Jakie podciśnienie w parametrach? Filtr powietrza drożny?
Albo za mało powietrza. Czyli dolot dziurawy np intercooler , może też być przytkany. Niedomknięty Egr czy przytkany wydech.
Moim zdaniem trzeba podłączyć wskaźnik ciśnienia doładowania i sprawdzić jak pompuje turbina. Podejrzewam, że daje zbyt mało powietrza (zbyt małe ciśnienie).
Za mało powietrza za dużo paliwa. Sprawdź dolot i filtr powietrza.
Ja mam piecyk z siatką, nigdy nie było problemu (mój piecyk to tylko mocniejsza wersja - WRDP 14-2B). Siatka powinna być. Może była zapchana i przez to do świeczki dochodziło zbyt mało powietrza (te piecyki mają świeczkę, która zapala się tylko dla zapłonu głównego palnika - to Vaillanty nie posiadają świeczki w ogóle). Siatka powinna być.
Też mam ten sam problem, masz brak lub za mało powietrza w naczyniu zbiorczym. Przeczytaj to a dowiesz się jak usunąć tą usterke.
Myślę, że ściąganie samochodu może mieć wiele przyczyn, niekoniecznie związanych z nowo założonymi oponami, choć i tu można szukać jakiejś przyczyny, choćby zbyt mało powietrza w którymś kole, ale to akurat wykluczono. Może trzeba szukać przyczyny np. w ocierającym hamulcu.
Skup się na tym błędzie. Za bogata czyli za dużo paliwa za mało powietrza. Pompa paliwa, leją wtryskiwacze nieszczelności za przepustnica odma.
AVF do 1.9 TDI PD (pompowtryski). Czyli kiedy ostatnio sprawdzany stan wałka czy krzywki nie zjedzone razem ze szklankami. Kiedy zmieniane uszczelki pompowtryskiwaczy i ocena stanu gniazd? Intercooler nie ma dziury? Biały dym to przeważnie zły kąt wtrysku za mało powietrza słabe rozpylanie przez pompo wtryski (leją).
Czy objaw jest taki?: jak stoisz np. na światach dymi na wolnych jak ruszasz to puszcza czarnego bączka i później OK Po zatrzymaniu auta zaczyna dymić po 15-20 sekundach jeśli to automat mniej dymi po wrzuceniu P na zimnym silniku objaw dymienia jest dużo mniejszy?
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
Witam, Mam podobny problem. Votopend 100 dwufunkcyjny ma problem z zaciąganiem powietrza tylko u mnie jest komin ok. 2,5m 60/100 też z dwoma kolanami 90 stopni. Piec lekko gwiżdże przy pełnej mocy a jak ma dołożoną ostatnią część z daszkami to jeszcze bardziej gwiżdże i zaczyna źle pracować. Wskazuje złe parametry (sprawdzał to serwisant). Proszę o...
Naprawiając D4 to zawsze przy wymianie palnika musi być wymieniona dmuchawa ponieważ jest tak skonstruowana że ma wytrzymać 3000 godzin pracy i koniec ,a efekt jest taki że to silnik uszkadza palnik a nie odwrotnie ponieważ jest za mało powietrza w komorze spalania
Filtr powietrza wymień bo może turbina dostawać za mało powietrza,a potem sprawdź przepływomierz-każdy mechanik od "niemców" wie co to i gdzie to. (Zamontowany gdzieś na obudowie filtra powietrza-różnie w różnych autach)
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Uruchom go bez filtra powietrza (za mało zasysanego powietrza)Przerabiałem taki temat i jeszcze jedno iglica przepustnicy gaźnika do góry o 1 .2 ust
Uważam, że wyłącznik jest dobrze ustawiony gdyż nic nie zmieniałeś a dawniej wszystko działało dobrze. Jest za mało powietrza w zbiorniku i musisz dobić pompką lub sprężarką, jeśli posiadasz. Każdy zbiornik hydroforowy powinien posiadać takie wyjście, musisz tylko odszukać, jeśli nigdy tego wcześniej nie robiłeś.
Dobij jeszcze raz, w podobny sposób. Być może, miałeś prawie samą wodę w zbiorniku. Jeśli przedobrzysz(zbyt dużo powietrza), to gdy pompą dobijesz wody i później będziesz pobierał to nadmiar, zanim pompa się włączy ucieknie kranem. Jeśli za mało powietrza to objawy już znasz. Przy takiej nastawie, to chyba wiele więcej niż ok. 60 l nie pobierzesz.
kable sondy lutować. Nie słyszałem o tym, tego nie wolno robić z tego co wiem ponieważ przez kabel idzię powietrze do sądy i jak polutujesz sąda ma za mało powietrza i robi się nielada problem.
Napisal że sprawdził Jakie wyniki pomiaru luzów? Wyklepanie powierzchni zaworu-dźwigienki ? Nie szczelność przylgni zaworu i gniazda? Przestawiony rozrząd? Podciśnienie za wysokie, więc w cylinder jest zasysane za mało powietrza , albo ma nieszczelny dolot.
Zgodnie z instrukcją dostępną na stronie http://www.wolf-polska.pl/file/instr_mon... wszystko wygląda dobrze. Jest to coś na wzór przewodu powietrzno spalinowego typ C42x. Z tym, że rura odprowadzająca spaliny to nie wydzielony szyb. Piec powinien posiadać kryzę spalin o wielkości 38 mm ale to muszę sprawdzić. Długość systemu...
Czyli masz mało powietrza. W twoim przypadku wyłączasz hydrofor. Czekasz a aż ciśnienia spadnie do 2.2 i dobijasz powietrze (np kompresorem lub pompką) do 4.2 bara. I tak w kółko aż poziom wody przy ciśnieniu 2.2 bara lub wyższym będzie tak poniżej połowy poziomowskazu (najlepiej tak 5cm od dołu przy 2.2 bara). Po wszystkim włączasz hydrofor. W twoim...
Po tych Twoich "słupkach" to się nic nie da wywnioskować. Weź jakieś normalne urządzenie diagnostyczne, albo zainwestuj flaszkę w wydruk z analizatora. Jeśli trzecia pozycja w grupie 002 to czas wtrysku, to chyba tu będzie przyczyna usterki - albo podlewa gdzieś z boku paliwem, albo dostaje zbyt mało powietrza.
Tabliczki znamionowe z nazwą modelu, montowane są często z tyłu kuchenek. Ja w podobnej sytuacji poradziłem sobie tak, że odsunąłem szafkę stojącą obok kuchenki, a następnie wsadziłem telefon na selfiesticku za kuchenkę (na włączonym filmowaniu) i udało mi się sfilmować tę tabliczkę i z filmiku odczytać model, na podstawie którego wygooglowałem instrukcję...
Mialem podobną sytuację. Jeśli przepona to jest to samo co „expansion tank” to zrób tak. Zredukuj ciśnienie do zera, odkręć rurkę przepony i wylej z niej całą wodę, zmontuj wszystko i uruchom. Powietrze się dobrze rozpuszcza w wodzie i po jakimś czasie w przeponie jest bardzo mało powietrza i bardzo dużo wody.
Sprawdź ustawienie rozrządu i ciśnienie sprężania. Czarny dym to za dużo paliwa albo za mało powietrza, jesteś pewny że egr jest sprawny? Po wymianie rozrządu pompa epic powinna być ustawiona statycznie, tester pokaże ci parametry w normie po mimo złego ustawienia pompy.
Z tulejką komputer wyrzucał błąd P0410 Co oznacza ten błąd :?: Co to jest " tulejka na katalizatorze " :?: Jest w ogóle katalizator :?: vol HC 234%, Węglowodory przekroczone o ponad 200 % - za dużo paliwa , za mało powietrza O2S12 1.275 V Jakie jest prawidłowe napięcie pracy napięciowej sondy tlenu :?:
pracuje w wymianie opon z czujnikami cisnienia jest wiecej problemow niz korzysci.Te montowane przy wentylu to calkowita porazka.Po kilku latach wentyl zaczyna przeciekac i czasami trzeba wymienic razem z czujnikiem ,a tanie to nie jest.Ford ma inny patent :montowanie na feldze za pomoca metalowej tasmy,co znowu czesto sie uszkadza przy wymianie opon.Ogolnie...
Błędów nie sprawdzałeś, logów nie masz, na jakiej podstawie twierdzisz, że ma za mało powietrza zatem?
Najprawdopodobniej masz za mało powietrza w układzie 3. Zobacz kolego ile wychodzi ci na czerwonej klamce na naczepę (ten sam obwód jest na ręczny) . Odkręć filtr osuszacza i zobacz jak wygląda (czy przypadkiem nie ma oleju - u mnie on zawsze powodował uszkodzenie zaworu 4 drożnego, a dokładniej ogranicznika na 3 obwód.)
Powodów może być sporo - filtr powietrza , automatyczne ssanie może się nie wyłącza . Komputer może sam podnosi dawkę paliwa dostając błędne informacje z czujników , zapchany katalizator ,opory toczenia - mało powietrza w oponach , tłoczki czasami nie odbijają do końca na zaciskach hamulcowych ,tarcze się nie grzeją? Sprawdż jaki nalot mają świece ...Wtrysk...
Możliwe i prawdopodobne przyczyny: 1. Radiator zakurzony - wentylator pompuje przez żeberka mało powietrza, przez co chłodzone elementy się przegrzewają i wyłączają w celu ochrony przed uszkodzeniem. 2. Wyschnięta pasta termoprzewodząca między chłodnicą a elementem chłodzonym - procesorem lub kartą graficzną. 3. Kiepsko zaprojektowane połączenie między...
Spalanie zbyt bogatej mieszanki, za dużo paliwa. Zapchany filtr powietrza, za mało powietrza. Uszkodzone pierścienie i spalanie oleju, sprawdzić kompresję.
Mało powietrza -> ciśnienie spada szybko. Czyli jest 3.5Atm. Pobierasz wodę i w 1 minutę spada do 2Atm. I te 2 Atm to jest mało. Woda powili leci z kranów. Ale szybki spadek ciśnienia przy dalszym poborze wody spowoduje spadek do 1.5Atm i włączenie pompy. Dużo powietrza -> ciśnienie spada powoli. Czyli jest 3.5Atm. Pobierasz wodę i w godzinę spada do...
Ja odnoszę wrażenie, że po regeneracji górna część kartridża została źle zaklejona, wskutek czego przez otworki dostaje się za mało powietrza i przy drukowaniu powstaje podciśnienie, które utrudnia napływ tuszu do dysz. Innym powodem może być zabrudzona gąbka wewnątrz kartridża, przez którą przesiąka niewystarczająca ilość tuszu. W obu przypadkach "odpoczynek"...
Zdjęcia, zdjęcia !!!, jaka temperatura oleju i moc palnika?, jak mała moc to też kiszka. Nadmuch zwykle na min. to nie to samo co oo, jak wsadzisz do kotła to będziesz widział, jak zaczyna kopcić to za mało powietrza.
Mam wrażenie, patrząc na zdjęcia, że ten biały zbiornik wyrównawczy jest do ciepłej wody, a nie do obiegu co. A dodatkowo ciśnienie na manometrze na tym zdjęciu wynosi około 6 barów. Pewnie nie ma, albo mało jest powietrza w tym białym zbiorniku.
witam, może komuś to pomoże... ten sam problem co kolega (błąd 11 na wyświetlaczu) kombinuje, rozbieram, zaglądam i co? okazuje się ze piecyk dostaje za mało powietrza do spalania gazu (komora zamknięta). działo się tak ponieważ za zasysaniu powietrza zamontowałem anemostat i za bardzo go skręciłem. po zwiększeniu dopływu powietrza problem znikł. pozdrawiam...
A nie może być tak że poprostu pod obciążeniem dostaje za mało powietrza lub paliwa?
Rafik.90 a odprowadzenie spalin czy nie masz za długiej rury, albo za małej średnicy. wygląda na to ze ma za mało powietrza albo dusi się spalinami.
Ogólnie to podgrzewacz do konserwacji (czyszczenia ) pewnie się nadaje ( palnik zespół wodny itp. ). Nagrzewnicę należy zdemontować i umyć woda pod ciśnieniem oraz odkamienić . Nowa nagrzewnica to koszt powyżej 400 zł , za 150 zł to tylko używana. Sadza bierze sie ze złego spalania gazu ( prawdopodobnie za mało powietrza dochodzi do spalania , brudny...
Tak zrobiłem. Dlatego użyłem stwierdzenia że obroty wtedy są stabilne. W moim odczuciu to tak jak by miał za bogatą mieszankę. Bo jak zamykam zawór paliwa to obroty przez pewien czas się stabilizują. Tak jak by było za mało powietrza w stosunku do paliwa. Dodano po 6 Tak zrobiłem. Dlatego użyłem stwierdzenia że obroty wtedy są stabilne. W moim odczuciu...
Ten silnik ma EGR, gdyby się zaciął w pozycji otwartej to mogły by być takie efekty, zbyt dużo spalin a za mało powietrza w dolocie, dlatego na plaku też nie chce pracować
może za dużo oleju, za mało powietrza lub za niska temperatura spalania to czynniki które maja bezpośredni wpływ na spalanie a co za tym idzie na dymienie...
Panowie, gdzie wy macie zawór EGR w tym silniku? Tam nie ma EGR. Ten zawór podciśnieniowy podaje powietrze z pompy do kolektora wydechowego by szybciej zaczął pracować katalizator. EGR służy do czego innego. Czy błąd bogatej mieszanki zawsze występował na zimnym silniku? I czy powrócić do poprzednich ustawień bez zaślepki skoro i tak to nie wyeliminowało...
0110 to czujnik temp. zasysanego powietrza
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
Za mało powietrza, brudna dysza olejowa
Nalezy zrobić porzadny nawiew z zewnątrz minimum rura 160mm lub nawiew pośredni z innego pomieszczenia . Jest za mało powietrza w pomieszczeniu i dlatego to sie tak dzieje. na 1 metr sześcienny gazu potrzebuje do spalania ok 10 metrów szesciennych powietrza czyli jest to bardzo dużo. i dlatego stosuje sie nawiew o min średnicy rury 160mm. Kule lub tak...
Jeszcze raz przyjrzałem się wałkowi rozrządu i jednak jest trochę wytarty. To chyba będzie przyczyna problemów i źródło tego terkotania. Tylko skąd ten czarny dym? Zawór się do końca nie otwiera i do komory spalania dochodzi za mało powietrza?
Alternator w tym przypadku ma mało do problemu o jakim piszesz lecz alternator pasowało by prze serwisować bo jak padnie to nici z jazdy i koszty duże bo akumulator na tym ucierpi.strzelać może jeszcze w kopułce od przewodów zapłonowych,odepnij ją i sprawdź czy styki nie są okopcone lub zaśniedziałe.Jeżeli coś tam się upaliło to bardzo możliwe że przez...
Pomyślisz o tym jak już uporasz się z zaworem zwrotnym. Za mało / za dużo powietrza zmniejsza ci tylko ilość wody jaka wchodzi na raz. Wyregulujesz to sobie z czasem.
Co to znaczy za mało powietrza? Co mam zmienić by było więcej?
U mnie wkręca się normalnie na obroty tylko że nie osiąga maks. Jest poprostu mółowaty tak jak by miał za mało powietrza. Po jednej przejażdżce zajrzałem w filtr powietrza a tam paliwo stoi na rancie. Może faktycznie za dużo paliwa. Do komory pływakowej nie zagłądałem więc nie wiem czy jest regulacja.
A czy takie objawy może dawać zbyt mało powietrza w naczyniu cwu?
Świecąca się kontrolka (silnik) np. w Peugeocie 1,6 hdi powoduje nieco inną pracę silnika. Usterka w moim przypadku dot. zaworu EGR: zakłócenie w spalaniu, mało powietrza lub dużo paliwa. Jeśli czyszczenie EGR-u sterowanego elektrycznie nie pomoże, to czeka mnie wymiana, oczywiście jak to w 308-ce dostęp fatalny. Dodaję, że kontrolka sama gasła i zapalała...
Raczej za mało, tam jest napisane „rich” - bogata. Za dużo paliwa, za mało powietrza. Uchylony EGR, wtryski itp.
Sadza wewnątrz to zbyt mało powietrza, czyli nieprawidłowe proporcje paliwo/powietrze. Niewłaściwy montaż rurki oraz tłumika na linii ssącej powietrza spalania da właśnie taki efekt. Osobiście przewód tłoczący (za pompką) mam oryginalny, ssący (z 60l beczki) to tekalan 4mm stosowany typowo w pneumatyce aut ciężarowych.
Niedrożny przepływ powietrza lub za mało czynnika.
a może po prostu czas już na wymianę filtra powietrza??????
Wygląda na mało powietrza w zbiorniku przeponowym, masz taki zbiornik w instalacji? Może masz też jakiś manometr przy zbiorniku, żeby zaobserwować zmianę ciśnienia podczas pracy.
Za mało powietrza. Daj 50% dmuchawy i czas podawania 10-13s czas przerwy 100-120s. Za dużo podawania w podtrzymaniu.
(at)up 1. na nowe problemy zakładamy nowe tematy. 2. wyczyść ją, pewnie to coś ma gaźnik, wykręć, dysze przedmuchaj, może mało powietrza dostaje, sprawdź filtr.
Jeśli ciśnienie rośnie zbyt szybko, może to oznaczać, że naczynie przeponowe w kotle jest niesprawne. Zbyt mało powietrza.
Za mało powietrza.
Na otwartym EGR by miał prędzej problem z odpaleniem. Bez podpięcia pod kompa ciężko wyrokować. Ale jak kopci na czarno, to za mało powietrza. Przepustnica/klapa gasząca? Podciśnienie OK? Rozrząd ok? To ma/miało DPF? Może został źle zrobiony soft i dlatego błędów nie ma. Wywołaj mu jakiś błąd krytyczny, i zobacz czy wywali checka ;)
Hej, wygląda na to, że silnik dostaje za dużo paliwa a za mało powietrza:)
Zrób test przelewowy. Czarny dym = za dużo paliwa, za mało powietrza.
A ten odstojnik ? Rozwiązałeś już całkiem ten problem z f05 ? Ja miałem serwis stwierdzili ze nieszczelny wklad , uszczelnili go , podkręcili gaz i przez jakiś czas było okej A teraz znowu .. odpalam ciepła wodę i problem z zapłonem bo mało powietrza dostaje i po chwili f05
lewego powietrza nie ma
wyskoczył błąd na żółto ( mało powietrza w skrzyni biegów) może reduktor przy wybieraku?
Stawiam na układ powietrzno-spalinowy.Za mało świeżego powietrza do spalania albo zalodzone odprowadzenie spalin albo presostat na spalinach a w końcu pada wentylator.
Za mało powietrza dostaje? Miałem tak w aucie. Stary diesel.
A czujnik wału sprawdzony? No i czy niema lewego powietrza?
Raczej zbyt mało powietrza , czyli niskie doładowanie lub uchylony EGR.
Fachowcy byli kasę wzięli i a problemy zostały. Skoro wzięli pieniądze za serwis kotła, a on nadal nie działa, to chyba cos nie halo. Dzwoniłeś do tych "fachowców" ? Niecj doprowadzą sprawę do końca. Co do sadzy, jest kilka przyczyn jej powstawania: za dużo oleju, za mało powietrza, zatkany komin, rozkalibrowana dysza, pompa olejowa z niestabilnym...
Jeśli wszystko jest zamontowane zgodnie ze sztuką, drożny komin uregulowane ciśnienia maksymalne i minimalne, nawiew powietrza do pomieszczenia(nawiew z zewnątrz czyli kratka, wyciąg grawitacyjny ma być dodatkowo ) kociołek powinien działać dobrze , u ciebie stawiam na drogę kominową albo zbyt mało świeżego powietrza. Jeśli autoryzowany serwisant stwierdzi...
Podaj dokładnie model kota. Być może oblodzona nasada spalinowa na kominie i kocioł ma za mało powietrza. https://obrazki.elektroda.pl/9605318500_...
Sadza to nie całkowicie spalone paliwo. Czyli za mało powietrza (tlenu) w komorze spalania w stosunku do ilości dostarczanego paliwa.
Za mało powietrza w mieszance z gazem.
Już dawno większość czujników ma mikrokontrolery w sobie i jest zasilana z 5V a sygnał mieści się w zakresie 0,5 - 4,5 V. Jak pisałem wcześniej. Skoro dymi to jest za bogato. Skoro jest za bogato to albo jest za dużo paliwa albo za mało powietrza co potwierdza wskazanie z przepływomierza. Teraz trzeba znaleźć dlatego tak jest. Jak pisałem wcześniej...
Za mało powietrza w zbiorniku?
Dzień dobry, Mam problem z moim W212 z 2009 roku, silnikiem 3.5. Wentylator od nawiewu działa poprawnie, filtr kabinowy jest wymieniony, a mimo to z kratek nawiewu na najwyższym biegu leci bardzo mało powietrza. Macie może jakieś porady, gdzie sprawdzić lub co zrobić?
Ewidentnie za mało powietrza dochodzi do palnika. Jeżeli nie były zmieniane dysze i nie były "czyszczone", a kiedyś było OK, to wyreguluj ilość powietrza. Jeżeli były wymieniane dysze, to sprawdź, czy są prawidłowe.
Panowie jak już wyżej widziałem , warto jednak ten TPS podłączyć, tylko co zrobić w takiej sytuacji , gdy po podłączeniu w warsztacie TPS, poziom początkowy TPS, jest tak mały ze wynosi 0V i na wykresie w programie dla AL700 wogule niema tej jasno zielonej kreseczki( wskazującej poziom otwarcia przepustnicy), dopiero jak się naciśnie więcej przepustnice...
Czy te argumenty przeciw wewnętrznej są prawdziwe? Nie. Wszystkie to bujdy. Pompa zewnętrzna faktycznie może mieć większy wymiennik, ale efektywność jest taka sama. Wewnętrzna ma mniejszy wentylator, ale jego głośność nie zależy tylko od wielkości. Pompy zewnętrzne są równie głośne. - że przez to że jest pompa w domu to szum wentylatora się niesie...
Tak problem usunięty, u mnie był nowszy typ płyty w której nie było wadliwego kondensatora, więc nie miałem co wymienić. Problem polegał na zanieczyszczonym wymienniku, czego nie widać na pierwszy rzut oka. Czyszczenie odpowiednimi odczynnikami pomogło. Problem polega na tym, że przy zabrudzonym wymienniku kocioł podczas startu ma za mało powietrza...
Może ta stara była źle wyregulowana? Jak jest za mało powietrza, to płomień jest pomarańczowy, żółty), a jak za dużo, to "trzaska". Ma być niebieski, ale bez głośnych trzasków.
Po pierwsze to masz za mało powietrza w układzie podczas testu.
Jesli kopci na czarno a wczesniej nie kopcił to masz za mało powietrza.
Sprawdż dokładnie wszystkie wtyczki i ponownie kontakt przewodu ze świecą, zmierz jej rezystancję, może akurat wymiękła? Dymienie, to albo nieszczelność w obiegu powietrza w palenisku, albo zakoksowane i do wyczyszczenia- jest mało powietrza do spalania. Jeśli dymiło przy odpalaniu, to mogło dostawać zbyt mało paliwa, sprawdzić pompkę. Trzeba też sprawdzić,...
Witam, Sadza świadczy o złym spalaniu (za mało powietrza) lub zbyt słaby ciąg kominowy . Sprawdź drożność komina i zwiększ dopływ powietrza widzę że przesłona wentylatora jest zbyt mocno zamknięta , daj więcej powietrza i wypal sadzę.
Pojęcia "zbyt mało powietrza" nie stosuje się do tego typu sprzętu, raczej zbyt duża dysza? dająca za dużo paliwa.... lub nikła powierzchnia filtracyjna (zapchany lub za mały filtr).
Powinien być zaślepiony mimo wszystko, ponieważ ciągnie tzw. "lewe powietrze" Otwórz okno ,drzwi lub inny otwór na zewnątrz i zobacz wtedy co się dzieje, istnieje możliwość że jest za mało powietrza, brak wentylacji nawiewnej...
Jak odpalisz to sprawdź przepustnicę "wolnych obrotów" , poprzez jej regulację , a jak zgaśnie to sprawdź stan świecy-jeżeli będzie mokra to go zalewa lub dostaje za dużo/mało powietrza. Kolejno podejrzewał bym iskrownik , zużytą świecę , zanieczyszczony filtr powietrza , lub niekompatybilna gąbka w filtrze powietrza-za gruby materiał.
Jeżeli przy odpowietrzaniu jednego grzejnika spadło ciśnienie do zera to sprawdź naczynie przeponowe. Prawdopodobnie jest w nim zbyt mało powietrza lub jest uszkodzone.
Nie wiem może jeszcze coś z mieszanką czyli powietrza za mało lub za dużo,spróbuj go przekopać aby pozbyć się paliwa z cylindra,zakręć kranik i próbuj odpalać,może ma nadmiar.
Jeśli oryginalny przewód jest mało dostępny bądź bardzo drogi to są też dostępne uniwersalne przewody powietrza które cenowo źle niewychodzą.
Widać nawet jaki tłok jest suchy, olej masz w paliwie, dziurawy przewód = dużo powietrza i mało paliwa z olejem. Uboga mieszanka i zatarty silnik. Silnik "wyje" nawet w ochronnikach to słychać.
Sądzę że zawór recyrkulacji to dobry trop. Sprawdził bym tez dla pewności filtr powietrza.
filtr powietrza matiz matiz przewody powietrza czujnik temperatura powietrza matiz
zmywarka bosch pracy mondeo klimatyzacja objaw czujnik temperatura
Schemat elektryczny Chrysler Intrepid 1998 – instalacja, kolory przewodów, FSM PDF Oleo-Mac 937 – montaż klina koła magnesowego, właściwe umiejscowienie na wale