Wykonaj pomiary poboru prądu. Ile pobiera bez uruchomionych urządzeń?
Pierwsze co to sprawdź napięcię akumulatora, jak stoi pod blokiem to mozesz spróbować poprosić jakiegoś sąsiada zeby pomógł odpalić na kable. Druga sprawa, bak masz zamykana na kluczyk ? Czy każdy moze sobie podejsc i spuścić paliwo ?
Witam zmierz napiecie dokładnie na slupkach nie na klemach przy odpalaniu, sprawdz czy kolor elekt. w wszystkich celach jest jednakowy, sprawdz poziom elektrolitu i w razie braku dolej wody destylowanej, podładuj go i sprawdz czy laduje sie (gazowanie) czy tylko prostownik chodzi na luzie, jak to nie wyda to jest po prostu oberwana cela i akum. nie...
Jest może jakiś pobór tego radia na wyłączonym? Co do Akumulatora to wystarczający.
Uszkodzić to się raczej nic nie uszkodzi - problem jest innego rodzaju: Matiz ma tak mikroskopijny akumulatorek, że jako dawca się nie nadaje ;)
zrobić odcięcie przepływu prądu na + Rozrusznik ma 800W czyli podczas jego pracy, Twoje "odcięcie przepływu" musi wytrzymać min. ok. 70A czy to jest bezpieczne? Jeżeli zostanie prawidłowo wykonane to tak. czy jest taki przełącznik Poszukaj odłączników stosowanych w samochodach ciężarowych/busach by go zamontować w kabinie W takim przypadku potrzebujesz...
Uszkodzone diody w alternatorze mogą rozładowywać akumulator. Nie zostały kiedyś na chwilę zamienione klemy bądź akumulator nie został odpięty na odpalonym silniku? Sam brak ładowania nie jest w stanie spowodować rozładowania akumulatora w kilka minut, bez ładowania można przejechać kilkanaście kilometrów i auto będzie normalnie odpalało przy sprawnym...
masa zdaje się byc oki (róznica 0,05V miedzy samy aku, a + aku i masa silnika). Znalazlem jakies 2 druty co prowadza od karoserii do czegostam i tez masa oki(gubi 0,05V). Alternatora masa gubi tylko 0.05V jak wyzej. Znajomy mi powiedział, że poprostu ten askumulator rypniety jest. Dlatego świruje z tym ładowaniem, bo mniejszym pradem zaczyna łądować....
Z tym napięciem to jeszcze jest w normie. Matiz to mały silnik i akumulator. Ja nie widzę nieprawidłowości. Jeszcze dla uściślenia 2 pytania... 1. Ile lat ma akumulator? 2. Jeżeli auto przez 3 tygodnie odpala, ana początku 4 się postawi Auto jest jeżdżone cały czas czy "stoi" nieodpalane? Jeśli na drugie pytanie odpowiedź brzmi że stoi to ja Ci odpowiadam:...
wygląda jakby z akumulatora wydostawał się elektrolit a postaci "pary" ładowanie nie jest podwyższone :?:
Tak jak napisałem wyżej bezpieczniki powinne być na wiązce idącej do centralki (czarne pudełko) . Nie chodzi też o używanie radia tylko oto czy jest włączone w instalację samochodu.
Najważniejsze jest to żeby kupić akumulator "świeży" a nie leżakowany niewiadome ile i w jakich warunkach w sklepie, zazwyczaj akumulatory w promocji do takich należą. No i przed montażem nowego akumulatora proponowałbym przyjrzeć się instalacji (wyczyścić wszystkie masy oraz zmierzyć jakie napięcie daje alternator w połączeniu z nowym akumulatorem).
W dzisiejszych akumulatorach nie ma sensu reanimowania starego grata . Są praktycznie bezobsługowe , mało który ma dostęp do elektrolitu no i całkowicie nie rozbieralne . Metod jest wiele na jego tymczasowe ożywienie z mniejszym lub większym skutkiem . A co będzie jak stracił połączenie między celowe na mostku ?? Tego nie naprawisz żadną metodą odsiarczania...
Ale jaki to model wkretarki ? Tak jak w makicie (akumulator w rekojesci) ? Bo jak nie to potrzebujesz bms-a.
To nie jest tak mało, akumulator powinien być doładowany.
Zawory trzeba wyregulować i będzie cacy .
#1 Padnięty akumulator
Nie do końca zgadzam się z przedmówcami. Typowy akumulator do Matiza ma pojemność 35Ah. Powiedzmy, że bez problemu można włożyć akumulator o pojemności 40 Ah. Natomiast instalowanie akumulatora o większej pojemności, może powodować że będzie on permanętnie "nie doładowany". Teoretycznie pojemność akumulatora jest dobrana pod instalcje w samochodzie...
Starsze akumulatory szybko osiągają zadane napięcie a nadal nie są naładowane Ładowarki automatyczne wyłączają ładowanie po osiągnięciu zadanego napięcia kiedy akumulator potrzebuje jeszcze tego prądu... Ogólnie jestem za pilnowaniem czasu ładowania i prądu lądowania
Auto odpaliło i po przejechaniu 5 km dusiło się przy dodawaniu gazu, aż w końcu stanęło. Doładowałem akumulator i po kolejnych 5km. to samo. Dlaczego doładowujesz akumulator ? 2. Podczas testowania wjechałem na wertepy i najpierw podświetlenie wskaźnika temp. silnika (prawy zegar) zaczęło migać, aż w końcu zgasło. W czym problem? 3. Wydaje mi się,...
Matiz.
Wiem, ze nie jest to najlepsze rozwiazanie, ale nie ujalbym tego w ten sposob, ze jest glupie. Moim zdaniem to rozwiazanie dla amatorow, nie miejacych dosc grubego portwela na zakup profesjonalnego naglosnienia z tuba czy innymi wooferami. W konfiguracji zostana 2 glosniki przednie wbudowane w drzwi, takie byly przy kupnie samochodu, a zestaw creative...
Mierzyłeś na akumulatorze ,czy na silniczku wspomagania. 11,40V to trochę mało. Podmień akumulator ,sprawdź punkty masowe.
w rzadnym aucie nie powinno się ładować akumulatora bez odłączonych odbiorów ,zdejm jedną klemę Możliwość uszkodzenia "elektroniki"
Sprawdź miernikiem czy czerwony jest "+" akumulatorka a czarny "-" tak jest standardowo ale dla pewności. W załączniku przesyłam opis podłączenia. http://obrazki.elektroda.pl/9337963300_1...
Witam , kilka dni temu dwukrotnie akumulator rozładował się do zera , zrobiłem pomiar multimetrem i okazało się że była to wina radia. Po 4 dniach ( dzisiaj) , próbuje odpalić i nie daje rady, paliwo jest , kontrolki świecą ale tak trochę słabiej, akumulator ma 6 miesięcy. Co może powodować rozładowywanie akumulatora ?? https://filmy.elektroda.pl/22_1341320118...
Jeżeli mierzysz pojemność akumulatorów, to w miarę możliwości mierz takim prądem, jaki będziesz pobierał z akumulatorów w czasie pracy. Ja akumulatory 18650 mierzę prądem przynajmniej 1 A. 500 mA na akumulator 3 Ah to według mnie trochę za mało. Chociaż akumulatory wyglądają na niezłe.
Przed diagnostyką sprawdz naładowanie akumulatora.
Witam Posiadam wzmacniacz axton c500 4X70 W. Samochod w ktorym bedzie zamontowany wzmacniacz to Daewoo Matiz z akumulatorem o pojemnosci 28AH (takie oznaczenie wzialem z netu) i teraz pytanie czy alternator nadazy ladowac akumulator aby napiecie w akumulatorze nie spadlo,chodzi mi o to czy akumulator nie wyczerpie sie mimo tego ze bedzie ladowany przez...
Tak, immo - rozmarzyłeś się nie powiem. Zasilanie do cewki dochodzi w ogóle?
szyby elektryczne w matizie zasilane sa z bezpiecznika F3 30A, ktory znajduje sie w kabinie pasazerskiej, z lewej strony. wystarczr podlaczyc tam stale 12V (z akumulatora, pomijajac stacyjke) i juz.
Przyczyn może być wiele np niesprawny akumulator, mało płynu w układzie, uszkodzona pompa, może jakiś wyciek?
Spróbuj podpiąć drugi akumulator i zobacz efekt.Podejrzewam przerwe między celową.A ilu lletni jest twój akumulator?
To będzie dobre przed snem Opowieść z dwóch odcinków https://youtu.be/Y20Oyr3RlaI 20min - będzie mało, bo akumulator dużo traci podczas postoju. Centralny, alarm, radio, immo, kamerki, to wszystko zjada prąd, który należy uzupełnić w min 120%
Akumulator sprawdzany w spoczynku? Czy pod obciążeniem? Sprawdzałem akumulator w spoczynku oraz oczywiście po włączeniu świateł, bo właśnie wtedy owa kontrolka się wyświetla, ale napięcie nie spada drastycznie, trzyma się około 11v po włączeniu świateł. Na włączonym silniku? To o wiele za mało. Akumulator w spoczynku powinien mieć 12,4-12,6 V. Jak...
Witam Na początek pisownia i polskie litery Potem kontrola elektrolitu w akumulatorze. Pomiar poboru prądu "spoczynkowego" auta. Kontrola ładowania (14,4V na odpalonym silniku) Pozdrawiam
Mało te akumulatory, to raptem 2.4KWh jak je spompujesz do 10.5V Musisz mieć chociaż 8-10 KWh w tej Twojej elektrowni żeby nie zabić w krótkim czasie akumulatorów.
No raczej nie, te KFX to jak widać są akumulatory rozruchowe i gwarantowana liczba cykli to tylko 3000, mało.
na płytce pilota masz nazwę producenta AMT. Żeby zaprogramować pilota musisz znaleźć centralkę alarmu. Na płytce centalki jest switch, który należy wcisnąć na 1s, następnie dwukrotnie nacisnąć dowolny przycisk pilota.
Taki moduł jest sterowany przez podłączone do niego urządzenie obsługujące QC 3 i naprawdę nie wiem czy bez tego przekaże więcej niż standardowe 5V 1A. Może 2,1 A ale to i tak mało.
1 V to za mało.
Wcale nie bzdura Kolego, zależy od uszkodzenia akumulatora.
Witam A o jakiej pojemności chciałbyś ładować akumulatory? Tam podają max 0.6A, 'troszku' to mało jak na akumulator pokazany na foto ;)
Witam. Mój "problem" polegał na tym że padł mi akumulatorek (kontrolki świeciły ale nie zapalał-kontrolki przygasały) więc poszedłem do sklepu i kupiłem nowy .Więc przerwa w "dostawie" prądu trwała może 5 minut (jak do tej pory nic się ciekawego nie pojawiło) i właśnie stąd się wzieło moje pytanko odnośnie tego odpalenia i czekania aż sie nagrzeje i...
Co zrobić gdy mój Matiz nie odpala ? Nowy akumulator, wczoraj normalnie przyjechałem z pracy, a dziś rano nawet nie kręci.. Co mogło się stać?
Wygląda na to, że ten układ z diodą służy do tego, żeby w razie zaniku napięcia zasilania ładowarki zapobiec niekontrolowanemu rozładowaniu akumulatora przez obwód ładowarki. Taki "zawór zwrotny". Wadą tego prostego rozwiązania jest właśnie spadek napięcia na diodzie, przy tak niskich napięciach to 0,7 V jest znaczną wartością niestety. Nieobciążona...
Warto też spróbować "zaprogramować" obroty biegu jałowego. Trzeba przekręcić kluczyk w stacyjce (bez rozruchu) tak żeby zaświeciła się kontrolka "check". Odczekać 10 sekund i wyłączyć stacyjkę. Znowu przekręcić kluczyk i na moment zakręcić rozrusznikiem (bez odpalenia - jak odpali nic nie szkodzi). Wyłączyć stacyjkę, włączyć i normalnie na chwilę uruchomić....
Zastanawiam się nad wykorzystaniem go do budowy prostownika Ile A prądu z niego uzyskasz? Raczej niewiele. Za mało aby ładować akumulator o pojemności kilkadziesiąt Ah.
Połączenie przewodów przy klemie + lub uszkodzony alternator
Kolega patrzy i nie widzi: 1. Napięcie ładowania przy pracy buforowej jak w UPS: 13.5V - 13.8V 2. Napięcie ładowania przy pracy cyklicznej 14.5-15V. Napięcie ładowania z punktu 1. akumulator osiąga po ładowaniu w UPS. Ma to na celu ograniczenie strat wody elektrolitu, ale akumulator nie jest naładowany w 100%. Napięcie ładowania z punktu 2. akumulator...
Podłączyłem odwrotnie klemy akumulatora w samochodzie Daewoo Matiz i nie chce zapalić.
Jeżeli w tych filmach, prowadzący podłączyłby sprzęt, wymierzył pojemność inną niż deklarowana, zgodnie z dokumentacją producenta, to ma to coś wspólnego z tematem. Show o tym, jak dystrybutor potencjalnie oszukuje klienta. Pewnie tak się zdarza, ale inżynieryjnych faktów w tych filmach jest mało.
Po uprzednim rozłączeniu silniczka szyby podaj na niego 12V z akumulatora. Zaraz po domknięciu rozłącz napięcie by niczego nie przeciążyć.
Może to być wina akumulatora. Nie napisałeś jaki tam jest akumulator - LiIon/LiPo? 2 V napięcia to stanowczo za mało dla takiego akumulatora, zaś 6,54 V to stanowczo za dużo. Jeżeli są tami inne akumulatory, to górne napięcie może i jest w porządku,ale wtedy 2 V to beznadziejnie mało. Wymień akumulator, sprawdź układy ładowania i zabezpieczeń (PCM)....
Podładuj akumulator przez 10 godzin pradem 1/10 pojemnosci akumulatora (czyli 46 AH -4.5 A) Pozdrawiam Tak, zgoda, prąd doładowania nie większy od 1/10 poj. akumulatora, ale Matiz ma oryg. akumulator 28 lub 32 Ah, więc prąd ładowania będzie mniejszy
czy jest jakiś sposób aby poza serwisem w domowych warunkach skasować zapaloną kontrolkę poduszki w Maiz Life?,. błąd się pojawiał po rozładowaniu akumulatora.
Tak mała pojemność aku z motocykla (o ile jest sprawny) nie uszkodzi ani alternatora ani regulatora napięcia, ale 2 min. to zdecydowanie za mało.
Papier ścierny 120 i przeszlifuj do czystego metalu końcówkę masową na rozruszniku i alternatorze (ma być czysta miedź lub aluminium) możesz dodać miedzianego smaru, zabezpieczy przed korozją i poprawi kontakt. Zmierz napięcie na klemach podczas pracy oraz na alternatorze. Może być że alternator już wymaga regeneracji bo nie doładowuje akumulatora....
Witam,kolego miałem taki sam problem z matizem,pomogło zwykłe odłączenie akumulatora na parę minut.Zobacz może u ciebie pomoże. :)
Wytrzymać wytrzyma - te Mio mają porządne akumulatory, które nadal są dostępne. Temperatur też nie ma się co bać - miałem swego czasu P350 i wytrzymał skandynawskie zimy w schowku auta i Chorwację też przeżył.
Więc - na początku - spróbowałbym zastosować 4 akumulatorki 1.2V (Ni-Cd, NiMH) o odpowiednio dużej pojemności. Jeśli to za mało, to akumulatorek żelowy, ale 6V z szeregową diodą prostowniczą, obniżającą napięcie. W ostateczności (gdyby jednak wartość i stabilność napięcia okazały się istotne) - skorzystałbym z przetwornicy. Pozdrawiam. ps. znowu równoczesne...
Piasek kompletnie się do tego nie nadaje, ma za małą "pojemność cieplną". Każdy może to zauważyć na słonecznej plaży. W słońcu nie można stanąć bosą stopą na piasku a woda wydaje się chłodna, po zachodzie słońca piasek jest zimny a woda wydaje się ciepła. Całe ciepło z piasku ulotniło się. Woda jest o niebo lepsza. Albo jakiś szamot czy coś w tym stylu,...
Ja w końcu zamówiłem 2 x 18 Ah, rozmiarowo dobrze będą pasowały. To chyba nawet za dużo ale przynajmniej będzie komfort że nie zabraknie prądu na długim spacerze. Chociaż przy Twoich 4 akumulatorach to i tak mało :)
Po prostu nie odbija ci sprężyna, stacyjka do wymiany bo zepsujesz rozrusznik i akumulator.
Ma akumulator czy kondensator - może tutaj jest problem ?
Mam problem. W Matizie rozładował mi się doszczętnie akumulator. Po podładowaniu nie świeci kontrolka immobilizera oraz nie włącza się kontrolka check eng... Rozrusznik kręci ale nie można odpalić silnika. Po przekręceniu kluczyka słychać jednak pompę czyli chyba działa. Proszę, napiszcie co może być przyczyną tego stanu rzeczy i co można z tym zrobić?...
Kolego, czytaj ze zrozumieniem, mało paneli i akumulatorów... Potrzebujesz ok 75W, przy 24V to ponad 3A. Akumulatory 100Ah pozwolą na dobę pracy... I nie licz codziennie na słońce.
witam mam problemik i proszę o pomoc ,kupilem matiza 2000rok i gubi gdzieś prąd tzn rozładowuje akumulator i ie ma ładowania sęk w tym że alternator jest ok bo zawozilem juz go do elektryka,i wlaśnie wtedy gdy wykręcilem i ponownie włożylem alternator przez okolo tydzień autko nie zawodziło i po tygodniu dzieje sie to samo plisss pomórz ktoś gdzie szukać...
Problem rozwiązany ale pozostaje jeszcze kwestia akumulatora. 4 lata to mało dla akumulatora - powinien pochodzić około 15 lat a 10 to minimum. Ładowanie małym prądem przez długi czas jest niewłaściwe, może stąd problem z akumulatorem. Rozładowany akumulator powinno potraktować się dość dużym prądem, dla 120Ah to będzie na początek nawet 25-30A pilnując,...
Zciąg pasek alternatora i sprawdź czy oś alternatora się swobodnie obraca,nie wydaje dziwnych dźwięków i nie ma luzów. Możliwe ,że skończyły się łożyska
6 godzin to za mało dla głęboko rozładowanego akumulatora. Prąd jak najbardziej normalny. Musisz jednak koniecznie postarać się o miernik, by napięcie ładowania nie wzrosło za dużo, a będzie rosnąć w miarę ładowania.
Chciałbym zrozumieć logikę uruchamiania AM i kończenia pracy. Jeśli można jeszcze to się wtrącę. W instrukcji mojego MIO spirit 7500 stoi, że krótkie wciśnięcie przycisku ON/OFF powoduje uśpienie urządzenia. Dłuższe wciśnięcie (ponad 2 sek) powoduje całkowite wyłączenie. Umnie to działa. MIO leży nieraz ponad tydzień w schowku i po uruchomieniu nie...
witam.zalozylem sobie ostatnio to radio do matiza.lecz zauwazylem pewnien problem. otoz po kilkunastu(!!!) minutach sluchania plyty(na wylaczonym silniku) mam problemy z odpaleniem msamochodu.wyglada to tak jakby moj kenwood byl bardzo pradozerny,moze nawet za bardzo. niby on ma 4x40 Watt maximum,wiec to jest ok 10 A.przyjmujac ze matiz ma akumulator...
Ładuj z mocą wodospadu... Ładowarka wykrywa spadek napięcia akumulator? Chodzi o tzw. minus delta V. Jeśli tak to ustaw większy prąd ładowania czyli 1A. 100mA to za mało.
"Kłopoptliwe trafo" waży jakieś 150 - 200g, raczej mało w porównaniu do akumulatora ...
Dzięki " bblo" .Uczyniłem jak napisałeś i...BINGO !Samochód zapalił za pierwszym podejściem.To podobno dobra metoda,potwierdził ją mechanik z serwisu gdy zajechałem na kontrolę akumulatora.Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem.Drag.
Czy naprawdę nie ma nikogo kto by tą nawigację rozbierał i wymieniał akumulator?
Ok 300zl. Zostaw immo w spokoju i kup sobie nowy akumulator.
Jeśli chcesz mieć akumulator dalej powinieneś użyć przetwornicy do ładowania akumulatorów li-ion 5V-4.2V. Napięcie ponad 5V jest też raczej za duże i wiele urządzeń przy takim działać prawidłowo nie będzie. Jeśli Twoja ładowarka daje tak jak mówisz 5.5V(powinno być 5) to połączenie dwóch diod prostowniczych(ew 2 prostownicze i schotky) w szereg mogłoby...
Nie mozesz rozkrecic i zobaczyc jaka masz tam baterie? Musisz kupic przewod z bardzo malym wejsciem hdmi! -> Google -> kabel hdmi micro hdmi sa na allegro z micro hdmi do zwyklego.
elektryka padnieta
A jaki w tym Polo 1.1 jest akumulator, że wymaga prądu ładowania 15A? 150 Ah nie mają nawet niektóre dostawczaki. Prostownik z pierwszego posta ma napisane "5 Ah", nie "5 A" jak twierdzi sprzedawca. To oznacza, że prąd ładowania będzie w okolicach 0,5 A, czyli zdecydowanie za mało do akumulatora samochodowego (chyba, że mowa o ładowaniu podtrzymującym,...
Daj sobie spokój z tymi żelowymi, drogie są. Weź standardowy aku, największą pojemność jaką dostaniesz za te 400zł, pozostaje jeszcze budowa/kupno systemu ładowania z samochodu bo podłączenie bezpośrednie jest mało realne.
Sam kontroler pobiera 10mA to bardzo mało. Dlaczego chcesz go odłączać?
Immobilizer został skutecznie odcięty ale tylko do pierwszego rozłączenia akumulatora.
Co innego CWU a caly dom. Wówczas trochę za mało tych akumulatorów.
Poczytaj błędy jeżeli jeszcze jest komunikacja
To się rozchodzi żeby sprawdzić tą turbinę co ona daje. Inna sprawa że 14 v dla akumulatora to trochę mało.
Akumulator jest wystarczający do tego pojazdu. Kontrolki świecą po odpaleniu? czy zmieniłeś akumulator? bo trochę mało danych. Pozdrawiam.
Brak masy na silniku, I nie słuchaj bzdur o zepsuciu akumulatora. Kupić plecionkę, taką jaka występowała w "maluchu" lub dołożyć porządny kawałek przewodu łącząc bezpośrednio minus akumulatora z masą silnika.
dobrze myślałeś przeprowadż zasilanie od akumulatora i będzie najpewniej a robisz to tak bierzesz 2 kable grubości 2mm" przeprowadzasz je przez komorę silnika przez jakąś zaślepkę gumową podpinasz do akumulatora oczywiście poprzez bezpiecznik 10a pezpiecznik dajesz na + gdzieś w komorze silnika (koło akumulatora) i gotowe w środku chyba sobie poradzisz...
Ten typ tak ma. Trzeba wykasować błędy.
Popsuł się Sprawdź akumulator
Czy jeśli dostarcze napięcie mniejsze niż 4,2V np 3V - zwiększy się czas ładowania ogniwa czy poprostu będzie nie doładowany ? Czy napięcie akumulatora zmniejszy się z 3,6V do 3V ? Czy poprostu w akumulatorze będzie "mało" prądu :D? Takimi eksperymentami możesz zniszczyć akumulator. Nie należy dopuszczać, aby napięcie na wyprowadzeniach zbytnio spadało....
Padły akumulatory, dostępne są jeszcze NiMH ale chyba mało opłacalne.
Przed chwilą mierzyłem napięcie, bez odpalania i po odpaleniu, samochód stał od południa dzisiaj nie odpalany. Wskazanie na wyłączonym aucie 12,8V (stałe), po odpaleniu auta skoki napięcia 2V, 6V, 14,5V i tak w kółko. Podłączyłem drugi akumulator z drugiego swojego samochodu (tego passata B4). Wskazania akumulatora z Passata, który podłączyłem do Matiza,...
rzeczywiście błąd1500 siedzi zawsze w matizie i trzeba to traktować jakby go wcale nie było a kontrolka przez niego nie będzie się wcale zapalać.Natomiast co do błędów czujnika optycznego proponuję zdjąć kopułkę i sprawdzić wnętrze bo można tam zobaczyć niezłe spustoszenie i być może trzeba będzie wymienić kopułkę i palec. Jeśli jest czysto powinno...
Prąd 75A to zbyt mało do rozruchu silnika, jeśli akumulator całkiem padł.
Rzecz w tym ze jak odpali to chodzi elegancko tak wiec mysle ze moze byc to wina elektryki swiece lub zaplon przy dluzszym kreceniu czuc bezyne ale odpala z wielkim bolem dobrE ze nowy akumulator
Zmierzyłem napięcie na akumulatorze przy pracującym silniku i ładowania brak- 12V. To stanowczo za mało. Minimalne napięcie ładowanego akumulatora to około 13.7V Ewidentnie uszkodzony alternator, ewentualnie jego regulator. I jeszcze dlaczego prąd ładowania jest aż tak duży? To oczywiste, że w pierwszym momencie jest tak duży. Po prostu prostownik...
matiz akumulator alarm kontrolka akumulator matiz słaby akumulator matiz
wymiana turbo creative inspire p5800 subwoofer zgrzewanie drutu
Lokalizacja bezpiecznika sondy lambda w VW Jetta 2011 Kontrolka świec żarowych i nierówna praca silnika Diesla