ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
Regulator ciśnienia paliwa.
Chodzi o regulator ciśnienia paliwa?
Witam! Udało się moze rozwiązać problem? Mam identyczny przypadek, tyle,ze nie ma żadnego błędu... Czy to moze być czujnik ciśnienia lub regulator ciśnienia paliwa?
Witam!pacjent jak w temacie. Problem polega na tym że silnik odpali i gaśnie. Ciśnienie na szynie w tym czasie wzrośnie do wartości 1600-1700bar. Odchyłka wynosi jakieś 1200bar. Pompa i wtryskiwacze po regeneracji. Przedtem był problem który polegał na tym ze autko chodziło na wolnych obrotach idealnie jednak podczas przyspieszania gasło i wywalało...
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
sprawdziłem dziś ciśnienie zaraz za filtrem paliwa... nie ma nawet 1 bara z tego co wiem to powinno wynosić od 2,5 -4 bar. Ale zauważyłem że przewód który doprowadza paliwo do pompy wysokiego ciśnienia jest połączony z powrotem do zbiornika.. i paliwo które ma być dostarczone do pompy wraca do zbiornika :idea: bezsensu. Filtry rozrząd wymieniony. Jak...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Master Paweł już nie raz powtarzał 1l/h złota to około 10KW mocy. Może inaczej , jeśli chcesz się doprowadzić do nerwicy zrób te 14KW :D , na podessaniu minimum dysza to 7, przy ciśnieniowcu może być i 4., ja najmniejsze jakie zakładam to 8, wydajność można łatwo obniżyć montując w środku przewodu paliwowego np cieńszą rurkę lub igłę, a pójść w górę...
Witam.Renault master 2.5 dci cisnienie na listwie skacze od 250 bar do 450 bar.Następnie zaczyna spadać do 150 ,130 bar i gaśnie.Na clipie wywala za niskie cisnienie na listwie wtryskowej.Filtr paliwa nowy,została wymieniona cała listwa wtryskowa z drugiego mastera(pojazd sprawny cały czas w uźyciu).Czy winny morze być regulator cisnienia paliwa ten...
Identyczne objawy jak twoje, identyczny silnik. Tez grzebałem przy pompie, zawor cisnienia na poczatku wymiana oringow(nie pomoglo) potem podmiana na nowy, i tak jak u Ciebie jazda pol dnia i znowu problem z odpaleniem. U mnie doszlo jeszcze gasniecie podczas jazdy( tu wina padniety wtrysk, wymieniony i nie gasnie, ma moc etc.) regulator cisnienia na...
wymieniłem pompe z regulatorem udało mi się dobrze kupić. I jest po problemie :)
Ale patrząc na kontekst defektu, czyli żądane ciśnienie paliwa, to ja bym szukał w układzie zasilania paliwa, czyli wtryskiwacze, regulator.
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Na 3, 4tym biegu usterka nie występuje? Pasowałoby skontrolować parametry rzeczywiste: ciśnienie w kol. ssącym, w szynie paliwowej, wysterowanie regulatora ciśnienia, przepływomierz.
przestawiłem to koło w dwie inne pozycje i jest lepiej ale nadal nie pali ciśnienie paliwa podczas zapalania 400atmosfer z regulatorem i około 900 atmosfer na żarówce 21W
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
Cześć, Mam problem z Masterem 2,5 DCI 115KM (84KW). Auto odpala na 1s i gaśnie, CLIP odczytuje błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Ciśnienie paliwa 300 bar obroty 800 na plaku, bez plaka gaśnie. Zawór EGR zaślepiony, opór czujnika wału 225 Ohm, czujnik Halla przy pompie paliwa sprawdzony (dioda mruga przy kreceniu rozrusznikiem), nowy regulator ciśnienia...
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
Tradycyjnie dla układu common rail, czyli wtryskiwacze na przelew, wyczyścić regulator ciśnienia paliwa oraz zasilić pompę wtryskowa przez bańkę 5l. Zdarzają się awarie i wtryskiwaczy i pomp wtryskowych. Gruszką podpompuj gdy gaśnie lub rano ciężko zapala.
Koledzy jak w temacie master przyjechał na sznurku, spalony bezpiecznik 20A pod maską odpowiadający za funkcje silnika - zawór turbo,regulator ciśnienia paliwa, przepływomierz itp. Miga "check" z znakiem stop na czerwono, auto nie pali. Brak obrotów z czujnika wału itp. Po wymianie bezpiecznika kontrolka nie miga , obroty pod testerem już są ale auto...
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu wchodzenia na wyższe obroty silnika w samochodzie Renault Master 2.5 DCI . Po zapaleniu silnik pracuje równo bez problemu , gdy chcę dodać gazu nie ma reakcji , dopiero po upływie około 4 minut silnik zaczyna reagować na pedał gazu , nie ma żadnych błędów w układzie sterownika a wszystkie elementy systemu paliwowego...
...listwa paliwowa - wszystko zregenerowane Co robiłeś z listwą? Do sprawdzenia regulator ciśnienia na pomnie i zawór na listwie.
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Pamietam raz jak walczyłem z Transitem, który gasł na trasie. Wywalało ten sam bład P1882 "fuel pressure monitoring system". Przekopałem cały uklad paliwowy. Wymieniłem wtryski, filtr, regulator cisnienia, czujnik cisnienia. Dalej było to samo. Okazało sie ze problem powodowało uwalone koło dwu masowe. Uszkodzone koło ogłupia cpw i na jeden obrót walu...
Renault Master 3.0 DCI 140 KM 2006r. Witam, jak w temacie, autko stoi noc, wsiadam rano i musze nim kręcić i kręcić, dodając pulsacyjnie gazu, i kręce go tak z 4-5x aż mi się zapalają kontrolki STOP-u i silnika, i powtarzam to j.w 4-5x aż odpali. Czasami bywa że rozładuje akumulator i nie odpali. Zauważyłem również że kwestią w ilości prób odpalania...
Witam. Mam pewien problem z renault master 2.5 dci 120KM i niestety nie potrafię tego ogarnąć w związku z tym piszę do kolegów. Sprawa wyglada tak że auto odpala i po sekundzie gaśnie. Ciśnienie paliwa momentalnie wzrasta do 1800 bar (wskazanie delphi ds150e) i auto odrazu gaśnie. Regulator ciśnienia wymieniony na drugi problem wciąż ten sam. Po odpięciu...
Witam . Nie wiem czy dobrze trafiłem ale wydaje mi sie że tak . Jestem w trakcie doboru i realizacji kotłowni olejowej i kotła na paliwo stałe . Oba kotły mają po ok 30 do 35 kw . Potrzebuję rozdzielić budynek na cztery kondygnacje w ogrzewaniu (kondygnacja średnio po 85 mkw plus pomieszczenie socjalne 90 mkw , rury prowadzone w proizolowanym przewoedzie...
master ciśnienie paliwo regulator ciśnienie ciśnienie paliwo regulator ciśnienie paliwo
bezpiecznik klatka schodowy tl072 tl074 nagrzewnica power
Renault Clio II 1.2 16V - Check Engine i brak reakcji na gaz Peugeot Partner 2008 1.6 HDI - Błąd P0658 - Niskie napięcie aktuatora