Czy dobrze zrozumiałem- drobne poprawki: -dach, -maska, -zderzak przód, -zderzak tył. Chcesz nie malować lusterek?. Przy takiej ilości dużych elementów maluje się całość.
A nie wiesz może gdzie w seicento znajduje się wejście pod kabel do kompa? Pod maska czy w środku?
Ktoś robił. Maska w górę odkręcasz wkręty na krzyżak. Ściągasz ściankę uszczelkę i masz wentylator. Zdemontuj mechanizm wycieraczek będzie łatwiej. Haczyk z drutu i łap padline.
Czujnik jest na samej skrzyni biegów pod maską.
Na plastiku jest zielona maska. Ja zamiast zarowek( w CC) dalem diody niebieskie +rezystory i normalnie wkrecilem zamiast zarowek, a pozniej w wylacznikach powymienialem i efekt zadziwiajacy - zielona maska swieci na niebiesko. Pozdrawiam :)
SC 900 były tylko SPI . Co do falowania obrotów sprawdź wszelkie przewody podciśnieniowe przy przepustnicy zwłaszcza ten cienki wychodzący do MAP-u - czujnika podciśnienia - znajduje się ten czujnik na jednej ze śrub trzymających sterownik w komorze silnika (poniżej przekaźników nad sterownikiem silnika)
Może będzie łatwiej jak przedstawisz dokładną konfiguracje tznco z czego masz. Post po poście dopiero dowiadujemy sie co tak naprawde masz teraz pod maską.
No to do dzieła , sprawdz błędy sygnalizowane poprzez kontrolke. Bo żadnej konsekwencji naprawy nie widze, bo i co ma sprawdzony wtyk mapsensora do 6V na żarówce oświetlenia tablicy rejestracyjnej umieszczonej gdzieś pod maską?
A jak wygląda ten emulator wtrysku ? Szukałem na google i nie widziałem nic podobnego, co znajdowało się pod maską.
Litrowa Fabia '19r, schodzi poniżej 5 litrów. Na krajówce jadąc za ciężarówką 80 km/h przez 100 km może tak, ale w mieście dużo więcej Nie rozumiecie jednego, że 1100 kg auto, napędzane 1,2 silniczkiem zabawką musi spalić bo on nie ma siły tego napędzać. 1200 kg to waży Audi A3 1,8 turbo 150 koni Myślicie że w Passacie 1,4 tsi mało pali bo ma 1,4 pod...
A jaka maska jest tej motki?
Więc pozostaje sprawdzenie bezpieczników i głównego przekaźnika zasilania pod maską.
W bravo o którym mowa jest wspomaganie tylko i wyłącznie hydrauliczne W fiacie wspomaganie elektryczne zaczyna pracować gdy ''poczuje'' że alternator ruszył Jest to do ogarnięcia tylko potrzebujesz rozpiski sterownika z bravy bosch i seicento MM Porównać i po podłączać po kolei Wstaw jakieś zdjęcia co już masz pod maska zrobione to się sprawa trochę...
Witam wszystkich.Mam pytanie.Zakupiłem 3 dni temu seicento 1.1 2003 r przy zapalaniu zimnego silnika strasznie stuka cos pod maska,tak jaby wtryski czy cos,a jak sie zagrzeje pracuje cichutko.Co to moze byc.Przebieg 37tys.Ogolnie chodzi super przyspiesza, silnika nie slychac prawie wogole nic nie stuka itd.Prosze o odpowiedz dzieki.
wyczytałem że po włączeniu zaponu ECU powinien wysłać własny kod iso w szybkosci 1200bit/s a nastepnie trzeba mu odpowidzieć kodem 0Fh, A0h, CCh. Ktoś wie coś więcej na ten temat? Widze że ta procedura nie jest do końca zgodna z ISO9141-2, nie występuje synchronizacja w tym ecu? Pierwsze seicenta z silnikiem 900ccm miały 3 pinowe złącze diagnostyczne...
A w czym problem przerobić półosie? W wyważeniu ich potem. Sądzisz że to tylko wyciąć po kawałku ze środka i zespawać do kupy? Mam tylko poważne obawy czy ten zestaw do komory silnika się zmieści - Syrenka Porsche to i owszem, całość na ramie, budę można było dowolnie ciąć, Seicento - konstrukcja samonośna, podłużnic nie odsadzisz. Chociaż kiedyś pokazywali...
Bezpieczniki sprawdź wszystkie oraz czy pompka paliwa pracuje i czy jest iskra. Sprawdź instalacje elektryczna pod maska, zwróć uwagę na wszystkie połączenia przewodów, wtyczki itp. Użyj środka (np. ISOL) w tych miejscach.
Spróbuj we dwie osoby. Jeden niech ciągnie za linkę a drugi podciąga maskę do góry.
Seicento posiadały ABS jako opcja. A w wersji MPI był to standard. Ciekawe jakoś nie mam ABS Do montowania czegoś sygnalizującego luz masz dosyć dużo miejsca na linkach które wychodzą z kosza lewarka Pod maska nie polecam[pod sama pompa hamulcową dostęp lipny a i wody nie brakuje
Witam. Potrzebuje dobry wsad pamieci procesora MC68HC11AK4 z maska 2E59B ukrywany pod nazwa SC504844CPU4 do seicento 2000r firmy TRW z poduszka tylko kierowcy. Procesor ma 80 pinow i na dodatek zmienione w stosunku do oryginalnej dok. Motorli. Zamieszczam moj wsad z zapamietanym bledem poduszki, lampki i ECU. Euroscanem nie mozna wykasowac ze wzgledu...
pod maska z pawej strony gdzies na wysokosci mocowania amorka a blizej podszybia jest takie czarne uzadzenie ok 2cmx2cmx4cm z dwoma gomowymi wezykami i kostka z 3kablami {dokladnie nie pamietam dawno nie widzialem takiego autka} wymien i jezdzij dalej
byc moze jest tylko jeden bieg wentylatowa ale sprawdz ktore sa za akumulatorem po maska. pozdro Dodano po 1 chodzilo mi o bezpieczniki sorki za błąd
a nie lepiej do komputera? podłączasz pod nóżkę 86 i jest gotowe. A w Seicento pod nóżkę 85. Dodano po 2 Koledzy w uno były seryjnie montowane 900 ale silnik jest identyczny jak w cc Były montowane takie silniki ale nie takie jak w SC a ja taki posiadam w moim. starsze 903 cm i nowsze 899 cm. Silnik taki sam jak w seicento i skrzynia biegów, a reszta...
dzięki pomogliście mi wsumie wziąłem lutke i przeleciałem podejrzane punkty -odkryłem że przyczyna tkwi w zbyt duży otworach /owiert/ solder maska,kawałek ppola i ogromna dziura -ato lut.na fali i trzyma biednie przyczyna konkretnie tkwiła w przelotce {notab.z bardzo grubego drutu} pozdrawiam jannaszek
mam problem w fiacie seicento 1100 byłym vanie wymieniłem pasek rozrządu zapaliłem samochód wszystko było ok zgasiłem założyłem obudowę i filtr powietrza i tu się pojawił problem już nie pali pali się kontrolka wtrysku i immo zniknęły pozycyjne sprawdziłem bezpieczniki ok te pod maska tez może się kiedyś ktoś spotkał z takim objawem przypuszczam ze...
Kupiłem Seicento, które miało lekką stłuczkę. W zasadzie nic szkodliwego, poszły lampy, zderzak, maska. Poprzedni właściciel mówi, że po wypadku wracał nim około 100km i nagle mu zgasł. Od tej pory nie uruchamia się. Pompa nabija ciśnienie i się wyłącza, wtryskiwacze tak jakby działały bo zalewa świece po kilku próbach uruchomienia. Iskra jest na wszystkich...
Kolego mam prośbę podpowiesz mi gdzie jest ten przekaźnik od wtrysku??Pod maska od strony kierowcy mam czarna skrzynke z dwoma bezpiecznikami 7.5 i 10 oraz dwa czarne małe przekaźniki.czy chodzi wlasnie o nie?Pytam bo tam niema czerwonego.W srodku pod kierownicą mam czerwony owszem.masa dobra bo jak podlacze miernik i mase dam z karoserii tez napieciecie...
Nie 11 tylko poniżej 10A! Aku w SC przeważnie to 40-50Ah. Łatwo policzyc że zostaje Ci 10-20Ah co przy poborze prądu rozrusznika z samochodu o pojemności 0,9 lub 1,1l jest duuużym zasobem energii. Tymbardziej że mowa o uruchomieniu rozgrzanego samochodu (rzadki olej itp). W dodatku nie pozostałe Ah się liczą tylko raczej Asec. A kiedy Ty zaglądałeś...
W seicento 900 pod maską są 2 przekazniki jedem czerwony od pompy paliwa, a ten czarny od czego jest bo jak go wyciągne to obroty sie podnosza, ale silnik nie gaśnie.
witm ja zwykle zostawiam stara pompe i wkładam w obieg pompe od forda montuje to pod maska i ok wiem ze nie jest to oryginlne ale wtedy nie musze pamietac o tym ze zabraknie mi sieczki i ze zatre pompe pozdro T
13.95v przy pełnym obciążeniu to bardzo dobre ładowanie hevet2: wiesz gdzie jest aku w CC/SC ?? w razie stłuczki która zgniotła by tam akumulator to szanse na przeżycie są znkome, bo to oznaczać by musiało, że cały zespół napędowy wszedł by do kabiny.... aku jest przy samej grodzi... swoją drogą ogólnie Centra jest taka sobie, nic szczególnego ani...
Witam W listopadzie kupiliem Fiata Punto rzekomo 1.2, od tamtego czasu w aucie zostalo zrobione(lub wymienione): rozrzad, uszczelka pod glowica, swiece, kable WN, pompa wody, odswiezona instalacja LPG (wymiana cewki, filtrow i membran), i jescze kilka drobiazgow. Ostatnio zaczelo mi sie dziac cos takiego: auto odpala normalnie, ale po kilku przejechanych...
Jeśli masz SC SPI to czerwony przekaźnik pod maska odpowiada za zasilanie układu wtryskowego (pompa , wtryskiwacz cewki itp). Nie ma nic wspólnego z kierunkowskazami. Z kierunkowskazami powiązany jest bezpiecznik za akumulatorem 40A (IGN) ale on nie zasila czerwonego przekaźnika.Zobacz kontrolką żarówkową tudzież multimetrem czy przy przekręconej stacyjce...
Obawiam się że jednak wiem co miałem - 45Ah pod maska i dwa żelowce po 150Ah w bagażniku. Miałem dostęp do rocznych używek prawie za darmo więc były zamiast kondensatora. Co do dyskusji o pojemności akumulatora - jak wielki by nie był to powinieneś wstawić całkowicie naładowany a bilans w aucie powinien być dodatni. Więc tyle tych amperogodzin ile mu...
Czy reflektory patrzą prosto będziesz wiedział wówczas jeżeli samochód będzie ustawiony prostopadle do ściany Pojęcie względne, bo jak ogólnie wiemy maska pojazdu, szczególnie tego ma obłe kształty i chyba jedynie przyłożenie jakiejś prostej dechy do kół jednego boku pozwoli określić w miarę prawidłowo"prostopadłść" względem ściany... :) granica cienia...
włanie przy nim grzebie podłaczyłem aku koleigi nic sprawdziłem miernikiem masy wszystkie ok.mam zwerzeć styki rozrusznika przy właczonej stacyjce?rozebrałem też plastiki spod sacyjki wizualnie wszystko ok
Witam, mam problem. Spod maski bardzo paruje. Płyn nie wraca do zbiorniczka (termostat puszcza). Na zimnym przy odpaleniu płyn nie bulgocze. Czy to pompa?
Zgadzam się ale ja zawsze zaczynam od najłatwiejszych czynności No masz rację, ale zależy to wszystko ile lat to auto używane i jak było lane paliwo. Ja też jeżdzę sejakiem 900 już 14 lat. w zeszłym roku było "otwierane" do pompy bo uszczelka pompa zbiornik paliwa zaczeła przepuszczać. Po otwarciu okazało się że siatka na pompie prawie czysta i w zbiorniku...
Witam, mam problem, jadąc autem nagle zaczęła wlatywać mi para przez kratki wentylacyjne. I zaczęło mi kopcić spod maski, jaka może być przyczyna? Sprawdzałem skąd cieknie i wydaje mi się, że zaraz przy szybie czołowej jest mały zbiorniczek. I prawdopodobnie leci z tego, jak by ktoś mógł mi pomóc. https://obrazki.elektroda.pl/1173998500_...
Skrzynka pod maską zgniła i nie łączy bezpiecznik.
Napisz dokladnie co jest zalozone Czy chodzi o dokladny model instalacji? Nie jestem specjalista, ale pompe bym raczej wykluczyl, bo czasem odpala normalnie (ostatnio po tankowaniu na stacji LPG - nie wiem czy ma to jakies znaczenie) i dziala rowniez na benzynie. Gdy system zawodzi slychac charakterystyczny , dla np.: elektrozaworow, dzwiek "klik"...
Podoba mi się sprawa jeżdżenia samochodem niepozornym kryjącym coś pod maską. Stawiam na Seicento, bo go już posiadam. W sumie zdecydowałem się na silnik z Una Turbo 1.4 -- przekładka idzie wraz ze skrzynią – jest firma, co skraca półosie za około 400zl wiec zawieszenie, hamulce praktycznie 80% auta będzie wzięte z Uniaka. Bardziej interesowałoby...
Mi kiedyś uszkodziła się kostka stacyjki i nie włączała pompy paliwa. Sprawdź przekaźnik pompy paliwowej czy dostaje napięcie gdy kręcisz. Ja miałem Seicento 900 ale warto byłoby zajrzeć do niego. W moim przekaźnik pompy był pod maską, przed kierowcą, na ścianie grodziowej.
co do matiza- zgadzam sie ale pod pewnymi warunkami ;-) : najlepsze matizy były z roku 1998 i pierwszej połowy 1999- były to prawdziwe koreańczyki i do polski przyjechały ze słowenii ;-) miały (i mają) lepsze zabezpieczenie antykorozyjne i oryginalne czesci daewoo ;-) (wyprodukowane w korei i transportowane do słowenii. w słowenii były rozkładane i...
Racja, no więc możesz spokojnie jechać.
Witam. Ja dla odmiany sprawdziłbym czy nic ci się nie obraca. tj. czy dobrze poskręcałeś wszystko montując nowy silniczcek. A i może nie potrzebnie się rozpisuje ale ciegła zakładane na silnik muszą być w takiej samej pozycji jak były na starym. Nie da sie tego wyprostować przez pózniejsze ustawienie wycieraczek na wielowypuście. Wynikiem takiego prostowania...
Aha czyli trzeba szukać pod maską na kole zamachowym.
Elektrozawór przy butli jak sama nazwa wskazuje znajduje się przy samej butli a ta w zależności od montażu w bagażniku bądź w miejscu koła zapasowego. Parownik znajduje się pod maską przy silniku, to ten element z którego wychodzi wąż do listwy wtryskowej/mieszalnika.
patrzę pod maskę Popatrz co jeszcze zjadły , filtr w górę.
Ostatnio sam stoczyłem walkę z wentylatorem w Seicento. Pacjent: SEICENTO 1,1 MPI z 2005r - wersja VAN Objawy: gdy stałem w korku, poczułem "dziwny zapach", kojarzący mi się tylko z zapachem wrzącego / palonego płynu do chłodnic. Dodatkowo, z racji że padał deszcz, zauważyłem, że maska mi paruje. NIE ZAŚWIECIŁA SIĘ ŻADNA KONTROLKA, zbiornik wyrównawczy...
potrzebne jest mi to do podłączenia LEDów Tzn. chodzi o podłączenie świateł dziennych? Jeżeli tak, to gdzieś czytałem, to bardzo dobra opcja takiego zasilania, szczególnie jeszcze jak światła mają automat "powiązany" ze światłami drogowymi to plus z zasilania pompy paliwa, bodajże czerwony przekaźnik pod maską silnika, obok sterownika.
Nie sprawdzałem Dodano po 2 Nie mam pojęcia już co może być wszystko sprawdzone pompka paliwa podmieniona i dalej nic maskara z tym padłem
BARDZO PILNIE POFRZEBUJE POMOCY. Dzis bawilem się z podłączeniem podswietlenia led w Fiacie seicento. Czytałem, że dobrze jest podłączyć do kabli do lampki ktora włącza sie gdy otwierają sie drzwi wtedy ladnie by dzialaly LEDY. Niestety podlaczylem na krótko poniewaz u mnie nie działało razem z drzwiami podświetlenie wiec zamontowalem włącznik. Niestety...
Silniczek jest jeden musisz dostać się do mechanizmu pod przednią maską i będziesz wdział co się rozleciało
Właśnie sprawdzaliśmy z kolegą i nic nie stuka przy zapalaniu. Ani pod maską ani przy zbiorniku. Zdjęcie Ci jutro prześlę
Nie ukrywam, że chciałbym "ułowić" kolejnego beta testera ;) ale pytanie pomocnicze - czy ECU załącza główny przekaźnik pod maską - włącza się pompa paliwa w zbiorniku?
Pod maską masz przekaźnik pompy paliwa, wepnij się w jego obwód, włącznikiem (nawet nie trzeba przekaźnika) i zamontuj włącznik gdzieś wewnątrz auta.
Od tygodnia mam wlanie taki problem jak w temacie. W moim Seicento po włączeniu świateł mijania spod maski silnika wydobywa się bardzo głośny dźwięk przypominający swoim brzmieniem - zatarty wentylator. Dźwięk pochodzi (jak otworzę maskę) z prawej górnej strony. Jak wyłączę światła ten warkot zanika. Ma ktokolwiek pojęcie co to może być ??
Może to łożysko wiatraka chłodnicy? Albo coś właśnie z tym, może ten silnik się uszkodził? Możliwe że przy 40 km/h trochę dmucha pod maską i jakoś to powietrze ma wpływ na ten wiatrak. To taka moja sugestia, pewnie się mylę.
A sygnał do obrotomierza z pod maski Sygnał spod maski, a zasilanie z bezpiecznika od gniazda zapalniczki.
Tak Masz ?? B2 > 29 B3 > 28 B4 > 2 B5 > 17 GND > 1 XTAL > 6 i 7 Może spróbuj wybrać inną maskę w programatorze
Nie wprowadzajcie w błąd przerywacz jest w skrzynce bezpieczników i przekaźników w kabinie. Powyżej cięgna otwiernia maski. Sześcian nie zawsze niebieski ale sześcian . To przerywacz kierunkowskazów
Od pewnego czasu zauważyłem że na wolnych obrotach samochód przestaje grzać Po lekkiej przegazówce znowu leci ciepłe powietrze ale jak zejdzie z obrotów znowu zimne Diagnoza padła na zapowietrzony układ Po odpowietrzeniu bez zmian Dodam że płynu mi ubywa i muszę dolewać co raz Zresztą biały dym na benzynie lub LPG świadczy o jednym Wczoraj podczas jazdy...
Witam Dorobienie klucza jest możliwe, tak samo jak usunięcie immo z samochodu (np. kupić używany sterownik silnika, usunąć immobilizer, i w razie zgubienia tego kluczyka, otworzyć maskę, podmienić sterowniki i można jechać Pozdrawiam
Otwierasz maskę i odkrecasz tą materiałową blendę, która jest zamontowana pionowo po podszybiem. I masz dostep do mechanizmu wycieraczek.
Luzik, jak mieszka na osiedlu to monitoring ogarną starsze Panie siedzące w oknach ;) Tak było jak pewnemu emerytowanemu nauczycielowi nasypałem kiedyś zimą śniegu przed maskę o objętości równej jego seicento bo taki paździoch był, że jak tylko sobie miejsce odśnieżyłeś to na drugi dzień wracasz z roboty a sej belfra na twoim miejscu. Wszyscy go "błogosławili"...
Zamiast wyciągać przewody otwórz maskę i odpal samochód. Jak będzie ciemno to jest możliwe że zobaczysz zadziwiające efekty.
Musialbym zajrzeć pod maskę a auto w pracy żonka ma. Ale jest to najprostsza 900tka z 2000r.
Jeszcze przekaźnik pompy paliwa do sprawdzenia. Pod maską w w skrzynce. Po przekręceniu zapłonu powinien pyknąć. Są dwa takie same obok siebie. Można zamienić miejscami.
czy kolega widział żeby samochód który ma ok 110KM miał dobrego buta? No... jeśli będzie to coś pokroju Seicento czy Clio to będzie miało całkiem niezłe odejście przy 110KM pod maską ;)
No cóż nie ma co tłumaczyć prąd musi gdzieś płynąć :) a płynie tam gdzie ma najmniejszy opór. Miałem kiedyś coś podobnego w poldku z silnikiem cytryny prąd wprawdzie nie płynoł przez komputer bo go tam poprostu nie było ale poprzez linkę sprzęgła a objawiało się to że podczas rozruch silnika poltywał sobie dymek z pod maski - osłona linki się kopciła,...
To jest SPI. już nie pamietam dokładnie tego kodu błędu. Napewno byłu napisane -Błąd Impulsu wtrysku. Jeszcze od jakiego czasu jest jakies zwarcie gdy włączymy lewey kierunek i naciścniemy hamulec to kierunek sie wyłącza. To tak dodatkowo ;) Dodano po 6 Nikt Nie pomoże?? Ten samochod to jest jedna wielka porażka wtrysk już był wymieniany 3 razy. 2 tyg...
Jak zadziałał wyłącznik uderzeniowy to po włączeniu zapłonu będzie słychać pod maską klik przekaźnika (po 3sek się rozłączy) a nie będzie słychać pracującej pompy paliwa w zbiorniku
Zewnętrzna powłoka lakiernicza z tyłu na klapie i na masce. No chyba że zdjęcie tak wyszło.
Czy po przekręceniu kluczyka zapala się i gaśnie kontrolka code oraz wtrysku "marchewka"? Oraz czy słychać przez ok. 3 sek pracę pompy paliwa? Jeśli nie, to zobacz pod maską, pod takim czarnym dekielkiem na jedną śrubę, tam są 2 przekaźniki i 2 bezpieczniki, sprawdź je.
Czyli którędy idzie powietrze do silnika - nie przez filtr? Zasysa z pod maski do silnika bezpośrednio? I pewnie ta usterka jest od tej naprawy w zimne wilgotne poranki?
Sprawdz przekażniki , główny i pompy paliwa , znajdują się pod maskę po lewej stronie , bliżej grodzi. Właśnie przekażnik pompy p[aliwa zasila cewki WN, wtryskiwacz i samą pompę.
Witam, mam problem, ponieważ od kilku dni zauważyłam,że mój silnik inaczej pracuje, dodając gazu słyszę dziwne stukanie, intensywne podczas jazdy, przy zmienie biegów nie Słyszalny, po zmianie biegów po chwili znowu się pojawia. Stan oleju jest między max-min. Gdy schodze z obrotów świeci mi się kontrolka wtryskow i auto całkowicie traci na mocy jadąc...
Wiesz co sprawdzałem i wydaje sie być ok sprawdzałem również resztę wtyczek dostępnych pod maską. Macie jakieś inne rady ?? Chyba trzeba będzie pojechać na komputer hmmmm
sprawdź dwa bezpieczniki które znajdują się pod maską chyba przy nadkolu zabezpieczenie systemu wtryskowo-zapłonowego i odbiorników systemu wtryskowego. Miałem tak kiedyś w seicento u ojca był upalony kabelek przy tym drugim bezpieczniku. Rozrusznik kręcił a auto niezapalało.
Bezpiecznik tylnej wycieraczki masz pod klapką w kabinie. Jak usiądziesz na fotelu kierowcy, wyciągnij lewą rękę w stronę dźwigni od otwierania maski i pod ręką poczujesz plastikową śrubę. Odkręć ją, zdejmij klapkę. Na jej odwrocie masz rysunek z rozpiską bezpieczników.
To samo pytanie - jaka instalacja LPG? Skoro słyszysz "huk pod maską" to zobacz czy masz całe węże od powietrza, odmę i obudowę filtra powietrza (oraz sam jego wkład).
samochód jechał i nagle para z pod maski, wcześniej napewno wentylator działał, bo jak się podjechało i zgasiło silnik w tym upale to było słychać wiatrak.
Masa podłączona po lewej patrząc od maski, w okolicach zbiorniczka płynu, jedna grubsza do silnika (okolice łapy alternatora) oraz czasem klika cieńszych, wszystkie czarne.
Witam mam problem. Kupiłam seicento z 1999 niedawno, jeżdżę od miesiąca. Rano zeszłam do samochodu, żeby jechać do szkoły, nie chciał odpalić, sprzęgło wessało w podłogę, poszedł dym z pod maski. Wystraszyłam się poszłam do domu. Jak wróciłam do samochodu, żeby sprawdzić jakiekolwiek objawy czy cokolwiek, przekręciłam kluczyk bez żadnego biegu. Usłyszałam...
Nie koniecznie W pracy ugotował mi się co prawda 2 lata młodszy przyjechał na wymianę płynu odpowietrzyłem,termostat otwarł się i trzymam mu obroty ok 1500 siedzę w aucie czekam aż się wentylator włączy i nagle tylko zobaczyłem jak para buchnęła z pod maski ->okazał się że wentylator spalony Żadna kontrolka się nie zaświeciła silnik dalej pracował
Eeeech, vodiczka ...! Alternator do Seicento ma wydajność prądową 55A, a akumulator ma 40 ... 45Ah. Gdzie tu Twoje "0,1C"? Masz jakiś samochód? To zajrzyj pod maskę ...
Skoro pod maską coś próbuje tykać, a na pych odpala, to raczej nie jest wina alarmu. Masz albo uszkodzony rozrusznik albo przy rozruszniku brakuje lub jest niepewna masa.
Tak, sprawdzałem je one są takie większe niż te standardowe. Są w porzadku. Znalazłem też dwa bezpieczniki w małych obudowach obok przekaźników czerwonego i czarnego pod maską ale również są spoko. Masa silnika poprawniona. Dodano po 30 immobiliser?
https://www.dailymotion.com/video/x6v0pi... Tak brzmi silnik po rozgrzaniu od środka i na zewnątrz. Wcześniejsze nagranie jest wykonane dyktafonem pod maską i nakłada się tam mnóstwo dźwięków. Na obecnym ja przynajmniej stukania nie słyszę, a może jest ono obecnie gdzieś w tle?
plusa czy minusa Ci brak jeśli minusa -UDERZENIOWY ( powiedzieć mam gdzie on jest?) jeśli plusa szukaj pod maską takiej czarnej skrzyneczki( widoczna jest) co ma 2 przekaźniki i 2 bezpieczniki , jedna para jest systemowa , a druga właśnie POMPKA coś jeszcze pomóc ? pozdro
to są wzmacniacze typowo "bagażnikowe" (tylko 6 cm skruci bagażnik) w "kabinie" albo pod maską też odpada, pod siedzeniem-brak chłodzenia. A może pod podłogą albo na dachu... to był żart :D
Witam wszystkich. Nie wiem czy w dobrym dziale piszę ale myślę że to ma związek z elektroniką i elektryką samochodową. Zamieniłem swojego wysłużonego Seicento na Toyotę Yaris 2003 1.0. Niestety samochód był kupiony w wersji podstawowej bez jakichkolwiek dodatków. Przywykłem do dodatków bo od dziesięciu lat jeżdżę samochodem który ma elenktyczne szyby,...
Masz pomarańczowy kluczyk w zestawie wskaźników z napisem code? Pewno w serwisie założyli dodatkowe zabezpieczenie - immobiliser i to wbili w książeczkę serwisową Gdy odkupiłam samochód dostałam tylko 2 klucze, do stacyjki i baku... Poza tym na desce rozdzielczej nie zapala się "kluczyk" .Czy przed odpalaniem dotykałaś jakiegoś urządzenia, przycisku...
Fachman,szanuję cię,jesteś moderatorem,ale całkowicie nie masz racji.W fiatach (punto,brava,cinquecento\seicento),w renaultach(nawet Clio2 i kangoo),w peugeotach i całej masie innych innych nowych aut sterowniki silnika są pod maską.Tendencja ta rozszerza się na inne marki.A obydowę da się zrobić po ludzku-vide obudowy syrenek autoalarmów.
Nie no, całego zespołu pędnego nie zamontujesz bo silnik będziesz miał z boku buggy i do tego w poprzek. Otwórz maskę jakiegoś auta z silnikiem poprzecznie ustawionym i zobaczysz o co chodzi :). Musiałbyś dopasować silnik do skrzyni malucha żeby miało sens.
Dzień dobry. Zauważyłem, że w seicento 1.1 jest problem z światłami mijania. Najczęściej świeci reflektor od strony kierowcy, a ten drugi nie. Po otwarciu maski kostka przyłączeniowa h4 od strony kierowcy jest nadpalona, a część izolacji z przewodów zeszła. Poruszanie kablami daje następujące efekty: - gaśnie jeden reflektor, a drugi się zapala i na...
Podłączyłem się tuż przy zegarach, ale w tym samochodzie (Fiat Seicento) nic by nie zmieniło, gdybym podłączył się bezpośrednio przy czujniku pod maską. To jest dokładnie ten sam przewód. Błyśnięcie następuje gdy przekręcam kluczyk na zapłon, ale bez odpalania silniku. Jest bardzo krótkie, kilka milisekund, ale zauważalne dla oka i zapewne niedobre...
to jeszcze czujnik wału korbowego pozostał do wymiany może to co coś da a ja wstawiam tu pewien pliczek dzwięk z tłumika sejka 900 może ktoś miał z takim problemem styczność tłumik ma 6 miesięcy szczelny sejcento 900 silnik benzyna pracuje jakby na 3 cylindry przy przyspieszaniu warkot silnika natomiast na wolnych obrotach cichutko spod maski , nie...
Podjechałem do autoryzowanego serwisu. Po podłączeniu do komputera i odcztaniu informacji ze sterownika okazało się są zrejestrowane błędy pracy przekaźnika sterującego pompką paliwa. W przypadku podobnych problemów proponuję sprawdzenie w/w przekaźnika ( czerwona kostka wciskana w gniazdo jest pod maską ) po dotknięciu daje się wyczuć ciepło. Prawdopodobnie...
seicento maska seicento bezpieczniki maska xsara maska maska
demontaż panelu zmywarki amilo instrukcja klapa pralka
aparaty słuchowe aparaty słuchowe
Kompresja cylindrów w Mercedes Arocs MP4: wartości i diagnostyka Klimatyzator wyłącza się i dmucha zimnym powietrzem - przyczyny i rozwiązania