Wymieniłem korek i jest OK
Używam Lotos 10w/40 od 9 lat w swoim Matizie i wszystko jest OK Spuść trochę oleju poprzez korek w misce i obserwuj czy nie rośnie poziom na miarce
Rozwiązałeś problem? Mnie się zdarzało że pływak się wieszał a raczej opadał w dół - wymiana zbiornika pomagała. Dodano po 1 W manach i mercedesach wiem ze prawie pod sam korek musi byc nalane. W MANach się nie spotkałem, nie trzeba pod korek. Jak jest mało to komunikat na żółto i można go skasować OK. A jak już naprawdę mało to na czerwono i obcięcie...
Korek wlewowy został wymieniony? Bo w nim jest odpowietrzanie i uszkodzony nie wypuszcza ciśnienia na zewnątrz wtedy puszcza uszczelnienie na pompie. Testowo zalej wodą układ i zamiast korka szmatka albo nic i sprawdź.
Gdzie jest korek spustu oleju bo nie mogę zlokalizować ! A w instrukcji są ogólnikowe informacje. Na ostatnim zdjęciu (obróconym i mało nie złamałem karku :-)) jak już je ustawisz właściwie to pod pomarańczowym korkiem do kontroli i nalewania oleju w podstawie silnika jest taka śruba (chyba M8) - trzeba wykręcić i olej wypłynie - oczywiście coś podstawiamy...
No to jeszcze gorzej, znaczy że robi się ciśnienie i wypycha płyn, czyli jak by na zimnym było płynu tyle co trzeba to by wywaliło go korkiem, ale że jest za mało to tyle że napełnia zbiorniczek. Kolejny powód do wymiany UPG
kolega pisał ze kolektor już wymieniał,wiec raczej bym na niego nie stawiał,chyba ze mechanicy coś nie tak zrobili,a z pod korka koledze nie cieknie? Często w matizie siada korek i odpowietrzniki się nie zamykają, przy rozgrzanym płynie płyn ucieka przez właśnie korek,może tez być pompa wody, uszczelniaczy bym nie stosował,to taka metoda jak dla mnie...
Witam, mam takie pytanie, otóż mam akumulator z diodą ,chociaż bezobsługowy nie jest ,bo ma korki. Wszędzie czytam że zielona dioda to aku w pełni naładowany , a czarna że trzeba podładować. U mnie jednak narysowane jest jak na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/6492950000_... Dioda jest czarna , więc wg tej grafiki ok, ale multimetr...
Za mało płynu hamulcowego w zbiorniczku . Zdejm kable z czujnika w korku-nakrętce i zobacz czy po zapaleniu zgaśnie.
Niestety nie miałem do czynnienia z ta skrzynią , ale jeśli filtra nie ma na zewnatrz skrzyni to jest on w misce olejowej, przykrecony do płyty sterującej. W misce powinien byc korek spustowy. O ile w skrzyni jest bagnet kontrolny ( poziomu oleju) to korek w misce jest korkiem spustowym. Jeśli takiego bagnetu nie ma to korek w misce jest koekirm kontrolnym...
Przede wszystkim czytanie ze zrozumieniem i trochę logiki: ekonomiczna - to trasa na którą wydasz najmniej - czyli mało korków, mały ruch i płynny, najszybsza - to trasa głównymi drogami, któa prowadzi w teorii najszybciej do celu, najłatwiejsza - omija centra miast, prowadzi obwodnicami, aby trasa była jak najprostsza, najkrótsza - jak sama nazwa wskazuje...
Użyłeś ze dwadzieścia razy słowa "korek" a ja w dalszym ciągu nie wiem o co chodzi. O ile mi wiadomo, to korki mają mało wspólnego z instalacją elektryczną. Jeśli chodzi jednak o zabezpieczenia, to trzeba doprecyzować czy chodzi o nadprądowe, czy różnicowo-prądowe oraz jakie ma wartości?
Jak widać na razie jest zbyt mało wody, która na zimę sięga korka przelewowego na ścianie bocznej. Ostatnio wybrałem liście które opadły z drzew na zimę i nie dolałem wody. Zazwyczaj gdy pada deszcz o który teraz trudno samo oczko napełnia się wodą z instalacji deszczowej gdzie wstawiłem trojak i jeśli jest potrzeba mogę skierować ją do oczka
Kolego ile tego płynu musisz dolewać i nie leci ci może para z wydechu jak sie silnik zaczyna już nagrzewać? A jak sie nagrzeje to co sie dzieje ,jak korek odkrecasz od zbiorniczka wyrownawczego?
Czy to może byćt termostat? Nie. Przyczyną zwarcia może być któraś z grzałek, bądź krzywkowy wybierak funkcji (mało prawdopodobne).
Zmieniałeś sam zbiorniczek czy razem z korkiem ?
Rozklepane główki tłoków po kolizji z zaworami, skutek - popękane, bądź zakleszczone pierścienie. Zanim zdejmiesz głowice zmierz ciśnienie na tłokach. wywala olej do góry poprzez korek lub bagnet ?
A ja panowie walczę z korkiem od baku. Zalutowałem wszystkie możliwe otwory którymi może wychlapywać paliwo. Jutro test. Zobaczę czy się zapowietrza. Jeśli tak to przewiercę dziurkę na górze korka. Jak to będzie mało to dolutuję jakąś małą rureczkę i myślę że to powinno zapobiec wychlapywaniu. Ja wlewam tylko litr a i tak korek jest po zewnątrz mokry.
przyjechałem do domu płyn jeszcze był ok. Po dwóch godzinach otwieram maskę w zbiorniczku znów za mało płynu;/ po odkręceniu korka i zrobieniu kilku kilometrów w zbiorniczku z kolei za dużo płynu: Nie wiem jaką masz chłodnicę. U mnie w megance w chłodnicy (ze względu naj jej konstrukcję - nie ma na niej odpowietrznika) zostaje zawsze pęcherz powietrza...
Cokolwiek to jest chyba działa prawidłowo bo wystarczy zdjąć wtyczkę z czujnika przy termostacie i wentylator włącza się. Przy wymianie tego czujnika nie spuszczałem płynu tylko szybko przełożyłam czujniki i wylało się niewiele płynu. Przypuszczałem jednak że układ się zapowietrzył i czujnik nie ma kontaktu z płynem i przez to nie załącza wiatraka więc...
Już myślałem o pompie CO. Podłączył bym ją do korka spustowego basenu. Same ciśnienie wody wypcha wodę do pompy.
To naprawdę działa, trzeba tylko wtyczkę odpowiednio spreparować żeby działała jak korek. Wystarczy połączyć ze sobą bolce GRUBYM drutem. W momencie włożenia takiego korka do gniazdka momentalnie przestaję płynąć prąd. Mało tego korek jest tak skuteczny że wystarczy jeden na kilka gniazdek żeby uszczelnić instalację np. w domku jedno rodzinnym na mazurach...
Spusc wodę z filtra paliwa. Powinien się znajdować korek na dole filtra. Jeżeli miałeś mało paliwa, mogła wytrącić się parafina. Co gorsze wody też jest dużo w paliwie z Orlenu, choć sam tam tankuje, ale wiem co widziałem przy ostatnich mrozach. Zalej go, i pozwól popracować na wolnych. Potem testuj jak do tej pory. Takie zachowanie "śmierdzi" zapowietrzeniem...
Większość 1.9 TDI pd z serii A że stajni VAG ma ten problem. Ja bym wsadził manometr i sprawdził jakie jest faktycznie ciśnienie w układzie szczególnie po jeździe z pedałem gazu w podłodze. Puki puszcza mało korek sobie radzi z upuszczeniem nadmiaru. Potem pluje płynem i płyn pomału znika. W ostatniej fazie spalin jest tak dużo że korek nie nadąża...
Te objawy nie muszą świadczyć o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą. Możliwe że olej jest kiepskiej jakości. Najlepiej najpierw uszczelnić układ chłodzenia a potem myśleć o wymianie uszczelki, która mało nie kosztuje. Najlepiej pojechać do zaufanego mechanika i wszystko sprawdzi.
Na dole jest korek. Producent podaje w instrukcji jak się rozbiera zużytą szczoteczkę w celu oddzielenia baterii - wkłada się krawędź ładowarki w nacięcie i przekręca. W takim przypadku często/zwykle zrywają się druty od cewki w korku, ale jeśli zrobisz to naprawdę delikatnie (i przekręcisz tak mało jak to możliwe tylko żeby podważyć i wyciągnąć ten...
To dość "swobodne" podejście do własności czynnika chłodniczego i określenia zakresu prawidłowej pracy projektowanego układu (tzw koperta). No cóż, dokładnie się na tym nie znam, opieram się o szkolenia i doświadczenie. Klimatyzacja w aucie pewnie ma gorsze warunki regulacji niż domowa. Weźmy nawet fakt, że obroty sprężarki zależą od obrotów silnika,...
Miasto to miasto, jedne większe drugie mniejsze.To samo dotyczy sygnalizacji świetlnej oraz korków które poważnie podnoszą koszty eksploatacji pojazdu.Mój nissan 1.6 spala od 8L nawet do 11L.Dość częstym zjawiskiem u kierowców jest zachwalanie swojego auta i co najważniejsze zaniżanie spalania paliwa.Podałeś trochę za mało szczegółów by można było coś...
W tym szkopuł że mam starą instalację (blok ma ok. 22 lat) gdzie nie prowadzono uziemienia, mało tego nawet korki w domu są dla picu wstawione i nie pełną żadnej funkcji :|
Szwagier po jeździe odessał troszkę oleju i nie wygląda on już tak dobrze jak na wcześniejszym zdjęciu. Wcześniej samochód stal od wczoraj i olej był czystszy a po jeździe jest ciemno brązowy i co ciekawe widać w nim dużą ilość drobnych bąbelków powietrza. Widać je także na zdjęciu. mam jeszcze pytanie co do ilosci oleju. znalazłem informacje że do...
Zgadzam się. Co prawda przy INNYCH kolumnach o takiej samej mocy i wykorzystaniu ich "pod korek" można mówić o niezbędnym minimum, żeby "coś tam było słychać",l jednak te 95 dB świadczy o mało "firmowej" kolumnie, więc przy okazji można się zastanawiać nad resztą parametrów... P.S. Nie zamieściłeś linku do wzmacniacza...
Myślenie nie boli a problem został mało precyzyjnie opisany. jakiś miesiąc temu wywalało mi korki Korki wybija - chyba w butach. Wyłącza się zabezpieczenie nad prądowe czy zadziałał wyłącznik róźnicowo-prądowy RCD? matek136 napisał: zauważyłem czarny nalot Podejrzewam że przyczyną problemu jest miejsce z którego się ten czarny nalot wziął. Nie wprowadzaj...
I pytanie zatem jest takie: czy słuszne są te opowieści sąsiada? Na takie pytanie nie ma niestety jednoznacznej odpowiedzi. Albowiem, w LTE każde zwiększenie transferu na danego odbiorcę może wpłynąć na prędkości pozostałych użytkowników. Czym większa różnica transferów przed i po zamontowaniu CPE, tym większy może być wpływ na prędkości innych userów....
Odkręć korek wlewu oleju i podczas kręcenia patrz czy się tam wałek kręci i krzywki ruszają.
(at)mrrexw Korek w odlewie jest wyżej,bo dno ma swoją grubość.Sam przestań lać wodę, spędziłem w "kanale" ponad 25 lat i te 150 czy 200ml można wsadzić między bajki. Zawsze coś zostanie,ale nie aż tyle. Najwięcej zostaje w niecce pod wałkiem nierządu,tego akurat nikt nie odsysa,bo mało kto zwraca na to uwagę.Tak samo jest ze spuszczeniem oliwy i wkręcaniem...
Mam Sharana 1,9 115KM silnik AUY i też mi wywalał wodę przez korek. Mało tego słabo grzał i szyby mocno parowały. Wszystko sprawdziłem i pozostała tylko jedna rzecz - korek wlewu. Kupiłem na szrocie za parę groszy i po problemie. Oczywiście polepszyło się ogrzewanie w środku. Wewnątrz korka jest jakaś uszczelka i ona nie trzymała.
Fachowcy, kto Wam powiedział że jak po odkręceniu korka płyn się podnosi, to układ jest zapowietrzony? Wiecie jaka jest podstawowa cecha gumy? Jest rozciągliwa i sprężysta - stąd te podniesienie mało ściśliwego płynu po dokręceniu korka. Zamykam, zanim będę zmuszony nagrody za rozsiewanie herezji rozdawać.
Okej dziękuję za rady :) bedzie robione ale nie wiem kiedy więc gdy rozwiąże problem to napiszę co i jak. Dodano po 1 Tata wlewał olej bo było mało i pod korkiem nie zauważyliśmy żadnego nalotu
[quote="rafal6113"]... "masło" pod korkiem wlewu oleju lub wzrost poziomu oleju albo płynu chłodniczego.... BARDZO mało prawdopodobe. Nawet "masło" pod korkiem to nie koniecznie objaw uszkodzonej uszczelki głowicy. Zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia i się wyjaśni, choć jak wcześniej powiedziano objawy wskazują na uszczelkę.
A nie można po prostu dolać aby bagnet pokazał poziom? Najlepsze rozwiązanie - jeżeli gubi olej to mozę wystarczy żeby dojechać do mechnika celem reklamacji. Myślę, że oleju jest zbyt mało - nie wiem czy kazdy silnil tak ma, ale niektóre wystarczyło odpalić na jałowym, a po odkęceniu korka od oleju chlapał olejem. Nawet jak było zbyt mało bo pompa...
jeśli silnik jest zapalony przy odkręconym korku to np jak jest mało wody to ona sie podnosi do normalnego stanu. Korek nowy już kopiłem ale nie pomogło.
Szkoda, że nie napisałeś jaka to Vectra - A,B a może C.(ale chyba nie bo byłaby gwarancja).Płynu faktycznie masz za mało,na korku od zbiornika w/w masz miarkę od - do,sprawdż na zimnym silniku poziom płynu. Ponieważ jesteś szczęśliwym posiadaczem Vectry zapraszam tu: www.vectra-unlimited.pl/ Pozdrawiam.
Zauważyłem takie dziwne zjawisko...dolali mi w ASO trochę płynu chłodniczego bo brakowało około 100ml. Po dłuższej jeździe podniosłem maskę i przy zamkniętym korku wydawało mi się, że jest za mało płynu chłodniczego. Odkręciłem korek, usłyszałem pssst i poziom płynu się podniósł do prawidłowego. Czy to normalne zjawisko, że podczas odkręcenia korka...
Witam,mam zapytanie do kolegi dużo jeżdzisz ,czy mało pozdrawiam
W dołączonym oprogramowaniu system monitorował te akumulatory, mówił jakie, kiedy coś było nie tak. Mało tego - czasami były to AKKU "z korkami" nie bezobsługowe i podawał - w którym trzeba było ingerować (czytaj dolać wody destylowanej).
jeśli wskazówka lata to zawsze było tak bo mam doświadczenie w autobusach że było za mało płynu.Możesz mieć też powietrze.czyli tyłem niżej jak przód odkręć korek od zbiorniczka zostaw na noc i powietrze ujdzie.wyrównaj zapal otworzy termostat i zakręć zbiorniczek
Problem w tym,że po przejechaniu około 30 km silnik gaśnie,po odczekaniu pół godziny odpali,na wolnych obrotach na postoju jest OK,nadmieniam ,że filtr paliwa był wymieniony, CO MOŻE BYĆ? Może zatkane jest odpowietrzenie baku? Nie wiem w ogóle czy to możliwe, ale za to łatwe do sprawdzenia. Jak zgaśnie to odkręcić na chwilę korek wlewu i zobaczyć czy...
Szukaj przy podłużnicy nisko zielonego korka. Tak jak mało płynu może tak się dziać. Trzeba sprawdzić stan. Kontrolka się nie pali na zegarach?
Inwestycja sprawny korek ze sprawnym zaworkiem . Postaw samochód przednią osią 25-30 wyżej niż tylną (nagrzewnica ze względu na sposób montażu)powinna odpowietrzyć się nawet grawitacyjnie.Zagrzej silnik do kilkakrotnego włączenia się wentylatora,wyłącz silnik pozwól ostygnąć (nie ruszając korka),po ostygnięciu uzupełnij ew. brak.Z "cienkiego"przewodu...
Tam nie doszło do żadnego wybuchu, a rezystory na 99% są sprawne. Sprawdż bezpieczniki na płytce zasilania (tam, gdzie wchodzi przewód zasilający). Powinny być 2 sztuki. Napisz, czy któryś nie jest przepalony. Niemalże na pewno przyczyną takiego stanu rzeczy jest uszkodzenie mikrowyłączników w zamku. Sam miałem taki przypadek w samsungu i mało go nie...
Witam! Mam dziwny problem z Matizem, otóż po kapitalnym remoncie głowicy tj. wymianie prowadnic zaworowych, zaworów, uszczelniaczy zaworowych, szlifowaniu gniazd zaworowych, planowaniu głowicy i wymianie uszczelki Matiz dymi delikatnie na niebiesko. Jaka może być tego przyczyna??? Czy problemem może być z aparatem zapłonowym, czy przyczyna może tkwić...
Witam! Nie wiem czy dobre forum wybrałam, ale mam pewien problem. Otóż dzisiaj podłączyłam laptopa do przedłużacza, aby go podładować. Przy okazji robiłam coś na nim. No i zauważyłam, że ładowarka jest bardzo gorąca. Po chwili usłyszałam jakby trzask i dym z miejsca połączenia ładowarki z przedłużaczem. Więc natychmiastowo odłączyłam wszystko z prądu....
Czyli podczas pracy silnika dolewać płyn przy otwartym korku i układ sam sie odpowietrzy. Tylko zastanawia mnie dlaczego tak mało weszło płynu do zbiorniczka?
Nie w całości bo na górze nakręcona jest mufka z korkiem. Wkręcanym. Też wyobrażałem sobie nagwintowanie rury przy podłodze i zakręcenie jej korkiem, ale może być za mało miejsca na gwintownicę.
Diagnostyka komp. Geometria do sprawdzenia. Lexusy są strasznie czułe na takie rzeczy toyot mało robiłem to nie wiem ale to raczej to samo. Z tym korkiem nie wiem o co chodzi, i jaki to ma związek z trakcją i napędem.
Dziękuje za odpowiedz Jutro wyśle zdjęcia. Do listwy zasilającej mam podłączony tylko monitor i komputer stacjonarny. Natomiast lampa na ścianie z gwintem GU (nie pamiętam oznaczenia) z dwoma bolcami mam osobno podłączone w innym pokoju. Dla mnie to jest dziwne, że taka lampka co mało pobiera prądu wywala korki na głównym pionie.
14.4V a 16.8V to dość różne wartości. Jak to możliwe że producenci tak różnie podają wartości ładowania? Wg mnie to jest niedoprecyzowanie jakiego typu akumulatora tyczy się dana wartość i jakich warunków. 14,4V ładujemy akumulatory bezobsługowe (bez korków) lub obsługowe z korkami w przypadku kiedy ich nie odkręcamy i nie chcemy dolewać wody destylowanej....
Na kasecie po mojej regeneracji, klient drukuje około 4000 kopii, ale ja sype pod korek, moze po prostu mało nasypali proszku.
Tam kolega w 1. poście pisał o "mgiełce", ale o ile dużo płynu Ci nie ubywa, to zapas płynu w bagażnik i jeździć. Teoretycznie możesz sprawdzić korek, są przyrządy (odpowiednie gwinty i pompka ręczna) do sprawdzania szczelności układów i ciśnienia otwarcia korka, ale odnoszę wrażenie że mało popularne.
Że trzeba pokombinować to zauważyłem, a pytam znawców tego tematu bo robiąc to pierwszy raz pewnie coś bym połamał. Chciałbym to po prostu rozebrać bez połamania, że nie ma części mało istotne, dalej już poradzę sobie ;)
czyszczenie polega na rozgrzaniu silnika następnie gasimy i odkręcamy plastikowy korek pod reduktorem spuszczając zanieczyszczenia.w krokowym odkręcamy dwa wkręty i na błysk.
witam gdy masz złe uszczelniacz zaworowe to samochód może brać olej i kopcić może intensywnie dmuchać odmą,korkiem wlewu oleju i bagnetem Brać olej tak, kopcić tylko jeśli to syntetyk a reszta mało prawdopodobna. a moze byc wtedy olej na tlokach i samochod ciezko odpalac albo w ogole? Nie, sprawny silnik spokojnie spali niewielkie ilości oleju.
No jak wlejesz za mało paliwa to nie odpali. Wlej tak mniejsza połowę korka od banki np jakiejś 5 litrowej.
W hotelu raczej mało ludzi szaleje, tylko ewentualnie chwilowe korki mogą być. Polecam Draytek Vigor np. 2910G.
(at)piracik Dokładnie tak jak mówisz. Rozwiązanie może mało praktyczne, ale napiszę. Zatykaj korkiem zlew i problem zniknie, no chyba że przelewem smród będzie uderzał. Z innych otworów kanalizacyjnych nie śmierdzi? Może słychać bulgotanie w syfonie? Różne rzeczy potrafią się dziać.
Na klapie silnika od dołu masz schemat układu odkręcasz oba korki kulki i lejesz płyn pewnie masz za mało
Mam 9v i 1A Jeżeli to jest na kondensatorze (jaki tokondensator), a przed stabilizatorem, to trochę za mało. Stabilizator potrzebuje 2V nadwyżki.
Moim zdaniem oleju jest tyle co zawsze ma jaśniejszą barwę bo nie dawno wymieniałem olej i się jeszcze nie przepalił a jeżdżę ostatnio mało.
Najczęstszą przyczyną jest przebicie (doziemienie) silnika lub grzałki. Piszesz mało precyzyjnie. Kiedy wybija korki? Wtedy gdy rusza silnik czy zaczyna pracować grzałka czy też od razu po włączeniu. Zaraz po włączeniu przez parę sekund działa tylko zawór elektromagnetyczny do pobierania wody. Może być też zwarty kondensator filtrujący na zasilaniu.
mowimy o sporawej wiazce elektrycznej ,ktora trzeba przeciagnąć przez całe auto. Jesli tego nie robili juz mechanicy wczesniej to 3godziny roboty jak nic :) mało
Nawinięcie tak dużej ilości zwojów, jaka jest potrzebna dla uzwojenia sieciowego, z zachowaniem odstępów izolacyjnych wymaga staranności i cierpliwości. Jeśli masz potrzebę posiadania transformatora, to najlepiej kupić. Jeśli chcesz eksperymentować, to lepiej z niskim napięciem, bo dla niskiego napięcia potrzeba mało zwojów. Można przykładowo wziąć...
Kable są raczej mało narażone na uszkodzenia, bardziej mi chodzi o parametry i niezawodność, w sensie żeby nigdy nie wyrzuciło korków :) Ogólnie wszystko zawsze się toczy na salach hotelowych, na 100, 200, 500, 700 osób. Głównie gadanie do majków.
Płynu bardzo mało przybyło. Tylko przy odkręconym korku przy dodaniu gazu wypycha lekko płyn i co chwilę idą bańki powietrza, ale niżej w zbiorniku widać płyn normalny.
Data i godzina startu taka sama? Bo AM ma zaszyte historyczne dane o korkach i uwzględnia je przy planowaniu trasy. Ustaw też te same parametry do przeliczania - czyli omijanie dróg od kategorii..., zezwolenie na zawracanie itp. Na pewno to samo wydanie mapy i wersja programu? Podaj cyferki
Z tego co ja wiem to 4x15" zagra lepiej od 2x18" Oczywiście że tak. Zastanawia mnie tylko jeszcze taka możliwość jak 2x15" + 2x18" czy jest w ogóle sens stawiania 15" przy 18" Nie ma sensu. Pytam się bo obecne 2x15" wydaje mi się dużo za mało jak na sale, chociaż imprezy co prawda nie za duże ( +/- 50 osób ) to i tak zawszę muszę grać "pod korek" bo...
Tak (mało prawdopodobne)/ Nie Warunkiem ustalenia jest odczyt z urządzenia które to zarejestrowało. np : - komputer który niema podtrzymania bateryjnego lub ups a był wtedy załączony - modem TV kablowej który przesyła log do operatora (tu trzeba czasem ukłonić się do operatora aby uzykać dane). - routery które nie kasują logu przy zaniku zasilania -...
Jeżeli wywala korki nawet nie włączona to pole poszukiwania masz zawęzone. Jest mało rzeczy które sa pod napięciem w takim trybie pracy i ich przeglad nie zajmie duzo czasu.
A ta rura to jest tak "od nowości" czy została zainstalowana później? Jest na planach? Ktoś musiał wyrazić zgodę na takie czy inne jej poprowadzenie. Kto administruje budynkiem? Jeżeli jest to samowola, bo na przykład Twoje mieszkanie było przez jakiś czas pustostanem, a sąsiad z góry najtańszym kosztem poprowadził sobie kanalizację przez nie to oczywiście,...
i tak mało informacji o silniku.... Ciężko powiedzieć jak nie widać ale lej mineralny i trochę częściej wymieniaj przez kilka pierwszych wymian co 5 albo 7tys oczywiście razem z filtrem oleju bo różnie to nieraz bywa;) mam nadzieje ze nie masz turbiny bo jeśli tak to nagar może spowodować nie wystarczające smarowanie jej...
Powinny pojawić się błędy w EMS lub GMS , sprawdź bo po opisie to trochę za mało by pomóc. A temperatura płynu w silniku jak się zachowuje i czujnik temperatury zewnętrznej dobrze pokazuje?
Witam mam problem ,po przejechaniu około 15 km silnik strasznie się grzeje że jak odkręce korek od zbiorniczka wyrównawczego to mam gejzer z gorącego płynu.Wiatrak pracuje ale chłodnica jest ciągle zimna co to może być ?
Jak Astra G pociągnie powietrze to nie tak łatwo odpowietrzyć układ. Nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku ani ręcznej pod maską. Do tego kręcąc "na sucho" można łatwo uszkodzić pompę wtryskową. Jak się bierzesz za odpowietrzanie to tak z pół zbiornika paliwa wypadałoby mieć. Jak wyjechałeś do 0, to te 5l to tyle co nic. Ludzie się tu śmiali z tego...
Nie ma jakichś tam podświetlanych klawiszy i wszystko działa dobrze, ale jak właśnie wczoraj mi korki wywaliły, już nie chcę sprawdzać, czy to może nie przez to, że miał mało baterii. Ale tak, wszystko było okej. https://obrazki.elektroda.pl/4642827000_...
uszczelka jest najprawdopodobniej do wymiany poniewaz robi sie majonezik pod korkiem;(
Nierealne jak dla mnie. No chyba, że z deszczu, lub mycia, ale to i tak mało prawdopodobne.
Miałem podobny problem w Civic VI. W zbiorniku płynu przybywało a silnik dostawał temperatury. "Fachowcy" proponowali wymianę chłodnicy ale nie dałem się naciągnąć ;). Trochę się nagłowiłem ale sam doszedłem do wniosku, że to uszczelka i po jej wymianie "jak ręką odjął". Myślę że w Civic VII chłodzenie jest podobne.. Zrób tak: 1. Na zimnym silniku sprawdź...
Witam . Proponuje wymienić uszczelkę pod głowicą przy okazji splanować głowice. A zobacz czy masz na korku wlewu oleju taka maz?
Korek odkręciłem z parownika i oliwę spuściłem, chociasz mało jej było.
Bez jaj, mi wolnossące 3.5l pali max 14l/100km, coś jest nie tak. I wszystko w porządku, duży silnik z dużym momentem więc praktycznie w mieście tylko muskasz pedał gazu. Bardzo konkretny post napisał kolega (at)kkknc (post nr 19). Nie porównujcie miast wielkości Pińczów, Starachowice czy nawet Kielce do miast wielkości Łódź, Kraków, Warszawa, Poznań....
(at)artginpl Nierealnym wydaje mi się brak jakiegokolwiek bezpiecznika w domu, a nawet spodziewałbym się ich conajmniej dwóch. Może gdzieś w piwnicy albo w mało uczęszczanym pomieszczeniu i pod samym sufitem są jednak jakieś "korki" i inny osprzęt elektryczny? Dodano Może jeszcze być jakaś zabudowana wnęka lub podobne rozwiązanie.
To będzie dobre przed snem Opowieść z dwóch odcinków https://youtu.be/Y20Oyr3RlaI 20min - będzie mało, bo akumulator dużo traci podczas postoju. Centralny, alarm, radio, immo, kamerki, to wszystko zjada prąd, który należy uzupełnić w min 120% Nie da się naładować 120%. Ale rada o dwudziestu minutach "zyciowo" nie jest głupia, w normalnych warunkach...
no dziś dolałem płynu bo nie byłem pewien czy nie jest za mało i było ok ale wymienię jeszcze korek wlewu płynu bo ma przerwana uszczelkę ale nie podcieka niby z pod korka Dodano po 1 ale jedno mnie zastanawia jak wyłączam silnik to przez sekundę słyszę takie bulgotanie jak by się woda z butelki wylewała ale wody nie ubywa
Bez regulatora to go nie podepne bo panel ma 35-45v to żarówka w szereg to wciąż za mało. A może dolać wody descylowanej pod sam korek? Widać ją ale nie wiem ile być powinno?
Jak szybko wyjmiesz stary i włożysz nowy to mało co poleci. Na zimnym silniku i bez odkręcania korka. Miskę podstaw na wszelki wypadek.
hmm no ale to by generowało taki błąd każdemu kto jeździ na gazie a przecież dużo tych aut jest zagazowanych a tematów raczej mało, wiec co radzisz zmienić korek na dzień dobry bo nie mogę sie z tym pogodzić :D
U mnie wystarczy jedna ręka do takiego skrętu, paluszek to jednak zbyt mało. Generalnie to dobra metoda jest odkręcenie korka z pompy wspomagania i poświęcenie latarka czy płyn krąży. Oczywiście przy włączonym silniku. Gdy krąży, a będzie to widać, można szukać dalej, ale jest przynajmniej pewność, że pompa działa. W wypadku W168 to chyba jedyna metoda,...
Zgadzam Sie z Ankuchem. Takie srodki uszczelnią dziurki tylko i wyłacznie w chłodnicy lub nagrzewnicy. Ja stosowałem rok temu w 15 letrnim fordzie preparat który zawierał minn. drobne drewniane wiórki. Pływały one potem widoczne pod korkiem wlewu płynu ale były skuteczne po 15 minutach od zastosowania pzrez ponad poł roku. Potem forda sprzedałem ale...
raczej mało prawdopodobne jest aby to właśnie przewód się zepsuł
A poziomy wlew oleju to idiota napewno wymyslił.,w tym modelu. To akurat wymyślił producent silników GX160 - Honda, a inne firmy to skopiowały w swoich "klonach GX160". silnik gaśnie co chwila .,dusi się jak okresla to mąż Teoretycznie brak oleju spowodowałby nagłe odcięcie zapłonu (nie duszenie), ale może warto szukać w tym kierunku (za mało oleju?)...
Witam mam pytanie zakupiłem audi a4b8 wszystko grało silnik pracował bardzo ładnie ale do czasu kiedy wyskoczyło że jest mało oleju więc został wymieniony razem z filtrem teraz jak odpalam auto i odkręcam korek wlewu oleju zasysa go a jak go całkiem wezmę to silnik tak jak by zaraz miał zgasnąć dławi się mechanik stwierdził że to odma więc została wymieniona...
korek matiz korek parownicy korek hydrauliczny
prowadnica piła stołowy monter elektronik siemens micromaster
Migająca niebieska dioda w laptopie - przyczyny Trudne odpalanie Mercedes W210 E290 TD 1996