Podczas próby uruchomienia, kontrolka immo zaczyna bardzo szybko mrugać silnik nie pali. Tak, jest to jak najbardziej prawidłowe zachowanie silnika przy uszkodzeniu modułu immobilizera, usterce transpondera w kluczyku, usterce wsadu pamięci immobilizera, ...
^faktycznie, power switch jest w ogóle niepodpięty.
Can, ECU, masa, kable, przekaźnik rozrusznika, rozrusznik, akumulator sprawdzone. Sprawdzę jeszcze ten czujnik ckp i przekaźnik pompy paliwa, ale to raczej musi mieć jakiś związek z niedziałającym obd2. Auto było sprawne, jeździło i wszystko było co jakiś czas sprawdzane i kontrolowane. Do obd2 dość często się podłączałem i jak zostawiłem samochód na...
Gdy go odpalam moc spada na 9-10 v i nie chce odpalić . A jaśniej? Rozumiem że kręci a nier pali?
zabrudzenia w oleju, wymień filtr, dotrzyj łopatki
Co jakiś czas kopci Niech pochodzi z godzinę.
A jak wygląda sprawa z wtryskami?
Jeśli pompa oleju w skrzyni nie dobije ciśnienia to nie zapalisz silnika - zabezpieczenie . W momencie gdy pompa się nie odzywa to stuknij po silniku od pompy , możliwe że szczotki się zawieszają.
Zasila + wszystko to co miałeś w błędach.
No i dotąd nie poznaliśmy dokładnego kodu silnika... Tak się składa że dość ważne przynajmniej w jednej wersji silnika jest precyzyjne ustawienie wału, wałków rozrządu i pompy.....wystarczy mały uślizg przy montażu koła wału albo przesunięcie koła pompy w stosunku do reszty. To silnik 2.5 DCI klawiatura to też zaskakująca konstrukcja
No właśnie, źle ustawione koła... Koło pompy wtryskowej ma być ustawione tak aby ta kreska która jest na nim była pionowo (na obudowie powinno być wycięcie) Popraw duże literki, spacje, przecinki, bo temat zaraz w koszu będzie.
Obróć wałki o 180 stopni.
Sorry ale kula sie wytarła a kot powiedział że pierd....i taką robotę i został gwiazda disco-polo :D Rocznik/ silnik - jakieś zdjęcia który przekaźnik :?:
mam jeszcze jedno pytanie-czy jak po ustawieniu na w/w blokady rozrządu auto nadal nie odpali,to już jest pewne,że trzeba podnosić głowicę?Czy coś jeszcze można sprawdzić? Spokojnie po prostu ustaw wszystko na blokadach kręć wałem ręcznie kilka obrotów i sprawdz czy się nie blokuje i wtedy odpalaj. Jak nie zagada to nic nie rozbieraj i sprawdz na plaku...
A czy na clipie w parametrach nie było nic podejrzanego immo go puszcza?
Przekaznik R1 steruje układem wtrysku,bezpiecznik nr.10 -20A pompa paliwa.
Sprawdź wyłącznik wstrząsowy pod maską po stronie pasażera.
Witam panów Reno master 2.5 dCi nie odpala kod błędu p1808 czy czujnik od wałka może być czaśnięty
blad pojawia sie na silniku po przekreceniu kluczyka i próbie zapłonu pojawia sie ikonka silnika
Na początek, diagnostyka komputerowa, bez tego nie ruszysz. Kontrolka od immobilizera, sugeruje problem z nim.
Witam, Temat szeroki i znany większości, ale go muszę wznowić, bo skończyły mi się pomysły. Pacjent to Renault Master 2.5 dCi rok 2004, nie odpala, kod błędu P1808. Zaczęło się od tego, że pasek rozrządu dokonał żywota. Amen. Zrobił to bez uprzedzenia i po cichu. Silnik został wyjęty na warsztat. Zdemontowany, gdyż zapadła decyzja o zrobieniu gruntownej...
cdromy mają być ustawione master -ten do odpalania instalki a drugi slawe {zworki} dalej wykrywanie w biosie [adwanced setup} i zobacz czy jest auto przy 2kanale ide, i chyba nie kręciłeś już procka? kompy składasz nie znając się?.. potrzebna chociaż teoria
Może podasz trochę więcej info np jaki silnik, jaki sterownik.
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
a w ogóle ropa leci jak przekręcisz kluczyk na zapłon? po zdjęciu wężyka z filtra paliwa ma lecieć ropa strumieniem, W Masterze II pompa w zbiorniku? Tam chyba jeat gruszka przed filtrem
Renault Master 2007, 2500litra 120km wchodzi na obroty 1400 i koniec, 8
W miejscu gruszki zamontuj pompę paliwa elektryczną.
Na biegu odpala
stanisławpiotr: nie, w masterze mam Boscha VE taka jak w DI, ale utryndolił się właśnie kabelek od gaszenia i napięcia nie było, o dziwo Master odpalał, ale nie wkręcał się na obroty powyżej 1500
Nowy założony, trzeba było ustawiać pompę na znaki
Master 2.5dci 2006 odpala z plaka sam na ropie nie chodzi błąd P0120 iDF226
master odpali nawet na odpietym przepływomierzu ale gaz musi byc wcisniety na maxa przy odpalaniu
Ok dziękuję za informację i wskazówki Pozdrawiam
Ciśnienie na CR podczas uruchomienia sprawdź, może 200bar nie przekracza na rozruszniku, Jak psikniesz plakiem łapie wyżssze obroty silnika i wtedy już chodzi.
Po wymianie alternatora problem ustał
master 2.3 2015r - nie odpala błąd wtrysku paliwa DTC0087 DTC9536 DTC9268
jak chcesz to tel bo tak ci nie wytlumacze!
Czy wstępnie problem może tkwić w kabelku? Możesz to sprawdzić podpinając sprawny kabelek.
Kolego jak zapala się kontrolka silnika to musi być zapisany błąd .
Witam, przez nieuwagę odpalałem Renault Master 2006r. ze startera 24V, teraz kreci ale nie odpala, co mogłem uszkodzić?
Z plaka odpala
Witam. Miałem kiedyś podobny przypadek z dyskiem Segate Barracuda. Pracował jako pojedyńczy dysk systemowy i zaczął się wieszać . Po zrestartowaniu kompa objawy tak jak u kolegi extrime ,dziwne odgłosy z dysku, brak wykrywania postu i niemożność wejścia w ustawienia biosu. Odpiąłem HDD z IDE, odpaliłem komputer bez jakichkolwiek napędów, w biosie wyłączyłem...
Próba Uruchomienia to znaczy wentylator się uruchomił czyli popracował kilka sekund ,zatrzymał się nie odpalił się żarnik po czy stanął i zaczęło wybijać bezpiecznik w skrzynce . Teraz ani drgnie ale chodził normalnie przez te kilka sekund. Myślę że gdzieś może być zwarcie , lub coś robi zwarcie .
Kolega myśli że na forum pracują wróżki? Dane z diagnostyki gdzie są? Coś było sprawdzone?
Witam. czy problem został rozwiązany ?
podobna sytuacja u mnie znalazłem że jest problem z pompą wtryskową blokuje rozrząd
Może być zawór na pompie a może sama pompa itd.Ciężko będzie tak zgadywać na odległość bez diagnozy. Nie dawno zmieniałem zawór na pompie w masterze DCI. Objawy jak u ciebie i był to właśnie zawór.
Witam, mam ten sam problem, paliwo po kilku godzinach się cofa i nie mogę odpalić, odpalam na lince jak już odpali przejadę 2-3 km. Jest Ok. Ale jak zgaszę i próbuje odpalić po jakimś czasie znowu lipa. Proszę o pomoc
master 2,5 2000 rok wczoraj po wymianie bat w pilocie nie odpala kontrolka od immo ciemna cały czas nawet nie mrugnie i auto nie odpala
oby tak bylo ale przeszedlem bardzo duzo takich maskotek jak twoja czyli zd3 z takim problemem co u Ciebie i jescze takiego czegos nie mialem . Dodano po 3 a tak z ciekawosci to znalazles juz ten zawor bezpieczenstwa na szynie cr ktory jest z boku.
Witam wszystkich. Posiadam renault master 3.0 DCI 136km 2006r. Auto nie chce odpalić na rozrusznik, mogę kręcić godzinę i nie chce załapać. Na lince odpali od razu po 1m na zimnym silniku. Po odpaleniu go na lince i pochodzeniu ok 5min auto odpala już na rozruszniku z pierwszego strzała. Sprawdzałem przelewy i są ok,filtr paliwa tez wymieniony, siewce...
Tutoriale programu są dostępne na elektrodzie. Dysk ma być podpięty pod master. Odpalasz komputer, wczytujesz program, wciskasz 2 razy klawisz F4 i obserwujesz. Po zakończeniu podajesz wyniki. Samo skanowanie to tylko odczyt - nie bardziej niebezpieczny dla dysku niż uruchamianie Windows.
Spróbuj drugi kluczyk może immo go nie czyta.
Czym sprawdzane te napięcia?
Masz racje jestem laikiem jeżeli chodzi o mechanikę a le jeżeli możesz coś podpowiedziec to prosze i Pozdrawiam
jak nie masz zaufania to proponujeje woz konny a nie mastera .wtedy wiadro owsa i do przodu.
Zacznij od diagnostyki kompa, ciśnienie paliwa jakie jest?
ignition master switch-do sprawdzenia.
Sprawdź czy jest napięcie na włączniku zderzeniowym, jesli jego wciśnięcie nic nie dało. Zasila on główny przekaźnik oraz przekaźnik świecy płomieniowej od którego jest ta usterka: błąd po angielsku DF061 PREHEATER PLUGS ACITIVE CIRCUIT, HEATER PLUGS FAULTY OR IN OPEN CIRCUIT. Paliwo to dochodzi?
Odkręć wydech przy kolektorze (popuść).
Masz clipa bo sprawdzałeś kluczyk to sprawdź resztę.
Witam A wtryski sprawdzone.
Pawel wawa to nie jest Mercedes 2,2 cdi tylko Master. Lelok.Pl poszukaj warsztatu kumatego w CR i po sprawie.
Pompę w baku słychać? o ile jest
Jeszcze nie wymieniłem jutro spróbuję wymienić .I teraz już wgl nie chce odpalać
Olejem się nie przejmuje , problem ,ze auto nie odpala .
Miałem już taki problem. Prawdopodobnie problem jest z zaworem na pompie wysokiego ciśnienia. Silnik odpala normalnie, po przygazowaniu gaśnie.
Sprawdzic przelewy i bedziesz wiedzial wszystko
Może kolega coś pomoże W zapalniczkach jest 6v tylko no i po przekreceniu stacyjki usterka silnika komunikat, rozrusznik normalnie kręci , na plaku chodzi No i błędy jak na zdjeciu Dziękuję za pomoc
Rozwiążę twoją zagadkę.
Witam moduł BSM zalany Pepsi, co spowodowało anomalia w pracy sieci CAN.
Mam podobny problem. Tyle, że mam nową płytę K7vta3 i dysk 2GB WD ATA33. Fdisk widzi, dysk jest sam, zworkowany na master. Odpalam kompa z dykietki, zapodaję instalkę Win98. Ta idzie pięknie aż do restaru. A po restarcie?? NON SYSTEM DISK OR DISK ERROR. I co dalej?? Za stary dysk, za nowa płyta?? A może MBR albo elektronka siada??
P0606 może mieć związek ze zwartą jedna z 3inii 5v
Renault Master 2 kod błędu DF013 napięcie zasilania czujnika nr 3, poniżej poziomu minimalnego. Silnik nie odpala. Może spotkał się ktoś z tym problemem. AI: O jaki dokładnie czujnik nr 3 chodzi (jaka jest jego funkcja lub gdzie się znajduje)? napięcie zasilania czujnika nr 3 AI: Czy były już podejmowane jakieś próby naprawy lub diagnostyki (np. sprawdzanie...
Dobrze wiedzieć, a jak łapie przy filtrze to co zrobić? Gdybyś chciał wiedzieć, te silniki mają gdzieś "fałszywe" powietrze w trakcie rozruchu.
Witam, Byłem u mechanika rano i przeskanowałem auto po tej trasie. I takie o to błędy wyrzucił. - DF084 Obwód czujnika położenia zaworu EGR; Przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy -Obwód wtrysku cylindra; zbyt niskie napięcie prądu sterowania wtrysku ( tak jest w przypadku każdego wtrysku. kody błedów : DF099, DF101, DF102, DF100) - DF067 Obwód czujnika...
Witam Samochód Renault Master 2009r. 2.5 Po przekręceniu zapłonu brak kontroli podgrzewania świec żarowych. Inne kontroli są. Kręci ale nie odpala. Bezpieczniki sprawdzone , przekaźnik świec żarowych wymieniony . Nowy akumulator. Ma ktoś pomysł co to może być?
Błąd dotyczący zaworu EGR pojawia się ? co z ciśnieniem na szynie rail. Błąd się pojawił, ale po wykasowaniu już się więcej nie pojawia. Było sprawdzane, ale jak możesz proszę podaj mi parametry to sam sprawdzę.
Sprawdzić jak rośnie ciśnienie na cr.Sprawdzić reg.ciśnienia paliwa
witam mam podobny problem czy twój został pomyślnie rozwiązany ? co było powodem ? u mnie jeszcze wyswietla zwarcia w obwodach klimatyzacji df121,abs,czujnika temperatury df002oraz przerwa w obwodzie pedału przyspieszenia df036 brak zasilania przepływomierza zwarcie w obwodzie df019,nadmierne obroty kola zamachowego df023 przerwa w obwodzie iglicy wtryskiwacza...
Dla zainteresowanych tematem. Problemem okazała się być usterka mechaniczna, która pojawiłą się w trakcie naprawy. Mianowicie, ku przestrodze - jeśli wymieniacie pompe w tym silniku, to nie ograniczajcie się do zdjęcia gumowego kapsla w obudowie. Lepiej zdjąć całą obudowę kół zębatych rozrządu. W moim przypadku, koło zębate pompy (które składa się z...
Mój plik boot.ini wygląda tak: [boot loader] timeout=30 default=signature(e69ca332)disk(0)rdisk(... [operating systems] signature(e69ca332)disk(0)rdisk(0)partit... Xp Professional" /noexecute=optin/fastdetect Czyli z tego co rozumiem powinien się odpalać system z Primary Master więc dlaczego odpala się Secondary...
Zaworek zwrotny trzyma? Jak sprawność wtrysków?
Witam ma taki problem że po uderzeniu Renault Master 3 nie odpala silnik kręci pompa pracuje przepustnice się otwiera a silnik nie pali wyczyszczony został sterownik airbag wystrzelona poduszkę na prubę zastąpiłem rezystorem po z czytaniu błędów viakenem pokazuje df166 df072 niemogę ich skasować jak by były stałe czy jest tam gdzieś jakiś czujnik uderzeniowy...
dokładnie usterka lezy w bsm, dziękuję serdecznie za podpowiedz pozdrawiam
Wypnij radio sprawdź czy będzie odpalać
Jeśli silnik nie "gada" na samostarcie to znaczy że jest problem w układzie : rozrząd - układ korbowo-tłokowy.
Do sprawdzenia parametry silnika bez tego ani rusz.
Myślę że kolega pp_pablo miał na myśli to, że CLIPem nie da się diagnozować zegarów w Masterze tej generacji. nie sadze zeby tak bylo, Ale tak jest w tej generacji. Dodano po 50 piotras.plock do odpalania auta musisz wciskać hamulec? Na wyświetlaczu zegarów nie pokazuje "pozostałości" po skrzyni?
Sprawa okazała się banalna, winien takiego stanu faktycznie bezpiecznik, lecz ten przy akumulatorze (koszt naprawy 150 zł) :-)
A zasilanie wogóle jest na tych czujnikach?
Ok 10 sekund, wcześniej po kilku sekundach odpalał
Na jakim etapie motoryzacji się zatrzymałeś? Gdzie dziś znajdziesz guziczek uderzeniowy? W starszym bracie też nie było czegoś takiego. Renault z silnikiem cdti?? Brak błędów w kalkulatorze wtrysku, a w parametrach zezwolenie na rozruch jest? Może oddaj do kogoś kto się zna na tym? Z góry uprzedzam, nie pytaj o oporniki zamiast poduszek.
No Panowie, zajęło mi to tydzień ale naprawiłem Mastera. Przyczyną usterki okazała się poluzowana Masa przy komputerze. Szukając najkrótszej drogi komputer puścił masę przez sterownik(który się spalił) czujnika wału. Stąd błąd 1808. Przykręciliśmy masę, elektryk coś tam polutował w komputerze i Masterek dalej hula. Wielkie dzięki za pomoc.Pozdrawiam.
Opis trochę zagmatwany, ale spróbujmy to okiełznać i z tego co rozumiem: - idziemy na górę - jedna czujka odpala całe oświetlenie na schodach - idziemy w dół - jedna czujka odpala całe oświetlenie na schodach i gzyms - lunatykujemy :) - jedna czujka odpala tylko oświetlenie na gzymsie - odcinek "nocny" będzie odpalony wyłącznie w drodze sypialnia-toaleta...
Moduł UPC czyli to ten BSI w kabinie? bo tego oddałem do sprawdzenia elektrykom
Jakie ciśnienie na listwie?
Witam ..mam nagrzewnice master BV77 , podłączam do gniazdka i nic się nie świeci i nie odpalą.. pomożecie?
A prosto i bez potrzeby instalacji bootmanagera - jesli jednego z systemow uzywasz rzadziej: na pierwszej tasmie (primary IDE) podlaczasz dwa dyski: Ten ktory uzywasz czesciej - na master, ten ktory odpalasz rzaadziej - jako slave W biosie dyski sa opisane jako: Primary master to HDD-0 Prmary slave - HDD-1 Po prostu jesli pracujesz na pierwszym dysku...
Po zgaszeniu i wymianie bezpieczników pod maską nie odpala kontrolka od świec wcześniej mrygała po nagrzaniu świec teraz nie świeci
master ciężko odpala renault master zawór odpala termet odpala gaśnie odpala
wkrętarka wirnik epson zapchana głowica audio console
klimatyzacja split klimatyzacja split
Meteor ME301 - instrukcja obsługi Podłączenie regulatora napięcia w Yamaha Tricity 125