Witam! Prawdopodobnie nie tylko cewka wisi na tym bezpieczniku i przyczyny trzeba szukać w innym miejscu.Co jeszcze nie działa po spaleniu bezpiecznika? Być może gdzieś przewód zsunął się ze styku i wisi luźno(w starym sprzęcie konektory tracą sprężystość). Gdy ruszysz ciągnikiem przewód dotknie masy i pali bezpiecznik.
Mogę tylko strzelać, myślę ,że to wtryskiwacz, może leje paliwo. :D Jaki to ferguson szukaj w instrukcjach napraw, google na pewno znajdzie.
Jeżeli paliwo sie cofa mimo nowej pompki to mysle ze powodem jest nie pompka ale nieszczelnosc na przewodzie ssącym.(między pompką a zbiornikiem.Odległośc od zbiornika niema tu znaczenia(no chyba że to ponad 8 m.Przy problemach z zaciąganiem z oddalonychn zbiorników bardzo pomaga zamontowanie dodatkowego zaworka zwrotnego na przewodzie ssącym (jak najbliżej...
Napisz jaka to pompa, firma i czy jest na linkę czy elektroniczna ? Pompy LUCAS mają dwa odpowietrzniki, ten niżej jest od odpowietrzania kanału i jak z niego zacznie iść czyste paliwo to trzeba dalej odpowietrzać i po chwili znowu wyjdzie powietrze i dopiero delikatnie go dokręcić. Następnie trzeba odkręcić przewody wtryskowe przy wtryskiwaczach i...
czy jak podłączę na sucho i będę pływak podnosił ręcznie, to czy wskazówka na zegarze też się powinna podnosić? Jeżeli tak, to czujnik jest dobry? Jeśli będzie działał to tak.
Chodzi pewnie o pompę Common Rail, widocznie jest zapowietrzona. Spróbuj poluzować przewody przy wtryskiwaczach i pokręć rozrusznikiem aż poleci czyste paliwo bez pęcherzyków powietrza.
Jak w każde żniwa odpaliłem kombajn. Wyjechałem na drogę, pochodził 5 min i zgasł. Do tej pory nie chce odpalić, nawet po pociągnięciu traktorem nie daje rady. Paliwo dobre. Dziękuję za pomoc.
jest to perkins 4 cylindrowy w ładowarce massey ferguson 9407s i teraz po dokładnym przyjrzeniu się w ogóle paliwo nie idzie do wtrysków silnik kręci manualna pompa doprowadza paliwo do pompy i dalej nie idzie Dodano po 2 pompa jest mechaniczna ale wtryskami steruje komputer
Ma 3701 mth Hahaha - 37tys mth to bliżej prawdy, chyba że masz od nowości to i tak ciężko uwierzyć. W temacie, do sprawdzenia/korekty luzy zaworowe, pomiar kompresji, spr wtryskiwaczy i czy nie schodzi paliwo z pompy.
https://obrazki.elektroda.pl/7711145100_... Kluczem 10 odkręć ten zawór, sprawdź czy się nie rozsypał i czy luźno chodzi tłoczek w środku. Zakręć rozrusznikiem i sprawdź czy z tego otworu będzie lecieć paliwo. Potem wkręć zawór.
Sprawdzić możesz na silniku lampą stroboskopową z końcówką do diesli. Jak będziesz wyciągał wtryski to najpierw odkręć rurkę od powrotów z wtrysków i odpal, obserwuj ile paliwa z wtrysków idzie na powrót na różnych prędkościach silnika. Z wtrysków nie może przedostawać się paliwo na powrót. Sprawdź podkładki uszczelniające pod wtryskami czy nie ma podwójnych.
Witam Mam problem z pompką paliwa w ciągniku Massey Ferguson, mianowicie nie dochodzi napięcie i nie wiem co może być przyczyną. Jeśli ktoś miapł podobny problem proszę o sugestie
massey ferguson 3060 po dłuższym postoju zapowietrza sie filtr nowy pompka paliwa sprawdzona brak żadnych przecieków w układzie paliwowym
Witam, mam problem z ciągnikiem Massey ferguson 3070, pracował normalnie tylko zaczoł ciezej zapalac za kazdym razem az pewnego dnia w siadam do niego i nie chce zapalic, kręci normalnie paliwo podaje z tłumnika puszcza dym lecz nie zapala dodam ze układ był odpowietrzany, pompka zasilająca nowa, pompa paliwowa była sprawdzana, filtr paliwa był wymieniony...
Problem pojawia się tu ponieważ w pompach rotacyjnych nie można ustalić dawki dla poszczególnych sekcji. I może być tak że np. dwie sekcje podają dobrą dawkę a pozostałe za dużą. Wówczas trzeba wymienić całą głowiczkę tłokorozdzielacza a nie są to tanie rzeczy. Pompa rotacyjna nie posiada sekcji. Używając słowo "sekcja" dla pompy rotacyjnej. to pompa...
1. Kręci rozrusznik? 2. Paliwo jest ? 3. Filtry paliwa czyste ? Odpowiedz co już sprawdziłeś, jakie są dodatkowe objawy. Miałem przypadek: drukarka nie działa - jadę , a tam kabel nie wpięty do gniazdka. Zbyt nie dokładny opis.
Podłuż pod pompę wtryskową szary karton na noc i zobacz czy rano będzie plama z ropy. Na dole pompy jest przykręcone na dwie śruby ustrojstwo i z niego jak będzie minimalnie kapać to będzie problem z pierwszym uruchomieniem. Pompa ma dwa odpowietrzniki i ten dolny jest najważniejszy. Jak go popuścimy i będziemy pompować to jak przestanie iść powietrze...
Witam, MASSEY FERGUSON 6270 2003rok Podczas orki ciągnik traci moc i po chwili odzyskuje, przy wciśniętym gazie nawet w podłogę dopiero po chwili obroty rosną. Odpala równo, ładnie pracuje, nie dymi. Podejrzewam problem z paliwem i mam zamiar wymienić filtry paliwowe. Czytałem, że są sitka do czyszczenia: - Na zasilaniu pompy wtryskowej, - W ręcznej...
Może to głupie, ale w moim MF690 nie była wciśnięta do końca gałka od paliwa.
Filtry paliwa kiedy wymieniane.
Witam, tak jak kolega wyżej pisze o jest ogólny kod błędu od pompy wtryskowej, po podłączeniu interfejsu dalsze informacje co i jak ale przeważnie pompa do regeneracji w renomowanej firmie ze specjalnym stołem probierczym itp... na początek wymień filtry paliwa na nowe ale oryginały..
Error 1077 to tylko początek kodu błędu. Aby "dostać się" do rozszerzonego kodu błędu niezbędne jest podłączenie się z laptopem do ciągnika. Błąd 1077 jest pierwszą częścią błędu pompy paliwa.
Z tyłu jest ten potencjometr tak to tym mam regulować bo jeszcze jeden jakiś czujnik jest pod zbiornikiem paliwa jak by to powiedzieć za rozdzielaczem
dzieki kolego , w kabinie przeczysciłem a co pod ciagnikiem to dziś zobacze po orce :) Właśnie robiłem pneumata siedzenie bo sie kable urwały :) , mam ten ciagnik 7 rok ma ponad 10000 mth , robi na 50 ha ponad z pomocą 2 mniejszych :) jak nic się nie będzie dziać z tym podnośnikiem to git a po za tym to i tak go czeka remont mały , ponieważ , wtryski...
Ewidentnie nie dostaje wystarczającej ilości paliwa, gdzieś się przytyka lub pompka zasilająca się kończy.
Witam mam problem ze swoim mf 255 na wolnych obrotach nierówno pracuje i słychać jakby działał na 2 tłokach, i słychać hmmm jakby takie klepanie, powyżej 1200 rpm i wyżej problem znika, silnik nie ma problemów z odpalaniem, jest po wymianie tłoków, tulei cylindrowych, panewek, wału, pompy paliwowej, wtryski i głowica po regeneracji, zawory wyregulowane...
Koledzy to jest tak że to nie jest kostka tylko świateł, ale też halogenów z przodu a to 4 żarówki H3 + 2 świateł H4 + świeca żarowa + elektrozawór na pompie paliwowej i sygnał dźwiękowy, przepływ prądu jest dość spory... Wątek założyłem ponieważ to dość częsty problem upalających się kostek prądowych nie tylko w MF, a jak na chwilę obecną nie znalazłem...
Takie małe pytanko nie ma może ktoś tabeli wydatku pomp dpa względem mocy itp. Tabela tabele typu moc obroty a ilość w ml paliwa z wtryskiwacza . W zimowe wieczory z checja bym się troszkę po bawił a chociaż zrozumiał bym jom w większym stopniu.
massey ferguson ferguson massey massey ferguson biegi
uszkodzony digitizer wersja oprogramować elm327 alhambra zamek
hewalex sterownik hewalex sterownik
Citroën C5 III 2010 1.6 – optymalna temperatura pracy silnika VTi, THP, HDi Cobra 25 LTD Classic – przestrojenie z rasteru 5 kHz na 0 kHz, modyfikacja PLL i kwarcu