Witam . Pewnie już rozwiązany problem , jednak sam miałem kłopoty z niskimi obrotami a ich przyczyną był przewód podciśnienia . Może komuś to się przyda w przyszłości .
Jest jeszcze takie coś - co nazywa się zawór PCV . Zamontowany na przewodzie odpowietrzającym skrzynię korbową - plastikowe z jednej strony niebieskie . Widoczny po otwarciu maski , koszt około 25 zł .
jedź na jakąś diagnostykę - sprawdź wartość kroków silniczka bo pewnie to on jest przyczyną, TPS to raczej nie, a jeżeli na komputerze wszystkie dane będą w porządku to zaślep "EGR" bo pewnie cały czas jest otwarty. No i zaworek PCV sprawdź też. Wizualnie sprawdź też podciśnienia i posłuchaj czy nie słuchać jakiegoś zasysania lewego powietrza. W Matizach...
Jakie podciśnienie w parametrach? Filtr powietrza drożny?
Nie wiadomo co ta moc tak naprawdę oznacza. Zresztą nie obciążony silnik pobiera mało energii.
Przede wszystkim wyczyść silnik krokowy. Silnik pali na wszystkie cylindy (nie słychać że coś gubi)? Czy w czasie jazdy coś szarpie itp?
Sprawdź świece zapłonowe, jeśli jedna ma słabą iskrę, to już wystarczy, aby silnik zaczął szarpać. Sprawdź też rozdzielacz zapłonu... Pozdrawiam
Proponuje sprawdzić jeszcze pompkę paliwa Mozliwe ze zaworki nie trzymają i pompa podaje za mało paliwa do gaznika Na wolnych obrotach jeszcze chodzi po dodaniu gazu za mała moze być dawka paliwa
Wszedł by na obroty, kopcił by na czarno, nie małby wolnych obrotów
Sprawdź wydech czy jest szczelny, zobacz czy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony, jak to będzie ok to zaprogramuj sobie wolne obroty.
Jeżeli to naprawdę jedyny odczytany błąd sprawdź :napęd linki ,linkę prędkościomierza lub masz uszkodzony licznik,praca sinika na wolnych obrotach to inna przyczyna.
Nigdy nie zostawiamy dwusuwa na wolnych obrotach, mało paliwa > mało oleju. Docieranie w zasadzie polega na kilkukrotnym rozgrzaniu silnika do maksimum, czyli po kilka minut normalnej lekkiej pracy. Mieszankę lejemy cały czas taką samą bez kombinacji, więcej nie zawsze znaczy lepiej. Staraj się używać ciągle tego samego oleju, to ważniejsze jak czary-mary...
Z uwagi na twardnienie z czasem membran parownika należey co jakiś czas skorygować dawke gazu i wolne obroty.Poza tym tak jak wyżej pisza koledzy.
Witam ponownie zwracam uwagę że pare porad jest ok ale wczoraj pytałem o pompe paliwa napisałeś że wymieniłeś na nową mimo wszystko radzę sprawdzić ciśnienie bo jeśli będzie zby małe silnik będzie pracował ale tylko na wolnych obrotach. Życzę Powodzenia.
Jeśli gaźnika jesteś pewien to bierze gdzieś lewe powietrze na krućcu gaźnika dlatego na ssaniu chodzi poprawnie (ssanie ogranicza dopływ powietrza z filtra powietrza).
Witam znowu. https://obrazki.elektroda.pl/5097037900_... Mam prośbę, nie bardzo mi wychodzi obliczanie pojemności rezystorów i kondensatorów. Wysłałem rysunek obrotomierza z wartościami K i R. Obrotomierz poloneza MS 14-001, benzyna. Chcę go przerobić do motocykla dwucylindrowego boxer 4K. Zasilany z cewki minusa. Instalacja 12 Volt....
Troche mało bo na wyzszych obrotach powinno byc znacznie wiecej niz te 6V
Ale nie może byc 12,5v ,na skrzyżowaniu trzeba gazować do 1500 obrotów ,na pisałem około 14v może spaść do 13,6 przy pełnym obciążeniu ale nie że tak mało na wolnych obrotach bo go praktycznie w danej chwili nie ma
0,8 to i tak już za mało, powinien mieć 1,5 na wolnych.
Jeżeli wiesz gdzie jest zawór PCV .. ? To jest odpowietrzanie skrzyni korbowej .. przez zaworek (dławik ze sprężynką ) opary ze skrzyni korbowej są wysysane do kolektora ssącego ... Za pomoca np. szczypiec zaciśnij wąż powietrzny pomiędzy tym zaworkiem a kolektorem ssącym . Czy wolne obroty spadły ?
mam problem z ładowaniem w matizie. rano jak odpale auto kontrolka ładowania - ledwo świeci ( na wolnych obrotach ) a po dodaniu gazu gaśnie - po odpuszczeniu znowu ją wida (ledwo ). po przejechaniu się kawłek i solidnym pokręceniu silnikiem ( 5 km na 2 biegu 60 -70 ) wszystko wraca do normy - nawet na wolnych obrotach lampka się nie pali i tak do następnego...
Chlodnica EGR ma to do tego że jak silnik pracuje na wolnych to dostarcza dodatkowego ciepła własnie na wolnych gdzie jest mało Gdzie kolega widział by na wolnych obrotach ktoś jeździł samochodem po drogach publicznych ?? I kto zaleca taki sposób jazdy i uważa za normalny??
To "ssanie " jest linka z siłownikiem podciśnieniowym (czarny z wężykiem)tylko w tym modelu bardzo mało podbija wolne obroty na zimnym.Śrubę widać na 1 zdjęciu koło przewodu wysokiego ciśnienia przy samej nakrętce
A więc pasuje zacząć od turbo. Najgorsze jest to, że mało mechaników chce robić. Trzeba zacząć od zwykłej, najzwyklejszej porządnej diagnostyki stanu technicznego silnika. To tak na sam początek!
tino2003 , nie wiem jaką masz instalację (chyba I lub II gen.), według mnie masz za ubogą mieszankę na gazie przy hamowaniu silnikiem. Ubogą na tyle, że nie zapala się w cylindrze, a w kolektorze wylotowym po zsumowaniu się niespalonego gazu z kilku cylindrów bomba gotowa. Mnie to się przytrafiło w poldku gaźnikowym z zaworem hamowania silnikiem. Tylko...
Z tych 6 V zmiennego możesz uzyskać przez układ Grez'a i dobre kondesatory ok 9-10 V stałego, co mało ? Ale moze to napięcie mierzyłeś na wolnych obrotach, a jak jest na wyższych, powinno być zdecydowanie lepiej. Napisz ile, coś bedziemy myśleć. A może zmień postanowienie i przejdz na instalację 6 V, co by Ci uprosciło całą sprawę. Pozdr.
Prawdopodobnie silniczek krokowy. Sprawdź filtr paliwa, powietrza. Jeżeli jeździsz na gazie to również posprawdzaj filtry od gazu. Miałem podobny objaw w dwóch autach. W jednym bez gazu - silniczek krokowy - obroty falowały mniej więcej o 100rpm a w aucie z gazem również falowały znacznie bardziej czasem nawet zgasł. Pomogło dolanie płynu chłodniczego,...
Po pierwsze czym zmierzyłeś obroty silinika, bo wskazania obrotomierza są mało dokładne. W tym modelu nie ma regulacji obrotów i uważam, że na chwilę obecną, nie ma czym się martwić.
Nieszczelność tego wężyka będzie się objawiać problemami z wolnymi obrotami nieco większym zużyciem paliwa oraz utrata mocy, aczkolwiek nic nie stanie się złego dla silnika. Pozdrawiam
Witam!! Tak matiz zapamiętuje ustawienia krokowca , trzeba zresetować kompa , przez wyjęcie bezpiecznika lub akumulatora , potem , programowanie wolnych obrotów , w tej chwili nie ma dostępu do książki, i nie mogę niestety nic więcej napisać, z tego co pamiętam to po resecie, przekręca się kluczyk na chyba 10sekund, po czym wyłącza, ponownie wlącza...
Bardzo mało tych kroków przy wolnych obrotach. Wygląda na lewe powietrze albo rzeczywiście już wyrobiona przepustnica i sterownik nie ma czym regulować - wpada w jakieś rezonanse.
No właśnie mało co to daje.
Ciśnienie jakby trochę mało przy nowej pompie, może warto spróbować z bezpośrednio z bańki i wtedy zobaczyć ciśnienie. Na ciepłym (86 stopni temperatura )pewnie jeszcze spadnie, nie wiem jakie powinno być ciśnienie na wolnych obrotach.
Tylko EGR działa wolnych obrotach i do średnich obciążeń. Wtedy masz przymkniętą przepustnicę (prawie zamkniętą) i podciśnienie w dolocie. Świeżego powietrza jest mało. Powoduje to to że cylinder wypełnia się gazem (spalinami) który nie powoduje spalania paliwa a nawet dopala to co zostało w spalinach. Silnik ma mniejsze opory (przy suwie ssania) bo...
Żony Matiz około 55 tyś. -zimny pracował dobrze po rozgrzaniu słabł na wolnych obrotach pracował znośnie na wyższych - gasł brak mocy. W serwisie podpięli pod komputer - ok , po rozebraniu kopułki - korozja. Wymienił kopułkę palec rozdzielacza przewody (choć te bym zostawił). Przyczyną gaśnięcia po rozgrzaniu się samochodu może być też cewka zapłonowa...
Jeżeli obroty spadają to raczej nie jest wina zużycia przepustnicy tylko może zalewa ją paliwo albo jest jego za mało w mieszance. Trzeba najpierw świecę obejrzeć czy nie jest okopcona lub zalana paliwem. Jeżeli spadają obroty to trzeba podkręcić otwarcie przepustnicy i wyregulować skład mieszanki na wolnych tak aby były najwyższe obroty. Jeżeli silnik...
Jak przerywa to dymi na biało. A mało tego na wolnych obrotach nierówno pracuje w piątek oddaje pompę do regeneracji (sprawdzenia) bo to chyba wina regulatora więc wszystko sie okaże...
0.8 na wolnych obrotach przy zimnym silniku to za mało. Minimalne ciśnienie przy 80⁰ C to 0.8-1.2 bar. Przy 3.5 tyś obrotów mają być 4 bary.
sprawdziłeś czy aby uszczelka pod głowicą jest taka sama jak poorzednia? nie pamiętam jak w tym silniku ale kiedyś udało mi się założyć odwrotnie i kanał olejowy zatkałem, całe szczęście że nie zdążyłem wyjechać autem tylko na wolnych obrotach ścieło klin na kole rozrządu.
Witam . Koleżanko na mój gust to mechanik chce Cię naciągnąć na wymianie rozrządu , nie wiem dlaczego taka diagnoza , ja stawiałbym , na silniczek krokowy , ale za mało danych , napisz czy auto utrzymuje wolne obroty , czy falują , przyczyn gaśnięcia może być wiele , pompa paliwa ,cewka zapłonowa, świece ,przewody zapłonowe ,przewody paliwowe, moduł...
To może pompa , te 140 na max obrotach to trochę mało . Sprawdź czy maksymalny dopuszczalny ładunek podnosi na wolnych obrotach .
Chodzi głośno,Przy ruszaniu normalnie przyśpiesza do połowy gazu,jesli wcisne pedał gazu do konca samochód wyraznie słabnie,zwalnia. Na jaki kolor wtedy dymi? na wolnych obrotach silnik dosc mocno trzęsie. Za mało paliwa, zły skład mieszanki, brudne filtry.Jakie masz jałowe obroty? Pasek rozrządu kiedy wymieniany?
W aucie masz wtrysk full-group, a w STAGu należy ustawić pełną sekwencję! Próby emulacji pół-sekwencji czy pełnej sekwencji (co robi STAG gdy ustawi się pół-sekwencję lub full-group) będą się kończyły tym co opisujesz, szarpaniem przy ruszaniu i rozjeżdżaniem się mapy wtrysku benzyny. Pół-sekwencja to jest w 1.2 16V na IAW-18FD ale tak czy inaczej w...
Przepływka na wolnych ok. 9-12kg/h To za mało, na każdy litr pojemoności skokowej ma byc 6 kilo. Jak sobie nie da rady to zapraszam. Mam taką na warsztacie jest wszystko OK i na wolnych obrotach pokazuje ok. 10kg/h
Wymontowanie reflektora to dwie minuty. (at)galante czytamy ze zrozumieniem. Przy bliższych oględzinach okazało się, że powierzchnię (oprócz żółtego matu) pokrywa częściowo taki "pajączek" który trzeba było zeszlifować. Ten żółty mat i pajączek, to właśnie pouszkadzany lakier zabezpieczający. Widać będzie okrągłe odpryski od kamieni, rysy i wspomnianego...
W tico nie ma zaworu odcinającego ciecz chłodzącą od nagrzewnicy. Może nasz mało płynu chłodzącego.
Mam podobny problem. Też w moim Matizie zapala się check podczas jazdy i gaśnie, mało tego na wolnych obrotach to samo, czyli stoję na światłach nagle szarpnie autem, zapali się kontrolka i z gazu przełączy się na benzynę. Błąd jaki pokazuje na komputerze wskazuje na moduł optyczny, ale elektryk wymienił moduł na nowy i to samo, zapala się check. Na...
Matiz. Zapala i w miarę normalnie chodzi na wolnych obrotach. Gdy dodajesz powoli gazu to ładnie wchodzi na obroty, ale gdy dasz gaz w podłogę to bulgocze i gaśnie. Druga przypadłość - po przekręceniu kluczyka na OFF dalej silnik pracuje. Ta usterka występuje sporadycznie, dopiero wyjęcie kluczyka ze stacyjki to matiz gaśnie. Jutro go będę robił i chciałbym...
Jak jest zimny np. Po nocy przez pierwsze około 15 minut mocno dymi na czarno ale po zwiększeniu obrotów do około 1500 przestaje dymić. Natomiast jak już się silnik rozgrzeje to na wolnych obrotach dymi ale bardzo mało
Powodem jest sam wentylator. Do regulacji obrotów posiada PWM i oprócz tego czujnik temperatury. Panel steruje napięciem ( zmienia się jasność świecenia diód ) ale to za mało na ten wentylator. Zastosuj "zwykły" wentylator lub ten zostaw samemu sobie, ustawi sobie obroty w funkcji temperatury lub jeśli masz wolne gniazdo PWM na płycie głównej to dodatkowo...
5,5 bar to za mało .Sprawdź zawór na szynie paliwowej czy nie puszcza na wolnych obrotach.
Kompresja 7,5bar. Trochę mało. Powinno być pomiędzy 9,5 - 10. Może masz za dużą szczelinę. Powinna być pomiędzy 0,9 a 1,2mm. Silnik słaby. TS250 ma większą prędkość max.
Okazało się ze dwie głowice kupione z innej firmy i za mało wystawały końcówki wtryskiwaczy i lały po ściankach
Nie. Jeden ma napisane 1uC Kc, a drugi z innego obrotomierza (ten sam, C6) ma W1.J63 i na boku MKT JN 687. Różnica polega pewnie tylko na typie kondensatora. Update 19:45... dolutowałem do docelowego obrotomierza oba kondensatory (podwoiłem C5 i C6) - pokazuje hm... za mało. Na wolnych obrotach ok. 700-750 i im wyżej tym bardziej się rozjeżdża...
Za mało danych Napisz czy są wolne obroty rewersyjne na praniu Czy wypuszcza wodę Czy chce wirować i staje
Witam. Mam problem z Touranem 1.9 BLS. W samochodzie turbina pracuje, ale ma bardo mało mocy. Na wolnych obrotach przy dodaniu gazu wąż puchnie. Komputer nie rejestruje żadnych błędów ani w parametrach nie widać nic podejrzanego. Panowie stawiam logi do oceny oraz pytam co może być przyczyną. http://vaglogi.pl/log-003_008...
Witam, mam uwagi co do układu elektrycznego tokarki. Zgodnie z instrukcją użytego tu falownika (link do pdf: www.zeltech.pl/download-file/201204/Inst... powinien on być: 1. zamocowany na pionowej ścianie, która nie przenosi wibracji (str. 1-1) 2. zaekranowany , zaś pomiędzy falownikiem a silnikiem kable zasilające powinny być...
Z wolnymi obrotami bywa bardzo różnie . czasami silnik pracuje normalnie , czasami "wachluje " na wolnych .
Wiruje na pełnych obrotach, czy tylko tak jakby zaczynała delikatnie wirować na wolnych obrotach i dalej się nie rozpędza? Jeżeli tak to za mało albo za dużo do niej dajesz ubrań i nie może ich wyważyć aby szybko wirować.
Nowy akumulator założyłem,zmierzyłem napięcie na klemach podczas pracy silnika na wolnych obrotach i wyszło 12,8 Volt.Chyba trochę za mało?
Gaśnie podczas dodawania gazu bo moim zdaniem mieszanka na wolnych obrotach ma za mało paliwa. Może coś jest zapchane jeżeli nie reaguje a powinien.
A jak włączę pulsowanie , to zmienia się płynnie. Magnesy ustawiłem pod lub nad galvem. Muszę podpatrzyć co się dzieje na wyjściu wzmacniaczy. Ciekawe, bo koledzy z forum robili popelki z silnikami i galvami z prowizorycznym pozycjonowaniem i mieli lepsze efekty. Czyli jedyna propozycja na dziś to spaprane pozycjonowanie i nadal za duże lustra. Jutro...
rozumiem że pomiar robiny na wolnych obrotach, jeżeli tak to mało ci 13,5V przy takim obciążeniu na wolnych a swoją drogą to pobaw się trochę wyszukiwarką
jakby ktoś tu zaglądał tododam jeszcze ze mozna ciac wyżynarką tylko na wolnych obrotach i mało zabkowymi ostrzami
ale jak piszczy jak dajesz gazu i na wolnych obrotach
Siemanko mam pytanie o kolor świecy. I mam problem z quadem ponieważ na wolnych obrotach chodzi bez problemu, na wysokich też, ale ma mało siły na starcie, często nawet na wolnych obrotach gaśnie. Dodam, że quad jest po wymianie tłoka. Zdjęcie świecy w załączniku https://obrazki.elektroda.pl/7059865700_... https://obrazki.elektroda.pl/1594153800_...
witaj ! miałem kiedyś identyczne auto i jedynym urządzeniem odpowiedzialnym za ustalenie wolnych obrotów jest zawór (bypass) jest to bezpośrednio sterowny z komputera zawór elektromagnetyczny , który otwiera i zamyka dopływ powietrza do kolektora ssącego . Jego uszkodzenie wiąże się z bardzo mało stabilną pracą na wolnych obrotach . Pozdrawiam
Panowie jak już wyżej widziałem , warto jednak ten TPS podłączyć, tylko co zrobić w takiej sytuacji , gdy po podłączeniu w warsztacie TPS, poziom początkowy TPS, jest tak mały ze wynosi 0V i na wykresie w programie dla AL700 wogule niema tej jasno zielonej kreseczki( wskazującej poziom otwarcia przepustnicy), dopiero jak się naciśnie więcej przepustnice...
Z lewej strony agregatu jest szkiełko a pod nim wziernik na zbiorniku, we wzierniku jest kulka koloru srebrnego i ma byc w gorze. Jak jest inaczej to mało gazu. Cisnienia w układzie Ssanie za zaworem stałego cisnienia 2.0 Bar na wolnych obrotach, przy 1500 rpm ma byc 1,6 Bar Odparowanie za zaworem rozpreznym -8, przegrzanie 8K
No to tak, iglica regulujesz skład mieszanki na wysokich obrotach, jak zawleczka jest na samej górze będzie mało paliwa ale jak na dole to dużo. Mam w gaźniku jeszcze śrubę składu mieszanki wolnych obrotów i jak sama nazwa wskazuje regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach. Jak ci wchodzi sam na wysokie obroty to dokręcasz odejmując powietrza....
Witam wszystkich, mam taki problem w Mazda CX-7 2.2 diesel: podczas jazdy z małą prędkością i stałym gazem na pierwszym lub drugim biegu czuję szarpanie, czyli tzw. żabkowanie. Dodatkowo podczas załączania się sprężarki klimy zaczyna się trochę trząść silnik, tak jakby miał za mało mocy na wolnych obrotach. Auto przyspiesza dobrze, nie ma żadnych błędów,...
Sondy multimetrem nie sprawdzisz. Za wolny. Miernikiem analogowym prędzej. Oscyloskopem najlepiej.
Wiesz to jest niepojęte, że matizem w LPG opierd..... większość sadzomiotów na mieście , raz się ścigałem się z e60 ale mnie odjechała. Niestety większość, 98% jeździ PSJ , i po co komu taki truciciel , żeby się chwalić jak mało pali na wolnych obrotach? Co do LPG to jest za duża konkurencja niezależnych sterowników gazu w stosunku do fabrycznych które...
Witam. Mam mega problem! Otóż matiz odpala dobrze, podczas gwałtownego wciskania gazu zapala się kontrolka check. Wolne obroty niekiedy falują ale najgorsze to jest to,że puszczając sprzęgło na biegu wstecznym auto gaśnie, zapala się check, nie słychać pracy pompy paliwowej? Ciężko uwierzyć ale tak jest! Proszę o pomoc.
Mam problem z pralka Polar PDH 885Z Dalia, która to albo nie ma siły kręcić bębnem chociaż jest mało ubrań, albo kręci na wolnych obrotach cały czas, więc się nie upierze. Następnie nie odwirowuje. Serwisant wymienił kondensator sprawdził silnik, ale to nic z tych rzeczy stwierdził że to może być wina programatora chociaż nie dal temu gwarancji a taki...
A to cykanie rozrusznika ma mało wspólnego z ładowaniem ale jak sie ma extremalnie małe wolne obroty to też faluje napiecie i nie tylko w poldowozie.
Jak błąd P1631 to masz do roboty sterownik, jak P1222 to pompa dostaje za mało paliwa
I masz 15 VAC bez regulatora? To za mało...
No tak ale SATA I raczej nie kupi bo kupi wolnego gniota, tak samo SATA II czy III nie powinien kupić dysku wolniejszego niż 7200 obrotów. SSD mało ważne jaki kupi, nawet te najwolniejsze będą szybsze do HDD. Moim zdaniem zawsze najlepiej kupić kontroler dysków SATA III i dysk SATA III , jeszcze jako wybór ma możliwość kupna dysku SSHD. Oczywiście to...
Jak złożyłeś u jakiegoś wykonawcy nową( lub przez niego regenerowaną) instalację to idź do niego niech się męczy Jes to typowy problem nierozgrzanej instalacji gazowej, dostaje za mało gazu na wolnych obrotach,czasem jest nie najlepiej podłączony do układu chłodzenia silnika( który ma go rozgrzewać); w starych instalacjach to objaw zesztywnienia membran....
To jest i tak mało powinno być min 3bar. Sprawdź napęd pompy a dokładnie łożysko kompresora tylne. Jak dobre pompa do wymiany. Dodano po 2 Przy dodaniu gazu gdzieś 1000obr/min ciśnienie powinno być od 5bar do 6bar. Wolne obroty 3.5 bar
Tylne opony maja rozmiar 11,5/80 - 15,3 . Koszt jednej opony to około 370 zł na giełdzie. Jeszcze raz piszę, że traktorek bardzo mało pali. Jeżeli zapnę przyczepkę i naładuję około tony ziemi to ciągnie praktycznie na wolnych obrotach...w trudnym i grząskim terenie trzeba więcej gazu - więc i spalanie się zwiększa. Uwazam, że nie warto mówic o zużyciu...
Korek odkręciłem z parownika i oliwę spuściłem, chociasz mało jej było.
Nikt nic ? Coraz częściej gaśnięcie się pojawia. Jak zimny silnik przeważnie. Trzymam hamulec , wbijam D , puszczam i potrafi zgasnąć . Już nauczyłem się żeby dodać gazu . Jak przejadę trochę to spoko uspokaja się. Jeszcze jak hamuje np do skrzyżowania to widzę jak obroty dosłownie spadają tak do 500 , jakby mało brakowało do zgaśnięcia. Jak już wyhamuje...
Nie faluje ci przypadkiem ten silnik obrotami? Albo masz coś przytkane w obwodzie wolnych obrotów albo szukaj "lewego" powietrza. Za mało piszesz by zająć jakiekolwiek stanowisko w sprawie.
Jak tylko na benzynie chodzi nierówno to pomoże środek do czyszczenia wtreysków masz zapieczone wtryski za mało jezdzisz na benzynie.
To i tak ustaw auto na równym, odczekaj te 5 minut i sprawdź poziom oleju. Być może zalali za mało. Czerwona lampka zwykle oznacza niskie ciśnienie oleju, jak był wymieniany i był robiony wyciek, to raczej innej opcji być nie powinno.
Nie to miałem na myśli. Czysta rurka w przypadku benzyniaka mówi nam dwie rzeczy: silnik nie pracuje na zbyt bogatej mieszance, oraz silnik nie bierze oleju. Katalizator nie ma tu wiele do rzeczy, jednak dopóki będzie sprawnie dopalał resztki spalonego oleju to rurka też będzie czysta, a auto nie będzie dymić (słynne "panie bierze pół litra na tysiąc...
Biały przewód to zasilanie świateł, 0.5A i 7V, jednakże używanie go potrafi osłabić silnik (chyba że wykorzystamy diody led, z tego co pamiętam chyba kolega Davvvi tak zrobił i było wszystko ok). Zgadza się robiłem tak i silnik nie jest obciążony ale diody LED już tak. Ja słabo się znam na elektronice i miałem źle dobrane oporniki ,spowodowało to przepalenie...
Przerwanie zasilania powoduje utratę zapisanych w pamięci urządzenia sterującego aktualnych danych o stanie silnika i przejście na tryb fabryczny.Po podłączeniu akumulatora trzeba go "nauczyć"ponownie...czyli przeprowadzić procedurę ładowania do pamięci aktualnego stanu silnika.Uruchomić silnik i trzymać na wolnych obrotach do trzykrotnego załączenia...
Witam. Mam nowe wiadomości. Pogrzebałem trochę w parowniku i wymieniłem takie dwa gumowe grzybki przy zaworach. Trochę pokręciłem śrubkami i teraz silnik zachowuje się ewidentnie tak jakby miał za mało gazu tj. wolne obroty są eleganckie silnik mruczy ładnie ale gdyby mu dodać gazu to zachowuje się jak przy kończącym się gazie w butli czyli zająknie...
M110 czyli wtrysk "mechaniczny" K-jetronik. Brak wolnych obrotów - czyli? Gaśnie bo ma za niskie, a może ma zbyt wysokie. Opisz dokładnie problem to może pomogę. Jest to dość specyficzny silnik i mało kto sobie z nim radzi. I pierwsze zasadnicze pytanie czy jest zagazowany?
Witam. Jak można podnieść wolne obroty skanerem VAG, w który blok pomiarowy wejść i gdzie to zmienić w Audi A4 B7 1,6 ALZ moje obroty to ok 730 trochę za mało chciałbym podnieść je do ok 830
Witam, dokładnie tak ale żeby się do niego dostać musi Pan odkręcić siedzenie kierowcy oraz blachę która pod nim jest. Wtedy będzie bardzo dobry dostęp do filtra. Jest to malutki siatkowy filterek, mój był b. zanieczyszczony na wolnych obrotach silnik potrzebuje mało paliwa i taki przepływ mu odpowiadał, natomiast przy wysokich już nie. Przeczyszczenie...
Przy tym chłodzeniu powinny być trochę niższe, ale na pewno płyta podbija napięcia. Albo słaba pasta, albo za dużo, albo za mało, albo źle założone chłodzenie, albo za wolne obroty wentylatora.
a gasnie tylko gdy masz załączoną klime Dodano po 14 moim zdaniem ma za mało gazu i nie może u trzymać wolnych obrotów na skrzyżowaniu gdy puszczasz pedał gazu auto wchodzi na wolne obroty
1 bar to nie za mało 1.8 pokazał manometr
za mało danych.
prawdopodobnie pompa wody, znaczy jest sprawna ale za mało wydajna swoim kształtem na biegu jałowym. A jak znam życie jest kilka producentów i kilka rodzaje wirnika.
Witam W Dieslu wolne obroty 420/2=210??? Mało prawdopodobne.Ok. 400-600 to by się zgadzało.Prędzej jakiś błąd w układzie kształtowania impulsu. Pozdrawiam Arturavs
matiz gasnąć wolne obrót wolne obrót cordoba wolne obrót matiz wolne obroty
sterowniki przemienników regulator nagrzewnicy zasilanie manipulatorów integra
piekarnik elektrolux wzmacniacz samochodowy
Instrukcja obsługi Logitech G PRO X Wireless Schemat serwisowy Doogee V20 LRO - dostępność i alternatywy