Wtryskiwacze są sterowane impulsem masowym.
W dieslu wadliwy wtryskiwacz uszkodzi tłok w benzynie mało prawdopodobne jeżeli wtryskiwacz jest w kolektorze ssącym. Po wyciągnięciu tłoka sprawdź czy zamki pierścieni nie ustawiły się w jednej linii.
Za mało wtryskiwacze są 12V.
Kupuje się emulator 4kanałowy,4 parę kostek emulatora zostawiasz niepodłączoną.TPS środkowy przewód niebiesko biały we wtyczce.Mini automatycznie czyta sygnały.www.lecholpg.pl oprogramowanie oraz instrukcja.
Czyli kupiłem uszkodzone wtryskiwacze?
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
Skup się na tym błędzie. Za bogata czyli za dużo paliwa za mało powietrza. Pompa paliwa, leją wtryskiwacze nieszczelności za przepustnica odma.
Jest iskra i sterowanie wtryskiwaczy. Zatem silnik dostaje wszystko, co mu do szczęścia potrzeba, zaś ma kaprys, że nie zapali. No ciekawe. A wtryskiwacze mają co siurnąć? Bo może pompa stoi? A może jednak nie ma kluczowania wtryskiwaczami?
Okazało się ze dwie głowice kupione z innej firmy i za mało wystawały końcówki wtryskiwaczy i lały po ściankach
Tak jak kolega wyzej powiedział czujnika położenia wału tutaj nie ma . Jest czujnik optyczny w aparacie. Aparat jest cały nowy i tak jak wczesniej nie ma żadnej poprawy. Napięcie na cewce po kluczyku jest cały czas +12, jednak komputer nie podaje impulsów. To samo jest na wtryskiwaczu
Ciężko cokolwiek powiedzieć ponieważ pomiary były robione w różnych warunkach pracy silnika - różne prędkości obrotowe silnika . W tej chwili wygląda że za mało LPG podają wtryskiwacze .
Skąd pewność, że to iskra zanika? Zająłbym się w pierwszej kolejności paliwem, ciśnienie paliwa i kluczowanie wtryskiwaczy sprawdź.
Chodzi o to, że bardzo mało poleciało, to chyba dobrze.
Dla układu wtrysku paliwa nie stosuje się zaworu do odcięcia paliwa. Stosuje się emulator do zatrzymania pracy wtryskiwacza. Dla tego modelu można zastosować przekaźniki, ale to jest mało opłacalne (potrzebne 3 sztuki) 1czek, 2 kasowanie pamięci, 3 wtryskiwacz. Emulatorem odcinasz przewód pin 3 i po sprawie. Pamiętaj żeby mieć zawsze stan paliwa w zbiorniku,...
Kolego, to może być świeca lub mało prawdopodobne - wtryskiwacz. Podłącz kompa i sprawdź czy masz wypadanie zapłonów.
czy przyczyną dymienia na czarno i brak mocy c360 może być za mało wychodzący wtryskiwacz z głowicy były wymieniane 2 tulejki bo ciekły
mało prawdopodobne, wtryskiwacze klikają?
OL z angielskiego Over Load - tak, jest to szybkie przyspieszanie, najczęściej w trybie WOT - Wide Open Throttle (max. otwarta przepustnica), czyli pedał gazu w podłodze. Ogólnie chodzi o stany nieustalone, w których ECU samochodu nie jest w stanie precyzyjnie obliczyć dawki paliwa. W takich stanach lepiej, by silnik miał za dużo paliwa, niż za mało....
Dobrze będę sprawdzał; wtryskiwacze Map sensor kody błędów
Podciśnienie masz ok,0,35bara jest wartością poprawną. Przewaznie wynosi 0,33 do 0,40 bara. Czas wtrysku jest ok,powinien się zawierać (na wolnych obr) pomiedzy 2 a 4 ms. Za małe napięcie na sondzie świadczy że wtryskiwacze mało co wtryskują,więc pewnie leży pompa,więc zmierz jakie masz ciśnienie ma magistrali. Zrób tak-weź do strzykawki paliwa,podłącz...
Po wymianie wtryskiwaczy i regulacji luzów zaworowych auto naprawione , dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Pozdrawiam :)
48 bar to znacznie za mało. A wtryskiwacze i pompa sprawdzona?
Wtryski były zamieniane miejscami? Można sprawdzić czy korekcja się "przeniesie" wraz z wtryskiem. Podkładka ze starego wtryskiwacza nie została w głowicy? Jak korekcja jest na plusie to może być przytkany wtrysk i podaje za mało.
Skąd jesteś? Jak słyszysz cykanie to nie jest zapieczony ale to mało prawdopodobne. Podlej wtryskiwacze WD, ON/naftą odpal auto i zobaczy czy idą bąbelki wokół wtryskiwacza. Delikatnie poluzuj śruby mocowania wtryskiwaczy.
A czego używasz Ty?, że pozwolę sobie zapytac Dodano po 3 Chciałbym sobie dokupić sprzętu. Mam do VAGa ale to zbyt mało...
Witam , usterka zlokalizowana , był to oring przy pompie paliwa. Ciśnienie przy zapalonym silniku było ok natomiast przy odpalaniu dawał mało na wtryskiwacze i oto chochlik z którym się męczyłem 2 tygodnie. Dobrze że człowiek potrafi coś sam zrobić bo w warsztacie wymienili by pół silnika pewnie nawet serwis fiata nie umiał mi pomóc.
No raczej wszystkie były wymienione... A jeśli wtryskiwacz polewałby za dużo albo za mało?
Czy wie ktos moze czy jest mozliwosc zamontowania do Tico glowicy i wtryskiwaczy oraz calej elektroniki z Matiza, jezeli tak to jak rozwiazac problem zamontowania sondy lambda (czy w matizie jest ona w katalizatoze czy kolektoze wylotowym- czy da sie jakos oszukac komputer?)
Mogą przeciekać wtryskiwacze albo reduktor w podciśnienie, może być też strojenie tak skopane że korekty idą w kosmos i ciepłego zalewa. Ale co do tego ostatniego to raczej za mało jeszcze pojeździłeś na samej benzynie żeby się poprawiło, więc bardziej prawdopodobne przecieki gazu.
Sprawdż też czy masz jeden impuls na wtryskiwaczach przy kręceniu rozrusznikiem? Jeżeli tak to wina w immo. Pozdrawiam
idealna instalacja lpg to taka której nie zuważa sterownik benzyny (bo to faktycznie on steruje spalaniem również gazu) . Zavoli pan do mega wolne wtryskiwacze ,ale 6 ms na jałowym to jakby za mało, w tej sytuacji czasy gazu powinny być ok. 1 - 1.5 ms dłuższe niż (pozorne) czasy pracy wtryskiwaczy benzyny, a wraz ze wzrstem obciążenia nawet się do siebie...
Przyczyna byl uszkodzony wtryskiwacz wymienilem i jest wszystko ok. Dziekuje za porady
za mało paliwa= zapchany wtryskiwacz, pompa, regulator ciśnienia, komp
Może to być wtryskiwacz/mało używany/. Są środki, dolewa się do benzyny, zapytaj w sklepie z częściami sam.
Może rzeczywiście zacznij od sprawdzenia luzów - matiz jest na to wrażliwy, czasami lubił odpaść ślizg na popychaczu zaworowym, zdarzały się też kłopoty z wtryskiwaczami. czujnik raczej chodzi, lub na ciepłym silniku -pada - osobliwie lubi zgasnąć na światłach przed skrzyżowaniem :D
Nie można na podstawie dźwięku zdiagnozować - za mało słychać. Ja 2.3 silniki wymieniałem już trzy. Sprawdź rozrząd, wtryskiwacze - a, i tak maż dużą szansę na zaliczenie obrócenia panek.
piszac o wydostawaniu sie paliwa z wtryskiwaczy miales na mysli zasilanie czu powrot? i czy mozesz napisac do jakiej wartosci rosnie cisnienie w listwie podczas proby uruchomienia.
(at)hevet2 jak sobie wyobrażasz za dużą dawkę na biegu jałowym. To diesel a nie ZI. Kopci na czarno bo albo za mało luftu, albo wtryskiwacze kropelkują po zakończeniu wtrysku. Filtr powietrza i luzy zaworowe sprawdziłeś. Mierzyłeś ciśnienie sprężania? Cieknące zawory odcinające to dobry trop. Wykręć je, sprawdź stan, przecież niczym tu nie ryzykujesz.
Może mało precyzyjnie napisałem i stąd kolejne pytania na e-mail . Wtryskiwacze wymieniono w ASO. Przy wymianie warto zmierzyć kompresję. W moim silniku uszkodzone były przylgnie , pęknięty jeden zawór ( 30 tys km przebiegu )
podaj pełną konfigurację sprzętową : jaki reduktor i wtryski, jakie ciśnienie robocze, jakie średnice dysz wtrysków i oczywiście najlepiej screeny z ustawień, mapy itd. Masy pewnie za mało wydajne wtryskiwacze i reduktor.
Teraz masz mnożnik za wysoki, mimo wciąż wysokiego ciśnienia. Więc coś jest nie tak z samym montażem, albo te wtryskiwacze jednak za mało wydajne.
Wtryskiwacz padł. Wymieniłem i jest ok. Dzięki za zainteresowanie tematem. pozdrawiam
a gwarancja ? a dysze wykręcane ? bo możesz uszkodzic zawór ? sądzę że jeśli masz ok. 2,0 to można zaryzykowac 2,5 mm. Potem to juz delikatnie co 0,2 mm jeśli bedzie za mało. Nie zniszcz wtryskiwacza.
Witam mam problem z matizem nie odpala a co najgorsze jest iskra i pompa podaje paliwo. Mimo tego wymieniłem cewkę, czujnik hala, sprawdziłem ciśnienie na cylindrach, rozrząd, podałem napięcie na pompę paliwa, sprawdziłem wtryskiwacze działają, więc co mi pozostaje jeszcze sprawdzić?? jakieś podpowiedzi ??
Zgadzam się.kod kluczyka zapisany jest w sterowniku.Wkładając kluczyk do stacyjki tzw. pętla indukcyjna z czytuje kod z kluczyka ( z czipa w nim umieszczonego ) i przetwarza go na odpowiedni kod dla sterownika i dopiero on uruchamia wtryskiwacze. Mało prawdopodobne jest aby uszkodzenie tzw pętli uszkodziło immobilizer.Andrzej
Iskra jest? Nie sprawdzałeś. Pompa paliwa się włącza? To samo. Wtryskiwacze działają? A czort to wie. Rozrząd się kręci, silnik spręza? Na forum zgadną.
Witam mam taki problem że kupiłem matiza 2001r z gazem 1 generacji Sterownik to mini lecho, parownik miałem OMVL regbull pierwszy teraz zmieniłem na tomasetto 100hp z filtrem gazu bo wcześniej wcale nie było. Nie mam symulatora wtrysków więc na gazie mi się pali kontrolka czek. Czytałem błędy wywaliło mi tylko klimę której nie mam i przerwa/zwarcie...
Kabelkologię, czy nie ma niekontaktujących połączeń sprawdziłeś ? Czujnik może być i niewłaściwy, ale chyba powinien pokazywać złą, lecz stałą temperaturę. Ile koni na ten silnik ? Jeden reduktor mu wystarcza ? Jakby nie, to nie będzie mocy i temperatury mogą spadać. Jakby tak, to czy nie jesteś na skraju możliwości parownika, i robi się mało wydolny...
Przecież one siedzą w oleju i się nigdy nie zapiekają. Chyba że dmuchało z pod podkładki. Nie siedzą w oleju , a czy się nigdy nie zapiekają, owszem zapiekają. Powodem była wydmuchana podkładka termiczna . Pazurki które pokazałeś nie nadają się do demontażu , ponieważ blokuje je trawers mocujący wtryskiwacze . https://obrazki.elektroda.pl/1435258700_...
ello Mowisz nie zapala ci sie kontrolka silnika .. a po przekreceniu kluczyka bez zapalania silnika swieci sie czy nie ??? Powinna swiecic i zgasnąć po zapaleniu silnika ( chce wykluczyc przepalanie / odłaczenie kontrolki) To co we wtrysku ciagle pracuje to wlasnie wtrysk :). Najlepsze jest to że zasilanie gazem jest niezależne i przy zasilaniu gazem...
Wprzypadku podmianki wtryskiwacza na rezystor chodzi mi głównie o to żeby nie spalić ECU. To, że zastąpiłeś cewkę o oporze R1 15 Ohm (oraz jej indukcyjność L1) opornikiem R2 50 Ohm nie jest wcale gwarancją otrzymania mniejszego prądu - to jest prąd zmienny (nawet mało powiedziane).
Koniecznie jedź do gazownika niech to sprawdzi. Ja tylko jak poczuje gaz w srodku auta to już wiem, że cos jest nie tak, no i w moim przypadku często pękały wężyki idące do wtryskiwaczy bo sie przecierały co i rusz gdzieś...
Nie masz wybitej wartości na obsadach wtryskiwaczy? 90 atm to zbyt mało, 170 wygląda prawdopodobnie - ciekawe jeszcze jak ze szczelnością i rozpylaniem.
Troszkę mało widać, ale na pewno jest to wiązka na kolektorze ssący, i domyślam się że ten przekaźnik ma na celu rozłączenie chyba wspólnego plusa wtryskiwaczy. Połącz na próbę te dwa wychodzące z oryginalnej wiązki i odpal. A dalej jeśli to zadziała sprawdź miernikiem czy ma przejścia przed i po podaniu napięcia.
To za mało pompa powinna bez wysiłku dać do tych 1500bar (odepnij wtryskiwacze i SCV); może przewody pomylone zasilanie i powrót z pompy? Zawór bezpieczeństwa mimo wszystko przy ok 1200 powinien się uchylić, jak przy 500 daje to też złom. Oj będzie przeprawa z tym złomkiem...
A, teraz widzę że jej nie ma. Zdejm wtyczkę z aparatu i przez probierkę zwieraj z masą poszczególne piny, zobacz czy będzie się odzywała pompa i klikały wtryskiwacze. Poza tym gaśnie kontrolka na zaślepce z napisem security?
Pompa paliwa albo wtryskiwacze Stawiam na mało paliwa w zbiorniku :)
Czujnik położenia iglicy nie ma wpływu na zwiększanie obrotów. Jak by się wtryskiwacz zawiesił (mało prawdopodobne) to silnik by najwyżej nie równo chodził. Pompa wtryskowa dawkuje ilość paliwa a nie wtryskiwacze. Turbo? Nie mógł byś go zgasić, ubywało by oleju z silnika.
Zresetuj mu komputer benzynowy - odłącz akumulator na godzinę. Być może coś walnęło w czasach pracy wtryskiwaczy i zapamiętał błędy. Kabelki, złącza i wtyczki też warte sprawdzenia.
koledzy warto zwrócic uwage również na wtryski paliwa niedawno miałem podobny przypadek (po wyczyszczeniu listwy ,zastosowaniu srodka do czyszczenia wtryskiwaczy firmy STP i przejechaniu kilkunastu km problem znikł)
Dzisiaj miałem chwilkę czasu na testy. A więc w dziale Przełączanie nie mam tak ułożonego manu. Mam coś o maxymalnych obrotach przy których ma przełączyć, ale jest tam wpisane 0. Jeżeli chce zmienić ten parametr i zapisać zmiany wywala go na czerwono i nic nie mogę zrobić. Ponawiam pytanie-który parametr informuje nas o ciśnieniu na listwie? Co do zmiany...
Cześć, a czy masz odpowiednie ciśnienie paliwa do wtryskiwacza,a z tego co wiem to komp.podaje sygnał minusowy na wtryskiwacz,podanie +12V.NA WTRYSKIWACZ TO PORAŻKA.nie rób tego,sprawdż czy masz napięcie -plus i minus na wtyczce wtryskiwacza,za mało podajesz informacji.
Dokładnie, a jak chodzi i odepnę kostkę od wtryskiwacza któregoś to mało mi palców nie połamie tak silnik kuleje.
Jakby padł wtryskiwacz gazowy to auto by nie chodziło na konkretny cylinder. To że auto spala jedno i drugie paliwo to raczej mało prawdopodobne, no chyba że zepsuł się emulator wtryskiwaczy.
mpi czy jednopunktowy???jak jedno to mógł paść wtryskiwacz jak mało jeżdzisz na benzynie,a że pompka pracuje to nic nie znaczy trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa i jeszcze jedno czy lampka check gaśnie??
Początkowo dobrze przepala lecz po 30 sec. jakby 1 cylinder nie działał po wykręceniu widoczny jest efekt złego przepalania bądź zawieszenia wtrysku nr.1 Wyjaśnisz mi jak sterownik silnika diagnozuje "zawieszenie czy niedrożność wtryskiwacza" jako zwarcie? Wracam do prośby z mojego poprzedniego postu, sprawdź okablowanie i układ odcięcia wtrysku benzyny...
wymień oringi na wtryskiwaczach
Tak rozpylacze były czyszczone na szczotce zamontowanej na szlifierce. Ale pompiarz by tego nie wyłapał. No to jak tak czyścił końcówki to szukaj drugich wtryskow na koszt pompiarza, a jemu poleć tarcie chrzanu, bo do obsługi wtryskiwaczy się nie nadaje. Dodano po 1 Dajcie spokój pompie, szarpie bo jeden cylinder pod obciążeniem za mało paliwa dostaje.
Warto zainteresować się też instalacją gazową, czy nie działa tylko dlatego że brak impulsów na tym jednym wtryskiwaczu, czy może tam być tez przyczyna uszkodzenia ECU, choć to mało realne się wydaje.
wtryski mozesz sprawdzić tak że po włączeniu zapłonu nie moze sie wydobywać z nich paliwo (zapłon włączony, silnik wyłączony, to z końcówki wtryskiwacza moze sie wydobyc max 1 - 2 kropelki w ciągu minuty, zakładając oczywiście że ciśnienie jest w normie ...)
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Witam. Czy instalował ktoś lpg do silnika multiair? Założyłem znajomemu lpg w jeep renegade 2.4 że stanow, miało być pięknie i wyszło jak zwykle. Nie mogę wystroić tej instalacji. Wtryskiwacze barracudy. Raz ma za dużo, raz za mało. Nie idzie ustawić mnożnika. Ta instalacje stroi się normalnie, czy zaznaczyć w stanu że to valvetronic? Jak ktoś miał...
Obecnie czyszczę i wymieniam graty w parowniku i od 3 dni auto chodzi tylko na benzynie i jak by mniej było albo delikatniejsze te szarpnięcia. Patrzyłem na parametry na benzynie i korekty długoterminowe poszły mocno w minus jakieś -15, -20. Auto chodzi praktycznie 99% czasu na gazie i nigdy nie było regulowane przy wymianie filtrów bo wszystko było...
Witam Jakie masz ciśnienie na cylindrach?Jak rozpylają końcówki wtryskiwaczy?Próbowałeś ustawiać wyprzedzenie zapłonu? :| Może dopływa zbyt mało paliwa do pompy wtryskowej?Sprawdź to.
Zasila jeszcze wtryskiwacze zawór odpowietrzenia zbiornika,egr,i pompę. Gdzieś jest przetarcie,przyciety przewód. Jak nie zwerze na dobre nie znajdziesz. :)
Najpierw auto szarpało , chodziło nierówno na wolnych obrotach aż w końcu teraz nie odpala ,wcześniej z rury wydobywał się biały dym a wtryskiwacze dają długie siknięcia paliwa ,świece mokre od paliwa i już nie odpala auto ,rozrusznik oczywiście kreci .
3.0tdi to trochę mało danych.
Witam, Opel astra h 1.6 benzyna + lpg 2005r Mam problem z wtryskiwaczem benzyny, który podaje za mało paliwa co któryś suw. Auto chodzi jak by nie paliło na jeden gar, a błędów brak. Na gazie chodzi równo, jednak nie ma 100% mocy. https://filmy.elektroda.pl/58_1694036654... Wymienilem wtryskiwacz benzyny na 1 cyl bo mysalem, że może się to on się zawiesza....
sprawdź a właściwie przedmuchaj wtryskiwacze i zobacz w jakim stanie jest palec rozdzielacza i czy nie ma syfu pod nim,warto tez sprawdzic wszystkie przewody podcisnieniowe
Czyli LPG odcina wtryskiwacze benzynowe i sondę lambda. Jeśli to nie jest sekwencja to odciąć LPG całkiem zresetować sterownik silnika (klema) i jeździć tylko na pb
Trochę mało tych zdjęć.......... Nie masz głowicy, wtryskiwaczy, czy przewody ciśnieniowe ? Na podstawie tego co zamieściłeś to nawet trudno wnioskować czy to silnik czy sprężarka dwutłokowa?
Ubogo... za mało paliwa. Ciśnienie paliwa prawidłowe, ale może być problem z wtryskiwaczami, za mała przepustowość. Osad z paliwa, przytkane filterki, zużycie.
Problemem nie jest przepływomierz ponieważ wtedy jest słaby,ale również mało pali.Powodem może być uszkodzenie wtryskiwaczy,które w warunkach serwisowych nie można sprawdzić VAGiem lub VASem ponieważ sprawdzanie polega na sprawdzenia udziału poszczególnych cylindrów w procesie spalania,a nie faktycznej dawki paliwa.Proponuję oddać wtryskiwacze do sprawdzenia.Katalizator?Może...
wynik dobry hehehe co mógł mechanior zrobić? czujnik temperatury, sonda, przepływomierz ewentualnie regulator ciśnienia na listwie wtryskiwaczy (mało prawdopodobne) myślę że powinieneś sprawdzić te elementy bo możliwe że jedzie na bogatej mieszance i stąd problemy ale i osiągi hehehe sprawdź przedewszystkim czy wszystko jest podłączone a potem miernik...
Też gdzieś czytałem, że wypalany jest co 10-15 tys. km, więc to by było mało prawdopodobne powodem zwiększania poziomu oleju w silniku. A co sądzicie, czy może być zawieszony, uszkodzony wtryskiwacz?
U mnie te kp wytrzymują ok. 40 tysięcy. Strasznie mało, co roku wtryski do wymiany, następnym razem biorę kp 02
Iskra jest na każdym cylindrze. Iskra może być ale słaba, w cylindrze są inne warunki (ciśnienie) i iskry może już nie być w cale, takie są objawy zdychającej cewki. Kolejna sprawa, LPG męczy i świece i cewkę. I kolejna sprawa, może jednak odłączyć gaz (zrobić zwory w obwodzie wtryskiwaczy), bo tak na prawdę nie wiemy co tam się dzieje i chyba od tego...
STAG 200 Go fast to nowy produkt! R01 170 KM obrobi, jak ci mało weź czerwony. Wtryski AC od dawna istnieją na rynku a od ponad pół roku lub już roku istnieją pojedyncze wtryskiwacze W03. Do barracud polecam staga 4 plus, na qboxie nie da się wyłączyć korekty temperaturowej co w stagu 4 jest możliwe. Zweryfikuj czy panowie stojąc turbo mają AFR bo jeśli...
Tak więc przyczyną braku sterowania cewką WN i wtryskiwaczami było pęknięcie paska rozrządu.Teraz mam inny problem,ale to temat na inny wątek.Na razie muszę poradzić sobie z poprawnym założeniem nowego paska. Dzięki za porady-wątek zamykam.
ninja14 - nie spotkałem się żeby była sonda lambda w dieslu, ale może mało widziałem :) Czy ten mechanior zaprogramował wtryskiwacze?
Dolej do paliwa jakiegoś preparatu do czyszczenia układu wtryskowego i przejedż tylko na benzynie jakies 400-500 kilometrów.Mogą być przypchane wtryskiwacze paliwa,jeśli mało jezdziłeś na benzynie.Szczególnie objawia się to przy niskiej temperaturze otoczenia,gdyz wtryskiwacz ma wtedy mniejszą wydajność i silnik ciężej odpala.Z wymianą wtryskiwaczy...
tak jak w sekwencji poprzez dysze przed wtryskami benzynowymi. Co do ciśnienia to najlepiej jakiś mapsensor o znanej charakterystyce zazwyczaj na wyjściu 2,5v przy 1 bar, albo jakimś manometrem przy odpiętym podciśnieniu ustawiasz tyle ile sobie życzysz i podpinasz wężyk. Zaraz, zaraz, jak przed wtryskami benzyny, na wtrysku BOSCH A2.2 jest jeden wtryskiwacz....
A jak to jest z tymi wtryskiwaczami, jest jeden model czy występowało kilka?? dlaczego jest tego tak mało na allegro i w sklepach internetowych??
Nie bierz przy pomiarze pod uwagę wtrysku w czasie łącznym, tylko czas pojedynczego otwarcia wtryskiwacza. Co zresztą i tak będzie raczej mało wiarygodnym wskaźnikiem - bez uwzględnienia korekcji lambda, wartości aktualnego obciążenia silnika, temperatury i kąta otwarcia przepustnicy.
Tak, oczywiście miałem na myśli problem w obwodzie elektrycznym wtryskiwaczy. Raczej mało prawdopodobne aby 3 jednocześnie miały problem np z zatkaniem. W sumie to nie pamiętam jak tam jest szyna paliwowa rozwiązana, czy jest możliwe że jedna strona silnika ma niewłaściwe ciśnienie paliwa?
5 zł to troszkę mało, ale jeżeli się kiedyś zdecyduje to dam znać.
W grupie 23 jeden wtrysk ma inpuls elektryczny -26 a norma jest do 30 . Co jest powodem tego i cz Wartość poniżej 30 jest jak najbardziej prawidłowa. Problemy zaczynają się gdy osiągnie 60. A gdy przekroczy 127 sterownik rejestruje błąd. Czas krótszy jak u Ciebie z minusem oznacza zbyt mało paliwa we wtryskiwaczu ( np. za małe ciśnienie z pompy tandemowej...
po odpięciu wtryskiwaczy zapisuje błędy? Przejścia są a zasilania na wtryskiwacze jest prawidłowe? mówię o stałym plusie po zapłonie. I poprawne zasilanie sterownika. Czy jest możliwe, żeby stracił się program w sterowniku i źle (nie) sterował wtryskami ? A to mało prawdopodobne.
Emulator sondy to prymityw jakich mało. Zmierz sobie rezystanicję wtryskiwacza (ewentualnie grupy wtryskiwaczy - zalezy jaki masz wtrysk) i nawiń sobie drutem miedzianym cewke powietrzną o podobnej lub trochę wiekszej rezystancji (nie mniejszej przede wszystkim). Sam emulator ma jescze przekażnik (lub grupę przekaźników) sterowany z zaworu gazowego....
Sprawdzić wtryskiwacze po takim przebiegu prawdopodobnie złom.Pompa wtryskowa prawdopodobnie do regeneracji. A po co? Jak chodzi normalnie to nic nie rób.Jeżdzić.Pewnie się nie powtórzy. To pompa rozdzielaczowa.Pewnie sie zaworek zwrotny zawieszał troche i nie szło zgasic bo wzrosło cisnienie paliwa pod zaworem gaszenia,albo nieszczelny i przy wzroście...
cewka wtryskiwacz matiz kodować wtryskiwacz wtryskiwacz piezoelektryczny
renault scenic sterownik pomiar zysku anteny felgi malowanie
podłącznie awaryjne budynku elektryk kombajn
Kontrolka EPS i brak wspomagania w Opel Meriva 1.4 2008 Jak złożyć mechanizm zmieniarki Denon UD-M5?