Jak udostępnią to w serwisie Citroena. Jak chcesz to zrobię z niego ok.150 kucyków.
Błąd to "Niezgodność pomiędzy ciśnieniem dolotowym i położeniem przepustnicy", więc niekoniecznie to problem z MAP sensorem.
H5N1 udzielę dalszej porady po sprawdzeniu rorządu.
Jaka jest barwa spalin? Jeżeli czarne to sprawdż MAP sensor.
Witam. Szukam czujnika IAT w mojej cytrynie. Silnik 1.6 16V kod silnika TU5JP4 NFU. Czy ten czyjnik jest w przepustnicy czy jest zintegrowany z czujnikiem map sensora?
Ale zaraz... Silnik 90 KM wyposażono w soft-turbo bez sterowania elektronicznego. Tam nie ma elektrozaworu sterującego turbo i czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym. Były one stosowane w mocniejszych silnikach. W takim razie to nie RHY... Bo zawór jest. MAP sensora też.
Problem z czujnikiem temperatury, sonda lambda oraz czujnikiem ciesnienia MAP sensor. Za dziwne wskazania odpowiada pewnie czujnik temperatury, ale reszta też dobrze byłoby się zająć.
Witam. Jeżeli chodzi o brak mocy i sporadyczny błąd 1337 to zaczął bym od autoadaptacji przepustnicy i k.wtrysku. Później od razu poszukał bym dobrego gazownika i zkalibrował gaz. druga opcja jest taka że MAP sensor przekłamuje.
jesli jestes tak inteligentny i wszech wiedzacy to odpowiedz mi dlaczego jest produkowane tyle roznych rodzaji modeli gdyby tak bymo chyba bosch zadedykowal by ten czujniki do wiekszej grupy pojazdow
Mało realne,bez ingerencji w oprogramowanie sterownika.
MAP sensor ma zasilanie 5V i podaj to napięcie przez stabilizator 5V nie rozwiąże to problemu ale powinno zapobiec paleniu MAP sensorów. Pomiary oscyloskopowe pomogły by znaleźć przyczynę.
Z jakiego roku ten citroen? Etka podaje że tam masz vacuum pompę na tylnej głowicy. Wskazania map sensora są w porządku ale nie ma to nic do rzeczy. Jeżeli przytrzymasz silnik na obrotach i pedał miękknie to pompa do wymiany.
Sprawdź jeszcze miernikiem zasilanie i masę map-sensora, z tego co pamiętam to jest zasilany stabilizowanym +5V ze sterownika
Podegnij piny w kostce Map-sensora. W którymś Peugocie miałem podobny problem. Spróbować nie zaszkodzi.
Potrzebuję pilnie czujnik wewnętrzny MAP sensor, który jest wlutowywany w płytkę sterownika Bosch Motronic MP 3.1 (nr 0 261 200 221) w samochodzie Citroen ZX 1,9i Volcane 1991 r. Dane czujnika: BOSCH - nr 1 267 632 013 (100 kPa). Ewentualnie jaki czujnik zewnętrzny połączony kablami z ECU będzie w tym przypadku odpowiedni ? Krzysztof krzysztofj5(at)wp.pl
Po wymianie map sensora,(czujnik ciśnienia na dolocie kolektora) silnik chodzi równo, szarpania ustały i jak na razie wszystko idealnie.
Witam Panowie odgrzewam kotlecika. Mój samochód to Citroen C5 2.0 16V 140 KM, instalacja to BRC SQ24 MY11. Posiadam taki sam map sensor co kolega WikiSKIT http://allegro.pl/mapsensor-czujnik-citr... , ale mam nowsze gniazdo do map sensora LPG. Czy tam też sygnałowy będzie w kolorze białym i tez go trzeba przylutować...
Zapomnilem dopisac jeszce kod 33 ale to Map sensor. sprawdzilem te wszystkie elemety i rezystancja jest w granicy bledow. Wedle opisu programu WorkshopCD jedynie co niesprawdzilem to Map Sensora brakuje mi oscyloskopu moze dasie jkos inaczej to sprawdzic???
Witam jak dla mnie to awaria map sensora czyli takiego pudeleczka do którego wchodzi wtyczka z trzema przewodami i wężyk od silnika (map sensor jakby odczytuje ciśnienie) ale glowy nie dam... Równie dobrze może świrować coś innego...
(at)smykm Ad 1 Z filmiku turbo działa ok-normalne są takie opóźnienia,jeżeli wejdziesz w wykresy to podejrzewam,że wartości turbo zadana i rzeczywista będą się równać. Sztangi bym nie ruszał. Ad 2 Nie zmienia się również zadana turbo? Ad 3 Z rana na zimnym powinien się otworzyć od razu a potem powinieneś mieć spokój :) Zwór uwagę na map sensor jeszcze...
Masz wyraźnie w opisie przerwa a wymieniasz MAP-sensor. Instalacje sprawdź zasilanie masę sam to naprawiasz czy jakiś fachura?.
Mam Citroena C3 z 2009 roku. Usterka to brak możliwości załączenia klimatyzacji (manualna). Uszkodzony był czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego. Czujnik wymieniony ale nie mogę wykasować błędu ze sterownika (permanentny). Posiadam launch + super 16. Gdy wypiąłem wtykę od Map-sensora i ponownie ją założyłem to też błąd pozostał (jako permanentny)....
Weź sprawdz IAC po prostu odepnik wtyczke i silnik powinien zawiesic się na tych obrotach . Jak będą się zmieniać to podgląd temperatur i MAP sensora, oraz lewe powietrze Jak ma moc i dobrze ciągnie to zasilanie paliwowe bym sobie odpuśćił.
Dodam iż z tego co się orientuję SL 96 ma problem z cewkami i pali się w nim coś lecz objawy są wtedy lekko inne. Co więcej swego czasu miałem odmę profesjonalnie zrobioną przez mechanika na średnicy znacznie większej niż powinna być, efekt był taki że zasysało lewe powietrze do kolektora z skrzyni korbowej. Dzisiaj wyciągnąłem MAP SENSOR był nieco...
Przyczyną w/w niesprawności jest na 99 % MAP sensor. Jest to czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym. Należy rozpocząć sprawdzanie od drożności wężyka łączącego króciec przy kolektorze do samego czujnika. Również króciec może być zapchany lub samo wejście do czujnika lub czujnik uszkodzony. Sprawdzenie: odpalcie silnik na benzynie, zdejmijcie wężyk...
A mam takie pytanie: Masz sprawny stary czujnik ciśnienia gazu od reduktora? Mój padł, a potrzebuję na szybko, bo w weekend regeneruję reduktor :D No i jeszcze jedno: Czy ten czujnik nie jest map sensorem od jakiejś renówki? Bo wydaje mi się, że jest na nim romb a la logo renault...
Jeśli to komuś pomoże to prawdopodobnie udało mi się zlokalizować bezpośrednią przyczynę błędu P20E8 (niskie ciśnienie mocznika). Przedmówcy wspominali, że testowali pompkę "na krótko" i faktycznie w moim przypadku również pompka działa przy takim podłączeniu. Zagłębiłem się trochę w temat i przygotowałem "zestaw testowy" podłączając oprócz samej pompki...
sorry, ja kompletnie nie wiem "o co chodzi w warszawie".. Nie czepiaj sie przejezyczenia, chodzi oczywiscie o kogos ko jest z warszawy i zna sie na tych autach i ich problemach. Dotychczs rozne rzeczy podmienialem map sensor ,cewka , cicnienie paliwa wydaje sie ok., jak sprawdzic domowym sposobem czy cisnienie jest dobre??
Silnik KFW, tak? Wskazanie MAP ile jest? Na zapalonym i zgaszonym? Bo tam bym upatrywał przyczyny. Poza tym zobaczył bym czy jest faktycznie 5V na zasilanie sensorów. A temu co tam szukał SL96 to gratuluję niewiedzy.
Witam w aucie jest zamontowany sterownik o numerach. 0281010931 D28 42WGR Data na sterowniku 02-12-12 Silnik z Map sensorem na kolektorze bez przepływki. Moje pytanie czy tam nie powinien być zamontowany nowszy sterownik. Oczywiście cały czas błąd ciśnienia i temperatury w kolektorze dolotowym. Pozdrawiam Wesołych Świąt.
Witam ponownie.Znalazlo sie co jest nie tak.1;dziurawy ten gruby gumowy lacznik pomiedzy turbem a intercoolerm.2;MAP sensor urwany,tym samym nie odczytuje cisnienia doladowania.Znajduje sie on na IC.Teraz czekam na dostawe,po wymianie opisze jakie zmiany.
Witam, Posiadam autko: Peugeot 405 SRI 1.9 silnik XU9J2 D6D rok 1992, na kompie: BOSCH MOTRONIC MP3.1 "0 261 200 213" w tym kompie jest wlutowany map sensor który uległ uszkodzeniu: BOSCH "1 267 632 013" 100kPa 5V Niestety nie można go dokupić więc podłożyłem map sensor z fiata bravo, też 100kPa i 5V ale autko pracuje coś nie tak, myślę że ma inną...
Witam posiadam Citroena Xantie 1.8 od jakiegoś czasu mam dziwny objaw tzn ciężko pali na zimnym silniku strzały w kolektor dolotowy nie zależnie czy auto pracuje na bezynie czy gazie podczas naglego zwiekszenia obciazenia np. ostre wyprzedzanie zmierzylem opornosc obwodu pierwotnego i wtornego i w roznej temperaturze ma rozne parametry czy temperatura...
Witam, mam dokładnie taki sam problem jak autor temat. W aucie wymieniłem kompletny rorząd ( na blokadach) + olej i filtr. Po przejechaniu około 20km przy dojechaniu do skrzyżowania autem szarpnęło i błą p1160. Patrzyłem z testera to dzieje się coś takiego że podciśnienie w kolektorze jadać jest takie jak komputer zakłada że ma być ale przy zwoleneniu...
NFU a co tam trudnego , podejrzyj czasy wtrysków, i wskazania map sensora. Tyle. POwiem ci że miałem właśnie NFU 1,6 i palił ok 8 l/100km. nie jeździłem nigdy po dziatkowemu także spalanie 5.8 raczej bajkowe, nic nigdy z elektroniką mu nie było.
Witam. Pokrótce opiszę problem. Auto jeździło do pewnego momentu. Jak jechałem było ok. Jak dojeżdżałem do skrzyżowania to obroty falowaly i auto nie reagowało na pedał gazu. Dojechałem jakoś autem do domu. Na chwilę obecną auto nie odpala. Błąd czujnika położenia wałka rozrządu P0341. Wymienione już 2 czujniki i auto dalej nie odpala. Rozrząd sprawdzony...
Walczyłem z takim cudem też automat i okazał sie winny MAP-sensor w kolektorze ssącym . Przelewało mocno.Mimo pozytywnych pomiarów i teoretycznie wszystko cacy ok pomogło. 14 litrów to pali mój 2 tonowy chrysler ale gazu w automacie.:) Bosch w hurcie ok.110zł więc spróbuj zaryzykować.
Cześć, Korzystając z tego że mam pod ręka drugiego Citroena, zacząłem testować różne czujniki. Zacząłem od odpowiedzialnego za prędkość wału korbowego - pudło. Później zmieniłem między samochodami map sensor, przez tydzień problem się nie powtórzył, dodatkowo spalanie minimalnie mi spadło. Od 2 tygodni jeżdżę na nowym czujniku (kupiłem oryginał), póki...
Witam, Posiadam Citroena C3 1.4i (tylko benzyna) z 2003 roku. Od Początku użytkowania (ponad rok) mam kłopoty z falującymi obrotami na biegu jałowym (nie ważne, czy silnik nagrzany, czy nie). Objawy nasiliły się po wyregulowaniu zaworów (regulacja przeprowadzona dobrze, sprawdzana 3 razy). Od tej pory zrobiłem i wymieniłem: 1.2 sondy lambda (przed i...
Witam. Mam problem z citroenem C4 z 2005 roku z silnikiem benzynowym 1.4 16v 88km. Problem polega na dziwnym zachowaniu samochodu, po odpaleniu (dodam że samochód zazwyczaj odpala za 2 razem) silnik wskakuje na wysokie obroty około 1800 i utrzymuje je na biegu jałowym cały czas. Problem jest dość dziwny ponieważ czasem po przejechaniu paru km (nie ma...
Witam. Podczas zmiany biegów na wyższych obrotach (3000 obr/min) silnik przerywa na ułamek sekundy. Wygląda to tak jakby jeden lub dwa zapłony wypadały. Jest to troche denerwujące bo zamiast wciskać w fotel przy zmianie np. 2 na 3 bieg to silnik zadławi się (szarpnie całym autem) i dopiero wtedy ciągnie. Dzieje się tak po przekroczeniu temp. silnika...
Autko smiga bardzo fajnie i jest ok 8 sekund do setki. Najwiekszy problem byl jak na wysokich obrotach turbina dobijala cisnienie i wyskakiwal blad MAP sensora a po kilku minutach nie chcial jechac. Rozwiazaniem bylo montaz jeszcze jednego MAP'a przed turbem mikrowlacznik przy 3.500 rpm poprostu przelaczal odczyty na MAP przed turbem ale temperatura...
Witam Przechodzę to samo tylko z Citroenem ax 1,1. monowtrysk bosch. Oprócz MAP sensora i zaworu EGR których u mnie niema wymieniałem wszystko. Obroty wieszały się na gazie ok. 3200 i zauważyłem że silnik krokowy podąża za przepustnicą i tam zostaje. Nie pomagała regulacja potencjometru przepustnicy (jak masz fabrycznie nie ruszaj). Pomogło wymiana...
Rzeczywiście słuszna uwaga już poprawiam błąd. P1442 Evaporative Emission Control System Leak Detected - (System kontroli emisji oparów Leak Detected) P1107 Dual Alternator Lower Circuit Malfunction/ Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor Circuit Intermittent Low Voltage (P1107 Podwójny Alternator Dolna Circuit Malfunction / Manifold Absolute Pressure...
Drodzy koledzy i koleżanki, jak w temacie pacjent C3 z 2012 roku , motor 1.4 vti (psa mini). Objawy = lekkie falowanie na wolnych obrotach ale nie zawsze, przy próbie gwałtownego ruszenia lub dodania gazu na postoju auto się dusi i prawie gaśnie, odgłos dudnienia z kolektora ssącego. Co sprawdziłem = brak błędów w sterowniku silnika ( diagbox), parametry...
Witam szanownych forumowiczów. Od pewnegoczasu walczę z silnikiem, chodzi do 2000 tyś, ładnie ciągnie ale powyżej 2000 obr dusi się i strzela w wydech na pb, na lpg tak samo z tym że strzela też w filtr powietrza. Rocznik auta 91, silnik ZPJ, sterownik bendix fenix 3b. Wielopunktowy wtrysk, katalizator, czujnik położenia przepustnicy, map sensor, czujnik...
Odpowiem sobie finalnie sam (choć z pomocą wszystkich tu piszących, za co dziękuje). Przyczyny były prawdopodobnie dwie - pierwsza to świece, miały zbyt dużą przerwę między elektrodami. Druga przyczyna to nieszczelności podciśnienia kolektora dolotowego spowodowanego wadliwym montażem króćca do MAP sensora centralki gazowej (mimo poprawnych wskazań...
Witam . Mam mały problem z Saxo 1.1. odpalał raz na tydzień (brak iskry), po przelutowaniu kabelków w kostce immo ( pod kompem) zaczął odpalać , ale za każdym razem za 3-4 razem , nie ważne czy ciepły czy zimny. Auto odpala , po ok 3-5 sek schodzi z obrotów , zaczyna gasnąć , za drugim razem łapie i gaśnie , za trzecim nic , i za czwartym łapie i można...
Witam, W pierwszej kolejnosci sprawdz cisnienie paliwa i stan ukladu zaplonowego. Jaki to silnik (typ)? Pozdrawiam, Georges Nie napisałem tego w pierwszym poście ale te objawy pojawiły sie pod koniec ubiegłej zimy ,wtedy zmierzyłem ciśnienie paliwa na zimnym silniku ,wymieniłem cewke,map sensor, świece,a także czujnik temp. i sonde ponieważ komp. pokazywał...
Hmmm,system LE-Jetronic nie był oparty o MAP sensor. Nie chodzi ci czasem i D-Jetronic? (D od Druck jak ciśnienie)
Samochód Citroen Berlingo 1,4 z instalką STAG 200 założoną przeze mnie 3 lata temu. Rok temu wymiana reduktora na Tomasetto Alaska. Ten drugi wytrzymał 25 tys. Niestety po jego kolejnej wymianie nastąpiła tylko nieznaczna poprawa. Samochód nie miał "mocy". Ponieważ jak się dowiedziałem wtryskiwacze również szybko kończą swój żywot wymieniłem czerwoną...
No to od poczatku mowie ze diagnostyka jest taka sobie - nie dosc ze nic nie widac na filmikach to nie ma pelnych informacji , czesto patrzy sie na liczby nie wiedzac na pewno czego dotycza ;) Logi to podstawa . Ale doladowanie to chyba w tym silniku trzeba by bylo recznie zmierzyc - z tego co sie orientuje nie ma czujnika doladowania , czy tez map...
Podsumowując historię mojego Berlingo 1.6 HDI z 2007 roku, po wymianie wtrysku, który zamówiłem na Allegro i miał podejrzenie zbyt dużej korekcji trysku, nic się nie zmieniło. Dalej występuje ten sam problem falujących obrotów, auto gaśnie i takie tam dziwne rzeczy. Pomyślałem sobie, że spróbuję przepłukać je i zakupiłem podejrzany środek Tec 2000 na...
Sonda dziś wymieniona, specjalnie zrobiłem po 50 km na pb i na lpg przed przełączeniem paliwa na lpg sprawdziłem czy są błędy, nie było. Po jeździe na lpg tak samo sprawdziłem i brak błędów. Auto ciągle odczuwalnie ma spadki mocy. Gdyby to był kat przy chłodnicy to pół biedy bo jego to nawet bez kanału wyciągnę, ale ten drugi to masakra. Sprawdziłem...
Witam serdecznie czytelników. Auto : Citroen Xsara 1.8 8v Instalacja ESGI II Reduktor -Stefanelli Wtryski omvl (niebieskie) Wielozoawór -Brc europa Chciałbym sie was poradzić. Podczas gwałtownego wcisniecia pedału przyspieszenia auto traci na mocy po czym przełącza sie na benzyne innym niepokojącym objawiem jest mało płynne przełącznie na gaz Obroty...
Witam. W moim Citroenie ZX 1,4i ewidentnie widać brak mocy i stosunkowo duże spalanie. Obecnie auta nie mogę rozpędzić powyżej 140 km/h, obroty dochodzą do 4000 na 5 biegu gdzie moc maksymalna jest przy 5600. Ogólnie to tak, auto niecały rok temu miało gruntowny remont silnika, podwozia elektryki itp. Pamiętam jeszcze że w lutym jechałem nim 160. Od...
Nie mam chyba żadnego odpowietrznika nic nie widziałem.Opowiem co dziś posprawdzałem tak nie profesjonalnie. Odczepiłem kostkę od czujnika położenia przepustnicy efekt był taki że obroty wzrosły do około 1300rpm zrobiłem jazdę próbną z odłączonym czujnikiem i zero efektów wciąż to samo(przy odłączonym czujniku położenia przepustnicy tylko wzrosły obroty...
Witam ! Opiszę Swój problem z obrotami a mianowicie ... Na zimnym silniku po odpaleniu silnik trzyma delikatnie wyższe obroty a później zaczyna się pojawiać kłopot ponieważ po ruszeniu przez 1-2 kilometry przy wyrzucaniu na luz obroty idą na 2 tyś.obr. utrzymują się chwilkę i bardzo powoli spadają ... i tak jest tylko przez te pierwszy kilometry zaś...
Witam wszystkich . Zacznę może od początku opisywać mój problem. Mianowicie posiadam Citroen C2 w silniku 1.4 benzyna,od pewnego czasu wyskakuje mi kontrolka silnika(pomarańczowa). Wielu miałem fachowców i pare rzeczy już wymieniłem. Pierw może powiem jakie są tego objawy. Pierwszy objawem jest na pewno duże spalanie bo około 12,5 litra, na silnik...
witam serdecznie.na początku dodam iż jestem tu początkujący i sytuacja zmusiła mnie aby szukać u państwa pomocy.3 lata temu stałem się posiadaczem citroena c8 2,0b model z roku 2004 w chwili obecnej przejechane 204 tys. km. pojazd z instalacją gazową.od pewnego czasu mam problem z uruchomieniem silnika po dłuższym postoju.po nocy gdy próbuję uruchomić...
Post trochę stary, ale może pomogę. Nie słuchaj o jakichś przepustnicach i ich czyszczeniu z kurzów i innego syfu. Generalnie taką poradę dają ludzie którzy nie mają pojęcia o mechanice. Przepustnica aby dławić silnik, czy też wpływać na jego działanie musiałaby mieć ograniczone światło bardzo grubo (pewnie min 30-40%) lub totalnie się zacinać (np ze...
Ja zakładałem komp z Citroena Xantii 2,0 , ma wbudowamy map sensor , tylko jakiś potencjometr 3 przewodowy masa,5V,sygnał musisz jakis zaadaoptować sobie. Aby widział obciażenie .Można od hdi np. Steruje to to zapłonem elegancko. Koło 60-2 załozysz sobie.Wtryski i reszta dupereli mu niepotrzebne. Albo od f126el tylko zabawa z kołem pasowym aby dobrze...
https://www.google.ie/search?q=peugeot+1...
Witam wszystkich !!! Mam ogromny problem z moim saxofonem. Kupiłem go w 2004 i od początku falowały obroty 500-800 na biegu jałowym . Dwie wymniany śilniczka krokowego w ASO i troche się poprawiło. Ale po 3 m-c zimy mało jeżdziłem krótkie trasy nagle szok. Silnik zaczyna falowac pomiędzy 1500-2000 no to go zgasiłem i odpaliłem ponownie ale silnik rozkręcił...
Witam, Od pewnego czasu mam problem w moim Citroenie Xsarze II 1,6 16V (PB+LPG) od strzału w kolektor na LPG. Pewnego dnia z mojej winy poszedł strzał na LPG pod maską, w pierwszej chwili myślałem że pękł filtr czy kolektor dolotowy, ale sprawdziliśmy z mechanikiem szczelność układu i okazał się szczelny. Problem objawia się tym że auto jest zamulone...
Witam Od jakiegoś czasu odczuwam tak jakby spadek mocy w dolnych partiach obrotów a mianowicie jak przyśpieszam to czuję jakby auto było lekko zamulone do 3-4 tyś obrotów i się wolniej, słabiej wkręca na obroty, a od przedziału 4 tyś jakby normalnie ciągnęło tak jak należy. Na dodatek zauważyłem że mam tak jakby opóźnioną reakcje na pedał gazu, że naciskam...
Witajcie. Ponawiam temat odnośnie nierównej pracy silnika w postaci falowania ,która odbywa się na rozgrzanym silniku bo na zimnym nie ma takiej sytuacji. Silnik zaczyna falować przy temperaturze około 60st. na benzynie na obrotach 900 - 500RPM. Na gazie także gdy przydławię silnik na biegu. Gdy wyrównam przepustnicę to na chwilę ustępują ,ale po chwili...
Byłem u elektronika. Miał program pod Citroëna. Uszkodzony był map sensor. Po wymianie pracował samochód lepiej jednak potem doszedł problem z katalizatorem który był zapchany. Odebralem katalizator z czyszczenia założyłem i to samo.
Lukasz mam dwa interfejsy i oba pokazują tak samo. Jeden to lexia/diagbox dedykowany do citroena a drugi to elm 327 Gdy ciśnienie spada to słychać zmianę pracy silnika i egr się zamyka a tym samym maf daje większą dawkę powietrza. Najciekawsze jest to,że z odłączonym mafem wszystko jest ok-tyle,że egr też wtedy nie pracuje,ale w sumie auto ma tryb awaryjny....
Witam Mam pytanie do osób zakładających gaz w autach. Potrzebuję wybrać sterownik sekwencyjnej instalacji gazowej do Citroena Saxo VTS z 2000r z silnikiem TU5JP (90KM) z przebiegiem 140 tys (kompresja jest ok). Silnik dość prosty w budowie. Dziś już przestarzały. To co widać na pierwszy rzut oka: -wtrysk MPI -głowica 8V OHC -brak przepływomierza i czujnika...
Witam szanowne grono specjalistów Odrazu powiem że szukam zamiennika MAP sensora bo oryginalny kosztuje chore pieniądze (w porównaniu z cenami czujników innych samochodów) Zakładam że mój jest uszkodzony ponieważ : - po odpięciu wtyczki w dynamice jazdy nie ma żadnych zmian - na postoju, na wysokich obrotach mocno dymi na czarno - zmiana napiecia na...
Witam wszystkich, Mam problem z pracą silnika XU10JP - RFX 2.0i w Xantii z1994r. Silnik sterowany jest przez ECU MM 8P.20. Silnik zasilany jest w benzynę i gaz. Na gazie pracuje idealnie chociaż na swoje 121KM powinien być mocniejszy. Problem jest następujący: - zapala ciężko na benzynie i spada z wolnych obrotów, jak jest ciepły to nawet utrzymuje,...
sensor citroen citroen sensor sensor airbag citroen
parametry aluminium naprawa programatora polar runtk 5351tp 0055fv
Buderus Logamatic TC100 i RC310 – czy można podłączyć oba regulatory do jednego kotła? 17MB171 Vestel – firmware i profil panelu VES315UNGH-L3-N41, objawy niezgodności, aktualizacja