Ameryki może teraz nie odkryłem ale każdy fachowiec zaczął by od sprawdzenia bezpiecznika od pompy paliwa .
Cześć, Mam problemy z moim matizkiem,tzn kilka razy się zdarzyło że jak jadę to mi gaśnie tzn. gaśnie silnik i wszystkie kontrolki w środku, zapalaą się dopiero po ponownym przekreceniu kluczyka . Co to może być proszę o pomoc..... Jezęli ktoś ma jakiś pomysł może też mnie znależć na GG 6145446 Nie używaj dużych liter w tytule - REGULAMIN. (<HELP...!)...
Lewe powietrze za przepustnicą.
http://obrazki.elektroda.net/54_12345648... mostek A z C włączasz zapłon i liczysz mignięcia kontrolki
Przypuszczam że Matis jest wiekowy ,instalacja elektryczna szczególnie tył jest do gruntownego przeglądu i naprawy.Tego kolegę wymień na lepszy model.
Co do drugiego to obstawiam mechanikę stacyjki lub jej styki. Fabryczny imo są robione tak żeby nie przerywać pracy już pracującego silnika.
sprawdź aparat zapłonowy bo miałem tak że jak się zagrzał powyżej 30c to działo mi się to samo więc mogę w ciemno powiedzieć podmień aparat i wszystko ustąpi a zrób jeszcze tak:jak zgaśnie odczekaj aż wystygnie i spróbuj zapalić. jak zapali to masz winowajcę
Witam! Sprawdź czy silnik nie łapie "lewego" powietrza.
Cisnienie paliwa sprawdź, jak silnik nie ma czego palić to strzela w dolot.
sprawdz czujnik polozenia walu
Jest to Matiz z silnikiem F8CV z 2000 rocznika. Po rozgrzaniu silnika wyłanczam go i nie potrafie go ponownie uruchomić. Faktycznie nie ma w tym czasie iskry na świecach ani na cewce. Gdy całkiem wystygnie jakgdyby nic można go zapalić. gdy sie silnik zagrzeje to występują te same objawy itd.
Witam. Mam mega problem! Otóż matiz odpala dobrze, podczas gwałtownego wciskania gazu zapala się kontrolka check. Wolne obroty niekiedy falują ale najgorsze to jest to,że puszczając sprzęgło na biegu wstecznym auto gaśnie, zapala się check, nie słychać pracy pompy paliwowej? Ciężko uwierzyć ale tak jest! Proszę o pomoc.
Może ktoś pomóc? :( samochód jest mi bardzo potrzebny a wizyta u mechanika jak na mój budżet jest bardzo kosztowna... Proszę o pomoc.
Tak możliwe,zajrzyj w kopułkę ,palec (w komplecie do ew. wymiany)przewód w/n cewka -kopułka często przecierany zaczepem linki gazu.Po zgaśnięciu sprawdź temperaturę cewki w/n.
Zanim wymienisz cały aparat spróbuj go przemyć benzyną ekstrakcyjną. Tam często śniedź z płytki zanieczyszcza optoelektronikę. Ja kilka w ten sposób uratowałem.
Miałem taką usterkę. Czy spala też dużo paliwa? Problemem był czujnik temperatury silnika.
Witam Ślicznie dziękuję za poradę a jak to wygląda cenowo tak mniej wiecej z odłączeniem tego alarmu może się Pan orietuje ?
To jest kolektor ssący i szkodzenie tego elementu ma duży wpływ na pracę silnika.
Witam serdecznie. Po co gnębić aparat skoro kolega napisał, że jak nie pali to iskra jest. Wlej trochę paliwa do kolektora ssącego ( np. króćcem od podciśnienia MAP sensora) i uruchom. Jak łapie to wiesz gdzie masz szukać. Pozdrawiam.
Czy na styku wychodzącym z alternatora też nie ma ładowania, posprawdzaj masy do karoserii i silnika.
A może aparat zapłonowy do wymiany? Jak problem pojawia się wraz z wzrostem temperatury silnika to duże prawdopodobieństwo jest że właśnie aparat do wymiany. Przerabianie już w kilku modelach Dodano po 34 A może aparat zapłonowy do wymiany? Jak problem pojawia się wraz z wzrostem temperatury silnika to duże prawdopodobieństwo jest że właśnie aparat...
Wjedź na kanał i przykręć masę idącą do silnika ;) Pozdrawiam
Znalazłem przyczyne, pasek rozrządu był lużny i prwdopodobnie przestawił sie, po założeniu i naciągnięciu nowego paska odpalił chodzi dużo lepiej ale wciąż nie pracuje na 1 cylinder, ustawiłem wszystko według znaków nawet prubowałem przyspieszając o 10 i 20 czyli ząbek i 2 ząbki ale nic, czy ktos wie jak ustawić rozrząd w matizie? z góry dziekuję za...
To znaczy że najlepiej podłączyć się na komputer ?.Jeden mechanik mi mówił że jak coś nie jest całkiem popsute to komputer tego nie pokarze
Moduł w aparacie zapłonowym do wymiany.
Problem jest taki że na zimnym silniku odpala a na ciepłym jest problem czyli nie pali,a jak odpali i się nagrzeje to szarpie oraz gaśnie. Jaki to może być problem? Matiz 08 . 99 rok
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
Jak masz dobrze ustawiony register to daj mu spokój skoro go nie ruszałeś . Kręciłeś natomiast tą moletowaną śrubą ze sprężynką wszyscy mówią że to jest śruba wolnych obrotów a tak naprawdę to jest śruba czułości membrany i ma ona wpływ na mieszankę w całym zakresie obrotów : Dokręcasz mieszanka uboga aż do gaśnięcia silnika bo gazu za mało by mogło...
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
Proponuję podłączyć komputer diagnostyczny i sprawdzić parametry pracy sondy lambda. Po rozgrzaniu silnika komputer wylicza dawkę paliwa na podstawie parametrów z sondy lambda. Bardzo możliwe, że sonda zawiesiła się w pozycji mieszanki ubogiej i nie można uruchomić silnika ponieważ silnik otrzymuje za mało paliwa.
Witam, Na twoim miejscu sprawdziłbym wpierw dyszę wolnych obrotów i silniczek krokowy, który nią steruje. Wygląda na to, że gdy nie naciskasz gazu silnik nie ma powietrza i gaśnie.
Co z kontrolką silnika? Wyzwoliłeś kody błyskowe?
Witam Mało precezyjnie opisałeś co się dzieje, zatrzymuje się podczas prania ale co silnik przestaje pracowac czy wyłącza się całkowicie, gaśnie ? Pralka ma wyświetlacz? To okopcenie to jest pył , można moduł oczyścić, jest to pył węglowy ze szczotek od silnika.
Sprawdziłem bez zmian przy okazji kontrolka silnika zapala się ale szybko gaśnie więc nie pokazuje błędów .
Pompa startuje z rozrusznikiem. Co do usterki to zbyt mało wzbogaca mieszankę na zimnym. Ten system ze starości tak się psuł.
Troche mało bo na wyzszych obrotach powinno byc znacznie wiecej niz te 6V
W Krakowie i okolicach "na polu" to znaczy "na dworze" Dodano po 1 BlackIce wymień czujnik temp. silnika.
Połączenie (rurki,wężyki) pomiędzy zbiornikiem a silnikiem szczelne, drożne?
Z wolnymi obrotami bywa bardzo różnie . czasami silnik pracuje normalnie , czasami "wachluje " na wolnych .
Pozostał tylko kod 1500. Paliwo wymieniłem dwa dni temu. Tzn wylałem całe stare ze zbiornika i zalałem świeżym na dużej sieciowej stacji. Problem jednak pozostał w dalszym ciągu. Auto pracuje kilka sekund na benzynie i po wciśnięciu pedału gazu gaśnie.
Marka - ? model - ? rocznik - ? rodzaj silnika - ? Tak dużo pytań, tak mało odpowiedzi ...
Sprawdż uszczelnienie kompa, często padało, 300 to za mało powinno być 340. jeżeli instalacja sprawdzona to ok, jak nie to do roboty
Witam mam pytanie gdzie znajduje się czujnik położenia wału w daewoo matiz 800 bo przerywa mi silnik i gaśnie wymienione kable kopółka przez miesiąc śmigła aha wymieniony filtr paliwa i dalej to samo Dodano po 3 Check zapala się gaśnie jak się doda gazu znowu się zapali i silnik gaśnie całkiem Dodano po 4 Po kodach błędów wyszło że niski sygnał ale...
Jest czujnik, na prawym deklu zbiornika,jak masz mało paliwa to samochód gaśnie, ale zawsze w takiej sytuacji sterownik silnika rejestruje błąd. Zobacz czi są widzialne obroty wału i wałka pompy, wsłuchaj się też, czy tyrczy elektromagnes nastawnika dawki.
Wymieniałeś filtr paliwa? Może jest zabrudzony i mało wydajny. Silnik dostaje za mało paliwa i gaśnie. Pozdrawiam.
Rozgrzej silnik i reguluj gaźnik. Dysza L wolne obroty dysza H wysokie, lecz uwaga dysza H jest to dawka paliwa jeśli ustawisz za mało wykończysz silnik
Nie, no została od tego, co kupiłem, bo wyglądała mało, wiele była sucha itd.
Witam Miałem podobny problem z Oplem omegą taż jak było mało paliwa to gasł i ciężko zapalał. Tam problem był dziwny bo winny był kabel od masy silnika. Zobacz jak tam twoje kabelki i taśmy. POZDRAWIAM
Można kombinować na różne sposoby, zwiększyć dopływ paliwa śrubką biegu jałowego i puścić jakoś trochę "lewego" powietrza do silnika z pominięciem przepustnicy np przez niewielki wywiercony otwór w krućcu łączącym gaźnik z silnikiem żeby owa iglica nie zaczęła się otwierać (wiercić tak żeby nie nasypać opiłków do środka). Nie wiem jaki to powinien być...
Bo płynu chłodniczego było zbyt mało i załączał wentylator silnik miał wysoką temperaturę.
Silnik gaśnie w czasie jazdy czy np jak chcesz się zatrzymać albo tylko na jałowych obrotach ?
Kompresja 7,5bar. Trochę mało. Powinno być pomiędzy 9,5 - 10. Może masz za dużą szczelinę. Powinna być pomiędzy 0,9 a 1,2mm. Silnik słaby. TS250 ma większą prędkość max.
Czujnik zwiera styki bez ciśnienia oleju, podając masę z silnika na kontrolkę i ta świeci, ciśnienie rozwiera styki i przerywa obwód, i gaśnie. Zwarty z masą przewód powinien zaświecić kontrolkę. Sprawdź jeszcze pola stykowe dla oprawki żarówki, czy ta dziurka na oprawkę w liczniku nie jest nadpalona > nie kontaktuje sama oprawka żarówki do licznika....
Nie zmieniłeś przez rok oleju, świec, klocków, opon i chcesz żeby był nadal bezawaryjny? Masz dużo wiary w niemiecką motoryzację... Gaśnie na gazie, benzynie, jak hamujesz silnikiem, czy po prostu tak sobie... Mało informacji.
Tak przy niesprawnych natryskach albo nadpalonych potrafię puchnąć tłoki. Silnik pracuje ale jak zejdzie na bieg jałowy to potrafi się zatrzymać. I w zasadzie odpala bez żadnych problemów za chwilę. Czy ma silnik paliwa można sprawdzić bardzo prosty sposób. Zdejmij przewód powrotny ze zbiornika paliwa i zobacz czy leci paliwo powinno dość intensywnie...
Sprawdziłem i jest tam 11,6 tyle może być czy to za mało ?
Jak z fotografią. Bo coś mi to mało Deutz przypomina.
Witam wszystkich. Mam następujący problem. Użytkuję wózek widłowy Linde H20D 1998r. od 5 lat. Od niedawna podczas ostrego hamowania wózek gaśnie. Przy lekkim hamowaniu czuć że spadają obroty silnika ale nie gaśnie. Co może być przyczyną takiego zachowania. Nie ukrywam że jest to denerwujace, mało tego konieczna już była naprawa rozrusznika z tego powodu....
Dzisiaj zauważyłem taką samą sytuację. Po wyłączeniu zapłonu nie wyłączył się wyświetlacz z przebiegiem. Już sam nie jestem pewien czy wcześniej zegar wyłączał się ale przebieg na pewno nie był widoczny po wyłączeniu silnika. Włączał się dopiero po przekręceniu kluczyka i podaniu zasilania. Jakby tego było mało to dopóki nie odpalę silnika to nie gaśnie...
DAEWOO Matiz -Pojemność silnika 0.8l rok-1999 Witam, mam problem z samochodem matiz.Gdy go odpalę to chodzi z 5 min a później gaśnie i nie można już go odpalić. Sprawdzane były kody błędów pokazało tylko 1500 czyli klimatyzacja której nie mam . Temperatura rośnie do połowy , dalej już nie. Pompka paliwowa była sprawdzana i działa prawidłowo.
jezeli za duzo- przejebane jezeli za mało- przejebane
Za mało info. 1. Świece zapłonowe 2. Ciśnienie paliwa 3. Przepustnica
No to powiem tak. Ten element na klucz 6mm o którym pisałem wcześniej wykręciłem jeszcze raz i za pomocą magnesu wydobyte wszystkie opiłki które się tam znajdowały, wkręciłem go z powrotem ale za mocno bo obroty były bardzo wysokie. Więc popuściłem o 2 obroty i silnik już ładnie pracuje. Nie gaśnie, a mało tego, dostał więcej mocy. Nie wiem czy to było...
Jeżeli przy długim kręceniu jakoś odpala i zaraz gaśnie, to znaczy że nie zalewa świec, a to znaczy że dostaje za mało paliwa.
Gdzie jest korek spustu oleju bo nie mogę zlokalizować ! A w instrukcji są ogólnikowe informacje. Na ostatnim zdjęciu (obróconym i mało nie złamałem karku :-)) jak już je ustawisz właściwie to pod pomarańczowym korkiem do kontroli i nalewania oleju w podstawie silnika jest taka śruba (chyba M8) - trzeba wykręcić i olej wypłynie - oczywiście coś podstawiamy...
Niestety rzeczony temat nie został pozytywnie rozwiązany. Mało jest tam informacji przydatnych djxjano. Choć kto wie? Przydałoby się więcej wiedzy o silniku. Zdjęcia. Może jakaś dokumentacja. Coś mi się nie zgadza. W temacie z linku autor pisał o pojemności 50 ccm. Tutaj djxjano pisze o 3.6kW mocy. Może to różne silniki. Nie wiadomo jaki zapłon ma silnik...
Witam Myślę że mieszanka paliwowo-powietrzna jest nie prawidłowa, jeśli na ssaniu gaśnie czyli ma za mało powietrza. Regulacja gażnika pomoże. Pozdrawiam
bezpieczniki sprawdzone. słychać jak pompa paliwa pracuje oraz przy lekkim "pchaniu" samochodu bez wkręconych świec, na zapłonie słychać charakterystyczne cyknięcia wtrysków. dziś sprawdziłem pasek rozrządu i nie jest przeskoczony. wyczyściłem przepustnice wraz z silnikiem krokowym, zmniejszyłem szczeliny na świecach na ok 0.6mm i matiz zapalił, działał...
Jeżeli jest tak jak piszesz to instalacja jest źle wykonana. Zasilanie musi być brane z akumulatora (+) zabezpieczone bezpiecznikiem, a masa z karoserii lub akumulatora. Z cewki instalacja LPG bierze informację o obrotach silnika. Więc mało prawdopodobne. K2D ma identyczny blok jak inny TU3 (KDX, KFX). Czujnik będzie w bloku, możesz tez sprawdzić czujnik...
Świece, wydech, za mało paliwa... Coś sprawdziłeś?
Ta kosiarka, to traktorek, wskazuje na to moc silnika? Może, to nie w silniku jest problem, tylko w zwiększających się oporach przekładni lub kosiska. Chociaż mało prawdopodobne, ale trzeba wyeliminować taką możliwość. Gdy nie można jej odpalić, ściągnij pasek napędowy z kola pasowego silnika i sprawdź czy rozrusznik da radę kręcić. I sprawdź wreszcie...
Witam Przede wszystkim sprawdź napięcie ładowania akumulatora. Rekomendowaną wartością napięcia w instalacji elektrycznej pojazdu podczas pracy silnika jest 14,1V-14,5V (z obciążeniem i bez) natomiast napięcie spoczynkowe akumulatora w pełni naładowanego, podczas postoju samochodu, (silnik wyłączony) wynosi +/- 12,65V-12,80V.
Witam! Mam Matiza na gazie i nie wiem czemu gaśmie na wolnych obrotach. Czy jest zimny czy cieply silnik jest tak samo-gaśnie. Czy można jakoś wyregulować obroty? I co może być przyczyną? A może już są jakieś problemy z głowicą....? Z góry dziękuje ;)
Ja średnio na miesiąc robię 5l, zaraz po wypłacie :) Rzadko się zdarza, że muszę dorobić nowej mieszanki ale zawsze na nowej silnik jest zrywniejszy. Benzyna paruje i nie ma takiej mocy by roczna mieszanka miała takie same właściwości co nowa. Robię trochę zabytkowych pojazdów i w tym wypadku, nawet na kilkuletniej mieszance udaje się odpalić sprzęt...
Trochę za mało informacji. Jaka kosiarka, jaki silnik? Czy dzieje się tak na ssaniu czy nie?
Strzały w dolot to za uboga mieszanka czyli z reguły za mało paliwa ew. przestawiający się zapłon co na razie w wypadku twojego układu zap. pominiemy.Opel stosuje regulacje krańcową szyny zasilania ,problem może być nie w ciśnieniu a w wydajności pompy paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa podczas pracy silnika.
Problem w tym,że po przejechaniu około 30 km silnik gaśnie,po odczekaniu pół godziny odpali,na wolnych obrotach na postoju jest OK,nadmieniam ,że filtr paliwa był wymieniony, CO MOŻE BYĆ?
Witam, sądząc po przedstawionych objawach tzn.: zapaliła się kontrolka oleju, samochód zgasł, a rozrusznik nie miał już sił zakręcić silnikiem może oznaczać zatarcie się silnika. Skoro było bardzo mało oleju widocznie pompa nie miała już jak go zaciągnąć. Co do ubytku oleju nie mam pomysłu skoro brak wycieków. Zrób jak radzi kolega wyżej co pozwoli...
Witam, ostatnio kupiłem Peugeota 306 XN 1.4 z gazem (Elpigaz, reduktor Elpigaz EM). Instalka ma 8 lat. Niedawno pojawił się problem z jazdą na gazie, szarpie przy zmianie biegu, gdy dojeżdżam do skrzyżowania, hamulec, sprzęgło, redukcja biegu, nagle zapalają się wszystkie kontrolki i silnik gaśnie, mało tego, puszczając sprzęgło silnik tak jakby "załapuje"...
Witam peugeot 307 1,8 benzyna z automatyczną skrzynią AL4 po wymianie mechanizmu różnicowego, zaworków 2szt od mechatroniki oraz oczywiście oleju, niestety nie chce jechać, na podnośniku przy wybieraniu biegu silnik o mało nie zgaśnie a po wciśnięciu hamulca gaśnie odrazu, silnik i skrzynia widać że mają opory ponieważ przy włączeniu biegu strasznie...
Jeżeli obroty spadają to raczej nie jest wina zużycia przepustnicy tylko może zalewa ją paliwo albo jest jego za mało w mieszance. Trzeba najpierw świecę obejrzeć czy nie jest okopcona lub zalana paliwem. Jeżeli spadają obroty to trzeba podkręcić otwarcie przepustnicy i wyregulować skład mieszanki na wolnych tak aby były najwyższe obroty. Jeżeli silnik...
Czy to jest faktycznie automat, czy skrzynia MECHANICZNA, ZAUTOMATYZOWANA? To istotne dla dalszej diagnozy! Były w tym modelu automatyczne skrzynie klasyczne Allison, ale było ich bardzo mało. Zakładam więc, że w aucie jest ten drugi wariant. Z ciekawszych przypadków archiwalnych: - Obwód siłowy sterownika skrzyni (ten z boku skrzyni) jest zasilany...
Musisz podać dane auta. Może jakieś "witam" lub "dzień dobry" przy pierwszym poście? A danych auta faktycznie trochę mało...
a jak auto odpala gdy jest zimne? jeżeli jest problem z uruchomieniem tzn. odpala ale nie od razu trzeba go "prze-gazować" czy też niekiedy zimny gaśnie to należałoby sprawdzić jeszcze czujnik temperatury silnika. Może wskazywać złe wartości ale nie zapala się od tego lampka check engine
Witam mam pytanie dotyczące matiza 0.8.Gdy po kilkunastu godzinach chcę odpalić samochód nie jest to możliwe gdyż od razu on gaśnie ,sytuacja zmienia się gdy przy odpalaniu lekko go przygazuje wtedy odpala bez problemu.Gdy silnik się nagrzeje i go odpalam na początku nie wchodzi on w obroty i przygasa.Czy wie ktoś może w czym jest tu problem ?
Czyli jednym słowem dostaje za mało paliwa? Po regulacji lpg i wymianie przepływomierza na gazie check gaśnie zapala się na benzynie i zazwyczaj na rozgrzanym silniku
M110 czyli wtrysk "mechaniczny" K-jetronik. Brak wolnych obrotów - czyli? Gaśnie bo ma za niskie, a może ma zbyt wysokie. Opisz dokładnie problem to może pomogę. Jest to dość specyficzny silnik i mało kto sobie z nim radzi. I pierwsze zasadnicze pytanie czy jest zagazowany?
Ford Ka z roku 1997 standardowo nie ma kontrolki rezerwy. Jeśli masz zegary oryginalne czyli tylko prędkościomierz, wskaźnik paliwa i kontrolki to po włączeniu zapłonu zapala się > smarowanie, ładowanie, kontrolka płynu hamulcowego/ ręcznego jeśli hamulec zaciągnięty, kontrolka przegrzania silnika. Kontrolka przegrzania silnika zapala się po włączeniu...
Witam. mam pewien problem z kontrolką check. Po pewnym czasie jazdy zapala mi się i samochód nie ma siły i cały czas szarpie, a gdy zgasze silnik i zapale ponownie kontrolka gaśnie i już nie wiem co może być nie tak. Za wszelką pomoc z góry dzięki
:( :/ aha i w simku wolne obroty to ok 2,2-2,5tys nizej simson juz pracowal nie bedzie ;) wkoncu to 50ccm (przewanie) i dwusuow ;) Dodano po 4 Nie pisz takich bzdur bo jeszcze ktoś uwierzy, a szkoda bo to pierdoły nie z tej ziemi. Simson osiąga najwięcej niecałe 6tys obrotów, a Ty mówisz że poniżej 2,5 tysiąca nie schodzi bo już gaśnie.Swoją drogą...
Sprawdź płyn chłodniczy, widziałem takie objawy, gdy było za mało płynu i nie przechodził przez cały układ. Sprawdź też czy jak zgaśnie pierwszy raz nie masz szronu na reduktorze, mikserze lub przepustnicy (dotknij reką czy nie są zimne). Jesli płyn jest a mimo to szronieje to trzeba poprawić obieg płynu przez układ.
Witam Ja mialem to samo w UNO, w moim przypadku to byl silnik krokowy obrotow jalowych, nowy(do UNO) ok 500zl, ale nie zrazaj sie, to moze nie byc to... pozdr
hehe człowieku a jaki tu schemat chcesz? tam jest tylko cewka z zalanym modułem która sama działa i ma tylko kabelek do gaszenia, ten kabelek jak odłączysz to jest iskra ciągle, a gaszenie jest zwarciem jego do masy i ten wyłącznik zwiera ten kabelek do masy, tak samo go zwiera pływak przez taką metalową kostkę (w której jest opóźniacz) - gdy jest za...
A czy nie jest na odwrót, zbyt mało paliwa i przy dodaniu gazu gaśnie i szarpie?
Ale to już drugi sterownik z identycznymi objawami. Trochę mało prawdopodobne aby oryginalny i nowy był tak samo uszkodzony.
Witam, zwracam sie do Was o pomoc... mój matiz pali na dotyk tuż po zapaleniu na zimnym trzyma wysokie obroty około 2tyś. po kilku sekundach nagle obroty spadają i zaczyna falowaćak jakby ktoś dodawał gazu co sekundę. wymieniłem już nowe świece, przewody, palec rozdzielacza, kopułkę, cewkę oraz moduł optyczny w aparacie... rozrząd sprawdziłem jest ok....
ello Mowisz nie zapala ci sie kontrolka silnika .. a po przekreceniu kluczyka bez zapalania silnika swieci sie czy nie ??? Powinna swiecic i zgasnąć po zapaleniu silnika ( chce wykluczyc przepalanie / odłaczenie kontrolki) To co we wtrysku ciagle pracuje to wlasnie wtrysk :). Najlepsze jest to że zasilanie gazem jest niezależne i przy zasilaniu gazem...
Cobra dzięki. ale czy gniazdo to ma w jakiś sposób oznaczone styki?? Nogdy tego nie robiłem. Najciekawsze jest to, że gdy odpalę silnik po zgaśnięciu mogę jeździć cały dzień bez względu na temperaturę i długość trasy. Zapala kilkadziesiąt razy zimny i ciepły.
Witam Potrzebuję pomocy. Około 2000 km temu wymieniałem rozrząd (oczywiście w warsztacie). Po tym przebiegu pojawił się problem z odpalaniem silnika. A mianowicie: "trochę ostudzony" silnik nie chce zapalić. Komputer wyświetla komunikat loose i connection, świeci się lampka awarii silnika i trójkącik ostrzegawczy oraz kluczyk. Po znacznym spadku temperatury...
Za mało danych by postawić jakąkolwiek diagnozę. Gaśnięcie silnika sugeruje problem z ciśnieniem paliwa. 1.9JTD to Common Rail, więc nie ma tam pompy wtryskowej... jest pompa wysokiego ciśnienia. Świece w JTD nie mają nic do gaśnięcia... kiedy już zapali to nie są potrzebne.
matiz gaśnie matiz gaśnie odpalaniu matiz gaśnie odpaleniu
alarm fiata transmitancja układu analogowego huawei unlock
zmywarka wirpool zmywarka wirpool
HP DeskJet 2130 – reset kolorowego tuszu, chip HP 302, obejścia, napełnianie wkładów Tuner HF8900HD – opóźniony start, wymiana kondensatorów low-ESR, objawy uszkodzonego zasilacza