mid 128 psid 90 fmi 1 Wydajność układu scr -zacinający wtrysk -niskie stężenie mocznika mid 128 psid 91 fmi1 Wydajność turbo -sprawdź szczelność interculera -sprawdź przeciwciśnienie spalin mid 128 psid 101 Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue -wymień zawór CCV F00BH40277 MID 128 pid 102 fmi 0 Ciśnienie doładowania -Nadmierne ciśnienie doładowania...
Ciśnienie paliwa przerwa w przewodzie podmień czujnik od ciśnienia oleju i sprawdź to nic nie kosztuje.
Temat ogarnięty. Jednak usterka zasadnicza to odległość między czujnikiem a koronką na piascie. Po drugie za każdym razem gdy coś zrobimy musowo przejechać się autem, inaczej te błędy będą nadal. Sporo zamieszania narobił zepsuty nowy czujnik. Wielkie podziękowania dla kolegi Dagomir. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny...
wymiana wtrysku wymiana katalizatora wymiana płytki w pompie adblue
Kolego a z podstawy osuszacza APM , ze zbijaka leci powietrze po zakończonej fazy regeneracji filtra? Żebyś mnie dobrze zrozumiał ;) jak zbije zbijak przy 12bar APM przechodzi w faze regeneracji czyli syczy dołem ze zbijaka , po chwili zawór się domyka przechodzi w faze pracy sprężarki aby dobić z powrotem do 12bar i wtedy sprawdź czy nie ucieka zbijakiem...
MID 136 SID 70 FMI 12 SID 70 Czujnik zużycia klocków hamulcowych, oś 1, w lewo FMI12 Sygnały z lewej i prawej czujniki zużycia różnią się o więcej niż 20%. Uszkodzony zacisk, klocki są zużyte nierównomiernie. Sprawdź stan klocków, sprawdzić hamulce zaciski. Zamknięcie przewodów zasilających założyć minus uszkodzony modulator. Sprawdzić okablowanie między...
Defekt przedniego lewego czujnika zużycia klocków lub zbyt wielka różnica pomiędzy lewą a prawą stroną.
Napisz jak można zresetować osuszacz z deski . Moim zdaniem kod MID140 PSID227 FMI9 jest to komunikacja can między deskom a osuszaczem ( opis z pamięci ) . Odkręć liczniki wypnij kostki i wepnij ostatnio taki zabieg pomógł.
PSID 42 (czyli przerwa w dozowaniu) jest wynikiem pierwszego błędu. FMI 5 w przypadku pierwszego błędu oznacza "otwarty obwód lub niski prąd".
Obok są jeszcze bezpieczniki i przekaźnik.
Podgrzewacz powietrza dolotowego przykręcony jest do kolektora dolotowego masz go poniżej na zdjęciu.Sprawdż najpierw bezpieczniki,instalację.Schematy poniżej oznaczone N 004 i S 501.
Masz info na PW :arrow: A ta kontrolka jak EKG to usterka elementu obsługiwanego przez sterownik pojazdu , w Twoim przypadku chodzi o przekaźnik urządzenia czasowego wycieraczek ( zwarcie z masą lub przerwa w obwodzie) .
Trzeba podłączyć pod komputer, Ale z tego co mi wiadomo to problem leży w naczepie, a ten błąd który podajesz dotyczy zapalonej informacji o defekcie abs w naczepie.
Napięcie powyżej normalnego lub zwarcie do wysokiego. Masz prawdopodobnie zwarcie przewodu załączającego wentylator do zasilania 24V. Sprawdź wiązkę od sterownika silnika do wentylatora.
Witam. gdzie go szukać Przewód ten biegnie od czujnika luzu (skrzynia biegów) do VECU (pin5 złącza SL4).Łączy się również z przekaźnikiem rozrusznika. Na przewodzie tym powinien pojawiać się sygnał (31) ,kiedy skrzynia jest w pozycji "luz". Sprawdź czy na czujniku luzu masz dobrą masę.
Witam. Warunki wygenerowania kodu usterki: Zbyt długi czas osiągnięcia ciśnienia wyłączenia. Możliwa przyczyna: Wyciek powietrza w pojedzie i/lub przyczepie. Usterka sprężarki. Zablokowany sztywny przewód sprężonego powietrza od sprężarki do osuszacza powietrza. Zbiornik osuszacza powietrza przesycony wilgocią. Usterka osuszacza powietrza. Jeżeli nie...
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PPID3 Stan na wyjściu przekaźnika rozruchu FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą Wydaje mi się że masz jeszcze jakieś błędy których zapomniałeś dopisać. Jeśli nie ma nic innego to sprawdź przekaźniki i bezpieczniki.
W końcu naprawiona Dla innych uszkodzeniu uległ tranzystor N71K8G po poszukiwaniach jest to PZT3904 smd czyli 2n3904 w zwykłej oprawie steruje on tak jak było widać na płycie transformatorkiem który zasila układ sterowania IGBT. TEMAT ZAMYKAM.
Jak poradziłeś sobie z tą usterką ,udało się naprawić tą spawarkę ?
Czy ktoś miał ten sam problem!? Nie wiesz gdzie szukać błędu!?
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID8 Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego V126 Elektrozawór układu chłodzenia tłoków W drugim kodzie musi być jakiś błąd bo nie mogę odczytać.
Kolego ten błąd psid 101 to jest blad od zaworu sterowania przepływem czynnika adblue . W zależności od tego czy pompa jest z oznaczeniem 1 znajduje się on w module pompy adblue . A jeśli ma oznaczenia 2 znajduje się w obudowie wtrysku Dodano po 1 Kolego ten błąd psid 101 to jest blad od zaworu sterowania przepływem czynnika adblue . W zależności od...
krótki opis rozszyfrowania ciągu cyfr w renault truck 0 01061 02 001 Kod FMI ile x wystąpił błąd Dodano po 2 0...01061....02.........001 ....|kod...|..|FMI|.. |ile x wystąpił błąd Dodano po 25 EBS 0 00792 02 029 przerwa bądz wysoka rezystancja na prawym tylnym czujniku predkości 0 00791 02 006 przerwa bądz wysoka rezystancja na lewym tylnym czujniku...
Problemem jest z czujnikiem temperatury. Lub przewody elektryczne do niego. błąd wskazuje na krótkie spięcie.
SPN 627 FMI 7Zbyt wysokie lub zbyt niski prąd do blokowania EBS, usterka nie zostanie zapamiętane.Sprawdź zasilacz EBS (plus na X1 / 7, X1 / 8 i minus do X1 / 10, X1 / 12). Sprawdź bezpieczniki, które są EBS. Dodano po 1 SPN 98 FMI 3Czujnik poziomu oleju, otwarta lub wykrywania zwarcia 15 sekund.Sprawdź połączenia czujników i kabli (J 1/1, J 1/13).Błąd...
Równie dobrze uruchom Winamp'a w trybie zgodności z Windows XP Service Pack 2. Jeżeli to nie pomoże wyłącz DEP dla tego programu. Tutaj jest link jak wyłączyć DEP tylko dla wybranych aplikacji : http://www.vistax64.com/tutorials/65790-... Pozdrawiam, Magnum 44
A możesz klasycznie zmierzyć opór omomierzem? Popełniasz błąd wiążąc na stałe jedną żyłę kabla z fazą drugą z zerem. Masz na to 50% szans, że tak będzie. Traktuj to tylko jako jeden i drugi kabel sieciowy. Tylko żyła ochronna jest powtarzalnie podłączana do jednego styku w gnieździe. Ten zielony elementy, który identyfikujesz jako termistor, jest podłączony...
Kolego "Frenzel" wydaje mi się że zabrałeś głos ale nie znasz systemu EBS Knorr-Bremse. W systemie tym występują czujniki trzy przewodowe gdzie jeden to masa drugi to sygnał PWM trzeci to 5V. Sygnały te monitoruje elektronika EBS jeśli podłączysz rezystor to i tak będzie bł. Sygnał PWM zawiera się w napięciu od 0.5V do 4.5V wskazując stopień zużycia...
Kod usterek: MID 136 - PSID41 - FMI14 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS PSID41ESP pasywny FMI-14Instrukcje specjalne Urządzenie(a) objęte kontrolą: G005Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS C086Czujnik kąta skrętu C087Czujnik przyspieszenia bocznego podwozia Trzeba odczytać pozostałe kody...
Witam błąd generował sterownik osuszacza powietrza po wymianie filtra nie był zresetowany.Mam nadzieje że to to.POZDRAWIAM!!!
MID140 to chyba moduł sterujący zestawem wskaźników, FMI11 to nieznany błąd. Ja bym zaczął od odłączenia baterii na 15 minut, potem sprawdził bezpieczniki, kable itd. Wpisz w Google te błędy i znajdź PDF-ki z listą tych błędów.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Witam, mam problem z Renault Magnum 480 DXI 2006r. po podpięciu texy pojawia się taki błąd: Stan na wyjściu blokady z kluczykiem (ZAP) MID91280: Centralka wtrysku, PPID:6, FMI (5): Prąd niski lub obwód otwarty, Count:1 Auto ma brak mocy, obroty wchodzą na max 2200 obr/min Długo kręci zanim odpali filtry paliwa wymienione, filtr powietrza również Spotkał...
Tak.Poradziłem sobie. Był uszkodzony tranzystor sterujący tranzystorami mocy S8550.Jest on za radiatorem dolnym tranzystorów mocy.Miał zwarcie kolektor emiter. Aby się do niego dostać należy odkręcić metalowy element dociskający 2 tranzystory mocy do radiatorów oraz dwa blachowkręty trzymające radiator. Jest ich tam dwa. Aby je sprawdzić to od strony...
Po wyłączeniu SPAWARKA MAGNUM TIG 236 AC poprzez wyłącznik przez sekundę wyświetla się ERR-2 nigdzie nie mogę znaleźć co oznacza ten błąd spotkał się ktoś z takim blendę???
Dzięki Przekaże elektrykowi mam nadzieję że będzie wiedział jaki rezystor ma podłączyć
MID 136 SID 7/8/9/10/11/12 Modulator FMI 14 Warunki wygenerowania kodu usterki: Ciśnienie w modulatorze nie spada do 0 bar po zakończeniu hamowania. Nie uzyskuje się wystarczającego ciśnienia w modulatorze przy pełnym hamowaniu. Ciśnienie w modulatorze leży zbyt długo powyżej lub poniżej ciśnienia za żądanego. Zbyt duża różnica ciśnień między lewą i...
świeci się wykrzyknik, ale elektryk już prawdopodobnie ustalił że to jakaś wiązka przewodów. Okaże się w poniedziałek.
A w którym miejscu znajduję się ten panel?
Czujnik poziomu oleju
Tak - przegląd i konserwacja drogi drutu jak i mechanizmu prowadzącego pomoże niewątpliwie co najmniej w diagnozie...
Problem rozwiazał sie sam. :-) Samo weszło, samo wyszło. Dzieki za odpowiedzi :-)
Problem mechaniczny czyli problem mechaniczny)))) Co to oznacza to chyba tylko sam EDC zna)). Wykonaj następujące. Wymien 5 PLD z inną i zobaczysz, czy błąd się zmienił. Jesli tak to PLD do wymiany, jesli nie, to wtryskiwacz lub wałek (zobacz krzywke pod czas wymiany). P.S. Pamietaj o przewody.
Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy nic nie zrobisz. Jeśli bezpiecznik rozłaczył to oznacza zwarcie w spawarce, gdzieś coś się upaliło dlatego teraz nie ma zwarcia ani nic nie działa ale i tak po wymianie spalonego elementu spodziewaj się znowu zwarcia bo pewnie uszkodził się któryś połprzewodnik. Niebespieczenstwo podczas naprawy to jedno ale też...
Komunikat mówi o braku ABS i możliwości zablokowania kół. Więcej masz, np tu: http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?...
Tak spawarka została naprawiona zapłaciłem razem 290 zł. Wszystko pracuje jak należy, wysłałem na serwis do dystrybutora. Wymienili płytę główną na nową. Link do serwisu https://spawarki-magnum.pl/kontakt/
Modulator osi przedniej sprawdź pod kątem pneumatycznym. Zacznij od procedury aktywacja pedału hamulca.
W tych autach radio idzie po szynie can musi być orginał
Witam, mam problem z magnum DXI 440 2006 rok, a mianowicie wyświetla błąd AIR FAULT 202 i nie świeci się kontrolka od ręcznego, i nieraz zapali się WORKSHOP STOP z obrazkiem ftrysku iwtedy nie można uruchomić auta, ale gdy cofnę kluczyk w pozycję zero i znów ponowię start i zacznie kręcić przed odliczaniem (puknięciem) ABS to odpali ale AIR FAULT 202...
Podaj wymiary Twojej szpuli z drutem. Jakiej jest firmy, gdzie kopiłeś?
Witam. Problem pierwszy to ebs i pali się kontrolka stop. Błąd na foto odczytany z wyświetlacza. Problem drugi nie działa dmuchawa nawiewu. Bezpieczniki sprawdzone dmuchawa druga. Mierzyłem napięcie na przewodach przy dmuchawie, i dziwna sprawa na trzech jest 24v i czwarty masa. Pokrętło dmuchawy ustawione na stop. Może ktoś się orientuję jak to działa,...
błąd magnum renault magnum błąd błąd renault magnum
zdjąć obudowę pieca junkers toshiba satellite sterownik windows7 zawór bezpieczeństwa rysunek
silnik odkurzacza bosch hilti udaru
Odczyt danych z ciepłomierza Sensonic II - jak to zrobić? MAN TGL - Kontrolki ABS i ESP nie gasną: przyczyny i diagnostyka