a gdzie on sie znajduje i jak to sprawwdzić???? czasem pompe słychać....wiec nie wiem... Dodano po 18 Nie mam problemów w czasie jazdy, tylko czasem jak odpalam, a czasem odpala bez problemu
po odkręceniu świece były mokre - a nie zalewa się przypadkiem?
Jeżeli obroty spadają to raczej nie jest wina zużycia przepustnicy tylko może zalewa ją paliwo albo jest jego za mało w mieszance. Trzeba najpierw świecę obejrzeć czy nie jest okopcona lub zalana paliwem. Jeżeli spadają obroty to trzeba podkręcić otwarcie przepustnicy i wyregulować skład mieszanki na wolnych tak aby były najwyższe obroty. Jeżeli silnik...
Jak odpalisz to sprawdź przepustnicę "wolnych obrotów" , poprzez jej regulację , a jak zgaśnie to sprawdź stan świecy-jeżeli będzie mokra to go zalewa lub dostaje za dużo/mało powietrza. Kolejno podejrzewał bym iskrownik , zużytą świecę , zanieczyszczony filtr powietrza , lub niekompatybilna gąbka w filtrze powietrza-za gruby materiał.
sądzisz kolego ze za mało benzyny? , ale jakoś świecę zalewa !!
no to musisz opisać jakie są niedomagania (zalewa, za mało paliwa, wygląd świecy, jak wchodzi na obroty, czy nie ma problemu z odpaleniem)
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
Skoro świec nie zalewa to za mało paliwa i nie da rady zapalić,lub wcale nie ma go w środku.
A w jaki inny sposób w domowych warunkach można to sprawdzić? Właśnie byłem sprawdzić czy jest iskra no i jest. Wykręciłem świecę a tam całe mokre. Może go zalewa? Co mogę jeszcze sprawdzić? Może jakiś wężyk od podciśnienia?
Jak jest palec to jest jeszcze kopułka,przewody,świece... Może byś słaba iskra na którymś cylindrze i wtedy po dodaniu gazu zalewa się i nie przepala mieszanki.
Przecież 1.5L oleju to nie mało a ogromna ilość a jak do tego pomyśleć jeszcze że na reszta nie bierze tylko ten jeden. Te Twoje nic to ponad 20L od wymiany do wymiany czyli prawie 5x to co jest w silniku. Jak po próbie olejowej wyjdzie że ciśnienie na tym tłoku się nie zmienia tzn. że ten cylinder pływa w oleju. Do sprawdzenia prowadnice w głowicy...
albo ssanie albo po prostu sie zalewa chociaz to mało prawdopodobne wykreć świece i spr czy jest mokra mozesz tesh sprobowac z obrotami silnika ale mysle ze to nie o to chodzi. jest tesh możliwe bo simson o ile dorbze pamietam to dwusow za dużo mixolu do paliwa nalałes
Za mało powietrza, za dużo paliwa brak iskry. Więcej głównych nie ma.
Jeżeli przy długim kręceniu jakoś odpala i zaraz gaśnie, to znaczy że nie zalewa świec, a to znaczy że dostaje za mało paliwa.
W takich przypadkach ja sprawdzam: 1) ciśnienie sprężania 2) simmeringi na wale pod kątem trzymania ciśnienia i podcisnienia tutaj to jest mało prawdopodobny przypadek bo zalewa świece ale może ma Pan możliwość coś takiego wykonać i coś się wyjasni 3) wszystkie uszczelki przed i za gaźnik iem oraz filtr powietrza i paliwa 4) kolor iskry na świecy-czy...
Witam. Na lpg chodzi? Jak mało jeździłeś na benzynie wtryski mogły się zapiec i teraz zalewają silnik,ewentualnie uszkodzony przepływomierz.
Skoro paliwo jest i iskra jest zostaje jedynie ciśnienie. Czym je sprawdzałeś? 7.5 bara to mało ale jeszcze powinien wystartować, może wymień pierścienie.
Nic mi nie wiadomo, czy wymieniane były uszczelniacze na wale! Ale dziś piła zagrała, przeczyściłem świecę papierem ściernym drobnym, wyczyściłem, zmniejszyłem przerwę i kręciłem gaźnikiem i zagrała. Dziś odpaliła, trzeba pociągnąć z 6 razy, ale odpala i pracuje już znacznie dłużej, świeca już nie mokra, ale czasami gaśnie! Jutro zobaczę, jak będzie...
Witam, spalanie można zmniejszyć przez wymianę pływaka z mosiężnego, który po pewnym czasie napełnia się paliwem, staje się ciężki, dużo pali, zalewa świece, ale można temu zapobiec. Wystarczy wymienić pływak na plastikowy od Żuka, gaźnik IKOV, pali pięknie i mało. Pozdrawiam.
Po pierwsze zweryfikuj, czy ten dym ma zapach benzyny (czy faktycznie go zalewa). Obejrzyj elektrody świec. Silnik może i mało popularny ale zasada działania podobna, jak mechnaik nie chce nawet spojrzeć to trąba nie mechanik. Odepnij przepływomierz i sprawdź czy da się normalnie odpalić. Check Ci się powinien świecić, błędy powinieneś sprawdzić i podać...
Po 1 nikt auta Pb nie będzie diagnozował na LPG Każdego interesuje czemu zalewa świece na Pb mało kto się tu będzie interesował LPG bo główne zasilanie tego silnika jest pb a nie LPG więc każdy szuka usterki czemu zalewa świece na Pb a nie na LPG Po 30 kilku postach okazało się że tu cały czas chodzi o LPG😂 Wprowadzasz ludzi w błąd Jeżeli auto...
Myślę, że albo kable albo świece albo ustawienie zapłonu ale to chyba mało prawdopodobne bo by coś szwankowało od początku.
Czy przy aparacie był kondensator? Chyba za mało tego przerobiłem, bo nigdy tam przy aparacie kondensatora nie widziałem. Tam jest zapłon TSZ-H.
Witaj! Po wykręceniu świecy zobacz jak ona wygląda, czy jest mokra czy sucha.Jak mokra to zalewa ci a to znaczy,że za dużo dostaje paliwa i w gaźniku trzeba zmniejszyć. Jak sucha to za mało dostaje paliwa i trzeba zwiększyć. Sprawa druga po wykręceniu świecy zobacz jaka jest iskra i czy jest. Pozdrawiam Miro.Nasz
Tak, klin jest w tym samym miejscu, Generalnie wałek miał to samo oznaczenie co oryginalny. Czyli szukać przyczyny w gaźniku? Nieszczelność karteru odpada? Bo się zastanawiałem też czy może gdzieś tego silikonu za mało było i coś nieszczelne jest. A nie mam jak sprawdzić czy trzyma ciśnienie pod tłokiem żeby wykluczyć i mieć pewność, że szczelne.
No to jeszcze może być stadium początkowe ale spodziewaj się że skończy się tak jak u mnie, bo to typowa usterka.Jeśli gorący silnik na wolnych obr. nie kuleje wskutek zalewania świecy to nie jest źle, u mnie po roku dopiero tak się dzieje. Słyszałem że po 200tkm siada... ale 30 to mało, może ci spartolili te robote?
Luwcik pewnie miał na myśli poziom paliwa w komorze pływakowej.Jak jest za wysoki to zalewa świece i bardziej kopci,jak za niski to ciężko zapala na zimnym silniku,podejrzanie mało pali i łatwo zatrzeć dwusuwa.Jak już kopiemy przy gażniku to może przycina się zawór iglicowy paliwa?
Witam, przyczyn takiego zachowania może być kilka , kiepska kompresja lub przepuszcza na zimeringach wału korbowego, gaźnik podaje mało paliwa lub za dużo i zalewa świece ,mogą być nieszczelności i zasysa lewe powietrze np . pomiędzy gaźnikiem ,a cylindrem, może zapchany jakiś kanał w gaźniku ,może jeździsz na ssaniu -nie wiem czy masz automatyczne...
Witam, Zakupiłem używaną pilarkę stihl ms 211 z 2012 roku która ogólnie wygląda na mało używaną lecz NIE ODPALA!!! Wymieniłem świecę, filtr paliwa, filtr powietrza. Wymontowałem gażnik,. Gaznik wymyłem i przedmuchałem kompresorem. Iskra jest, kompresja na tłoku w miarę. przy próbie odpalenia zalewa gaznik i oczywiscie swiece. Benzyna wylewa sie spodem...
Przychylam się do odpowiedzi gaźnik do regulacji (za bogata mieszanka) Za wysoki poziom paliwa w gaźniku A może w tylnym kole jest za mało powietrza ? Co ma za wysoki poziom paliwa do świecy ? W takim przypadku silnik byłby chyba zalewany, momentami gdakałby jak czterosuw, dymił, a świeca mokra i czarna, jak założyciel wątka pisze że wygląda normalnie...
Mechanik odłączył wtryski gazu A po co? Nie trzymają? EZ jest ciągle otwarty? po przełączeniu na gaz nadal auto dostaje i benzynę i gaz i to powoduje zalewanie świec i brak zapłonu. Jeśli tak faktycznie jest to albo masz uszkodzony reduktor (mało prawdopodobne bo i wielozawór musiałby nie trzymać) i raczej ciągle masz 12V na EZ. To łatwo sprawdzić...
jakby ono leciało cały czas to by ją ciągle zalewało. Tylko u Ciebie objawy wskazują raczej na niedobór paliwa niż na zalewanie. Gaśnie w trakcie jazdy bo większe obciążenie i większa dawka paliwa. Jeśli dopływa trochę za mało paliwa to silnik zgaśnie po jakimś czasie kiedy poziom wyraźnie spadnie. Po czasie paliwo nakapie do gaźnika i odpali. Jeśli...
Czym odczytane czasy wtrysku normalny czas na wolnych to ok 3 ms . Czujnik podciśnienia sprawny jak odczyty z niego podobnie wartość z przepustnicy. Często problem w tym silniku jest filtr paliwa z regulatorem oraz pompa paliwa. Efektem awarii jest za niskie ciśnienie paliwa (czasami za wysokie) i ECU wydłuża czasy wtrysków ale i tak to za mało i paliwo...
Wymieniłem -tłok i pierścienie -uszczelniacze (nie oryginalne) - gaźnik(325A) ale jest oryginalny założony bo na nim lepiej pracuje(ma tylko srube L) - membrany gaznika - króciec gaźnika -tłumik - cewka chińska stara działała tak samo - świeca Jak zgasimy i odpalamy po 1-2min jest bardzo dobrze gorzej po 10min Jak braknie paliwa to trzeba czekać aż...
Niestety , nie ustaliłem przyczyny mojej usterki....nadal znika iskra , świeca mokra i po ponownym wkręceniu odpala na dotyk . Świecy nowej też nie znalazłem , ale wkręciłem kolejną sprawną używkę i to samo.... Świeca dalej nie daje mi spokoju , jak będzie nowa i chwilę "odsapnę" .... nie odpuszczam . Na razie mam dosyć...wymieniłem silnik...ale z kołem...
Po takim ustawieniu sprawdzałeś to na analizatorze? Dawid91X powiem szczerze,że nie raczej sprawdzałem organoleptycznie heheh,to znaczy dosłownie zachodziłem od strony tłumika i jak nie śmierdziało gazem,to znaczyło dla mnie,że auto nie zalewa lub dawka gazu nie jest za duża .Jest wtedy jako taka pewność,że wszystko się spala(wiem że to mało naukowe,ale...)....
To jest normalne. Tylko w moim starym gazolocie tez trzeba było trochę na benzynie pojechać bo inaczej jak sie go za szybko zrzuciło na gaz to sie zalewał na jałowym. Parownik za zimny i uszczelki za twarde. A tu chodzi o to zeby odrazu chodził na gazie. Polecam BLOSa jako rozwiązanie dla prostych instalacji. Działa super i nawet na gazie idzie odpalić....
Witam. Od tygodnia mam problem z uruchomieniem ciepłego silnika ( zimny zapala bezbłędnie,nawet przy niskich temperaturach).Podejrzewałem świece więc je wymieniłem.do baku wlałem trochę denaturatu i nic się nie poprawiło.Przy rozruchu tak to wygląda jak by go zalewało i przy dłuższym kręceniu rozrusznikiem odpali.Proszę o poradę i wskazówki jak tą usterkę...
Witam, zakupiłem Dolmara PS 33 z Niemiec, mało oznak używania, gaźnik i cewka jak nowa, po zdjęciu świecy widać biały błyszczący tłok. Jest taki problem, że ciężko odpala, regulowałem gaźnik lecz nadal coś nie tak, jak się pociąga kilka razy i odpali, to ma moc, i w miarę dobrze wchodzi na obroty. Lecz po zgaszeniu i zdjęciu pokrywy filtra słychać było...
załóż nowa świece ssący ustaw na 0,20 a wydechowy na 0,25 Kolego, a autor tematu reguluje skuter, czy auto osobowe? XD... Takie luzy to miałem w hondzie 1.4. Dla skutera w granicach 125cm3 to powinny być około 0,05-0,1mm na ssącym i 0,07-0,12mm na wydechowym. Tak z grubsza. Na pewno nie 0,2mm i 0,25mm. Autorze tematu, jeśli go gasisz i strzela z tłumika,...
Witam! Jest to możliwe ale musiałby faktycznie długo stać pewne elementy parcieją. Tutaj bym nie stawiał na uszczelniacze (mogę się mylić) ale na pierścienie. Kiedyś robiło się jak samochód długo stał odkręcało się świece zalewało się tłoki naftą lub ropą kręciło się silników ręcznie żeby tłoki puściły. Pewnie mało kto tak robi samochód ma się sprzedać...
Ewidentnie wygląda na to że masz problem z gaźnikiem. Bo kopiąc bez zapłonu, zalewasz silnik. I jeśli po takim zalaniu paliwem jednak ci odpala, to znaczy że tego paliwa dostaje po prostu za mało. Druga sprawa czy masz szczelny układ dolotowy. Bo może ci gdzieś ciągnąć lewe powietrze. Może pęknięta głowica i spiernicza ciśnienie. Jeśli dobrze pamiętam,...
cd.: 66cm3... Bardzo dziękuje za porady są bardzo konkretne... Moja wiedza niestety to tylko miesiąc czytania, pytania i kontaktu z mechanikiem... Więc moja wiedza jest tylko podstawowa na ten temat... Jednak skomentuje kilka rzeczy które wg tego co się dowiedziałem może być pomyłką nie obraźcie się... OK? Najważniejsze jest pierwsze 100km - 3 do 4...
Witajcie, Mam ze swoją Aprillą Leonardo spory problem, z którym nie mogę sobie od kilku dni poradzić. Kupiłem 2 miesiące temu ze sporym przebiegiem z problemami z odpalaniem i przerywaniem pracy (gaśnięciem podczas jazdy). Nie pomagało czyszczenie i regulacja gaźnika. Postanowiłem dostać się do pompy paliwowej i okazało się, że są popękane przewody...
Kopcenie dewasta występuje, jak jest za mało paliwa i jak jest za dużo. Trzeba niestety rozebrać i wyczyścić palenisko, sprawdzić podawanie paliwa (siteczko pompki) Swieca zawsze jest w coś wkręcona i osłaniana od płomienia, więc trzeba się przyjrzeć. Ropa kapie, bo nie nastąpił zapłon.
A można tak trochę bardziej rozpisać co i jak? Ogólnie on jak jest zimny albo za szybko przełączy się na gaz to świece się zalewają. Trzeba je wykręcić i wydmuchać. Ostatnio nawet w kabinie czuć trochę gazu. Co można z tym zrobić? Ogólnie chce powymieniać uszczelki, filtry, wgrać nowego softa, ustawić temperature załączania automatycznego. Mam nadzieje,...
A co jak kupie po naprawie z tego sklepu co podałeś wyżej?? oni mi przyslą tylko ECU tak mi się wydaje ... Dziś jechałem odwieść dziewczynę do szkoły i zauważyłem ze ten ECU to jak ma za ciężko to się włącza a jak ma lekko to nie, ale kiedy ma ciężko to się zagrzewa potem chwilę trzeba odczekać zanim ochłonie i można znowu jeździć zastanawiam się czy...
Nie wiem czy w twoim przypadku akurat to jest problemem, ale w moim mondeo walnięty był silnik krokowy i na wolnych obrotach go zalewało i gasł, sytuacja była identyczna w momencie wciskania wsprzęgła. Możliwe że ci się on wiesza i dostarcza za mało paliwa.
Witam mam problem z golfem 5 1.6 benzyna z 2004 roku o kodzie silnika BGU, a więc zacznę od początku. Auto jakieś pół roku temu miało wymieniony blok oczywiście u mechanika( stary pękł), wtedy już świeciły się błędy 17523 i 17525, brat wymienił 1 a nawet 2 sondę, i błędy Dalej zostały... No i auto trafiło do mnie😁, cała wiązka od sond do sterownika...
Dla zainteresowanych oraz ciekawskich oto co się okazało. W przepastnym internecie natknąłem się na opis problemu, z jakim spotkał się pewien amerykanin w swojej łodzi motorowej. Jego problem był praktycznie dokładnie taki jak mój. Śledząc jego zmagania oraz odkrycie źródła problemu jestem pewien, że u mnie chodzi dokładnie o to samo. Otóż okazuje się,...
Wiadomo, że mało paliwa = gorsze smarowanie, ale po to są te minimalne nastawy H i L gaźnika. Nie można przeginać, ale nie ma co dramatyzować ze bieg jałowy po kilku minutach ją zabije. Piłą pracowałem trochę. Trochę jeszcze muszę podregulować gaźnik, ale jak już odpali to śmiga. Spostrzeżenia: 1.Myliłem się, co do powietrza w wężyku paliwa po dłuższym...
Nie wiem do czego służy ten silnik i jaki jest reżim jego uruchamiania. Ja mam agregat prądotwórczy i też miałem i mam problem z uruchomieniem zimnego silnika. Początkowo silnik był zalewany i gdy wreszcie zaskoczył to przez jakiś czas strasznie dymił, więc obniżyłem poziom paliwa w komorze pływakowej. Problem uruchamiania zimnego zsilnika pozostał,...
Sprawdzisz w końcu ten map sensor i wężyk od niego czy dalej będziesz na siłę szukał usterki gdzie indziej? sprawdziłem tak poglądowo wężyk i tak jak by cały nie sparciały ale sam wężyk to za mało jak sprawdzić map mnie to zastanawia czemu świece iskrowe czarne takie ciemne są tak jak by słaba iskra Ciemne są od zalania (zbyt bogata mieszanka) a nie...
Cześć, Od jakiegoś czasu non stop zalewa świece, lecz może od początku... Pewnego dnia przyjechałem z pracy(8km) jak co dzień, postawiłem na nóżce przy bramie, otwarłem brame. Jak jechałem podwórkiem to zaczął bardzo słabnąć. Aż w końcu nie reagował na gaz i nawet bez gazu ledwo jechał i zgasł. Wyczyściłem wtedy filtr powietrza, gaźnik + regulacja i...
Wymieniłem kilka części w gaźniku i jest prawie ok. Już go tak nie zalewa ale silnik nie pracuje równo:|Ale chociaż pali z kopa od razu lecz strasznie nim rzuca. Na iglicy jest wyregulowany ale mieszanka czy jakoś tak chyba nie, jak wykręcę tą śrubę za bardzo to prawie gaśnie a jak wkręcę nic nie daje. Jechać się nie da bo nie ma siły ledwo na jedynce...
Przybyli do mnie na sznurku. Historia usterki taka że auto stało w te ostatnie mrozy nie używane. Jak trochę zelżały postanowiono odpalić i pojechać. Pojechali może ze dwieście metrów i motor zdechł. Ponoć w tym czasie zapaliła się kontrolka oleju . Tutaj nie mogę się dogadać czy najpierw się zaświeciła i motor zgasł , czy umarł i wtedy się pojawiła.Odczytałem...
A może to albo tamto? Jak nie sprawdzisz, to nie będziesz wiedział. Z_bynek napisał: Czytałem że bez ssania też powinien zapalić. Tylko jak jest gorący! Zimny silnik nie powinie zapalić bez działającego ssania. Mało tego. Wręcz nie powinien zapalić. Chyba, że jest źle wyregulowany lub uszkodzony. Z_bynek napisał: Czy może mieć iskrę przy uszkodzonym...
długo nic nie dawałem znaku o postępach bo nic mi się narazie nie udało z nim zrobić . Silnik dławi się w taki sposób jakby dostawał za mało paliwa ( lub za dużo jakby go zalewało ). Raczej to nie wina zaplonu .Wymienone oprócz wcześniej podanych elementów także kable od świec . zero poprawy :( - iskra na oko prawidłowa. Mam pytanie: Czy to możliwe...
Witam wszystkich, kupiłem matiza z nie pracującym silnikiem ,sprzedający powiedział mi że trzeba uszczelkę pod głowica zrobić i brak akumulatora był.Więc od razu zdjąłem głowice oddałem do zrobienia ( równanie ,zawory i uszczelniacze).Zostały wymienione 2 zawory . Wszystko ładnie złożyłem nowy rozrząd wszystko na znaki, luzy na zaworach ustawiłem.Auto...
Filtr powietrza zmieniony świece kable też. Problem pojawia się tylko na rozgrzanym silniku pod obciążeniem tzn przez chwile chodzi tak jak na 3 gary . Przypuszczam ze pod dużym obciążeniem puszcza wode do jednego cylindra i go zalewa. Byłem na badaniu płynu chłodzącego i mechanik mowi ze głowica i uszczelka ok ale robił to na postoju nie podczas jazdy....
WItam wszystkich serdecznie Mam Volvo 850 2,0 T5 94rok, silnik B5204T z sekwencyjnym gazem. Problem polega na tym że silnik bardzo ciężko zapala, tzn na zimnym silniku trzeba kręcić rozrusznikiem około 5sek, a na rozgrzanym po postoju ponad 15min nawet 10-15sek. W zasadzie gaz nie ma tu chyba nic do rzeczy ponieważ rozruch odgórnie odbywa się na beznynie,...
Witam! Mam maluszka (rok 1990) mało używany 35 tys km. Niestety stał 2 lata w garażu, gdyż odstawił go mój ojciec, a mój brat czekał tyle do 18 i prawka. Po tych dwóch latach zaczęły się z nim problemy. Słabo palił. Wymieniłem świece i jakoś pochodził jakiś czas, potem zaczął zalewać jedną świece przy zapalaniu. Wiec kupiłem nowe świece, ale to nie...
Tak na szybko bo jestem w pracy. Punkt neutralny sondy przy nagrzanej sondzie /silniku to około 50% zakresu a w twoim przypadku 0,5v jeśli nie osiąga nawet tej wartości czyli komputer samochodu widzi za ubogą mieszankę i dolewa paliwa i dolewa i dolewa i.... żeby osiągnąć optymalną mieszankę. Już dawno jest za dużo ale on o tym nie wie i zalewa ci auto....
Zamień miejscami przewody w.n. na cewce obsługującej "niepalący" cylinder i zobacz czy "niepalenie" przeniesie się na drugi cylinder. Możesz też całkowicie zamienić cewki (zarówno sterowanie jak i przewody w.n.) byle nie pomieszać "na krzyż". Awaria wtrysku mało prawdopodobna, bo czuć niespalone paliwo (chyba, że został otwarty i zalewa cylinder). Swoją...
Jak ci za mało daje LPG to ecu wzbogaca korekcje i później na PB zalewa i nie ma szans na jazdę. Problem polega na tym, że problem występuje i na PB i na LPG. Zaraz po odpaleniu idzie jak zwykle, czyli jak przystało na 200KM, a po chwili (dłuższej lub krótszej) wywala mi wtrysk benzyny na "przednich" cylindrach (zarówno PB jak i LPG nie podaje wcale...
Witam serdecznie mam pytanie czy doszłeś z tym do ładu bo mam ten sam silnik ten sam rok i ten sam problem i mnie już krew zalewa .... Witam, częściowo tak. Wymieniłem świece, kable i cewke (na te lepszej jakości mimo że tamtego roku je już wymianiałem). Dzięki temu silnik pracuje równo, lepiej pali choć czasem zdarza się - przeważnie jak dłużej postoji...
Jak 316 to chyba nie 1.9? A jak M43B19 to nie nie 1.6. To jedno. Drugie - temperatura ECT 58C, widziana na zimnym silniku, to błąd - prawdopodobnie wartość zastępcza przy uszkodzonym połączeniu z czujnikiem. 2,5atm ciśnienia paliwa to też chyba zbyt mało dla wyliczenia prawidłowej dawki. Ta sama pojemność ale inne moce. Mniejsza z tym opisałem prawidłowo...
Faktycznie winowajcą okazał się gaźnik oraz nieszczelność na gaźniku i kolanku (urwało kawałek powierzchni przylegającej do cylindra). Możliwe, że w gaźniku blokował się tłoczek ssania dlatego go zalewało. Także oring na krućcu powietrza się przetarł i puszczał powietrze. Do przyjścia nowego założyłem jakąś gumeczkę podobnych rozmiarów. Po wygotowaniu,...
No pewnie że nie w elektryce. No to się tak fajnie mówi, jak mechamole się chyba umówili i napieprzyli właścicielowi do głowy, że elektryka. I nie chce się odczepić. Podobno czasy wtrysku na szprychach 2 i 4 są złe, tylko ciekawe jak do tego doszli, jak zapiąłem oscyloskop i wszędzie jest na wolnych 3ms, mało-wtyczki z 2 i 4 wtryskiwacza zapiąłem na...
Opiłki to małe piwo, zalewasz komorę odrobiną ropy i wkładasz silny chwytak magnetyczny. Wykrętaki oczywiście tylko najlepszych firm - kiedyś miałem wszystkie klucze i narzędzia od KOWALa, były niezniszczalne. Nie wiem co teraz jest na rynku dobrego. Lewe wiertła - oczywiście, ale brak miejsca - tak mówi kolega autoas na wiertarkę - trzeba zdjąć głowice....
Tego się nie dowiemy, bo nie sprawdziłeś czemu świece były suche, czy leciało paliwo. U kumpla padł przekaźnik odcinający wtryskiwacz, TY niby powinieneś mieć przynajmniej dwa. Jak była wymieniana pompa paliwa, bez kosza z czujnikami, to często po wymianie są kłopoty z zapowietrzaniem pompy przy niskim stanie paliwa - taka dobra pompa, lub jej uszczelnienie,...
Jutro zmienię świece na nowe + filtr paliwa. Z ciśnieniem jest chyba ok bo pompa pompuje paliwo a po kilku dwóch trzech kluczykach nie włącza się, dopiero gdy włączę rozruch spada ciśnienie i znowu dopompowuje. Zauważyłem, że silniczek krokowy w na przewodzie zasilającym w lpg przed przepustnicą wykonuje kilka pyknięć, mimo pracy instalacji na benzynie....
Kupiłem nowe świece, nowe kable i cewkę zapłonową, wymieniłem i co się okazało to ustawienia rozrządu w rzeczywistości są zupełnie inne niż ustawienia na kołach i oznaczeniach na bloku, po jednym ząbku zmieniałem wałek rozrządu i palił coraz lepiej aż zapalił ale z falowaniem obrotów, podkręciłem jeszcze kopułkę i gdy wydawało mi się że jest ok przejechałem...
Bo gdybyś sprawdził błędy silnika, to nie musiałoby być takich odpowiedzi, a może komputer silnika dałby jakąś wskazówkę. Jak masz błędy modułu optycznego, to istnienie iskry niewiele wnosi w tym temacie, a moduły w matizach są awaryjne i tyle. Mała szansa istnieje że przy holowaniu odpali z niesprawnym modułem, na obrotach szybciej załapie niż na tych...
No więc przede wszystkim wielkie THANK'S For Everyone za próbę pomocy. Sprawa wygląda tak że dziś sprawdziłęm wszelkie kable i cewki i sprawa przedstawia się tak że wsio is OK ale zapogiewaczo założyłem starą cewkę zapłonową i moto OŻYŁO !!!. Znaczy nie całe bo na razie jest iskra. Świec mam kilka i jaką nie założe to efekt ten sam ale chyba i tak najlepiej...
Po takim odpaleniu trzeba wykręcić świecę i sprawdzić jak wygląda - jeśli jest mokra to znaczy że skuter się zalewa. Przyczyną może być (ale nie musi, to tylko moje gdybanie bo nie widziałem tego skutera a sam mam dwu suwa) pływak i zawór który puszcza benzynę do komory pływakowej - mógł się zaciąć na pewnym poziomie i podaje za mało benzyny do normalnego...
Mogę. Po pierwsze to dwusów - smarowany mieszanką, dlatego jeśli jej niedopala to zawsze z wydechu pocieknie (będzie się pocić). Po drugie - ten silnik ma łożyska wału korbowego z obydwu stron smarowane olejem ze skrzyni biegów, dlatego równie dobrze simmering od strony zapłonu może być nieszczelny, nie tylko sprzęgła. Po trzecie - dobra regulacja gaźnika...
Witam, jestem świeżo po przeróbce Simsona s51 tzn cyl ddr poszedł na szlif na 60cm3 i poprawiono kanały, w sumie simsona złożyłem w sobotę, trochę pojeździłem ok, i dzisiaj się już zaczęły problemy, tzn niektóre wynikły już po zamontowaniu silnika w ramie i odpaleniu inne trochę później. 1. Teoretycznie wymieniałem tryby startera, ale nie wiedziałem...
Miałem to samo w Golfie 2 i nie chciało mi się zrobić bo i tak jeździłem na gazie... :D Przyczyną zalewania świec jest najczęściej w przypadku zagazowanego Golfa 2, przedziurawiony, uszkodzony pływak w gaźniku. Chyba że kolega ma benzynę na wtrysku, to wtryskiwacz/e...albo uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i płyn chłodniczy leci do cylindrów... Obstawiam...
Witam, kilka dni temu kupiłem motocykl. Stał ze 2 lata niespecjalnie odpalany. Przyjechałem, wystawiliśmy z garażu, odpalił z pierwszego. Nagrzał się i zgasł. Sprzedawca mówił, że był taki jeden mądry kupujący co mu na zimnym silniku obroty regulował... Pokopaliśmy, pokopaliśmy, coś troszkę przy dyszach od obrotów pokręciliśmy. Odpaliła. Zrobiłem rundkę...
Przez ostatnie lata przeszedłem wiele bojów z kretami, przerobiłem świece dymne, zalewanie wodą, różne środki o mniej lub bardziej intensywnym zapachu, śledzie, gumę do żucia, kijki z butelkami wbite w ziemię, różne odstraszacze elektryczne itd. Nic nie działało, krety albo nic sobie z moich prób nie robiły albo wracały po paru dniach. Według mnie szkoda...
Postaram się zebrac wszystko do kupy co napisaliście - a napisaliście dużo i dobrze. Na początku wykręc świece zapłonowe i ustaw odległośc na 0,6 mm. (możesz je wkręcic z powrotem albo poczekaj do czasu kiedy wyregulujesz zawory - będzie łatwiej kręcic wałem) Ustaw luz zaworowy - wydechowe 0,25 mm, ssące 0,20 mm. Zacznij od zaworów pierwszego cylindra...
Witam. Mam problem z autem. Odpala na dotyk, pracuje równo, jeździ też ok, natomiast po chwili jakby nie pracowało na jeden lub kilka garów. Jak tylko złapie temperaturę różnie 60*C albo więcej strzelało z lewego tłumika i pokazywało na vcds wypadanie zapłonów na 6cylindrze (lewa strona). Podmieniłem cewki i to samo. Kupiłem inne używane, zmieniłem...
Witam, posiadam kosiarkę MTD 46 SPO z silnikiem ThorX 35 o pojemności 99cm3, według tabliczki znamionowej posiada 2,6KW przy 2750/1/min w praktyce jest to silnik 1,6KW. Miałem podobne problemy z kosiarką po około 10 latach użytkowania, kosiarka przerywała, albo gasła po chwili pracy. Wystarczyło spuścić całe paliwo ze zbiorniczka, oczyścić przewody...
Witam! Mam problem z kosą spalinową Stihl FS 350. Ma już swoje lata, bo kupiona bodajże w 2003r. Przez bardzo długi czas chodziła bez problemu. Kilka lat temu nie chciała odpalać po zimie. Jak już zagadała, to przez cały sezon chodziła. Ale 4 lata temu poszła do serwisu, tam wyczyścili gaźnik w ultradźwiękach, zmienili uszczelki, membrany i wyregulowali....
Witam. Na wstępie chciałbym przeprosić jeśli temat umieszczony jest w nieprawidłowym dziale. Od kilku dni męczą mojego cieniaska kłopoty z odpaleniem po np półgodzinnym postoju po jeździe. Otóż po nocnym postoju generalnie odpala bez większych kłopotów, bez używania ssania, pompowania pedałem gazu, po czasie ok 4s kręcenia rozrusznikiem, łapie ładnie,...
Samochód starszy, bo rocznik 93 silnik V6 3,5 litra, ale dla klienta stanowi wartość sentymentalną i trzeba go zrobić. Przyciągnęli to z innego warsztatu, że nie ma iskry na dwu cylindrach, i rzeczywiście na wyprowadzeniach cylindrów 3 i 6 zespolonej cewki zapłonowej iskry nie było. Tam jest już zapłon bezrozdzielaczowy, potrójna cewka i 6 wyprowadzeń...
Dzień dobry. Koleżanka kupiła samochód, w którym to jest problem a nie jest w stanie go zwrócić bo na tym straci z tego powodu, że na umowie zaniżono faktyczną cenę. Ale do rzeczy. Kiedy były mrozy było ok więc problem został zignorowany. Przed mrozami był problem z rozruchem kiedy np zadusiło się silnik. Kiedy były mrozy problemu nie było. Teraz problem...
Okazało się że mam uszkodzoną sondę lambda, która pracuje w niskim zakresie ( mieszanka bogata ). Była osmolona i brudna, więc mechanik mi ja wyczyścił i powiedział żebym dał w pupe autku jeżdżąc na benzynie bo pod wpływem wylotu spalin ona bardziej się oczyści. Zalewało silnik paliwem dlatego tyle palił. noi 3 tygodnie temu rozpierniczył mi się akatalizator...
Witam! Jak w temacie. Fiat Punto 60 Selecta rocznik 1996 silnik 1242cc na monowtrysku IAW Weber Marelli 6F.SN ale z immo. Przebieg 65tys. km autentyczny. 2 miesiące temu przeszedł mały remont. Wymiana UPG, nowy rozrząd, świece, kable itp itd.. Nie pierwszy raz to robię więc raczej nie skiepściłem. Wszystko wg fabrycznej serwisówki i przy użyciu oryginalnych...
Pacjent: Corolla VVTI 1.4, ESGI + OMVL CPR + Reg Fast. Rok temu wymieniłem reduktor chyba ESGI czy jakiś antyk na OMVL CPR - ufając firmie z bogatą historią oraz wtryski REG Fast. Przy tym zabiegu pomiar temperatury gazu fazy lotnej został podłączony do listwy (wcześniej czujnik był w reduktorze). Wszystko chodziło mniej więcej rok czasu poprawnie....
więc tak............ 1.na mielochu maja bardzo mało części do mojego silnika gdyż jak już wspomniałem to silnik morini a nie derbi i jest bardzo żadko spotykany a w naszej zacofanej Polsce to już wogóle, z tego co pytałem maja tylko wał do tego silnika uszczelek iłożysk nie maja bo to nie derbi i budowa będzie troszke inna tak mi sie wydaje choc mogę...
Witam ponownie! Pytałem jeszcze o ustawianie zapłonu, czy jest możliwe przestawienie zapłonu o jeden ząbek.Książka serwisowa podaje że znaki na kole pasowym a na obudowie rozrządu powinny się pokrywać.A ja kiedy przekręcam aparatem zapłonowym z kierunkiem palca według kolejności zapłonu czyli w mojej corsie to 1-3-4-2,a lampę stroboskopową mam podłączoną...
RR P38 4.0 w zimie zaczął mi przerywać na LPG pojeździłem więc na PB lecz także zaczął przerywać po szybkim czasie ( nie palący jeden cylinder, po paru km drugi, jakby losowo, iskra wszędzie ok, cewki sprawne, odpinanie poszczególnych kabli nic nie pomagało - zero pogorszenia szedł cały czas nie równo ) wkoncu umarł całkiem.. gdy dwa nie palą już nie...
Witam, posiadam duży problem z Moja Laguna 2 z silnikiem 1.6 16V zasilany benzyna jak i gazem, z Autem nie miałem żadnych problemów wcześniej jeśli chodzi o silnik, jednak około 7 dni temu, jadąc spokojnie poczułem jak by samochód stracił trochę mocy, ponieważ pod górkę jakąkolwiek nie chciał przyśpieszać, i to nie zależnie od biegu, a na prostej jak...
BANANvanDYK - przede wszystkim dziękuję za fotki tulei i tłoka po dłuższym przebiegu, bo już wiem jak mogą i powinny wyglądać. To oczywiście daje do myślenia ale też nie wyjaśnia, jaka jest przyczyna złego stanu mojego tłoka itd. Ponieważ olej Mobil właśnie mi się skończył, to spróbuję Platinum Moto 2T, tylko pytanie dodatkowe: w jakim kolorze ma być...
Najprostsze rozwiązanie to wydłubać zalewę i naprawić moduł. Trzeba było sprawdzić stan akumulatora i napięcie ładowania. W instalacji i podzespołach są ukryte diody zabezpieczające przed przepięciami mogącymi uszkodzić elektronikę. Chińskie fajki świecy bez rezystora przeciwzakłóceniowego mogą uszkodzić elektronikę nie tylko w skuterze. Odradzam zastosowania...
Witam Mam przedziwny problem z moim nowym nabytkiem tj. Oplem Astra F 1.6 16v (ecotek) 1996r Zacznę od początku. W chwili zakupu wszystko było OK, jeździła jak wściekła. Po przyjeździe do domu zabrałem się za przegląd i poprawki jak to zwykle bywa. wymieniłem telepiące się na boki koło pasowe na wale (guma sparciała) na koło całe metalowe z Astry 8V,...
zalewa świecę olejem zalewa świecę kopci husqvarna zalewa świecę
sterownik dogrzewacza instalacja tokarki włącznik lampa stać
Electrolux AEG pralka kod EF0 – Aqua Stop, wyciek wody, reset błędu, diagnostyka Junkers Bosch Cerastar Smart – brak załączania CWU, czujnik przepływu, zawór trójdrogowy