a masz fabryczny hak? niezależnie od tego śmiało powinno dać się uciągnąć tonę a silniczek i hak spokonie na to pozwolą.
Witam. Jaka jest max. masa przyczepy z hamulcem i bez? Pozdrawiam Artur
Trzeba zwrócić na to uwagę, bo wiele pozornie sporych samochodów kombi ma tam wpisaną mniejszą wartość i później okazuje się, że nie możemy nimi ciągnąć przyczepy o DMC 750kg A wartość O.2. nie określa właśnie max. masy przyczepy BEZ hamulca? U mnie jest 750kg wbite i dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów 3615kg (DMC auta 2215kg, masa z kierowcą...
Na tabliczce znamionowej jest zakres dopuszczalnej masy przyczepy jako 850 - 1600 kg. Nie chcę odchudzać konia ani przyczepy, chcę, żeby jej DMC było 1350 kg, tak jak ma wpisaną MMC.
Jest na to jakiś paragraf Tak - zapisany "między wierszami". W dowodzie rejestracyjnym są rubryki O1 i O2, czyli maksymalna masa przyczepy z hamulcem i bez hamulca. W większości przypadków masa przyczepy bez hamulca jest w okolicy połowy wartości masy własnej tego pojazdu. Ustalenie DMC przyczepy na 450 kg pozwoli legalnie zapiąć ją do większości małych...
Ogólnie S poza światłem cofania i ładowaniem akumulatora oraz zasilaniem przyczepy nie ma nic więcej jest tam jeszcze przewód kontrolny i masa obwodu ładowania.
Właśnie chodzi o to, że byłem i on powiedział, że nie może tego zmienić, bo producent przewidział 1600kg i nic mu do tego, że mam hak 2500kg i auto 2000kg...;(
To w takim razie brak masy w lewej lampie przyczepy
Kiedyś miałem wypadek znajomy holował mojego wraka na lawecie, laweta 300kg? + moje auto ok.800kg Peugeot'em 405 w benzynie ..wiem że nielegalnie bo za duża masa była przyczepy ale dawał radę choć lekko nie było :) . To niczego nie dowodzi bo sam ciągnąłem Polonezem ciężką lawetę + Audi B4 na niej, jak również ze znajomym Fabią ciągneliśmy naprawdę...
Wyjaśniło się.... Honda City rok produkcji 2007 nie ma homologacji na hak holowniczy. To czy auto ma homologację na hak można sprawdzić w dowodzie rejestracyjnym. U mnie są dwie kreski, tam gdzie jest masa przyczepy z hamulcem i bez (pozycja Q1 oraz Q2) normalnie są wpisane masy przyczepy.
Nie znam wzoru ale to co kolega tu napisał w 2 poście to nieprawda. Biore pierwszy dowód a w nim masa ciagnika 5,5 tony a masa przyczepy z hamulcem 14 ton.
Skoro instalacja była i była sprawna, to znaczy, że ktoś ją dobrze podpiął. Modelu auta nie raczyłeś podać, bo po co... Tyle tylko, ze nowsze auta potrzebują specjalnego kontrolera. Schemat podłączenia jest jeden. Jeśli wymieniać skorodowane elementy, to od razu gniazdo i wtyczkę dla pewności. Najprawdopodobniej masz problem z masą na przyczepie.
Brak wiedzy i doswiadczenia. Nic nie zdzialasz. Trzeba wszystko odpiąć i zacząć od znalezienia masy lamp i karoserii przyczepy. Bez tego nie ma opcji. Nie ma tu masy przyczepy. Jest tylko masa w lampach która idzie przewodem do wtyczki. Lampy umieszczone są w plastikowych otworach i nie ma żadnej masy przyczepy. Masa idzie tylko i wyłącznie z samochodu...
danek16. Z kat. B, możesz jeździć z przyczepami 1 lub 2-osiowymi, których masa całk./ masa własna + ładowność/ nie przekracza 750 kg. Natomiast z kat. B+E z przyczepami o masie pow. 750 kg, ale całkowity ciężar zestawu / auto + przycz./ nie może przekr. 3,5 t. Tyle. Pozdr.
Witam serdecznie. Otóż całkiem niedawno zakupiłem auto jakim jest opel astra F z 2002r. Niestety podczas zakupu nie zauważyłem dość ważnego szczegółu jakim jest masa ciągniętej przyczepki bez hamulca. W parametrze Q2 widnieją trzy kreski. Czy to oznacza, że tym autem nie mogę ciągnąć przyczepy bez hamulca? A może trzeba to wyliczyć jakoś? Jak wygląda...
Masa przyczepy dla ciągników nie ma ograniczeń.
Coś skopałeś z masą :)
49- zasilanie z włącznika świateł awaryjnych, 49a-do przełącznika kierunkowskazów, 15-zasilanie po zapłonie, 31- masa, C2- kontrolka przyczepy, C- kontrolka kierunkowskazów, 30- stałe zasilanie.P
Usterka zwarcia do masy eliminuje wykonanie testu wieńca. Wymień oba czujniki albo zmierz czy jeden z nich nie zawiera do masy przyczepy. Ta usterka jest nawet częstsza jak przerwa w czujniku. Proponuję sprawdzić usterkę po odpięciu kostki z TEBS czy zmienia wartości ze zwarcia na przerwę.
Ale to jest masa przyczepy a nie nośnośc pionowa zaczepu.
Proszę : 3604 Zawory elektromagnetyczne ABS mają zwarcie z masą przy styku 2. 3027 Zawór elektromagnetyczny ABS przy osi przedniej z prawej strony ma zwarcie z masą przy styku 1. 7621 Zawór sterujący przyczepy ma zwarcie z masą przy styku 7. 7627 Zawór sterujący przyczepy ma zwarcie z masą przy styku 1. 4241 Czujnik prędkości obrotowej przy osi tylnej...
Kolego sprawdź masę. Na jakiś czas podłącz (do sprawdzenia) dodatkowym kablem masę przyczepy z masą samochodu. Na grzebanie w modułach masz jeszcze sporo czasu i akurat nie ma związku z rocznikiem samochodu.
W Dowodzie Rejestracyjnym na pozycji O.2 jest podana dopuszczalna masa przyczepy z ładunkiem...
Temat od trochę innej strony- w dowodzie rejestracyjnym samochodu jest dopuszczalna masa ciągniętej przyczepy DMC, pozycja O.1. Kolega sprawdzał?
A ile waży całość? kategoria B: 1. pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t, z wyjątkiem autobusu lub motocykla, 2. pojazdem, o którym mowa w pkt. 3.1, z przyczepą inną niż lekka o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej masy własnej pojazdu ciągnącego, o ile łączna dopuszczalna masa całkowita zespołu...
Przenoszę do początkujących. Odpowiedź właściwa już padła. Brak masy w tylnych lampach lub całej przyczepce. Możliwe, że nie ma masy w gnieździe, a działało, bo masę dostawała przyczepka poprzez hak. Trzeba zacząć sprawdzanie od samych lamp, mogą nie mieć połączenia z masą przyczepy.
W tych wszystkich ledowych lampach biały to zazwyczaj masa.
Jak nigdzie nie widziałeś to może się nie da? Nie we wszystkich samochodach się da zamontować hak. Sprawdź w DR czy masz wpisaną masę przyczepy, jeśli nie to się nie da, nie przejdzie przeglądu.
To że masa nie idzie we wtyczce już to dyskfalifikuje. Zrozumcie autora. Minus idzie wtyczką tak jak ma być, ale za wtyczką będzie połączony z masą przyczepy i to rama przyczepy będzie pełnić rolę przewodu minusowego do oświetlenia.
Do sprawdzenia punkty masy, czyli "-". Miałem identycznie to samo i rozwiązaniem było poprowadzenie dodatkowej masy gniazda przyczepy. W przyczepce też sprawdzić masy, bo przez jej brak lub niedostatecznie pewne połączenie takie rzeczy się dzieją.
Jeśli chodzi o gniazdo to jest w tym niezły bałagan. W niektórych opisach gniazd nie występuje styk masy natomiast właśnie w tym miejscu jest światło cofania , czasami ten styk jest wolny. Masa przeważnie jest przez hak co potrafi przysporzyć wielu kłopotów. Ja często rozwiązuje to w ten sposób że masa jest z haka ale dodatkowo stosuje metalowe gniazdo...
Pali bezpiecznik bo jest zwarcie do masy Weź miernik Ustaw na mierzenie ciągłości przewodów, buzer 1na sondę wetknij w otwór od bezpiecznika 2ga do masy pojazdy przyczepy jeżeli buzer da dźwięk to wiadomo że masz zwarcie do masy gdyż zamyka się obwód Oczywiście jak wiadomo w otworze na bezpiecznik są 2 otwory w jednym z nich po przekręceniu zapłonu...
Witam . Jak Kolega Anchilos napisał ,do sprawdzenia masa na lampie,jak również musi być masa na zacisku (3/31) gniazda przyczepy.
Poszukaj w dowodzie rejestracyjnym. Masz tam masę przyczepy bez hamulca i z hamulcem, jaką możesz holować.
Brak lub słaba masa.
Ech... To norma, masa przyczepy powoduje zwiększone obciążenie tylnego zawieszenia. Z racji ceny elementów, nikt nie udziela gwarancji na holowanie przyczep.
Jeśli jest przewód masy podłączony do masy przyczepy to np. prostownik krokodylem minus do ramy a plusem przez żarówkę reflektorową dotykasz po kolei przewodów. Na 6-ciu powinny się świecić światła w przyczepie, na siódmym powinna się zaświecić żarówa, to jest przewód masy.
DMC przyczepy musi być mniejsza niż wartość z pola O.1 lub O.2 dowodu rejestracyjnego auta (w zależności czy nasza przyczepa posiada hamulec najazdowy, czy nie). O.1 maksymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem (w kg), O.2 maksymalna masa całkowita przyczepy bez hamulca (w kg), https://www.autodna.pl/blog/holowanie-pr...
wymieniłem już wszystko od nowych tylnych lamp po nowa wtyczkę 7 pin. oraz nowego połączenia tych kabli co się rozdzielają na dwie strony. Może najpierw ciągłość połączeń masy sprawdzić a nie wymieniać wszystko wszędzie? Stawiam że gdzieś przy tych wymianach strzeliłeś się w połączeniach. Pytanie moje polega na tym że dany kompresor posiada własny...
Miejsce w którym jest wpisana masa przyczepy jest pusta -nic nie jest tam nabite W DR są 2 adnotacje urzędowe Instalacja lpg Zmiana przeznaczenia pojazdu-osobowy 5 miejsc
Nie wiem czy jest sens przerabiania haka, to autko jest tak malutkie, że i tak za dużej przyczepy się nie przyczepi. Radzę skoncentrować się na odpowiednich śrubach i ich zabezpieczeniu przed odkręceniem. Jeślibyś kupił np. używkę bez śrób to musisz poszukać takich o oznaczeniach 8.8 a najlepiej 10.9 (nie wspominając już o 12.10) oraz co bardzo ważne...
Jeśli jest: zaczep i oś dopuszczone do DMC 750 lub wiecej kg + rzetelnie wykonana rama + odpowiedniej jakości materiały (np. śruby o odpowiednio wysokiej klasie), to diagnosta nie może stwierdzić, że DMC przyczepy może max. wynosić np. 500 kg. Inną kwestią jest ładowność przyczepy: ŁAD = DMC - MW (masa własna przyczepy) Jeszcze inną kwestią jest to,...
To masz tak: 49 plus po kluczyku 31 masa 49a przełącznik kierunkowskazów C2 dodatkowa kontrolka przyczepy. http://obrazki.elektroda.pl/3076232500_1...
7. W przyczepie o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t, przeznaczonej do ciągnięcia przez pojazd, którego dopuszczalna masa całkowita wynosi nie mniej niż 1,33 dopuszczalnej masy całkowitej przyczepy, dopuszcza się hamulec roboczy typu bezwładnościowego (najazdowy), działający co najmniej na koła jednej osi; warunek stosuje się również...
Czemu ma się nie dać odseparować masy lampy od masy przyczepy? Ale rozwiązanie się pojawiło już wyżej. Skoro są lampy o zakresie działania 12 - 30 V, to sprawę można uznać za zakończoną.
Tam jest Chyba PWM . Do klapy stop do świateł swiatła. Masa z karoserii i moduł i gniazdo pin 3.
Doktoryzujecie sie I oby się nie okazało, że doktorat to mało ... W dowodzie rej rubryka: F1 - maksymalna masa całkowita F2 - dopuszczalna masa całkowita F3 - dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów O1 - maksymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem; O2 - maksymalna masa całkowita przyczepy bez hamulca; F3 ≠ F2 + O1 :!: F3 = F2 pojazdu...
Tylko jak układ by wykrywał, że przyczepa jest podłączona? Musiałby mieć któryś obwód w przyczepie zamknięty lub coś we wtyczce. Teoretycznie w gnieździe jest pin 12 opisywany jak zarezerwowany ale były tez opisy, że to identyfikacja podłączenia przyczepy przez zwarcie go do masy w przyczepie albo we wtyczce. Częściej jednak te moduły sprawdzają podłączenie...
Ja nie odważył bym się ciągnąć taki kawał drogi samochodu bez wspomagania hamulców, oraz ze względu na niełatwe zadanie dla auta ciągnącego tą skorupę tyle kilometrów, tym bardziej że po masie przyczepy domniemam że nie jest zbyt duże i mocne.
znalazłem coś takiego. Czy może to są kolory oryginalnych kabli przy lampach? http://obrazki.elektroda.pl/3946016500_1... Nie to nie są te kolory. Wygląda to tak: wtyczka lewej lampy: 1 - STOP - pomarańczowy 2 - światło pozycyjne - niebieski 3 - kierunkowskaz - pomarańczowy 4 - masa - czarny 5 - światło przeciwmgielne - fioletowy 6...
Najczęściej jest problem z masą na światłach przyczepy (test na innym samochodzie) oraz ze stykiem w gniazdo wtyczka przyczepy 7 pin (wymiana lub czyszczenie z korozji).
Ja bym pozostawił akumulator samochodu w spokoju bo jest tam po to aby uruchomić silnik w razie potrzeby. Jest kwasowo ołowiowy i jak będziemy go często rozładowywać i ładować to długo nie pociągnie. Skupmy się na odpowiednio pojemnym żelowym dodatkowym aku dla przyczepy.Powinien być ładowany z instalacji samochody przez specjalny moduł do przyczep...
Na ramie przyczepy pod spodem znajduje się obudowa która chroni listwę do której przychodzą wszystkie kable które są umiejscowione we wtyczce którą wpinasz do gniazda ciągnika .Zobacz w jakim stanie są złącza na listwie pod przyczepą.W zasadzie zawsze przewód czarny stanowił masę przyczepy i jest podpięty we wtyczce pod zacisk wtyczki z numerem 10 włącz...
Witam Jak pisze kolega Błażej zepnij drutem zacisk 49 i 49a ,wtedy jak dasz kierunki powinno świecić .Musisz zobaczyć czy na zacisku 49.masz napięcie ,gdy włączysz awaryjne i masz wyłączone (oczywiście stacyjka w pozycji zapłonu). Dodano po 2 C -kontrolka auta C1 lub C2 kontrolka przyczepy 31- masa(-)
Na kat. B można kierować zestawem pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5T, z uwzględnieniem limitu masy przyczepy z hamulcem najazdowym wpisanym w dowód rejestracyjny pojazdu lub samochodem o DMC do 3,5T z przyczepą lekką bez względu na masę tego zestawu. Czyli możesz holować przyczepę inną niż lekka o DMC do 1000kg, bo takie...
Co z gniazdem przyczepy?
Tabelka zamieszczona w tym temacie jest nieaktualna: istnieje też kategoria B96 (zestaw o DMC do 4250kg). Pamiętaj też, że wartość w dowodzie określa masę przyczepy z hamulcem - nigdzie nie jest napisane, że najazdowym. Jeżeli przyczepa ma hamulec najazdowy to obowiązuje zasada DMC przyczepy nie większe niż 2/3 DMC pojazdu ciągnącego. http://prawko-torun.pl/przyczepy-jakie-k...
Witam. Nie chciałem zakładać nowego tematu, a mam pytanie co do ciśnienia w oponach. Posiadam przyczepę dwuosiową o DMC 2700. Masa własna przyczepy to 650kg. Na oponach napisane jest max ciśnienie 6,5 BAR. Rozmiar opon 195/50/13C. Jakie powinno być optymalnie ciśnienie w oponach jeżeli wożę ładunki blisko 2 ton?
Do "moderatora" robokop, proszę przeczytać sobie ten artykuł, jest tam bardzo ładnie wytłumaczone jakie przyczepy (o jakim dmc) można holować posiadając prawo jazdy kategorii B. http://motoryzacja.interia.pl/news/jak-s... Gdyby link był nie aktywny wklejam tekst: "Po pierwsze informację o tym, jak ciężką...
Czy taka zmiana ma sens? Nie ma. Większość mniejszych osobówek ma DMC ciągnionej przyczepy bez hamulca poniżej 750kg. Ale co nie ma sensu? Oczywiście, że ma to sens. Jeśli w samochodzie masa przyczepy bez hamulca jest 600 kg, to DMC przyczepy w papierach nie może być wyższa niż 600 kg. I to tyle. A ile będziesz woził na tej przyczepie to już Twoja...
30 to stały plus z akumulatora. CAN powinieneś znaleźć miernikiem, 2,5V miedzy przewodami CAN i jak dobrze pamiętam to 5V między CAN a masą (31). Masa raczej musi być podłączona pod moduł i złączę przyczepy bo inaczej moduł nie zadziała. Co jest podłączone pod złączę przyczepy z modułu?
Citroen C15, dostawczy, od 1985r. masa hol. przyczepy 900 kg, nacisk na główkę haka nie może przekraczać 50kg
Z tego co wiem to masę daje się przez elementy metalowe przyczepy(tzn. masę od kostki przyłączeniowej dajesz do jakiegoś elementu metalowego przyczepy a później jak potrzebujesz do świateł dać masę to do jakiegoś elementu metalowego znowu). Przynajmniej ja tak mam w mojej przyczepce bagażowej.
Jeżeli mruga prawy postój to może być brak masy. Sprawdzić masę we wtyczce lampy i połączenie masy z wtyczką przyczepy.
Masz masę ale jest ona słaba. Kup kabel 2.5mm i z byle blachy przyczep do lampy. Masę bierzesz z dowolnego przewodzącego elementu, karoseria, silnik, skrzynia itp. Manetka to coś osobnego, tam steruje przekaźnik i cyrki działyby się inne.
przeważnie nie więcej jak 2 tony(mam transita na bliźniakach co ma 1800kg) Sprawdź w przepisach ,tam jest napisane że masa całkowita przyczepy nie może być większa niż ciężar własny samochodu.
no właśnie dzwoniłem do Reno Polska i facet na infolinii (mało kompetentna być może osoba w temacie homologacji) podjął się rozmowy na ten temat ale chyba nie miał wyjścia i stwierdził, że jeśli producent umieścił te dane na tablicy znamionowej, że max. masa przyczepy 0 kg to tego nikt nie zmieni bo nie może hmm. a ja nie jestem o tym przekonany, w...
Popraw masę w wtyczce i przyczepie.
Przyczepe dopiero chce kupic. Narazie rozeznaje sie w temacie przyczep kempingowych. Auto z hakiem juz mam (jak wyzej). Mam mozliwosc aby tez dodac w aucie dodatkowy przekaznik dla swiatla wstecznego, tym samym zostawie w przyczepie kempingowej oryginalne zarowki wolframowe dla swiatla cofania. A czy wystepuja przyczepki kempingowe przykladowo o masie...
Domyślam się, że chodzi o silnik benzynowy... Więc tak: 1) Informacje ogólne: Moc: 55 kW / 75 KM (przy 5200 obr/min) Max. moment obrotowy: 135 Nm (przy 2800 - 3600 obr/min) Pojemność skokowa: 1598 cm3 Skok tłoka: 86,9 mm Średnica cylindra: 76,5 mm Stopień sprężania: 9,8 2) Parametry jazdy: Prędkość maksymalna: 172 km/h Przyspieszenie 0 - 80 km/h: 7,9...
Nikt jak na razie nie pisze o zastosowaniu jakiegoś modułu do świateł przyczepy. Wnoszę stąd, że wypowiadający się koledzy proponują połączenie bezpośrednio do kabli prowadzących do tylnych lamp. NIE RADZĘ. Prąd każdej z żarówek oświetlenia zewnętrznego przechodzi przez moduł kontroli świateł. W przypadku podłączenia dodatkowo świateł przyczepy moduł...
Podłączyć właściwie masy.
Światła mogą wpływać na siebie nawzajem jedynie przy usterkach masy. Jak masa jest prawidłowo założona, to poszczególne żarówki ( lub LED) są od siebie całkowicie rozdzielone. Weź długiego druta i podepnij na próbę masę lampy LED na przyczepce bezpośrednio do dobrej masy na aucie.
Masa moze byc biała. Standart w niemieckich przyczepach i nie tylko
Pin pierwszy w lewo, pin czwarty prawo, trzeci to masa. Reszta zależy od twórców przyczepy. Czy jeden przewód na każdą stronę, czy wspólny i rozdziela się w puszce, czy w którejś lampie. Sprawdź dobrze masy.
Kolego tak na początek - ilu żyłowy masz kabel do przyczepy. Nie podałeś, czy jest to auto nowej generacji (potrzebny moduł), czy starszy model. Jeśli auto jest starsze, to wg mnie kabel powinien mieć min. 7 żył ( 2 kierunki, 2 światła postojowe (oddzielnie lewe i prawe), 1 "stop" oraz 1 św. cofania (obowiązkowe) i 1 kabelek "masa". Zwróć uwagę na "masę"...
Witam Kupiłam niedawno samochód Passata 1,9 tdi. Mam wbity hak w dowodzie ale nie mam wartości O1 O2. O1-O2 maksymalna masa całkowita przyczepy. Czy to znaczy że nie mogę ciągnąć żadnej przyczepki samochodowej.
Masa brązowy
Zdaje się, że jeden z pin'ów (chyba 12) gniazda 13 pin to informacja o dołączeniu przyczepy. Bodajże podanie tam "masy" od strony wtyczki przyczepy "informuje" auto holujące o podłączonej wtyczce. Dzięki temu przerywacz kierunkowskazów pracuje z właściwą częstotliwością dla 3, a nie 2 żarówek 21W na stronę oraz odłączane jest światło p/mgielne samochodu....
Kat, "B" uprawnia do prowadzenia pojazdu o DMC 3,5t. Bądź zespołu pojazdów (przyczepa) gdy DMC pojazdu i przyczepy z ładunkiem nie przekracza 3,5t i masa przyczepy z ładunkiem nie przekracza masy pojazdu holującego (ciągnącego). Kat. "B+E" uprawnia do prowadzenia pojazdu o DMC.3,5t z przyczepą nie przekraczającą swoją wagą masy pojazdu holującego (ciągnącego)...
A mógłbyś mi dokładniej opisać w jaki sposób takim próbnikiem namierzyć tą masę jak to ma wyglądać? Jestem zielony w takich tematach nie ukrywam ale lubie majsterkować i uczyć się nowych rzeczy temu chce to osobiscie ogarnąć. Jak probowka ma pokazać masę skoro w przyczepie nie ma pradu tylko same kabelki wystają?
No, zgodnie z DR masa całkowita ciągniętych przyczepy/przyczep dla 360 to 10500kg. W zasadzie 60 z z dwiema D-47 jeszcze dla policji wygląda normalnie, ale jak zobaczą ciapka z dowolnymi dwiema, to mogą go brać w ciemno.
Wszystkie żarówki mają jeden wspólny punkt - MASĘ. I można by pokombinować z tą masą, by przy zasilaniu przyczepy na 24v "podnieść" tą masę do połowy zasilania. nie wiem tylko jak zareaguje np przerywacz kierunkowskazów z auta.
Typowa choinka w gwarze elektryków. Pewnie miał skorodowane gniazdo przyczepy, albo brak masy w lampie. To właściwie była przyczepa czy cysterna?
Czarny masa, czerwony światło rozproszone z kwadratowego panelu na środku, żółty światło skupione z soczewek na obwodzie. Możesz spiąć żółty z czerwonym. Jeśli chodzi o montaż mechaniczny na przyczepie, ustaw lampy pod kątem 45° do osi pojazdu, tak aby oświetlały obszar po bokach przyczepy, tego co jest za przyczepą i tak nie widać w lusterkach.....,
Podejżewam masę I masz rację ,sprawdź punkty masowe oczyść z korozji i będzie OK.
To nie problem z masą, tylko ktoś tam zamontował kontrolkę kierunkowskazów w przyczepie- w Niemczech obowiązkową
MID 144 PID 91 Położenie pedału gazu w procentach Otrzymane z czujnika sygnału napięcie jest powyżej 4,3 V, jednostka sterująca pojazdu traktuje jako usterkę i generuje kod błędu. Możliwe przyczyny: Przerwa w przewodzie do masy. Przerwa w przewodzie zasilania. Zwarcie przewodu sygnałowego do wyższego napięcia. Wadliwy czujnik. Uszkodzony włącznik jałowych...
(at)magister123 odchudzona wersja przyczepki to mało powiedziane. To jest katastrofa, bo tej samej grubości profile są w stelażach do zabudowy kartongips, które mocuje się w miejscach gdzie będą futryny. Serio, najtańsze podpory do instalacji fotowoltaicznych są lepiej skonstruowane. Ale mniejsza z tym, przyczepe dało się wzmocnić. (at)gsmvirus ze starym...
Jeżeli nawet będziesz miał kategorię E prawa jazdy to ważny jest wpis w dowodzie rejestracyjnym pojazdu holującego pod pozycją O.1 - maksymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem (w kg), to znaczy waga pojazdu na przyczepie (z dowodu rejestracyjnego) + waga przyczepy (z dowodu rejestracyjnego). Przy samochodach typu Omega to będzie około 1300 kg.
Zastosuj przekażnik spoczynkowo zwarty. 30-masa 87a-wyjście do wyłączenia modułu czujników parkowania 87- wolny 85-masa z modułu przyczepy 86- +12 po zapłonie
O.1=F.3-F.2, F.1 (MMC) jest zasadniczo równe F.2 (DMC). Poza tym O.1 jest nie więcej niż G, a O.2 ~= G/2, przy czym O.x to są MMC/DMC przyczepy, a nie ich masy własne.
Sprawdziłem za gniazdem na wtyczce od przyczepki przy podłączonej wtyczce na odpalonych światłach wszystko jest zwarte z masą za gniazdem. Brak napiecia.
Ten samochód jakie dokładnie ma wymagania co do czasu pierwszego przeglądu? Auto to kompakt z 2022 roku (dokładnie lipiec). 6. Okresowe badanie techniczne samochodu osobowego, samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t, motocykla lub przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t przeprowadza...
Pin 3 to jest masa dla całej elektryki przyczepy. To złącze na rysunku jest typu 12N. W caeravaningu (przyczepach kampingowych) stosuje się też złącza 12S i to dla nich jest opis - "1" i "2" Kolegi prac nie dotyczy.
O ile dobrze pamiętam to na kursie na prawo jazdy kat "B" był poruszany ten temat. ale było to 20 lat i 5 miesięcy temu, ;) i jest tak jak pisze robokop. Można prowadzić ciągnik, również ze sprzętem podwieszanym , bez względu na masę natomiast przyczepy nawet lekkiej nie można ciągnąć. Edytowałem swój post - czytajcie wyżej:
Powinno być w gniazdku auta na 2 pinach światło pozycyjne, sprawdzaj żarówką min 5w. Piny 5 i 7.Masa pin 3
Witam. "Zaciągnąłem języka" u znajomego diagnosty w sprawie haka. Otóż jest istotne określenie parametru "D" na tabliczce znamionowej haka. W dużej mierze ma on znaczenie dla masy ciągniętej przyczepy. Oryginalny hak dla UAZa ( http://www.draco-uaz.pl/hak-paszczowy-ua... ) pozwala na ciągnięcie przyczepy o masie 850 kg (to dane oryginalne...
31 masa 49a plus po zapłonie 49 do przełącznika kierunków C1 kontrolka prawidłowego działania świateł ciągnika C2 -''- pierwszej przyczepy C3 -"- drugiej przyczepy 49 dopływ napięcia, 49a wyjście na kierunkowskazy, 31 masa, c kontrolka, c2 kontrolka przyczepy. I sprawdzić czy wszystko dobrze spięte. Na 49 ma być pewny plus, 49a ma iść do manetki, 31...
Czyli zaczynasz od masy.
ogrzewanie przyczepy rejestracja przyczepy kable przyczepy
obrotomierz niskie obroty napęd tasmy przelacza benzyne
Dioda LED CQC39: różnice w pomiarach Uf i pojemności Komunikat o nadmiernej prędkości w Peugeot - przyczyny i rozwiązania