Akumulator nie wilgoć tak.
Do samego rozrusznika dochodzi gruby przewód z akumulatora oraz przewód ze stacyjki który załącza przekaźnik na rozruszniku i ten przewód warto sprawdzić czy napięcie jest poprawne. Musisz zaopatrzyć się w schemat a będzie wtedy łatwiej operować lokalizacją.
Samochód już jakiś czas temu odebrałem od mechanika okazało się że była wydmuchana uszczelka pomiędzy dwoma tłokami po za tym był wymieniony kolektor powietrza, uszczelka pod nim, była planowana głowica, płyn w chłodnicy wymieniony coś tam gazownik musiał nawiercac i łącznie za naprawę wyszło mnie 850 zł
Matiz kręci nie ma siły odpalić, po którymś razie odpala na chwilę ale gaśnie, czasami udaje się dodać mu gazu i chodzi normalnie, po zgaszeniu odpalił ale już następnym razem znowu to samo.. Akumulator nowy, świece nowe, rozrząd, pompa wody, filtry wszystkie i oleje wymienione, alternator wymieniony.. Gdzie szukać przyczyny?
Od dołu pralki jest gruby wąż gumowy od którego odchodzi cienki około 5-6 mm i idzie do góry do hydrostatu. Najczęściej jest zatkany na przewężeniu, rozebrać i wyczyścić. PO zdjęciu z hydrostatu wężyka powinno się dać w niego dmuchnąc bez trudu.
stawiałbym jednak na moduł . nowy nie znaczy 100% dobry matiz ma dwa rodzaje aparatów zapłonowych i po włączonym zapłonie gdy się kręci ośką iskra powinna być Ps. w tej chwili nie dysponuje schematem
witam mam problemik z matizem . kręci ale nie moze zaskoczyć , czasami coś zaskoczy ale tylko na chwile i to na 2 gary . palec kopółka i kable wymienione i dalej to samo iskre podaje na wszyzstkie świece po wyciągnieciu . pompka pracuje paliwo podaje i nie wiem co jest grane . ma ktos jakiegos pomysla co go boli . z góry dzieki za odpowiedź . Pozdrawiam...
Ciśnienie paliwa ? wałek się kręci ?
Myslę, że problem z immo. Jak się zachowuje dioda "Security"? Na pych pali?
Może budżetowo Thor 300 TKL? Całkiem przyjemna tylko ja mało gram, więcej kręcę na G29.
zobacz,czy po włożeniu kluczyka zgasła dioda od immo,często zdarza sie ,że nie używany kluczyk się rozreguluje i wtedy trzeba do serwisu a oni za pomoca skanu zakodują kody z działajacego kluczyka
Musisz zsynchronizować zacznij od oryginalnego modułu,ACC przy rozruchu nie zanika?
jak próbuje odpalić to lekko tylko kręci
Tak dokładnie.Np. W Matiz cały czas pokazuje nawet po wyjęciu kluczyka.
Suwak w prawo - powinna uruchomić się sprężaka. Termostat (ostatnie pokrętło) na 1. Powinno być słychać sprężarkę. Temometr do komory. Po wyłączeniu sprężareki sprawdzić temperaturę. Jeśli za mało na minus - kręcić termostatem w prawo. Kontrolki ujawnią się po włączeniu, w czasie pracy i po uzyskaniu zadanej temperatury.
Przewody zapłonowe dobrze powkładałeś?
A wałek się kręci :?:
wałem kręciłeś z założonym paskiem czy bez paska?
aparat zapłonowy jeśli palec rozdzielacz się kręci.
A pomiary co mówią? Prosiłem Ciebie o 2 pomiary: rezystancja silnika i napięcie na tych przewodach do silnika. Bo wiemy tylko, że silnik nie kręci- to mało. Wiesz jak się uruchamia naogół silnik w magnetofonach kasetowych? Są gdzieś jeszcze styki pomocnicze w obrębie mechaniki, które załączają go do pracy.
Twój system nie pobiera gazu w formie ciekłej tylko gazowej i wtedy powstaje taki efekt. Drugim powodem może być niewypoziomowany zbiornik powodujący tym samym przelewanie się resztek gazu w miejsce gdzie nie sięga rurka dystrybucyjna lub nieodpowiednio umiejscowiony wielozawór(ma znaczenie przy przyśpieszniu). Pozostaje opróżnić zbiornik,zdemontować...
Tak Objaw jest taki jakby ta koronka się rozmagnesowała . Niema tego jak namagnesować Już kombinowałem żeby przez gniazdo od czujnika tam włożyć np magnes neodymowy i bez świec kręcić rozrusznikiem ale tam jest bardzo mało miejsca
A rozrusznik chociaż kręci??
Masz problem z immo - sam nic nie zrobisz (znaczy bez sprzętu)
ale też mi się wydaje że gdyby to było powietrze w układzie paliwowym to chociaż by łapał i próbował zapalić a on nic tak jak by na pusto kręcił
wykręciłem filtr i puściłem na wypompowanie, śmigiełko od pompy się kręci, mało mi palca nie urwało A więc zostaw moduł w spokoju, bo jeszcze pogorszysz (na pewno nie jest to wina LNK). Skup się na sprawdzeniu drożności odpływu: wszystko po kolei od zbiornika do kanalizacji (lub odwrotnie). Jeżeli będzie czysto, to może być wina pompy; pusta pracuje,...
Witam. U mnie pojawia się iskra tylko raz na początku kręcenia? Ktoś coś doradzi? 🤔
Witam. Może być przebicie na przewodach wysokiego napięcia lub na kopułce rozdzielacza. Pozdrawiam.
Na początek ile volt jest na akumulatorze w momencie kręcenia,następnie posprawdzaj przewody,na akumulatorze,rozruszniku. Masy na karoserii i silniku. Świece trochę biorą prądu i dla rozrusznika mało zostaje.
A patrzyłęś czy ci się kręci palec rozdzielacza ?
O ja pierd. matiz znowu. Tyle pisania i jak zwykle brak konkretów. Czy podczas kręcenia jest zasilanie pompki? Czy mierzone było ciśnienie podczas kręcenia itp? Nawet nie wiadomo czy nie odpala przez pompkę czy coś innego?
Nadal za mało informacji. Kręci nie kręci?
jak nie masz impulsu na cewke jak twierdzisz że poruszacz tarczą optyka i cykaja wtryski ? A może Ci się wogóle wałek nie kręci ?
Kiedyś Kargul w znanej serii powiedział: " Ja tylko pociągnął ..." Więc pociągnij to pokrętło do siebie, używając lekkiej siły. Wróć. Jak samo wylatało, to wylatała blaszka stanowiąca klin pokrętła. Trzeba być średnio zaawansowanym technicznie, żeby temat ogarnąć. Chyba, że coś kręcisz w opisie, bo mało zrozumiały jest. Zdemontuj pokrętło drugie (j/w,...
W jedną stronę kręci się ciężej niż w drugą, ale nie jest to zbyt ciężko. W jedną stronę zębatka (bendix) powinien się kręcić z lekkim oporem, w drugą stronę nie, zwłaszcza jak mamy przekładnię planetarną. Jeżeli wcześniej nie było problemu, to coś źle poskładane (pewnie przekładnia), może być wina sprzęgiełka w bendixie, lecz mało prawdopodobne.
jak dla mnie to masz słaby akumulator sprawdź to sobie jeszcze raz dopiero ja na 1000% wykluczysz aku, to może być przyczyna w rozruszniku nawet na filmiku słychać że zaczyna kręcić a potem ma za mało prądu i zaczyna wyrzucać bendix
przegapiłem jedną rzecz okazało się że poluzowały się trzpienie w kole zębatym (w tym na które nakłada się koło samochodziku, czarne pionowe elementy na poniższym filmiku) :) Zdarza się... W każdym razie nauczka na przyszłość - zacząć sprawdzanie od rzeczy najprostszych. wydaje mi się że ten problem powróci A jest możliwość, żeby zabezpieczyć kropelką...
Bardzo mało u Ciebie napięcia generuje tacho. Przy ręcznym kręceniu bębnem u mnie pokazuje około 5V AC, przy silniku na wysokich obrotach nawet 30V. Dodano po 39 Zwykły cyfrowy miernik wystarczy.
Witam! Mam pytanie odnośnie manualnej regulacji lamp Sonar Angel Eyes w samochodzie Seat Toledo 2. Na lampach są dwa pokrętła na krzyżak te „wewnętrzne” łatwo dostępne odpowiadają za regulacje góra-dół natomiast te „zewnętrzne” ciężej dostępne gdy nimi kręciłem to nic za bardzo się nie działo, albo za mało kręciłem albo nie wiem o co chodzi. Jak widać...
Zakręciłem butlę gaz się wypalił i przełączyło się na benzynę , niestety rano ten sam objaw odpala po długim kręceniu , może to wtryski ?
Skąd mamy wiedzieć czy chodzi o ustawienia w BIOSie czy o te w samym systemie operacyjnym? Za mało informacji.
Pytanie, czy dasz radę kręcić tak, żeby naładować ten telefon - przy 0.1A ciężko się kręci, a pewnie telefon potrzebuje więcej - jak jest za mało, to się nie ładuje.
Nie wiem. Jak to można by było sprawdzić ?
Trzy. Nie cztery. Czwarta na samej górze chyba nie koniecznie. Za dużo teoretyzujesz, za mało kręcisz. Pamiętaj o ustawieniu plastiku w klamce, bo połamiesz.
właśnie od lewo i prawo,tylko jego regulacja nie jest tak widoczna jak góra i dół,dużo kręcisz,a mało się przesówa
Zbyt mało danych. Raczej wymiana elektroniki, jak na gwarancji to serwis lub oddanie do sprzedawcy na reklamację.
Jak obracasz ręką silnik to słychać jak uderzają "lamelki"? Jak nie to sprawdź szczotki ale to mało prawdopodobne aby uległy uszkodzeniu.
Oskar wydaje się okej, wentylator kręci się swobodnie, mało tego, przy rozbieraniu miał taki napad, że pracował z prawidłową mocą nadmuchu.
nowoczesne z przekładnią redukcyjną za to super fajnie szybko kręcą i mało prądu ciągną więc i tak To jest bzdura pradu tyle samo pobierają , nakrecilem o tym youtuba nawet.
Co zrobić gdy mój Matiz nie odpala ? Nowy akumulator, wczoraj normalnie przyjechałem z pracy, a dziś rano nawet nie kręci.. Co mogło się stać?
Przerabiałem kiedyś podobny temat. Głowice się nie sprawdzają bo wszyscy nimi kręcą! A mało kto wie do czego one służą i jaką mają zasadę działania. Proponuje zapoznać z charakterystyką twoich głowic żeby wiedzieć jaka cyfra odpowiada danej temperaturze. Zakupujesz plomby gwarancyjne w postaci naklejki. Osobiście regulujesz wszystkie głowice plombując...
Mam pytanie, co mogło się stać z suszarką, bo nie suszy i nie ma tyle wody w zbiorniku, co zwykle. Z tego, co mogłem sprawdzić, rurka wychodząca ze sprężarki ma około 45°C i moim zdaniem to za mało, wentylator się kręci.
Czym jest dla ciebie przyczyna zewnetrzna Przyczyna zewnętrzna to użytkownik. Ale jeśli nie wymieniałeś żadnych części, nie przestawiałeś zworek pod stepstikami, nie zmieniałeś ustawień w Marlinie ani w slicerze, nie kręciłeś śrubami regulacyjnymi to przyczyn zewnętrznych nie było. Przyczyny wewnętrzne opisane są w linku (5 i 6). Ale skoro twierdzisz...
1.104V to zdecydowanie za mało. Daj mu na początek 1.25V i jeśli będzie dobrze to próbuj kręcić wyżej zegar.
Na kole od paska klinowego masz znak który musisz zgrać ze znakiem zero na plastikowej osłonie rozrządu.Wtedy sprawdzasz czy znak na wałku rozrządu pokrywa się ze znakiem na blaszanej osłonie z tyłu koła.Może być konieczność obrócenia jeszcze raz wału o jeden obrót.W ten sposób możesz sprawdzić ustawienie rozrządu bez dalszej rozbiórki.Jeśli nie da...
Pięć tysięcy obrotów to na traktor dużo i wyżej bym tego silnika nie kręcił bo korbowody bokami powychodzą i problemy z alternatorem zejdą na drugi plan. Ten silnik nie ma regulatora obrotów? Ma i zapewne nie kręci sie do 5000, operator tak mało wie o poprawnej obsłudze ciągnika, ze nie wie jakie widzi wskazania.... Problem leży w alternatorze, który...
Ja również podejrzewałbym moduł zapłonu.Na kompie nic ci nie pokaże jeżeli w momencie sprawdzania usterka nie występuje.Tak jak CI sugerowano wcześniej sprawdż iskrę w momencie kiedy auta nie możesz odpalić.Jednocześnie sprawdż czy w chwili awarii jest napięcie na cewce zapłonowej kiedy kręcisz rozrusznikiem.
Co to może być? Uszkodzenie. Potencjometr regulacji głośności do wymiany najprawdopodobniej. O ile trzeszczenie jest powiązane z położeniem/kręceniem potencjometru. Autor za mało danych nam podał o samej usterce, by móc określić przyczynę jednoznacznie.
mało szczegółów kręci chociarz płytą po zamknięciu
Jak tam temat? Robiłeś badania wietrzności? Elektrownia wiatrowa już stoi. Wczoraj ja uruchomiłem (mam już licznik dwukierunkowy). Na razie mało wiatru. Ale kręci się :)
Mam problem z pralka Polar PDH 885Z Dalia, która to albo nie ma siły kręcić bębnem chociaż jest mało ubrań, albo kręci na wolnych obrotach cały czas, więc się nie upierze. Następnie nie odwirowuje. Serwisant wymienił kondensator sprawdził silnik, ale to nic z tych rzeczy stwierdził że to może być wina programatora chociaż nie dal temu gwarancji a taki...
Może mieć wypalone styczniki na automacie i po przykręceniu nie zwierają, miałem tak w aucie. Albo szczotki się kończą i bez obciążenia kręci, a z obciążeniem silnik dostaje zbyt mało prądu na rotor i nie zakręci.
ok, jakie powinny być objawy w momencie kręcenia kołem na lewarku?
Można, bo filtry i stabilizatory są na płycie głównej (za gniazdem) , ale jak niepodasz im zasilania to nic nie przefiltrują. Chodzi oto aby na pinach 12,12,23 znalazło sie zasilanie i masa na 24. Dobry procek wybrałeś. Mało pobiera i fajnie się kręci. Sam chciałem go kupić , ale niebył wtedy ich na stanie w sklepach to kupiłem x2 EE 4600+. Z 2.4GHz...
A jak nie kręcisz kierownicą to nie piszczy?
Czy to może mieć jakiś związek z tą wymianą skrzyni? Raczej nie powinno,ale różnie to bywa.A rozrusznik to kręci w ogóle?
Wogóle te starsze pentiumy to są tandetne, mało się kręcą i mają mnożniki poblokowane. Ciekawe kto to wymyślił. :)
Co to znaczy, że dysk skrzeczy? Talerze się kręcą? Mało prawdopodobne, że to wina elektroniki.
Witam, kupiłem używany żyrandol z wentylatorem, model Vinco mod VTS4B3L. Problem jest w tym, że po podłączeniu bardzo szybko się kręci, mało co go nie wyrwie z sufitu.
Prąd 75A to zbyt mało do rozruchu silnika, jeśli akumulator całkiem padł.
Napisałem że na praniu kręci- modól odpada. Jeśli kręci na praniu (w prawo i lewo ) to wcale nie znaczy że nie jest uszkodzony modół
Takie pytanie jak to działa (w instrukcji powinno być napisane): - jak fabryczne czyli naciskasz raz krótko guziczek i silnik kręci tak długo, aż nie zaskoczy? - trzeba trzymać guzik podczas kręcenia? To pierwsze mało bezpieczne, coś się stanie z elektroniką i zacznie samo kręcić silnikiem To drugie bezpieczniejsze, ale zdaje się już Jelcz 043 miał...
daewoo matiz nie odpala po wymianie wałka rozrządu .Silnik kręci normalnie pompa podaje paliwo iskra jest podmieniłem aparat zapłonowy ale bez zmian kompresja w silniku jest wgranicy11(bar)
Witam ,właśnie przed rozkręceniem i nasmarowaniem nie mógł wcale ruszyć troszke pomogło ale niewiele bo mało się kręci i tak jak napisałem, na początku nie chce się ruszyć .
Teraz musisz sprawdzić czy zraszacz się obraca. Jeśli to otwór nadający kierunek jego pracy, to nie będzie się kręcić. Mało prawdopodobne żeby ten otwór był zaślepiony fabrycznie.
Na tej płycie da się pewnie nawet więcej. 3,2GHz to kiepski cel chyba że masz fart i twój q6600 da redę pracować przy FSB1600. Po niewiedzy wnoszę że pamięci masz 800MHz. Mało które dają się kręcić jakoś znacznie. Poczytaj o OC bo nikt podstaw nie będzie ci tu wykładał. http://www.purepc.pl/podkrecanie/jak_pod... Dla ciebie punkty...
Filmik z działania daj, bo takie kręcenie na sucho jest mało spektakularne.
Słychać pracę silnika czy zupełna cisza?Czy są ruchy rewersyjne,a wirowanie jest?Zbyt mało danych podajesz i piszesz za bardzo ogólnikowo.Zdejm pasek i zobacz czy będzie próbował kręcić na praniu i wirowaniu-jeśli tak to kondensator do wymiany.
Obstawiam że nie masz karty graficznej tylko podłączasz pod zintegrowany układ? Wentylator procesora się kręci? Mało napisałeś. Obstawiał bym płytę jednak.
Oba to oryginały montowane zamiennie , jednakowo awaryjne. Usterka modułu zapłonowego w aparacie to najczęstsza awaria w Matizie. Trzymam taki na półce wpinam w kostkę , kręcę łapką i po sprawdzaniu.
kręci się ale z dolnej części lecą iskry i się szybko grzeje i trochę śmierdzi. Czyli uszkodzony wirnik . Raczej mało opłacalna naprawa
Luzy są, ale ledwo wyczuwalne, obie pompki ładnie kręcą bez oporów. Mało tego, wczoraj zmywarka przeszła cały program 60min
Iskra jest? Nie sprawdzałeś. Pompa paliwa się włącza? To samo. Wtryskiwacze działają? A czort to wie. Rozrząd się kręci, silnik spręza? Na forum zgadną.
(at)zgf1: 2.1v to może być za mało! Jak kręciłem C400 to potrzebował 2.20v do zbootowania a do stabilnej 2.30! Voodoo1 rules :) Ja na tym PII mam Permedię2 :)
i do kręcenia 10850K jest to nieco za mało. Tylko po co kręcić 10rdzeni ?
Raczej takie nie istnieją. Zwłaszcza przy tylu portach. PoE oznacza spore moce przechodzące przez switch, czyli dużo ciepła. Wentylatory muszą być. Ale małe bo miejsca mało, A jak małe i muszą być wydajne, to muszą się szybko kręcić - czyli "wyją". W większym sprzęcie można sobie pozwolić na duże, wolnoobrotowe, cichsze wentylatory.
1 bar to mało na pompie tandem.
Duzo pisania i mało konkretów... 1. Jak dysk kręci to głowice nie są zaparkowane. 2. Wszystko wskazuje na uszkodzony zespół głowic. 3. Parametów SMART kolega nie poda bo nie ma komunikacji z dyskiem po ATA. 4. Odzysk danych prawdopodobnie możliwy o ile dysk nie zapiłował po całości, koszta mniej wiecej takie jakie podałeś. Zależy ci na danych, to nie...
Witam. czarna11 pisze: Pralka działa, program normalnie idzie, ale bęben się nie kręci, ledwo co się rusza; poza tym pobiera za mało wody moje pytanie czy da się obrócić bęben ręką ? nie jest zablokowany?? jeśli nie blokuje bęben to do sprawdzenia kondensator rozruchowy silnika 12,5µ koszt wymiany nie należy do najdroższych. pozdrawiam
Ale pytanie... Po tym że oddałeś mu już do przezwojenia 10000 silników i każdy chodził dobrze. Takich jest bardzo mało niestety, ja jeśli tylko mogę to wymieniam na nowy, ORYGINALNY silnik!
Nie, możliwe że w uwalonym żółty to był odczyt obrotów, a czerwony to było zasilanie. Ważna jest kolejność pinów we wtyczce, nie kolory - bo z nimi różnie jest. I nie, zmiana polaryzacji poskutkuje natychmiastowym uszkodzeniem wentylatora, bo mało który jest przed tym zabezpieczony, a nawet jak jest zabezpieczony to nie zacznie się kręcić w drugą stronę.
W takiej obudowie to się nie dziwię. Chłodzenie raczej mało wydajne. Skalp. To stary procesor, glut wysechł. Chciałem dzisiaj kręcić końcu procka, ale mam chyba za słabe chłodzenie ? Na pewno nie na tym chłodzeniu i na pewno nie bez skalpa.
A poziom dewelopera? Jak ma za mało to będzie kręciła do upadłego... C.
To przekaźnik od świateł więc w momencie kręcenia rozrusznikiem światła się wyłączają.P
Klej epoksydowy czy jakikolwiek inny nie ma w ogóle zastosowania przy elementach wykonanych z ogniw (łańcuszki) i nawet zwykły lut cynowy, będzie sporo mocniejszy od kleju. Klei się używało przy łączeniu elementów o większej powierzchni styku, np oczek do wkrętek, czy do klipsów. Kółeczka, zwłaszcza z drutu stalowego, nie ukręcisz by jakoś wyglądało....
Problem z canem lub immo, trochę za mało informacji podałeś.
no to tak auto pali :-) Wymieniłem BSM na inne ze szrotu - nie miałem weny na szukanie usterki. Nie odpalił - może za mało kręciłem rozrusznikiem. Dałem plaka ( waniliowego nie szczypie w oczy) pracował na nim 30s i działa. Zostawiłem go na 1h pracy w warsztacie, 100 zgaszeń i zapaleń wszystko ok. Jutro sprawdzę korekcję wtrysków i ciśnienie na listwie,...
Mało,jak odpalisz na włączonych światłach to ile ładuje? Powinno być ponad 14.20. Sprawdź jeszcze ile jest na akumulatorze w momencie kręcenia rozrusznikiem.
Witam, Mam problem z Canonem 1100D, mianowicie na zdjęciach i filmach (mało ich kręcę) widoczne są cienkie, pionowe, regularne kreski po całej długości. Chciałbym potwierdzić, czy faktycznie uszkodzona jest matryca, jaki może być koszt naprawy i czy warto naprawiać taki sprzęt. Od dłuższego czasu aparat nie jest używany właśnie ze względu na ten defekt....
Słowo słupek zaczerpnąłem z ogłoszeń. Chodzi mi o goły silnik, bez alternatora, kabli, to wszystko zdemontowali z mojego i wykorzystali, sprzęgło i skrzynia na pewno są moje od nowości salonowej. Silnik dostał strzała w okolice rozrządu, niby palił, ale potem nie chciał, kręcili coś, mało ważne, kupili co było, goły słupek, reszte przerzucili z mojego....
mercedes kręci atego kręci słabo kręci
projektor błąd kodowanie 00001 asynchroniczny licznik modulo
lampowy wzmacniacz gitarowy identyfikacja elementu
Przełożenie ECU w Chevrolet Impala - co trzeba zrobić? Instalacja fotowoltaiczna i nagrzewnica indukcyjna ZVS - czy to ma sens?