W żadnym samochodzie poziom oleju nie powinien być większy niż max na miarce,pobierz trochę oleju i sprawdź czy jest to tylko olej(lepkość,kolor)
Czujnik można sprawdzić mierząc na na zgaszonym aucie i odpalonym. Zerknij jeszcze na bezpieczniki.
Olej lejesz taki jak w manualu, to co zalecił producent, a nie miras z warsztatu januszex carpol s.c.
sprawdziłeś czy aby uszczelka pod głowicą jest taka sama jak poorzednia? nie pamiętam jak w tym silniku ale kiedyś udało mi się założyć odwrotnie i kanał olejowy zatkałem, całe szczęście że nie zdążyłem wyjechać autem tylko na wolnych obrotach ścieło klin na kole rozrządu.
To nie jest żaden iskrownik, ale Ci podpowiem - mało oleju lub uszkodzony czujnik poziomu.
Pomarańczowa? - to znaczy że jest za mało oleju. Albo czujnik poziomu oleju jest uszkodzony...
Jak bierze mało oleju to raczej nie ma czym się przejmować. Zależy jeszcze ile to jest mało - pojęcie względne. Większość silników bierze olej.
Jeśli mówimy o standardowych olejach, czyli nie specjalnie wytwarzanych dla bardzo knkretnych potrzeb to nie ma obawy przy mieszaniu także dolewkowym. Po klasie oleju sądzę, że używasz nie nowy silnik. Ponieważ nowy po dotarciu właściwie nie zużywa oleju.
Chodzi mi o stosunek oleju do benzyny. Czy przypadkiem mieszanka nie posiada za mało oleju?
nie musisz czekac. zapalasz odrazu a jej zaswiecenie oznacza ze masz za mało oleju
tarcze szybko sie palą jak jest mało oleju myśle ze to jest przyczyna
Skrzynia zatarta - albo za mało oleju wlane, albo wcale po montażu.
A czemu nie zajrzysz do ASO? Nie mówię, że masz od nich kupić, ale przynajmniej się dowiesz jaki być powinien. 1. Za mało oleju to bardzo źle dla skrzyni. 2. Mały silnik to może przy automacie mulic pod górkę, ale nie zmienia to faktu, że mała ilość oleju to samo powoduje. Allegro podało taki olej https://allegro.pl/oferta/febi-olej-prze...
Czołem!Wymień przekażnik rozruchowy i nadmiarowy.Podejrzewam zacieranie się spręzarki (mało oleju)= wymiana spręż. pozdrawiam TFX
Do wymiany cylinder, tłok, łożysko igiełkowe korbowodu, uszczelniacze na wale, ewentualnie łożyska na wale. Przyczyna - za mało oleju w paliwie lub przekroczone obroty (wynikające z rozregulowania gaźnika lub nieszczelności silnika).
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Za mało oleju w skrzyni. W wałku sprzęgłowym skrzyni jest uszczelniacz i tulejka z brązu, która jest prowadnicą pręta wysprzęglającego, przy takich awariach należało by je również wymienić
W wężu od IC było bardzo mało oleju A w samym IC?
" i 320 ale moduł nóweczka ( ten w aparacie ) Zaczynam już głupieć przez ten wóz" Sam sobie odpowiedzaiłeś na pytanie. Ale po koleji: to że masz nowy moduł nie znaczy że jest OK. Ja w tamtym roku wymieniałem w ASO cały aparat zapłonowy 4 razy w przeciagu /żebym nie skłamał/ tygodnia. Wszystkie były nówki DAC. Pochodził 1 dzień , gdzieś się pojechało...
Skrzyni nie podoba się prędkość na wejściu względem prędkości na wyjściu. Przyczyny albo sprzęgło ślizga ( np przez mało oleju jak się rozgrzeje poziom wzrasta i jest ok) albo wybiera zły bieg albo czujnik/czujniki prędkości wejścia/wyjścia są brudne uszkodzone (opiłki).
Na to wychodzi. Żółty do brązowego. Zielono żółty na obudowę. Ten dyndający niebieski - do wycięcia. Agregat jest smarowany olejem który w owym powinien być zalany co da się wyczuć, spód zacznie się szybciej grzać jak góra (olej oddaje ciepło), zresztą jak będzie za mało oleju to będzie dzwonił jak łyżki w garnku.
a miarka oleju jest na pewno od tego silnika? może komuś się ułamała i założył jakąś inną? i lejąc na max stanu tak naprawdę przepełniasz i wykorbienia wału rozchlapują mocno olej? minimalny stan nie powinien mieć żadnego znaczenia, puki pompa zasysa olej nawet na zakrętach (więc nie zaświeca się nigdy na odpalonym silniku kontrolka ciśnienia oleju)...
Witam, sądząc po przedstawionych objawach tzn.: zapaliła się kontrolka oleju, samochód zgasł, a rozrusznik nie miał już sił zakręcić silnikiem może oznaczać zatarcie się silnika. Skoro było bardzo mało oleju widocznie pompa nie miała już jak go zaciągnąć. Co do ubytku oleju nie mam pomysłu skoro brak wycieków. Zrób jak radzi kolega wyżej co pozwoli...
Najpierw to sprawdź czy nie masz za mało oleju od wspomagania.
Nigdy nie zostawiamy dwusuwa na wolnych obrotach, mało paliwa > mało oleju. Docieranie w zasadzie polega na kilkukrotnym rozgrzaniu silnika do maksimum, czyli po kilka minut normalnej lekkiej pracy. Mieszankę lejemy cały czas taką samą bez kombinacji, więcej nie zawsze znaczy lepiej. Staraj się używać ciągle tego samego oleju, to ważniejsze jak czary-mary...
Witam, do wieśka temat stary wszystko spalone!!!hehe Domijan zrób przelew!!! Mało oleju mało oparów!!!hehe
Przerobiony to znaczy? Ma filtr oleju hydraulicznego? Jak masz zrobiony smok oleju do pompy? Bagnet w skrzyni założony już od C330? Objawy jakby mało oleju/problem z zaciąganiem.
Patrząc na tłok to trochę mało oleju jak na mój gust.
No to remont głowicy
A poza powierzchownym wysuszeniem sprawdziłeś wiązki, same płytki komputerów jak wyglądają w środku?
Podczas transportu przepychałeś traktorek? Może faktycznie masz mało oleju? A może pasek niedomaga?
Mało oleju, to sterownik informował i w konsekwencji zatarty silnik.
Piąty bieg do wymiany. Można to na aucie zrobić. Nawet nie cały, tylko tulejka na której pracuje łożysko i łożysko igiełkowe. A stało się tak, bo było mało oleju w skrzyni. Dodano po 4 Popatrzyłem na ceny skrzyń na internetach. Szkoda cokolwiek robić. Lepiej kup druga i niech Ci ktoś założy. Tylko powiedz mechanikowi że napęd prędkościomierza służy...
Za duża ilość oleju w układzie powoduje zwiększone opory ,ale to musi być 2x tyle co powinno być. Druga przyczyna to zacierająca się sprężarka czyli za mało oleju.
Albo masz zły manometr albo silnik szrot już ci pisałem.Po prosty ucieka po całości.Trochę na panewkach trochę na wałkach.Tak czy tak 0,3 to za mało.
Mało oleju w skrzyni albo po prostu zamarznięty olej. Jak się rozgrzeje, to dalej tak robi?
Ta kostka to dioda od czujnika poziomu oleju. Odłącz ten żółty kabelek wychodzący z silnika i sprawdź czy silnik działa jeżeli działa to jest mało oleju lub uszkodzony czujnik.. Aby sprawdzić sam wyłącznik, połącz czarny kabelek z tym żółtym z wyłącznika, i sprawdź czy w obu pozycjach wyłącznika nie działa silnik. Jako wyłącznik możesz zastosować dowolny...
Jeśli podnośnik w 60-ce pływa góra dół to ma gdzieś wyciek między rozdzielaczem a siłownikiem. Co do podnoszenia to coś musiałeś przeoczyć. W sumie nie ma wielu możliwości. Mało oleju, jakiś feler mechanizmu sterującego. Albo sam mechanizm wewnątrz plecaka(spada rolka z półksiężyca np.) Nie ma klina na dźwigni i się przestawiła względem osi, nieprecyzyjne...
Przy przebiegu 60000km wymienilismy z kolegą komplet rozrządu tzn pasek i napinacz.Przy stanie 82000km na wolnych obrotach napinacz rozlecial sie w drobny mak i pasek przeskoczyl na zebach.Demontaż głowicy wymiana trzech zaworów ssących i jednego wydechowego plus prowadnice i uszczelniacze.Po 300km zaswiecenie sie kontrolki od ciśnienia oleju.Stan oleju-0.Ponowny...
Czyli sprężarka się przegrzewa, bo ma pewnie za mało oleju? Jest sens dolewać olej wraz z nowym czynnikiem?
Sprawdź wtyczkę od czujnika ciśnienia oleju.
Może być przyczyną za mało oleju lub stary nie wymieniany olej.
Był tu pare dni temu taki temat - duże zużycie oleju . I co wyszło ? Zapieczone pierścienie olejowe ! . Potwierdzam z praktyki . Te dajewowate coś mają , że te pierścionki się zapiekają . Rozebrałem pare tych silników , z powodu żarcia oleju i w każdym to samo: zaklejone ; na amen. Zastanawiam się czy aby na przyszłość , zamiast rozwalać motor na części...
Myślę że problem może być właśnie w atomizacji dyszy. To że sam nie chce odpalić to jeszcze rozumiał bym że kwestia ustawień ale to że nie jest w stanie podtrzymać płomienia to już tak trochę słabo. Albo podaję zbyt mało oleju w stosunku do powietrza
Silnik się rozbiegał i zajechał czy rozbiegał i szybko p..oł? Bo mógł zaciągnąć oleju na grubo tłok chciał sprężyc nieprężny olej aż mu korba bokiem wyszła. Znajomy miał tak z autem osobowym. Kupił w DE sprawdził płyny dolał oleju przyjechał do PL sprawdził płyny, hmm coś mało oleju. Dolał. Następnego dnia miał eksplozje bo IC był dosłownie przepełniony...
A ja zapytam tak przy okazji. Mam marketową sprężareczkę i zauważyłem, że ma chyba mało oleju. Czy można zastosować coś "co każdy ma w domu" czy jedyna opcja to specjalnie kupować olej do sprężarek? Gdzieś mi się obiło o oczy, że olej silnikowy/samochodowy podejdzie?
..nie trzeba kończyc fakultetów, każdy wie, że na miarce jest "min. i max.", ale na niej jest 2÷2,5 cm gwintu który zmienia pomiar i wpływa na żywotność silnika, bo jest wtedy za dużo lub za mało oleju w kosiarce, co może mieć skutki...
Nie masz plusa na desce.
Jak by było tak mało oleju że kontrolka świeci to już dawno byś go zatarł Totalnie, Moje 308 przejechało 100kkm od momentu gdy zapaliła się kontrolka - olej był na poziomie minimum na bagnecie.
Pali Ci olej silnikowy. Nie ubywa Ci oleju ?
Miałem podobnie i wykręciłem żarówkę od kontrolki bo strasznie rozpraszała w czasie jazdy. Po tygodniu jak samochód mi zgasł podczas jazdy to zaholowałem do mechaniora i wstawił mi nowy silnik bo podobno w tamtym było za mało oleju i od tej pory jest okej nic nie mruga.
Miałem w DP0 za mało oleju pół litra..... zrobione 50kkm w 2 lata w końcu dolałem Efektów żadnych więc mowa że co do kropelki to trochę przesadnie. i nie uciekło a za mało wlałem bo zabrakło ..... to tak dla tych co stwierdzą ze był olej i uciekło pół litra. oczywiście teraz książkowo poziom sprawdzony :) Pozdrawiam.
po usunięciu, po jakimś czasie wraca 00270 Po jakim czasie? Mój "traf" to za mało oleju w skrzyni (to tak po opisie)... Dla uławienia w kolejności szukania, patrz niżej: 00270 - Zawór elektromagnetyczny 7 (N94): - nieprawidłowy poziom oleju. - nieprawidłowy konwerter lub niewłaściwy, - mechanicznie uszkodzony zawór elektromagnetyczny 7 -N94-/zawór...
Przy rozruszniku: http://obrazki.elektroda.pl/8616681500_1...
Ha, a ja się posprzątałem w Clio 3 1.2 16v, szlifierz zapakował jakieś gumki po 500km sucha miarka oleju.... Po zdjęciu głowicy wszystko wyglądało tak jak Ty piszesz, szlifierz zarzekał się że to nie możliwe aby uszczelniacze były złe, że to na pewno pierścienie. Dowiedziałem się od znajomych że mieli taką sytuacje, zapakowali oryginalne gumki i było...
Stan oleju możesz sprawdzić w MMI na samym zapłonie, nie musi silnik pracować (chociaż ja sprawdzam zawsze podczas jazdy, allroad 2.0TDI z tego samego roku). Zgaś silnik po jeździe, odczekaj kilka minut i na załączonym zapłonie zobaczysz stan oleju. Można też podpiąć komputer i jest tam w parametrach stan oleju w mm, jest też parametr, który informuje...
Panowie, a jakby było mało oleju albo wcale to nie czuć byłoby tego np puszczając sprzęgło przy zmianie biegów, że bardziej szarpałoby np. Czy to nie ma związku
Informacja od napędu pompy . Być może mało oleju, lub jakiś inny problem z przystawką odbioru mocy.
proszę o poradę co i jak mam sprawdzić w mojm matizie nie dżiałają kontrolki ciśnienia oleju oraz hamulca za wszystkie porady serdeczne dzięki
Hej! Od przodu silnika na dole głowicy pod bagnetem zaworek wykręcany ze sprężynką i kulką, jak to wygląda, kiedyś też miałem, że po zdjęciu podstawy filtra oleju wypłynął kawałek czegoś odłamanego z zaworu zwrotnego podstawy. Może za mało oleju dochodzi na górę. Rozumiem, że rozrząd po wymianie został wczytany.
Jestem posiadaczem Audi A4 B6 2004 roku 1.9 TDI, skrzynia biegów automatyczna Tiptronic. Byłem przekonany, że jest zbyt mało oleju, a po odkręceniu śruby od wlewu oleju wypłynęło około 200 ml. Skręciłem to z powrotem i teraz jest wszystko ok, nie szarpie nic i ma lepsze przyśpieszenie, a wcześniej było zamulone.
Temat klimatyzacji załatwiony jak ktoś potrzebuje pomocy wyjąśnie o co chodziło. Z innego tematu wie ktoś który filtr oleju hydraulicznego jest pierwszy? zacina mi podnoszenie tura tak jakby się zapowietrzał lub łapał za mało oleju.
Za mało oleju w skrzyni.
Witam, tak podłączony jest do samej pompy i to właśnie ona po rozgrzaniu gubi podciśnienie, mechanik twierdził, że magistrala jest czysta, ale jutro spróbuję zrobić płukankę silnika, bo może pompa dostaje za mało oleju 🤔 Zaleję nowy olej, zmienię filtr i dam znać.
całkowity brak? czy słabe? jak odkręcisz czujnik ciśnienia oleju i odpalisz na chwilę to nic nie leci?, jak nic nie leci no to np za mało oleju, nieszczelny smok oleju, zajechana pompa oleju. jak leci ale ciśnienie jest słabe no to zwykle panewki do wymiany, ale najlepiej zmierzyć manometrem jakie jest konkretnie
A możne oleju jest za mało ?? Jak jest mało oleju to tez słychać rozrząd
odkręcałem po kolei zaworki. czy możliwe że jest mało oleju?
wygląda jakby było za mało oleju... jazda w takim stanie to BARDZO szybka śmierć skrzyni... olej w automacie sprawdza się na ODPALONYM silniku!!!
Witam, mam problem w Ursusie C 360. Ostatnio wyjechałem na drogę i gdy dodałem gazu, opadł pług na dół. Gdy go podniosłem i znów dodałem, opadł kolejny raz i tak za każdym razem. Gdy jadę wolno, wszystko jest ok. Czy jest za mało oleju, czy to jakaś inna przyczyna???
A sprawdzałeś jak wygląda konsystencja oleju?
Ale po tych komunikatach można odczytać że mało oleju
Dokładnie mało oleju lub rozrzedzony przez paliwo.
Prawdopodobnie masz mało oleju w skrzyni biegów. Taki sam problem występuje w moim poczciwym 124E jak jest mało oleju w skrzyni biegów.
Nie koniecznie musi to być pompa. Np. za mało oleju, uszkodzony czujnik ciśnienia.
po przeglądzie w 407 coupe 2.7 v6 HDI - DT17TED4, wlano zbyt mało oleju, projektanci z forda dołożyli swoje (wady konstrukcji) http://obrazki.elektroda.pl/8196325100_1...
Witam. Mam to samo z tą kosa spalinowa tylko ja chyba za mało oleju na lalem i w czasie pracy zgasla. Mam pytanie do was co było przyczyna waszych kos?
a widzisz a on jej powiedział że niby filtr wymieniał,ale co i jaki tego nie wie. Oki czyli jeżeli zleje olej i odkręce miskę i wleje świeży olej to nie muszę robić adaptacji skrzyni? Bo na moje to jest albo coś z olejem albo zły dobrał albo nie wymienił,bo skrzynia od pierwszego biegu pracuje normalnie na 3 biegu bardzo często już nie zmienia biegu...
Dziwne,może wpisali że wymienili i tyle, piła mało używana to i serwis zbyteczny.
Albo napinacz albo za mało oleju
ale może też być od poziomu oleju gdzie wpływu na nic nie będzie miał jeśli chodzi o działanie silnika. No właśnie wskaźnik poziomu oleju działa i pokazuje ful oleju a jak było mało oleju to wskaźnik też to pokazał tylko mało precyzyjnie bo pojazywał połowę stanu. Sam nie wiem.
A poziomy wlew oleju to idiota napewno wymyslił.,w tym modelu. To akurat wymyślił producent silników GX160 - Honda, a inne firmy to skopiowały w swoich "klonach GX160". silnik gaśnie co chwila .,dusi się jak okresla to mąż Teoretycznie brak oleju spowodowałby nagłe odcięcie zapłonu (nie duszenie), ale może warto szukać w tym kierunku (za mało oleju?)...
Kolego autorze może wał jest obły i nie rzuca olejem, albo masz za krótką miarkę o 1cm, i za mało oleju lejesz, tak samo nie będzie smarowania. Tam wchodzi jakieś 700ml oleju i nie trwawola ani innego ''rzepakowego''.
jakby nie patrzeć oleju jest pewnie mało, więc dolej go tyle, aby zajmował on połowę skali
Może silnik się przegrzewa, może jest za mało oleju w silniku i czujnik oleju nie pozwala odpalić silnika. A po przekręcaniu kluczyka w stacyjce przy rozruszniku słychać takie cyknięcie?
Jest bardzo możliwe że ci dozownik szwankuje i dodaje za mało oleju. Względnie za dużo.
Mam problem z układem hydraulicznym w case 1490. Gdy kupiłem ciągnik miał on za mało oleju w skrzyni- nie było stanu. Ramiona się podnosiły ale wolno i było słychać taki dziwny odgłos chyba z pompy hydraulicznej a po rozgrzaniu oleju nie podnosiły się. Myślałem że to wina braku oleju więc wymieniłem na nowy. Weszło ok 35l lecz problem dalej jest. Jak...
zawsze lepiej dać więcej oleju niż za mało, tyle że więcej oleju to więcej nagaru (o pseudoekologicznym bełkocie nie będę się wypowiadać) a za mało oleju to możliwość przytarcia silnika. ja do chińskich pił robię 1:25 i jest dobrze i nigdy nic nie zatarłem i nie dymi jakoś przesadnie do Trabanta i komara też robiłem 1:25
Zbyt mało oleju hydraulicznego
Uszkodzony zawór w sprężarce, albo było mało oleju i już się rozpada sama sprężarka.
Może być kolego. Miałem Rover 416 i jak było mało oleju w silniku to przerywał na niskich obrotach, ciężko się zbierał żeby wejść na wyższe
Witam. Postaram się poprawić te błędy. Przejechałem pewnie z 300km i nazbierało się tyle co na filmie - mało oleju głównie woda. Ale jak chwilę pojeżdżę tak z 1000 km to ilości oleju są już pokaźne głównie w postaci lepkiej zawiesiny olej pływa w wodzie. Myślę że ilość oleju zależy od tego jak jeżdżę jak wciskam gaz i jeżdżę dynamiczniej to jest go...
Czujnik ciśnienia poziomu oleju Ci wariuje albo masz zbyt mało oleju. W Vito nie ma czujnika ciśnienia oleju, jest tylko od poziomu przy misce.
Panowie, pytanie o olej do Kraznle 1050p. Myjkę mam już kilka lat, niewiele jej używałem. Dziś wziąłem się za wymianę oleju (kupiłem oryginalny Kranzle) i zlałem stary, którego wypłynęło jedynie 50ml. Olej miał kolor ciemnego grafitu, przechodzący w czarny. Wlałem 50ml nowego, popracowałem myjką 10min i zlałem olej ponownie. Kolor oleju był mocno zbliżony...
Agregat był kupowany nowy czy używany? Z tego co się orientuje to kontrolka powinna się zapalić wtedy gdy jest mało oleju.
Witam. Dla kurczak21. Mid136sid72 -sprawdź czujnik zużycia okładzin o2 lewy, mid140 również wskazuje na przerwę w obwodzie czujników okładzin. Mid128pid98 to czujnik poziomu oleju silnika,dość częsta usterka, a może tylko mało oleju. Mid128psid82 to któryś z podgrzewaczy wewnątrz pompy Ad-blu, trzeba rozebrać i zmierzyć elementy grzejne. Mid128pid111...
moze mało oleju hydraulicznego
Właśnie niemam pojęcia podczas jazdy zapaliło mi się że mało oleju więc stanąłem by dolać,dolalem pojechałem do domu 5km i zobaczyłem że leci więc właśnie mnie to dziwi samochód jeździ normalnie
pewnie mało oleju w skrzyni i się 5-tka zaciera ale to mało ważne bo i tak musisz rozebrać żeby naprawić zniszczenia
Może za mało oleju w skrzyni?
po pierwsze oleju nie jest za mało?? Hondy mają często pływak który odcina zapłon jak jest za mało oleju żeby nie rozwalić silnika poza tym możesz od cewki zapłonowej odłączyć taki cienki kabelek i wtedy odpalić to nie powinien gasnąć, bo ten kabelek to gaszenie (zwieraniem do masy) jeśli i tak gaśnie to paliwa nie dostaje - sprawdzić czy leci paliwo...
daewoo matiz oleju wymiana oleju matiz immobilizer matiz
regulacja zegarka crown kanał blokada skrzynia
Jak zwiększyć dawkę paliwa w silniku? Porady i metody Rezystor w probówce neonowej: wartości i funkcje