zlacze jest pod schowkiem
Witam Szanownych kolegów! Czy istnieje jakiś program diagnostyczny na PC który współpracowałby ze złączem serwisowym w/w autku. Czy złącze to służy tylko do diagnostyki czy może umożliwia dokonywanie zmian? czubomar
Zwiera się piny A i C
to poszukaj opisu kodów usterek silnika, zapewne to jest zła mieszanka paliwa z powietrzem lub brak sygnału sondy lambda, przy bezpiecznikach powinny być styki które trzeba odpowiednio zewrzeć i zczytać ile razy mignie kontrolka i po tabeli odczytać kod, napewno znajdziesz coś takiego na www.google.pl
Kup VCDS i Diaguna a z czasem i tak wydasz więcej na sprzet bo zawsze jest za mało.
Witam wszystkich czy ktoś ma jakąś rozpiske wtyku do Matiza jak podłączyć uniscana kody błędów w matizie odczytasz zbierając piny złącza diagnostycznego... są one wtedy sygnalizowane przez "check"
Nie wiem czy bierze Matiza ale Nubirę i Lanosa(silniki 16V)tak.
jaki jest program diagnostyczny do matiza którym można regulować zapłon i ruch jałowy silnika itd
Czujnik ciepła wyskakuje zawsze i nie ma co go wymieniać bo jest dla wersji z klimą.W tym aucie błędy można odczytać metodą migową zwierając piny A i C w gnieździe diagnostycznym.
Podaj tutaj cały SMART. To, że program podkreślił to jeszcze mało diagnostyczne.
Pomiary trzeba zrobić, i to wszystkiego, łącznie z gniazdkami. Listwy mają zwykle: 1. Zabezpieczenie nadprądowe - przeważnie mają bezpiecznik 10A topikowy, czasem wielorazowy wyciskany - jego przepalenie/zadziałanie powoduje rozłączenie obwodu. 2. Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe - warystor na ok 400V, jego zadziałanie powoduje zwarcie, a w konsekwencji...
Dysk jest uszkodzony i na pewno nie nadaje się jako archiwum. Chyba, że dane nie są dla Ciebie ważne?! Nie da się tego dysku naprawić. Dyski (sprawne) o takiej pojemności kosztują bardzo mało więc zawsze można kupić.
Ja też ten błąd mam tak "sucho " opisany . Masz problem z emisją spalin , może to być wina czujnika NOX w tłumiku , lub modułu wtrysku AdBlue . Trochę mało opisu, lub podepnij się pod komputer diagnostyczny i przetestuj układ.
Jacy specjaliści poważnie traktują SMART w SSDkach? W dyskach twardych ta metoda diagnostyczna jest mało dokładna i pozostawia wiele do życzenia, a w SSDkach jej użyteczność jest naprawdę śladowa. RAID, to nie jest kopia zapasowa i o tym też już wiele osób się boleśnie przekonało.
A może jakieś immo off, skrzynka do odpalania auta, ale mało kości? Albo dziwny cziptuning? :)
Wersje z chin działają. I wyrzuc tego op-coma, dziadowstwo jakich mało.
Mało prawdopodobne, że to sonda, z zrób test analizatorem spalin na stacji diagnostycznej, a wszystkiego się dowiesz.
SMART możesz odczytać dowolnym programem diagnostycznym - np. Wiktorią. Jak masz za mało punktów, by "płacić" za załączniki, pobierz sobie z internetu. Programy diagnostyczne zazwyczaj są darmowe. Ale na ten moment to mało istotne, Jak Ci zależy na danych, wykonaj kopie posektorową. Pilnuj, by Ci się nie uruchomił chkdsk. Możliwe, że problem jest tylko...
W Matizie jest gniazdo diagnostyczne,można w nim zmostkować 2 piny i kod błędu (ilość błysków)odczytasz z lampek na konsoli.Opis znalazłem w ksiażce Daewoo Matiz.Być może że Lanos też tak ma.
Widze ze dawno nikt tu nie pisał ale mam pytanie: -dokladnie gdzie jest to złącze diagnostyczne? bo nie moge znalezc:(
Interesowałem się tym, mało to robi.
Nad pedałem blokady regulacji kierownicy jest klapka a pod nią 8-mio pinowe gniazdo. W nowszych modelach jest również OBD z lewej strony kierownicy.
Witam, Kotły Semia są mało rozmowne i nawet urządzenie diagnostyczne nie zawsze powie prawdę. Druga sprawa to kocioł Semia nie wie jakie jest ciśnienie w instalacji. Manometr jest tylko informacją dla użytkownika, więc i przy 0 bar też odpali (układ logiki działania mierzy temperatury we/wy i to są dla niego informacje czy jest woda grzewcza i czy działa...
Witam Zeby sprawdzis blad w matizie wystarczy w zlaczu diagnostycznym pod schowkiem przed pasazerem zewrzec A i C i wlaczyc zaplon a potem odczytac ilosc blyskow lampki kontrolnej check engine
Rzeczywiście zapala się wtedy lampka kontrolki CHECK. Ale czy odczytanie kodów podanych w odpowiedzi może odbyć się poza stacją diagnostyczną i podłączeniem do komputera???
proponuje jechec na stacje diagnostyczna i sprawdzic geometrie kół przedewszystkim zbieżność
Odczytaj błędy poprzez zwarcie pinów w złączu diagnostycznym. Prawdopodobnie do wymiany będzie czujnik optyczny - choroba matiza.
Co do G-scana. To jest w porządku. Oprogramowanie bardzo podobne do x-431 Wielka zaleta to, że w pełni obsługuje Koreańce. Do koreańców jest specjalne oprogramowanie w tym sprzecie. Po aktualizacji obsługuje tez sporo europy, ale brakuje Fiata Jako dodatkowy scaner Polecem Jako podstatowy to za mało.
Akurat to jest co diagnozować. Np: -ABS -silnik -ENR (zawieszenie) -EPS (biegi) -FR Jeżeli w samochodzie jest system FDS (Fahrzeug Diagnose System) to właśnie on przejmuje informowanie o wszystkich uszkodzeniach na wyświetlaczu licznika i to on łączy się z gniazdem diagnostycznym. Dlatego jest wtedy tak mało kabli w gnieździe.
Użyj programu z mojego podpisu ale za wiele to tam nie będzie widać, to zbyt prosty sterownik, z mało rozbudowanymi funkcjami diagnostycznymi. Masz zapamiętany błąd sterowania wtryskiem, zapewne od LPG bez emulatora, to nie powinno przeszkadzać. Masz też bardzo niskie podciśnienie, nawet jak na kręcenie samym rozrusznikiem, nie strzelił na gazie? ****...
Myślałem że komputer APOLLO to maksimum co zobaczę w technologii TTL , Twój projekt jest wyrazem geniuszu minionej epoki. Czyta się to jak abstrakcję ! Gratulacje to zbyt mało, kłaniam się nisko z wyrazami szacunku :)
Typowa usterka w matiz 0,8 . Kody błędów odczytuje się normalnie przewodem diagnostycznym jeśli jako pierwszy występuje 0340 to spokojnie do wymiany czujnik w aparacie jeśli zaś nie masz pojęcia to napisz coś więcej o usterce. Tylko nie wymieniaj w ciemno wszystkiego bo tylko na koszty się naciągniesz. Właśnie mam w pracy podobny problem.
no np 134 zł to dużo czy mało ?
to mało
Mechanik jest zdziwiony, że tak mało pinów jest wykorzystanych w gnieździe diagnostycznym? To ciekawe.
Nowsze auta mają i nowsze sterowniki i więcej możliwości kodowania.Do tego dostosowano VCDS.Nie bardzi rozumiem o co ci chodzi z tym podpowiadaniem.Czy to źle, czy dibrze, czy za mało? Nie w kazdej pozycji znajdziesz podpowiedzi.Czesc kodowań wymaga podania wcześniej kodów serwisowych, wiec ppdpowiedzi nie mają sensu.Niektore kodowania są dopasowane...
Sprzęcie do diagnostyki i obsługi immobiliserów. Nie opłaca Ci się kupować do naprawy jednego auta. Lepiej to komuś zlecić. Dodano po 3 Złącze diagnostyczne jest na pewno ale prostokątne nie takie jak OBD2.
Napisałeś strasznie chaotycznie i nie można zrozumieć Cię. Nagrywany materiał mało co daje. Popraw post. Skontaktuj się ze sprzedającym.
Jeżeli nie rozumiesz powyższego opisu No właśnie nie rozumiem powyższego opisu. Dużo słów, niestety mało treści. Co to znaczy naprawić programowo? Podłączyć się za pomocą interfejsu diagnostycznego, czy jest sposób, żeby to zrobić w menu serwisowym. Jak? Co to znaczy dołożyć równolegle obciążenie do młynka? Co podłączyć? Jakie obciążenie? Opornik,...
Kasowanie istniejacych kodów błędów odbywa się przy pomocy aparatury diagnostycznej. Sorry, ale nie da sie inaczej.
Dyski z wersją firmware 3,05 i 3,10 powinny się widzieć wzajemnie po zamianie. Tak było u mnie. Gorzej z wersją 3,75 - niekompatybilna. Pewnie Seagate robi jakieś wywijasy, ale diabli wiedzą po co. A program diagnostyczny mało co może zrobić jeżeli dysk nie będzie prawidłowo rozpoznany przez bios.
mozesz wyslac zdjecia tych urzadzen do mnie na mejla sebmilek<malpa>gmail.com czekam jestem zainteresowany
Interfejs ("kabel") stanowi klucz sprzętowy do programu. Wersja anglojęzyczna, zakupiona bezpośrednio w ROSS-Tech jest nieco tańsza niż ta z polskiej dystrybucji ADAKO. Uprzedzam jednak, że o ile anglojęzyczny program będzie działał z każdym oficjalnym interfejsem, to wersje zlokalizowane (przetłumaczone) działają tylko tylko z interfejsami od krajowych...
Trzeba wprowadzić go w tryb serwisowy mostkując dwa piny w złączu diagnostycznym.Wtedy poprawnie ustawisz zapłon w tym aucie.
Tak czy inaczej 2 możliwości W Dellu często ktoś używa niewłaściwych zasilaczy i potrafi w 5 sekund uszkodzić płytę główna stosując niekompatybilne zasilacze.Tu może być podobnie.najprościej jest sprawdzić baterie jako ze tańsza i łatwiej to uczynić choćby programem diagnostycznym ,a i w biosie jest chyba taka opcja jak sprawdzanie (przynajmniej w niektórych...
Matiz 99 rok przerywa na maksymalnych obrotach. Przerywanie nie jest przypadkowe tylko cykliczne... Przy otwarciu przepustnicy na Max (auto na luzie) silnik wkręca sie na maks obroty po czym cyklicznie przerywa ... - ciągnie - nie ciągnie. Czy możliwe jest to ze Matiz ma zabezpieczenie przed zbyt wysokimi obrotami ? czy jednak te przerywanie jest spowodowane...
z tym czyszczeniem styku to mało - spróbuj zrobić jakieś czynności diagnostyczne z oprogramowania, a jeśli się nie da - to możliwe, że Ci się coś z tych styków urwało. :(
Z tego co pamiętam w GS kontrolka świec to również kontrolka diagnostyczna silnika. Raczej mało prawdopodobne aby przez uszkodzony obwód świec żarowych rozrusznik nie kręcił.
Tak. Wiem. Pierdylion razy było. Ale jakoś tak mało konkretnie... Poszukuję sensownego oprogramowania diagnostycznego. Kabel i laptop. Nie muszę mieć blutufa i smarkfona. Do warsztatu. Głównie ameryka i japonia. VAGiny i samochodów na F w zasadzie w ogóle. Fajnie, jakby były jakieś adaptery do aut z epoki przed OBD. Np chrysler DRB II...
Witam. Niestety wizytu w ASO się chyba nie ominie, a jeśli to oni wymieniałi pompę to znaczy że zaczynają naprawę po omacku niestety nieraz tak trzeba (mało możliwości diagnostycznych. Po pierwsze należy sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie wysokiego ciśnienia silnik nie odpali gdy ciśnienie będzie zbyt niskie. Przyczyną może być któryś z wtryskiwaczy...
Co do Fordów to się nie wypowiem, omijam je szerokim łukiem, a i w mojej okolicy jest ich mało.
Za mało danych. Oznaczenie płyty, wykonane czynności diagnostyczne, pomiary itd.
Mało tego, w kostce masz ponumerowane przewody.
Proszę o pomoc w naprawie. Podstawą, podstaw do jakiejkolwiek naprawy, jest kompleksowa diagnostyka silnika. Wyrywkowy pomiar kompresji jest mało przydatny (choć bardzo istotny) bez pozostałych koniecznych badań. Procedurę diagnostyczną najlepiej zlecić doświadczonemu diagnoście, uniknie się w ten sposób chaotycznej wymiany niepotrzebnych części, pieniędzy...
Czasochłonna i mało skuteczna metoda.
Test na stacji diagnostycznej jest mało wiarygodny. Przy tej usterce, masz mniej oleju i słychać, zwłaszcza jak koło gwałtownie zeskakuje, stukanie. Jak będziesz wymieniał amortyzatory, ocenisz i ewentualnie wymienisz pozostałe wątpliwe elementy zawieszenia.
Przy połączeniu pokazuje brak internetu i sieć 9 wiec jak było wcześniej. "Brak internetu" to nic nie znaczący komunikat Windows. Jest za mało precyzyjny by mógł posłużyć jako informacja diagnostyczna. Jak rozumiem jednak połączenie jakieś jest - czyli karta sieciowa nawiązała połączenie z kartą w Ubi. Mnie się skończyły pomysły - jedyne co mi jeszcze...
Do EWS'a musisz dodać klucz EML czyli pilota. Nic nie wiem o procedurach logowania pilota i interfejsach diagnostycznych do Betki. Mało się tego robi więc tylko przez wylut zawsze robiłem.
1. Ten kabel nie jest na ATMega168, więc nie ma do niego ogólnodostępnych wsadów. 2. Aktualna wersja VCDS to 19.6.2, wersja 10.6 jest sprzed... 9 lat, czyli na dzień dzisiejszy mało przydatna.
Łącze diagnostyczne jest izolowane bezpiecznikiem. Łącze diagnostyczne nie ma tu nic do rzeczy. Odpalanie prostownikiem z "rozruchem" na całkowicie niesprawnych akumulatorach, to wzrost napięcia powyżej 30V, a nawet więcej. Mało który sterownik wytrzyma 31V. Pokaż zdjęcia tego sterownika windy i co jest uszkodzone. Bezpiecznik nie jest lekarstwem na...
Pytanie, co to był za komputer? Bo jak CLIP, to mało prawdopodobne by przy takich problemach ten program diagnostyczny nie wykazał żadnych usterek. Jeśli to nie był CLIP, to znajdź kogoś kto ma taki interfejs diagnostyczny i potrafi się nim posługiwać. Inaczej to błądzenie po omacku, bo przyczyn może być sporo. Pozdrawiam.
Witam, dziękuje za odpowiedź. Jutro postaram się poprawić parametry i podesłać wykresy. Niestety oscyloskop jest wbudowany w tester diagnostyczny mega macs 55. Mało jest możliwości kalibracji sygnału.
Jak by co to mazda jest prosta-ta ze starym złączem koło lewego kielicha leci tylko na linii K, aczkolwiek ABS i Airbag leci na tej samej dziurze, zaś PCM obok. Lanos i nubira leci tylko na linii K, ale Matiz na K i L.
Dlaczego nie korzystasz z wyszukiwarki?Lenistwo? spójż tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic68... Mało?
Pytałem o siedzenie, bo pierwsza seria Atego miała siedzenie według mojego opisu, sterowane poprzez sterownik mikroprocesorowy. Sprawa wyglądała tak, że licznik i sterownik siedzenia miały wspólny przewód diagnostyczny. Było dość sporo przypadków, że właśnie sterownik siedzenia dawał zwarcie na ten wspólny przewód diagnostyczny i padała cała komunikacja...
Witam. Chciałbym "wybłyskać" sobie kody błędów w Matizie,ale mam taki problem, że wszędzie gdzie szukałem pisano o 12 pinowym gnieździe diagnostycznym. U mnie natomiast, jest 16 pinowe. Chyba Obd2 o ile się nie mylę. I w związku z tym mam pytanie, czy też mogę zewrzeć jakieś piny w nim i jeśli tak, to jakie? Dziękuję z góry za odpowiedź.
Nawet w przypadku odłączenia fizycznie wtyczki z modułu ABS kontrolki na desce mają się świecić. Są dwie możliwości, uszkodzony licznik, przyhamuj na śliskiej nawierzchni i sprawdź czy działa ABS. Druga możliwość, to uszkodzony układ ABS i ktoś „zgasił” w taki czy inny sposób kontrolki. Pokaż skan z tej kostki diagnostycznej, a raczej podłącz pod dobry...
W tym modelu słabym punktem - mogącym dawać takie objawy - jest dedykowane GPU. Możesz wygrzać diagnostycznie - jeśli obraz powróci - GPU do wymiany. Na zdjęciach płyta wygląda na LA-4853P. Wsad jest na stronie producenta (plik xxxxxx.fd w katalogu DOS), ale w tych płytach to statystycznie mało prawdopodobna usterka.
Po tych Twoich "słupkach" to się nic nie da wywnioskować. Weź jakieś normalne urządzenie diagnostyczne, albo zainwestuj flaszkę w wydruk z analizatora. Jeśli trzecia pozycja w grupie 002 to czas wtrysku, to chyba tu będzie przyczyna usterki - albo podlewa gdzieś z boku paliwem, albo dostaje zbyt mało powietrza.
Witam. Posiadam ten laptop. Słyszałem że można go wykorzystać jako komputer diagnostyczny. Prawda to? Czy można jeszcze do czegoś? W internecie mało opcji jest... Dysk 3gb Ram 32mb
Wykonane pomiary i czynności diagnostyczne? Obsada płyty? Nie jesteś laikiem w temacie. Trochę mało jedno zdanie żeby powróżyć.
Może ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie można znaleść instrukcje grupy kanłów do testerów diagnostycznych. W temacie było trochę mało więc dodałem, Następnym razem lepiej opisuj temat bo to sprawa reprezentacyjna.
Proponuję podłączyć komputer diagnostyczny i sprawdzić parametry pracy sondy lambda. Po rozgrzaniu silnika komputer wylicza dawkę paliwa na podstawie parametrów z sondy lambda. Bardzo możliwe, że sonda zawiesiła się w pozycji mieszanki ubogiej i nie można uruchomić silnika ponieważ silnik otrzymuje za mało paliwa.
Agregat DSC do wymiany, jeżeli przewody do niego są ok. Mało tego, potrzeba do tej operacji (wymiana) specjalnego oprogramowania diagnostycznego, tak więc warsztat kolego Cię czeka. Czujnik, który wskazuje błąd 5E20 siedzi w agregacie i jest nie wymienny.
Tylko po wymianie uszczelniaczy wszystko było dobrze ale dalej brał olej. Jak wymieniłem pierścienie to już nie mogłem ustawić, więc wypalony zawór tak po wymianie pierścieni to mało prawdopodobne...? Jeżeli chodzi o "tester diagnostyczny", to macie na myśli komputer np zwykły VAG - bo to mam pod ręką, ale komp błędów nie pokazuje...
dysk wg. SMART przeżył 50 niedopuszczalnych uderzeń. - SMART rejestruje sytuacje związane ze zgubieniem ścieżki przez głowicę. Takie rzeczy się zdarzają, zwłaszcza w przypadku SMR, gdzie ścieżki są dużo węższe niż normalnie. Akurat ten parametr w praktyce diagnostycznej jest mało istotny. Gdyby doszło do faktycznie niedopuszczalnego wstrząsu, np. w...
Głównym problemem w Skodzie to nie działająca tablica wskażników. Po uruchomieniu silnika cała tablica gaśnie. Wskażniki na tablicy są zapalone tylko po przekręceniu stacyjki do położenia I. Próbowałem podłączyć VAG-a ale brak jest komunikacji na lini CAN. Piny linii H i L nie mają napięcia czyli 0V(sprawdzałem nie ma zwarć do masy). Chciałem zacząc...
To trzeba podpiąć urządzenie diagnostyczne i patrzeć co się dzieje podczas jazdy gdy występuje usterka. Jakie jest ciśnienie paliwa podczas występowania usterki.
Czemu nie reklamujesz usterki w ASO. Przecież wymienili ci przepustnice mało nie kosztuje. Bez dobrego urządzenia diagnostycznego nie odczytasz usterki która u ciebie występuje. Nie słuchasz też dobrych podpowiedzi (Paweł wawa). No to jaki ten błąd na Clipie?
Panowie z tych trzech który byłby najlepszym wyborem Delphi , CDIF3 , ST-9000 szkoda że o Autelu mało info bo z opisu wygląda nieżle ale to tylko opis .
Witam. Najlepiej podczas przeglądu (lub nawet teraz) podjechać na stację obsługi, by podłączyli autko do komputera diagnostycznego. Wyświetli się powód takiego działania autka - kod serwisowy. Przy instalacji gazowej czasami zdaża się, że zapala się ta lmpka (powodem jest przekroczenie na sondzie lambda). Reset - kolega mówił, że wystarczy odłączyć...
W między czasie (jeszcze przed zakupem prgramu diagnostycznego) miałem awarie reduktora. Po naprawie ustawiłem ciśnienie na 2,2. Być może wcześniej nastawy były pod całkowicie inne ciśnienie. Tego nie wiem. Teraz może mało inteligentnie zapytam: co to jest to LTFT? Dodano po 2 Rozumiem że parametry LTFT i STFT mogę odczytac tylko urządzeniem diagnostycznym...
Teraz ciekawa sprawa. Zdjalem obudowę włączyłem chodził wyłączył się. Organoleptycznie podotykalem tranzystory rezystory czy coś się nie nagrzewa. Ponaciskalem płytki i odpalił. Włączyłem tuner ustawilem stacje i grał normalnie podglaszalem nic się nie działo złego. Wszedłem w ten chyba tryb diagnostyczny i były tam różne cyferki z których mało rozumiem...
możliwe że to mosfety poszły ?? Mało prawdopodobne karta diagnostyczna wskazuje że pracuje oscylator Błędne założenie, led pokaże stan ale nie oscylacje.
Witam, mam problem z Iveco jak w temacie 3.0 176 HP Jednemu z kierowców brakło prawdopodobnie paliwa, auto zgasło pali się kontrolka EDC, nie dochodzi prąd do pompy, pompa spięta na krótko działa. Bezpieczniki całe Na forum jest podobny temat jednak bez wyjaśnienia w jaki sposób zostało naprawione. Jedyna przydatna informacja jest o czujniku położenia...
Jaki rocznik, jaki silnik, bo to co podałeś to zdecydowanie za mało. I z tym mailem też przesadziłeś, nie chce się na forum więcej zaglądać?
L16 to podwójne filtry (dławiki) ceramiczne - są w szynie danych D+ D- > mało prawdopodobne, że uszkodzone R68K - to raczej dławik NG7 05A >> kod SMD NG7 jest dla firmy Vishay a fizyczny element masz oznaczony firmą Texas Instruments - parametry trzeba sprawdzić MX GP014 - to są (?) Transile dwukierunkowe ; sugeruje ich położenie przy złączu
Co do spraw technicznych bo to najbardziej mnie interesuje jesteś mało pomocny. Ale co byś chciał usłyszeć? Jakiej pomocy oczekujesz? Nie masz wiedzy, nie masz narzędzi... Skoro samochód przed awarią skrzyni był sprawny, to jak wyjaśnisz, te pozamieniane przekaźniki? Zemsta mechanika? Może zrobił więcej psikusów. Nadal nie odpowiedziałeś, czy pozostałe...
Kable sprawdzone wydaje sie ze są ok. Teraz pytanko bo w sumie wykluczyłem predkosciomierz poniewaz przez złącze OBD komp rowniez nie pokazuje predkosci. Ale czy czy nie jest tak ze sygnał idzie najpierw przez licznik i jesli ten jest wadliwy i nie przekazuje dalej to nie pokaże na złączu diagnostycznym. Jak dla mnie mało prawdopodobne ale moze ktos...
Rozumiem, mało jest aktywnych uzytkowników UCANDAS a że ktoś tu pisał o tym to zapytałem
Na pewno miał i co z tego dla ciebie wynika? Przeprowadź (o ile potrafisz?) podstawowe czynności diagnostyczne. Na razie za mało informacji od ciebie. A mieszanka nalana do 4T (o ile nie był to jakiś syf) nie powinna mieć wpływu na zapalanie.
Uszkodzenie w układzie sterowania poduszek powietrznych. Podłącz auto pod komputer diagnostyczny i odczytaj kody błędó, bo na razie za mało danych.
Widzę, że mamy do czynienia ze znaFcą tematu. Diagnozować tak, ale czarodziejską kulą, bo wszystkie czynności diagnostyczne są niebezpieczne. Piszesz bzdury. Po pierwsze jak nie masz katalogu w głowie to nie pisz bzdur, że silniki są bezkolizyjne. Mało tego - zapytaj fachowców ile silników motocyklowych jednocylindrowych jest bezkolizyjne to Ci powiedzą...
Podepnij po SATA i zobacz, jak go widzi MHDD. jak się przypina go do komputera poprzez USB to jest na chwilę widoczny ale po paru sekundach czasami może minuty znika, - podpinanie przez USB jest mało wiarygodne diagnostycznie. Jesteś pewien, że widzisz dysk, czy może tylko przejściówkę? mocno się grzeje jedna cześć elektroniki. - która? Wydaje mi się...
Testowałem Snap-on Solus Pro. Nie miałem za bardzo czasu na zabawę nim. Jest szybki,mało czytelny i masa wartości zmierzonych wzięta z kosmosu.
No ma nalatane mało... 199 tys. Kręcony nie był, bo sprawdzałem na stacji diagnostycznej. Poza tym pedały i mieszki od biegów/ręcznego w ogóle nie są zużyte.
Testowałem programem MaxiEcu i Oryginalną Star Diagnose w serwisie MB. Samochód bo może mało wyraźnie jest to wpisane Mercedes R-Class R500 benzyna rok 2006. Dziękuję za zainteresowanie, proszę o porady. Pozdrawiam Mariusz
Obok serwa znalazłem jakieś złącze ,ale ma mało przewodów około 3 ,i nie wiem które mamm zewrzec by odczytac kod błędy ,
Kody POST mogą przyjmować wartości od 00 do FF. Kolejność zależna jest od producenta biosu i niewszystkie kody muszą wystąpić! Karty czterocyfrowe pokazują poprostu 2 kody - poprzedni i obecny. Rzecz raczej mało przydatna, chyba że ktoś faktycznie niewie że przed C jest B a jeszcze wcześniej A. Tak więc twoja płyta stoi na 47 (lub 33) i takiego kodu...
A reszta (reduktor i wtryski)? Należy sprawdzić czy rozjeżdżają się korekcje, przede wszystkim czy nie zalewa na benzynie czy może podaje jej za mało. Organoleptycznie sprawdzisz tak - jak na zimnym będzie z tłumika mocny zapach benzyny to zalewa. Na ciepłym silniku spaliny powinny być bezzapachowe - jak na benzynie będą takie... hm aromatyczne, jak...
złącze diagnostyczny matiz diagnostyczny delphi peugeot diagnostyczny
sprzeglo sprezarki gazowy cieknie passat katalizator
lavamat 62840 pojemność komory spalania
Przesunięcie krzywej grzewczej w kotle Saunier Duval Niedźwiedź Jak wgrać Windows CE na Modecom MX4 - instrukcja