Witam. Mam takie pytanie. W jaki sposób na epromie 27c256 mogę zrealizować dwie przełączane mapy (dokładniej chodzi o sterownik silnika, mapa zapłonu dawka paliw…). Gdzieś czytałem na ten temat ze na tym epromie można coś takiego zrealizować, z możliwością płynnego przełączania. Może ktoś posiada doświadczenie z tymi epromami? Przeniosłem z Programowanie...
szczerze wszystkiego od podstaw z Chiptuningiem. Od zgrywania map przez modyikacje, eprom po wgranie mapy
Jeszcze raz robiąc pełny backup przez ktag są o to takie pliki 1107810 I są to trzy pliki. Wcześniej się pomyliłem po prostu robiłem w dwóch sterownikach odczyty i w drugim sterowniku były jednak 4 ale do sedna. Jak widzimy jest to mapa, eprom i jakiś plik który ma 87kb i ten plik 87kb bez problemu da się wgrać do sterownika i tylko to przez ktag. Zrobiłem...
witam poszukuję opisu map epromu do citroena xantia 2.0 1993 mag mar 8P20 konkretnie gdzie jest mapa zapłonu i odcięcie? pozdrawiam
Witam mam naspępujące pytanie ponieważ zaczełem prace nad "dłubaniem w komputerze"sterowniku" w samochodzie" a więc standardowo mam tam epromy AM27C128 plik po zczytaniu w postaci bin ma rozmiar 16KB, oczywiście posiadam soft potrzebny do edycji map i programator epromów, problem pojawił się momencie chęci zastosowania 2 map w epromie C256 z przełącznikiem...
M27C1001, też je typowałem i nawet sprawdziłem że mają wspólną masę. Aby odczytać je na stole zwarłem masę scalaków do masy zasilacza. Niestety bezskutecznie. Chodzi o mapę.
Immobiliser jest w procesorze 68HC11F1. w EPROM jest tylko mapa układu wtryskowo-zapłonowego
data source zmien na eprom
Toć o tym pisałem panowie, Mapa to fragmęt epromu, po co walić cały eprom i puszczać w niepamięć to co w nim było zawarte, jak wystarczy zrobić dobrą mapę i ją wgrać.
Masz na myśli EPROM z centralki IAW tudzież podobnej? Chodzi mi o to czy w tej pamięci siedzą wyłącznie mapy czy cały program razem z mapami.
Witam. Mam pytanie odnosnie switch eprom 2x29f010 pamięci w ECU EDC15V. Dual map jest opcja to ogarnąć?
a jaki to koszt mniejwięcej?? wystarczy wgrać mapę epromu i wszystko ok??
Chodziło mi o ten plik rar, rozumiem że to są mapy które mam wrzucić do ecu ? I przełożyć ten eprom
A czy carprog przegra mi eprom?
można to zrobić jak się ma specjalny flashbooster czyli urządzenie do zczytywania i wgrywania oprogramowania przez złącze . jest jeszcze do tego specjalny program który umożliwja obróbkę mapy. nie można ot tak przegrywać sobje zawartości eprom ze sterownika do sterownika bo zawarta tam jest również informacja immo czyli jak ją zmienisz to ci fura nie...
Eprom który wysłałem i mapa są dobre. Zacznij od początku wczytaj eprom zapisz mapę i jak się nie obudzi wczytaj mu flasha. Przede wszystkim idź do jakiegoś znajomego naładować baterie. Gdy się flashuje telefon to duży pobór prądu jest z baterii i szybko pada. Innej możliwości niema jak działał przed flashowaniem to jest tylko ubity programowo. Nie...
W/g mnie dopiero od 2,5td było immo. Epromy powinny być na podstawkach. Zamieszczam softy ale to tylko mapy, a w tym przypadku chyba sypnęła się ta druga kość. Jak podasz kod z Epromu to poszukam. Tylko prościej będzie podmienić cały sterownik.
W tym komputerze mapy przechowywane są w pamięci [url=http://pl.wikipedia.org/wiki/EPROM]... w pamięci [url=http://pl.wikipedia.org/wiki/EEPROM... przechowywane są między innymi informacje immobilisera. Po odłączeniu zasilania lub po kasowaniu błędów komputer traci informacje adaptacyjne, należy więc wykonać procedurę inicjującą.
Wrzucasz tylko flash więc epromu nie ruszasz.
wgraj eprom przelicz mapy i imeil powinno pomoc
Sterownik jest z drugiego auta jest tylko przegrany EPROM 95160.Mapy zczytywane Kessem i przerzucane miedzy komputerami.
puzonpl jeżeli możesz użyć Frei, postępuj tak: 1. Wgraj bin naprawczy do s35 (zakładam, że już masz) 2. Potem daj Swupa na najwyższą wersję v24. 3. Dalej wejdź we Frei w opcję UNLOCK i wybierz S35 new(!!!!), bo inaczej fona uwalisz znów na kwadrat 4. wybierz "direct unlock map no saved" i kliknij USE EPROM IMEI!!!!! Miałem kilka takich opornych "esek"...
Dzięki Panowie. Ciężko w internecie znaleźć konkretne informacje. A czy możecie powiedzieć czy WinOls się nadaje do takich rzeczy? On jest chyba na licencji? Ma ktoś z was jakieś dokumentacje/poradniki odnośnie edycji map?
Ogólnie to jest tak: -Mikroprocesor z kodem - serce sterownika -Eprom z mapami -EEprom na pamięć błędów, nastawy wyuczone itp. Jest sens modyfikować tylko to drugie.
Witam szukam informacji na temat sterownika silnika do colta CTZ 1,5 turbo gdzie zapisana jest mapa w pamięci eprom czy procesorze czy da sie go wogole przeprogramowac itp za kazda informacje dziekuje nr sterownika to A 122 150 09 79
Druk 3D Aneta A8 problem z poziomowaniem stołu. Od jakiegoś czasu posiadam drukarkę 3d Aneta st. A8 zamontować w niej czujnik HALLON 3 z https://garage-makezone.eu/software/ wszystko wykonuje zgodnie z instrukcją, poziomuje stół, Homuje, ustawiam ofset cała procedura, zapisuje mapę do eprom, w programie tnącym ustawiam, czytanie mapy z epromu itd..........
nie fleszuj z wersji wyższej na niższą bo siememens się nie włączy.najlepiej uzywaj wersji do 18tej bo z tymi wyższymi są problemy.używaj orginalnych plików siemensowskich do fleszowania.jak zaniżysz soft w semensie to musisz pużniej od nowa liczyc mapę i naprawiać eprom.
Mapa jest w pamięci EPROM, ta znów siedzi w podstawce, wymienic ją to minuta roboty. Nie piszę już nic w tym temacie, sorry, ale nie podoba mi się że tylko ja się udzielam tu, są też inni.
Można też wgrać mapy bitowe bezpośrednio w dodatkowt eprom np 27c512 pozwoli na wpisanie map dla wszyskich literek i jeszcze zostanie na znaczki spec z którego wyciąga sie lub lepiej steruje tylko adresem pod który wprowadzony jest znak a odbiera sie jego mape bitową wprost na wyświetlacz
Więc to żaden Eprom tylko tak jak napisałem MAP Jeśli to map sensor to ten Pan od tego emulatora nieźle się ośmiesza ale nic przesądzonego jeszcze.
Nurtuje mnie jeszcze jedno odnośnie samej metody robienia backupu Ktagiem. Dla tego sterownika są dostępne opcje mapy oraz epromu gdy się je robi ręcznie, natomiast gdy jest zaznaczona ogólna kropka backupu to po odczycie tworzą się 3 pliki, czym jest ten dodatkowy trzeci plik?
Do tego dochodzi jeszcze zainicjalizowanie wskaźnika stosu. Jak się tego nie zrobi poprawnie i wskaźnik ten będzie ustawiony na EPROM Nie będzie, nie ma takiej możliwości. Zawsze będzie wskazywał na RAM, chyba, ze ktoś wpadnie na głupi pomysł. Po zresetowaniu SP będzie miał wartość 0x0000. Nie wiem, jaka u autora tematu jest mapa pamięci, ale jeśli...
tu masz softa wybierasz model dajesz unlock pożnij wybierasz direkt unlock no map is sawed i use eprom imei
dzieki za spostrzezenia ja okreslam sie jako amator-zlotaraczka wlasciwie cos takiego jak regulacja przeplywomierza przez zmiane naciagu wstepnego sprezyny oficjalnie nie wystepuje tzn jak opowiesz o tym komus z serwisu to niezdziw sie jak powiedza ci ze cie chyba boli glowa moja teoria jest taka ze po odpieciu sady lambda ecu podstawia sobie domyslna...
A to ciekawe! Zazwyczaj taki błąd jest spowodowany uszkodzeniem drivera sterującego wtryskiwaczem,bodaj L9540.(pentawatt,15 pin) Dwa-mapa siedzi w pamięci eprom,więc jak ci mogli "upgrade'ować" oprogramowanie? No chyba że sterownik ktoś rodeklował,i wymienił pamięć (są dwa rodzaje-w podstawce albo wlutowana)
mozliwe ze cos z epromem namieszales... wgraj jakis dobry eprom i jeszczce raz przelicz mapy
ja myśle że to oprogramowanie uwalony eprom wgraj eprom zrób mapę wgraj kisse 2 i bedzie dobrze miałem tak z a 55 dopuki wciskałem klawisze to ok jak podświetlanie zgasło wyłaczył sie można było dzwonić z niego i nic sie nie działo jak sie odłożyło zgasło podświetlanie telefon off
Telefo naprawiony wgrałem eeprom potem flasha i na koniec mapę przeliczoną przez DJOstry. podziękowania
Chip Box-y do VP44 są jeszcze pość drogie i modyfikują tylko ciśnienie i dawkę paliwa. Polecam Mapę. Tylko żeby była dobrze zrobiona przez profesjonalistę , a nie kogoś kto się uczy na WinOlsie albo jakimś innym edytorze czy automacie... Mam możliwość załatwienia pewnych sprawdzonych map lub co bardziej preferuje obróbkę oryginalnego softu.Tyle tylko...
Tą pamięć to można skasować i zaprogramować ponownie programatorem. A pytającemu chodzi chyba bardziej jak zmienić tekst, zapisany w tej pamięci. Wszystko zależy jak ta reklama jest zrobiona od strony sprzętowej; czy ma własny generator znaków; czy mapa kształtu znaków leży w EPROM-ie; itp. Nie jest to takie proste.
Temat jest ciekawy ale bardzo obszerny... jestem zdania ze jesli sie czegos naprawde chce i sie do tego dazy to predzej czy puzniej sie do tego dojdzie... A tak na mariginesie, gdzie jest trzymana mapa wtrysku? w flashu, eeprom ? czy eprom? i czy komputer moze modyfikowac sobie ja czy w zadnym wypadku nie? Chodzi mi dokladniej o wtrysk motronic
Fiatach też leciały mapy wtrysku Mapy są w pamięci EPROM i nigdzie nie "latają"... "polecieć" to mogą co najwyżej adaptacje. napięcie skacze od 0,2V do 0,8V czyli dobra To wcale nie przesądza o tym, że jest dobra - działa ale nie wiadomo czy poprawnie. Niemniej jeśli to auto pali 20l/100km i jeszcze ubywa 1l oleju na 1000km to tam już "niema silnika".
Normalnie telefon wchodzi w test mode. To comi zczytal zapisal w pliku eep. Czyli to chyba nie mapa. tylko czesc eproma.
kubicak-mapa programu ( jak to nazwałeś) jest tam w nieulotnej pamięci EPROM i nie ma szans żeby się padła czy cokolwiek masz na myśli. Mapa nastaw adaptacyjnych jest w pamięci RAM procesora i zdjęcie klemy akumulatora lub odpięcie sterownika silnika powuduje to, że sterownik wraca do nastaw fabrycznych. Co zrobisz z tą wiedzą-nie wiem, ale postaraj...
pilnie poszukuje mapy epromu 93c86 z vw t4 z 2000r dzieki
Wszystkie opisane działania służą do odczytu mapy sterownika silnika Map, nie mapy. I to potocznie mówiąc. celem jej modyfikacji TAK usunięcia immo bardzo żadko Czy też mają zastosowanie przy naprawie sterownika? Co przez to rozumiesz ? Jak upalisz mosfeta w ECU to go odczytem / zapisem nie naprawisz rzecz jasna. Chyba że masz na myśli "naprawę" źle...
nigdy nie robiłem nic z immo i nie wiem czy tu można wył. w mapach jak egr czy jest na oddzielnym eprom (a z tego co wyczytałem to tak jest) a wtedy czym zczytać ? był bym wdzięczny za podpowieć . ewentualnie widziałem kasownik immo renault i wrzuce inny sterownik ale jeszcze poszukam przyczyny może jakieś zwarcie albo brak poł. z ecu bo dziwne że po...
Witam. Czy istnieje możliwość zamiany kostki eprom 27C128 jakimś eepromem? Jeśli tak to jakim? Chcę to zamontować w ECU od auta, żeby za każdym razem jak zmieniam mapę nie musiał jej kasować UV, tylko z poziomu programatora willema.
Wylutowując pamięć eprom, kasując ją i programując na nowo - w programatorze.
W czym znajduje się ta kość to moze inaczej: mam kość która ma 28 nóżek - posiada starte numery ,chcę ją skopiować-posiadam programator willem 4.0 ale aby ją odczytac muszę na programatorze ustawić jaki typ układu odczytuje ,ale niestety typu nieznam ,ps. kość jest dedykowana do fiata seicento -są to mapy paliwa oraz zapłonu
Oryginalnie jest to EPROM firmy ST o symbolu M27C512 -20FI i taki oryginalny EPROM z oryginalnego sprawnego urządzenia chcę odczytać Niestety nie daje się odczytać cały - tak jak pisałem wcześniej przy normalnym odczycie nie ma np. fragmentu z numerem wersji i daty z godziną Pewnie jeszcze brakuje jakiegoś fragmentu kodu. Wygląda mi na to, że część...
Po wymianie sterownika śmiga aż miło :), wstawiłem sterownik z punto 1.1 IAW16F.EB. Skaczą mu trochę obroty na jałowym ale myślę że to przez inne mapy wtrysku, jak będę miał chwile to zamienię EPROM i napiszę. Pozdrawiam.
Checksum robiłem po wgraniu w cmd jest taka opcja, mapy dostałem na priv, wcześniej te mapy po wgraniu przez dimsport działały, teraz już nie chce na nich ruszyć. Podejrzewam że coś się stało z immo. Ktos wie jakim programatorem odczytac pamiec z eprom 95160?
czy dowolny tester diagnostyczny wyłapie tzw "uszkodzone" mapy, czy lepiej od razu jechać na Fiat Examiner? jak dobrze rozumiem, po skasowaniu adaptacji dowolnym w miarę kompatybilnym testerem sterownik zacznie sięgać od nowa po mapy zapisane w pamięci EPROM. te znów w przypadku ich uszkodzenia wgrywa się jedynie programatorem i jest to tzw wsad - dobrze...
Taaa... monoga mnoga problemow, ale to jest motywacja ,żeby się czegoś nauczyć. Jak już kolega odpali w programie to co odczytał to zadanie pierwsze : odszukanie map żądanie kierowcy, ogranicznik momentu, ogranicznik dymienia, mapy turbo, n 75, SVBL. Na pierwszą lekcję wystarczy ;) A co z problem odszukać te mapy ;)
Napiszę to wprost bo widzę że akcja zmierza ku wrobieniu cię w edycję binarną dysku twardego... dobra, ja wymiękam na tą filozofię z wyższych sfer down. wiem co to dos, mapa binarna czy hex epromu, tylko rzucanie fragmentami psedofachowych tekstów mnie rozbraja.
wlaśnie w moim jest taki eprom tylko nie znam wyprowadzeń
1,6 DOHC 96rok 74kW Dodano po 2 sterowniki różnia się tylko zapisem map kątem wyprzedzenia zapłonu co jest zapisane w EPROM-ie....konstrukcja sterownika jest tak sama jak w 1,4
Nie wiem jak do ECU w CC ale w pod EPROMy 27 można kupić takie coś co pozwala montować EPROM poza sterownikiem i ma wejście pod PC (można zmieniać mapy on line). pytanie czy jest sens wozić ze sobą laptopa cały czas
Ja zrobiłem tak:(procek atmega 16 bo jak będzie mało eprom to wystawie mega32) Mierze sobie napięcie z przepływki ADC(0)- mam od 0 do 1023 Tak samo mam pwm od 0 do 1023 konfiguracja , im mniejsza liczba w rejestrze COMPAREA tym krócej trwa stan niski, korekta za pomocą przycisków + - i zapis do eeprom Adc=pwm to działanie liniowe , na którym auto po...
Takie pytanie mam jeszcze, posiadam już mapy wtrysku od C16SE i C14SE tylko nie wiem czy to są same mapy czy razem z całym programem wie ktoś może jak to jest w Multec-u ? Jeżeli chodzi o dane softów: MODEL - Astra ENGINE - C16SE SYSTEM - Multec EPROM - BCZH 4213 CRC - 2350E8 LEN - 32768 bytes MODEL - Astra ENGINE - C14SE SYSTEM - Multec EPROM - BCMZ...
Witam. Mosze ktos z Was orientuje sie jaki czas dostępu mają oryginalne epromy do map 27c512 w sterowniku bosch motronic z Audi C4 S4 2.2 turbo 92' . Czy to ma jakieś wieksze znaczenie jaki czas dostepu beda mialy wstawione przeze mnie?> Znalazlem wersje od 70 do 150 ns. Oryginał jest oznaczony jl27c512e . Z gory dziekuje za pomoc.
Proszę tu jest plik z full (Eprom i Firmware) do CM35(I) - Wgrasz i tylko przy przeliczaniu map ustaw orginaly IMEI z pod klapki. Więcej nie kombinuj. (Wszytko Rób pod Freią.
Witam Mam ochotę na pokombinowanie z wsadem epromu do mojego kropka może ktoś pomoże? Mam już wsad w winols kilka map znalazłem trzeba by było zrobić lub znaleźć plik xdf do programu tuning pro (darmowy). Ktoś chętny? Tu jest mój eprom http://wsady.elektroda.pl/download14612....
To co mozna w tym przypadku zrobic? Mozna przelozyc tylko Eprom ? To kwestia przelutowania kosci. Ewentualnie nie mozna przeprogramowac immo?
1. Jaka wersja softu była na poczatku? 2. Która wersje softu próbujesz wgrywać? 3.Czy po wrzuceniu nowego softa przeliczyłeś mapy? 4.Jak sprawa wyglada z epromem? Odpowiedz na te pytania to moze cos poradzimy. Pozdrawiam.
Cel taki: Aktywacja sondy lambda (nie widać w parametrach ani wskazujących błędów po odłączeniu z kostki od sondy). Ustawienie parametrów wtrysków bądź wgranie map, bądź też restart ustawień parametrów (nie kody). Jeżeli nie dałoby się jak wyżej zrobić bądź naprawić, to wgranie EPROM i przepisanie do drugiego sterownika (tu wywala mi błąd in bus czy...
Jest to wgranie oprogramowania na stole, warunek że masz co wgrać, trzeba wyczyścić pamięć eprom. To już jest procedura dla osób znających się na mapach sterowników. Nigdy problemu z błędem nie miałem, zawsze po naprawie jak adblue zaczęło dobrze dozować błąd znikał z deski. Pozostawał tylko błąd długo terminowym w sterowniku , z tego co zauważyłem...
Koledzy... głównie, jeśli chodzi o wytrzymałość chodzi co elementy cierne... tłok/tuleja... ale to jest nie ważne w tym temacie. Chodzi o zmianę map. Uważam, że oprócz "tunerów" nikt inny nie jest wstanie tego zmienić.. każdy wie, ze to teoretycznie nic trudnego zgrać eprom (czy jakoś tak) i wgrać nowy.. oczywiście z odrobina pracy, ale żaden serwis...
Hm? Co ma popularność kostki do tego? Ja mówię o tym, że kolega chce kopiować mapy wtrysków, co jest głupotą kompletną. No, chyba, że ktoś chce sobie auto roz...walić.
Robiłem tak i Qpa :( Jak zrobię mapę, to nie mogę jej wgrać do fona. Zeby gdzies fulla (z epromem) dostać!
Proszę razem z dwoma epromami - Full. Po wpakowaniu nie zapomnij o przeliczeniu map. Aha nie ma jęz polskiego tylko ver. LG1.
Jak w temacie. Autko z 1999 roku silnik 2 litry benzyna. Po lekkim uderzeniu w blotnik ucierpial sterownik silnika. Eprom z mapami przestal istniec. Poza tym wszystko ok. Potrzebuje mapy (wsad do epromu) najlepiej oryginalne oraz jaki to jest uklad. Z gory bardzo dziekuje za pomoc. Dodano po 1 Moze jeszcze dodam: symbol silnika AAC, ECU Temic TFK 34...
Cześć. Dołączam zagubioną mapę do tego radia.
Powód jest taki że był wymieniany silnik z anglika i podobno auto nie chodzi tak jak powinno.Dlatego jest taki plan by założyć sterownik od tego anglika bo może w oryginalnym sterowniku jest inna mapa.Dlatego dobrze byłoby nie dotyka mapy w tym sterowniku od Angoli a tylko przegrać eeprom żeby auto odpalało.No i druga sprawa to czy da się coś z tym...
Witam. Potrzebuje pilnie wsadu mapy silnika 2.0 Sharan.Eprom 27c010 Sharan 95r, benzyna 2.0 ecu siemens numer 037 907 025b Prosiłbym o podesłanie jeśli ktoś posiada wsad, siadł mi eprom a autko potrzebne. Dziękuje i pozdrawiam!!!
Stary sterownik ma pamięć EPROM a nowsze na FLESHu i on jest programowalny a stary tylko raz czysty i GALETTO tego nie zrobisz
Jeżeli mogę się wtrącić, to silikon tylko neutralny, testowałem kilkukrotnie w róznych warunkach (elektronika przemysłowa nie zawsze w przyjaznym otoczeniu) a co do niedziałania modułów po suszeniu na słońcu to winą jest ultrafiolet. Po wystawieniu na działanie ultrafioletu kasujemy eprom z programem sterującym i mapą regulacji, jeżeli nie cały to częściowo....
Może nie do końca jasno napisałem. W podstawowym układzie jest jeden eprom, ja chce zrobić adapter, w którym będą dwa epromy i będzie można przełączać się pomiędzy nimi (raz jeden raz drugi) podczas działania układu. Przełączanie ma być zrobione przełącznikiem mechanicznym. Program będzie podobny, tylko kilka zmian w mapach danych. Wiem ze można połączyć...
Witam wszystkich serdecznie. Jestem nowym uzytkownikiem i potrzebuje pomocy. Problem dotyczy programowania pamieci EPROM 27C256. Opisze moj problem. Posiadam programator WILLEM AT3 ktory wg opisu obluguje pamiec eprom 27c256. Programator widzi eprom, wszystkie diody pala sie z zaleceniami instrukcji. Wkladam swierzo kupiona kosc i robie odczyt ktory...
O to wlasnie mi chodzi ..WIELKIE DZIEKI .. eprom zczytac to 5 min roboty ... Przydał by sie opis mapy tych eepromow Dodano po 4 Wlasnie przetestowane ... Dziala bardzo dobrze ..Cel osiagniety :))) pochwal sie jeszcze skad to sciagnoles ?? Wielkie Dzieki
jaką miał ver softu telefonik? Moja propozycja jest taka sprawdz czy wszystko w programie jest dobrze skonfigurowane a jaknie to przeczytaj yo co napisałem poniżej i spróbuj coś pokombionować: 1.Jak masz drugiego c55 lu pewny soft to zgraj z niego eprom i flasch. Wgraj najpierw flach do tego twojego padnietego a póżniej eprom. Oczywiście na końcu należy...
sonda szerokopasmowa co prawda jest droga w niektorych przypadkach kosztuje nawet 1500plnow moja jest pieciozylowa po co ciekawie wygladalby w samochodzie monitoruje sklad mieszanki mam zmieniony kolektor na d16a9 usunietego kata, stozek teraz chce dokonac modyfikacji kolektora ssacego i przepustnicy i pobawic sie z mapami.... ale najpier kabel, ecu...
Kolega slay ma rację, tym bardziej że z tego co pamiętam opisywał przypadek na który napotkał w punto i on i wiele innych śledzących temat nauczyło się na tym przypadku trochę. A w tych sterownikach tzn. IAW8F.5T słabym ogniwem jest pamięć eprom czyli tam gdzie "siedżą" mapy zapłonu i wtysku - to mogło "polecieć" . Ponadto (zakładająć że sterownik jest...
w samochodzie masz ram, eprom oraz flash. Program jest w epromie a dane, mapy oraz ustawienia długoterminowe we flashu. - w ramie sa parametry adaptacyjne krótko-terminowe. kwp 2000, kwp2000 Plus oraz kwp 2000 advanced słabo lub wcale nie obsługuje alf tych starszych. Za to na alegro pełno jest opisów jakie to alfy robi kwp2000, zapytaj sprzedajacego...
wszystko podpięte niezbyt prawidłowo dochodzi do uszkodzenia tzw. map paliwowych i sterownik działa wtedy niezbyt prawidłowo Nie map lecz korekt. Mapy są zapisane w pamięci nieulotnej (w tym przypadku EPROM) i "nietykalne" dla sterownika. Korekty są przechowywane w pamięci RAM i po wyłączeniu zapłonu "zrzucane" do pamięci EEPROM. Nieprawidłowe wartości...
I owszem są mapy i jest program jak maja być interpretowane parametry z map, jeśli jest tak jak opisujesz w jednym dwie kości a w drugim jedna to wskazuje że ten z jedna kością to ma już flash'a a ten z dwiema epromy, czyli jeszcze większa nie kompatybilność, zwłaszcza w zakresie pojemności.
Panowie , potrzebna pilnie mapa wtrysku (zawartość epromu)do sterownika VW POLO 1.4 MOTRONIC MP9.0 Numer sterownika : 030 906 027 AC numer bosch: 0 261 204 794 dziękuję z góry!
Z tego co wiem klient go pozyczyl i dostal juz zwalony.Podejrzewam uwalony flasz czy eprom.Z tego co czytałem to trzeba wgrac do niego albo eprom albo policzyc mape,Tylko ze nie moge znalezc nic do m50 (wszedzie sa progsy do a lub do mt50).I nie bardzo znam sposob postepowania z wyliczaniem mapy itp.
Witam, na chwilę obecną problem rozwiązany.Po regeneracji ręcznego i jego ponownym montażu oczywiście błąd nie zniknął.Odczekałem 3 tygodnie na wizytę u elektryka i zajechałem w umówionym dniu tak aby był aktualnie wyświetlony błąd.Podpięcie pod clipa i wysypało się kilka błędów m.in. błąd wewnętrzny sterownika silnika.Kilka dni sprawdzania wiązek i...
No właśnie w Lubiczu robiłem LPG. Panowie jaki potrzebny jest interfejs i jaki program ? Najlepiej będzie jak sam to wyreguluje. Poproszę kumpla który już swojego elpigaza regulował i pojeździmy z laptopem. Dodano po 57 Plan jest taki. 1. Zlikwiduje reset. 2. Pojeżdże na benzynie 3. Przełączę na LPG i zobaczę czy się znowu benzyna rozjedzie. 4. Jak...
Sterownik to edc16u31 audi a4 1,9 tdi . Zrobiłem w tym sterowniku immo off po z czytaniu eeprom, wszystko ok ale w sterowniku mam błąd usterka sterownika, map na razie nie ruszałem vcds pokazuje status immo disabled .Kilka razy odczytywałem tą pamięć i zapisywałem, gdzieś na forum wyczytałem że te epromy po kilku kilku zapisach lubią się wysypać .Wrzuciłem...
Czy mógłbyś bardziej rozwinąć ten temat. Jestem szczęśliwym kierowcą ostatniego rocznika fiata 126p. O ile mnie pamięc nie myli to zapłon masz elektroniczny, mikroprocesorowy z pomiarem podciśnienia w kanale czujnikiem umieszczonym z lewej strony u góry po otwarciu silnika. Czujnik ma chyba jakąś regulację ale lepiej to zostawić. Nie wiem jaki procek...
Tzn tam mało co się różni ja sobie też musze sobie kupić najlepiej williama bo mam tylko jdm i pony :!: A tak wogle to ciekawa sprawa z tym wsadem bo kiedyś przymierzałem sie do kupna takiego chipa, a do mego sterownika musiałem czekać z dwa tygodnie a do reszta była od ręki :!: Niewiem czy efekt nie bedzie taki jak opisywał nOKo i czy czasem nie uszkodzi...
CPM nie da się uruchomić bez RAM na początku mapy pamięci. MONITOR da się napisać by tego nie wykorzystywał. Jednak pomyśl jakie wymagania będzie musiał spełniać ładowany program. Jakiś BASIC może i też będzie działał. Jednak prawie każdy komputer z tego okresu miał podobną mapę pamięci do mojej. Wyjątkiem był ZX SPECTRUM. Tak właśnie lepiej postąpić,...
Wymieniłem płytę w c65 na nową (CT70). Żeby zaoszczędzić trochę czasu i nie stracić danych przełożyłem flash ze starej płyty do nowej. Wszystko jest OK, poza tym że nie łapie sieci tam gdzie jest tylko pasmo 900MHz. Które bloki epromu trzeba zmienić ? I skąd je wziąć ? Wgrywałem plik C65_1_Standard_50_0001.map z http://eh.student.utwente.nl/~landy/...
W SST robilem juz repair i unlock, nie pomaga, wgralem eeprom i softa przez m55 tool by wcpicker, nastepnie imei, i unlock, takze nic, solucje z elki z freia, czyli wgranie bcore jako firmware, nastepnie epromu i fubu takze nie pomaga. Dzisiaj mialem c60 bzyczacego, to soft pod sst odrazu pomogl. A ten mc60 jakis uparty. Sprobuje jeszcze z ta mapa....
To lista możliwych powodów zaświecenia się kontrolki MIL: Parametr autokalibracji Napięcie akumulatora Cewka zapłonowa 1 Cewka zapłonowa 2 CPU Czujnik temperatury wody EEPROM EPROM Zawór EVAP Pompa paliwa Przekaźnik główny Czujnik temperatury powietrza Silnik krokowy biegu jałowego Regulacja biegu jałowego Wtryskiwacze Sonda lambda Czujnik MAP Kontrolka...
Sprawdź gniazdo i tak w ogóle przegrzej płytę i wyczyść ją. Powinno to chodzić i to bez najmniejszego problemu. Co do loggera to moim zdaniem nie kombinuj. Jordik robi A50 przez tzw. partiale, a logger przez mapy i tu może być problem, że masz już uwalonego eproma. Spróbuj zczytać z działającego A50 całego flasha razem z epromem i wgrać go tego uwalonego.
Chciałbym zaprezentować nową grę "LABIRYNT V2". V2 oznacza wersję 2, ponieważ istnieje już gra "LABIRYNT" na COBRĘ napisana w BASICU. Nowa gra napisana jest w assemblerze i w odróżnieniu od pierwowzoru posiada też kolor, oraz mapę gry o powierzchni nie jednego, a trzech ekranów. Koniec trzeciego ekranu jest sklejony z początkiem pierwszego, przez co...
eprom 27c512 motorola eprom eprom 93c66
kontrolka przepalonego bezpiecznika haier inverter zamek centralny toyota
klapka lodówka samsung pyronix matrix
Model SPICE dla tranzystora BDP 395 Volvo FL: Komunikat "Zatrzymaj pojazd pedał przyspieszenia"