Kolego jeden z tych wyjść łączysz z masą,obojętnie który.Drugie wyjście ,napięcie po stacyjce przez regulator (od żuka )do alternatora.15z bezpiecznika,67 na alternator,śruba 6przewodem do rozrusznika.Alternatory te były z układem wzbudzenia i bez układu.Są regulatory ze szczotkami do tego alternatora co wzbudzają się przez kontrolkę.
Żeby wymienić prądnice na alternator, należy wymienić osłonę wentylatora, i usunąć regulator napięcia. W alternatorze do malucha regulator napięcia jest zamontowany na alternatorze. Nie jestem pewien czy koło pasowe z prądnicy pasuje do alternatora, ale to jest szczegół. Swego czasu jak nie można było dostać osłony wentylatora pod alternator to montowano...
Zastosowanie w tym alternatorze regulatora od "malucha" powinno być możliwe, tylko daj jakąś fotkę przy zdjętym regulatorze.
Maluszek naprawiony okazało się że szczotki które kupiłem na alledrogo to jakiś chińskie zamienniki i powysuwaly się z nich kabelki. Wjechały oryginały i maluszek zasuwa. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za odpowiedzi. A nie mówiłem, gówniane zamienniki
często trafiały mi się usterki w wirniku (przerwa w uzwojeniu) Już teraz wiem o co Ci chodzi. weź załóż regulator od malucha 15-20zł nowy i po problemie
Oto schemat z regulatorem od malucha. Gdzie X to przewód z końcówką skośną (żółty) , a Y to przewód z końcówką prostą (zielony)
witam kupujesz zwykły regulator elektroniczny od malucha i podłączasz wg schematu maluchoskiego sprawdzone na własnej skórze działa bez zarzutu.
To wszystko co mam na temat tego IM209. Ale jest pewien paradoks-nigdy tam nie wstawiam regulatorów jak w oryginale,bo są -drogie -awaryjne Ja tak po prostu zakladam regulator od alternatora malucha i chodzi aż miło.Zrobiłem tego w ten spsób hohoho,i nie bylo reklamacji.:)
Witam Regulator z Malucha powinieneś zdobyć.Jeżeli to masz oryginalny alternator do 30-tki ,to taki może być ,lub z Skody Faworit ,Felicji też mogą być tak jak koledzy wcześniej pisali.Też w sklepie rolniczym powinieneś też zdobyć.
Witam. Masz 100% pewności,że regulator od <malucha> jest regulatorem od prądnicy prądu stałego? Pozdrawiam.
Jeśli chcesz tanio, to szczotki można przelutować. Chyba, że dostaniesz sam szczotkotrzymacz. Regulator od poldka/malucha też można podstawić.
To LS, patrz co masz na styku S, i jak jest zgodnie to wymieniaj regulator i mała uwaga- nie trzeba oryginału za parędziesiąt zeta a wystarczy regulator od malucha, Jezpol najlepiej. I to śmiga.
Do Stefek 206 Prezentowany regulator (jak podano RG 15K) jest przeznaczony do współpracy z prądnicami z (+) na masie, a prądnica malucha ma (-) na masie, oprócz tego ten regulator ma nieco inne parametry niż regulator przeznaczony do poprawnej współpracy z tą prądnicą. Jeśli jednak ktoś lubi eksperymentować, to podaję jak powinno się połączyć prądnicę...
FIAT 126P Maluch kupię regulator napięcia do alternatora! - tanio magitom(at)neostrada.pl Pozdr Nie używaj dużych liter.
Większość regulatorów trakową kompensację posiada.Wystarczy mieć schemat regulatora np.15 TR (do malucha)
Dawno temu mieliśmy zbudowane takie jeździdło na bazie malucha. Z elektryki był tam -alternator+regulator -akumulator -rozrusznik -stacyjka -cewka zapłonowa -przerywacz+kondensator (aparat zapłonowy) dla formalności - nie jeździło po drogach publicznych. Weź schemat instalacji elektrycznej z malucha - nie ma tam wielu elementów
Powitać! Wg schematu wygląda, że ten alternator w ogóle nie ma diod wzbudzenia. Regulator sam wykrywa stan kiedy uzwojenie wzbudzenia zaczyna wirować i dopiero wtedy włącza prąd wzbudzający pobierając go z akumulatora. Takie podejście umożliwia odciążenie rozrusznika przy starcie (i akumulatora co zatem idzie). Twój alternator jest 105 A (!!!) czyli...
w maluchach regulatory napięcia są niestety zblokowane ze szczotkami, że co ??? Regulator na zewnącz, a szczotki w srodku. Nie widze tu żadnego "zblokowania"
Te elektroda to lamernia jak 155gwizdków. Mostek do tego alternatora kosztuje ( najtaniej) 38zł ( typ DER 2000), regulator pół stówy. Regulator od malucha się nie nada, bo nie wytrzyma-rezystancja wirnika to tylko 2,3 oma. Nigdy nie widziałem "krótkich szczotek" w Delco-rozbierałem takie altki po przebiegu 300 kkm i szczotki były żużyte może 3-4 mm.
Jak akumulator 45 Ah można dać alternator od malucha z przykręconym regulatorem do obudowy. Wydaje się prostsze jak tylko jest miejsce.
Tak mam orginalny szczotkotrzymacz.Obawiam sie ze moce regulatorów są różne i będą problemy z utrzymaniem prądu na wzbudzeniu.Chyba bede musial zaryzykowac,ale ten reg kosztuje z 30zl do malucha
Jak mi się wydaje jest tam arternator jedno fazowy i niema tam szczotek. Są dwie cewki połączone szeregowo a pomiędzy nimi obraca się magnes. Są tylko dwa przewody wychodzące plus oraz masa. Jak mam tutaj zastosować regulator od "malucha"?????????
Czyli teraz po prostowniku trzeba zainstalować układ, który bedzie pilnował ustalonej i nastawialnej wartości pradu ładowania akumulatora. Powinien to być układ zasilany w szereg z akumulatorem .Wtedy -przy ładowaniu akumulatora -pradem dla niego nominalnym -do momentu naladowania bedzie na nim stałe napiecie .Przy dochodzeniu do stanu naładowania -napiecie...
u mnie nawiew to dmuchawa z malucha a regulator elektronik z poldolota sa dostepne na zlomie stopniowa regulacja lub plynna.a ta pompa z poloneza kolego pufi to jakie cisnienie ci wytworzy?bo rzeby przebic wtrysk z diesla to trza troche atmosfer z doswiadczenia wiem:) Dodano po 18 sorki nie doczytałem 2.3 to bedzie benzynowy motor chyba,jak tak to przepraszam
Czy regulator napiecia od malucha mozna wstawic do opla bez zadnych strat na ladowaniu?
Witam. Mam ładę 2107 i wysiadł mi regulator alternatora. Kupiłem zewnętrzny od malucha i szczotkotrzymacz. Regulator ma 2 przewody zielony i żółty. Jedna nasadka konektorowa jest węższa. Czytałem gdzieś w internecie, że szczotkotrzymacz do malucha jest odizolowany od masy... więc zgłupiałem jak to podłączyć. Czy mógłby ktoś mi coś podpowiedzieć. Pozdrawiam
Ze schematu wynika że regulator od malucha nie pasuje. Ja raczej polecam elektroniczny regulator od POLONEZA lub.. PF125 są takie same (do alternatorów 9 diodowych).Oznaczenia15 podłączyć do+D i do lampki,67 do DF . POwodzenia,
Po pierwsze: każdy pojazd ma MASĘ NA OBUDOWIE! Tylko zależy, czy jest to PLUS, czy MINUS... A czy ten elektroniczny regulator z malucha, to nie jest przypadkiem regulator alternatora? Jeśli tak, to nie nada sie w żadnym wypadku. Natomiast regulator prądnicy powinien działać bez problemów. A jeśli szukasz więcej informacji, to odsyłam cię do grupy dyskusyjnej...
Jak jesteś urodzony pod szczęśliwą gwiazdą to masz do wymiany tylko szczotki, jak któryś przytomnie zauważył. Podchodzą tam szczotki od starych alternatorów Boscha, wymiar poprzeczny 5 x 8 mm. Aby je wymienić trzeba wymontować regulator- dwa wkręty plus odlutowanie łaczników idących do mostka. Nie utopisz tego transformatorówką, tylko lutownicą kolbową....
No właśnie tak czytałem o tych regulatorach, i ponoć nie można sobie tak podłączać dowolnie. Poza tym maluch miał regulator z 1 kabelkiem,a tu są 2
Witam! Mam taki problem.... próbuje zrobić pojazd napędzany siłą ludzkich mięśni. chce do tego użyć alternatora z malucha, regulatora napięcia, akumulatora i rozrusznika z malucha. całość ma być ładowana kołem napędzonym korbą. potrzebuje wiedzieć jakie muszę stworzyć minimalne obroty i czy są jakieś szczegóły i rzeczy o których powinienem wiedzieć??...
Dziękuje za poradę bo właśnie zakupiłem kilka regulatorów od malucha tanio dostałem i myślałem o tym ze może sterować tyrystorami użytymi w mostku prostowniczym. Co o tym myśli kolega
Odłącz oryginał od szczotek, przylutuj do szczotek regulator od malucha, nawierć nowe dziurki w regulatorze od 126 i przykręcisz w to samo mocowanie jak w orginale - powodzenia. Podrawiam.
Napewno do wymiany jest regulator napięcia. Ja w Jawie miałem cewke zapłonową z malucha ,a regulator napięcia z Żuka nie było problemu z prądem
No to schemat jest do ...
Witam! B1545 to pewnie MBRB1545: półmostek z dwiema diodami Schottky 15A(150Aimp.)/45V w obudowie TO220 (środkowa noga to wspólna katoda), choć na tej stronce: http://elektronika-motocyklowa.pl/samoch... ... autor nic nie wspomina o takich elementach w regulatorze napiecia malucha. Zajrzyj też tutaj: [url=http://www.fiat126p.pl/forum/viewto...
Typowa usterka w maluchach, smar na regulatorze odśrodkowym zasechł. Konieczne jest rozebranie aparatu by dostać się do regulatora, umycie, sprawdzenie działania (czy sprężynki nie są wypracowane), przesmarowanie/przeoliwienie. Poza tym . Zapłonu nie ustawia się na słuch, zawsze kończy to się zbyt dużym kątem wyprzedzenia zapłonu. Zapłon ustawiasz statycznie...
jeżeli jest to alternator obcowzbudny tak jak więkrzosć to można zastosować dowolny regulator napięcia nawet od malucha
najlepiej idz do sklepu kup gotowy regulator od malucha za 14zł i po problemie
Witam Jeżeli masz oznaczenia które podałeś na rysunku ,to jest prądnica z Malucha.Prądnica z C-360 ma oznaczenia 16 i 18 .Jak wcześniej zauważył kolega Wpsowa692,prądnica z ciągnika wzbudza się minusem ,natomiast z Malucha plusem .Mając do dyspozycji regulator z Malucha można by zaadoptować pod prądnicę z ciągnika.Należy jedynie zmienić połączenie stojana...
Jaki to alternator. Z wbudowanym regulatorem, z regulatorem takim jak w maluchu czy z regulatorem osobnym ijedna szczotka podpieta do masy?? W poscienad twoim jest link do zdjec. Na jednymz nich jet przedstawiony prosty opis ja zaadoptowc co takiego alternatora regulator od malucha. Alternator pracuje przy polaryzacji z MASA NA OBUDOWIE!! Musisz miec...
Bo istnieje takie pojęcie jak błąd fabryczny i regulator od malucha, który jeszcze nigdy nikogo nie zawiódł.
Obliczenia długie, ale nie czytałem całości, bo założenia błędne. Wydajność prądnicy (przy niskich obrotach): W korkach: 12,5 A, Na wyższych obrotach: 23 A. Regulator do malucha miał ograniczenie prądu do 16A.
witam jest to prądnica trójfazowa,nie posiada uzwojeń wzbudzenia,wzbudzenie wywołują wirujące magnesy neodymowe.nie można zastosować żadnych regulatorów od malucha. pzdr adam
a sam alternator jest sprawny? szczotki, mostek? inne elementy na płytce są dobre? Może podstaw regulator np. od malucha chyba że dla własnej satysfakcji chcesz ten naprawić
polonez miał 3 łapy natomiast zuk/125p 2 łapy w polonezach od 93 roku był montowany regulator na tylnum deklu taki jak w maluchu a wcześniej mechaniczny lub elektronik przykręcony gdzies koło silnika ja do alt. od 125p założyłem regulator od malucha i śmiga wspaniale chcąc załozyc regulator od malucha trzeba sie liczyc ze zmiana szczotko trzymacza na...
Najlepiej poszukać jakiegoś regulatora od motoru z instalacją 12v bądź zastosować od malucha.
Mostek i regulator od malucha. Rezystancja wirnika by się przydała, ale i tak pewnie pójdzie.
Kolego ten alternator jest 9 diodowy,przewody na nim źle podłączone.Dwa czarne mają być razem,brązowy osobno.Załóż regulator od malucha,żółty kolor przewodu regulatora do tych dwóch czarnych,zielony do brązowego.Alternatory praktycznie bezawaryjne.
Zasilaczyk i sprawdzamy regulator. Żarówka na szczotki i sprawdzamy napięcie włączenia prądu wzbudzenia i napięcie wyłączenia. kolego, piszesz w dziale "elektryka samochodowa", pewne minimum wiedzy jest wymagane! Poza tym co znaczy, że tamten miał stare szczotki? Ilez to roboty wlutowac nowe, np z malucha (rozmiar poprzeczny 4x7mm)?
tam się zakłada regulator od malucha ( 15 zl) i śmiga az miło :)
Przepraszam zrozumiałem że mam zadoptować alternator od malucha a nie regulator. Dziękuję za Pomoc poczytam jak ów opcję przerobic na późniejsze walki z alternatorem.
Mam takie pytanie czy ktoś z Was kiedyś zastosował w prostowniku do ładowania aku samochodowego regulator napięcia z alternatora np: od "Malucha" są tanie. ciekawe jak by się sprawował taki prostownik? Proszę o wypowiedźi Pozdrowienia.
Mam pytanie... chcialem zalozyc regulator alternatora od malucha do innego alternatora z powodu nie dostepnosci orginalnego regulatora w normalnej cenie... czy ktos wie jakie oznaczenia maja zielony i zolty przewod wychodzacy z maluchowskiego regulatora ?
Nic się nie stało,daj regulator stosowany do 9-cio diodowego,lub zamontuj inny szczotkotrzymacz by zastosować regulator na alternatorze ten z Malucha.
Jako ze ostatnio zamontowalem regulator o malucha w oplu podziele sie uwagami WZ-wzbudzenie połacz na jedna ze szczotek druga na (+) 12 V a (15) po wł zapłonu do 12V Pozdrawiam
Witam. podłączyłem wszystko i działa... z czasówką też sobie poradziłem... :D Dziękuje bardzo za porady!!! Pozdrawiam :!:
Masz może jakiś schemat podłączenia regulatora od malucha lub jakieś zdjęcia, bo mam zamiar wymienić regulator.Czy do wyjęcia regulatora jest konieczne odkręcenie vacupompy?
Na alternatorze ładowanie nie powinno spaść poniżej 14 volt. Po małych zabiegach można założyć regulator od malucha i będzie chodziło wszystko bezproblemowo.
Mają w Cargo, ale jak pisałem cena ponad 230. No i dopiero na środę. Zastanawiam się, czy nie zrobić opcji wlutowanie diod wzbudzenia+regulator od malucha\poloneza. Jak klient się zgodzi to tak zrobię.
Witam. Jak podłączyć regulator obrotów silniczka od malucha, ma 4 przewody, nie moge dość z tym do ładu który przewód jest do czego, regulator miał uszkodzony terystor,został wymieniony,na urzywany nie jestem pewien czy jeszcze coś nie jest uszkodzne.załaczam zdjecie płytki, nigdzie nie mogę znaleść informacji podłaczenia tego regulatora. Z góry dziekuję...
Chodzi o schemat regulatora takiego jak były w starych maluchach z prądnicą? Zdjęcia mogę zrobić regulatora z ciągnika na prądnicy, sorki z pomyłkę:)
Witam, może to istotne a może już nie ale załączam taki schemat do płynnej regulacji napięcia w instalacji oświetleniowej, może być np do małego Fiata, z tym że akurat ten został dobrany tak aby mógł regulować napięcie o łącznym obciążeniu ok 35 wat, więc na jedną żarówkę w maluchu starczy na pewno, dodać jeszcze trzeba że ADJ w układzie to stabilizator...
No to i ja wtrącę swoje trzy grosze na ten temat, bo też mam Toyotę tyle że corollę. U mnie na zimnym alternatorze, uzyskuję napięcie ładowania 14,4 V, ale w miarę jak się alternator nagrzewa, to napięcie ładowania stopniowo spada do wartości 13,8-13,9 V (mierzone na biegunach akumulatora). Pomiar był robiony na wolnych obrotach, przy otwartej pokrywie...
Praktycznie każdy elektroniczny regulator do Malucha spełni swoje zadanie. W zależności od typu, różnica będzie w podłączeniu kontrolki ładowania. Są ze stykiem ST i bez niego.
Witam Po przejechaniu kolejnego 1000 km regulator chiński padł ( wbudowany w szczotkotrzymacz ) Rozdłubałem stary spalony regulator w alternatorze ( alternator Mitshubishi Patrol Y60 ) i zakupiłem regulator Elmot do Malucha ( Fiat 126P ) i chcę go wyprowadzić na zewnątrz z tym że nie do końca wiem jak go podłączyć by wszystko działało. http://obrazki.elektroda.pl/5409970800_1...
Najprostszym rozwiązaniem jest dołożenie do mostka prostowniczego 3-ch diod wzbudzenia co rozwiąże problem kontrolki i zależnie od zastosowania szczotkotrzymacza / szczotki odizolowane-regulator z malucha, jedna szczotka zwarta do masy-regulator fiat, żuk polonez/.P
co do płytki mogłeś zastosować 2 osobne polygony ewentualnie wyfrezuj polygon w okolicy opto-triaka i będzie ok pompki perystaltyczne znajdowały się chyba w dużych fiatach i maluchach.
W sumie wystarczy Maluch przed Elegantem z prądnicą i regulatorem mechanicznym. Temat jest o autach produkowanych w latach 90-00.
Maluch nie miał pompki zrywu, ani regulatora podciśnieniowego. Więc regulacją zapłonu i gaźnika. Masz już moduł zapłonowy nanoplex?
Witam W czasach gdy było trudno o alternator a była prądnica ,montowałem alternator z Fiata 125p ,trochę było zabawy lecz działał dobrze.Zaletą tego było to że prędzej ładował niż oryginalny z malucha,dodatkowo regulator mechaniczny ,na którym można było podbić ładowanie.Ja stosowałem do Malucha tradycyjny jaki był ,wymieniałem przewód zasilający alternator...
Witam ostatnio nabyłem lampę 55w i chciałem ją podłączyć do motocykla cewka w motorze posiada zakres 12-24v przy największych obrotach lampa jest na 12v i chciałbym zrobić instalację z użyciem akumulatora 12v 4ah posiadam regulator z malucha i mostek z mz czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak to podłączyć. Dam punkty
to zeby migacze dzialaly to kupic aku 6V a ten regulator napiecia z malucha i przerywacz odpada ta??? bo to 12V
Jeżeli Twoja prądnica ma uzwojenie wzbudzenia, to możesz podłączyć regulator z Malucha. :)
nie pasowałby regulator boscha Jezeli ja bym to robił,już by był wsadzony regulator z malucha. Z tego co pamiętam nawet na śruby pasuje Koszt regulatora to około 20 zł,no nie wiem czy się opłaca siedzieć nad tym.
Tak tylko, że jeszcze trzeba wiedzieć jaki to regulator. Na ten przykład przy regulatorze od malucha podłączamy żarówkę też jednym końcem do szczotki a drugim do plusa, regulator od poloneza - tak jak podał motyl22, czyli miedzy jedną ze szczotek a minus. Więc z jakiego auta ten regulator?
więc przy tym regulatorze jedną musisz zmasować.P Nie, bo ja bym z tyłu zamontował regulator od malucha, a plus podał wprost na żółty. Mniej plątaniny. :lol:
Spróbujcie podłączyć do tego alternatora czeski regulator napięcia który był montowany w czeskich ciągnikach Zetor. Był on montowany na wiązce kablowej w kabinie ciągnika. Regulator ten był rozbieralny i można go było bez problemu naprawić. Regulatory napięcia od malucha są nierozbieralne. Regulatory napięcia od malucha ,zasilające kolektor wirnika...
Nada się alternator np od malucha lub fiata 125p, od poloneza, wystarczy poszukać szukajką.
witam.chyba trzymają samo regulatory.
Witam ja też muszę podłączyć jakiś regulator do motocykla Kawasaki KLR 250, nie ma tam wcale regulatora a potrzebuję prąd nie wiem jak to zrobić? Czy regulator od malucha czy poloneza będzie pasował? Z góry dzięki za odpowiedź.
Nie wiem, po co chcesz kombinować, bo regulator malucha, sprawny i poprawnie zamontowany, doskonale sobie radzi z zadaniem. Jeśli się upierasz, to przypatrz się schematom obu alternatorów - dawcy regulatora i biorcy regulatora. Szczególną uwagę zwróć na system zasilania uzwojenia wzbudzenia i połączenia szczotek. Da się przepiąć.
no będę próbował na ramie od roweru który ma tylni koło(felge) ii nie ma kierownicy do eksperymetów ok:) a jak to wygląda to od strony elektronicznej? czy ten regulator z malucha byłby dobry? no i prądnica oczywiście? czy trzeba jakiś inny regulator wybudować?
Wygląda na to, że DYN to + , a X to wzbudzenie. Jako regulatora można spróbować użyć regulator od "Malucha" ale ze starszej wersji z prądnicą. Przy wyborze innego regulatora trzeba zwrócić uwagę na to, żeby w regulatorze był tzw. wyłącznik prądu zwrotnego. Zazwyczaj powinien on być w każdym ale może się trafić jakaś dziwna wersja. Ja poszukałem i może...
w alternatorach z regulatorami (z Malucha) montowanymi na alternatorze. Wtedy częściej w ogóle nie zapalała się kontrolka.
ok dzięki zawsze coś;), a gdybym nie znalazł nie orientujesz się od czego mógłbym jeszcze dopasować? czy tylko maluch zostaje :))
cewka jest nawinięta pojedyncza(bez tego częściowego ładowania) chciałbym zamontować jakaś diode czy coś i np. regulator od prądnicy od malucha. ale przy takim napięciu idzie dym z regulatora ;/
http://obrazki.elektroda.pl/9239812600_1... Masz jeszcze w wersji z regulatorem od malucha.
Z silnikiem będzie połączona prądnica do malucha, czy to wystarczy??
Wyprowadzasz szczotki na zewnątrz i możesz nawet od "malucha" założyć.
A po co chcesz zmieniać ramę? Pytanie, czy to w ogóle ma sens. Rama to tylko konstrukcja do montażu. Właściwie jedna z najmniej istotnych części. Dalej będziesz miał ten sam quad co miałeś. Skoro korzystasz z tych samych silników, to po co ci nowe regulatory? Zostawiłbym tego malucha, którego masz i budował nowego quada od zera. Zacząć od kupna płyty...
narazie efekty są słabe bo nie moze osiagnać obrotów...... ;( próbuje własnie zrobic to na regulatorze od malucha... ale strasznie cieżko bedzie to ustawic .... elektroniczny było by łatwiej .....
albo ten wspomniany RNA-1 będący jego elektronicznym odpowiednikiem) zamontować w Maluchu. Też go założysz, ale musisz dołożyć przekaźnik kontrolki ładowania (ten regulator jest dla alternatora 6 diodowego, Maluch ma 9). RNA-2 jest dla 9 diód.
Na kartach gwarancyjnych akumulatorów podają napięcie ładowania minim.-max.,i jeżeli dobrze pamiętam 14,4V podawano jako max.Po za tym z doświadczenia wiem że duże ,maksymalne tj14,4V nie przedłuży życia akumulatora,płyty szybciej się wysypią i tyle.Gdy jest dobrze dobrane przełożenie silnik-akumulator,to przy ładowaniu 14V (przykładowo), akumulator...
Witam . To masz alternator taki sam ,lub podobny ,co był stosowany w Fiacie 126p BIS. Nie pamiętam czy nie był on firmy ISKRA. Pytanie zasadnicze gdzie robiłeś pomiar ładowania(powinno być,akumulator jak również alternator).Dobrze jest dla pewności zrobić pomiar innym miernikiem (czy ten nie oszukuje).Jeżeli jednak okaże się że wina jest regulatora,można...
ja mam na tda 7374 i jest ok dotego masz diode kura mruga w rtm basu(no wiem ze w skutek nasycenia tranzystorów) m abardzo male zniakształcenia. zsklada sie z 3 kondensatorw 2 oporników i jednej dziody schemat jednym słowe dla ludzi uposledzinych elektronicznie:). ale gra ok moc wyjsciowa to2X 22w albo 4 razy 11w :arrow: sory za pomyłke ale ja mam 7375...
a jak to wszytko polaczyc? mam regulator z malucha - ma on zolty i zielony przewod i co dalej? I jeszcze jedno pytanie, jezeli zakrecilem alternatorem w przeciwnym kierunku to moglo to spalic nowy regulator? bo cis mi sie zdaje ze wiertarke zle ustawilem i krecilem w przeciwnym kierunku
A czy do Malucha możesz załadować 3 tony towaru?
Alternator klasyczny, ale Japońce coś naździwiali. Wygląda na alternator obcowzbudny. I z pomiarem napięcia baterii a nie alternatora - battery sensing. Sprawdź rezystancje uzwojeń i diody. Szczotki i pierścienie ślizgowe. Regulator na stół i też sprawdzić. Klasyka. Jak nie wiesz jak to zrobić zapytaj, choc było wielokrotnie opisywane. Osobiście po...
Witam Jak podłączyć tu fiatowski regulator taki od malucha?? Musi być sterowany masą.Pozdrawiam http://obrazki.elektroda.net/98_12287289...
regulator maluch regulator prądnica maluch regulator maluch schemat
zmywarka amica silnik instrukcja serwisowa ariston schemat migacz tranzystor
zaparzacz nivona instrukcja obsługi
Pomiar rezystancji przystawki gitarowej przez kabel Wgrywanie firmware do routera przez PuTTY - krok po kroku