Witam czy kostka stacyjki , może od temperatury nie odpalić mojego Matiza. Nie chce mi się w to wierzyć. czy w matizie w środku w kabinie jest jakiś czujnik który może powodować że gdy jest gorąco nie mogę go odpalić Nie ma czegoś takiego. Dodam że kostka od stacyjki po wyjęciu kluczyka nie odbija Kostka stacyjki nie ma nic wspólnego z odbijaniem,...
Dzięki zamieszczonemu tu zdjęciu udało się i mnie wymienić starą, uszkodzoną stacyjkę na nową. Dziękuję i pozdrawiam. Marta
Po co chcesz wymieniać stacyjkę? Pewnie wystarczy wymiana kostki stacyjki.
Masz suwmiarkę ? Może wystarczy przypiłować w jakimś miejscu nową wkładkę ? Opcja z zamiennikiem, to w ogóle inna rura, + inna kostka - jak mnie to spotkało, gdy kupili zamiennik nie od tego mercedesa czy mana, i kluczyk za mało się przekręcał, dzięki czemu nie dochodził do pozycji rozrusznika... Tylko kilkanaście stopni mniej w obrocie kluczyka, lub...
brak iskry w matizie kupiłem aparat zapłonowy nowa cewka brak imo juz jest odłączone i nadal brak iskry a jeszcze została wymieniona kostka stacyjki i nic
Pierwsze - kupiłem używany aparat zapłonowy i jest idealnie. Prawdopodobnie wzmacniacz uwaliło. Drugie - kostka stacyjki i też jest git.
Po nitce do kłębka! Najlepiej mieć schemat i sprawdzać po kolei gdzie zanika napięcie.
Radio podłączone było żółty do żółtego, czerwony do czerwonego. Na czerwonym, tak naprawdę na pomarańczowym :?: jest stałe zasilanie z akumulatora. To pamięć radia. Na żółtym ACC z kostki stacyjki, z pinu KA. https://www.google.com/search?q=kostka+s...
Jak w temacie brak iskry w Matizie. Podstawiałem dobrą cewkę i aparat zapłonowy i nic z tego. kostka stacyjki też sprawdzona.
brak iskry Matiz aparat sprawdzony,cewka,kostka stacyjki! Iskra pojawia się w momencie kiedy przestaje kręcić rozrusznikiem? Aparat i cewke podkładałem do drugiego matiza i tamten pali na dotyk na tych cześciach
Matiz lubi wypalić kostkę stacyjki myślę że masz styki wypalone .Robiłem przypadek że rozrusznik kręcił a znowu w tym momencie odcinała stacyjka zapłon. Dodano po 2 Oczywiście chodzi mi o tą część gdzie przekręca się kluczyk tamte styki.
Zastosuj "test spryskiwacza". Popryskaj spryskiwaczem do szyb po przewodach ,zobaczysz czy będzie różnica. Ewentualnie kostka stacyjki do sprawdzenia.
Co do rozrusznika to zobacz czy na tym cienkim przewodzie który do niego idzie jest zasilanie jak włączasz rozrusznik. Jak nie ma to raczej kostka stacyjki uszkodzona a jak jest to rozrusznik do naprawy. Nie masz czasem zbyt mało płynu hamulcowego?
Zeby zlokalizować miejsce gdzie przedostaje się zasilanie ciągłe na obwody "po stacyjce" zacznij od wyjęcia tych bezpieczników które mają zasilanie siągłe i obserwuj czy kontrolki zgasną. Winny może być przerywacz kierunkowskazów-awaryjnych, radio, zegar i inne urządzenia mające zasilanie ciągłe i po stacyjce. Jak to nie pomoże to rozepnij kostke wyłącznika...
Witam, Mam problem z demontażem stacyjki w matizie. Po wyjęciu kostki stacyjki okazało się że ułamaniu uległ trzpień przełączający. Aby go wymienić trzeba zdemontować stacyjkę i tutaj problem. Po odblokowaniu stacyjki przez wciśnięcie w otworek (kluczyk ustawiony w poł "niecałe 2") w pobliżu stacyjki stacyjka (wkład) wychodzi ale tylko na 1-1,5 cm (a...
Jak wygląda sprawa kostki elektrycznej ( przełącznika ) w stacyjce czy załącza poprawnie?
Zrób kolego zdjęcie bezpieczników może coś wydumamy, przypomniało mi się, że to może być także kostka stacyjki ale za mało informacji, inne kontrolki oprócz świec świecą
Proszę wybaczyć, ale mało orientuję się w elektryce. Wiec oddaj auto do kogoś kto się zna zanim coś puścisz z dymem. Do stacyjki musi dochodzić skoro załączają się kontrolki, może nie wychodzić na rozrusznik co wskazuje na uszkodzoną kostkę stacyjki. Skoro wymieniłeś i dalej to samo to wskazuje na złe sprawdzanie obecności napięcia, albo nowa kostka...
Witajcie trafic 2.0 II. Małem problem z lekko przyjaraną stacyjką kostka wymieniona wszystko działa oprócz rozrusznika .Jest akustycznie słyszalna praca jakiegos przekaźnika a nie jest to bendiks gdy robie start czyli nie stacyjka. Masa silnika prowizorycznie na kablach rozruchowych i też nic. Bezpieczniki na klemie akku ok. Czy mogę się spodziewać...
kostka stacyjki podmieniana i jest ok, check gaśnie czyli nie ma błędów
Witam. Mam problem z Matizem. W tej "bestii" zostal wymieniony alternator. Po odbiorze auta zobaczylem ze nie moge wylaczyc silnika. Dopiero po bezposrednim odlaczeniu zalonu zgasl. Wymienilem kostke stacyjki ale dalej kest tak samo. Jaka moze byc przyczyna? Zaplon dziala normalnie daje prad na wszystkie urzadzenia takie jak wycieraczki swiatla nawiew...
Dodam do tekstu, że dużo tematów jest o tym że mogły pójść jakieś styki w kostce stacyjki - a tam w matizie rowniez są tak jakby przekaźniki radia i zapalniczki. Tak tylko dorzucam, może wy coś wiecie więcej na ten temat.
a no to inna spawa troche . HM mozesz spróbować zmostkować przewody przy stacyjce bo kostka stacyjki w matizie jest bardzo tandetnie wykonana . Aby sie do niej dobrać musisz odkręcić obudowe kolumny kierownicy i zdaje sie kierownice odkręcić (juz nie pamiętam ) . Kostka stacyjki przykręcana jest malutkimi srubkami od góry i dołu na płaski srubokręt...
A zamiast miernika podłącz tam żarówke 12V 21W na te "plusy" wzgl. minusa, masy i czy zaświeci... Bo tam miernik może se pokazywać... Ba, to za mało nawet po odpaleniu... Tam słabe zasilanie...cosik nie kontaktuje dobrze. Kostka stacyjki...może. Bo może źle strzelam to sorry.😕
Nie ma LPG dodam jeszcze że jak otworze drzwi poczekam z 10-15 min auto się przewietrzyło odpalił , może kostka od stacyjki bo nie odbija .. Aparat to wydatek a jak nie pomoże ..
Mam ATU plusa który przerabiałem na starszy model włącznie z wnętrzem miałem ten sam silnik co ty fabrycznie i jeśli odpiąłeś wtyczkę z kostki i zwarłeś auto na "krótko" i zagadało to oznacza że szlag trafił kostkę stacyjki . od 7 lat gdy od kiedy siedzę w Poldkach to nie spotkałem się z samym uszkodzeniem stacyjki "Plusowej" co najwyżej padających...
Za mało danych. Może spadać napięcie, może kostka stacyjki rozłącza... Do tego, nie podany rocznik auta i kod silnika... Nie pomożemy.
Witam wszystkich. Mam problem ze stacyjka w matizie mym. Otóż gdy wkładam kluczyk to ten dzyndzelek od blokady normalnie się chowa i normalnie odpalam auto bez żadnych problemów ale gdy wyciągam kluczyk ze stacyjki ten "dzyndzelek" nie odskakuje co powoduje pozostawienie włączonego radia i brak blokady kierownicy. Dopiero gdy podwaze go delikatnie koncowka...
Sprawdź czy nie zsunął się przewód na rozruszniku od automatu (ten cieńszy -jest na wsuwkę, mhm..... choć mało prawdopodobne ) Myślę ,że przyczyną jest kostka stacyjki to zdarza się najczęściej najlepiej wymień próba naprawy może okazać się mało skuteczna.
Mam pytanie. Jak wyjąc stacyjkę przy matizie, nie kostkę, lecz mam cały nowy wkład z kluczykiem. Nie wiem tylko jak to wyjąć, czy trzeba się pozbyć tego przynitowanego elementu czy jest tam wejscie od dołu (jest tak płytka), czy pod nią coś jest. Proszę o pomoc.
przeczytałem że te blaszki się nie chowają do końca więc je trochę przypiłowałem Jakie blaszki ??? Problem leży na drugim końcu trzpienia który obracasz śrubokrętem - w miejscu, w którym łączy się z kostka stykowa. Jest tam taka pletwa, która ulega skrzywieniu lub wyłamaniu. Musisz wyjąć cala blokadę, odkręcić kostkę stykowa i wtedy zobaczysz winowajce....
Miałem podobny problem z matizem. Pomogła wymiana kostki stacyjki. Można też sprawdzić stan bezpieczników, oraz to czy dochodzi do nich jakieś napięcie.
Zaczynamy od czarnego przewodu (może być z paskiem) i to jest masa , podłączamy do niego próbówkę i szukamy plusa akumulatora, następnie szukamy plusa po stacyjce ,może być jeszcze też przewód ze światłem postojowym. Więcej napięć nie powinno być .Bierzemy baterię szukamy par przewodów posiadających jakiś wspólny kolor i podłączamy baterię powinno być...
Tam są tylko przewody + , minus to masa samochodu. A co chcesz konkretnie zrobić , jak na razie mało info.
UFF udało się, wyszarpałem całą stacyjkę, bo nijak bez szarpania nie chciała wyjść. Niestety urwałem część zabezpieczenia co widać na foto ale tym będę się martwił później. Następnie próbowałem na spokojnie wsunąć z powrotem stacyjkę aby poznać współgranie z korpusem. Niestety stacyjka tak jak pewnie w większości przypadków nie chciała wejść z powrotem,...
czy może być zwarcie w stacyjce, które pobiera tak mało prądu Teoretycznie tak. Musiała by być zwęglona izolacja pomiędzy/obok/w pobliżu styków przez które płynie bardzo duży prąd. Bez otwierania stacyjki się nie dowiesz, ale jak miałeś ją wypiętą, to mogłeś pomierzyć rezystancje między różnymi stykami na zakresie np. 200k. Trochę dziwną metodę przyjąłeś....
pisales ze niekiedy przy zgaszonym silniku pracuje pompa paliwa , gdy sie tak zdarzy jeszcze raz to wypnij kostke z aparatu ,jesli przestanie pracowac to napewno jest to aparat ,,, sprawdz kostki przy stacyjce szukaj w moich postach tam jest wszystko co znalazlem za 1 wieczor na temat zaplonu w matizie
A gdzie znajduje się ten czujnik uderzenia?Bezpieczniki sprawdziłem kilka razy nawet.. Kontrolka imo gaśnie po przekręceniu kluczyka,chyba działa,ale jak jeszcze mogę go ominąć? Kostkę stacyjki już podmieniłem.. pompa jest sprawna na pewno,a zero odzewu z jej strony..
Witam serdecznie. Może masz już wydartą kostkę stacyjki. Jak zgaśnie sprawdź czy na wszystkich stykach oprócz tego od rozrusznika przy włączonym zapłonie jest prąd. Pozdrawiam.
Czy można założyć "nową" stacyjkę z allegro i przełożyć wkład stacyjki oryginalnej ? Czy samochód uruchomi się ? Niestety stacyjka jest tak zrobiona że bardzo mało prawdopodobne jest cokolwiek z niej przełożenie... Jak dzwoniłem do ASO i pytałem o kostkę stacyjki to powiedzieli mi że jest razem z CIM, możliwe to ?
Kluczyk dorobisz bez problemu, ewentualne info na pw. Jeśli chodzi o problemy z prądem może to być kostka stacyjki, choć to moim zdaniem mało prawdopodobne przy opisanych objawach. Jeśli chodzi o niewłączającą się blokadę - to skutek wd40
Witam. Trochę mało szczegółowo. Rozrusznik się zawieszał? Czyli nie kręci tak? Czy po przekręceniu kluczyka kontrolki przygasają? Trochę to wygląda na uszkodzenie kostki stacyjki (reakcja na wycofanie kluczyka i ponowne użycie). Pozdrawiam.
W końcu zdemontowałem stacyjkę, przyjrzałem się kostce. Możliwe, że posypało się kiedy kluczyk zaczął źle działać. Nie ma specjalnych śladów nagaru. Przy demontażu trzeba uważać na plastykowe elementy kostki, mi kawałek pęknął. Do tego problemy by założyć kostkę pod stacyjką, zmarnowałem mnóstwo czasu zanim zapiąłem i nadłamał się jeden zacisk. Złożyłem,...
w iveco daily 2 nigdy nie widziałem immobilizera. jeden kabelek do gaszaka w pompie. Kolego (at)trojan 12 posiadam messengera z silnikiem 2.8 tdi iveco i jest świeca płomieniowa co prawda u mnie nie sprawna i otwór w kolektorze zaślepiłem ale jak najbardziej była. Ale autor tematu podaje mało informacji o aucie, brak prądu czyli kostka stacyjki do sprawdzenia,...
Twoje czujniki maja zasilanie z ecu, jest to 5V. Czujnik temp, map, maf. Aktuator tj egr, turbo solenoid, przepustnica maja 12V po stacyjce. Jest to zasilanie po stacyjce. Na ogól takie same co idzie do ECU. W momencie jak silnik nie pali jezeli brakuje 12V to wina kostki pod stacyjka , przekaznika itd. Jezeli masz 12v a brak 5v wina ecu. Przepraszam,...
Witam Mam problem z zamontowaniem kierownicy w Polo III. Rozebrałem ją, ściągnąłem wszystko (wymieniałem kostkę stacyjki). Teraz, gdy zakładam wszystko z powrotem, nie mogę nałożyć koła kierownicy, po prostu jest za mało "wystającej śruby". Czy coś robię źle? Może w niewłaściwej kolejności poskładałem elementy typu sprężyna itp? Proszę o pomoc. ;)
Podłączyć się wprost do akumulatora, przed kostką stacyjki, lub linii zasilania z większym niż 15A bezpiecznikiem "bez kluczyka". Zwiększanie wartości bezpiecznika może skończyć się uszkodzeniem przewodów, złącz, albo kostki stacyjki. Masz F12 w kabinie od ori zamków ? Tam siedziałby 20A. Zapalniczka jak działa bez kluczyka - różnie z tym piszą, ale...
wymontowałem ją,chociaż było trudno wykręcić srubkę(mało miejsca,musiałem odpowiednio wygiąć mały śrubokręt) ,kupie i włoże jutro.
Problemy zaczęły się od tego, że po wymianie kostki stacyjki, silnik zaczął przerywać, dusić się, miał mało mocy i gasł po puszczeniu gazu (może to czysty zbieg okoliczności). Wyczyściłem świece i wszystko wróciło do normy. Problemy powróciły następnego dnia, z tymi samymi objawami. Próba przejechania się skończyła się tym, że silnik po pewnym czasie...
Witam, temat niby banalny a tu jednak moco mnie zaskoczył. Auto Octavia 3 2018 rok, chciałem podłączyć kamerkę drogową do nagrywania. Tylko problem jest taki że jest tam stałe zasilanie +12 na gniazdo zapalniczki, mało tego cała centralka bezpieczników po lewej stronie ma stały " +". Problem jest oczywiście taki że kamerka i jej zasilacz się nie wyłącza....
Temat powraca. Webasto po ostatnim rozpięciu kostki 9 pinowej przez jedną noc dzialało, teraz gaśnie po ok 13-15 min.Kratki wlotowe mało że sprawdzone czy czyste to dla pewności zdemontowane.Jedne co zastanawia to fakt że webasto w actrosie w trybie ciągłym działa na 1 pozycji stacyjki/zasilanie radia i webasta , kontrolki zgaszone/. I tu ciekawostka...
witam serdecznie!!! Mam problem (chyba) z elektryką ponieważ podczas jazdy jak i na postoju zapala mi się światło przeciwmgielne, wskazówka od poziomu paliwa w baku schodzi do zera nawet gdy bak jest pełny i wtedy gdy wciskam pedał gazu on mi się dusi, a w większości przypadków nawet gaśnie. Wymieniłem kostkę w stacyjce i dalej jest to samo. Proszę...
Witam Niestety nie mogę sobie poradzić z podłączeniem radia które kupiłem od chińczyka. Problem jest już na samym początku bo nie mogę zlokalizować przewodu który załącza radio po kluczyku, a potrzebuje jeszcze zlokalizować podswietlenie, i sterowanie z kierownicy (nie wiem czy coś będę musiał dokupić ? ) oraz będę potrzebował zmienić końcówkę od anteny...
Że w sensie rozrusznik się zawiesił ? Nie zawiesił, tylko jeśli stuknięcie pomoże, to wyciągać i naprawić... Za dużo gł.... pytań zadajesz a za mało sprawdzasz przy samochodzie, do tej usterki wystarczy zwykły próbnik żarówkowy samochodowy...
Ja nie kojarzę, ale i matiza nie miałem. jeden to rezystor o wartości 1k oma łączący dwa kable od kostki diagnostycznej Opis był chyba z tyłu złącza ALDL, przewody z M i G? Patrz mój wcześniejszy post i schematy. https://obrazki.elektroda.pl/6940802900_... https://obrazki.elektroda.pl/4250379800_... Dioda? Trzeba by...
radio jest mało prawdopodobne - oryginał oplowski CDR 2005 VOD; ale dzięki... dzisiaj bedę walczył i próbował.... zobaczymy co z tego wyjdzie. Ktoś mi jeszcze podpowiadał , że może być stacyjka - kostka lubi robić zwarcie - potwierdzicie, że to może być to ?
czy faktycznie to wszystko co trzeba zrobić w wersji z 2012 roku Dla wersji przed- i poliftowej jest ta sama procedura. trzeba tylko zamontować sterownik Nie jest potrzebny żaden sterownik. co dokładnie trzeba przeprogramować w komputerze Kodowanie odbywa się on-line jako tzw. "SCN coding" W tym konkretnym przypadku do sterowników CDI oraz ESP zostaje...
Nic w Oplu nie jest. Po prostu rozrusznik musi zakręcić silnikiem a silniki w dieslach są z reguły większej pojemności niż benzyniakach a także ich sprężanie musi być większe. Dla porównania, nowy benzyniak ma ciśnienie w cylindrach podczas sprężania rzędu 11-12 Atm a diesel poniżej 20 Atm nie zapali nawet, nowy ma ponad 25Atm. To plus masa większego...
Jak pisali przedmówcy - da się podpiąć komputer pod clio 2, choć rzeczywiście jest mało tam do obejrzenia. Niemniej jednak warto by było od tego zacząć, bo możliwe, że zapisał się jakiś błąd. Brak błędów też będzie informacją Druga sprawa - czy gaśnięcie auta nie będzie spowodowane kostką stacyjki lub uszkodzoną stacyjką? Przerabiałem podobne objawy...
Postanowiłem się podzielić swoimi spostrzeżeniami co do wymiany stacyjki. Zacznę od końca u mnie był problem z brakiem pracy rozrusznika. Kostka stacyjki była pęknięta, więc ją wymieniłem. Jednak po obserwacjach ustaliłem, że trzpień z wkładu za mało się obraca. Przyczyną był wysunięty kołek rozporowy trzymający trzpień do wkładu. Wsunąłem go i teraz...
Witam, Musze pociągnąc kable i podłączyć wzmacniacz sony z kondensatorem w Passacie B5. To co w bagażniku będzie jest w miare jasne dla mnie wszystkie kable idą najpierw do kondensatora i z kondensatora do wzmaka. Problem jest natomiast dla mnie z separatorem antenowym. Z tego co mi wiadomo on ma dosyć duży pobór prądu i nie da rady normalnie go złączyć...
Zauważyłem nowe objawy i muszę się nimi podzielić. Jeden to taki że czasem po odpaleniu auta nawiew ustawiony na 3 ciężko rusza tak jakby nie mógł się rozpędzić gdy mu wrzucę wyższe obroty rusza normalnie i potem już działa normalnie na każdej prędkości (moim zdaniem mało związane z rozładowywaniem akumulatora). Drugi objaw jest związany z kostką stacyjki....
witam, skoro awaryjki działaja a przełacznik steruje stronami to stawiam na zespolony, pare razy tak miałem , tam jest podobne rozwiazanie jak kiedyś w kostce stacyjki we fiatach takie plastykowe bolce dociskaja styki i fiksacji dostaje jak styk jest niepełny, ale mozliwe jest uszkodzenie skrzynki ale mało prawdopodobne, powodzenia
Będę próbował sam naprawić usterkę i zdecydowałem że na początku wymienię kostkę w stacyjce, nie jest droga więc myślę że warto, jeśli to nie pomoże to wtedy będę prawie pewny że rozrusznik do wymiany. Powie mi ktoś proszę czy trudno jest wymienić taka kostkę samemu?? Szukałem na necie info, filmików ale mało tego jest i trochę dłubania jest bo trzeba...
Chodzi o to że nie napisałam, że kluczyk nie wchodzi do końca. Mąż zadzwonił do mechanika, który polecił żeby odłączyć kość od stacyjki i w ten sposób odpalić poprzez kostkę, omijając stacyjkę. Podkreślam że kierownica est zablokowana. Samochód odpalił, więc mąż zostawił go na 10 minut odpalonego, bo stwierdził jako laik żeby trochę go podładować akumulator,...
Witam Stałem się posiadaczem skuterka Sym Mio 100. Musze go poskładać do kupy. Między innymi ma wyrwane 4 przewody od podłączenia stacyjki. Kolory, które odchodzą od kostki to: czarny czerwony biało/czarny zielony http://obrazki.elektroda.pl/2769710000_1... Natomiast jest pytanie gdzie je przylutować? Tak to wygląda po wyrwaniu http://obrazki.elektroda.pl/9978220400_1...
witam dzieki za zainteresowanie Stefanek a czy mógł byś mi doradzic jak znaleść ten błąd . Pozdrawiam Trzeba zobaczyc czy masz na stałe 12 V, pod autem w piecu, w kostce 8-mio pinowej która idzie z progu, powinno być tam 12 V na stykach 1 /+/ kabel czerwony z białym i 2 /-/ brazowy, cały czas pomimo włączonej, czy wyłączonej stacyjki, czy nawet jak...
Kupiłem kolejne chińskie radio -ale teraz przed montażem dokładnie chcę się przyjrzeć kostce oryginalnej Golfa V sierpień 2006 3D 1,9 TDI w/g schematu. Skąd takie zainteresowanie skoro znam jakie sygnały na kostce radia są, a jakich nie ma i skąd je doprowadzić dla chińskiego radia. Zauważyłem że każde dołożenie nie oryginalnego wyposażenia i zasilenie...
Auto mam niecały miesiąc i dlatego was pytam. Sprawdze jeszcze czy blokada kierownicy działa. Radio podłączone na stałe w zasadzie nie przeszkadza jeśli nie powoduje to innych problemów. Takie rozwiązanie powoduje kilkanaście mA pobieranych przez radio przez cały czas. Troche mnie to martwi bo na co dzień używam auta służbowego , cordoba bardzo mało...
Witam Zamykam temat problem został rozwiązany. Dzięki Użytkownikowi "Noc" z forum Mercedesa, który pomógł mi rozwiązać problem w dwóch ruchach. Powiedział bym Szach i Mat bez zbędnego filozofowania. Jeszcze raz Dzięki i Pozdrowienia dla Pana "Noc" Dla potomnych którzy będą walczyć z matą powiem, że zaoszczędzicie dużo problemów i pieniędzy jeżeli nie...
Pomierzyłem kostki zasilające na wentylatorze i zasilanie jest niecały czas. Tam są takie dwie kostki. Na dolnej napięcie zmienia się jeśli reguluję nawiewem od ok. 10 do 14 v. A na drugiej jest stale ok 14. Czyli co dalej? Dodano po 1 Napięcie jednak jest cały czas Dodano po 6 I jeszcze jedno. Nawiew działa tylko a uruchomionym silniku. Jednak włącza...
Do kostki powinny przychodzić ci dwa plusy. jeden stale, drugi po przekręceniu stacyjki. Jeśli twoje radio wymaga dwóch plusów {dwa przewody, czerwony i żółty} to musisz je rozdzielić i prawidłowo podłączyć.
Auto w wersji King Kong. Xenon fabryczny. W kostce przedniego silniczka jest 5 kabli, 2 grube (stały plus i minus, nawet po wyłączeniu stacyjki) i 3 cienkie, na których po zabawie manetką nie pojawia się ani plus ani minus. Czy tak ma być? Tylna wycieraczka jakoś tam działa jak pomaga się jej ręką, tak jakby za mało Amper dostawała.
Zostaw w kostce zasilającej tylko potrzebne przewody to jest:czerwony(+12v po stacyjce),żółty(+12v stałe) i czarny(masa),pozostałe odłącz a radio powinno śmigać bez żadnych problemów.
Zasilanie świec jest bo jeśli dam do przekaźnika pod aku sterowanie manualnie (tak aby przekaźnik zwarł styki robocze) to świece grzeją, poprostu nie ma sterowania tym właśnie przekaźnikiem pd aku tylko że jeszcze nie sprawdziłem czego nie ma czy + czy - sprawdze w najbliższym czasie i dam cynk. Chciałem prześledzić jeszcze gdzie biegną te przewody...
Może po kolei -gniazdo pasat. https://obrazki.elektroda.pl/6726041600_... U mnie brakowało + akumulatora, + po stacyjce był. Przy okazji może ktoś zamieścić pełen opis kostki ISO tej części z zasilaniem z wszystkimi sygnałami. 1- CAN H 2- wsteczny 3- CAN L 4- po stacyjce +12V 5- antena 6- podświetlenie 7- z akumulatora +12V 8-masa Chyba...
Witam, mam problem w Voyager CRD 2,5l z 2002 r z stacyjka. Nie potrafię przekręcić w pozycję -1, ogólnie jest wyrobiona i kluczyk w każdej pozycji można wyciągnąć. Na pozycji 0 niezależnie czy używam przycisk co niżej jak kluczyk wyciągnę to świeci przebieg w liczniku i jak otworzę drzwi to gong jest. Rozładowuje to w kilka dni akumulator, bo mam stały...
Nie wiem czy stacyjka będzie takim łatwym rozwiązaniem. Ja proponuję mały przełącznik gdzieś w niewidocznym miejscu zamontować ( w sklepach z artykułami elektrycznymi są takie małe kostki np. takie http://allegro.pl/item801259111_przelacz... ) i tak jak kolega alankuszmider napisał przetnij ten kabel , weź + i...
Problem rozwiązałem Może komuś pomoże. Nie wiem jak inne modele ale w e46 cabrio kable audio do kostki w aucie nie przychodzą bezpośrednio z głośników (przynajmniej u mnie). Nie wiem dokładnie jaki moduł mają po drodze ale musi on zostać zasilony +12V, inaczej nie przepuszcza sygnału na głośniki i jest cisza. Przychodzi do kostki w aucie takim samym...
Troche mało widać na tym zdjęciu :\ Znajdź na stacyce dwa piny które w pozycji off są zwarte do jednego pina podłączasz mase a do drugiego kabelek od cewki zapłonowej (kabelek wpinany poniżej kabla wysokiego napięcia). Żeby czujnik pęłnił swoją rolę musisz dołożyć zwieracz, mała kostka która powinna być przykręcona do silnika. Z zdjęcia, oraz z faktu...
Możliwe, jednak mało prawdopodobne. Objaw "skakania" wskazówki pojawił się kiedy wymieniłem szczotkotrzymak w rozruszniku. Niby nie ma nic wspólnego lecz autko już jest pełnoletnie a w pobliżu rozrusznika jest cała wiązka przewodów. Być może coś ruszyłem. Zaczęło się od tego że nie mogłem odpalić mojej 406tki. Podejrzewając uszkodzenie kostki stacyjki...
Mam ostatnio mało czasu, a jeździć jakoś trzeba:/ Zasilanie centralki gazowej podpięte wprost do akumulatora, zasilanie po stacyjce do kostki stacyjki. Wykonałem pomiary napięć na zasilaniu BSI, centralki gazowej i kilku innych obwodach. Niestety nic nie wskazuje na jakieś nieprawidłowości w zasilaniu:/ Pomiary oczywiście z obciążeniem w postaci żarówki...
Na tą chwilę nie mam precyzyjnego oprzyrządowania. Optyczne sprawdzenie diodą i porównywanie z indentycznym samochodem jest mało miarodajne aczkolwiek wygląda to podobnie. Tak czy inaczej sugerujesz awarię ECU? Jakby co to czujnik wału i wałka zostały podmienione z innego samochodu dla sprawdzenia. To jest Oplowski DIS ma 5 pinów w kostce. Jeden zasilający...
Pooglądałem kostki itp. i nie widać złych objawów. Podkładając 12V pod cewkę też nie. Teraz pomyślałem o kostce stacyjki. Ale tak nagle w czasie jazdy? Na schemacie martwe obwody włącza stacyjka, poprzez przekaźnik "149". Z drugiej strony cewki przekaźnika znajduje się nie masa, tylko ecu. Gdzie siedzi ten przekaźnik? Na tej płytce bezpieczników wewnątrz...
Komu te te głodne kawałki wciskasz? Myślisz, że tu sami dyletanci są? przyczyną awarii obrócona panewka Tak, a jak podłączysz rozrusznik na krótko, panewka wskakuje na swoje miejsce? To nam wmawiasz: nie ma napięcia ze stacyjki z położenia "start" . Mówie, na krótko łapie kręci. I kolejna odkrywcza teza: A Ty najwyraźniej nie nadajesz się by komuś pomagać...
Weź próbówkę na 12V, lub multimetr samochodowy, i posprawdzaj w których miejscach jest: -napięcie 12V przez cały czas -napięcie 12V po przekręceniu stacyjki -napięcie 12V po włączeniu świateł -masa To wystarczy Ci do podłączenia zasilania radia. W samym blaupunkcie, znajduje się kostka ISO C10. Polecam stronę kolegi djlj24: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Zacząć trzeba od tego, że zbyt mało informacji o samym radiu i formie jego uruchamiania. Chodzi o napięcie ACC (+12V po włączeniu zapłonu), czy uruchamianie radia następuje poprzez magistralę CAN, czy napięcie ACC dostarczane jest bezpośrednio ze stacyjki. Musisz wymontować radio i sprawdzić czy doprowadzone są do niego obydwa (BU i ACC) napięcia zasilające....
Witam! Mam takiego złoma wziąłęm z litości szpece urwali antenke stacyjki i skleili i przemilczeli... przy wymianie kostki. Trafiło do mnie martwe kontrolka paliła się na stałe po włączeniu stacyjki i mrugała po wyłączeniu. Po wymianie antenki po włączeni zapłonu mruga jakby w przeciwfazie czyli krótszy jest czas przygasania Normalnie jest tak: .................____......................
PP a raczej DB oczywiście był i błędów jest trochę, ja sadze ze jakaś nitka zasilania padła, raz tak miałem jak kostka pod stacyjka padła, bezpieczniki wszystkie sprawdzone wiec raczej to nie to. Potrzebne schematy a o której wtyczce myślisz ? Dodano po 1 Należałoby się podpiąć PP 1 - czy PP "widzi" naciśnięcie hamulca 2 - słychać sprzęgło sprężarki...
Witam, mam chyba dość nietypowy problem ponieważ przeszukałem już wszystkie możliwe tematy i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. A więc tak, wszystko działało jak należy aż nagle po zgaszeniu samochodu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki zauważyłem, że licznik kilometrów nie gaśnie. Mało tego, przestał również działać centralny zamek z pilota. przekręcając...
Nie zawracaj sobie nim głowy.Mogę sprawdzić dokładnie gdzie jest zasilanie ,tylko po co skoro na wiązce centralnego i alarmu masz dodatkowe bezpieczniki. Jeśli chcesz podłączyć to sam to dostań sie do kostki stacyjki,pod tą osłoną znajdziesz stałego plusa,plusa po stacyjce,kierunkowskazy,na przekażniku można odciąć zasilanie(najprościej). Jeśli jednak...
Witam. kupiłem nowe radio i chce je podłączyć. W matizie jest inna jakaś kostka wiec kupiłem przełączkę na ISO. Podłączyłem i radio sie wyłącza gdy wyciągnę kluczyk ze stacyjki. Poczytałem trochę o tym problemie na forach i znalazłem ze trzeba zamienić kabelki czerwony i żółty ze sobą (żółty na prąd stały z akumulatora a czerwony na ten co dopiero dochodzi...
Witam. Wyjątkowo dziwny objaw. W trakcie pracy silnika pali się kontrolka ciśnienia oleju oraz Stop. Po wyłączeniu zapłonu silnik pracuje nadal i deska rozdzielcza działa jakby kluczyk nadal był w pozycji zapłon. Mało tego, można wyjąć kluczyk, odłączyć akumulator a silnik działa nadal. Dopiero wciśnięcie pedału hamulca powoduje wyłączenie silnika i...
Bezpiecznik to chyba F11 ?? 15A, który to wcześniej się przepalał z powodu grzałki odmy , którą to grzałkę odłączyłem wypinając kostkę, A czy mógłbyś mi sprawdzić czy ten przekaźnik sam powinien się rozłączyć sam ??czy rozłącza go tylko i wyłącznie sygnał z sterownika silnika??? Jeszcze dodam kolejną usterkę - pojawiła się przy tych działaniach nagle,...
Raczej to nie wina kostki stacyjki tylko samego immo. Kontrolka SECURITY po zapłonie się świeci ciągle czyli jak fabryka mówi to "Błąd odczytu transpondera". Spróbuje jeszcze załatwić samą antenę i podmienić, bo czytałem gdzieś, że choć opór się zgadzał to wymiana pomogła. PS. Podmianka anteny nic nie pomogła... załatwiłem sobie nowy moduł, dzisiaj...
Problem opisany trochę mało szczegółowo. Rozumiem że jak nie ma iskry to silnik kręci bo jakoś stwierdzić to musiałeś. Proponuję podłączyć amperomierz i sprawdzić pobieranie pradu przez rozrusznik. Miałem taki przypadek ze rozrusznik miał zjechane szczotki a właściwie to ich nie miał i pobierał tak duży prąd ze żadne inne słabsze urządzenie nie miało...
Jeśli dobrze pamiętam prąd na rozrusznik idze bezpośrednio z kostki stacyjki.
Witam trochę odkopuje ale tracę powoli cierpliwość do TT :/ robiłem wszystko jak w instrukcji lub ewentualnie znalazłem w internecie i nie mogę prawidłowo podłączyć tego dziadostwa.Timer HKS typ 0 (replika jak to ładnie napisali na aukcji) a auto to Skoda Octavia 1.8t 2000r SLX bez alarmu. Problem mam taki że timer załącza się jak dostanie tylko chwilowy...
w komorze silnika jest sporo połączeń na"" kostki"" które rozłączyłem i ponownie połączyłem wszystkie w stanie idealnym bez naleciałości czy śladów utlenień, zostało mi jeszcze okręcenie skrzynki z przekażnikami i bezpiecznikami w komorze silnika, silnik był niedawno rozebrany tj głowica była w remoncie kapitalnym może mechanik czegoś nie podłączył...
Bardzo mało tematów znalazłem na forum,na dodatek tematy są "zablokowane" więc napiszę tutaj. Dopadła moje tytułowe autko dziwna przypadłość - po wyłączeniu silnika zauważyłem lekko jarzącą się kontrolkę wspomagania układu kierowniczego, wszystko w samochodzie działa normalnie, z niczym nie ma problemów. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki kontrolka gasła...
kostek matiz matiz stacyjka stacyjka matiz
trzeszczy sopran pw3015 unitra pomiar emisja radiowy
electrolux ew6s406bpi skrzynia schemat
Bezpiecznik zamka bagażnika Nissan Versa Brak dźwięku w PS2 na telewizorze - możliwe przyczyny