Sprawdź masę w czujniku Halla!
tico ma sterowanie żarówek masą?często śię zdaża że żarówki obie naraz się przepalają sprawdz bezpieczniki jak i również ładowanie akumulatora....
W tico jest sterowanie czujnika paliwa masą wiec jeden kabel przykręcamy do masy a drugi idzie do wskaźnika paliwa w zegarze .
Ajajajajajaj! Nie tak prosto! Zapomniałem zwrócić uwagę, że wzmacniacz operacyjny wymaga zasilania symetrycznego, +12V i -12V, może też być +6V i -6V. Ten drugi przypadek coś przypomina samochód, ale gdzie wtedy masa LM? Masa dla LM jest inna od blachy auta - trzeba wytworzyć "sztuczną masę", czyli dzielnik oporowy 47k/47k z + i - akumulatora zamiast...
Masa do radia z anteny, zasilanie z kostki. Fabrycznie w kostce nie ma masy, tylko + zasilania i + podświetlania.
zacznij od sprawdzenia przewodow po maska mozliwe ze ktorys spadl i dotyka do masy i z tad przerywanie.
Sprawdź czy przy tym "szukaniu" nie spaliłeś bezpiecznika jakiegoś albo czy nie urwało się coś np. jakaś masa.
Można , można , tyle ,że pomylił (-) minus podłączany do wskaźnika , a nie ogólną masę!
Ale jak podłącze plus od domykania do przewodu od silnika który idzie do styku nr 30 to na styku 87a zrobi się zwarcie bo jest podłączony na stałe do masy...
Na początek w Tico potrzebna jest masa . Wisi kabelek po lewej stronie wnęki na radio,dokładnie pod kierownicą. kostka czteropinowa to głośniki, jeden to para czerwona,drugi to niebieska,minusem jest przewód z paskiem. W kostce trzypinowej,jest plus stały(czerwony) plus po stacyjce i plus po wł.świateł. Który kolor co nie pamięta ale nic nie spalisz...
sprawdzaj każdą wiązkę elektryczną,gdzieś na pewno obok karoserii(masy),bezpiecznik nie wywala ci czasem?
Moze brak masy od akumulatora tzn. slaba masa.
Sprawdź masę - podepnij bezpośrednio z akumulatora...
Potrzebujesz chyba komparatora z histerezą. http://www.goldhand.com.pl/audio/operacy... Niewykorzystane wzmacniacze w układzie ładnie jest spiąć do masy.
Dziękuję wszystkim za pomoc Wszystko działa zastanawiam się teraz poco producent wsadził ten przewód do kostki zamiast "masy"
Tico nie będzie kat B1, z wielu powodów, np masy, nawet jeśli odpowiednio "przekonany" diagnosta "dostrzeże" małą moc
Witam ,ja ostatnio montowalem do tico radio i w kostce zasilajacej radio nie bylo masy tylko zasilanie do podświetlenia radia. Objawiało się to tym ze po podłaczeniu w/w przewodu jako masa do radia i po załączeniu świateł pozycyjnych radio przestawało działać. Pojawiało się +12V na tym przewodzie w kostce zasilającej. Pozostałe 2 przewody w kostce to:zasilanie...
W takim razie do sprawdzenia : rozrusznik i połączenia elektryczne ( kabelki, masa przy silniku ... ) .
Czy może mi ktoś podpowiedzieć gdzie w tico jest podłączona masa? Szukam i szukam i znaleźć nie mogę.
Sprawdź masy w lampach. Możesz też wykręcić wszystkie żarówki od kierunkowskazów z lewej strony i włączyć kierunkowskaz. Jeżeli nie będzie żadnych anomalii, to szukaj po kolei w każdej lampie masy.
... jeśli dołączę plus z akumulatora jest ok, wystarczy podłączyć masę i klapa. Tego właśnie nie rozumiem ( masa i klapa ). Przecież aby radio pracowało musisz podłączyć minus (masa) i plus. Podpowiem, że w 75% radia mają odizolowaną galwanicznie obudowę (masę) od minusa zasilania. Może jest kłopot z przymocowaniem radyjka do tzw. masy - karoserii...
Masa tylnych lamp.
Jakie po minusach? Sterowanie może i tak ale żarówki są zasilane przecież PLUSEM. A do kierunkowskazów to sie przypinasz bezpośrednio do obwodów żarówek. No chyba, że czegoś nie wiem i ta mydelniczka ma plus na masie...
Sprawdź masy przy silniku.
Sportowe tarcze do Tico? :) W takim aucie takich tarcz nie wykorzystasz ;) Masa auta, prędkość max. itp.
Dziwna sprawa, bo przełącznik kupiłem kilka dni temu fabrycznie nowy. Na starym jest tak samo. Nie jest to problem "słabej" masy? W najbliższym czasie prześledzę, skąd na tej części instalacji bierze się masa.
Rozrusznik odpada, jest polaczony grubym przewodem bezpiśrednio z akumulatorem. Przewód ten nie jest zabezpieczony żadnym bezpiecznikiem. Wlacznik rozrusznika jest zasilany ze stacyjki(pozycja ostatnia-rozruch) Moze kostka stacyjki jest zmasakrowana badz zuzyta,ze w momencie jak ja przekrecasz to cos zwiera do masy
Bez podpinania tego przewodu masz ładowanie? Do rozrusznika powinieneś mieć ogólnie masę (z silnika), gruby plus i cienki kabel do tego plusa ze stacyjki i tyle.
Jak to sprawdzałeś, że doszedłeś do takich wniosków? Z tego co wiem to w Tico żarówki są na stałe (przez bezpiecznik) podpięte do +12V a wyłącznik podaje na nie tylko masę.
Cewke mam druga nowa oryginalna i dalej to samo. Masa też jest ok.
radio podłączyłem chyba dobrze działa dopiero po zapłonie w kostce było jedno wyjście z prądem a drugie po zapłonie i obydwa podłączyłem do kabla przy radiu i już nie wiem gdzie szukać dzięki za rady A trzecie w kostce jest podświetlanie i to pewnie podłączyłeś do masy radia.P
Sprawdź ten kabel, przywrzyj go do masy, zobacz jak się zachowa termometr.
Sprawdź masę na silniku czy jest prawidłowa
Znalazłem aukcję z masą gaźników, po 35zł za sztukę.
Czy posiada ktoś opis pinów pompy paliwa Daewoo Matiz? Języczek u góry i od lewej. 1) plus na pompę (szeroki pin) 2) Wskaźnik (cienki pin) 3) Masa plywak (cienki pin) 4) Masa pompy (szeroki pin) Tak z pamieci jeśli mi się z Tico nie pomyliło. Tak czy siak pewnie w Matizie nic nie zmienili.
Oczywiście ponieważ jeżeli masa do silnika była słaba i przechodziła przez mechanizmy jak linki i drążki to podczas jazdy właśnie silnik mógł ją gubić. Więc jeżeli teraz nie ma problemu to wiesz gdzie tkwił problem.P
To czyli pod tą masę tak?
Czerwony przewod podłączamy do świateł postojowych a drugi do wyłącznika drzwiowego.Tylko należy sprawdzić czy po otwarciu drzwi wyłącznik zwiera przewod do masy.
musisz miec cos z masa od radia pozdro
Bezpiecznik jest sprawny.Prąd pojawia się między konektorem 2, złączki cewki a masą,oczywiście wtedy jest ominięty aparat zapłonowy.
W TICO po wyjęciu silnika i osprzętu, masa spadnie do ok. 550kg. Do tego aku-300kg. Ładowność spadnie z 370kg do 100kg (z silnikami). Założenia te i tak są bardzo huraoptymistyczne.
Niestety coś jest nie tak, wziąłem miernik i sprawdziłem kable. Nigdzie nie ma 12V (albo miernik mam kopnięty). Nie ważne. Zapytałem znajomego, który podłącza radia, mówi, że w Tico zawsze jest problem z masą i żebym na żywca podłączył kable od akumulatora. Boję się tylko żeby nic nie stało się z radiem.
Można na szrocie wyszarpać zegar do tico, choć rzadko które je miały. Sterowanie analogowe, czyli masa, plus stały, plus po stacyjce i przyciemnianie. Ładny zielony nie męczący wzroku kolor.
Na zielonym i białym pojawia się masa przy zakmnij/otwórz z alarmu ?? jak nie tyka to przekażnik do sprawdzenia
Podłączyłem je następująco: kolor czerwony i żółty(wychodzące z radia) podłączyłem z +12V a kabelek czarny(wychodzący z radia) podłączyłem do - (masa). Czy zrobiłem coś źle? Radio podłączane w Tico.
Przełącznik na cewkę przekaźnika, jaka masa do przełącznika ? Skoro cewkę podłączyłeś do masy to przełącznik musisz podłączyć do plusa, po co ci masa w przełączniku ? Chyba że jest podświetlany.
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
wojkor zależy gdzie umiejscowisz centralkę alarmu.Ja zakładałem przeważnie pod licznikiem i wtedy możesz się wpiąć za kostką od przełącznika kierunkowskazów ale dostęp jest bardzo utrudniony dlatego ja wpinalem się dalej w wiązkę o której pisałem ci w poprzednim poście.Kolory przewodów prawdopodobnie te które ci podałem,masa pod przekładnią kierowniczą/masa...
Sprawdź główna masę z akumulatora do nadwozia.To powinno być to,ostatnio klient miał to samo.
Witam Mój samochód to Citroen AX '91 1.1, akumulator 45Ah. Kable Soling 6mm kwadrat, masa z karoserii. U kolegi w tico identyczny zestaw tylko na radiu sony cdx chodzi i nic mu nie mruga :) Dodam jeszcze, że jak jadę to jest OK albo przynjamniej nie zauważyłem takiego efektu. Mruganie zaczyna się jak auto stoi, nawet na włączonym silniku.
Przekaźnik jaki bądź,561chyba będzie najlepszy.Bezpieczniki 3A sygnał z ładowania,10A masa na przełącznik zespolony z przekaźnika 561.
Czyli gruby kabel ciągnę od śruby do akumulatora bieguna (+) IL tak samo tylko zakładam włącznik, tak? Masa jest na alternatorze i ciągnę ją do bieguna (-) a L jak mam podłączyć?
sprawdziłem, z odłączoną wtyczką obroty spadają ale silnik normalnie pracuje musisz mieć jakieś zwarcie gdzieś albo brak masy sprawdź, czy na cewce na kablu czarnym z białym paskiem jest ciągle plus po stacyjce i czy nie ginie jak odłączysz ten zawór i na aparacie zapłonowym tak samo chyba jest taki czarny z białym paskiem - to w suzuki zawsze kabel...
Właśnie w tym sęk że na kostce wszystko gra! Może coś z masą jest nie tak? Nie wiem ...
Zacznij sprawdzanie od masy czujników możliwe że odpadł lub zaśniedział któryś kabelek od któregoś czujnika
Tutaj schematy: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic93... Do zlokalizowania usterki potrzeba ci kawałka przewodu i żarówki. Światła świecą pełną mocą, czy "na pół gwizdka"? Zacznij od sprawdzania punktów masowych.Zauważ, że światła główne w tico są na stałym plusie a są załączane od strony masy. Stop natomiast "klasycznie". Nic w aucie nie było...
A nie idą z niego dwa kable?? Jak jest na stałę do masy to trzeba użyć zewnętrznego stabilizatora.
Wpioles sie masa do przewodu oswietlenia plus po zalaczeniu pozycyjnych orginalnie mase musi podlaczyc bezpoosrednio do karoserii
Pomyliłeś masę samochodu ze światłami. czerwono zółty kabel to ILL, pojawia się na nim 12V po włączeniu świateł, (radio próbuje się załączyć bo prąd płynie przez włókno żarówki ;-) )podłącz ten czarny kabelek do masy samochodu(gdzieś do karoserii).
Prosze przeczyścić połączenia masowe (z akumulatora na masę auta). Kolega miał podobny problem i założył dodatkowy przewód masowy i problem zniknął.
Witam Problem polega na palących się przednich światłach w Tico Odłączyłem przełącznik scalony -efekt =nadal się świecą.-.- gdzieś wyczytałem że w tico światła są sterowane masą a + jest stały czy to prawda?jak tak to wystarczy żeby się kabelek gdzieś przetarł i dotykał nadwozia ??gdzie powinienem szukac usterki?? Pozdrawiam! Dodano po 4 A i jeszcze...
Wityam.Rozumiem ,ze jednoczesnie pojawia sie napiecie 12 V ,a potem wisi<bez masy>,to najlepiej do przelacznika awaryjnego.pozd.
Witam taka przejściówka dostępna jest na www.cybor-tech.com.pl Ważna uwaga: kabel zasilający +12V (czerwony), i masa (czarny) powinien być wymieniony. Ja osobiście zastosowałem 0,75².
Wymienić bezpiecznik,a przede wszystkim prawdłowo podłączyć radio.Zamiast masy do radia podłączyłeś przewód na którym pojawia się prąd po włączeniu świateł pozycyjnych.
silnik plus dostaje z bezpiecznika, masa się zamyka poprzez złożoną opornicę, której rezystencja jest redukowana suwakiem . Nie ma tam zabezpieczenia termicznego.
Jak to ? Co jakiś czas są na allegro takie maluchy... A nawet Tico i Cinquecento... Więc musi być jakiś sposób na to...
Czesc mialem podobny problem z takim alermem w tico tez zalanczal sie w czasie jazdy bylo to spowodowane obluzowaniem sie zacisku masy
Zgadzam się, żę silnik z tico to już trochę inna konstrukcja ale weź pod uwagę masę tego wszystkiego. Sam silnik może nie będzie dużo cięższy ale cały osprzęt np. wspomniana wyżej chłodnicai reszta osprzętu. Tylko nie wiemy co tak naprawdę chcesz zbudować. Bo jeśli quada to silnik z samochodu odpada trzeba celować w silniki z motocykli. A jeżeli chcesz...
Witam! W moim autku (Tico) brak mi kontrolki świateł mijania, postanowiłem więc coś takiego zrobić, niestety próby spełzły na niczym :( Wykożystuję kostkę X20, styki 20 idący od przełącznika świateł mijania i masę, ale... w momęcie włączenia świateł pozycyjnych kontrolka już się zapala :? Gdzie jest błąd :?: Czy przekażnik załatwi sprawę :?:
czy jak zgaśnie podczas kręcenia rozrusznikiem jest iskra?Chodzi ze jak zgaśnie wyjść pod maskę odkręcić świece z pierwszego cylindra (zawsze liczymy od strony rozrządu kolejność) włożyć świece na fajkę przyłożyć ją do masy ,kręcić i sprawdzić czy jest iskra.Wyczyszczone świece szczotką drucianą?
Powinno ci to w zupelnosci wystarczyc. Ale jak juz wyzej kolega napisal wszystko zalezy od tego jak puscisz te kable. A najwazniejsze to jak wielki jest samochod bo do Tico starczy ci polowa tego a do Laguny to co masz na styk :)
niby jak można sprawdzić przebicie omomierzem, przebicie pojawia się dopiero przy wysokim napięciu, a cewka niekoniecznie mysi się uszkodzić, chociaż można zdjąć fajkę na wyłączonym silniku i zewrzeć ją do masy, albo wsadzić w nią inną świecę, można sprawdzić kolor świec
Uważaj bo Tico ma instalację na stałe bezpiecznikami podłączona do plusa a sterowanie odbyqa się minusami ( masą) w załaczeniu schemat oryginalnego rozwiązania i opis numeracji przewodów. Pozdr.J. PS przepraszam próbuje wysłać te plik w mniejszych rozmiarach stąd zamieszanie z załącznikiem Przepraszam nie mam już czasu na próby wysłałem ponownie paczkę...
Brak masy zestawu pojazdów na tabliczce oznacza zakaz ciągnięcia przyczep. Podobnie było np. w Tico czy nowszych fiatach Uno ale też i niektórem Mercedesy. Możesz zadzwonić do serwisu i zapytać o jakiś wyciąg ze świadectwa homologacji. Czasami bywało że salon wypuszczał samochód jako ciężarowy i naklejali nową tabliczkę znamionową z innymi masami. Prawdopodobnie...
Powiem tak jak ja zakupiłem taki zestaw również miałem podobny problem; Postaram się wytłumaczyć jak najlepiej potrafię w oryginalnych kostkach elektrycznych szyb Tico jest tak : ->Przewody szaro czerwone to zasilanie (+) ->Przewody Czarno zielone to masa (-) ->Przewody szaro-czarne -łączymy ze sobą z obu stron (kierowca i pasażer) ->Przewody szaro-Białe...
A jak w Tico zrobione jest sterowane kierunkowskazami minusem czy plusem ? Ehhh, miałem już tego nie robić..... Ale niech tam. Kierunki sterowane plusem, znajdziesz je w białej wtyczce pod kolumną kierownicy kolory, o ile pamiętam to zielono-żółty i zielono-czerwony. Kontrolka prawdę Ci powie. C.Z. sterowanie masą Otw- biało-żółty, zam- brązowo-żółty....
nie to nie jest fabryczny alarm zdjecie podesle pozniej teraz nie mam aparatu widziałem go w wielu samochodach takich jak tico itp głowna listwa ma 10 wyjść 2 pin to zasilani,4 masa 1 pin połączony z przekażnikiem centralki3 pin idzie na tranzystor ktory jest połaczony z przekażnikiem
co wy porownujecie do tico trabanta watburga syreny warszawe skoda 120 i inne cuda? tico i tesla to sa cuda... Spróbuj nowego silnika Koeningsegga - "Dark Matter". 588 kW/800 KM mocy i 1 250 Nm momentu obrotowego. Zasilanie 6 faz... i tylko 39 kg masy. Potrzebna tylko bateryjka 14 kWh... Jak za dużo, wybierz Quarka - 250 kW/340 KM mocy i 600 Nm momentu...
W pierwszej kolejności sprawdź połączenie masy do silnika wycieraczek. Musi być pewne. Potem samą wtyczkę przy silniku. Ale mam wrażenie, że ci się zamyka obwód gdzieś bokiem.
Witam ! mam radio philips rc 169. W moim samochodzie (tico) sa inne kostki niz w radiu i chce zmienic kostki w samochodzie, bo kupilem radio razem z kostkami (w radiu mam kostki meski i mam kostki oddzielne od radia zenskie z kablami) a dokladnie to chce sie dowiedziec ktory kabel jest od czego bo nie wiele z tego radia sie dowiedzialem mam tutaj takie...
Bardziej polecam Tico. Można go skrócić o tylne dżwi i kanapę. Waga napewno zmaleje, a do tego zmiana silnika, mniejszy bak... Chyba łatwiej. Masa własna wynosi 690... Niewiele więcej od malucha...
Jak masz ja tak wyjeta to sprawdz na ktorych pinach pojawia sie minus podczas zalaczania i wylaczania alarmu a jesli niebedzie zadnego impulsu to mozesz sie wpiac w kabelek czujnika udarowego podawana masa po zalac zeniu lub plus niestety takiej centralki niewidzialem i nierobilem z nia nic ale to niewyglada na skorpiona
Trochę to napięcie za wysokie , ale przed wymianą regulatora posprawdzaj najpierw czy alternator ma dobrą masę , i stan połączen elektrycznych alternatora .Raz miałem nauczkę słaba masa alternatora powodowała że napięcie odniesienia na regulatorze było mniejsze o spadek napięcia na złym kontakcie masy alternatora z masą pojazdu i regulator ,,pompował...
Napięcie ładowania bez zał. świateł drogowych- 14,05V, po załączeniu 13,68V a na aku 12,68V-bez pracujacego alternatora-pozostało sprawdzić masę- bo tego jeszcze nie robiłem, ale w sumie trochę to dziwne że przy nizszym chodzi OK! -prawie jak nowy
Wydaje mi się, że nie ma sensu. Tym bardziej że ładowanie jest. Taki pomiar musisz przeprowadzić przy włączonym silniku. Dostęp jest zły. Zewrzesz gorący do masy i dopiero będą problemy. Nigdy nie miałem z tym obwodem problemów a zrobiłem już 100kkm.
W skrócie to [url=https://www.google.pl/search?q=rozd... być tak Rozdzielacz tylko rozdziela wysokie napięcie - jedyny przewód jaki tam może być oprócz wysokiego napięcia - to jakaś...
Co do siły uciągu takiego traktorka to mam pewne obiekcje, a wysoka prędkość ciągnika bez prawa rejestracji jest sprawą drugorzędną. Skrzynia Dzika ma masę około 500k g, plus blokada mechanizmu różnicowego. Silnik od malucha jest wg. mnie jednak troszkę gorszy niż Tico, a w dodatku Tico to samochód z przednim napędem, więc tu podłączenie jest stosunkowo...
Ja bym odłączył przewód od czujnika temp. płynu chłodzącego. Nie wiem jak w tico ale w matizie sa 2 takie czujniki. Wentylator może być sterowany bezpośrednio przez zamykanie obwodu do masy. Jeśli odłączysz i przestanie się kręcić to znaczy, że czujnik uszkodzony. Jesłi nie prestanie się kręcić to znaczy, że wentylator zalączany jest przez przekaźnik...
Witam. Dzisiaj pomogła mi jedna osoba z tym piszczeniem. Mianowicie kazał mi poruszać anteną i ją trochę przesunąć. Powiedział że masa na dachu anteny mi się traci. Zrobiłem jak kazał i radio przy moim nadawaniu użytkownikom nie piszczy. Pod antenką brakuje mi tej folii aluminiowej (chyba aluminiowej? z czego ona jest zrobiona). Widziałem w sprzedaży...
jeżeli silnik posiada moduł zapłonowy i kontraktron jako czujnik kontowy to nie powinno być żadnych zakłuceń. Tym bardziej że obrotomierz podłączony jest po stronie czynnej cewki. Cieżka sprawa. A gdyby wpiąć jakiś kondensator między masę a przewód "+" obrotomierza? Czy to może pomóc? Jeśli tak, to jaki kondensatorek dać?
Witam,podjedż do zakładu gdzie montują taksometry,powinni coś dobrać -np. czujnik od taks. Cezar jest zbudowany na kontaktronie,a czujniki do Alwi ,Taxel,Innova są na hallotronach potrzebujących zasilania.Ale jeśli masz auto na wtrysku można wyciągnąć sygnał z kompa.Możesz jeszcze sprawdzić czy nie masz fabrycznego czujnika halla pomiędzy skrzynią biegów...
Prawie wszystkie włączniki świateł podłączane są pod lampkę ładowania tylko po co?Przy stacyjce samochodu należy odnaleźć przewód na którym napięcie zachowuje się w następujący sposób: - gdy zapłon w pozycji włączony ma być napięcie 12v -gdy odpalamy napięcie ma ginąć(0V) -gdy samochód odpali napięcie znowu ma wynosić 12V(ponad 14V) Taki przewód występuje...
Podczas jazdy Tico auto nagle zgasło przy prędkości +- 40 km i już nie chciało odpalić. Próby uruchomienia na popych nic nie dały. Podmiana akumulatora na inny też nic nie dała,auto nie odpala. Naładowanie starego akumulatora nic nie daje auto nie odpala jakby nie było benzyny,gdy w rzeczywistości jest jej pół zbiornika. Wyczyszczenie kilku mas przy...
Witam. Zacznę od tego , że na forum jestem nowy i proszę o wyrozumiałość w znajomości zasad. Więc tak. Radio JVC (R301) podłączam w miejsce radia fabrycznego w Tico. W starej instalacji są kostki oryginalne , do radia oczywiście wtyczki ISO. Wszystko wiem co i jak połączyć, poprzerabiać, dam radę. Tylko chodzi mi po głowie jedno pytanie. Żeby sytuacja...
czyli coś takiego? : http://img315.imageshack.us/my.php?image... jeszcze jakby ktos wyraził podobne zdanie to juz mnie to utwierdzi w moim przekonaniu, tylko jeszcze jedno, bo ja nie mam jeszcze tego centarlnego, idzie pocztą, i nie wiem ile faktycznie kabli bedzie do tych kierunków, jako ze są wśród was ludzie którzy nie jeden centralny już...
na desce licznika masz napięcie od postoju, odłącz kontrolke od pasów od licznika, i podepnij + z postoju. Masę daj na stałe. Będzie świecić.. tylko że masz pewnie czerwoną wkładkę, ka bym się denerwował na taką czerwoną kontrolkę, to ogólnie kiepski pomysł wg mnie..
Ja polecam Daewoo Tico jakbyś znalazł zadbane bez rdzy, jakby w moim nie rdza to jeszcze bym kilkanaście lat pojeździł, ale teraz to masakra. Nie było z nim wiele większych problemów. :D Spalanie w granicach 5l, nie raź się małą mocą 41 KM, naprawdę potrafi. PS. Radzę pisać rozważniej posty, moderator czuwa. :D
Każda świeca wykręcona była i podpięta była przewodem WN do rozdzielacza zapłonu, a masa świecy okręcona była przewodem połączonym z masą. Przy przekręcaniu stacyjki na świecach 1 i 3 cylindra była iskra, na świecy cylindra 2 nie było iskry. Ale już wszystko działa jak należy - palec w rozdzielaczu zużył się trochę i dawał popalić - założyłem nowy i...
Witam Marco177 ,nie wiem czy już byłeś u gazownika, ale możesz sprawdzić wskazania sondy lambda zwykłym woltomierzem ustawionym na zakres 20V. Musisz tylko odszukać przewody od tej sondy (w mojej sienie są cztery: dwa białe - obwód podgrzewania sondy, szary - masa, no i czarny - sygnałowy). Podpinam " - " miernika pod masę akumulatora a " + " do czarnego...
Wszystkie samochody są tak samo skonstruowane, woda z podszybia spływa do nadkoli, ale nie ma prawa dostać się do progów, są zaślepki gumowe. Raz do roku, dwóch lat wystarczy odkręcić plastikowe nadkole usunąć masę błota i temat rdzy odejdzie na parę lat. Nie nie są tak samo skonstruowane! To bzdura! maluch nie jest tak samo skonstuowany jak Tico a...
ariston czujnik ciśnienia regulacja jasność monitor samsung głowica decka
Pilarka Faworyt RG 5300 18: Chińskie części i czterotaktowanie Schemat podłączenia podgrzewanych foteli Audi A4 B5 2000