Zapewne woda rozsadziła blok i dostała się do miski olejowej dlatego tyle oleju i '' masło '' się zrobiło. Także wymiana silnika będzie najlepszym rozwiązaniem .
Łożyska w wał a potem podgrzać kartery i wał wejdzie jak w masło.
Jeśli auto jeździ na krótkim odcinku i jest niedogrzane, to jest to prawie normalne. chociaż z mojego doświadczenia wynika, że ten silnik już zaczyna "oddychać rękawami". Masło maślane, spóźniłem się.
Jak robisz krótkie dystanse, a tym samym masz zazwyczaj niedogrzany silnik to normalną sprawą jest tworzenie sie masłowatego osadu na korku wlewu oleju! Dwa-w silniku dwucylindrowym z leżącymi cylindrami jest to rzeczą podwójnie normalną Czyli to normalne? Nie znam się zbytnio na tym ale ostatnio też zauważyłem że pod korkiem wlewu oleju i na bagnecie...
Temat drugiego, a potem i 4. biegu odkryłem przez przypadek. Jechałem pod ostrą górę, wrzuciłem 2. i jak w masło wymieniłem poduszki silnika i skrzyni i wszystko wróciło do normy. Dzięki za podpowiedzi, pozdrawiam. VW T5 2008 r.
Niedawno przecie gderałem że do smarowania silników tłokowych stosuje się olej. Nie widziałem żadnego przegubu przy połączeniu tłoka z tym prętem co przenosi napęd na prądnicę. Jeżeli tłok nie jest na przegubie to nie pójdzie jak po maśle, nawet jak będzie smarowany.
Ale masło jest między przednia sciana silnika a pierwsza tuleja jak zdjęli miskę oleju. Ale sprawdzę tez ten trop.
Z tematu robi się masło maślane. Silnik należy oddać do remontu lub zakupić nowy. A tak nawiasem temat wielokrotnie przerabiany zarówno na forum jak i u mnie na warsztacie. Pozdrawiam. ROBSON33 http://obrazki.elektroda.net/71_12725739...
Witam, Wykonałem to co mówił kol. grzeskk. Nic się nie zmieniło oprócz: bardzo kopci z rury wydechowej białym (siwym) dymem i silnik bierze dużo oleju. Silnik nadal faluje na wolnych obrotach. Za falowanie obrotów silnika odpowiedzialna jest też rura wydechowa, za kolektorem wylotowym a dokładnie kawałek rury wykonanej z plecionki. Będę musiał to wymienić...
Powiem krótko - w kontekście tego silnika wyszło masło-maślane biorąc pod uwagę powyższą wypowiedź.
Inwestycja sprawny korek ze sprawnym zaworkiem . Postaw samochód przednią osią 25-30 wyżej niż tylną (nagrzewnica ze względu na sposób montażu)powinna odpowietrzyć się nawet grawitacyjnie.Zagrzej silnik do kilkakrotnego włączenia się wentylatora,wyłącz silnik pozwól ostygnąć (nie ruszając korka),po ostygnięciu uzupełnij ew. brak.Z "cienkiego"przewodu...
Czujnik masz u góry głowicy, Pomierz ciśnienie bo możliwe że masło ci przymarzło i pompuje olej a nie spływa. Patrzyłeś w ogóle czy jest poziom oleju?
Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Te stukanie to popychacze.
Zanikające stukanie to typowy objaw dla hydraulicznych popychaczy ale nie znamy szczegółów. Potrzeba więcej danych: jaki rocznik, jaki kod silnika? Masło pod korkiem może być też efektem jazdy miejskiej na niedogrzanym silniku. Trzeba przegonić auto po autostradzie i wtedy zobaczyć co się dzieje. Na razie obserwuj poziom płynu i oleju oraz wygląd spalin....
Tarcza nowa widiowa nie ma tu nic do znaczenia przy silniku 4 kW, nawet gdyby była zjechana do granic możliwości, powinna iść lepiej lub gorzej. Skoro przy silniku 2.2 szła jak w masło, więc ona tu nie jest problemem. Problemem jest sam silnik, który przy minimalnym obciążeniu grzeje się tak, jakby miał walnięte jakieś uzwojenie, pomimo tego że został...
plus "masło" widoczne na nakrętce oleju, to wg mnie uszczelka głowicy Jak latany na krótkich odcinkach z zimnym silnikiem w wilgotne aury to masło pod korkiem będzie normalnym widokiem, wystarczy przegonić go po trasie kilkadziesiąt km. i masło zginie. Co do innych objawów-silnik złom.
Udało ci się rozwiązać problem? Ja mam podobnie jak ty zamontowany oct i wszędzie pojawia się masło w dużych ilościach.
Może uszczelka może wymiennik ciepła może blok pękł . Najwyżej zezłomuje i weźmie te same pieniądze. Podasz jaki silnik czy tajemnica?
Jak eksploatujesz samochód na krótkich dystansach w zimie, to na pokrywie zaworów robi się "masło", to normalne. Silnik głośniej chodzi, bo usunąłeś warstwę wygłuszającą z dekla
.... i nalać nowy olej TAKI JAKI PRODUCENT ZALECA, a nie żaden 15w40 "bo to stary silnik".... 15w40 to syf, masło i glut Najlepsze są fachowe porady. Otóż producent właśnie twierdzi (wypisując to w instrukcji obsługi pojazdu), że ma tam być 15W40: Skan z instrukcji: 1089602
Auchan Rzeszów. Lata tankowalem tam diesela do 1,9TDI i nie było problemu. Ale ten silnik pojedzie nawet na zjełczałym maśle mieszanym z benzyną. Tankowanie nowszego silnika 95ką skończylo się blędami ze strony jakości spalin i katalizatora. Zmiana paliwa i blędy zniknęły. To nie jest tak, ze coś stanie zaraz po zatankowaniu i pokazując paragon wyremontują...
Chyba nie czytasz ze zrozumieniem kolego. Twoim zdaniem jak jest uszkodzony rozrusznik to "będzie działał, jednak nie będzie posiadał wystarczających obrotów, aby zapewnić rozruch silnika" Jakieś masło maślane - uszkodzony działa ale nie działa???
Witam od jakiegoś czasu mam takie zjawisko w silniku 1.8t o oznaczeniu AUQ. Na bagnecie oleju pojawią się tak zwane masło po wytarciu go np 3 razy pokazuje się czysty olej. Co najlepsze płynu chłodzącego nie ubywa. Dodam także, że nie robię jakiś bardzo dużych tras. Może być to spowodowane nie dogrzanym silnikiem? Czy szukać problemu gdzie indziej?...
jeśli chciałbym wymienić kabel zasilający to jak podłączyć przewody? Sprawa jest prosta. Przy wymianie przewodu zasilającego do silnika odciągu żyły przewodu podłączyć tak jak są dotychczas podłączone. Czyli może wydawać się że to masło maślane. Ja tu nie widzę problemu. Jeżeli silnik jest podłączony do wtyczki posiadającej pięć styków a instalacja...
Silnik ma taką twardą skorupę nie masło, Przebieg ok 350kkm. Teraz PB z LPG.
Jeśli to uszczelka to długo tak nie pojeździsz,w końcu całkiem się przepali i płyn zaleje ci którąś komorę spalania.A jak to jest przeciek z króćca to będziesz ciągle dolewał.Ale czegoś tu nie rozumiem jeśli to jakiś wyciek to zlokalizować go to żadna filozofia.Masełko to również może być efekt jazdy na ciagle zimnym silniku.
Tak, drugi od dołu po prawej stronie Przekaźniki są opisane na skrzynce. Jeżeli myślisz o tym oznaczonym cyfrą 7 to jest mały problem - on jest wysterowywany przez komputer silnika. Tak więc "masło maślane" Będzie trochę zabawy.
Żadnych pianek itp - położyć goły wąż jak najbliżej silnika - nawet jak masło zamarznie to się dość szybko przynajmniej częściowo rozpuści od silnika a to już wystarczy żeby odpowietrzenie ruszyło. Na wodę w misce rady nie ma - po prostu trzeba jeździć żeby woda się wyparowywała.
🤔 Jeśli pierwsze zdjęcie z tamtego postu pokazuje miejsce podłączenia OTC, a to jest filtr wielokrotnego użytku, to tam nic nie przepuszcza powietrza. Moja rada: zdemontuj cały układ odmy, wyczyść i zamontuj oryginał. Zrób jedną "płukankę" jak pisałem wyżej. Nie wdrażałem się w temat tej eko, ale jak słyszę o eko z wielkiego koncernu, to mi się czerwona...
Witam. Dużo kilometrów robione dziennie? Masło na korku to może być nie dogrzany silnik na krótkich odcinkach? Np. Uszkodzony termostat.
10w40 to też olej mineralny, polecam 10w40 bo 15w40 to w zimie jest masło a nie olej, to mordowanie silnika
Od razu zamontuj kranik do paliwa przed gaźnikiem, bo jak gumka od iglicy będzie nieszczelna to całe paliwo znajdzie się w oleju. Nowa i nieszczelna "gumka"? To może lepiej bez jak teraz? To po co zakupiłem nowy zestaw naprawczy na wystawę? Dodatkowy kranik -można ale raczej zbędny. Jak iglica będzie nie szczelna to i tak paliwo z gaźnika popłynie...
Ciekawe czy nie masz zapchanej odmy przez masło. Zrobiło się chłodniej i są efekty.
Nie, to nie odma a najnormalniejszy objaw przy krótkich trasach. Nic niepokojącego, takie masło znalazłbyś w wielu innych silnikach...
masłem w okresie chłodnych dni się nie sugeruj bo w tym silniku to chyba norma. U mnie było podobnie. Masło to kwestia jazdy na krótkich odcinkach.
Masło na bagnecie to efekt krótkich tras i niedogrzanego silnika
Teraz mam wiekszy problem masło na bagnecie do pomiaru oleju .Czyli silnik na szrot?
Sam zajmuje się remontami i trochę tego sprzętu się przerzuciło , 1- wiertarka udarowa -po co ( punkt 3.) 2- wyrzynarka może być najtańsza byle miała mocowanie brzeszczota nie plastykowe ,musi mieć regulację obrotów ,również regulację bicia poosiowego. 3- młotowiertarka BOSCH 220 chińskie podróby na allegro kupisz komplet w walizce za 160 180zł mają...
No i tak też bywa, masło się robi pod korkiem jak silnik zawsze jeździ niedogrzany. Sugerowałbym też sprawdzenie auta u innego mechanika, bo skoro ma problem z rozróżnieniem usterek termostatu i uszczelki pod głowicą to źle to świadczy o jego wiarygodności...
To że dymi po tym jak się przyłoży do pieca to sią czasami zdarza jak jest niskiej jakości paliwo albo i też o tym że wtryski leją (ale to będzie także odczówalne przy dynamice jazdy). Ważne by dym nie byłe niebieski !!! bo to już sprowadza powoli samochód do remontu. W Audi 100 2.5TDI gwizd turbiny słychac jak jest zimny silnik i chłodno na polu wtedy...
idzie zima a Ty 15w40 lejesz? nie szkoda Ci tego silnika? spróbuj to nalać jak jest -15 na dworze ... nie bez przyczyny "ruscy" piszą "masło" nalej 10w40 i zobaczysz że i hydropopychacze nie będą tak hałasować i silnik w zimie będzie lepiej kręcić przy odpalaniu i nie mówiąc już o tym że dłużej pożyje...
Zacznij jeździć na dłuższych dystansach z rozgrzanym silnikiem to przestanie kapać z wydechu, masło pod korkiem też zniknie. Co do wycieku oleju- dokładnie umyć i zlokalizować po jeździe testowej. Zbiorniczek brudny-wymienić płyn na nowy po uprzednim dokładnym wypłukaniu układu. Jak tak bardzo chcesz to możesz sobie zrobić test ba obecność co2 w układzie
Sprawa rozwiązana. Grunt do tego samochodu to serwisówka i wszystko idzie jak po maśle. No i najważniejsze to oznaczenie silnika np DT1206 itd reszta numerów nie jest ważna. Można zamknąć.
Witam. A jak zużycie paliwa? Może gaźnik źle wyregulowany i silnik zalewa paliwem. Wymieniłem pompę paliwa gdyż robiło się pod nią masło (delikatnie przepuszczała paliwo do oleju) oraz zmieniłem olej- bez zmian. Może do cylindrów dostaje się tak dużo paliwa że do oleju przesiąka. Niedopalone paliwo skutkuje białym i gryzącym dymem. Pozdrawiam
nie nie powinno być żadnej gąbki, wyczyść odowietrzenie, czasem to masło poprostu zamarza i masz olej na zewnątrz silnika.
Silnik był aż tak przegrzany, że zgasł. I to nie na postoju, tylko w czasie JAZDY. Kopci na biało, masło pod korkiem, ciekawe ile oleju bierze :D Silnik na złom.
Tak czy inaczej musisz to naprawić. Jak zalejesz płynem to podjedź do osoby co robi test CO2. Masło pod korkiem to również niedogrzany silnik, robione krótkie odcinki.
Masło maślane.
Kosiarka przy silniku ma regulacje linki hamulca, naciągnij trochę tą linkę regulacją ( aż skasujesz luz samej linki). Masło maślane.
Dzięki tak myślałem. Poszło jak po maśle. A może jeszcze kto wie gdzie można kupić silnik do tej pompy...:)))
Jeżeli pokonujesz krótkie odcinki,na zimnym silniku to może się robić takie "masło".
A powiedzcie mi koledzy jak przepłukać silnik z tej mazi, która tam została ??? masło z olejem....
No też bym obstawiał bardziej na sprzęgło bo czasami jak mocniej docisnołem padał to wszedł Dodano po 2 Dzisiaj po dwóch tygodniach nie jeżdżenia przejechałem się i chodzi tylko jak z 5 biegu wrzuce luz to nie wchodzi wbijam 1 bieg cofam ma luz i działa wsteczny A mógłbyś to po polsku jakoś napisać? Masło maślane. Na wyłączonym silniku biegi wchodzą...
Na bagnecie to do wskażnika minimum to same masło
Zdarza się nie przeczę są tacy ludzie . Dobrze było by zobaczyć co w kompie piszczy czy coś się pojawia , chodź nie wydaję mi się żeby coś wywaliło przy tej usterce . Masła na korku oleju nie będziesz miał ponieważ masło powstaję w wyniku nie dogrzania silnika .
bo silnik ma 200W mocy i 2750RPM Wykres momentu obrotowego w funkcji obrotów by się przydał oraz średnica kółka napędowego (nie mylić z obwodem). A określenie "moc na kole" to masło maślane.
Taki silnik DC robi u mnie za wiertarkę do PCB. Z wiertłem na grubym trzpieniu idzie jak w masło :)
Witam, czy ta poduszka kwalifikuje się do wymiany? Objawy : Na zgaszonym silniku biegi wchodzą "jak w masło" na odpalonym problem z 1,2 i wstecznym. "chorbotania" / zgrzytów nie ma. Podczas jazdy przy hamowaniu jedynka też bez problemów (kiedy czuć lekko przeciążenie w przód) Podczas puszczania gazu np. na 5 biegu widać ruch gałką od zmiany biegów tak...
Witam,podłącze sie pod ten temat bo właśnie zamierzam też wymienić silnik w berlingo 1.4 99r. raczej na taki sam by nie trzeba było kombinować.Ma jakąś wade bo wymieniłem uszczelke pod głowicą i znowu zaczyna brać płyn i robi sie masło pod pokrywą zaworów.Czy silnik od peugeota 206 napewno będzie pasował ?od 206 są tańsze niż od berlingo ale jakiś sprzedawca...
Volvo fm z pompą hydrauliczną zamontowaną do silnika przy pompie hydraulicznej Czyli? Bo to co opisujesz to "masło maślane". Pompy o takiej konstrukcji miały różne zastosowania, najczęściej elektrozawór regulował wydajność pompy i tu już sterowała tym odpowiednia elektronika.
Kłopot jest w nazewnictwie (polskim i angielskim). U nas dawna "maszyna synchroniczna" to ich silnik krokowy (kwadrat), BLDC (trapez), PMSM (sinus). Cała nowoczesność tkwi w sterowniku. Przy dobrym sterowniku nawet silnik krokowy idzie jak po maśle zachowując pozycję, prędkość i przyspieszenie. Dlatego najlepszym kompromisem (ekonomicznym) jest BLDC....
Efekt nie dogrzanego silnika , niskie temp. i małe przebiegi. Normalne. Jaka uszczelka , normalny objaw przy takich warunkach i eksploatacji.
Masło kosztuje 6 zł, a ja mam w zasilaczu portfelu 5 zł. Czy to wystarczy? To jest problem znacznie bardziej skomplikowany, najtęższe umysły profesorów wysiadają, kiedy ktoś zada pytanie, ile razy większą wydajność powinien mieć zasilacz impulsowy do silnika 6 A. :) A mówiąc na serio, jak się nie zmierzy, ile silnik ciągnie na rozruchu, to się nie...
Silnik nigdy nie pałowany a obrotomierz zamknięty :)
Kolejna rzecz to olej w silniku. Jeśli masz zwykły to przy -10 robi się pewnie masło.
Czy takiej informacji nie da się "wyciągnąć" z prądu dolnych kluczy? Trochę obok tematu: "procesor sygnałowy DSP", "sterowanie FOC" to coś jak "dioda LED", czyli elektroniczne "masło maślane".
Przedmuchy na wtryskach powodują masło w oleju może czujnik brudny lub magistrala zapchana albo już po silniku.
Zalezy ile tej mazi jest i czy dany delikwent potrafi sobie ocenie czy duzo czy malo. A sprawa nr dwa to czemu czesc cc tej mazi nie ma? a o trzecie wiesz jak silnik cierpi jak taka maz sie dostaje np na panewki albo na popychacze chydrauliczne? Ta maz nie jest tylko na korku lecz rozlozona na calym silniku.
Dzięki za pomoc :) Wziąłem tego Hortmasza, silnik potwór, mam na działce kretowiska, trochę kamieni, 5000 m2 koszenia, a idzie jak w masło. Minus trochę za plastiki, np. przy wyrzucie bocznym. Ogólnie, dla mnie baja.
Jest masło pod korkiem oleju? Śmierdzi paliwem olej albo spalinami?
To zależy też od samego materiału na łańcuch itp. W silniku Skody (1.3 MPI) łańcuszek zaczął się odzywać przy prawie ćwierć miliona kilometrów. Co ciekawe, po wymianie na "nowy", więcej jak 60.000km się nie przejedzie :) . Ot, łańcuchy z masła.
Tylko tutaj po przekręceniu zapłonu bo chwili gaśnie jedynie kontrolka poduszki powietrznej (która też nie gasła ale po podłączeniu komputera udalo się zgasić ), Kupilem tego chevroleta z uszkodzoną uszczelka pod glowica (sprzedawca poinformował o uszkodzonym silniku - obudowa termostatu rozerwana i masło w jej okolicy )(brak oleju w misce oleju i podczas...
Nie dolewałem płynu na gorącym silniku, wiem uszczelka na bank i planowanie lub wymiana głowicy tylko boję się, że zatarły się łożyska lub wał i co tam jeszcze jest bo silnik stracił moc o połowę i w silniku dużo wody zmieszało się z olejem i jest "masło". Co tu dużo mówić trzeba rozebrać cały silnik.yle dobrze że stało się to w drodze do domu i teraz...
Słyszałeś o mobil 1 peak life 5w50 ? Słyszałem.Pytanie, czy robisz na codzień przy samochodach, czy z doskoku? U mnie mobil "parę lat pracował" na swoją opinię. Rozbierz jakiś silnik, który na tym maśle zrobił 10tys i zobacz jaki jest nagar na ściankach bloku i szlam w misce. O dieslu nie wspomnę.
Witam, posiadam auto Fiat Stilo 1.6 16v. Auto ma przejechane 224500, benzyna bez gazu i mam takie pytanie: kopci na rozgrzanym silniku, ale nie aż tak mocno. Czy mam wymienić pierścienie i uszczelniacze, czy kupić inny silnik? Olej pobiera, bo muszę dolewać. Płynu nie ubywa, ani nie powstaje masło, ani się nie przegrzewa, tylko kopci i nie wiem z czego...
A ile robisz kilometrów dziennie? Jeśli robisz parę kilometrów to silnik sie nie dogrzewa i dlatego powstaje "masło" na korku. A jeżeli robisz dużo kilometrów to może być uszkodzona uszczelka ,tak jak kolega JanuszJ26 napisał.
Wymień filtr oleju bo zakatujesz silnik. Ten kisiel z oleju i płynu okleja się na filtrze zmniejszając jego przepustowość, olej idzie na silnik by-passem pomijając filter - silnik smarowany niefiltrowanym olejem. Zużycie silnika błyskawiczne. Aż tyle się tej mazi nie odkłada, żeby zapchać filtr oleju, filtr oleju czysty był zawsze. Masło robi się tylko...
Znawcy technologii olejów wiedzą, że każdy olej można zregenerować do dowolnych parametrów. A zjełczałe masło lub smalec też mi zregenerują ?
Jak wygląda bagnet od oleju? Są takie testy do sprawdzania szczelności głowicy (https://allegro.pl/oferta/tester-szczel... Na razie nie...
Żadnych nowości nie wniosłeś do tematu. Masło trochę maślane kolego bez urazy. Chałmeny $$ śpiewa vag za test komponentów ?
I zamarzało, była akcja serwisowa, te cienkie miały taki baniak na przewodzie odmy, ten baniak zamarzał, a raczej to masło w nim i go rozsadzało, był zastępowany zwykłym wężem gumianym. Tak się dzieje w dwucylkindrowym silniku, też to miałem jak jeszcze jeździłem bisem.
olej który mam wlany spełnia normy... tylko chciałem dolać bo miałem mało, nie zauważyłem po prostu czy na opakowaniu jest napisane diesel czy nie.... i tym sposobem kupiłem ten sam olej co mam w samochodzie tylko do benzyny i stąd moje pytanie czy to nie zaszkodzi silnikowi, nie zrobi się jakieś masło, czy po prostu przez to nie narobię problemów tylko...
Może nie to forum wybrałem ...... Chyba dla serwisanta ksero to "bułka z masłem"
A czym że on mógł być brudny ? Trochę sadzy z dna garnków to mokrą gąbką przy codziennej "lustracji" się usuwało. Te pierwsze (najgorętsze) zawsze były super czyste, tam temperatura usuwała wszystko. Były cztery stanowiska na gary. Pierwsze dwa szare (kontakt z bezpośrednim ogniem od spodu), trzecie czarno szarawe i czwarte czarne (najzimniejsze). Przecież...
Witam Może ktoś z Was miał podobnie bo powiem szczerze że już nie wiem co robić. Moje autko mam dopiero rok jednak zauważyłam ostatnio ze zaczął kopci na biało, do tego ubywal płyn z chłodnicy i olej. Oczywiście w silniku tak zwane masło czy jak to się tam mówi. Zrobiłam test uszczelki... Kolor się zmienił, więc samochód zaprowadził do mechanika ten...
Hejka mam pytanko do was dwa lata temu wymieniłem w silniku 1.6 AKL uszczelkę pod głowicą i nie wiem czy od początku czy jakoś teraz się zaczęło to ale zauważyłem bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym ( od remontu co ileś tam tysięcy km dolewanej lekko płynu do chłodnicy bo ubywało) teraz pytanie czy teraz lepiej znowu zrobić jeszcze raz remont silnika...
Witam, Zrobiłem płukankę środkiem TEC2000 i zalałem silnik syntetykiem Valvoline 5W30 Niestety po sprawdzeniu kompresji na cylindrze nr 2 jest tylko 8bar na pozostałych 14bar a na jednym nawet 16bar sprawdzane na ciepłym silniku. Na korku oleju wydziela się tzw" masło" czy przyczyną możne być uszczelka pod głowicą czy raczej pierścienie poszły ? Po...
Cześć, w silniku 2,5 DCi G9U 754 rocznik 2005 ucieka mi płyn chłodnicy i do tego jest masło pod korkiem wlewu oleju. Zbiorniczek wyrównawczy czysty, ciśnienia w układzie nie ma, silnik nie dymi. Ostatnio odpowietrzyłem układ, zalałem płyn na maxa i tak samochód stał tydzień i nic nie ubyło, potem przejechałem 20km a w zbiorniczku pusto. Gdzie poza UPG...
Witam DIZZI. Mam jeszcze problem z tą samą renówką bo znika mi gdzieś płyn chłodzący. Czy możliwe jest że przez sprężarkę powietrza dostaje się on do silnika? Bo jest jakby za dużo oleju w silniku, ale nie jest on jak np. masło, czy spieniony, jest to zwykły czysty olej. Przewody są suche. A i to nie uszczelka pod głowicą.
Witam ponownie. A więc mechanik posprawdzac przy mnie. Odma była czysciutka. Zalalismy nowym olejem nowy filtr i silnik pracuje. Jakieś sugestie czemu mogło wypluc olej bagnetem i masło pod korkiem?
Witam, citroen jumper 2004 2.2HDI/ Przygotowujemy auto do wymiany sprzęgła i wystąpił taki problem, że nie da się wyjąć skrzyni biegów. Wszystko jest odkręcone, skrzynia obraca się wokół własnej osi, wysunęła się jakieś 4cm i nic. Po prostu dalej jakby ją coś trzymało. Czy coś w tym aucie jest innego o czym trzeba pamiętać? Coś co może blokować skrzynie?...
A zobacz czy nie masz masła zamiast oleju, może złego dolałeś, przy wymianie był inny trochę zostało i się zrobiło masło. A efekt jest taki, że smarowanie do kitu, silnik się kończy. Ale wolę, by to była inna usterka, łagodniejsza :D
Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą: biały dym z wydechu lub "masło" pod korkiem wlewu oleju lub wzrost poziomu oleju albo płynu chłodniczego , czasami na zapalonym silniku w zbiorniku wyrównawczym pojawiają się bąbelki. Sprawdż.
Auto jak w temacie model silnika ABS 92r. jeszcze kilka dni temu chodziło jak igła. Ale około 3 dni temu coś się stało. Otóż silnik nie trzyma obrotów, tzn, uruchomię silnik to muszę trzymać pedał gazu aby nie zgasł, jak puszczę to gaśnie zarówno na benzynie jak i na gazie... Przedtem trzymał idealnie - zarówno na beznynie jak i na gazie.. Ponadto gdy...
Gniazda pompowtryskiwaczy były powybijane. Przepuszczało rope do oleju. Chciala sie rozbujać samoczynnie ale jej nie dalem. Przy 4000 obr. Trzęsło budo co jakis czas, co dwa tysiące wymiana uszczelniaczy, wycieraly sie. Wchodziły w głowice jak w masło.
Może w końcu zdecyduj się co chcesz zrobić , najpierw sterownik silnika krokowego z potencjometrem teraz dekoder stosowany w modelarstwie kolejowy DDC a na koniec z tego dekoder sygnału RC . Napisz co chcesz faktycznie zrobić wykorzystując silnik krokowy bo jak na razie to "masło maślane" z tego wyszło . Napisz co masz za silnik krokowy unipolarny /...
W ramach zakończenia tematu. Dziękuję wsyztskim za pomoc. Spostrzeżenia były słuszne. Zamontowałem nowy kalkulator ABS i wszytsko wróciło do normy, no prawie. Kalkulator silnika się oblokował, ale został jeszcze zablkokowany immobiliser. No ale to to małe piwo. Wyjęcie BSI, zczytanie PINu i programowanie kluczyka. Poszło jak po maśle. Jak dla mnie to...
Laptopa z oprogramowaniem do Diego mam ale co z tego jeśli w tej hu... instalacji nie można się z nią połączyć bez uruchomienia silnika na benzynie - ot takie masło maślane - instalacja zasilania alternatywnego całkowicie zależna od instalacji zasilania pierwotnego - totalny bezsens !!!! Po przekręceniu stacyjki centralka tylko mrugnie i tyle nie zdąży...
widziałem przytarte silniki Fire z przebiegiem 100tyś, ale przytarte na tłokach, potem to poprawili dodając natrysk na tłoki/cylindry od spodu, tak czy siak, to by nie powodowało spadku ciśnienia oleju pytanie które to jest jego 100tyś... olej po 1.5 roku tak czy inaczej należało by wymienić, no i filtr oczywiście, można rozkroić stary filtr i zobaczyć...
To może oświecisz , jakie mogą być niedomagania wtryskiwaczy , bo to co napisałeś , to jak masło maślane? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic48...
masło oleju masło silnik masło korkiem
pl2303 ft232 pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot podajnik ręczny
samsung ww90ta046aep samsung ww90ta046ae
Niskie ciśnienie oleju w Hyundai i30 1.4 benzyna Jak uruchomić Hondę Civic 2006 bez kluczyka?