Sprawdziłbym czujnik spalania stukowego.
No nie wiem... dwa piny i do tego z numerkami na schemacie, ciężko będzie. Ta, akurat. W całej pokrywie co jest przykręcona do baku jest sześć pinów. Wiem że po odkręceniu pokrywy z pompą i pływakiem wszystko się by wyjaśniło. Jednak bez sensu jest odkręcać bez istotnej przyczyny. Dodano po 48 Tak z pamieci jeśli mi się z Tico nie pomyliło. No nie...
Dają radę bez ściągania deski http://daewooforum.pl/temat68362.html http://daewooforum.pl/temat46393.html ale to bez klimy. Działa ta klimatyzacja ?
Witam, może tu coś znajdziesz: [url=http://daewoo.auto.com.pl/forum/vie... [url=http://daewooforum.pl/temat1735.htm... [url=http://www.darewnoo.pl/index.php?op...
Pod schowkiem od strony pasażera.
Nowa kostka- samochód Czerwony - żółty Żółty. - Pomarańczowy. Niebieski - zaizolować. Czarny. -. Czarny . Kostka głośnikowa,kolory i skróty. Brązowo-zielony--- + FL Szary. - FL Zielono-szary. + FR Zielono-czarny -. FR Brązowy. + RL Żółty. -RL Niebieski. + RR Niebiesko-szary - RR
masz tutaj kawalek instrukcji serwisowej do matiza w jezyku angielskim na ile on sie przyda to nie wiem
pod maską podaje rysunek skrzynki
A tam gdzie i co kupi. Co by nie kupił to będzie pasować . Gorsze , lepsze . Problem to może być z wymianą . Tam ta śruba w nadwoziu . Ja odmawiam takie zlecenia . Ktoś kto wymieniał wahacze w tym aucie to wie o czym piszę . Chyba że ma jaki patent . Chora konstrukcja .
Antenkę okrągłą w okół stacyjki możesz dać od innego matiza, ze starego kluczyka idzie spokojnie ładnie wyjąć pestkę i musisz ją albo umieścić w nowym kluczyku lub na stałe ładnie przymocować do antenki. W razie co pisz na PW, pomogę.
Witam.Siła 210Nm.
Czy kolega się zastanowił że boczny wiatr może wywrócić to pudełko po butach? Masa ok. 800 kg. Wystarczy wyjechać jak się kończy ekran dźwiękochłonny.
tak, syntetyk
Potrzebujesz sterownika świateł dziennych, chyba że chcesz się bawić w rzeźbę i montowanie przekaźnika (NC) pod kontrolkę alternatora..., kosztowo wyjdzie to samo bo sterownik 22zł i nic nie zepsujesz przy okazji.
Kilometry nie mają tu nic do rzeczy tylko stan silnika. Jeśli nie jest pozacierany i jego elementy nie są zaklajstrowane smołą to mozesz łac nawet najlepszy olej jaki znajdziesz. A jak jest to ubije go (bo w zasadzie już jest ubity) pierwsza lepsza zmiana oleju nawet na najtańszy. Syntetyk powinien być trochę trwalszy i mieć trochę lepsze właściwości...
Nie da rady.....kup sobie prostego ELMa na bluetooth i telefonem rozpykasz kody...
Jest może jakiś pobór tego radia na wyłączonym? Co do Akumulatora to wystarczający.
po poprawieniu lutów już dioda w bryloku przestała mrugać. okazało się że nie działa Tester pilotów radiowych i sprawdź czy jeszcze emituje fale radiowe...
Sam czujnik jest wymienny ale może być problem z jego dostępnością, bardziej idzie znaleźć czujnik rezerwy. Ogólnie całą używaną pompę idzie dostać za jakieś 50 zł.
Pin 12 ECM i pin A7 deska szary kabel.Jeżeli ok zmień licznik.
Najprawdopodobniej będziesz miał do wymiany nagrzewnicę,spróbuj ją przedmuchać.
Już ci pisałem na ten temat. Gdzie z którym.
na slupku po stronie pasazera
Kolego pierwsza rzecz to taka że ten alarm to tragedia, wywal go i wstaw coś nowszego i działającego, jak widzę te piloty nerki to aż mną rzuca chyba jeden z najgorszych alarmów jaki wychodził. Po drugie to Ty odnalazłeś moduł centralnego zamka ale on nie ma modułu radiowego to tylko centralka która steruje z zamka kierowcy resztą drzwi. Gdzieś indziej...
Nie ma znaczenia ile cylindrów W tym przypadku może być nawet bez regulacji kąta
Zasilanie stałe przez bezpiecznik pin 32 Zasilanie po stacyjce pin 24. Zasilanie po stacyjce przez przekaźnik pin52( przekaźnik znajduje się po lewej stronie auta w komorze silnikowej, w czarnej skrzynce przed podszybiem. Odpowiada miedzy innymi za zasilanie wtrysków i pompy paliwa. Masa piny 2,3,18 Sterowanie przekaźnika masą z pinu 14 Dodano po 11...
Według mnie to jest ewidentnie przeciek z kolektora ssącego. Odpowiedź znajdziesz w tym wątku: -> matiz 99r pojemnosc 800 ubytek plynu chlodniczego Napisałeś że "wywaliło" płyn i ludzie myślą, że się zagotował. Płyn po porostu popłynął po silniku z nieszczelnego kolektora. Miałem to samo, też się nieźle lało.
Już ci TU nie w kostce , kostkę odpinasz i po alarmie. Dla kosmetyki możesz potem usunąć okablowanie.
Dlaczego uważasz że Prestone to pierwsza liga? Popularne bo tanie i dobrze się reklamują. Nie ma żadnych uszczelniaczy które by dla silnika nie zaszkodziły!
Jakiś traktorek ? Sprawdzałeś, regulowałeś już zawory ? Takie coś [url=http://daewooforum.pl/temat60284.ht... ? Wiesz jak sprawdzić błędy ?
Do złącza diagnostycznego mam wpiąć kontrolkę,czy patrzeć na kontrolkę "CHECK". Witam. Zwierasz piny w/g wskazówek poprzedników (i ich nie ruszasz). Odpalasz sprzęta i zliczasz ilość błysków. Pamiętaj, zwarcie na pinach musi być pewne. Powodzenia
Przypuszczam że Matis jest wiekowy ,instalacja elektryczna szczególnie tył jest do gruntownego przeglądu i naprawy.Tego kolegę wymień na lepszy model.
kesley hayes EBC 430
Witam. Od czujnika temperatury zdjąć wsuwkę i podłączyć do masy przy załączonej stacyjce na zapłon, wskazówka wskaźnika powinna iść na maksymalną temperaturę, jeśli nie to uszkodzony wskaźnik, przewody. Może być też uszkodzony stabilizator napięcia w liczniku.
Ameryki może teraz nie odkryłem ale każdy fachowiec zaczął by od sprawdzenia bezpiecznika od pompy paliwa .
Według mnie nagrzewnica jest dalej przytkana, dopóki termostat jest zamknięty pompa chłodzenia wymusza przepływ przez nagrzewnicę. Z chwilą otwarcia termostatu ciecz chłodząca znajduje sobie łatwiejszą drogę przez chłodnicę (większa średnica węży) i pomija nagrzewnicę.
Ale sterownik masz fabryczny, czy dokładany? Więc teraz centralny jest obsługiwany tylko z kluczyka? Oczywiście, że nie ma problemu, by w tak prostym systemie zastąpić stary sterownik nowym. Jeśli ten stary ma właściwe zasilania i otrzymuje poprawnie sygnały sterujące, to możliwe, że uległ uszkodzeniu, a jego naprawa jest reguły nieopłacalna.
Sprawdz termostat, ilość płynu.
Owszem, można ale trzeba dodać zabezpieczenie i zrobić to wyjątkowo estetycznie by kabel się nie przetarł. Taki mały akumulatorek jakie są takich pojazdach mają dość mało prądu i po godzinie głośniejszego słuchania nie odpalisz autka a dodatkowo tandetne marki pobierają dość duży prąd jak są wyłączone i trzeba to mierzyć jak się podłącza. Ja bym szukał...
fuel pump realy - przekażnik pompy paliwa, bezpiecznik w komorze silnika nad lewym nadkolem, przekaźnik też. Dostęp do pompy powinien być jak zdejmiesz osłone pod kanapą pasażerów z tyłu, sprawdź ewentualnie za pomocą kodów błyskowych (autodiagnostyka) czy nie jest uszkodzony element optyczny w aparacie zapłonowym efekt będzie podobny. Złącze jest pod...
Ja proponuje zmienić wałek- na wspomnianego już powyżej Pana Goduli, splanować głowice, wypolerować kanały, założyć strumienice dolotową i wylotową, wybebeszyć odrobine tłumik (ale bez przesady bo to ma jeździć a nie pierdzieć), splanować koło zamachowe, założyć świeczki 4-elektrodowe, stożkowy filtr powietrza, zalać dobre paliwko, po tym wszystkim...
To ten sam silnik i wymiana rozrządu taka sama.
Zlokalizuj 2zasilania,ciagle i po stacyjce.To ciagle podlacz do kabla oznaczonego w radiu jalo B+ a to po stacyjce do kabla oznaczonego jakoACC.Najczesciej ten pierwszy jest czerwony a drugi zolty
Kolego jest na przewodach.
Może tak być !
podłącz przewód dodatni do plusa zasilania który pojawia się po zapaleniu świateł a drugi przewód minusowy do czujnika drzwiowego na którym pojawia się minus po otwarciu drzwi brzęczyk będzie sygnalizował nie wyłączone światła
Dmuchanie na zimne, ładunki elektrostatyczne przy wymianie filtra.
Jaki był pobór prądu, nie napięcia?
Bezwzględnie zastosuj bezpiecznik.
w puszce bezpiecznikow w przedziale silnika
daewoo matiz daewoo matiz światła daewoo matiz bezpieczniki
volvo silnika wymiana kondensatorów zasilacz połączenie silnik pralka
wentylator sufitowy wentylator sufitowy schemat
Ariston 3318588 – rezystancja czujnika temperatury NTC 10kΩ, charakterystyka, tabela R-T Jak ustawić histerezę w Vaillant ecoTEC Plus?