Linka nie musi być pęknięta, zmieniają się z wiekiem i użytkowaniem długości samch linek, ich mocowań i pancerzy - w sumie daje to właśnie taką usterkę.
Witam!! Tak matiz zapamiętuje ustawienia krokowca , trzeba zresetować kompa , przez wyjęcie bezpiecznika lub akumulatora , potem , programowanie wolnych obrotów , w tej chwili nie ma dostępu do książki, i nie mogę niestety nic więcej napisać, z tego co pamiętam to po resecie, przekręca się kluczyk na chyba 10sekund, po czym wyłącza, ponownie wlącza...
powinienes miec jakas srubke ktora sie wykreca jezeli bedzie lecial olej jest ok jezeli nie to trzeba dolac
W moim Matizie nie działają żadne biegi na uruchomionym silniku. Na zgaszonym bez problemu można je wrzucić. Co sprawdzić w pierwszej kolejności? Linki, tylko które?
Jest jeszcze takie coś - co nazywa się zawór PCV . Zamontowany na przewodzie odpowietrzającym skrzynię korbową - plastikowe z jednej strony niebieskie . Widoczny po otwarciu maski , koszt około 25 zł .
Wydech podobno odpinali . Vakumetr nie wiem czy podłączali bo jak się na czymś nie do końca znam zostawiam fachowcom . Tylko , żaden z nich chyba nie potrafi się przyłożyć . Mniemam , że nie mają odpowiedniego sprzętu . Ale napewno nie wiem . Jestem gotów nawet w Polsce podjechać do fachowca bo mi portfel i auto siada .
synchronizator 2 biegu najprawdopodobniej do wymiany. Inne biegi wchodza bez problemu ? Ile auto ma przebiegu ? sprzęgło się nie ślizga ?
Warto też spróbować "zaprogramować" obroty biegu jałowego. Trzeba przekręcić kluczyk w stacyjce (bez rozruchu) tak żeby zaświeciła się kontrolka "check". Odczekać 10 sekund i wyłączyć stacyjkę. Znowu przekręcić kluczyk i na moment zakręcić rozrusznikiem (bez odpalenia - jak odpali nic nie szkodzi). Wyłączyć stacyjkę, włączyć i normalnie na chwilę uruchomić....
Sprawdż czy prawidłowo są naciągnięte linki (cięgna sterujące) pomiędzy lewarkiem a skrzynią.
Temat stary, ale dodam od siebie parę rzeczy. Po pierwsze tuleje gumowe, które się głównie w tych linkach zużywają, a zwłaszcza jak poleje się je płynem hamulcowym z uwagi na to, że są praktycznie pod zbiornikiem tegoż, są dostępne. Ich numer to 96879255. Linek z chevroleta, o których kolega wspomina nie ma możliwości założyć do matiza M100. Nie z powodu...
Masa jest podpięta do skrzyni.
Sprawdź czy przykręciłeś uchwyt spinający obie linki do obudowy skrzyni biegów.
Nie zalecam wymiany skrzyni biegów w Matiz-ie na skrzynię z Tico.
Wymieniłem zaworek PCV i obroty biegu jałowego ustały... Dzięki za pomoc
Jasne sprzeglo sie slizga :). W sensie obroty rosna a predkosc nie koniecznie. Aktualnie mam podciagnieta ta linke i jest wporzadku na razie. A moje pytanie czy moze sama wymiana linki moze pomoc? Czy takie objawy to rzeczywiscie wymiana calego kompletu sie szykuje? Nie chcialbym tego nie potrzebnie wymieniac
Przepatrz wiązki czy się nie przetarły na skrzyni i wybieraku biegów.
500 obrotów ? Trochę mało
Zmierz ciśnienie paliwa jakie dostarcza pompa do listwy wtryskowej, może już się kończyć pompa, albo zawór ciśnienia paliwa upuszcza zbyt wcześnie paliwo.
Mechanizm przy skrzyni biegów jest prosty jak konstrukcja wyżymaczki. Tam nie ma sie co zepsuc. Jedyne co psuje sie w Matiz'ach to linki lewarka zmiany biegów. Pracuje w ASO Daewoo i nie spotkałem sie z innym uszkodzeniem mechanizmu zmiany biegów. Może to, że przy wciśniętym sprzęgle "wypina sie" trudniej, to zbieg okoliczności ? Ta zależność występuje...
Albo masz zły manometr albo silnik szrot już ci pisałem.Po prosty ucieka po całości.Trochę na panewkach trochę na wałkach.Tak czy tak 0,3 to za mało.
Silniczek krokowy odpowiada wlasnie za wolne obroty w silniku. Steruje on uchyleniem bocznej przepustnicy która powodujac wiekszy lub mniejszy przeplyw powietrza daje mozliwosc regulacji obrotow. W niektórych samochodach zamiast silniczka jest zawór który sterowany jest przez komputer pojazdu sygnalem o zmiennym przebiegu wypelnienia i w ten sposób...
Tuż za dźwignią zmiany biegów, między fotelami.
Czyli być może coś się urwało miedzy skrzynią a drążkiem zmiany biegów. Trzeba to obejrzeć.
Też miałem kiedyś problem z tym, kupiłem wtedy zestaw naprawczy do przekładni skrzyni biegów. I było trochę lepiej,ale biegi jednak wchodziły mało prezyzyjnie Ale w końcu jak zmieniłem całą przekładnię na inną, to problem minął
Podobna do skrzyni nysa/żuk 3 biegi obadaj sobie bo masz to na żywo a na zdjęciach mało szczegółów
Świece,przewody,kopułka,palec(domyślam sie że też było sprawdzone), to podstawa daniel i ola pisze że sprawdzone i wymienione, tylko czy przed wymianą też tak się zachowywał? Może być sam aparat,cewka z tym że im większa prędkość obrotowa tym częstrze wypadanie zapłonółw. Szarpanie powinno być zauważalne przy większej prędkości obrotowej i brak mocy......
Mam Matiza i ogromny problem z drugim biegiem. Był wymieniany silnik, bo stary się przegrzał. Po wymianie za jakiś czas przestała wchodzić dwójka. Z jedynki na dwójkę wchodzi normalnie, ale już przy redukcji z 3 na 2 jest problem - w ogóle nie wchodzi. Najpierw ciężko a teraz już wcale. W warsztacie grzebali z podciągnięciami przy lewarku, zmienili...
Zmień olej w skrzyni - ewidentnie masz mało.
jak dla mnie to albo z kolektora cieknie,albo z pompy,ale z nastawieniem na kolektor[ częsta przypadłość tego modelu],bo piszesz ze masz zachlapana ścianę za silnikiem,układ w matizie sam się odpowietrza,niema dodatkowych odpowietrzników,ale dla pewności na pracującym silniku odkrec korek wyrównawczy,no i co ważne jak reszta pisze możne po prostu go...
Ale tylko III bieg nie wchodzi. Pozostałe wchodzą bezproblemowo
Taki kierunek sugerowałem ci wcześniej, ale teraz ludziska twierdzą że ursusami nie da się pracować, bo nie ma klimy, hałas, mało biegów itd. Jak ktoś się uprze na kupnie "nowego" to nie pogadasz.
A jak wyglądają wiązki w okolicy dźwigienek na skrzyni biegów,nie oberwane z zaczepów mocujących??
By zaprogramować te sterowniki trzeba użyć WorkPlaceTech. Jeśli ma się instalkę tego programu to działa ona przez 30 dni za darmo potem trzeba aktywować (kupić licencje). LonMaker może posłużyć Panu do przesyłania po sieci zmiennych z jednego sterownika do drugiego. Należy pamętać że ilość tych zmiennych jest dość ograniczona - teraz nie pamiętam ile...
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Bo gdybyś sprawdził błędy silnika, to nie musiałoby być takich odpowiedzi, a może komputer silnika dałby jakąś wskazówkę. Jak masz błędy modułu optycznego, to istnienie iskry niewiele wnosi w tym temacie, a moduły w matizach są awaryjne i tyle. Mała szansa istnieje że przy holowaniu odpali z niesprawnym modułem, na obrotach szybciej załapie niż na tych...
TZ4K14 BENZYNA DAEWOO TICO - Silnik daewoo tico 800 cm3 40 KM . Sprzęgło - docisk z tico ,tarcza oryginalna pomniejszona , nabite okładziny z tico. Gaźnik fiat 126p. Wydech suzuki gsxr 600. Lewarek zmiany biegów matiz. Lewarek kolo siedzenia honda prelude automat z anglika, wszystkie elementy są metalowe więc możemy ciąć , piłować i spawać do woli ,przerobiłem...
Na zdjęciu jest klasyczny automat (DP0) ale była też montowana skrzynia mechaniczna z robotem zmieniającym biegi i obsługującym sprzęgło. sama skrzynia jest ok, za to robot hydrauliczny dopóki jest sprawny to nie ma problemu ale jak zaczyna szwankować to mało kto chce się podjąć naprawy. Trzeba się przyzwyczaić do zmiany biegów bo zanim zmieni bieg...
ciekawy rysunek: lambda w skrzyni biegów
Witam. Posiadam Matiza 800 z 2000r. Od jakiegoś czasu pojawiły się objawy podszarpywania autkiem na 2 i 3 biegu, pierwszy bieg nie ma takich objawów, jak i kolejne po 3 biegu. Jak już zmienię biegi, jazda odbywa się normalnie, dzieje się tak na tej 2 i 3 jakby mu brakowało paliwa. Co może być za przyczyna?
Dopiero jak ruszam i kręcę kierownicą. Póżniej przestaje . Wydaje mi się że to jakiś pasek . Może własnie od alternatora. Napisałem że na 1 i 2 biegu bo to tylko na początku jazdy. To napewno nie skrzynia biegów.
Jak już pisałem wcześniej, jestem amatorem, nie rozumiem tego opisu. Może ktoś mi to jaśniej wytłumaczyć?
Witam, Czy jest coś szczególnego do sprawdzenia przy kupnie używanej skrzyni biegów do matiza ? Czy jest szansa aby zmniejszyć loterię ? Nie mówię o widocznych wyciekach oleju bo to oczywiste - chociaż pewnie już ładnie wytarte skoro skrzynia poza autem. Jakieś luzy etc.
Prawdopodobnie masz mało oleju w skrzyni biegów. Taki sam problem występuje w moim poczciwym 124E jak jest mało oleju w skrzyni biegów.
Serwisowke możesz kupic u mnie.Na dole masz numer telefonu. -Jeżeli wałek wylącza się tylko na szybkich obrotach to prawdopodobnie wyskakuje tryb przekladni walka.Może regulacja linki pomoże,ale obawiam sie że ktoś odkręcał z tyłu lożysko i spadła podkladka dystansowa do wnetrza obudowy. -Błąd 4 tlumaczy problemy z wskaznikiempaliwa. -podnosnik z EHR-em...
Podajesz napięcie na dolny elektrozawór? Cewkę masz sprawną? Tłoczek w zaworze chodzi dobrze? Na widełkach od zółw/zając jest blokada, żeby nie przełączyć na biegu. Możliwe, że tu jest przyczyna, ale za mało opisałeś.
Skrzynia zatarta - albo za mało oleju wlane, albo wcale po montażu.
TZ4K14 BENZYNA DAEWOO TICO - Silnik daewoo tico 800 cm3 40 KM . Sprzęgło - docisk z tico ,tarcza oryginalna pomniejszona , nabite okładziny z tico. Gaźnik fiat 126p. Wydech suzuki gsxr 600. Lewarek zmiany biegów matiz. Lewarek kolo siedzenia honda prelude automat z anglika, wszystkie elementy są metalowe więc możemy ciąć , piłować i spawać do woli ,przerobiłem...
Poszukaj do sprzedaży karawanów. Nic nie będę szukał, automat załatwia sprawę a nie jakieś "biegi marszowe". Mało tego, wystarczy aktywny tempomat aby utrzymać stałą odległość od czegoś poprzedzającego. Weź jeszcze wymyśl bieg "płaczących wdów", to bieg 1do 2 km/h. Poszukaj na necie jest tego pełno, wszystkie karawany to mają.
wyskoczył błąd na żółto ( mało powietrza w skrzyni biegów) może reduktor przy wybieraku?
Witam Według mnie to zawór recyrkulacji spalin, który znajduję się na kolektorze ssącym. Sprawdzić go możne odłączając od niego przewód podciśnienia. A następnie sprawdzić obroty silnika przytrzymując gaz na biegu jałowym...
Witam, od wczoraj mam problem otóż, najczęściej przy przyśpieszaniu na biegach 1,2,3 bardzo szarpie mi autem, (coś w stylu jakby auto było przyczepione łańcuchem do drzewa) :) raz dostaje mocy a raz spada moc i nie chce przyśpieszać..., i czasem jest tak że max mogę jechać 60km/h a gdzieś po minucie go odblokowuje i przyśpiesza. Dzisiaj przeczyściłem...
Jestem pewien, że objawy u kolegi wyglądają tak : przy zmianie z 1 na 2 bieg zaczyna bardzo szarpać samochodem jeśli nie depnie się od razu ostrzej na pedał gazu - auto dosłownie skacze do przodu jak żaba, odczuwalne jest to również na 3 biegu jeśli znowu zbyt mało stanowczo wciśnie pedał gazu, na biegach 4 i 5 jest ten problem pewnie już najsłabiej...
możliwe że to wina skrzyni biegów? Mało prawdopodobne. Raczej coś spartolone przy robocie jak wszystko nowe.
Więc uważaj cobyś pierdyliona wężyków nie pomylił na gaźniku bo potem trudno to poustawiać. Po drugie czy kiedyś w ogóle zmieniałeś pasek rozrządu w nim. Bo to koszt znikomy a może być grubo jak pęknie. Wiem, że tym gaźnikiem jest trochę zachodu, ale poradzę sobie. Mam zamiar wymienić pasek żeby nie było jaj ;) Dodano po 17 Mam jeszcze jedno pytanie....
Miałem je w cienkim 900 i wiesz pomogły .Analize spaliny na gażnikowcu miałem lepsze niż nowe seicento. A z paliwkiem ciężko wyczuć ...mało palił
Taa, zrób tylko tą linkę od biegów żeby łatwiej było sprzedać.
Napięcie ładowania alteranatora bez obciążenia powinno być ok 14,5V a przy obciążeniu zależnie od stanu aku. a te 11,5V na biegu jałowym to za mało. Jeżeli układ prostowniczy i uzwojenia są dobre to padł Ci regulator napięcia. Odłączanie klemy w czasie pracy jest niebezpieczne nie tyle co dla alternatora ale innych układów elektronicznych np sterownika...
Witam mam problem w daewoo matiz wymieniałem poduszkę od skrzyni biegów i od tamtej pory jest słabszy silnik, ma ciężko i więcej pali. Silnik 0.8 benzyna 1999r . Możecie coś pomóc ?
Niewiem czy to wina systemu dźwigni łącznie z drążkiem od zmiany biegów czy już w samej skrzyni synchronizator nie pozwala. Za mało opisu.
Za mało danych, trzy biegowy to min 4 przewody a to wygląda na trójfazowy bez regulacji.
Podłącz kable omomierza do kabla sieciowego i zobacz, jak zmienia się rezystancja podczas przełączania prędkości z minimalnej na maksymalną. Zmierz rezystancję na zaciskach kondensatora, powinna ona być równa sumie rezystancji wszystkich uzwojeń silnika. Jeśli na zaciskach kondensatora będzie nieskończenie duża rezystancja, jedno z uzwojeń przerwane....
W jaki sposob koduje sie wielkosc obrotow biegu jalowego? Dodano po 22 W jaki sposob koduje sie wielkosc obrotow biegu jalowego?
oj falco76. chyba mało sprzęgieł przerobiłeś. w tym przypadku twój sposó na niewiele się może zdać. przy szarpnięciu sklei, potem przy zmianie na wyższych biegach przy wolniejszym puszczaniu może się ślizgnąć.
Skrzyni nie podoba się prędkość na wejściu względem prędkości na wyjściu. Przyczyny albo sprzęgło ślizga ( np przez mało oleju jak się rozgrzeje poziom wzrasta i jest ok) albo wybiera zły bieg albo czujnik/czujniki prędkości wejścia/wyjścia są brudne uszkodzone (opiłki).
Witam. nie wiem ile miałeś w źródle zasilania "na jałowym biegu", ale skoro wyszło 7,3V to znaczy że dysponujesz mało wydajnym "źródełkiem" prądu - zasil go z akumulatora samochodowego i wtedy zrób pomiar :D Pozdrawiam.
1 bieg czasami ciężko wchodzi gdy samochód się toczy, szczególnie kiedy jest zimno, 2 bieg też coś lekko haczy ale to mi nie przeszkadza przy wrzucaniu wstecznego nic mi nie przeszkadza Wyrobiony mechanizm zmiany biegów, bądź luz na nim. Zużyte sprzęgło dawało by objawy przy wrzucaniu wstecznego. Podejrzewam olej w skrzyni, gdyż sam stwierdziłeś -...
Domyslam się że do spawania elektrodą otuloną (MMA) teraz pytanie jeszcze jaki prąd? Kondensator zbytnio nie wygładzi Ci prądu, poza tym musisz uważać na ESR, więc raczej radziłbym baterię kondensatorów. 30V to trochę za mało jak na spawarkę, na biegu jałowym potrzebujesz około 50V żeby poprawnie zajarzyć łuk więc kondensator na minimum 63V, a najlepiej...
Witam, mam Władimirca T25 i dosłownie 3 dni temu zauważyłem, że nie ma wstecznego, a że na łące siano to olałem temat myśląc że samo się naprawi. Po godzinie pracy chciałem ruszyć do przodu i sytuacja ta sama co ze wstecznym. Żaden bieg nie chciał wchodzić z wyjątkiem tego najwolniejszego, który jedzie tylko do przodu. Później przyjechał mechanik i...
To jakoś dziwnie mało Tyle pokazuje na biegu jalowym 0mbar a na gaz w podloge 0,1mbar nie wiem jak w czasie jazdy. Nie sprawdzalem a dziś mam wolne
prawdopodobnie pompa wody, znaczy jest sprawna ale za mało wydajna swoim kształtem na biegu jałowym. A jak znam życie jest kilka producentów i kilka rodzaje wirnika.
Nie wiem czy dobrze przeczytałeś, ale to automatyczna skrzynia biegów i jak na automat 4 litry to jest mało.
Jak w temacie dzisiaj zauważyłem wyciek oleju pod scenikiem . No to pod auto i diagnoza leje się olej ze skrzyni przez uszczelniacz prawej półosi . Za bardzo nie wiem jak za to się zabrać . Nadmieniam że mechanika nie jest mi obca naprawy tego typu jak wymiana sprzęgła matiz[demontaż skrzyni biegów] , ostatnio przy sceniku nowe zabezpieczenia prawej...
...... Żeby złamać zęby operując dźwignią to trzeba być faktycznie Terminatorem. .... Prawda Pudzianowski to za mało.
Postaram się sprawdzić kartę ale dotychczas (ten komputer mam od bodajże 4-5 lat) nie było problemów, więc raczej zasilanie dostawała dobre. Fajnie się dowiedzieć po tym czasie, że ma się zasilacz badziewny... :D ale tak to jest jak się człowiek nie zna i ktoś składa mu komputer. Zasilacz komputerowy posiada w sobie coś takiego jak kondensatory elektrolityczne,...
To może być nagar, wypłukany przez benzynę, ze zdjęć trudno jednoznacznie wywnioskować. Katalizator nie powinien robić takich jaj. Skoro wszystko wymienione to pozostaje wiązka i sterownik, uszkodzenie mało prawdopodobne ale nie niemożliwe. W szczególności rozpoznanie usterki sterownika jest trudne.
Clou sprawy jest naklejka z układem połączeń. Niestety nieczytelna. :cry: Spróbuj odtworzyć te schematy. Trzeba próbować szukać na stronie Siehl-Abegg po numerze katalogowym silnika. Silnik jest dwubiegowy. Pewnie trzeci bieg robiony jest jakimś "patentem". Do zmiany biegów potrzebny jest przełącznik kilku sekcyjny. Może sie uchował? Zakup falownika...
Za mało szczegółów, chrupnęło gwizdnęło i cosik je..eło. Opisz sytuację po kolei jak wchodzą biegi , sprzęgło itd.
Nie , od wstecznego małe łożysko. Czy problem był tylko z wstecznym , czy do przodu też 2,4 ?
Dzień dobry, Mam problem z moim W212 z 2009 roku, silnikiem 3.5. Wentylator od nawiewu działa poprawnie, filtr kabinowy jest wymieniony, a mimo to z kratek nawiewu na najwyższym biegu leci bardzo mało powietrza. Macie może jakieś porady, gdzie sprawdzić lub co zrobić?
Klimatronik miga,prawdopodobnie mało,lub nie ma gazu. Co do wentylatora to w chłodnicy jest trzypinowy czujnik, on odpowiada za dwa biegi. Wypnij go i zobacz czy to coś zmieni,druga opcja to moduł/sterownik. Jest on w okolicy zbiorniczka spryskiwaczy.
a widzisz a on jej powiedział że niby filtr wymieniał,ale co i jaki tego nie wie. Oki czyli jeżeli zleje olej i odkręce miskę i wleje świeży olej to nie muszę robić adaptacji skrzyni? Bo na moje to jest albo coś z olejem albo zły dobrał albo nie wymienił,bo skrzynia od pierwszego biegu pracuje normalnie na 3 biegu bardzo często już nie zmienia biegu...
Powietrza mu mało.
Miałem kiedyś tak w Micra K11 kiedy było za mało oleju - ciężko biegi wchodziły. Po dolaniu do właściwego poziomu objaw ustąpił. Natomiast wyskakiwanie piątki to sprawa dosyć niepokojąca. Jeśli zewnętrzny mechanizm zmiany biegów jest ok to może się zacząć skrzynia kończyć.
Hałasuje reduktor - dodatkowy tryb zwiększający przełożenie. To normalne, bo jest mało używany.
a nie wydaje się kolegą ze 690-700 to nie za mało jak na bieg jałowy nigdzie nie mogę znaleźć jakie są odpowiednie obroty biegu jałowego w ty silniku
Witam, mam problem z wbiciem biegu wstecznego w moim Sharanie, z początku wchodził za którymś razem później przestał wchodzić razem z pierwszym biegiem. A jak samochód postał tydzień bez jeżdżenia to zaczął normalnie bieg wchodzić bez problemu. Mało oleju czy kończące się sprzęgło?
Wydaje mi się, że pompa na kotle zbyt mało wody podaje na rozdzielacz. Zwiększ obroty na 3 bieg. Pompkę na rozdzielaczu możesz zmniejszyć do testów nawet na 1. Jeżeli pompka na kotle podaje wodę jednocześnie na CO i zasobnik to zdław jeden zawór na zasobniku tak aby przepływ był minimalny. Stuknij lekko młotkiem gumowym w zawór różnicowy na kotle. Czasami...
A może po prostu zmyślasz bo nigdy takiej pompki w ręku nie miałeś? Miewałem zawodowo przez prawie 30 lat . Chyba że to za mało...
Czujnik temp. skrzyni biegów, skoro błędu niemożna skasować to pewnie sam w sobie jest padnięty. Gdyby błąd pojawiał się po pewnym czasie od skasowania to można by było spekulować, że masz za mało lub bardzo zużyty olej w skrzyni.
pete.c-Jak scenic 2.0 F3R to bedzie 109Koni (80Kw) przynajmniej ja tak mam,99r-skrzynia DP0-pali mi 10-11Lpg w cyklu 30% miasto reszte poza miastem ale nie drogi szybkiego ruchu-benzyny nie sprawdzalem ale rok temu kiedy paliwo było drozsze zrobiłem ponad 200km za 100zł na benzynie wiec tak w granicach 9l-Masz coś nie tak,te silniki pala mało.
A zaś później po takich regulacjach i jeździe na kropelce leci UPG z powodu wyższej temperatury spalania. Gaźnik reguluje się dokładnie na analizatorze spalin, a nie metodą na ucho. Do autora-poświęć trochę czasu na znalezienie wykresu silnika i przełożeń posiadanej skrzynki by dobrać dobrze biegi do danej prędkości. W silniku benzynowym nigdy nie będzie...
Po prostu złapałem ręką za ten łącznik i w rekach mi drży ale bez podnoszenia auta A może być tym spowodowane że za mało oleju w skrzyni biegów?
A czemu nie zajrzysz do ASO? Nie mówię, że masz od nich kupić, ale przynajmniej się dowiesz jaki być powinien. 1. Za mało oleju to bardzo źle dla skrzyni. 2. Mały silnik to może przy automacie mulic pod górkę, ale nie zmienia to faktu, że mała ilość oleju to samo powoduje. Allegro podało taki olej https://allegro.pl/oferta/febi-olej-prze...
A co za błędy w sterowniku silnika?
Sprawdź na maksymalnych obrotach dmuchawy i pełnum otwarciu. Jak wygląda popiół? Ma nie być śladu węgla tylko szary. Wg mnie za mało powietrza. ile biegów ma dmuchawa?
wynika z tego ze musisz dokopa sie pod deske nad tunelem czyli za dzwignia zmiany biegów. tam jest ten modól . Ja go kiedy wykrecilem i wylutowalem przekaxniki i zrobilem na zworki i autko ruszyBo ;|. Pozdr. Polskie znaki ci jednak działają, bo zrobiłeś błąd ortograficzny wstawiając nie to "u". W związku z czym dostajesz ostrzeżenie za pisownię.
Mam 4 Volvo i z 4 to 3 automaty, najstarszy automat 76 rok. Tylko z 850 które miało zostać jako klasyk są takie przeboje. Po przełożeniu płyty problem pozostał. Zero błędu pozycjoner jak by ok. Na D nie zapali przy rozruchu. Czy może coś być mechaniczneko w skrzyni, przecież nic nie zgrzyta a nawet nie ma zamiary zmienić biegu. Wiąske przełożyć? - mało...
Niestety to nie moje słowa. Już kiedyś był temat w heidparku na ten temat. Padły konkretne nicki ale temat został skasowany. Żeby nie było. Tam się nie wypowiadałem. A założył go ktoś kto czyscil i usuwał konto. A jak ktoś twierdzi że auta na biegu nie idzie przestawić to jeszcze mało w życiu widział. No poza automatem. Ale to inna bajka Pozdrawiam.
Hej, wygląda na to, że silnik dostaje za dużo paliwa a za mało powietrza:)
po włączeniu ssania do końca normalnie przyspiesza Jaka pojemność cylindra?? wygląda na to, że dostaje za mało paliwa. Masz założony filtr stożkowy? czy zasysa powietrze przez oryginalny filtr? I jak ustawiona jest iglica przepustnicy?
biegi matiz ducato biegi biegi biegi wyskakują
pralka grzałka samsung szlifierka kątowa kondensator schemat nokia trybie offline
Słaba jazda ładowarki New Holland W70TC - diagnostyka Porównanie kolumn Onkyo SC-600, SC-900 i Altus 140