Otwórz sterownik zamka i podłącz się do przekaźników, jeden jest od zamykania, drugi od otwierania
siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!! Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota. Autor tematu niech sprawdzi,czy...
Na rynku jest zatrzęsienie producentów. Ja osobiście wybierałem te siłowniki, które chodziły ciasno, tzn. nie miały jakiś luzów, nie klekotały w środku. Jedyną różnicą jaką znajdziesz w siłownikach, to obrotowa głowiczka w niektórych modelach, która ułatwia montaż ale taki siłownik jest dłuższy od normalnego o ponad 1 cm. No i są różne centralki, która...
Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
a ile jest kabli sterujacych z alarmu i ile wejsc sterujacych w centralce jesli to jest standardowa centrlka to na bank ma wejscia do sterowania masa(zeby mozna bylo serwo master podpiac)
Tak, czarny to masa. W skrajnych połozeniach siłownika zwiera do białego z jednej strony i brązowego z drugiej.
Zdemontuj tapicerkę w drzwiach i organo - leptycznie sprawdź czy nie rozłączyło sie coś przy siłowniku sterującym (master)
Sprawdź siłownik MASTER.
To odłącz siłownik i zwieraj naprzemiennie do czarnego raz biały, raz brązowy. Jak będzie działać normalnie, to wymień mastera i po problemie.
witam. Masz najprawdopodobniej uszkodzoną wkładkę od strony kierowcy. Najlepszym i jednocześnie najbardziej opłacającym się sposobem jest zamontowanie sterownika centralnego zamka z pilota będzie wygodniej, nie będziesz katował kluczyka... Koszt takiego sterownika spokojnie powinien zamknąć się w 150 zł albo i taniej. Wymiana wkładki wiąże się albo...
dokladnie tak
W którym miejscu jest sterownik zamka? Pod maską tam gdzie zbiorniczek płynu chłodzącego?
Ja bym sprawdził, czy w samej centralce coś się nie stało.
Ładne. Ale u Ciebie tego nie ma ? Ciesz się że nie masz Fabii lub innego przypadku z nowszej grupy VW. Tam dopiero jest zabawa! Siłowniki zintegrowane z krańcówkami drzwi a niektóre w stalowych obudowach nitowanych na nity jak w moście Poniatowskiego.Bez ruskich wierteł nie podchodż. A w środku....rety.Najlepsze sa chińskie mikrowyłącznki, takie jak...
Sprawdź połączenia elektryczne przekaźnika centralnego zamka i siłownika master.
czerwony-zasilanie czarny-masa zielony,niebieski-na przemian plus-minus biały i brązowy do mastera sterowanie
Prawdopodobnie uszkodzony jest master
Przyczyną jest zbyt mały (parę włosów miedzi) przekrój chińskich przewodów - okablowanie do wymiany.
Zamek dostawiany?Jeżeli tak to sprawdź mastera.
spróbuj dokładnie wyregulowć siłowniki w 2 drzwiach bo to jest najczęstsza przyczyna pracy dwóch masterów
można zastąpić w siłowniku 5 przewodowym też masz taki przełacznik,2 przewody to silnik siłownika,a pozostałe 3 to ten przełącznik
Sprawdź krancówki, odłącz siłownik lub siłowniki "master"
w stykach "mastera"
Nie wykluczone że uwalony może być któryś z siłowników (master).
Zgadzam się z kolegą powyżej - objawy uszkodzenia krańcówek w siłowniku master...
Zamek jest oryginał, czy dokładany? Jak dokładany, to najprawdopodobniej trzeba wyregulować/dokręcić cięgło. w najgorszym wypadku padł switch w masterze.
Przyczyn może być kilka włącznie z naturalnym zużyciem,jeśli chcesz mieć możliwość sterowania drzwiami od strony pasażera musisz kupić siłownik typu master czyli sterujący.
Szukam schematu jak podłączyć autoalarm do renaul master 2007 rok pod oryginalny centralny zamek ;]
Witajcie, mam w Masterze 2001r centralny zamek dzialajacy z przycisku na podsufitce, chcialbym zamontowac centralke do otwierania samochodu z pilota, czy wystarczy sterowanie masa z nowej centarlki podpiac pod ten przycisk?
Zanim zaczniesz cokolwiek regulować i być może niepotrzebnie rozregulujesz sobie mastery,zmierz czy masz przejście na przewodach siłownika od strony kierowcy odpowiednio przy zamkniętym jak i otwartm zamku.Jak będziesz miał ok,to prubuj regulować mastery.
Jest to Ibiza z 1997 roku z silnikiem 1.0 z orginalnym centralnym zamkiem sterowanym pneumatycznie, pilot w kluczyku wyprodukowany przez Simensa.Cetralny działa tylko gdy wciskam dzwignie blokady zamka na drzwiach kierowcy tam gdzie znajduje się siłownik master.
A gdzie podłącza się sterowanie na pilota? Do sterownika centralnego czy do mastera??
Witam, mam centralny zamek firmy master w Audi 80.Alarm działa, tylko centralny zamek przestał zamykać drzwi.Chciałbym, żeby ktoś mi podpowiedział co zrobić.
Master tylko w lewych.
Proponuję nie "bawić się" w zakładanie uniwersalnego centralnego do forda ka. Szkoda czasu... Proponuję centralny dedykowany pod Forda np.Mera-Błonie. Koszt ok.200 zł na dwoje drzwi. Pozdrawiam.
witam w najbliższych dniach chciałbym sie zająć problemem z centralnym a konkretniej-zaczęło szwankować zamykanie i otwieranie z kluczyka (z pilota działa ok) zanim sie za to zabiorę chciałem sie dowiedzieć czy szukać przyczyny w mikroprzełaczniku zamka czy raczej w siłowniku master?
Tylko slave-przełacznik sterujacy zostaje fabryczny,nie trzeba nic regulowac pozatym ze sterwanie jest takie ze musi zginac masa i pojawić się na drugim czyli zwykły master nie zadziała
Po co szukać centralki :?: Może wystarczy tylko zaprogramować pilota :D
Same przekaźniki to mało. Musi być jeszcze układ odłączający je po chwili, bo sterowanie z siłowników master jest stanem, a nie impulsem. Taka centralka kosztuje 10 - 12 zł. Jej schemat zresztą pałętał się gdzieś na forum. Już lepiej rozejrzyj się za nową centralką z obsługą masterów i po sprawie.
Dzień Dobry, Mam problem z dostaniem się do samochodu. Otóż gdy otwieram auto kluczem natychmiast zamek się zamyka i tak w kółko. Czy ktoś mógłby pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Trzeba wymieniać wszystko czy jakoś ręcznie dam radę to naprawić? Masz najprawdopodobniej uszkodzony siłownik "master" który wysyła sygnał zamknięcia/otwarcia do centralki/sterownika...
najprawdopodobniej jest zlamany jezyczek plastikowy na suwaku mastera ,jezyczek ten steruje mikroprzelacznikami w masteze
Co tu jest niezrozumiałe??? Pilot który jest w kluczyku działa w ten sposób,że po naciśnięciu świeci się na pilocie dioda,a nie reaguje na samochód.Kodowałem kluczyk za pomocą centralnego zamka od wewnątrz.Był już elektronik samochodowy i rozłożył ręce.
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
Nie będzie to prawdziwy centralny, bo bez siłowników master, nie będzie reagował na zamykanie/otwieranie z kluczyka/rygla, jedynie z pilota będą się otwierały/zamykały oboje drzwi... chyba, że jednak masz tam centralny zamek, tylko bez sterownia z pilota (do takich właśnie aut służy ten sterownik).
Problem jest bardzo prosty 1. sterowniki od zamków się nie psują albo rzadko i jak wynika z twojego opisu działa jak naciskasz na przekaźniki. 2. częstą przyczyną takiego stanu rzeczy jeżeli nie są to orginalne siłowniki rozregulowanie cięgien to powoduje że jest brak sterowania oraz niepoprawna praca zamek nie chodzi w zakresie pracy siłownika. 3....
tak,2xminus to sterowanie dwoma masami,tak powinieneś skrosować przewody sterownika.
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
Przecież podłączenie jest takie samo, jak w drugich drzwiach. Sprawdź, co się dzieje na przewodach sterujących z tego mastera. Czy jest dobrze dopięta masa (do czarnego), czy pojawia się ona na brązowym i białym w zależności od położenia siłownika. Podaj ręcznie masę na brązowy i biały na przewody w drzwiach (zasymuluj prace siłownika) i sprawdź, czy...
Witam trafiło się Movano z 2002 roku z silnikiem 2,8L Nie działa w nim centralny zamek.Naprawiłem pilota bo był zniszczony przycisk i bateria padnięta.Kontroleczka w pilocie mruga ale w brak reakcji w samochodzi.Centralny chodzi bo zamykając drzwi kierowcy to pasażera się zamyka.Zan ktoś z was jakiś sposób dokodowania pilota ??Albo sposób na zbadanie...
po pierwsze podłącz centralke do auta (mozna sobie oczywiscie stworzyc stanowisko ale po co) i podaj napięcie na przekażnik (na nóżki od cewki) - najpierw na jeden a potem na drugi - zaobserwujesz co z siłownikami, jeśli bedą się zamykać i otwierać przystąpisz do dalszego sprawdzania jeśli nie to przekażnik jest "walnięty". Można jeszcze wczesniej odnaleść...
siłownik jest zespolony z zamkiem od biedy można zastosować uniwersalny master.nowy zamek kosztuje ok500,używane chodzą po ok 150
mam central zamek otwierany bez pilota. W drzwiach kierowcy nie posiada on siłownika.Chcę dokupić sterowanie tym zamkiem na pilota i słyszałem ,że w drzwi kierowcy muszę założyć siłownik.Tylko nie wiem jaki SLAVE czy MASTER i jak go podłączyć
tak oczywiście musisz tylko posiadać modół top 32 lub top 33. No i oczywiście siłownik master. POZDRAWIAM
Czy działa centralny zamek ?
Centralny oryginał, czy dołożony? Bo z twojego opisu wygląda na rozregulowane/uszkodzone styki master w którymś zamku. Lub sam zamek może być zabrudzony i ciężko chodzić i siłownik nie ma siły go domknąć i odbija. Bo centralny reaguje poprawnie na pilota. Teraz musisz tylko sprawdzić, który to zamek.
W zamkach Fox zawsze były mastery po dwóch stronach
sterowanie na siłowniku master niełączy krańcówka
Witam. Mam problem z podłączeniem centralnego zamka z pilota. Centralny zamek jest to Master Car ZX300 i nie mogę dojść jak to podłączyc. Z siłowników wychodzi dwa przewody, zamkniecie i otwarcie, a w centralce jest ich sześć. http://obrazki.elektroda.pl/4928213900_1...
Na pewno chce zrobić otwieranie na pilota i do tego potrzebny jest dodatkowy siłownik oraz urządzenie do sterowania siłownikami, może to być autoalarm. Ja mam to rozwiązane w ten sposób, że do orginalnego przełącznika w drzwiach kierowcy przykręcony jest dodatkowy siłownik (połączone są mechanicznie). W przypadku podmiany, czyli za przełącznik wstawiony...
teraz to pięknie opisałeś zrobię tak jutro i dam znać jak wyszło (sprawdzę biały i niebieski) jeszcze jedno muszę to zrobić w obu drzwiach bo mam dwa mastery tak?
Siłownik zwalniający zamek bagażnika ze Skody, gniazdo bezpiecznika, bistabilny przełącznik ok. 1A, trochę kabla. A czy któryś z tych sie nada? 1. https://allegro.pl/oferta/silownik-7kg-c... 2. https://allegro.pl/oferta/silownik-do-za...
ale jaki siłownik wymieniłeś master czy slave ?
Witam Mam centralny zamek firmy AMT, działa już 6 lat. Ostatnio pojawił się taki problem. Z pilota centralny zamek działa, ale tylko zamykanie drzwi pasażera, drzwi kierowcy podczas zamykania z pilota nie zamykają się. Natomiast zamykając drzwi ręcznie zarówno z kluczka jak i od wewnątrz zamek działa poprawnie i zamyka drzwi swoje (kierowcy) i pasażera....
Posprawdzaj jeszcze raz podłączenia, sprawdż czy centralka zamka podaję prąd i masę na mastera.
Chce kupic caly zestaw zeby móc normlanie otworzyc auto z pilota Centralny zamek sterowany impulsami masy: zielony przewód (poz. N ° 5) do blokowania zielony przewód (poz. N ° 4) do odblokowania w białym złączu w okolicy lewego progu imo z pompy O tym nie będziemy dyskutować - regulamin nie mam pojecia jak wyglada i gdzie sie znajduje centralka centralnego...
Aha, a lepiej kupić siłownik slave czy master?
Witam, chce założyć centralny zamek, ale w iveco nie ma siłownika master, wszystkie są jako slave, sterownie jest masą. Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Czy 1 kanałem otwórz/zamknij w najprostszej centralce mi się to uda?
w sumie możesz zrobić to w zupełnie inny sposób. jeśli masz w samochodzie centralny zamek to przynajmniej w drzwiach kierowcy powinien być siłownik "master" w którym jest przełącznik i wykorzystać go do wysterowania leda. inny sposób to podłączenie diody do wyjścia zasilania czujników dodatkowych w alarmie. ale jeśli upierasz się przy wykorzystaniu...
Panowie, dziękuje za pomoc, dziś sprawdziłem jeszcze wtyczki pod zegarami, przy kierownicy i pod kierownicą, sprawdziłem jeszcze raz bezpieczniki i podejrzany był dla mnie bezpiecznik od immobilizera (pod kierownicą z lewej strony), wymieniłem go i wszystko wróciło do normy, auto odpala, centralny zamek wrócił, światła awaryjne wraz z migaczami również...
a czy kluczykiem można zamknąć poszczególne drzwi ? i czy dzrwi od pasażera nie uruchamiają centralki ? Daj se spokój z gdybaniem,tam nie ma masterów
Przesmaruj zamek w drzwiach kierowcy , ostatecznie wymień siłownik master w tych drzwiach.
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
mam w aucie centralny zamek. chce go zrobic na pilota. w sprzedarzy dostepne jest sterowanie centralnym zamkiem razem z 2 masterami. Moje pytanie brzmi: czy instalujac centralke na pilota musze zmieniac mastery w aucie na te co sa w komplecie czy to wszystko bedzie dzialalo ze starymi masterami.
może masz pomylone przewody od siłowników(zamykanie ,otwieranie)spróbuj je zamienić.Tez kiedys miałem z tym problem(centralka z funkcją alarmu)po zamknieciu drzwi z pilota po kilku sekundach sie otwierały same:)Może siłownik master szwankuje!
Czy ten zamek centralny działa jak masterem ręcznie zamykasz i otwierasz ,jak nie to albo ta centralka faktycznie sie uszkodziła, albo ten master podstaw inny dla próby.
wymień siłownik master
Rozumiem że niezależnie od odległości (nawet z bliska) takie problemy są? Ja bym sprawdził jak dziala mechaniczne zamykanie (kluczyk z zewnątrz i dziwignia od środka) - możę tutaj coś się zacina i siłownik nie daje rady? Pewnie bez ściągniecia boczka drzwi się nie uda tego sprawdzić (jeśli to ten od kierowcy steruje zamykaniem wszystkich jako master).
Jeśli jest master,to master. Ze słave,nie zamkniesz całego auta kluczykiem,tylko pilotem.
Witam. Budowa oparta jest - tak jak piszesz na silniczku i przekładni. Sterowanie polega na zmianie polaryzacji przewodów. Nie wiem ile dokładnie pobierają prądu (>2A). Są dostępne wersje z kontrolą krańcowych położeń (master).
Ale ktury do czego
Przegląd instalacji centralnego zamka na początek, ze szczególnym uwzględnieniem przepustów drzwiowych. Przegląd siłowników master.
Zasilanie jest , ale jak sprawdzić sygnał od mastera .
żółty i zielony w instalacji są od zamykania i otwierania i trzeba połączyć z niebieskim i zielonym w tym nowym siłownikiem Zielony - silnik siłownika Niebieski - silnik siłownika Czarny - masa Biały - mikroswitch wsunięty Brązowy - mikroswitch wysunięty Zacznij od podłączenia tych dwóch przewodów, które znasz (zielony i niebieski) i sprawdź czy instalacja...
Witam, od kilku dni zapragnąłem założyć sobie w mojej Yarisce centralny zamek. Widziałem przewody wchodzące do każdych drzwi, choć w samych drzwiach nic "na prąd" nie ma, bo szyba na korbkę i głośników brak. Postanowiłem zdjąć boczki i ujrzałem instalację oraz zamontowane "niefabrycznie" siłowniki. Siłowniki master były odłączone od strony kierowcy...
Panowie nie wiecie gdzie mogę kupić siłowniki do centralnego zamka zastosowane w fordzie. Master - 4 przewodowy. Mam do naprawy centralny zamek w samochodzie ford gdzie zamontowano siłowniki firmy silicam jak się nie mylę przy czym master jest 4 przewodowy. Uniwersalne nie pasują ze względu konstrukcyjnych, za szerokie i się nie mieszczą a przerabiać...
Sprawdził bym jeszcze przewody a zwłaszcza pomiędzy drzwiami a karoserią jak również w drzwiach przy konektorach od siłowników. Miałem już kilka takich przypadków i były albo pourywane przewody albo przerwa (zaśniedziałe) zaraz przy konektorach. Siłowniki sprawdziłeś "na krótko" czy działają? Jak dobrze kojarzę to master od slave różni się tylko tym...
Otwierając kluczykiem dzwi w których zamontowany jest master otwierają sie od razu wszystkie zamki,ta sama sytuacja przy zamykaniu.Zeby u ciebie to działało musisz pozostałe przewody podpiąć do sterownika zamka.Czrny to masa a biały i brązowy to zamykanie i otwieranie.
Zamek pewnie dokładany, więc regulacja siłownika master.
Dobrze czyli te dwa kable co mają te silowniki mam podłaczyc do kabli tego silownika master?
Proszę o podpowiedż jak skonfigurować fabrycznego pilota centralnego zamka w Renault Master sil 2,8 TDI rocznik 1999. Pilot sprawny /emituje/ przestał działać po wymianie baterii. po włożeniu do stacyjki rozblokowuje immobiliser tylko nie steruju centralnym zamkiem, drugi steruje.
Witam, Gdzie wpiąć sterownik centralnego zamka chodzi mi o kolory przewodów i gdzie się one znajdują. Rover 414 z 97 roku. Autko posiada fabryczny centralny zamek z alarmem. Siłownik Master w drzwiach kierowcy.
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
Mam takie coś ale zrobione w następujący sposób. Dioda migająca + rezystor podłączona pod siłownik master centralnego zamka. Jak zamkne drzwi pilotem to miga jak otworze to przestaje.
A co ma padnięta syrenka do centralnego?Jedź do fachowca i tak nie masz już bezpiecznika...
Odepnij oryginalny siłownik i zamontuj siłownik uniwersalny 5 przewodowy(master), ma on prócz styków silnika przewody do wysterowania interfejsu zamka centralnego.
Zamień przewody biały z brązowym na siłowniku MASTER i będzie gitara.
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Kupilem zestaw silowników + moduł sterujący MAGICAR 820 problem mam z podłączeniem silownika MASTER tak aby działał z kluczyka
na początek odłącz sterowanie z mastera i wyedy potestuj
U mnie zaniedział mikroprzełšcznik w sterowniku master. Otwierał ale nie zamykał.
schemat centralne zamek master siłownik centralne zamek master montaż zamek centralne master
technikum lublin radio android instrukcja obsługi sprzedać estrada
junkers cerapur ciśnienie junkers cerapur ciśnienie
Demontaż boczka drzwiowego Mercedes S W220 Pioneer F900BT - Obsługa i Podłączenie Kamery