jak na załączonym obrazku https://obrazki.elektroda.pl/3521360000_...
Witam czujnik abs przednia oś prawe koło zwarcie do masy bądź przerwany obwód
Wymień komplet pasków i naprężników. Wisko wymienisz bez problemu ,łożysko za wisko w stronę bloku też możesz. Olej wydostaje się z uszczelniacza koła pasowego wału bądź z dekla rozrządowego w silniku 12l lub z przewodów wtryskowych w silnikach 13l.
Proszę tablica bezpieczników i przekaźników w załączniku opis w języku angielskim.
Witam. Identyfikacja tabliczek Magnum.
Znaki do ustawiania zaworów np. są pod klawiaturą na wałku rozrządu i na kole rozrządu tak jak VOLVO FH.
Niestety "only in English", ale może Ci się przyda:
Kod usterek: MID 185 - PSID20 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PSID20 Znaczna nieszczelność w układzie pneumatycznym i filtrze osuszacza FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G051 Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem...
Procedura volvo; Przekręć kluczyk pięć razy do położenia jazdy za piątym razem pozostaw włączony zapłon kierunkowskazy świecą się naciśnij przycisk w pilocie kierunkowskazy zgasną na około 1 sekundę aby pokazać że przyjęto nowy zdalny sterownik. Poprawiłem. ArturAVS.
Schematy magnum dxi.
Witam. Częstym objawem problemów na ciepłym są wszelkiego rodzaju czujniki - halla. Własnie taki mają objaw uszkodzeń. Pozdrawiam.
Kolego ten błąd psid 101 to jest blad od zaworu sterowania przepływem czynnika adblue . W zależności od tego czy pompa jest z oznaczeniem 1 znajduje się on w module pompy adblue . A jeśli ma oznaczenia 2 znajduje się w obudowie wtrysku Dodano po 1 Kolego ten błąd psid 101 to jest blad od zaworu sterowania przepływem czynnika adblue . W zależności od...
Lewa strona silnika, dwa koło siebie wkręcone w blok jeden ciś. oleju a drugi ciś. w skrzyni korbowej.
Wtyczka przy pompie: 5 CAN-B 12 +15 16 CAN-A 21, 22 masa 28 i 29 - mostek CAN 30 CAN-L 31 CAN-H 32, 33 zasilanie +30
silnik 36,5 l rld 15w40 albo 15w30 z norma euro 5 SCR. skrzynia jak masz optidriver +_14,5l 75w80 400 tys albo 3 lata optidriver 2 11l reszta tak samo. most ok 17 l i 75w90 co 400 tys albo 3 lata
10 18 29 kilo w ślimaku
Kod,... 4117
Uszkodzone łożysko w przystawce intardera, niestety " dupa" do rozebrania.
Kolego winien temu może być sterownik znajdujący się w obudowie nagrzewnicy pod kabiną . Bardzo często na wtyczce wpiętej do niego wychodzi sniedż . Wystarczy wyczyscic lub ewentualnie wymienić konektory . Drugą przyczyną tego, że maga cały czas grzeje jest spalony elektrozawór ogrzewania znajduje sie on pod kabina obok skrzynki z nagrzewnicą idą tan...
Prosze powinno ci pomóc myśle że zaznaczysz pomocny post.
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID8 Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego V126 Elektrozawór układu chłodzenia tłoków W drugim kodzie musi być jakiś błąd bo nie mogę odczytać.
12-regulator szyby-twarz pin 1 biało-czarny 13-regulator szyby-twarz pin 4 żółto-czrny 32- regulator szyby-twarz pin 3 niebiesko-czarny 33- regulator szyby-twarz pin 6 szaro-czarny 36- fioletowy 39- biało niebieski komunikacja
Euro 3 tak miało, niestety często wyświetla że poziom oleju jest niedostępny. Kilka razy była kampania na przeprogramowanie sterownika EMS . Niestety ten typ tak ma.
Muszą być jakieś usterki!! Odłącz czujnik ciśnienia w skrzyni korbowej
Masz 1 regulujesz wszystko na pierwszym cylindrze łącznie z pompowtryskiwaczem itd.Luzy:ssący 0,20 wydech 0,50 pompowtryskiwacz na kąty.
Wygląda to tak, z zaworu pod pedałem przewód 5077 idzie do ECU ebs kostka x1 pin 6. Z tamtą idzie can do vevu, dalej vevu przerabia sygnał i daje impuls na przekaźnik wtyczka PB pin 28 przewód 5028. Dalej przewód numer 3 idzie do lampy.
podadam taki ciagnik moge ci xero zorbic polskiej instgrukcji ze schematami
mid 128 psid 90 fmi 1 Wydajność układu scr -zacinający wtrysk -niskie stężenie mocznika mid 128 psid 91 fmi1 Wydajność turbo -sprawdź szczelność interculera -sprawdź przeciwciśnienie spalin mid 128 psid 101 Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue -wymień zawór CCV F00BH40277 MID 128 pid 102 fmi 0 Ciśnienie doładowania -Nadmierne ciśnienie doładowania...
http://obrazki.elektroda.pl/1060129600_1... http://obrazki.elektroda.pl/5974655800_1... Dodano po 2 Luzy 0,40 ssanie i 0,50 wydech na zimno.
Temat ogarnięty. Jednak usterka zasadnicza to odległość między czujnikiem a koronką na piascie. Po drugie za każdym razem gdy coś zrobimy musowo przejechać się autem, inaczej te błędy będą nadal. Sporo zamieszania narobił zepsuty nowy czujnik. Wielkie podziękowania dla kolegi Dagomir. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny...
+15 - Zielono/Czerwony L - Żółty/Czerwony W - Biały/Czarny BS - Czerwony
Nie mam .To jest z oryginalnej książki od magnum dxi.Powinno zadziałać .Jak nie to jedż na komputer powinni ustawić diagiem ale spróbuj jeszcze raz na spokojnie ,pamiętaj o wciśnięciu i puszczeniu pedału hamulca bądz sprzęgła.
Jak masz KNORRa to coś takiego https://obrazki.elektroda.pl/5021187800_... Dodano po 16 Jak będziesz chciał regenerować to zapraszam ;)
sprawdza się kompem najlepiej podmienić, jak nie zawór to sprzęgło
Zalecany ekonomiczny zakres obrotów
tak dokładnie
wymiana wtrysku wymiana katalizatora wymiana płytki w pompie adblue
Sterownik skrzyni biegów załącza przekaźnik
znajduje sie w ramię koło zbiornika Adblue. Idź po węży od smoka w stronę ramy . Pewnie zgnila wiązka. Powinno być 24v.
Kolego a z podstawy osuszacza APM , ze zbijaka leci powietrze po zakończonej fazy regeneracji filtra? Żebyś mnie dobrze zrozumiał ;) jak zbije zbijak przy 12bar APM przechodzi w faze regeneracji czyli syczy dołem ze zbijaka , po chwili zawór się domyka przechodzi w faze pracy sprężarki aby dobić z powrotem do 12bar i wtedy sprawdź czy nie ucieka zbijakiem...
Mała lektura http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... , Niestety drzwi prawych nie zamkniesz . pozostaje tylko naprawa. Przy sterowniku 3 przewody niebieskie to zasilanie . - , +, i ACC
Obok są jeszcze bezpieczniki i przekaźnik.
Najlepiej to daj dodatkowy przekaźnik żeby nie spalić wyjścia sygnału z VIS
Wciśnij hamulec i puść sprawdź powietrze na czerwonej słuchawce jeśli niema zawór APM się zacina. Wpuść powietrze do czerwonej słuchawki i powinno odblokować ale problem powróci
Kontrolka wyłączenia systemu ASR . ( kontrola na stanowisku z rolkami)
Nie wiem czy każ da to robi wersja deweloperska zrobi. Wchodzisz w parametry programowalne mid 128. W razie W podaje numer telefonu 698626345 Dodano po 5 wysyłam załączniki
Masz info na PW :arrow: A ta kontrolka jak EKG to usterka elementu obsługiwanego przez sterownik pojazdu , w Twoim przypadku chodzi o przekaźnik urządzenia czasowego wycieraczek ( zwarcie z masą lub przerwa w obwodzie) .
Sprawdzić elektrozawór na wężu wodnym. Kabina w górę, po prawej stronie w dolnej części kabiny jest zespół ogrzewania/klimy, na nim siedzi elektrozawór
Jeśli euro 3 to lipa. euro4 i 5 odpala po odłączeniu kostki od APM
Pin 8 i 3 należy odłączyć całkowicie zapomniałem wcześniej wspomnieć. Ten plus pojawiający się na sterowniku zbijasz masą nic mu nie będzie . Jeśli się boisz podaj masę poprzez żarówkę np.h-4 wtedy gdy zrobisz zwarcie to się tylko żarówka zaświeci. Po co chcesz stosować dodatkowe przekaźniki skoro masz je w sterowniku
renault magnum renault defekt renault magnum renault magnum temperatura
hasło panasonic podłączyć domek styki kontaktron
philips vr171 ue43au7172 matryca
Volvo S40 – dymienie z wydechu: biały, niebieski, czarny dym, typowe usterki i diagnostyka LG NB2430A soundbar – tryb parowania Bluetooth, pilot, resetowanie połączenia