Nie dogrzany silnik. Normalne zjawisko. Nie przejmuj się.
Panowie,problem natury nastepujacej: Auto swiezo kupione. Po sprawdzeniu oleju dziwna biala maź w duzej ilosci. Pod korkiem czysto. Plyn w normie. Wymiana oleju z filtrem nie pomogla. Z racji tego,ze od gory silnik mocno ulany olejem wymieniona uszczelka podstawy filtra. Mechanik zadecydowal o wyczyszczeniu odmy i ponownej wymianie oleju. Olej na bagnecie...
Lej półsyntetyk. Wszystko i tak jest rozlewane w porcie w Antwerpii z ogromnych silosów - tylko cysterny różnych producentów podjeżdżają, olej jest ten sam (w sensie rodzajowo). Jeżeli robisz krótkie odcinki, to jak najbardziej masło na korku może się pojawić. Sprawdź czy w zbiorniczku wyrównawczym płyn chłodzący nie jest zaolejony. Jeżeli tak, to uszczelka....
Cześć wszystkim znowu mam problem z golfikiem. Raz na 2, 3 tygodnie muszę dolewać płynu chłodniczego. Płyn w zbiorniczku ma normalny kolor i nie śmierdzi spalinami. Oleju nie dobywa ale sporadycznie nie zawsze na bagnecie lub na korku wlewu oleju pojawia się śladowa ilość "masła" uszczelka pod głowicą powoli puszcza? Czy może coś innego. Czy oprucz...
Z odmą było to samo, dystanse robię też dłuższe i 100% silnik dogrzewam. Jest to już drugi słupek i dalej się zbiera ta maź. Może taki efekt dawać chłodniczka oleju? Została stara przy zmianie słupka. Jest wymiennikiem z płynem chłodniczym. Auto nie kopci. Zabieg jaki wykonałem to cały zestaw usuwania ekologii. Poradniki w Google, off n249 sai evap...
Masło na bagnecie to efekt krótkich tras i niedogrzanego silnika
Teraz mam wiekszy problem masło na bagnecie do pomiaru oleju .Czyli silnik na szrot?
Sprawdź kolego bagnet i jego pancerz. Bagnet musi się dobrze zapinać, nie może wybujać do góry, pancerz to zwykły tekelan, lubi pękać i kruszyć się. Nieszczelność bagnetu lub obudowy filtra odmy mogą mieć takie objawy, jak masełko na bagnecie lub na korku wlewu oleju.
Na bagnecie to do wskażnika minimum to same masło
W zbiorniczku płyny pojawił się osad jakby taka maź jak masło jasno brązowa na ściankach zbiorniczka, sam płyn czysty. płyny na co ? Spryskiwacz, układ chłodzenia, płyn hamulcowy ? Jeżeli masz takie masło w zbiorniczku wyrównawczym układu chłodzienia to jest szansa że uszczelka pod głowicą padła. Jak wygląda pod korkiem oleju ? I jak wyjmiesz bagnet...
witajcie mam mały problem . Od pewnego czasu pojawia mi się masło pod korkiem oleju w seacie toledo II 1.6 SR z 1999r. NA bagnecie olej jest OK, nie przybywa go i ma odpowiedni skład. Płynu chłodzącego nie ubywa. Latem było wszystko OK, tylko teraz zaczęło się to pojawiać nawet po przejechaniu 150 km. Nie wiem co się dzieje,pomóżcie.
na korku może być ale na bagnecie absolutnie!!!
Magdaled - jesli ci to nie przeszkadza to podejdz z jakimś innym znajomym mechanikiem do tego u którego zostawiłaś autko i niech go - wyprostuje. To że na bagnecie było masło tłumaczy niesprawny termostat.
Ja mam podobny problem, Astra 1.4 8v Masła na korku mam tyle, że bym kromkę posmarował :) na bagnecie tez czasem jest. I to nie koniecznie uszczelka pod głowicą itd. itp... ! Bo płynu ani kropelki mi nie wzięło od bardzo bardzo długiego czasu!! Takie masło robi się najczęściej przy zmianie temperatur (najczęściej zimą, gdy silnik zmienia temperaturę...
Witam .... I kolejny problem z moim golfikiem...... (smieją się ze mnie że z tym autkiem nie będę się nudził) Na bagnecie i na korku wlewu oleju pojawiło mi się COŚ .... to coś wygląda jak takie delikatne masło , taka biała dziwna substancja . Co to może być i z kąd sie wzięła ????
A jaką ma barwę ? Olej czy kawa z mlekiem ? Korek wlewu oleju w pokrywie odkręć i zobacz co tam się wyrabia. Czy jest masło i ile go tam jest. Nadmiar oleju powinieneś upuścić tak do 3/4 stanu między min a max na bagnecie i obserwuj co się z nim dzieje. Jak będzie przybierał - niestety głowica do zdjęcia. A w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzenia...
HM no jak dla mnie to walnięty czujnik temperatury w chłodnicy :) . Często tak bywa . Sprwdz czy kable od wentylatora i czujnika sa całe (mi sie przerysowały o alternator i wypalił sie czujnik) . Hm co dalej , to napewno wywal czujnik . Mozna zastosować od poloneza jeśli beda dobre gwinty bo on włącza sie dość wcześnie (chyba przy 80 stopniach ) . Jeśli...
Problem może także leżeć po stronie immobilisera, choć nie wszystkie egzemplarze go posiadają, wkład jest w kluczyku a cewka indukcyjna wygląda jak pierścien i jest zamontowana na stacyjce, podpięta wtyczka z trzema lub dwoma pinami, zależy, może być tak że wsadzasz kluczyk i z byt szybko prubujesz uruchomić silnik, należy wlączyć zapłon i poczekać...
Witam mam podobny problem. Mam cinquecento 700 z instalacja LPG i ostatnio zauważyłem tzw. masło pod korkiem wlewu oleju i nieznaczne ilości na bagnecie od oleju. Dodam też że płyn chłodniczy nie ubywa, nie ma w nim śladów oleju, autko dobrze jedzie i po nocy odpala bez problemu. Niestety nie mogę sprawdzić czy po odpaleniu są twarde węże bo poprzedni...
Witam z góry dziękuj za pomoc,proszę o wyrozumiałość gdyż jestem amatorem w tych sprawach i sorry że to już pewnie kolejny podobny temat ale w w każdym z tematów znalazłem coś ze swoich objaw i nie wiem w końcu od czego zacząć... Mianowicie moja audi od zakupu nie pokazywała temperatury chłodziwa a czasami miała jakieś przebłyski że skakała temperatura...
Witam Mam problem z moja corsa 1999 1.2 16v model silnika x12xe. Mianowicie kiedy rano wyjeżdżam do pracy odpala bez problemów, jedzie równo i cicho bez żadnych problemów (temp. jest ok, obroty super). Gdy się zatrzymam wyłączę auto i gdy odpalę ponownie po około 10 minutach to tez wszystko ok, ale jak powiedzmy robię zakupy i wrócę do auta po około...
Witam wszystkich i ponownie proszę o pomoc bo już nie wiem co robić. Kilka miesięcy temu opisywałem temat o masełku pod korkiem oleju w seacie toledo 1,6 SR z 1999r i jak napisałem ono znikało. Teraz mam poważniejszy problem ubywa płynu ale nie przybywa oleju. Olej ma właściwy kolor i konsystencje ( nie robi się mleko). Jak jest bardzo wilgotne powietrze...
zauważyłem właśnie,rozebrałem cały przód audi przy okazji bym wymienił paski,lecz ku mojemu zdziwieniu zauważyłem dziwne tak zawane masło w przewodzie wodnym i mnie to całkiem dobiło.przesyłam fotkę może ktoś mi doradzi czy dodatkowo muszę zwalać głowice ,gdyż wygląda to jak by do wody dostawał się olej,lecz ta maź jest tego samego koloru co płyn chłodniczy,rury...
Normalny objaw w silnikach z LPG. Zrób ze 400km w trasie i daj mu dobrze ognia i problem zniknie. NIE JEŹDZIĆ ZIMĄ NA LPG NA KRÓTKICH DYSTANSACH !!
Coś drogo, skrzynia do 1,8 kosztuje ok 500zł (używana), sprzęgło 350 (sachs), robocizna ok 350zł Może się okazać, że ww podzespoły są ok, natomiast rozleciał się przegub na półosi Ale sądząc z opisu: "nie pali na benzynie", "masło na bagnecie" to ten samochód najlepsze lata ma już baaardzo dawno za sobą
Węże są twarde ale nie jak skała. To zapamiętaj jak było teraz twarde i sprawdz rano na zimny silniku. Raz porządnie odpowietrzone auto nie będzie się zapowietrzać i będzie grzać. Co do uszczelki trudno naprawdę powiedzieć. Jeżeli węże nie puchną, jeżeli nie masz masła w zbiorniczku wyrównawczym, nie masz masła na bagnecie oleju to raczej nie masz...
Był też taki przypadek.Kobitka uzupełniła niedobór ? płynem do spryskiwaczy-no bo pół zbiornika w passacie Dodano po 8 Ale jak to by był od spryskiwaczy ,to po odkręceniu korka na ciepłym silniku powinien być wyczuwalny zapach w/w płynu.Odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy nie ma na nim czegoś podobnego do masła,bagnet też sprawdż.
Bagnet czyściutki bez masła + Woda i glikol idzie w olej CZYTASZ CO PISZESZ?
Mam pytanie. Zaniepokoiłem się pewną sytuacją; otóż odkręciłem kurek od wlewu oleju i okazuje się, że na jego dolnej części nazbierała się dziwna, żółtawa maź o konsystencji masła. Wyciągnąłem bagnet, ale olej wygląda normalnie. Samochód przez ostatnie 5-6 tygodni był opalany zaledwie kilka razy. Co może być tego przyczyną i czy jest to groźne?
Znalazłem problem , masło jest na korku oleju oraz bagnet jak wyciagnalem jest cały w takim maśle(osadzie) czyli głowica padla...
Witam ponownie. A więc mechanik posprawdzac przy mnie. Odma była czysciutka. Zalalismy nowym olejem nowy filtr i silnik pracuje. Jakieś sugestie czemu mogło wypluc olej bagnetem i masło pod korkiem?
Tak jak napisalem nie ubywa plynu chlodniczego. Na bagnecie czysty olej tylko pod korkiem wlewu jest masło.
Chodził nierówno "pływał", płyn gotował,,,, ale nie zauważyłem aby dymił na biało... Po pewnym czasie nagle pojawiło sie na bagnecie przy sprawdzaniu oleju "masło" i również pod korkiem do wlewu, a kolor oleju był jaśniutki jak kawa z mlekiem...
Witam, dziś przy kontroli poziomu płynów standardowo sprawdziłem poziom oleju i ku mojemu zdziwieniu zwiększył się on. Miesiąc temu przy sprawdzaniu oleju poziom wynosił lekko ponad połowę bagnetu, dziś wartość pokazywała w granicach maxa oraz na samym dnie bagnetu pojawiła się mała kropka znana mi już jako "masło" na korku braw objawów masła. Odcinki...
Najpierw musisz doprowadzić do tego aby węże chłodnicy były gorące i obieg płynu chłodniczego odbywał się "pełną gębą" , wtedy jest możliwość odpowietrzenia całego układu. Po skończonym odpowietrzaniu poziom płynu musi być pomiędzy MIN a MAX. Rano możesz sprawdzić poziom płynu na zimnym silniku odkręcając korek i uzupełnisz ew braki do w/w poziomu....
No ale płynu nie wywala jak korek otworzę... Nie ma masła na bagnecie ani na korku oleju. Poza tym wydaje mi się, że gdyby była uwalona UPG to leciałby biały dym z wydechu a i sam silnik nie pracowałby równo. A tu silniczek jak szwajcar chodzi. Owszem farfoli te kilkanaście sekund ale to tylko tyle. Trochę nie chce mi się profilaktycznie go rozbierać...
Nie jestem mechanikiem wiec nie dam ci 100% odpowiedzi ale jeśli w zbiorniczku wyrównawczym jest mało jak i w chłodnicy to jest to uszczelka spr czy nie bije ciśnienie na odpalonym silniku jeśli odkręcisz kurek od chłodnicy i czy na bagnecie nie ma masła
Dodatkowo wybił olej z bagnetu, jest również trochę masła pod krokiem. Powiedzcie czy czeka mnie wymiana silnika ?? Zamarzła odma:(Sugerowałbym wyczyścić rurki odpowietrzające i potem spróbować uruchomić silnik.
Witam. Pacjent opel Meriva 1.4 16v. Chodzi o to, że podczas jazdy z obudowy termostatu(Z lewej strony motoru) wyleciała metalową tuleja na którą zakładany jest gumowy przewód w skutek czego wywaliło cały płyn.. Po kontroli oleju na bagnecie i pod korkiem jest masło. Uszczelka pod głowicą?
określenie "wtedy sprawdziliśmy bagnet od oleju- zupa, masło" oznacza że na bagnecie olej tak wyglądał. nie skraplał się z bagnetu. "ciekawe co twoj mechanik chciał osiągnąć podgrzewając elementy silnika" chyba normalne że jak się podgrzeje silnik to ma lżej odpalić.? a skąd wiesz że jest woda w paliwie, przewodach i pompie wtryskowej.?? podgrzanie...
Mam Escorta z silnikiem 1,6 16v zetec i jeśli będzie zapchana rurka od tego odpowietrznika za przyczyną mrozu i jakiegoś syfu przypominającego masło. To czy normalne że olej powietrze wysadzi bagnetem wraz z olejem??
A PŁYNU OD UKŁADU CHŁODZENIA CI CZASEM NIE UBYWA?? A OPIŁKI NIE WZIEŁY SIĘ Z NIKĄD. NIE JESTEM EKSPERTEM ALE JAK NA NIEBIESKO DYMI TO SILNIK SPALA PŁYN CHŁODNICZY PRZEZ NIESZCZELNĄ USZCZELKĘ GŁOWICY. ODKRĘĆ KOREK OD WLEWU I ZOBACZ CZY NIE MASZ MASŁA NA KORKU I CZY NA BAGNECIE NIE PRZYBYŁO OLEJU+ PLYNU Z CHŁODNICY.
Heh to normalny objaw. Jak by mial wodę w oleju to masł miałby nie tylko na korku ale i na bagnecie. Jak na korku to od wilgoci. Tego nie da się uniknąć jeżeli jeździsz na krótkich trasach mniejszych niz 10-15 km. To jest raczej nie szkodliwe, chyba że zamarźnie w przewodzie odpowietrzającym, to wtedy powietrze może wypchnąć bagnet itp.
Po pierwsze: płyn chłodniczy w oleju= "masło" (biało-żółta maź na bagnecie) podobny osad na korku wlewu oleju oznacza tylko i wyłącznie eksploatację samochodu na krótkich, miejskich trasach w, których nie ma on możliwości nagrzania się ani pracy przy wyższych obrotach (korki) Po drugie: jaki ten silnik ma system zasilania (wtrysk/gaźnik) ? jeśli gaźnik...
No sugerowałem to mechanikowi to mówi że te silniki takie zrąbane były niestety już od fabryki i że odma to by bagnet mi podniosło, masło, kopcenie z rury, falowanie obrotów cokolwiek a on chodzi jak igła. Co myślicie o tym? https://youtube.com/shorts/Tm8kVOPuRtA?f... Tutaj dokładnie ten sam objaw dymienia a w komentarzach od użytkowników że...
Witam Jakieś 3 miesiące temu zainstalowałem w Berlingo (rocznik 98 benzyna 1.4) instalacje SEQUENT 24 marki BRC , od tego czasu mniej więcej pojawiły się problemy z nagrzewnicą (zapach, parę razy wydmuchało płyn na szybę), zbyt wysokim ciśnieniem w ukł. chłodzenia (twarde przewody, wiecznie mokry odpowietrznik na chłodnicy), oraz dziwnymi stanami płynu...
Ja mam taki problem że ciągle zapowietrza mi się układ w nagrzewnicy, zbiorniczek płynu działa jakoś podciśnieniowo. Masła na korku czy bagnetu oleju nie mam, auto nie dymi na czarno czy na biało. Termostat był wymieniany jakieś 2 miesiące temu na nowy - co nie powinno mieć żadnego wpływu. Teraz zrobiło się troche zimniej i zauważyłem że ogrzewania...
Mam jedno pytanie związane z moim samochodem jakim jest volvo v70 2,4l 170km z 2000r. Ostatnio zaczeło mi ubywać plynu w zbiorniczku chłodzenia i parowały szyby. okazało się że to nagrzewnica. Wymieniłem ją, wlałem nowy płyn. po odpowietrzeniu i przejechaniu kilku kilometrów uzupełniłem płyn tak że na zimnym silniku płyn był na poziomie max. dziś rano...
Głębokość jest taka że bez problemu da się zahaczyć pazurem. Tłoka nie chciał bym wyciągać bo nie mam kanału, a musiałbym zdjąć miskę i dostać się od spodu. Może opiszę dokładnie jak to wyglądało. Jest to moje auto, kupiłem je wiosną gdy wiosną Laguna 2,2dci znowu padła i powiedziałem że nie zainwestuję już w nią ani złotówki. Kupiłem Nissana (bo taki...
Witam. Jak w temacie, szwedzkie padło. Płakałem już, że są problemy z olejem, bierze za dużo. Ostatnio robiłem dolewke, bo zapaliła się kontrolka check engine, wg właścicielki oznaczająca brak oleju. Sprawdziliśmy po krótkim postoju, akurat byliśmy w trasie. Faktycznie, bagnet suchy. Dolewka. Teraz sprawdzam znów i oleju jest ponad max. Najciekawsze-...
Jezdzilem jezdzilem i plynu zaczelo ubywac wiecej. W tej chwili wyraznie widac iz ilosc oleju w sielniku sie zwiekszyla - na bagnecie to widac, oraz pojawilo sie maslo pod korkiem wlewu oleju. Wczesniej korek byl suchutki. W miedzyczasie znalazlem miejsce ubytku plynu - odpowietrznik na rurze plunu chlodniczego,m ale widocznie to nie bylo jedyne miejsce...
W moim Peugeocie 406 (Silnik 2.0 RFR EW10J4, Rocznik: 1999) raczej mam do wymiany uszczelkę pod głowicą albo całą głowicę, ale chciałem jeszcze upewnić się. Samochód dymi na biało, pod korkiem wlewu oleju i na bagnecie jest masło, nie osiąga prawidłowej temperatury oleju (wskazówka ledwo unosi się, nawet po dłuższym działaniu silnika), nie działa nawiew...
Mam jedno pytanie związane z moim samochodem jakim jest volvo v70 2,4l 170km z 2000r. Ostatnio zaczeło mi ubywać plynu w zbiorniczku chłodzenia i parowały szyby. okazało się że to nagrzewnica. Wymieniłem ją, wlałem nowy płyn. po odpowietrzeniu i przejechaniu kilku kilometrów uzupełniłem płyn tak że na zimnym silniku płyn był na poziomie max. dziś rano...
Jak wygląda bagnet od oleju? Są takie testy do sprawdzania szczelności głowicy (https://allegro.pl/oferta/tester-szczel... Na razie nie...
Szukam jakiejs podpowiedzi co może dziać się z samochodem, silnik oplowski Z18XER, krótka historia poniżej: Auto po zakupie przeszło szybki serwis, wymiana plynów, filtrów, itp. zrobiłem nim kilka tys km i zauwazyłem znikanie płynu chłodniczego (ani w silniku nie było masła, śladów na bagnecie, ani w zbiorniczku wyrównawczym nie było oczek oleju), dolewałem...
Witam, Mam problem polegający na tym, iż nie załącza mi wentylatora chłodnicy przy wzroście temperatury. Jest to wentylator elektryczny zarówno do chłodnicy jak i klimatyzacji. Po włączeniu klimatyzacji wentylator działa. Więc nie wiem o co chodzi, czy to ten sterownik na obudowie jest walnięty? Dodam że ostatnio wymieniłem czujnik temperatury przy...
Jeżeli jest to przeciek na przewodach to proponuję albo zmienić opaski, wyczyścić dobrze miejsca łączenia węży i od nowa skręcić, albo wymienić węże z których cieknie. Jeżeli spod uszczelki pod głowicą, ale wyciek jest na zewnątrz, choć to mało możliwe, to sprawdź tylko czy płyn nie miesza się z olejem zarówno w zbiorniczku wyrównawczym (jeżeli się...
Witam, mam problem z Oplem Astrą G 1.6 8v (X16SZR) 1999 r. benzyna gaz. Ubywa mi ciągle płyn chłodniczy, odkąd go kupiłem (czyli jakiś rok). Dziś po przejechaniu 50 km (30 km w trasie, później gaszenie/odpalanie, jeździłem z punktu A do B i gasiłem) zobaczyłem na korku oleju "białą maź" i trochę tam w oleju dalej. Czy to uszczelka pod głowicą? Auto...
Bylem dzisiaj w warsztacie, pokazalem mu te "maslo", powiedzialem ze wciaz trace plyn chlodniczy. Powiedzial mi ze to normalne w tym aucie, ze w swoim tez to mial. Wyciagnal bagnet do pomiaru poziomu oleju i mowi ze olej jest dobry, gorzej jakby byl lekko kremowy (na miarce). Doradzil mi zeby sie tym nie przejmowac tylko przecierac co jakis czas i dolewac...
Cześć, od jakiegoś czasu ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym, zaczeło sie od tego że na rozgrzanym silniku wywalalo plyn przez korek , nie wlaczal sie wiatrak i temp silnikia siegała max. Odpowietrzyłem układ i przez pare dni było ok lecz dzisiaj zauważyłem że brakuje około 0,5l płynu.Tym razem raczej nie wywaliło go przez korek i temp jest ok....
Co do głowicy 125P<->Polonez to głowy nie dam sobie uciąć ale powinna być taka sama, może się różnić np. w miejscu mocowania termostatu. W sumie dlaczego miała by być inna skoro wszystkie poldki miały takie same głowice(1500 i 1600 bez różnicy), dopiero GSI ma nieco zmodyfikowaną. Jeżeli ta, którą teraz masz na silniku jest faktycznie od 125P...
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Postaram się może nagrać auto na zimnym silniku przy starcie, bo nie podoba mi się jego zachowanie. Na ciepłym jest ok. Jedno, co spędza mi sen z powiek jest niestety ciągły ubytek płynu chłodniczego. Już byłam z tym u mechanika i nic nie znalazł, a ja w tydzień straciłam chyba z 6 cm, jak nie więcej. Ogólnie ubywa...
Dobry wieczór, mam problem z bąbelkami pokazującymi się w zbiorniku wyrównawczym, i to problem który już występuje tak od około 50 000 km. Postaram się krótko w punktach opisać objawy: auto: Passat B7 2.0 140 km, CFFB, 248 000 km, 1. Przy przebiegu około 200 000 km, wyskoczyła mi informacja w zimie o niskim poziomie płynu chłodniczego. Jednak nie przypominałem...
Witam Serdecznie Wszystkich Forumowiczów!!! Ratujcie!!!! Mam straszny problem jak w temacie, ubywa płyn ze zbiorniczka i to nie mało. Mechanik upiera sie przy uszczelce, ale jak dowiedziałem sie z forum ,nie występują objawy takie jak powinny być przy nieszczelnej uszczelce: 1. Nie ma masła na korku od wlewu oleju, równiez nie przybywa oleju na bagnecie...
Witam. Co do koloru oleju to jeszcze małe spostrzeżenie już od lat. Trafiło się w karierze domorosłego mechanika/wymieniacza oleju kilka opli jakiś chevrolet bo jest w rodzinie i był lanos. Czyli praktycznie jedna grupa. Zastanawiało mnie zawsze że olej inaczej pachniał i miał kolor brązowy a nie czarny jak w innych - oczywiście benzynowe i benzynowo...
Minął miesiąc od naprawy, ponad 1,5 tyś. km przejechane i wszystko chodzi cacy, pali od strzała, chodzi równiutko, zero kopcenia, tłoki i świece czyściutkie, nawet podczas docierania nie zauważyłem żadnych ubytków oleju na bagnecie. Przyczyną pojawiania się oleju na tłokach były zapieczone pierścienie. Wymieniłem je na nowe i samemu honowałem powierzchnie...
VW Polo 6N2 Lift, 2001.03, HB 3d., benzyna 1.4 16V 75KM bez lpg, 182000km, manual 5, ABS, klima Opiszę dzisiejszy przypadek: Do dnia dzisiejszego wszystko było ok. Trochę jazdy po mieście (spokojnej i około 8-10km). Nagle temperatura 110° (płynu chłodzącego) i mruganie kontrolki oleju. Zjechałem na prking, wyłączyłem silnik. Pod maską: - zbiorniczek...
Witajcie, Mam problem z Berlingo 1.6 16v 2004 przebieg 208tys.km (wątpie że oryginał, jak na ten rok to ma pewnie z 600 tys.), kopci mi na biało z wydechu przy dodaniu gazu jak jest zimny, ustaje jak się zagrzeje. Płynu chłodzącego ani oleju nie bierze, po przejechaniu 1000 km stan ten sam. Z korka oleju przy odpalonym silniku bije powietrze, z bagnetu...
Witam mam problem z Renault Premium 385 z 98r a mianowicie ropa przedostaje sie do oleju silnikowego więc pierwsza myśl jaka przyszła do głowy w tym silniku to ze mogły wtryski puscic i leją ale zostały wyjęte sprawdzone o wtryski są ok! Druga myśl to była ze tuleje gdzie osadzone sa w głowicy są popekane i tamtędy przedostaje sie ropa do oleju więc...
Silnik rozebrany z powrotem. Docieram zawory bo nie wiedziałem że trzeba w nowej głowicy. Góra była cała w oleju także pompa oleju chodzi. Co zauważyłem to że sworzen tłoka z jednej strony delikatnie ale to delikatnie ciężej chodzi niż był bez montażu wchodził jak po maśle. Okładzina sprzęgła odśrodkowego też jest wytarta ale tu będę zakładał osobny...
Przy okazji, sprawdziłeś coś z naszych rad czy tak tylko sobie pisaliśmy? Tak, termostat zawiesił się w pozycji otwartej. Więc dzisiaj zajrzałem do auta. Najpierw spróbowałem je uruchomić i motor zapalił od strzała. Tak kilka razy pod rząd. Silnik zdawał się pracować równo oprócz jednego przypadku kiedy obroty falowały rytmicznie od 1 do 2.5 tys. Nie...
Witam mam problem ze swoim autkiem jakim jest Opel Astra G 1.6 8v 55KW X16SZR Benzyna 1999r. Spadki obrotów na biegu jałowym od 20 do 50 szarpanie podczas ruszania lub jazdy na 1-2 biegu bez gazu losowo czasem jest ok czasem szarpie łapanie muła od ok 1600 do 2200 mimo rosnących obrotów auto nie przyśpiesza dynamicznie w losowych momentach. Częste chodzenie...
Witam. Pewnego dnia przetarł się wąż od chłodzenia i w efekcie pękł po jego naprawie poszła nagrzewnica (od pół roku auto parowało i schodził płyn więc dłuuuugo ciekła) i podczas tych wycieków auto kilkukrotnie doszło do temperatury 105 stopni tak więc odłączyłem nagrzewnice i do zimy (3mies) jeździłem na odpiętej a przewody od niej złączyłem ze sobą....
Auto to Renault Trafic z roku 2016 roku z AdBlue, silnik 1,6 DCI MOC: 140 KM, przebieg 100% autentyczny 132 000 km- jestem pierwszym właścicielem auta. Problem polega na tym, że ubywa płynu chodzącego ok 200 ml na 100 km i przedostaje się on do oleju silnikowego- obecność dużych ilości "masła" w przewodzie odmy silnika foto poniżej, oraz dosyć mocne...
Więc tak kupiłem pompe na szrocie ,jednak po demontazu starej nie widze róznicy w obrotach i zebach czy to znaczy ze jednak to termostat ? W jakich obrotach ?? Naprawdę ktoś kupuje pompe wody na szrocie ? to tak jak byś kupił rorząd z uzywanego auta ze szrotu:-) nowa w tanszym zamienniku np termoteca kosztuje ok 50zł-80zl zalezy który rodzaj bo są...
Witam, w dniu wczorajszym byłem w sąsiedniej miejscowości, podczas drogi powrotnej zauważyłem, że silnik nie rozgrzał się do 90 stopni, a tylko do 70 co było 1 taką historią. Po przyjeździe do domu, otworzyłem maskę i zobaczyłem, że nastąpił wyciek oleju. Przeczytałem wszystkie możliwe opcje i w dniu dzisiejszym zacząłem poszukiwać najwyższego miejsca...
Witam Zrobiłem mały remont silnika w mojej KIA-nce . SORENTO (syrena) 2,5 CRDI 140 KM 2005r Wymiana pękniętej głowicy ` sprawdzenie i regeneracja wtrysków bo były zdemontowane sprawdzenie i regeneracja pompy HP wymiana katalizatora ba stary był zapchany wymiana karkasu turbo bo stary ciekł - powód zatkany katalizator Pytanie dotyczy wtryskiwaczy i ECU....
poziom bagnecie masło silniku masło oleju
volvo silnika 32lg3000 pilot adobe flash player opera
lodówka liebherr wysyłanie plików
VW Passat B5 1.9 TDI AVB – luźne śruby przy misie oleju, lokalizacja i dokręcanie HCF4053 vs 74HC4053 – porównanie przełączników analogowych, różnice parametrów, zamienność