleju jest przy gdzieś przy filtrze oleju czy styłu tak jak na poniższej ilustracji punk 2? https://obrazki.elektroda.pl/7856772600_... To na zdjęciu to czujnik ciśnienia oleju. Czujnik poziomu oleju powinien znajdować się w misie olejowej. Jeśli lampka oleju się zapala przy podwyższonych obrotach to obstawiam ze jest to zbyt...
Witam W moim pojeździe pojawił się następujący problem. Odkręciło się koło pasowe od pompy oleju - nakrętka była jeszcze na trzpieniu ale odkręciłem ją w palcach. Nic nie zostało uszkodzone bo usterka "wyszła"przy wymianie rozrządu. Delikatnie jest koło porysowało stożek na którym jest mocowane. Teraz mam dylemat. Czy wyszlifować stożek i zamocować...
ale to prawda ze to moje auto ma 150tys km przejechane, ta awaria stała się nagle podczas gwałtownego hamowania. Jak wymieniłem na wiosnę olej (półsyntetyk) to ta kontrolka przy tych niskich obrotach się nie zapalała dopiero po miesiącu jazdy na nowym oleju zaczęła się włączać Dodano po 4 jak czytałem książkę napraw mojego auta - wymiana pompy oleju...
Dlatego, że gdy ciśnienie oleju jest za małe to czujnik zwiera styk do masy. Czyli na diodzie (lub żarówce) musisz miec plus po stacyjce, a minus jest sterowany czujnikiem. Tak samo jest z niektórymi innymi kontrolkami i czujnikami w tradycyjnych instalacjach: - czujnik/kontrolka poziomu paliwa, czujnik/kontrolka temperatury. Ale to nie tłumaczy dlaczego...
A czy może być tak że jak kręcę kierownicą wolno to pompa wytwarza za małe ciśnienie i stąd pojawia się to syczenie? Bo to akurat sprawdziłem i jest prawdą. Pompa pompuje tyle oleju w zależności od obrotów silnika. Małe ciśnienie jest dlatego że do powolnego skrętu kół przy normalnym obciążeniu przodka nie trzeba więcej. Gdy kręcisz powoli, to np 20%...
W tym silniku jest pasek rozrządu plus łańcuch między wałkami. Po ok 200 kkm wymaga wymiany łańcuch plus napinacz hydrauliczny. Jako że jest to napinacz hydrauliczny to sprawdź jeszcze ciśnienie oleju zbyt małe powoduje nieprawidłowe napięcie łańcucha.
Ten dźwięk to ostrzsżenie o zbyt małym ciśnieniu oleju .Powiązane jest to z obrotomierzem , duże obroty i małe ciśnienie.
Jest jeszcze bardzo nikła nadzieja ze czujnik cisnienia nie pracuje właściwie. Lecz w takim przypadku należy jak najszybciej udać sie do warsztatu i prosić o zmierzenie cisnienia smarowania. Ciśnienie gdy zbyt małe może oznaczać zużycie silnika ... ale bywaja przypadki kiedy jest niskie gdyż filtr oleju jest wadliwy (jesli tak sie dzieje zaraz po wymianie...
Obstawiam problem z olejem, za małe ciśnienie, syf w układzie lub problem ze spływem do miski.
CASTROLu EDGE.Nie pamiętam dokładnie,ale chyba Mod Przemo miał taką sytuację W dobrym kościele Ci dzwoni ;) To był castrol, ale nie edge, ale mniejsza z tym bo u mnie inna historia była. Prawda taka że po wymianie turbo powinna być wykonana kontrola ciśnienia oleju, według zeznań autora można się domyślać że turbo się skończyło, olej w wydech poleciał...
Tadek , nikt nie pyta jak działa pompa oleju i w którą stronę ma się obracać , więc nie uświadamiaj . Jest problem że pompa wytwarza za małe ciśnienie i jak ją naprawić . Jak masz filmik youtube , "naprawa pompy oleju " to owszem , proszę bardzo .
Cześć. Panowie borykam się z problemem dziwnego odgłosu pracy silnika. Są to. 1.Przy dodawaniu powoli gazu takie cykanie które po dalszym dodawaniu zanika a zwiększenie ,znowu się pojawia tylko ze szybsze.Mysle że to z głowicy. : Czyżby luzy zaworowe, -co tam jest, hydropooychacze , czy płytki, dźwigienki. Jest jak tam jakaś regulregulacja.Moze ktoś...
Witam Witam forumowiczów. Mam problem ze skrzynią DSG w Passacie B6 3.2 250KM Skrzynia zmienia biegi ale jakby na odwrót. Tzn przy rozpędzaniu auta np wskoczy na 3 i dalej nie idzie w górę, ale jak się zwalnia to redukuje na 4 potem 5,6 i staje. Przy ruszaniu zmieni czasem na 1 ale raczej trzeba ruszać z dwójki. I nie ważne czy na na automacie czy po...
W pompie jest zaworek(jakby przelew) który decyduje o ciśnieniu.Być może on jest uszkodzony.U mnie było tak że zaworek się zaciął i podał max ciśnienia i muszę przyznać nie było dobrze(opadły zawory).Poz artur
Mad Max Masz rację,tylko że przy niskim poziomie oleju ,ciśnienie może być prawidłowe,natomiast przy prawidłowym poziomie( ciśnienie oleju)może być małe. I pewnie trzeba zrobić pomiar ciśnienia smarowania.
Też miałem taką sytuację. Zregenerowałem turbo i po dwóch dniach śmierć. Okazało się że pompa oleju dawała bardzo małe ciśnienie i smarowanie było niedostateczne. Po wymianie pompy oleju i ponownej regeneracji turbo wszystko działa poprawnie.
Co do tych popychaczy nie wiem o co chodzi Popychacze hydrauliczne zaworów regulują automatycznie luz zaworowy lecz muszą być wypełnione olejem. Jeśli ciśnienie oleju małe to często popychacze pracują nieprawidłowo i z głowicy dochodzi rąbanka, stuki.
Widzę że podobnych problemów z rozrządem ma kilka osób. U mnie jest dokładnie to samo, wymieniony kompletny oryginalny rozrząd i kilka górnych napinaczy, wymienione szklanki, nic to nie daje. Na zimnym słychać przez 10 sek i się uspokaja, na ciepłym już nie. Mam jeszcze pomysł aby sprawdzić drożność kanałów olejowych, może góra silnika pracuje z za...
Nie wiem czy wiesz ale żeby wymienić pompę oleju to trzeba ściągnąć aluminiową część miski olejowej a żeby to zrobić to trzeba zrzucić skrzynie biegów. Do sprawdzenia smoka wystarczy zdjąć stalową część miski ale pompy wyjąć się wtedy nie da. Koszty nie są małe. Błąd mówi o tym że nie reaguje wałek rozrządu - zmienne fazy. W opisie błędu jest B więc...
Kolego jeśli masz iskrę w skuterku i pomimo wlania paliwa (ok. 1 cm 3) wprost na tłok silnik nie zaskoczy, to najpewniej silnik do remontu - za małe ciśnienie w cylindrze. Sprawdź jeszcze na innej świecy. Czy sam robisz mieszankę paliwa z olejem, czy robi ją automat w skuterze. Może nie miałeś oleju, albo padła pompka oleju. Jeśli po sprawdzeniu przyrządem...
temat dawno zakończony ale może komuś się przyda. Nie była to awaria czujnika lecz awaria dyszy oleju która podaje olej na denko tłoka w celu jego chłodzenia. dysza po prostu wypadła i ciśnienie oleju faktycznie było małe. Po wklejeniu dyszy problem ustał i do tej pory motor chodzi bez problemu.
czujnik od malucha jest prosty i zwieci się jak brakuje oleji i nie abrsorbuje jak jedzisz w trasie Czujnik, który wskazuje zbyt mały poziom oleju (zbyt małe ciśnienie), czyli kontrolka zapalająca się wtedy, gdy jest mało oleju, jest w każdej bryce!!!. Tu chodzi o czujnik, który będzie stale pokazywał (mierzył) jakie jest ciśnienie oleju. Tak więc...
Też właśnie mi się wydaje, że za małe ciśnienie na rozgrzanym silniku. Na zimnym ma około 3,5 bara, olej jest 5W40. Myślałem też o podmianie oleju na 10W50.
Chodzi o pienienie się oleju. Są takie możliwości np.: - małe lub zerowe ciśnienie w separatorze (początek pracy) -większe pienienie się oleju, - duże ciśnienie, pienienie maleje. Czy tak jest? Pytam dlatego, bo jeśli za dużo piany by się wytworzyło, to podejdzie ona pod wkład separatora.
jeśli ciśnienie małe to popychacze nie mogą się właściwie napełnić olejem co do panewek to prędzej korbowodowe ale zanim do panewek się dobierzesz to: -czy jest benzyna w oleju -stan miski (czy nie wgnieciona)- możliwość pęknięcia pompy oleju jeśli powyższe ok to pomiar ciśnienia i jeśli małe to miska w dół i organoleptyczna kontrola stanu panewek test...
Silnik jest rozebrany na części. Wszystkie tulejki, panewki są w porządku. Po odkreceniu rurki daje olej z otworu, rurka jest drozna. Ale po złożeniu nie pojawia się olej na gorze. Tak jakby było za małe ciśnienie. Ale było mierzone i jest ok. Tam nie trzeba dużego ciśnienia ponieważ rurka ma małą średnicę.
przeważnie nie z panewkami się dzieje a z zaworem reducyjnym w pompie oleju tzn blokuje się i nie zamyka do końca (rzadsze przypadki obrócenia się wałka napędzającego w zębatce pompy) efekt jest taki że jak się jeździ na 3-4 krpm to taki silnik jeszcze trochę polata ale te obroty się wiążą z prędkością 90-100kmh na 3-4 biegu i jak wiadomo mało kto tak...
A czy przypadkiem nie został wciśnięty ten mały "dyngs" na siłowniku? Z tego co pamiętam on coś mieszał ale nie wiem czy przy podnoszeniu czy tylko przy opuszczaniu. Może też być problem z rozdzielaczem, może zawór redukcyjny daje za małe ciśnienie? Trudno tak na odległość stwierdzić. Pompa raczej sama z siebie nie padła, czasem potrafi rozerwać korpus...
Czujnik wogóle nie zwiera styków przy tym ciśnieniu i tu jest problem Dlatego pytam o prawidłowe ciśńienie. Ale wole nie mostkować go, małe ciśnienie jest groźne dla sprzęgieł.
To wskaż miejsce w którym to napisał że da się jak twierdzisz podkręcić ciśnienie na wolnych. Bo napisałem dokładnie co ty. Bo to co nazywasz z zaworem przelewowym to właśnie jest zawór regulacyjny, nadmiar wypuszcza na przelew. W ten sposób reguluje się ciśnienie. Swoją drogą skoro piszesz zawór której reguluje ciśnienie od góry, to znaczy według twoich...
Masz dwa czujniki brązowy, wyłancza przy 0.3 bar i biały załancza przy 1.8 bar.Ciśnienie musi być ok 2 bar przy 2000 tys.obrotów bo inaczej włączy się brzęczyk. Zwarcie na stałe do masy czujnika 1.8 bara przynosi poprawę tzn; nie miga i nie brzęczy nawet gdy ciśnienie oleju jest zbyt małe. Jest to metoda pośrednio załatwiająca problem sygnalizacji niskiego...
albo małe ciśnienie w układzie smarowania albo czujnik nad filtrem oleju do wymiany
Nie ma od tyłu nacięcia na zadnych blokad.Są strzłki na panewkach wałka rozrządu i nacięcia na wałkach , trzeba je zgrać .Pierwsze co należy sprawdzić to smok pompy oleju i drożność jego , można wymienić w serwisie koszt 70 zł .Przy przypchanym smoku za mało oleju i może dzwonić .W pracy mamy superby z tymi silnikami dwie się z tego powodu zatarły na...
po pierwsze to w e30 nie ma samoregulatorów a po drugie to może zaczęły stukać panewki a nie zawory bo ciśnienie oleju jest za małe po wymianie oleju pozdr
Strona mechaniczna sprawdzona i gdyby coś było z nią nie tak, to myślę, że robert199 by to wykrył. Nie znamy jedynie ciśnienia oleju i reakcji na działanie regulatora faz. W sytuacji, gdy ecu żąda zmiany faz a przez małe ciśnienie lub wadliwy regulator to nie nastąpi pewnie możliwe jest zaistnienie błędu.
Witam kolegów. Problem polega na tym że wywala mi olej z pompki podnoszenia kabiny ,i robi się w niej małe ciśnienie że jak jak odkręcę korek wlewu oleju to wyrzuca pod ciśnieniem olej. W czym tkwi problem? Siłownik by takie coś robił?
Mechanik sprawdzał ciśnienie oleju i wyszło że jest dobre ciśnienie to 0,29 bara To jest za małe. Czujnik załącza się ok, 0,45 bara
Szukał bym motocyklowych Za małe wyjścia na węże przez co ciśnienie oleju jest bardzo dziwne, ponieważ na wolnych spadło do 2 barów, a na max obrotach praktycznie 0 i powodem tego właśnie są te wyjścia.
W instrukcji powinno być napisane co oznaczają dokładnie ale takowej nie widzę więc podejrzewam że chodzi o zatkaną dyszę lancy lub zbyt małe ciśnienie wody wchodzącej do myjki ewentualnie poziom oleju jeśli posiada zbiornik do smarowania pompy lub kończy się środek czyszczący jeśli posiada zbiornik na środek ale to tylko moje sugestie bo osobiście...
Witam, posiadam od roku Lagune 3.0 V6 i od pewnego czasu po około 30km włącza mi się STOP niskie ciśnienie oleju. Przy pierwszym razie zdarzyło mi się to przed domem sprawdziłem poziom i bagnet był suchy ale za 15 minut już był poziom ponad minimum. Dolałem oleju i teraz jest prawie maksimum a znowu po 30km dziś mi się włączył te niskie ciśnienie oleju....
przewód z czujnika białego (1.8 bar) musisz zewrzeć do masy to brzęczyk nie będzie się włączał jeślii po tym zabiegu się włacza to problem w instalacji albo liczniku jeśli się nie będzie włączał to problem z czujnikiem albo ciśnienie oleju jest za małe (panewki, pompa oleju)
Więc co może powodować takie wahania ciśnienia, i takie małe na ciepłym silniku? Dodam że auto trzyma też bardzo wysoka temperaturę cieczy chlodzadzej. Czy ten filterek o którym pisałes wcześniej może to powodować?
Usterki należy w twoim przypadku szukać w czujnikach ciśnienia oleju ( bo w twoim aucie są dwa czujniki) albo po prostu jest zużyty silnik i ma za małe ciśnienie smarowania. Mogło równierz coś się rozłączyć w instalacji. Pozdrawiam.
Pompa się zapowietrzy a ponieważ jest to pompa zębata to sucha nie pociągnie oleju. No nie, większych bredni to już dawno nie widziałem. Może małe pytanko - jak w pompie zębatej tłoczony jest olej ?
... I silniczek krokowy. Zmierz ciśnienie - jeśli faktycznie zbyt małe, to zobacz czy nie pogięłeś miski olejowej. Jeśli ciśnienie dobre, to licznik do naprawy.
Witam. Kupiłem ładowarkę mf514 (taki bobcat) że sterowaniem burtowym. Problem polega na tym, że przy uruchamianiu silnika ładowarka chce jechać :), tak jakbym odpalał auto na biegu bez sprzęgła, szkoda mi akumulatora a przede wszystkim rozrusznika, bo kręci pod obciążeniem bardzo długo. Kiedy już ją odpalę wszystko wraca do normy, przy gaszeniu silnika...
jezeli podane prze ciebie ciśnienie jest prawidłowe to jest za MAŁE ! minimalne ciśnienie dla tego silnik (rozgrzanego silnika) to 2bary - minimalne zawór upustowy otwiera sie dopiero przy 7 barach Dodano po 6 na postoju, na wolnych obrotach -nie świeci, nawet jak zwiekszasz obroty (czyli ciśnienie tez) -również nie świeci ??? ale jak ruszysz to zaczyna...
Zamiast wody radzę nalać oleju,strzykawką. Jeżeli ciśnienie nadal będzie za małe to znaczy że zawory są do dotarcia
Panowie walka była długa i kosztowna , okazało się że ktoś kiedyś nasypał jakiegoś proszku od uszczelnienia układu, efekt? -pozatykane wszystkie chłodnice płynu, oleju i prawdopodobnie retardera. Po wymianie chłodnicy płynu i oleju jest ok nie wyskakuje już silnik ostrzeżenie na czerwono. z ładunkiem pod górę wskaźnik nadal choć już nie tak szybko podniesie...
Dziękuje koledzy za zainteresowaniem się tematem. Stopień sprężania był sprawdzany przy wymianie wtryskiwaczy bo myślałem ze to od tego się dzieją takie objawy, również był sprawdzany zapłon i dalej to samo. Będę zmuszony chyba znów wymienić pompę oleju na jakoś konkretną, bo ta toprana widocznie taki sam bubel. Kolega carrot napisał ze można ją naprawić,...
Po przepłynięciu około 10 min na pełnych obrotach i odczekaniu okolo 30 min. silnik nie odpala , dzieje się tak tylko w gorące dni z temp w okolicach 30 stopni , odstoi przez noc i rano zapala bez problemu, później znowu jest uzywany około 10 minut na pełnych obrotach i po zgaszeniu odczekaniu okolo 10 min zapala ale pracuje tylko na niskich obrotach...
Napierw sprawdź stan oleju, potem można zdjąc misę olejową i regulować pompę olejową na takiej spince i w zależności od tego jakie małe masz ciśnienie to tyle wsówasz ta rureczkę lub wysówasz.Można tez wymienić filtr oleju .O ile mi wiadomo to poprawne ciśnienie oleju to około 5 atm. i sprawdzane przy obrotach minimum 2000.
Wysokie ciśnienie oleju przy sprawnym zaworze przelewowym może świadczyć, że nie dociiera on w wystarczającej ilości w miejsca wymagające smarowania. Przytkane kanały, zbyt małe luzy, itp. Po prostu popmpa się "dusi" i nie wystarcza, jednak mały, przelew. Miałem podobną sytuację po remoncie 125p teścia. Okazało się, że klawiatura była niedoczyszczona...
Dzięki za sugestię. Jaka była reakcja wyświetlacza? U mnie po odpaleniu wszystkie inne wskazania są, brakuje tylko lewej strony (małe wskazówki) temp. płynu, ciśnienie oleju i doładowania, tak jak pisałem wcześniej po zapłonie lekko się unoszą do poziomu powiedzmy zero, a następnie zero reakcji, po około 20 sec na środkowym wyświetlaczu informacja o...
Coś w tym jest. Na jedynce, małe zapotrzebowanie na paliwo - więc ciśnienie jeszcze się trzyma. Przy wzroście obciążenia silnika, gdy dawka idzie ostro wzwyż układ nie wydaje tyle ile powinien. Tylko dziwne że poprzekładane wszystko co możliwe i nadal to samo, nawet z butelką. Oleju nie przybyło przypadkiem?
Obudowa filtra była zalozona od innego auta i nie dokrecona została do końca po wymianie filtra bo była jakaś inna w środku i silnik troche się przytarł .było za małe cisnienie oleju. Dodano po 1 Głupota ludzka była przyczyną.
hello. mój jag stał jedną dobę mocno przechylony na bok. po odpaleniu okazało się że nie wchodzi wsteczny i szósty bieg. czyżby nastąpił jakiś wyciek oleju i jest za małe ciśnienie ? nie wierzę zbytnio mechanikom więc postanowiłem najpierw zbadać sprawę sam. za wszelkie podpowiedzi dziękuję :)
dzięki wam za podpowiedzi auto miało trochę małe obroty 800obr i podniosłem je do 870obr i na razie jest ok.
sprawdz ciśnienie sprężania jeżeli będzie za małe to pierścienie sprawdz czy nie masz oleju w płynie chłodzącym jeżeli jest to uszczelka pod głowicą lepiej żeby nic z powyższego bo remont silnika pewny
Jest możliwe stosowanie pomp dwustrumieniowych o różnych ciśnieniach maksymalnych i różnej wydajności, przy jednym siłowniku. Przy małym oporze pracuje pompa o niższym ciśnieniu i dużej wydajności, natomiast przy zwiększeniu oporu włącza się strumień oleju z pompy o wyższym ciśnieniu i małej wydajności. Należy tylko rozwiązać zabezpieczenie, aby wyższe...
ja bym się chyba skłaniał ku uszczelce pod głowicą... bo cisnienie skacze. Jak by było stale za małe to może być zły luz zaworowy, ale się zmienia :/
Witam mam mitsubishi outlander 2.2 disel rocznik 2012. W silniku slychac jakby łańcuch rozrządu na wolnych obrotach. Podczas jazdy przy zmianie biegów kiedy silnik spada z obrotów ,slychac jakby wibracje przez chwile.poradzono mi zmierzyć ciśnienie oleju.po pomiarze na rozgrzanym silniku jest 1.2 bara na biegu jałowym przy 700 obrotów 4.3 bara przy...
Witam. Kontrolka którą zaznaczyłes na dole to kontrolka alarmu za wysokiej temperatury płynu chłodzącego silnika.Razem z nia zapala sie na srodkowym wyswietlaczy STOP. Masz układ hydrauliczny z pompą o zmiennej wydajności.To znaczy jeżeli dzwignie hydr. zewnętrznej i podnosnika są w neutralnym położeniu to pompa praktycznie nie pracuje gdyz tarcza sterująca...
sprawdz najpierw te luzy, z tego co pisałeś to masz za małe, obejrzyj dokładnie klawiaturę może tam tkwi problem, jak masz mozliwość to zmierz ciśnienie sprężania musi być 9,5-12,5 bar ale najważniejsze jest by niewystepowała różnica pomiedzy cylindrami wieksza niż 1 bar,powodzenia Dodano po 2 dzięki za info o pomocy, w Zamościu byłem na TSWL, :) 35...
Wygląda to na zapowietrzoną pompe, paliwo na pierwszym i czwartym wtrysku. Podaj paliwo wężykiem z bańki w i wtedy próbuj odpowietrzyć pompę. Rozumiem że nowy filtr przed montażem zalany paliwem? Kontrolka ciśnienia oleju będzie migać a dźwięk będzie z braku ciśnienia oleju, bo obroty silnika są a ciśnienie zbyt małe na rozruszniku.
Witam ponownie. Proponuje jednak zmierzyć ciśnienie oleju, jak już wcześniej napisałem. Ciśnienie nie musi jeszcze być na tyle małe żeby powodować zapalenie się kontrolki, ale już na tyle małe żeby nie być w stanie prawidłowo napełnić samoregulatora zaworu. Hmmmm, a może to nie zawory, tylko panewki wału ( chociaż przy tym przebiegu to mało prawdopodobne...
Wlej do tego cylindra co nie ma ciśnienia trochę oleju, i sprawdź czy ciśnienie wróciło jeżeli tak to prawdopodobnie pierścienie a jeżeli nie to szukaj dalej tak jak napisał"DriverMSG"
mam ten sam problem na gorącym silniku głowica chodzi tak jak by oleju nie miała , mam przebieg 110 tys . mój dobry mechanik powiedział że to stary numer że wypadły ci zaślepki z wałka na którym są koniki co popychają pompo wtryski .Zaślepki są małe 5 mm wypadają do głowicy i leżą w niej.Przez dziury po zaślepkach ucieka ciśnienie oleju i chydrosztosy...
Przy tym silniku stosowany jest filtr "puszkowy" i to on wyposażony jest w ten zawór, gdy stosowany jest wkład filtra to zawór obejściowy umieszczony byłby w podstawie filtra. A czemu olej wyrzuciło przez miarkę??? Jakby było nadciśnienie w skrzyni korbowej to myślę że nie miałoby to wpływu na ciśnienie oleju. Przy przedmuchu do cylindra dostawałby...
karcher małe ciśnienie kompresor małe ciśnienie małe ciśnienie hydroforu
arduino długość impulsu gniazdka angielskie sterowa optotriakiem
porażony prądem porażony prądem
Trzaski i zaniki dźwięku w połączeniach międzynarodowych z telefonu stacjonarnego Kod błędu P0253 w Toyocie Auris 1.6 - przyczyny i diagnostyka