Tak, masz znaki do ustawienia początku wtrysku. Przez okienko sprzęgła powinno być wszystko widać. Tylko wiąże się to z odkreceniem skrzynki akumulatora.
Wtrysk następuje chwilę przed gmp więc wydaje mi się czytając twój opis że jest dobrze że chwilę potem kołek Ci wpada. Ale ja nigdy na kołek nie robiłem więc może obejrzyj na YT na retrotraktor jak to robią bo jest z tego filmik. Ja ustawiam na kapilarę zawsze i wychodzi dobrze. Zrób tak by w kapilarce zaczęło podnosić się paliwo na tej pierwszej dziurce...
Dotyk jest klejony z wyświetlaczem. Całość kosztuje około 100zł.
Dwa tańsze, 802.11 "N" typu, np WR841, używki z allegro sa OK. Te routery muszą być podłączone _kablem_ do główniego routera.
Górny martwy punkt.
Zdaje się, że tłoczki sekcji stanęły w górnym martwym punkcie. Pompa do regeneracji, tzn. wymiany sekcji. Jeśli nawet WD40 by pomogło, to i tak sekcje stracą szczelność lub będą się zacierać.
Ustaw tak zapłon żeby platynki się rozwierały przed górnym martwym punktem tłoka.
Pierwszy cylinder ma być w górnym martwym punkcie i wtedy ustawiasz na znaki na równo.
Wyreguluj obroty śrubą przepustnicy mieszczącą się zaraz za dźwignią przepustnicy :) Tam jest nakrętka 7 oraz imbus 2.5... Jednym słowem zmęczenie materiału. Jak będziesz ustawiał to parę razy przepustnicą dodaj gazu i popuść. Najlepiej sprawdzaj do takiego momentu, żeby nie było martwego punktu tzn jak przekręcisz przepustnicę to ma od razu nastąpić...
wydaje mi sie ze stanąłeś w martwym punkcie, chyba kiepsko będzie coś znaleźć za ta cenę.
http://obrazki.elektroda.pl/3513927600_1... Obecnie w amerykańskich samochodach stosuje się dwa rodzaje lusterek bocznych, inne po stronie pasażera, a inne bliżej kierowcy. Te drugie są płaskie, tak więc oglądany w nich obraz zachowuje kształt i rozmiary. Po stronie kierowcy są natomiast wypukłe lusterka sferyczne, poszerzające pole widzenia,...
Witaj musisz mieć jeszcze trzpień blokujący wał korbowy w górnym martwym punkcie.
Witam. To jest korek zaślepiający widok na koło zamachowe które ma znak do ustawienia górnego martwego punktu podczas ustawiania rozrządu przy zmianie pasków.
Minimalnie przed GMP(górnym martwym punktem). Przez otwór świecy włożyć kawałek drutu i sprawdzić czy platynki (przerywacz) otwiera się minimalnie przed zwrotem tłoka w dół.
daj pierwszy tłok górny martwy punkt, rozrzą zawory zamknięte na 1-szym leki luz cechy pokryją się same
Taki efekt może być gdy silnik wentylatora ma zjechany komutator i zatrzyma się w 'martwym punkcie'. Wyciągnij przekaźnik wentylatora i zworką uruchom silnik wentylatora. Ma załączać się 100/100.
witam. moze ja spróbóję. trzeba sprawdzic czy chwytacz jest prawidłowo zsynchronizowany z igłą.tzn. trzeba kręcic kolem pasowym w kierunku obrotów maszyny,nastepnie gdy igielnica dojdzie do dolnego martwego punkty trzeba dalej kręcic w tym samym kierunku do momenty gdy igła uniesie sie z dolnego martwego punktu do gory 2 mm. w tej pozycji zatrzymac...
Wał blokuje się inaczej. Wykrecasz świece zapłonową, ustawiasz tłok w dolnym martwym punkcie, i do środka wkładasz sznurek, np ten od rozrusznika, potem możesz odkręcić wirnik. Patent stosowany przez wszelakich mechaników, skuteczny bo sam używam.
Pompę "znak na za pięć dwunasta" a wał na 10 lub 12 stopni(zależy od rocznika) przed górnym martwym punktem nie na zero.Reszta regulacji zegarem lub testerem ale powinien odpalić.
Po tym zdaniu że przy zatrzymaniu mechanizmu ręką silnik nie pracuje wymienił bym od razu silnik wygląda na zużyty ponieważ ma martwe punkty , ewentualnie jeżeli czujesz się na siłach ,można go rozebrać wyczyścić i przesmarować.
Kręcimy kołem maszyny w tym kierunku w którym szyje maszyna,do momentu gdy igielnica osiągnie dolny martwy punkt,zejdzie jak najniżej.Gdy osiągnie ten punkt to górny znak(fazka)na igielnicy powinien być równo z powierzchnią tuleji igielnicy. Jak to ustawimy to dalej kręcimy w kierunku obrotów maszyny w którym maszyna szyje do momentu gdy następny znak...
Na początek zresetuj radio ukrytym przyciskiem pod panelem lub odepnij zasilanie . Jeśli to pomoże to prawdopodobnie konieczne będzie wymienienie oprogramowania bo usterka może zdarzyć się znowu. Jeśli nie pomoże to należałoby sprawdzić silnik ładowania może mieć martwe punkty. Pozdrawiam.
Coś są martwe punkty na łańcuchu. Jak już zatrzyma się na takim martwym punkcie to już ani w jedną albo w drugą, bo jest przerwa w obwodzie. Czy ta plastikowa izolacja łańcucha może być temu winna (wytarta)? Zużycie łańcucha? Łańcuch jest wyczyszczony i odpowiednio napięty.
Witam, szukam pomocy z instalacją systemu OTRS na systemie Debian. Utknąłem w martwym punkcie.
koło zamachowe...tak,ale jak je zdjąć? Od strony kieszeni kasety nie ma na ośce zawleczki plastikowej? A na marginesie - albo pisz logicznie - tak, żeby wszyscy (nie tylko Ty) mogli zrozumieć o czym piszesz, albo nie pisz wcale. Przez Twoje nieodpowiednie posty temat stoi w martwym punkcie - 5 postów wyjaśnień co miałeś na myśli...
Kolego Ligi, nie jestesmy tu prorokami, w myslach nie czytamy i z tych paru zdawkowo i niedbale rzuconych slow twoja koncepcja zupelnie do nas nie dociera. Musisz sie troche wiecej postarac - napisz jasno co chcesz zrobic, dlaczego to chcesz zrobic, jakimi metodami chesz osiagnac swoj cel i jakie masz do nas pytania w zwiazku ze swoim pomyslem. Pozdrawiam
Ustawienie pompy było sprawdzane przy jej wymianie i w górnym martwym punkcie było na godzinę 9 ustawione, czyli prawidłowo.
Nie ma tylniej klapki, więc tylko śrubki odkręcic wystarczy i powinien ładnie wyświetlacz odejść. Więc można spróbować Dodano po 31 Wszystko podopinane tak jak mogliśmy przypuszczać ... samo by się nie mogło odpiąć przecież.
Ustaw silnik w górnym martwym punkcie na znaczek T a dokładniej na ta pionowa I kreseczka obok niego. Znaczki na wałku rozrządu wiadomo horyzontalnie czyli do płaszczyzny podziału głowicy. Zapłonu nie reguluje się w żaden sposób w tym motocyklu. Pamiętaj kop zawsze bardzo energicznie i bez gazu lub bardzo mało bo nogę potrafi połamać :) jak odbije kichając...
Będzie taka możliwość. We wrześniu wyjdzie nowa wersja oprogramowania. Projekt utknął w martwym punkcie?
witam, sterownik skrzyni został profilaktycznie oddany do sprawdzenia do serwisu skrzyń automatycznych i jest w pełni sprawny. Heniek1234 - co to za procedura z wyłączeniem i naładowaniem aku i ponownym odpalaniem auta? Wciąż tkwię w martwym punkcie. Sprzęgło kompletne nowe, sterownik sprawny, a po złożeniu wszystkiego nie wrzuca biegów.
Ustaw pierwszy tłok w górnym martwym punkcie gdy zawory będą zamknięte. I sprawdź czy na kole pośrednim będzie widać znak jeśli tak to ustaw koło od pompy na ten znak i później już tylko doregulować. A tak po za tematem czy ten silnik nie daję Ci w nocy spać. ;)
Zazwyczaj ustawia się je tak. Pierwszy cylinder w górnym martwym punkcie, a wałki muszą sobie swobodnie wisieć. Czyli przeciwwagi na dole.
Podejrzewam że problem powróci na komutatorze wirnika jest martwy punkt stanie w tym miejscu i będzie to samo.
Jaki system?
Witam Udało się w końcu z tym pierścieniem? Teraz walczę i utknąłem w martwym punkcie znaczysz się na pierścieniu 🤣
Cylinder w górnym martwym punkcie cyklu sprężania a oznaczenie wałka rozrządu musi być zgodne z oznaczeniem na obudowie łożyska wałka rozrządu Dodano po 55 Mercedes Sprinter 212D/ 312D/ 412D Pasek zębaty: Wymiana (przegląd) Pasek rozrządu Cylinder 1 w górnym martwym punkcie cyklu sprężania. Oznaczenie na wałku rozrządu musi być zgodne z oznaczeniem...
Witam Po 10 cyfrowym numerze pompy sprawdź w dokumentacji jaki ma być kąt wtrysku. Ustaw silnik w górnym martwym punkcie na 1 cylindrze. Znak na kole pompy oraz na kole zamachowym. Wkręć czujnik do pompy. Napręż go do 4 mm [czujnik 10mm] lub 2 mm [czujnik 3mm] Wycofaj silnikiem w lewo do momentu kiedy na czujniku przestanie opadać wskazówka. Wyzeruj...
to oznacza, że wcześniej stanął w martwym punkcie. Wirnik ma uszkodzoną (przerwa) przynajmniej jedną sekcję. W przyszłości może znowu stanąć w tym martwym punkcie i bez ruszenia nie zakręci. To jak by zakręcił od "pycha" to musiał by być jednocześnie pchany i kręcony z kluczyka. Bendix ma zjechane żeby i się nie za sprzęgła tylko trafia w ząb wieńca...
W moim pompa jest zwarta, ale podmiana na inna i sztuczne wymuszenie jej pracy przy starcie nie wzbudza bojlerów, także dalej stoję w martwym punkcie. Co jeszcze może być nie tak? Plyta wygląda ok, silnik zaparzacza działa, przepływomierz ok.
"Martwy punkt", w którym podłączenie zasilania nie daje momentu napędzającego, występuje w silniku DC z komutatorem o dwu sekcjach - i tam sytuacja jest o tyle złośliwa, że taki silnik w najprostszym wykonaniu "najchętniej" zatrzymuje się właśnie w "martwym punkcie". W silnikach, w których komutator ma więcej sekcji, "martwego punktu" nie ma - w dowolnym...
Tutaj dostęp do modułów jest łatwy. Dysponuję Diagboxem ale utknąłem w martwym punkcie
Obejrzałem wszystkie załączniki. Taka dobra rada, najpierw sprawdź cenę wiercenia otworu w płycie, następnie ustal optymalną grubość płyty oraz jej cenę. W grę w tym przypadku wchodzi płyta frezowana. Następnie poszukaj w miarę taniego wykonawcę elementów grzejnych rurkowych prostych lub patronowych, proste będą dużo tańsze. Musisz określić pole robocze...
Po wieczornych próbach na ten moment Karcher wygrywa 1:0. Niestety nie odpalił po podaniu napięcia na TS1 przez opornik 10k. Trochę jestem w martwym punkcie. Kombinuje nad kupnem konwerter USB UART ale nie wiem jakim softem mógłbym coś tam odczytać? Pozdrawiam serdecznie
Nowsze modele zetora a przynajmniej 5340 mają coś skopane ze znakami bo nie pasuje. Za skarby świata. Możesz robić co chcesz i nie gra. Pewnie pepiki coS zapożyczyły i nie pasuje.Ale w starszych jest ok i kombinacja z szukaniem martwego punktu na zaworach mija się z celem. Tym bardziej że nie jesteś wstanie znaleźć go dokładnie na podstawie wahania...
Oddałem tablet do naprawy. Używam go poziomo, dodałem jeszcze po prawej stronie martwe punkty, raczej plac gdzieś 3x3 cm. Podałem oczywiście, że Hay-Day nie chodzi. Po powrocie gra śmiga ale martwych punktów nie zrobili. Dałem już spokój.
Owszem zgodzę się z niską sprawnością takiego silnika , ale nie zgodzę się z tym że iskra następuje po suwie sprężania ponieważ następuje w jego trakcie np 1,5mm przed górnym martwym punktem lub w samym górnym martwym punkcie. Jeśli iskra nastąpiła by np 2mm po górnym martwym punkcie sprawność silnika bardzo by spadła a większa część jego mocy wytracała...
Można coś takiego zrobić, jest to prosty przyrząd do ustawiania momentu rozpoczęcia zapłonu. Chodzi o ustawienie tłoka w pozycji 3 mm przed GMP, jest to punkt kiedy ma się rozpocząć otwieranie przerywacza. Natomiast moment otwarcia przerywacza można ustawić za pomocą zwykłej kontrolki kawałek kabelka żarówka i jakaś bateryjka np. 4,5V. Weź starą świecę...
Luzy zaworowe na każdym zaworze po 0,1 mm. Ustawiasz je w GMP (górny martwy punkt tłoka na końcu suwu sprężania). Cecha na kole magnesowym (strzałka) powinna być skierowana na śrubę mocowania modułu zapłonowego.
GMP to górny martwy punkt.
Google tłumaczy tak: BTDC (before top dead centre) > v.OT (vor dem oberen Totpunkt) > przed górnym martwym punktem ATDC (after top dead centre) > n.OT (nach dem oberen Totpunkt) > za górnym martwym punktem
Ja masz tam wsadzić normalne PLC to szkoda życia na przekaźniki. Tam do tej blokady wykorzystane są chyba 3 albo 4 przekaźniki z czego w pozycji wyjściowej już 2 z nich są podtrzymane a puszczają przy starcie i już nie wracają po puszczeniu nagłym przycisku. A co je resetuje? Owa krańcówka od dolnego martwego punktu?
Witam. dosia84 cały problem to wyprzedzenie zapłonu masz źle ustawiony jest za wczesny i dlatego wyrywa ci z rąk sznurek,ustaw zapłon na 3,5mm przed górnym martwym punktem przy odstępie styków przerywacza 0,3 do 0,5mm i bedzie OK. Pozdrawiam.
Na filmiku widać że jest trochę za duży luz na zębatkach. Widać to po tym ze z dolnego martwego punktu igła idzie do góry a chwytacz stoi w miejscu. Luz pomiędzy okrągłą zębatką chwytacza a półzębatką na dolnym wałku musi być minimalny, żeby nie ściskał zębatek ale też nie był zbyt duży. Ścianki półzębatki podczas pełnego obrotu maszyny muszą w swoim...
Witam. Mam jeszcze jedno pytanie , ponieważ antene chcę przyczepić do baerierki od balkonu która jest metalowa i jak antena sie z nią zetknie to balkon stanie się jakby anteną ? Musisz wiedzieć, że mocowanie anten do masztów czy innych mocowań nie wpływa na pracę tej anteny (prawidłowej/normalnej anteny) również tzw. "siatki". Mocowanie anteny do elementów...
Nadlew powinien wskazywać na kreskę przed literą T ( top, górny martwy punkt położenia tłoka)
Chodzi o to że tu laweta nie wjedzie jest martwy punkt. Jedyne co mogę to kupić skrzynkę narzędziowa rozkręcić to wszystko i jakimś cudem uruchomić silnik. Nie ważne że będę miał kupę kontrolek aby dowieść rodzinkę do domu.
Już wiem jej sprawdzić jakie koło Ustawiamy silnik w OT- górnym martwym punkcie ( uwaga aby nie pomylić musi być na zapłonie) patrzymy na wał w którym miejscu jest klin na wale przykładamy koło aby magnez z koka był na cewce. I mamy w większości 2 wybory klin na godzinie za 5 12 i 10 po 12. I to cal filozofia. Info pozyskane od Pana który sprzedaje...
Na pewno bardzo dużo. Jeżeli ustawiłeś wszystko na znaki przy montażu, górny martwy punkt 1 cylindra na zegar to ma być ok. Robisz dwa obroty wałem, nic nie zapiera i kręci się swobodnie to będzie chodzić.
Bardzo dobra inicjatywa kol. szaleniec . Treść w załączonych linkach jest wystarczajacą odpowiedzią dla typowych problemów z podłączeniem diody LED. Wszelakie nowe tematy z pytaniem jak podłączyć LED, będą kasowane , należy korzystać z wiedzy zgromadzonej na forum. W razie jakichś wątpliwości których nie rozwiewają zamieszczone tematy, można pytać tutaj....
Masz kolego za wczesny zapłon . Paliwo powinno zaczynać się podnosić w momęcie pokazania sie pierwszych znaków na kole , ponieważ te drugie oznaczają GMP czyli tłok w górnym martwym punkcie .
Racja, to jest płytka z myjki Karcher WV2, jeden z elementów ładowania akumulatorka. W mojej nie dało się nic odczytać, ale znalazłem te zdjęcia w necie, niestety stanąłem w martwym punkcie. https://obrazki.elektroda.pl/9621790000_...
Na pompie nie ma klina, jest tylko miejsce na niego. Dane do ustawienia pompy są wybite na pompie. Teoretycznie nie powinno się nic zmienić przy przekładce i dobrze zablokowanym rozrządzie, ale jak wiadomo łańcuchy się uciągają. I pompę należałoby na nowo ustawić. Wykręcasz zaślepkę na boku pompy, tą o której wspomniał kolega wyżej, wkręcasz czujnik...
Przecież rozrząd jest prosty. Pierwszy tłok w górnym martwym punkcie. Zawory mają być zamknięte. Na ostatnim mają się mijać. Z króćca pompy wtryskowej, który wychodzi na pierwszy wtryskiwacz ma podać paliwo.
Też mam problem z Disneyem na Mi Boxie od niedawna. Ktoś rozwiązał problem? Ja na razie stoję z tym w martwym punkcie. Pomaga tylko na krótko uruchomienie ponownie urządzenia z poziomu opcji na ekranie. Dzisiaj napiszę do supportu Disney'a jeśli nie zaradzą to z żalem, ale cofam subskrypcję (choć jestem tam tylko dla Star Wars i czasami uniwersum Predatora)...
Napisz co konkretnie chciałbyś wiedzieć. Nie ma żadnego punktu BMP. Jest GMP-górny martwy punkt, czyli położenie tłoka całkowicie w górze (tak to nazwę), oraz DMP-dolny martwy punkt, czyli położenie tłoka na dole. Co do metody ustawiania to obracasz wałem aby tłok pierwszego cylindra znalazł się w GMP (koniec suwu sprężania), wtedy obydwa zawory masz...
1i 4 Gmp czyli górny martwy punkt
Kolejne dzisiejsze wzmagania. Udało się tak polutować korbowody, że wszystko chodzi lekko. Myślałem, że sama waga wału wystarczy do przepychania martwych punktów korbowodów ale jednak nie. Trzeba będzie w środku zamocować małe koło zamachowe. https://obrazki.elektroda.pl/1910618000_... https://obrazki.elektroda.pl/7618564100_...
Ale jesteśmy teraz w martwym punkcie. Głośniki już masz te Hertz-e?
Jeszcze było coś takiego ,że jak się dzwoniło z centrali analogowej na cyfrową to po wybraniu numeru w słuchawce było słychać marsz rutę. Centrala szukała dogodnego wolnego połączenia. Tak mnie to kiedyś wytłumaczono. Pamiętają to koledzy? To były czasy. Częściowo prawda, jeśli rejestr trafił na uszkodzone łącze to dokonywał próby połączenia na innym...
Dlaczego nie? Bo przy bliskich odległościach promienniki IR świecą sobie w obiektyw i tryby podświetlania BCL HCL WDR mają przekłamania a już o refleksach na obiektywie i obrazie nie wspomnę. Grunt aby kamery tak ustawić aby nie patrzyły na wprost na siebie. Oczywiście to tyczy się bliskich odległości. Ale tu raczej mu to nie grozi bo i tak po rogach...
Wczoraj byłem na szrocie i stała A 80 z silnikiem 1.9 z takim właśnie aparatem . Te zębatki to się ze dwie tygodniowo przekładało , bo nie było takiego dostępu do części jak dzisiaj . Co do zapłonu to nic prostszego , lampę stroboskopową klucz 13 i minuta roboty , na "0" jest górny martwy punkt na "I" masz wyprzedzenie na wolnych obrotach , najpierw...
Witam wszystkich czytających, chciałbym odświeżyć temat a mianowicie jakie są sposoby bezpiecznego cięcia tego zbiornika? Mam właśnie taki model pralki oraz taką samą usterkę wymiana łożysk. Wyjąłem zbiornik poodkręcałem wszystko co jest możliwe i stanąłem w martwym punkcie "jak bezpiecznie tj.do ponownego złożenia" rozpołowić ten zbiornik?
Niestety nie pomogło. Na pinach zasilanie jest takie jak powinno czyli +12/-12. Błąd dalej wyskakuje. Próba odpięcia pompy owocuje masakra komunikatów o niedziałających elementach. Sprawdzę jeszcze na innym akumulatorze jak te napięcia wyglądają. Ale póki co to stoję w martwym punkcie
Ponieważ naprawa utknęła w martwym punkcie, mimo iż posprawdzałem bezpieczniki, napięcia, zwarcia na kondensatorach, ale jeszcze nie dałem za wygraną, wydaje mi się, iż powinniśmy wrócić do pierwszego postu. Zrobiłem research i jestem prawie pewien, iż na tym pinie zasilacza powinno być napięcie 3,3 V. Jeśli ktoś ma inne zdanie, to poproszę o wyjaśnienie....
Na liveboxie dostaw DHCP włączone. TP-linka ustaw w tryb access point i wyłącz dhcp. TP-link niech ma na sztywno IP 192.168.1.2 i jeśli jest miejsce w nim na wpisanie bramy to wpisz ja 192.168.1.1. WiFi w tp-linku ustaw tak samo jak w liveboxie (to samo szyfrowanie, tan sam ssid, ten sam klucz WPA) i zmień tylko kanał najlepiej jak najdalej oddalony...
R63 jest sprawny więc nie wiem czy to nie martwy punkt.
Witam musisz ustawić tłok nr 1 w górnym martwym punkcie i ustawić zapłon jakoś tak to ma być
Ja to zawory ustawiałem tak. Tłok musi być na samej górze w martwym punkcie przy zamkniętych zaworach w czasie suwu pracy noi póżniej bierzemy szczelinomierz i wybieramy odpowiednią grubość i podkręciłem śrubokrętem i kluczem później dokręciłem , a później robimy to samo z resztoma tłokami:
O - górny martwy punkt Z - punkt zapłonu Nic nie zmieniaj
No to troche przyspiesz wtrysk. Ustaw go tak żeby początek wtrysku był ok 3-5 stopni przed górnym martwym punktem. Jak silnik chodzi bardzo twardo to oznacza, że zapłon jest zbyt wczesny.
Witam, Po wykonaniu formatu komputera z systemem Windows 10 napotkałem problem z działaniem klawiatury i myszki. Zaraz po pojawieniu się ikony Windows jestem w martwym punkcie przy wybieraniu języka. W BIOSie wszystko działa prawidłowo. Płyta główna to Lenovo IS6XM rev 1.0. Czy moglibyście mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu? Z góry dziękuję za pomoc.
No niestety. Program Miflash nie widzi mojrgo telefonu. Utknalem w martwym punkcie...
Czyli jak na 1 będzie martwy punkt to ustawić na nim zawory a jak ustawic pozostałe 3
Po podłączeniu nowego rutera a jest to Fritz!Box6670 Cable wyrzuciło mi kilka urządzeń z aplikacje Smart live nie jestem specjalistą ale próbowałem i usunąć czy to termometr to później już nie mogę dodać wcale próbowałem dodać na 2 sposoby normalnie i tryb AP aplikacja widzi je włączyłem też w ruterze opcje kanału 5GHz i nic stoję w martwym punkcie...
Właśnie byłam u "kogoś, kto się zna", i poszukiwania utknęły w martwym punkcie - niestety :( Objawy są takie: - Cały czas ładuje i ładuje, i się nie kończy (wskaźnik naładowania na maksimum). - Jak podłączy się coś do ładowania, to po kilku sekundach gaśnie wyświetlacz i cisza.
To może niedokładnie pompę ustawiłeś? powinno być tak: Cylinder 1 w górnym martwym punkcie cyklu sprężania. Wmontować czujnik zegarowy w pompę. Obrócić wał korbowy do ok. 30° przed górnym martwym punktem i cofnąć czujnik pomiarowy. Obrócić wał korbowy na 12° za górnym martwym punktem (6° za górnym martwym punktem w systemach sterowania nadciśnieniem)....
I jak panowie macie jakis pomysl ? odnosnie czulosci toucha w iphone 5 po wymianie polaryzera wszystok ok przyklejam szybe razem ze OCA i dupa przestaje dzialac albo dziala jak dotkne wiekasz powieszchnia palca np bokiem kciuka po zdjeciu szyby wsszystko wraca do normy. Serio potrzebuje rady bo utknolem w martwym punkcie.
W jaki sposób odczytywany jest górny i dołny martwy punkt, jaki sterownik, w jaki sposób sterowany jest zawór od sprzegła
Witam i proszę o radę. Według instrukcji zamieszczonych na elektrodzie zdemontowałam pralkę w celu wymiany łozysk. Doszłam bez problemów do wyciagnięcia z całości pralki samej pokrywy bębna połaczonego z samym "koszem " na pranie ( ten srodkowy nierdzewny bęben).Praca utkneła w martwym punkcie bo nie wiem czym i jak wybić te łozyska i jak wstawić tam...
Problem w tym, że w/w firma nie udostępnia takich informacji. Ech... a wystąpiłeś do któregoś z dostawców z zapytanie o warunki przyłączenia? Za każdym razem jestem odsyłany do firmy zajmującej się budową światłowodów w mojej okolicy i temat tkwi w martwym punkcie.
Ruder2009 zauważ że w twoim rozwiązaniu spora część energii wiatru będzie "zmarnowana"na zatrzymanie i zmianę kierunku obrotu tego "drgającego" wałka(chodzi o "martwe punkty"), na cykliczne obracanie płatów też sporo energii odebranej od wiatru się zmarnuje...Wg mnie taka komplikacja nie służy a wręcz przeciwnie...
A, a, a, bo ja to nazywam GMP - górny martwy punkt.
1. Jest to silnik z Peugeota 505 2. Kąta wtrysku nie ustawisz, jest bardzo skąplikowany . Pod plastykowym dekielkiem z boku pompy jest śruba, po wykręceniu w obudowie jest pierścień a na wałku znak. Trzeba te znaki zgrać z silnikiem. Zdejmujesz dekiel zaworów, ustawiasz na górny martwy punkt oraz znak w pompie wtryskowej. 4 cylinder. Teraz odpinasz...
Pendriva nie masz, kabla SATA nie masz, nie masz jak zgrać danych. Bez tego stoimy w martwym punkcie.
https://wynajemautokaruwroclaw.wordpress...
Dzień dobry Mam problem z gilotyną Grafmasz KRH-76. Krajarka w trybie ręcznym do np. wymiany noża działa, można go podciągnąć do góry lub w dół. Po włączeniu w tryb pracy nóż nie opuszcza się. Sprzęgło nie chce się załączyć, prąd nie dociera albo co. Wymienione zostały łączniki krańcowe na nowe. Nadal to samo. Może ktoś posiada schemat elektryczny?...
Gdyby to był martwy piksel to miałbyś czarny punkt, nie widać dokładnie na fotce jak to wygląda.
Na obudowie nie widać gwintu a ja utknąłem w martwym punkcie jak by ktoś umiał doradzić byłbym wdzięczny
Na kole pasowym ustawiamy na znak O i pierwszy tłok w górnym martwym punkcie lub na blokadach na kołach rozrządu. Założone na znaki i autko znowu śmiga. Przy nowym uszczelniaczu dostajemy specjalny pierścień montażowy więc przyrząd nie potrzebny. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
czujnik punktu martwego sg3525 martwego układ czasu martwego
akumulator tesco pompa wspomagać renault laguna zatkany wydech
Ford Fiesta BCM faults, locations, programming, and replacement tips for Mk6, Mk7, Mk8 Moduł haka Steinhoff piszczy przy kierunkowskazie