sprawdź silnik krokowy i wyczyść przepustnice jak jest brudna
Lewe powietrze za przepustnicą.
Cześć , z powodu luzu nza przepustnicy występuje tzw,"dziura w obrotach " niestety panowie mają rację, chociaż są ludzie regenerujący przepustnice ,ale twierdzą że to mało opłacalne.Kto szuka nie błądzi.
Skup się na tym błędzie. Za bogata czyli za dużo paliwa za mało powietrza. Pompa paliwa, leją wtryskiwacze nieszczelności za przepustnica odma.
Zaznasz se położenie tej śrubki i kręć w kierunku aby przepustnica się domykała.
sprawdzilem wszystko szczelne, przepustnica czyściutka, zero błędów
Koledzy, mam problem z wysokimi obrotami przy moim silniku 66cm3. Po przekroczeniu prędkości około 35km/h silnik wchodzi na baaardzo duże obroty (jakby miał zaraz odlecieć :D). Tak jakby mieszanka nagle się zubożała - dużo powietrza, mało paliwa. Przepustnicę mam otwartą dokładnie do polowy (i tak pomykam 34km/h), bo jak otworze na maksa to silnik ucieknie...
Przepustnice od Hayabusy i ster z Alpha-N. :)
Zdejmij wlot powietrza między filtrem powietrza a przepustnicą i zobacz czy w momęcie kręcenia nie "kicha" w stronę przepustnicy.
Ciekawe czy sprawdził, czy przepustnica zamyka się do końca.
Nie. Może być czujnik wału, ale jest nowy więc to mało prawdopodobne. Może przepustnica? Patrzyłeś jak się zachowuje podczas odpalania? Sprawdziłbym dla pewności ciśnienie paliwa i kompresję.
Silnik mało spotykany, w 1,6 mpi winą była wiązka, tu może być uszkodzona sama przepustnica Jak usterka jest cały czas to będzie łatwiej znaleźć przyczynę.
Jeżeli problem pojawiał się latem to pomoże radiator lub wentylacja w kompie. Jeżeli nie, to przepustnica do wymiany. Męczyłem się z tym też kilka miesięcy. W końcu wymienili mi przepustnicę na składak: z 2 wadliwych używek złożyli jedną ok. W przepustnicy pada albo potencjometr - da się sprawdzić, albo motylek - trzeba wymontowac i sprawdzić czy równomiernie...
Mam nagranie wideo z głosem jak silnik chodzi normalnie i jak dam trochę gazu to silnik zaczyna się dusić i po jednej sek. zaczyna chodzić normalnie , wymieniłem krokowy i potencjometr ,aparat zapłonowy nowszej generacji, przepustnica przeczyszczona .
kwestia wyregulowania a podczas jazdy jak wyrzucasz na luz to też gaśnie ?? najlepiej jest ustawić bieg jałowy na lekko bogatą mieszanke... no i przeczyścić przepustnicę też pomaga
Próbowałem sprawdzić szczelność tak jak pisał georgesgr i na moje ucho jest ok. Zaciekawiło mnie natomiast coś innego... Dobrałem się do przepustnicy, odpaliłem auto i zacząłem gazować. Przepustnica ruszała się w taki sposób jak ruszałem gazem, jednak nie zawsze. Często zdarzało się tak, że dodałem gazu a przepustnica wychyliła się delikatnie albo na...
Przepustnicę wyczyść.
Odetni pompe paliwa napewno nic sie nie zapali zaden bład nie wyskoczy sam mam felcie 1.6 i walczyłem z przekaznikiem od pompki wiec jesli odetniesz za przekazniczkiem to bedzie oki mało tego przepustnica chodzi rozrusznik kreci a odpalic nieidzie :)
Za mało info. 1. Świece zapłonowe 2. Ciśnienie paliwa 3. Przepustnica
Witam, jeśli jest tak, jak piszesz, że wszystko dobrze ustawione, to za mało albo za dużo paliwa, jak dla mnie. Wlej trochę benzyny na przepustnicę, zobaczysz, co będzie.
Mianowicie nie mam EVAP i EGR i czy z tego powodu silnik ogranicza moc bo odczuwam że jest mułowaty. Pozatym od przepustnicy od dołu odchodziły 2 węże nie mam ich a w przepustnicy otworki są zaślepione a są one przed przepustnicą ciekawe po co?
Wygląda na objawy zbyt bogatej mieszanki. Za dużo paliwa (regulator ciśnienia paliwa) albo za mało powietrza (problem z przepustnicą).
Jeździłem autem długi czas aż mechanik miał czas. Okazało się że wiązka przewodów była zawilgocona, mokra i było jakiś przebicie. Zostało to zabezpieczone i dodana została także lepsza masa do silnika. Także została wyregulowana przepustnica. Teraz nie ma już żadnych problemów.
Czemu nie reklamujesz usterki w ASO. Przecież wymienili ci przepustnice mało nie kosztuje. Bez dobrego urządzenia diagnostycznego nie odczytasz usterki która u ciebie występuje. Nie słuchasz też dobrych podpowiedzi (Paweł wawa). No to jaki ten błąd na Clipie?
Witam szanownego użytkownika Ibizy! Sprawdż baypas wolnych.Jaki to nastawnik?Odpisz to powiem coś więcej.Jak to przepustnica zintegrowana to trochę malo ruchu.Jak przepustnica jest na gumie to sprawdż czy nie jest spękana ,bo może cignąć fałszywe powietrze. Dodano po 3 Witam szanownego użytkownika Ibizy! Sprawdż baypas wolnych.Jaki to nastawnik?Odpisz...
Można kombinować na różne sposoby, zwiększyć dopływ paliwa śrubką biegu jałowego i puścić jakoś trochę "lewego" powietrza do silnika z pominięciem przepustnicy np przez niewielki wywiercony otwór w krućcu łączącym gaźnik z silnikiem żeby owa iglica nie zaczęła się otwierać (wiercić tak żeby nie nasypać opiłków do środka). Nie wiem jaki to powinien być...
Nie podpinałem auta pod kompa trochę brak czasu , filtry wymienione , rozrząd ? nie wiem ale na pewno nie był wymieniany (mało kto wymienia łańcuszek) . Przepustnica ? nie czyściłem , zabiorę się za to .
Że też chce Ci się to naprawiać... Ciekawe czy warto poświęcać temu tyle czasu, czy nie lepiej wymieniać. 2 patyki nowa przepustnica, uzywek mało....
Wygląda na to, że rozpylacz główny ma problemy. Prawdopodobnie przytkany jest jego przekrój i przy dodaniu paliwa dawkuje zbyt mało paliwa. Trzeba rozebrać gaźnik i przepatrzeć wszystkie kanały z komory pływakowej do rozpylacza w gardzieli głównej (ale pomocniczej też). Przy okazji ustaw prawidłowo przepustnicę względem otworów przejściowych. Opisane...
człowieku mało nie spadłem ze stołka przepustnica w pompie wtryskowej??? elektrit widzisz to i nie grzmisz!!!!!
U mnie tempomat działa poprawnie. Poszedłem jednak w logikę - skoro komputer dawkuje więcej paliwa, to może dostaje zbyt mało tlenu. Przepustnica raczej odpada, bo przy zabrudzonej falują obroty na jałowym. Poza tym przy przebiegu 27 kkm (jak u mnie), nie miała jeszcze prawa się zabrudzić. Sprawdź filtr powietrza- kiedy był wymieniany i czy nie jest...
Co tak na siłę się uczepiłeś tego potencjometru. Kolega w #2 wyjaśnił Ci co to jest. W lodówce jest to praktycznie niezniszczalne, ponieważ mało używane. Szukaj czujnika temperatury. Nie wiem czy występuje tu przepustnica, zdejmij tylną osłonę zamrażarki i sprawdź czy jest, a jak jest to zobacz czy się zamyka. Agregat pracuje beż przerwy czy się wyłącza?
Doszłam do wniosku że : -zaślepie EGR i kolektor -wyczyszczę przepustnice Mam nadzieję że pomoże Oczywiście najpierw odczytam kody błędu
Tylko EGR działa wolnych obrotach i do średnich obciążeń. Wtedy masz przymkniętą przepustnicę (prawie zamkniętą) i podciśnienie w dolocie. Świeżego powietrza jest mało. Powoduje to to że cylinder wypełnia się gazem (spalinami) który nie powoduje spalania paliwa a nawet dopala to co zostało w spalinach. Silnik ma mniejsze opory (przy suwie ssania) bo...
Ok posprawdzam to wszystko o czym tu Panowie wspomnieli. Fakt czały czas mi się pali czek w aucie, byłem u mechanika podłączył kompa popatrzył i powiedział że do wymiany przepustnica, podobno ktoś wcześniej majstrował już i jak to mechanika słowami "przydusił" już przepustnice wcześniej. Ale nie omieszkam mu powiedzieć o tym wszystkim co tu Panowie...
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
Tak mniej więcej Masz racje,ale...No włąsnie.Pare słów wyjasnienia. Sruba składu mieszanki już nie powinna sie tak nazywać we współczesnych gaznikach bo nie reguluje stosunku paliwa do powietrza jak to bywało w starszych gaznikach,a reguluje dawke przygotowanej juz wstepnie przez uklad biegu jałowego,gotowej mieszanki paliwowo-powietrznej.Wiec w skrócie-gdy...
A te przepustnice są nowe? Cos za mało informacji i przede wszystkim który mechanik po 2 czy 3 wymianie elementu w tak krótkim czasie nie szuka przyczyn uszkodzeń?
Od niedawna jestem posiadaczem VW Polo 6R 1.6 TDI CAYB. Otóż dzisiaj bawiłem się VCDS-em i przez moją nieuwagę uruchomiłem funkcję sprawdzenia adaptacji przepustnicy. Funkcję aktywowałem na zapalonym silniku, w pewnym momencie silnik zaczął spadać na obrotach i trząść się... dodałem gazu i auto zgasło. Aktualnie przy próbie odpalenia auto odpala na...
Witam mam problem ponieważ po wymianie silnika w mazdzie 3 2019 przełożyłem również cały osprzęt jednak mam problem z odpaleniem. Auto samo nie odpali dopiero po przygazowaniu w momencie odpalenia i podtrzymaniu jakieś 20-30 sekund na 2k obrotów auto działa poprawnie i trzyma 800-900 obrotów i można śmiało jezdzic. Ponadto przy depnieciu gazu w czasie...
Ja bym sprawdził przepustnice. Silniczek i ew sprubowac wacikiem wyczyścić ja z nagaru i innego syfu. To tak na początek.
Na wolnych elektrozawór ma być zamknięty. Przepustnica wyczyszczona i przyuczona?
Słucham rad(zdemontowałem silnik wcześniej) ,tylko nie mogę tego dojść po prostu. Kosiarkę złożyłem z powrotem i dymi dużo mniej nawet nią kosiłem trochę.Jednak nie osiąga pełnych obrotów,pluje dymem od czasu do czasu i wtedy się dusi.Tak wygląda jakby powietrza było za mało,potwierdzę tą przepustnice jeszcze. Bez ssania nie odpali,a jak podczas pracy...
Witam, wykonuje prostą symulację instalacji HVAC. Potrzebuję pomocy przy kilku kwestiach. 1. Jaka jest zależność pomiędzy otwarciem przepustnicy, a przepływem powietrza? 2. Jaka jest zależność pomiędzy prędkością wentylatora, a przepływem powietrza? 3. Czy znając wartość temperatury powietrza oraz przepływu na wejściu chłodnicy oraz temperatury wody...
Jak zapowietrzony to jeden wąż do nagrzewnicy będzie zimny. Jak dobrze pamiętam to najlepiej się odpowietrza cienkim wężem koło przepustnicy, ale teoretycznie powinien odpowietrzyć się sam.
Witam kolegów problem polega na tym ze pacjent wkręca się tylko na 1200obtotow gaśnie ale zapala bez problemu i teraz tak zamyka mu przepustnice chodzi na minimalnych obrotach mało nie zgaśnie ale chodzi odesbeczyć przepustnice pchnę ja palcem i chodzi git ale dodam gazu zgaśnie znowu no i teraz odpinam jeden z zaworków na pompie obojętnie który czerwony...
Nie zapomnij o smoku i pompie paliwowej warto byłoby zmierzyć ciśnienie w listwie paliwowej. O smoku? Mówisz o smoku miski olejowej? Zapchany? To raczej odpada bo przerywa jak by mu brakowało pb i prychał z tłumika jak by świece tak że raczej smok to nie. Czytałem może być wiele, czujnik położenia wału, krokowiec, przepustnica, zapłon tz palec itd...
zdzichra: co za głupoty wypisujesz? śruba na parowniku jest najważniejsza bo to skład mieszanki, nie kręci się nia na pałę, bo bardzo ciężko trafić potem na zakres na którym da się odpalić. śruba na wężu to ogranicznik gazu i ją możesz wykręcić i kilka obrotów, to się ustawia później ogólnie jak teraz nie odpala to próbuj odpalać na gazie, trzymając...
OK więc trzeba stwierdzić czy za mało paliwa jest czyli strzykawka i podlewaj benzyną w przepustnice w czasie pracy silnika.
Witam, zacznij od sprawdzenia szczelnosci dolotu. Zdejmij rure dolotowa z korpusu przepustnicy. Po zatkaniu ręką wlotu powietrza silnik musi natychmiast zgasnąć, jesli nie gaśnie szukaj nieszczelnosci (uszczelka pod przepustnicą, zsunięte wezyki z kroćców przepustnicy, serwo hamulcowe, etc..). Jesli dolot szczelny wymieniaj przeplywomierz, 6-7 kg/godz...
1.4MPI ma 60KM i pali więcej ale jak na te 60KM "chodzi jak rakieta". Ten silnik też miał problemy z zamarzającą odmą. To stare silniki o bardzo zbliżonej konstrukcji. Z minusów to dość toporne (i skrzypiące) wnętrze i mało precyzyjne sterownie przepustnicą (zmienny skok jałowy pedału przyśpieszenia w zależności od temperatury silnika). Te silniki też...
W tym silniku nie ma przepustnicy do miękkiej pracy na jałowym biegu? Wydaje się że za mało pokazuje MAF. Albo klapki wirowe przymknięte albo przepustnica gasząca, albo do wolnych obrotów przymknięta. Szkoda że nie ma w logach dawki IQ. Coś w kolektorze dolotowym.
Odkręcasz pompkę i wyciągasz popychacz - pręt średnicy bodajże 5 mm. Można próbować z podkładkami/uszczelkami pod bakelitową podstawka pompy, im cieńsze, tym więcej popychacza wystaje. Co do regeneracji gaźnika , to kup ośkę wraz przepustnica ( ale tylko wtedy gdy są problemy z wyregulowaniem biegu jałowego). A to że żre olej, to tylko Polonez, mało...
Masy z czujników wracają do sterownika gdzie są połączone razem wiec jest dobrze. Dzisiaj pociągnąłem resztę mas dla pewności i póki co obroty mam 950 stabilne. Jeszcze mu czegoś brakuje przy wciśniętym pedale gazu powyżej pewnego zakresu - nie czuć wtedy przyspieszenia. Trzeba cofnąć pedał dopiero auto się zbiera, ale znów brakuje mieszanki bo za mało...
No tak tylko mało który siłownik centralnego zamka ma taki skok żeby mógł otworzyć całą przepustnicę.
Bład 1500 to błąd każdego matiza bez klimy. Olać. Były dwa rodzaje modulów MANDO i DAC. Te pierwsze działały bezawaryjnie. Dac się psuły. Pękały też gumy między przepustnicą a kolektorem. Dodano po 2 Sprawdzić jeszcze czy moduł w środku nie jest zaolejony.
Jedźmy od tyłu. 7. Wiatraczka nie wolno rozłączać. Trzeba naprawić lodówkę! Nie znam jej. Czy to jest full non frost? Tzn. Chłodzenie w obu częściach następuje przez dopuszczanie zimnego powietrza przez przepustnice? 6. Na zdjęciach mało że jest za dużo lodu to jeszcze nie cały parownik jest zalodzony. Podejrzane! Powinna być grzałka załączana przez...
Ok, do tej pory - mamy to 🙂 robi test przepustnic, włącza kontrolke check, przy kręceniu wtryski podają paliwo i jest iskra. Dziękuję adamosa za wskazówki co do wypustu na wałku. W głowicy zephyra jest bardzo mało miejsca na taki obracający się element, ale dało radę. Przystępuję do wykonywania flanszy łączącej przepustnice z głowicą.
A czy te dane nie dotyczą roweru?Podałeś zbyt mało danych aby w jakikolwiek sposób odpowiedzieć...
Świece w poniedziałek założę wedle producenta, ale napięcie 1.0V to zdecydowanie za mało... Jak ręką zatkam przepustnicę na jałowym to samochód chodzi normalnie, nie ma tendencji do gaszenia... Dodano po 1 Samochód ma 16 lat ale przebieg to niespełna 100 tyś. Babka jeździ raz w tygodniu do fryzjera nim :)
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią i enkoderem, najczęściej potencjometrem, dającym...
jaki kod silnika? mało prawdopodobne byś miał tam IAC, raczej zmotoryzowana przepustnica.
Powodem może być zabrudzona przepustnica, przez co silnik dostaje za mało powietrza ewentualnie nieprawidłowe ciśnienie paliwa.
Jeżeli byś chciał cebulactwo to by pisali tobie uszczelka pod głowicą. Bo przepustnica musi być sterowana czymś - a trzeszczenie to praca silnika krokowego w przepustnicy. A ja tu pisałem żebyś się doedukował - bo wynika, że mało masz wiedzy. Sonda lambda do sprawdzenia. Jak pisałem wyżej.
jest taka opcja że przepustnica może być nie halo ale za mało tych silników żeby przetestować inną. poza tym na teście ją słychać. sam już nie wiem.
A może czujnik położenia przepustnicy sie sypie??
Zapłon mógł się przestawić. Enkoder wału korbowego może szwankować i chociaż zapłon jest ale enkoder może nie dawać sygnału do zapłonu we właściwym miejscu. Jak nie masz sprzętu do diagnostyki to niewiele tu zdziałasz. No chyba, że domowym sposobem z jakąś lampą stroboskopową. Znajdź enkoder i trochę poruszaj kabelkami, może to tylko kiepskie styki....
Bardzo mało tych kroków przy wolnych obrotach. Wygląda na lewe powietrze albo rzeczywiście już wyrobiona przepustnica i sterownik nie ma czym regulować - wpada w jakieś rezonanse.
1. Wentylator - może być uszkodzony przekaźnik od wentylatora. Z tego co wiem to komputer steruje jego pracą a wątpię żeby to on byl uszkodzony. Przekaźnik się zwiera zalączając wentylator ale już się nie rozwiera. Bzdurą jest wymiana wentylatora skoro pracuje. Trzeba popracować nad jego sterowaniem. 2. Obroty - uwalony silniczek krokowy albo brudna...
Nie wiem o jakich zaworach pisze Montrres, ale membranowy wgląda OK. Pytanie czy jest dobrze założony? Ew. coś z gaźnikiem. Dostaje za mało paliwa. Kranik, zaworek iglicowy lub ta zawieszona przepustnica.
Ja bym stawiał na nieszczelności w dolocie, czyli odkręcona przepustnica lub gaźnik. Jeśli nie dochodzi paliwo, to przez ubogą mieszankę podniesie obroty, ale nie do 15 tyś, za mało powietrza, musi je brać gdzieś bokiem lub przez otwartą przepustnicę. Możliwe że simmering, pod kołem zamachowym, lub vario nie uszczelnia, może to doprowadzić do samozapłonów...
Witam. Pozwolę sobie odświeżyć temat... Od 3 lata jeżdżę Xsarą z 2002r z silnikiem 1.6 16V i tak jak w temacie doświadczam "brak mocy". Hobbistycznie wymieniłem/podmieniłem/programowałem już wszystkie elementy, czujniki, itp i poprawa była tylko chwilowa. Jedynym mało zbadanym elementem to przepustnica... Oczywiście była programowana, czyszczona ale...
Witam mam problem z matizem szarpie przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach jest ok wymieniłem już niemal wszystko co możliwe kopulke palec cewka pompka i filtr paliwa niewymienilem przewodów bo mają około 2 miesięcy przemylem przepustnice posprawdzalem wszystkie kabelki przewody podciśnienia i nic.Może ma ktoś jakieś sugestie.
Dobry wieczór. Jak większość pracuje i mam mało czasu do dyspozycji. Ale. Poszedłem do garażu i odkręciłem przepustnicę , czujnik jest zintegrowany w tym aucie. Przepustnica jak i wcześniej sprawdzony egr była czyściutka. Płytka była trochę zabrudzona olejem, wytarłem. Mechanizm na oko idealny. Opisuję : Przepustnica była i jest otwarta. Po przekręceniu...
A olej wylej, zalej właściwym, przejedź trochę znowu wylej i zalej czystym. Co jak co, ale to tani olej, szkoda zatrzeć kaszla olejem od maszyn sianokosowych. tu masz rację i trzeba zalać dobry olej wtedy nie będzie się paliło ciśnienie, bo pewnie wałek też już ma swoje nalatane, ale tu chodzi o falujące obroty a to z olejem ma mało wspólnego ;) trzeba...
Kopułkę odkręcałem pęknięć nie widać, przewody WN wymieniłem bo jedna była w opłakanym stanie i teraz wszystkie trzy świece mają iskrę, po wyciągnięciu świec wszystkie są mokre paliwo dochodzi. Czasami po kręceniu 3 sekundowym uderzy lekko w rurę wydechową.Przy kręceniu żadnej reakcji żeby chciał próbować zaskoczyć. po włączeniu wyłączeniu i ponownym...
Witam kolegów. Ponieważ mój stary silnik Briggs Stratton 450 serier 3,KM miał krzywy wał i naprawa była nieopłacalna kupiłem sobie nowy silnik taki sam. Różnica jest w regulatorze stary miał 3 sprężyny a nowy jedną sprężynę i ręczną regulację obrotów. Zamontowałem do kosiarki zalałem nowy olej świeżą benzynę i za 4, 5 razem odpaliłem. Zauważyłem że...
kolego sprawdź silniczek krokowy. w matizie a jeszcze z gazem siadają szybko. włącz zapłon na 10s następnie wyłącz, później włącz i zastartuj na krótki czas, wyłącz i włącz ponownie i zapal, jeżeli ustąpiło znaczy silniczek krokowy, natomiast jeśli nie możliwe że całkiem się zacioł lub podeszło coś między grzybek a obudowę przepustnicy.
Wężyk paliwowy może być nieszczelny i nie będzie z niego wycieku. W takim przypadku, paliwo schodzi z gaźnika i jest problem z jego zassaniem. Stąd kłopot z odpaleniem, kiedy już zassie ponownie paliwo, wtedy odpala bez problemu, do czasu kolejnego postoju. Dziesięć lat to sporo, nawet jeżeli mało w tym czasie pracowała. Sprawdź czy, przepustnica ssania...
Zakamieniony blok i tuleje od jeżdżenia na wodzie. Czyli bez rozbiórki i wyciągania tulei się nie obejdzie. Raczej mało opłacalne. Można dać dodatkowa pompę elektryczna do wody. Włącznik pod przepustnicę do załączania na biegu jałowym.
OL z angielskiego Over Load - tak, jest to szybkie przyspieszanie, najczęściej w trybie WOT - Wide Open Throttle (max. otwarta przepustnica), czyli pedał gazu w podłodze. Ogólnie chodzi o stany nieustalone, w których ECU samochodu nie jest w stanie precyzyjnie obliczyć dawki paliwa. W takich stanach lepiej, by silnik miał za dużo paliwa, niż za mało....
Będe popołudniu w domu to sprawdzę, ale mam wrażenie, że się nie zmieniają. Dodano po 9 Zauważyłem że wartości nie zmieniają się czy odlacze czy podłącze przepustnice, zero reakcji. Mało tego to jest jakoś błąd jak by sterownika nie czytał bo te wartości co na zdjęciu nr 1 mam na kanale od 07 do ponad 100. Czyli jak by wcale nie odczytywal kompa. Nie...
Panowie odgrzebuje temat czy ktoś się uporał z tym nieszczęsnym błędem. U mnie ta sama historia dane z zamrożonej ramki identyczne jak w tym poście jak bym je skopiował. Świece nowe egr wyczyszczony wydech szczelny przepustnica czysta i cały czas to samo nie mam już pomysłów mało tego auto jeździ jak złoto nie szarpie nie przerywa nie ma żadnych braków...
Może była i kosztowna, ale mało trwała gdy blokuje się na zębatkach. Przepustnica w sobie nie ma żadnej elektroniki, wszystkie kabelki od styków, silniczka i potencjometrów idą do kostki połączeniowej To połączenie jest dobre ? Podoginaj styki, bo oprócz ząbków, to ruszasz też wtyczką. Któryś przewód nie jest złamany, ma ukrytą przerwę w dobrej izolacji...
Że głowica do zdjęcia to już wiem i jestem już umówiony u mechanika.Czyli jeśli pomiar byłby robiony z otwartą max przepustnicą to zamiast 11,5 bara byłoby więcej?Ale i tak to już mało istotne bo auto ogólnie ma moc i chodziło o sprawdzenie ewentualnych różnic na poszczególnych cylindrach,ale po usunięciu usterki sprawdzę z max otwartą przepustnicą...
Jak odpalisz to sprawdź przepustnicę "wolnych obrotów" , poprzez jej regulację , a jak zgaśnie to sprawdź stan świecy-jeżeli będzie mokra to go zalewa lub dostaje za dużo/mało powietrza. Kolejno podejrzewał bym iskrownik , zużytą świecę , zanieczyszczony filtr powietrza , lub niekompatybilna gąbka w filtrze powietrza-za gruby materiał.
Przepustnica do Czyszczenia, następnie konieczna adaptacja, następnie ewentualnie do sprawdzenia przepływomierz, lecz mało prawdopodobne, jeśli na klimie objaw nie występuje.
ponieważ skraca sie czas ładowania a wzrasta zdecydowanie prąd ładowania i nawet bez tego pseudo Kersu nalezałoby zastosować większy akumulator aby uchronic akumulator przed większymi prądami udarowymi A skąd regulator alternatora dba o to żeby napięcie łądowania było stabilne. odciążenie malutkiego silnika A dlaczego silnik 38Kw nazywasz małym? Czy...
Nie sprawdzałem. U mnie on jest zintegrowany z przepustnicą. To będzie albo lewe powietrze albo dostaje za mało paliwa po zejściu ze ssania. (z tym że lewe raczej wykluczam ze względu na stabilne wolne obroty).
tak jak w sekwencji poprzez dysze przed wtryskami benzynowymi. Co do ciśnienia to najlepiej jakiś mapsensor o znanej charakterystyce zazwyczaj na wyjściu 2,5v przy 1 bar, albo jakimś manometrem przy odpiętym podciśnieniu ustawiasz tyle ile sobie życzysz i podpinasz wężyk. Zaraz, zaraz, jak przed wtryskami benzyny, na wtrysku BOSCH A2.2 jest jeden wtryskiwacz....
Sprawdziłem w moim Matizie wszystko i okazało się że po odłączeniu zasilania od czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym świeci się czek a auto odpala bez problemu i silnik pracuje tyle, że na lekko podwyższonych obrotach. Podłacze kostkę i problem wraca. Wnioskuję, że nie jest to czyjnik optyczny w aparacie. Czy ktoś miał podobny przypadek?? Ten czyjnik...
Około 900 obr/min i nie reguluje się linką, a wkrętem przy przepustnicy po uprzednim wprowadzeniu PCM w tryb nastaw serwisowych. Acha-i uprzedzając-krokowca tam nie ma, ale można wyczyścić przepustnicę.
Ale co, jak nie działa? Świadczy to jedynie o tym, że to nie przepustnica była powodem problemu! Poza tym jest jedna para czarnych kabelków o oporności 69 Ω i nie bardzo wiem, jaką one funkcję pełnią Są to grzałki przylgni klap. Ja mam na jednej parze 7 V, a na drugiej 5 V Trochę chyba mało? Silnik przecież jest na napięcie DC 12 V. Ale co, jak nie...
Panowie jak już wyżej widziałem , warto jednak ten TPS podłączyć, tylko co zrobić w takiej sytuacji , gdy po podłączeniu w warsztacie TPS, poziom początkowy TPS, jest tak mały ze wynosi 0V i na wykresie w programie dla AL700 wogule niema tej jasno zielonej kreseczki( wskazującej poziom otwarcia przepustnicy), dopiero jak się naciśnie więcej przepustnice...
Gaźnik został bardzo dobrze wyczyszczony. Nie ma tam żadnego syfu. Przepustnice sprawdzone , wszystkie gumki i inne elementy też sprawdzone. To że chodzi na ssaniu to może oznaczać , że ma za dużo powietrza albo za mało paliwa bo jak ssanie wyłącze to gaśnie ?
W przypadku 1,8gdi czesto problemem bywają przepustnice, obroty falują auto gasnie etc regeneracja takiej przepustnicy + kalibracja to koszt okolo 600zł mało firm to robi.
Czyli pozostać przy audi z 1.6 FSI i nie kombinować? Co ciekawe, zadzwoniłem do serwisu ASO VW i powiedzieli mi zupełnie co innego w sensie, ze silniki 1.6 16v AZD są mało awaryjne właśnie i robią przebiegi po 300 tys tylko trzeba co 2 lata czyścić przepustnice i odme, jedynie w silnikach 1.4 występowały pewne problemy…
Trochę za mało napisałeś o tym wtrysku (samochód ,rocznik model,pojemność silnika). Wtedy ktoś może znajdzie do niego dane regulacyjne.
Nie wiem jaki masz tam sterownik, ale powinieneś móc się do niego podłączyć i zobaczyć jak on chce tym silniczkiem sterować. Z tego co pamiętam mojego starego Passata, ważne było żeby przypustnica była do końca puszczona (było to wykrywane stykami lub TPSem) i dopiero wtedy była stabilizacja, więc to też sprawdź. Uniesiona przepustnica może tłumaczyć...
bezpieczniki sprawdzone. słychać jak pompa paliwa pracuje oraz przy lekkim "pchaniu" samochodu bez wkręconych świec, na zapłonie słychać charakterystyczne cyknięcia wtrysków. dziś sprawdziłem pasek rozrządu i nie jest przeskoczony. wyczyściłem przepustnice wraz z silnikiem krokowym, zmniejszyłem szczeliny na świecach na ok 0.6mm i matiz zapalił, działał...
czujnik przepustnica matiz przepustnica gasząca piszczy przepustnica
pralka whirlpool słabo wiruje dioda kierunek zaporowy gwarancja tabliczka znamionowy
aparaty słuchowe aparaty słuchowe
Jak przywrócić ostrość w projektorze InFocus po wymianie żarówki? Kompatybilność pilota DMR-EH57 z DMR-EH56 Panasonic