matrycą pasek

Znaleziono około 3022 wyników dla: matrycą pasek
Podstawowa forma zapytania: matryca pasek
  • Pasek na ekranie laptopa. Do wymiany pasek od matrycy czy cała matryca?

    Witam Mam laptopa acer aspire 5530 i od pewnego czasu pojawil mi sie niebieski cieniutki pasek, poruszajac monitorem (matryca) pasek znika i pojawia sie. Czy do wymiany jest pasek do matrycy ? czy cala matryca? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)

    Komputery Laptopy Hardware halik_ltd   27 Kwi 2011 16:29 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 12751
  • Ukazały sie dwa paski na matrycy - czyżby uszkodzona matryca

    Witajcie, mam problem gdyż z dnia na dzień pojawiły sie dwa paski na matrycy , mój laptop to Acer Aspire 5100 , nie wiem z jakiego powodu , jeden jest zielony drugi niebieski , przy dociśnięciu prawego górnego rogu przytrzymując za lewa stronę na środku paski znikają , czym to jest spowodowane ?? ...

    Komputery Laptopy Hardware wojtek12114   26 Sty 2010 18:32 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1912
  • Matryca LCD paski. Czy naprawa matrycy jest możliwa?

    Czy jest możliwa naprawa matrycy LCD od laptopa jeśli występują na niej pionowe kolorowe paski ?

    Komputery Hardware 7591   22 Lut 2006 22:40 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2644
  • Matryca miga z paskami. Po uderzeniu matrycy poprawia się na 15 sekund.

    Witam, w moim notebooka po pewnym czasie zaczynają pojawiać się paski i mrugać. Jak uderzę matrycę to się poprawia na jakieś 15 sekund, różnie, nieraz krócej, nieraz dłużej. Wymieniłem pasek, nie pomogło. Co to może być: matryca, inwerter czy też zintegrowana karta graficzna w płycie głównej? Pozdrawiam

    Komputery Laptopy Hardware matbla91   07 Cze 2011 19:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1529
  • Uszkodzona matryca 14.1 TFT - pasek prze srodek 2mm:(

    Witam wszystkich. Mam problem z mtryca a dokldnie toi kupilem juz jako uszkodzona. Jej uszkodzenie polega na tym ze sa dwie (2mm) nie aktywne linie poziome na srodku matrycy co troszke przeszkadza w pracy. Te linie nie do konca sa martwe poniewaz zmieniaja kolor i troszke reaguja na rozne okienka w trakcie...

    Komputery Hardware ADEK107   17 Mar 2005 23:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1131
  • Laptop TOSHIBA Biały pasek na matrycy

    Witam mam pytanie. Mam zamiar kupić laptopa TOSHIBA Satellite Pro 400CDT/810, ale ma on "lekko" uszkodzoną matryce, nie wyświetla ona 1/3 dolnej części obrazu jest taki biały pasek (foto),i stąd moje pytanie czy będzie się dało usunąć jakoś tą wadę, bo troszke czytałem i może to być spowodowane uszkodzeniem...

    Komputery Hardware Sniady   04 Wrz 2005 22:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2320
  • Matryca - ciemny pasek przez chwilę po wyłączeniu laptopa

    Po wyłączniu laptopa przez chwilę widoczny na wyłączonym ekranie jest ciemniejszy poziomy pasek szerokości ok 3-4 minimetry, który zaraz zanika. Czy wszystko jest OK. (Kupiłem używany i już tak było).

    Monitory Serwis Sebaczaj   05 Gru 2005 18:40 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 642
  • Pasek na matrycy ..czy warto kupic laptopa

    Witam Zastanawiam czy warto kupic laptopa z paskiem na matrycy (1pix) Interesuje mnie dokladnie odp na pytanie : Czy jak jest 1 to czy bedzie przybywalo i po jakim czasie... Wim ze jedna osoba (admin) twierdzi ze bedzie :D Prosze o napisanie w tym temacie waszych doswidczeń co do poszerzania tej...

    Komputery Hardware Calineczka*   11 Wrz 2006 12:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1120
  • Matryca w laptopie acer - wyblakłe paski

    itam. Bardzo proszę o opinię w sprawie zamontowanej matrycy. Czy takie wyblakłe paski to wina matrycy czy może taśmy łączącej. Paski te głównie widać przy ciemnym tle. Kupiłem tą matryce jako 100 % sprawną dlatego sam nie wiem teraz gdzie tkwi problem. Bardzo prosze o pomoc w tej sprawie. Dziękuję. ...

    Monitory Serwis bkredek   30 Wrz 2006 10:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1298
  • Notebook HP Compaq nx9020 paski na matrycy

    Witam! Ostatnio zauważyłem ze coś dziwnego dzieje się z moim laptopem, co to może być? Jak włączam go (od razu po wduszeniu przycisku) do pojawiają się pionowe kreski na całej matrycy w różnym kolorach, czasem po kilku próbach włączy się normalnie. Co może być tego przyczyną, czyżby wytarła się tasiemka...

    Komputery Hardware haker85   11 Gru 2006 14:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1799
  • Matryca LCD pionowe czarne paski co drugi pixel...

    Matryca LCD pionowe czarne paski co drugi pixel - problem Witam, mam duży problem, który przedstawiam na ponizzych zdjeciach z opisem. Pewnego dnia otworzyłem pokrywę mojego lapa i zauważyłem straszną grafe co widać na zdjęciach. Początkowo jak ruszałem pokrywą może z 4 razy (zamknelem...

    Komputery Hardware boydrome   07 Sty 2008 21:44 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3881
  • Laptop Toschiba TE21 matryca czy tasma (zielone paski) ?

    Witam mam laptopa Toschiba TE21. Ostatnio pojawily sie zielone paski, jak komputer wystartuje pulpit wyglada jak akwarela. Czy mozna powiedziec na podstawie tych zdjec czy to jest problem z matryca czy z tasma. Dodam że obraz na zewnetrznym monitorze jest ok. pozdr piotrek

    Komputery Hardware newport   08 Cze 2007 17:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2821
  • HP nc6120 problem z paskiem na matrycy

    Od pewnego czasu na ekranie podczas otwierania/zamykania pokazuje sie pasek jak na obrazku. Spotkal sie juz ktos wczesniej z takimi objawami? Wydaje mi sie ze to przewod sygnalowy plyta-matryca, ale pewnosci nie mam. Gdzie idzie w razie czego taki przewod kupic i jaki mniej wiecej to jest koszt?

    Komputery Hardware Adam T.   19 Paź 2007 21:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2079
  • Matryca do wymiany? Problem z paskiem się powtórzył

    Witam. Laptop to Compaq Presario C310, 1GB ram, 15,4". Kiedyś pisałem o problemie z paskiem na dole ekranu który pojawiał się i znikał przy dotykaniu ekranu lub pokrywy. Problem niestety powrócił z tym, że podłożenie jakiegokolwiek gumowego paska już nie pomaga. Teraz pasek jest cały czas przy dotykaniu...

    Komputery Hardware bikcs   28 Paź 2007 23:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1523
  • Amilo M1437g, paski na matrycy, uszkodzenie mechaniczne?

    Witam Opisze moze sytuacje ;) Zainstalowana gra NFS, w momencie wychodzenia z gdy klawiszem ESC, w tym momencie czarny ekran i zawis windowsa. Laptop zamkniety klawiszem ON/OFF. Po ponownym wlaczeniu na ekranie pojawily sie zielone pasy pionowe... i uwaga juz w samym biosie... a wiec sterowniki windowsa...

    Komputery Laptopy Hardware sander   28 Cze 2008 10:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4473
  • [Kupię] pasek do matrycy i inwertera Aristo 2600

    Witam. Tak jak w temacie kupie cały pasek do matrycy, może ktoś ma taki? Po południu wrzucę zdjęcie ale jest on cały już posztukowany, nie mam już do niego siły. Co miesiąc pojawiają się kolejne problemy z wyświetlaniem, np latają piksele po ekranie jak się rusza pasek przestają. Pozdrawiam

    Elementy elektroniczne Bazar satgal   14 Kwi 2009 11:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 986
  • IBM R50 kolorowe paski na matrycy i zew. monitorze ?

    Witam! Moze ktos pomoze zdiagnozowac bo nie wiem na 100% czy to wina grafiki (tutaj ATI Radeon 9000 ), laptop odpala sie , ale sa same pasy, gdy system sie zaladuje to paski sie zageszczaja, i widac kwadracik ( pewnie kursor bo reaguje na ruchy mycha). Obraz jest taki sam na zew. monitorze, wiec sprawa...

    Komputery Hardware rssilver   12 Kwi 2008 06:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1730
  • TV lg 26LC55 pasek na matrycy

    Problem polega na tym że świeci na zielono pasek od dołu i kończy się w połowie ekranu,szerokość jednego piksela. czy to wina matrycy czyli wypalony piksel w miejscu odkąd już świeci właściwie czy elektronika? Jak piksel to wymyśliłem coś na usunięcie tego tylko niewiem czy próbować to ruszać bo nie...

    TV Serwis rtv.service   16 Kwi 2008 09:13 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 3493
  • Kolorowe pionowe paski na matrycy w laptopie.

    Witam mam toshibe na której po jakimś czasie leżenia pojawiły się pionowe kolorowe paski na matrycy. Czego to może być wina. Na wyjściu VGA jest obraz ok.

    Komputery Hardware satgal   14 Kwi 2008 17:04 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 21162
  • Laptop Qosmio QF10 wyświetla paski na matrycy?

    Witam. Mam laptopa Toshiby Qosmio QF10. Dostałem go więc nie wiem jak doszło do uszkodzenia. Na zdjęciach widać rodzaj uszkodzenia. Pasy, kreski itp.

    Komputery Laptopy Hardware 11111olo   17 Cze 2008 13:53 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2983
  • Compaq Armada M700 matryca uszkodzona,dziwne paski...

    Witam.Kupiłem oststnio laptopa i nangle padła matryca.Czy ktoś wie na czym może polegać uszkodzenie.Może ktoś z Forumowiczów miał kiedyś podobny problem.Proszę o pomoc.

    Komputery Laptopy Hardware tronic1   22 Sie 2008 18:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1380
  • IBM T20 kłopot z matrycą - czarne tło, poziome paski

    Witam Mam problem z laptopem IBM T20 właściwie z matrycą Po włączeniu matryca jest czarna z kilkudziesięcioma cieniutkimi paskami, wygląda to tak jakby padło odchylanie. Inwerter nie grzeje się, dawno temu miałem podobnego laptopa i pamiętam ze w miejscu gdzie znajduje sie inwerter czyli w prawym dolnym...

    Komputery Laptopy Hardware michał3411_2007   21 Wrz 2008 16:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1758
  • Toshiba Satellte P100-217 biały pionowy pasek na matrycy.

    Witam. Wczoraj wszystko było z nim ok a tu dziś po włączeniu pojawił się biały pasek szerokości 3 cm po prawej stronie matrycy przy rozdziałce 1440x900. Na innych rozdzielczościach to samo. Moje pytanie jest następujące. Czy to taśma sygnałowa podała czy matryca?

    Komputery Laptopy Hardware djasek   09 Paź 2008 02:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2115
  • problem z matrycą LCD paski na połowie

    Witam, na matrycy po połączeniu, z jednej strony wyświetla połowę komunikatu no signal, a z drugiej strony są paski. Matryca nie była uderzona, gdzie szukać uszkodzenia, bo sprawdzałem samą matrycę na drugim monitorze, z bankowo dobrą elektroniką i było to samo. Więc matryca jest gdzieś walnięta, tylko...

    Monitory Początkujący SLAVCO1983   23 Lis 2008 11:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2585
  • IBM R51 problem z matrycą LCD pionowy jaśniejszy pasek

    Witam! Pojawił się na matrycy dziwny pionowy pasek, szerokości około 5 cm, przechodzi przez cały pion matrycy, widziany jest praktycznie tylko przy ciemniejszych odcieniach wyświetlanego obrazu. Czy ktoś może mi podpowiedzieć co to takiego i jak go ewentualnie można usunąć? Z góry dziękuję za wszelkie...

    Monitory Początkujący ludado   25 Lis 2008 20:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1910
  • HP NX9020 ,prostokat z paskami na matrycy.

    Witam. NX9020 laptop HP.Jaka jest przyczyna gdy pojawia sie prostokat z paskami na srodku ekranu.Efekt ten ukazuje sie gdy komputer jest wlaczony chwile (nagrzeje sie),czy tu bedzie cos z przegrzewaniem .Czy wiatrak powinien zalaczyc sie przy wlaczeniu komputera czy dopiero po osiagnieciu okreslonej...

    Komputery Laptopy Hardware marlon.pl   03 Sty 2009 18:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 639
  • Samsung LE52A656A biały pasek u dołu matrycy

    Witam, kupiony samsung le52a656a nie sprawdzany w sklepie. Po włączeniu w domu i podpięciu do kablówki okazało się że u dołu ekranu/matrycy/ jest widoczny biały pasek szer. ok. 0.5cm to samo jest po podaniu sygnału z dvd. Pytanie czy to kwestia ustawień czy sprzęt do sklepu ? Gdyby można było przesunąć...

    TV LCD Plazma Serwis nouki   28 Lut 2009 09:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1637
  • Acer 2428 - zawieszki i pionowe paski na matrycy

    Acer TravelMate 2428 (2,5-letni), Intel Pentium M 1,7 Witam, od kilku miesięcy mam problem. Podczas pracy na laptopie nagle komputer zawiesza się ze zmianą obrazu. Może to być: a) „rozjechanie” się matrycy, czyli pionowe i poziome postrzępione ponakładane na siebie paski. Rzadko towarzyszy...

    Komputery Laptopy Hardware Anonymous   19 Mar 2009 23:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2043
  • Biały pasek na matrycy laptopa COMPAL

    Pojawił mi się cieniutki pasek (szerokości 1 piks) poziomy przez całą długość monitora.Przeszukałem parę for ale nie spotkałem się z podobną usterką.Chciałem wrzucić zrzut ekranu ale na fotce go nie widać.Paseczek nie jest jednolitego białego koloru.Posiada parę odcieni w zależności od wyświetlanego...

    Monitory LCD Serwis grzywacz2   31 Mar 2009 19:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3255
  • Compaq N800c - zawiesza się po chwili paski na matrycy

    Zacznę od początku. Lapek to Compaq N800c: Procesor: Intel Pentium 4 Mobile 2000mhz Pamięć RAM: 1024mb Karta grafiki: ATI Radeon 7500 (32mb pamięci własnej) Dysk twardy: 40gb Wypalarka DVD-RW: LG T20N . Wczoraj zostawiłam go pierwszy raz na kilka godzin w stanie wstrzymania. Następnie...

    Komputery Laptopy Hardware kika82   26 Mar 2009 19:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1115
  • ACER Extensa 5204NWLMi - dziwny czarny pasek z boku matrycy

    Witam Od dwóch tygodni borykam się z problemem paska o szerokości ok. 8cm z boku oraz 3cm u dołu (rozciągnięte menu start). Na początku było tak, że raz po uruchomieniu pasek był a raz nie był. Teraz od tygodnia już tylko jest... :( Podpiąłem zewnętrzny monitor VGA i jest ok więc karta graficzna raczej...

    Komputery Laptopy Hardware Anonymous   08 Maj 2009 22:40 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3561
  • Asus A6M - pasek na matrycy i brak podświetlenia

    Witam, Awaria w moim notebooku - problem z wyświetlaniem. Dokładniej sprawę ujmując to raczej z podświetlaniem gdyż obraz sam w sobie jest jak się przypatrzę. Podświetlanie po otwarciu laptopa działa kilka sekund i gaśnie. Pomaga zmniejszenie natężenia podświetlania. Już nie gaśnie lecz i tak obraz...

    Komputery Laptopy Hardware eli_1   05 Maj 2009 12:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1994
  • Toshiba Satellite A105 - paski na ekranie czyżby matryca ?

    Witam. posiadam toshibe z serii satellite a105. Zakupiona za granica i nie posiada juz gwarancji. Problem zaczal sie jakis czas temu po prawej stronie ekranu pojawily sie dwie pionowe kreski o intensywnej niebieskiej barwie. Po poruszeniu ekranu kreski znikaly lub stawaly sei bardziej wyrazne. Teraz...

    Komputery Laptopy Hardware versatus   02 Cze 2009 10:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4383
  • IBM ThinkPad T22 - poziomy pasek na matrycy

    Witam, wiem, ze temat powtarzal sie juz kilka razy ale mam troszke inne pytanie. A mianowicie, czy wada ta nie bedzie sie "rozrastać"? Nie chce wymieniac matrycy czy taśmy bo po prostu nie przeszkadza mi ten defekt. Oto zdjecie mattrycy: Z góry dziekuje za odpowiedz.

    Komputery Laptopy Hardware Anonymous   17 Maj 2009 17:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1235
  • Toshiba Satellite L300 - biały pasek pojawił się na matrycy

    Witam szanownych Kolegów. Mam do was pytanie. Mam problem z niedawno kupioną Toschibą. Od tygodnia pojawił się biały pasek na matrycy na wysokości klawisza spacja (ubytek) i dodatkowo wystąpiły odpryski na lakierze. Sprzęt oczywiście zgłosiłem do naprawy i po 14 dniach dostałem informacje i wycenę...

    Komputery Laptopy Hardware mbisu   26 Maj 2009 08:21 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2465
  • HP Compaq nx6310 - pojawiające się paski na matrycy

    Witam, Mam maly problem z matryca w laptopie, otoz pojawiaja sie na niej paski i przelatuja przez matryce,wczesniej dalo sie to wyregulowac ruszajac matryca i wszystko bylo ok,ale teraz juz to nie pomaga.Kiedy wlaczam laptop obrazu nie ma wogole,dopiero jak porusze pojawie sie i to i tak tylko na chwile.Laptop...

    Komputery Laptopy Hardware katar83   19 Cze 2009 21:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2254
  • Acer Extensa 5230 - kolorowe paski na matrycy po wygaszeniu

    Tak jak w temacie. Załączy mi się wygaszacz, potem wyłączy monitor jak go wznawiam to robi mi się biały ekran i skaczą pionowe kolorowe paski. Czy to grafika czy matryca? Jak to zrobić , bo po każdym takim incydencie muszę zresetować komputer lub zamknąć i otworzyć klapkę i zalogować się na nowo żeby...

    Komputery Laptopy Hardware przemekjasiu   04 Lip 2009 21:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1601
  • Toshiba Satellite L10-186 - pionowe paski na matrycy

    Zalaczam obrazek i chcialabym sie upewnic, czy na pewno to wina matrycy te paski? Czy musze ja wymienic?

    Komputery Laptopy Hardware sunbeam87   03 Wrz 2009 15:03 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3774
  • HP Pavilion 9670ed - białe, rozmazane paski na matrycy

    Witam Mam problem z laptopem hp pavilion 9670ed - polega on an tym ze po wlaczeniu laptopa na ekranie pojawiaja sie tylko jakies rozmazane paski jasno biale. Czasami jak uruchomie kompa z plyty linuxa to wejdzie normalnie i po zrestartowaniu moge juz uruchomic windowsa. Ale po jakims czasie komp sam...

    Komputery Laptopy Hardware zbyszq   05 Wrz 2009 22:40 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1773
  • Toshiba Satellite P100-208 - biały pionowy pasek na matrycy

    Hello. Wczoraj w trakcie działania laptopa pojawił się biały pasek szerokości 3 cm po lewej stronie matrycy przy rozdzielczości 1440x900. Na innych rozdzielczościach to samo. Pasek widać już przy starcie systemu. Czasami pasek potrafi zniknąć zupełnie, podczas korzystania z laptopa, po czym pojawiają...

    Komputery Laptopy Hardware katar83   11 Paź 2009 13:25 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 9568
  • HP Compaq nc8000 - pionowy różowy pasek na matrycy

    Witam. Tak jak w temacie mam różowy pasek na matrycy. Dociskałem matrycę po rogach, obejrzałem taśmę do matrycy. Co dalej, czy w ogóle jest szansa na uratowanie tego małym kosztem finansowym? Tak wygląda moja matryca Proszę o podpowiedz co można z tym problemem zrobić.

    Komputery Laptopy Hardware megaacid   17 Wrz 2009 17:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4354
  • HP Pavilion dv9000 - paski wyświetlane na matrycy

    Witam, mam problem z moim laptopem... nie wiem czy to jest wina sprzętu czy sterowników ale mam nadzieję że coś poradzicie. Widziałem podobne tematy ale to chyba nie to... 1. Przy włączaniu laptopa widać jakieś pionowe linie(zielone). 2. Działają tylko tryby awaryjne, jak chce go normalnie uruchomi...

    Komputery Laptopy Hardware Beliar   02 Paź 2009 15:07 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6438
  • Acer Aspire 7720G - poprzeczne paski na matrycy po 10 min.

    Witam. Wpadł mi w ręce taki laptop i mam następujący problem: po włączeniu laptopa wszystko działa fajnie, ale po jakiś 10-ciu minutach jak się nagrzeje zaczyna skakać matryca i pojawiają się poprzeczne kreski tak jak by było jakieś zwarcie a później matryca robi się czarna chodź podświetlanie działa....

    Komputery Laptopy Hardware Anonymous   06 Paź 2009 15:25 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2809
  • Asmobile S96S - białe paski wyświetlane na matrycy

    Asmobile S96S, C2D T7300, GeForce 8600M GS. Nagle bezpośrednio po włączeniu na matrycy pojawił się obraz jak na zdjęciu. Wcześniej laptop działał bez zarzutu. Czy jest to oznaką uszkodzenia karty graficznej?

    Komputery Laptopy Hardware rmyjak   09 Sty 2010 10:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2791
  • HP Pavilion i biały przezroczysty pasek 4cm na matrycy

    Pewnego dnia kiedy włączyłem laptopa na ekranie pokazał się biały przezroczysty pasek. Zastanawiam się czy przyczyną jest uszkodzona tasiemka sygnałowa? Proszę o odpowiedzi.

    Komputery Laptopy Hardware PNT_Bytom   01 Lis 2009 12:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1880
  • Toshiba Satellite M60-159 - pionowy pasek na matrycy

    Witam mam w/w laptopie na tle obrazu pionowy pasek jak na obrazku. Jaka może być przyczyna.

    Komputery Laptopy Hardware stachc   09 Sty 2010 10:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4380
  • Blumobility JFL92 - pionowe paski na matrycy i 'zawieszka'

    Witam mam laptopa firmy Blumobility JFL92 Procesor Intel Core 2 Duo T9300 (2,5 GHz, 6 MB) Pamięć RAM 4096 MB (SODIMM DDRAM2, 667 MHz, maksymalnie 4GB) - Kingston Dysk twardy 250 GB SATA Wbudowane napędy DVD+/-RW DualLayer Typ ekranu TFT WXGA+ (Glare) Przekątna ekranu 15,4 Nominalna rozdzielczość...

    Komputery Laptopy Hardware 76_21   08 Sty 2010 15:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1365
  • Dell D600 - po kilku minutach pojawiają się paski na matrycy

    Witam Laptop normalnie pracował i się wczoraj zaczęły się kłopoty. Odpalam laptopa dell (procek 500Mhz , 512 ram) i po paru minutach robią się paski pionowe , nic nie widać , kolor czarne , mniej fioletowo , niebieskie . Czasami po pracuje godzinę lecz potem pojawia się na matrycy dziwne paski (za...

    Komputery Laptopy Hardware andrze_   09 Gru 2009 15:34 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2399
  • Notebook Toshiba i paski na matrycy po naciśnięciu obudowy

    Koledzy dostałem matryce do notebooka Toshiba, po zamontowaniu przebiegają trzy paski na niej. Jak przycisnę obudowę to raz giną i się pojawiają. Powiedzcie mi czy to wina matrycy i czy można coś poradzić w tej sprawie. Dodam jeszcze że w laptopie w którym była orginalnie to nie miała takich pasków.

    Komputery Laptopy Hardware Dzióbel   21 Lis 2009 14:54 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3823
  • Sony Vaio VGN SR13 - biały obraz z paskami na nowej matrycy

    Witam! Jakis czas temu, zbilem matryce w laptopie sony vaio sr 13", szukajac zamiennikow nic nie znalazlem, podobno nie ma do niego nic po za orYginalna matryca ledowska toshiba LTD133EWZX . Ta matryca jest strasznie droga jej cena oscyluje w granicach 400-600$. Z bolem serca kupilem ja z poczatkiem...

    Komputery Laptopy Hardware mjq   21 Lis 2009 17:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2819
  • HP Pavilion DV9000 - paski na matrycy, a czasami ciemność

    Witam, jeśli mógłby ktoś pomóc byłbym bardzo wdzięczny. Otóż od jakiegoś czasu mam problem z laptopem dokładniej raz na jakieś 20 włączeń komputera nie włacza się matryca - komputer działa,ale matryca się nie zaświeca. Dziś pojawiły się dziwne paski widoczne na zdjęciu. Matryca była wymieniana na nową...

    Komputery Laptopy Hardware floris112   17 Gru 2009 08:47 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3803
  • HP Pavilion dv5000 - pionowe, kolorowe paski na matrycy

    Witam. Mam pewien problem z laptopem z tematu. Po włączeniu komputera na matrycy włącza się podświetlenie ale nic się nie wyświetla, jak zostawię komputer włączony na kilka minut to zaczynają pojawiać się pionowe pasy tak jak na zdjęciu. Przy czym to zapełnianie paskami nie jest wynikiem tego że...

    Komputery Laptopy Hardware lukasz.c   14 Sty 2010 21:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 7944
  • Acer Aspire 5720 kolorowe paski na matrycy

    mam zupelnie ten sam problem i to juz od 2-3 miesiecy. Bylem w komputerowym i niewiele mi powiedzial, bo nawet niechcial sprawdzic. Powiedzial zebym kupil sobie nowa matryce, ale moim zdaniem o moze nie pomoc. Calosc zaczela sie jakies 3 miesiace temu. Widzialem na swoim Acer Aspire 5720 takie kolorowe...

    Komputery Laptopy Hardware alltech2   10 Lut 2012 20:37 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 9975
  • Acer Extensa 5220 - paski na matrycy po upadku

    Witam serdecznie. Mam taki problem. Dzis spadl mi laptop. Po wlaczeniu go wyglada na to ze wszystko sie laduje, ale na lcd pokazuja sie pionowe, kolerowe paski. Czy to moze byc inwerter? Czy moze matryca? Pozdrawiam, Dominika Proszę uzupełnić model laptopa w tytule tematu - regulamin pkt 11 ...

    Komputery Laptopy Hardware Lukalago   09 Sty 2010 23:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2345
  • HP Compaq nx6110 - pionowe paski, linie na matrycy

    Witam, od pewnego czasu na monitorze w HP nx6110 pojawiła sie na początku 1 linia lecz gdy ustawiałem ekran pod innym kątem ta linia znikała Od wczoraj ma juz 3-4 linie i pomimo zmiany kąta monitora linie, paski już nie znikają. Mam pytanie, czy uszkodzona jest matryca? czy może uda sie to jakoś naprawić? ...

    Komputery Laptopy Hardware SHOT-COMP   09 Sty 2010 18:25 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4155
  • lcd samsung paski od góry matrycy

    problem jest następujący na telewizorze są paski szerokośći piksela lub kilku od góry matrycy po kilku godzinach pracy zaczynają nieznacznie znikać nie bardzo wiem co to moze byc jeśli ktoś spotkał się z czymś takim prosze o odpowiedz Dodano po 1 z tego co czytałem jest to wina logiki ale nie...

    TV Początkujący Andrzej_B   21 Sty 2010 19:05 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1376
  • Gateway Solo 1450 - paski na matrycy na mon. zew. OK

    Na monitorze zewnętrznym jest wszystko dobrze. Natomiast na ekranie laptopa pojawiły się paski. Ruszając zawiasami nieraz uda się ustawić by było dobrze. Ale potem wystarczy dotknąć ekranu i znowu to samo. Czy to uszkodzenie matrycy czy taśmy ?

    Komputery Laptopy Hardware KamilSz   31 Sty 2010 15:15 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1831
  • Acer Aspire 5610z - paski wyświetlane na matrycy

    Witam, ostatnio włączyłem swojego laptopa i na ekranie zauważyłem tylko takie coś: Co mogło się stać? Laptop ani mi nie upadł ani nic z tych rzeczy. Jak połączam tv/monitor do laptopa to działa normalnie. Może spotkaliście się kiedyś z takim zjawiskiem?

    Komputery Laptopy Hardware darus   19 Sie 2010 22:33 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3651
  • Dell C600 - pionowy pasek na matrycy, czasami znika

    Witam ! Mam problem z matrycą. Zaczęło się od tego że od czasu do czasu przy ruszaniu ekranem pokazywał się pionowy pasek na matrycy, grubości 1 pixela. Obecnie świeci się on cały czas, aczkolwiek znika jeśli przytrzymam matrycę w lewym dolnym rogu, a górny prawy lekko przyciągnę do siebie, tak jak...

    Komputery Laptopy Hardware IceMan75   07 Lut 2010 21:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1723
  • Amilo M: Poziome paski na matrycy, na zewnętrznym CRT ok.

    Witam. Posiadam notebooka Fujitsu-Siemens Amilo M. Jest on dość stary, lecz do przeglądania internetu nadaje się idealnie. Rozebrałem go, wyczyściłem z kurzu, dałem nową pastę termoprzewodzącą. Niestety przez przypadek dotknąłem śrubokrętem 2 styków w gnieździe na matrycę i przeskoczyła iskra. Efekt...

    Komputery Laptopy Hardware jareq00   22 Mar 2010 15:32 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4345
  • Monitor LaCie 319 Zielone pionowe paski problem z matrycą?

    Witam! Mam problem z monitorem LaCie 319. Na 1/6 ekranu pojawiły się zielone pionowe paski szerokosci 1 piksela. Paski pojawiaja sie po okolo 10minutach pracy monitora, kiedy sie nagrzeje (stawiajac wentylator za monitorem, problem jest rozwiazany). Paski nie są widoczne kiedy wyswietlany jest kolor...

    Monitory Początkujący Cyborg_3D   07 Cze 2010 19:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1824
  • ACER 5720 różowe paski na matrycy

    Witam, ostatnio coś zaczęło dolegać mojemu komputerowi mianowicie po uruchomieniu na matrycy pokazuje się kilka różowych pasków... ale widoczna jest tylko mała część obrazu po lewej stronie także kiedy dochodzi do planszy logowania do systemu nawet nie wiem gdzie nacisnąć żeby wpisać hasło ponieważ prawie...

    Komputery Laptopy Hardware FazerFZR   19 Wrz 2010 12:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1953
  • toshiba satellite A505-S6965 pionowy pasek na matrycy

    Dzisiaj podczas normalnego użytkowania komputera pojawił mi się pasek i nie wiem czego to jest wina, proszę o pomoc! zdjęcie robione aparatem: co da się zrobić?

    Komputery Laptopy Hardware romeczq   07 Maj 2010 15:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1908
  • Biały pionowy pasek na matrycy laptopa COMPAL, biała kreska

    Witam, i znowu ten Compal ( juz chyba nigdy wiecej !!!! ) prosze o porade. Pask ten pojawił się niespodziewanie - (foto ), laptop nie był poddany żadnemu wypadkowi, nigdzie nim nie przy...waliłem, nie był zalany itd. , stal sobie na biurku i nie ma zewnetrznych uszkodzen obudowy...

    Komputery Laptopy Hardware lookash81   14 Sie 2010 11:09 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 8251
  • HP DV 2515eo - paski na matrycy, artefakty, a czasem OK

    Witam, Posiadam laptopa HP Pavilion DV 2515eo (Intel Core2Duo 1.66, NVidia 8400M GS) Kilka dni temu laptop się zawiesił a po restarcie na ekranie pojawiły się pionowe kolorowe paski takie jak na zdjęciu niżej Pomyślałem że padła matryca więc podłączyłem pod zwykły monitor i tu zaczęły się...

    Komputery Laptopy Hardware slawek1987   16 Sie 2010 21:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3043
  • zniekształcony obraz i paski na matrycy 17 cali

    Witam dostalem dzis laptopa z dziwnym problemem. Otóz to na ekranie juz od biosu pojawiaja sie pionowe geste niebieski paski. Efekt jakby brakowalo czarnego koloru. Podmienilem matryce...dokladnie taka sama problem pozostaje. Wsadzilem 15.4 i 15.6 obie 30pin wszytko ok. Na zew tez okej. Zmienialem rozdzielczosci...

    Komputery Laptopy Hardware misiupan   19 Sie 2010 22:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1588
  • Matryca laptopa - Jaśniejszy pasek.

    Od pewnego czasu na Matrycy zauważyłem jaśniejszy pasek. Oto zdjęcie. Odczuwam wrażenie jakby robił się coraz dłuższy. Laptop ma 4 miesiące i jest na gwarancji. Laptop stoi na stole i niczym o matryce nieudeżyłem. Obrazek skasowałem. Proszę zapoznać się z sposobem wklejania zdjęć . Proszę też...

    Komputery Laptopy Hardware Anonymous   05 Wrz 2010 13:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 797
  • Ruchome zielone paski i przebarwienia na matrycy Asus X5DAB

    Witam wszystkich forumowiczów:D Posiadam Asus X5DAB i mam następujący problem :cry: Na matrycy jak w tytule pojawiają się ruchome zielone paski i przebarwienia.Karta graficzna została sprawdzona na innym monitorze i było wszystko ok. Problem przedstawiłem na zdjęciu poniżej . Podejrzewam że...

    Komputery Laptopy Hardware Bartusjusz   22 Wrz 2010 12:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3051
  • Asus K52n poziome paski na matrycy

    Witam Dwa dni temu kupiłem lapka asus k52n no i odrazu po zainstalowaniu win 7 x64 pojawiły sie problemy z matrycą, otóż co kilka minut pojawiają się cieniutkie poziome białe paski wyglądające jak jakieś zakłócenia np. od telefonu komórkowego tyle ze nie powstają one od żadnego telefonu, co ciekawe...

    Komputery Laptopy Hardware SuperMutant   17 Paź 2010 17:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3811
  • asus k52n poziomer paski na matrycy

    Problem jest ten sam co w temacie z tego linku . Zakladam nowy temat, gdyż tamten jest już zablokowany. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś rozwiązał jakoś ten problem albo chociaż ustalił jego przyczynę. Ja swojego laptopa odsyłałem dwa razy do serwisu i o dziwo twierdzą oni, że żadna usterka nie występuje

    Komputery Laptopy Hardware zadrogi   17 Maj 2011 21:22 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4020
  • Acer Aspire 5720 paski na matrycy

    Witam, mam taki problem podczas wlaczania laptopa pojawiaja sie niebieskie pionowe przerwyane paski cienkie w regularnych odstepach potem laptop sie wlacza a paski znikaja, zanim pojawi sie ekran logowania wyskakuje bluescreen i laptop sior restartuje. CO moze byc przyczyna?? Dodam, ze w sierpniu mialam...

    Komputery Laptopy Hardware roman109   12 Lis 2010 23:09 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 3358
  • Sony Vaio...Blue screen i paski na matrycy.

    Witam, jestem tutaj nowy ale zauważyłem że ktoś miał tutaj podobny problem tylko że jego laptop był zalany jakimś sokiem. Mój laptop nie był zalany żadnym płynem więc podejrzewam że po prostu złapał jakąś usterkę z czasem jego żywotności. Wczoraj podczas oglądania filmu wyskoczył mi blue screen z informacją...

    Komputery Laptopy Hardware RobertP.   25 Lis 2010 19:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2509
  • Acer travelmate 2430 - fioletowy pasek na matrycy

    witam, dostałem tego laptopa od znajomej. Wszystko było dobrze do puki ktoś nie położył na nim żelaska (oczywiście wyłączonego). Od tamtej pory w odległości ok 4cm od prawej krawędzie jest 4cm fioletowy pionowy pas. proszę o pomoc

    Komputery Laptopy Hardware kohonez   02 Gru 2010 08:45 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1611
  • HP DV 2700 Złote paski na matrycy

    Witam. Poniżej załączam zdjecia problemu. Linie pokazują się od czasu do czasu. Postawienie systemu od nowa nie pomaga. Gdy ruszamy myszą w obszarze jej zasięgu linie znikają. Linie znikają same jak również same sie pojawiają. Ma ktos pomysł co to może być?

    Komputery Laptopy Hardware foldback   17 Sty 2011 20:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1167
  • Acer Aspire 7720g Nie paski na matrycy!!!

    Problem polega na tym ze po wlaczeniu pokazuje sie czarny ekran potem biale paski na dole matrycy i system stoi. Po podlaczeniu pod TV mozna tylko wejsc w bios.

    Komputery Laptopy Hardware michał3411_2007   09 Lut 2011 18:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1559
  • Czerwone paski, kropki na matrycy

    Witam Ja mam taki problem i nie wiem już co to możę być ja stawiam na taśmy łączące. Na ekranie pojawiają się czerwone paski pionowe lub poziome badz czerwone kropki, zalezy od wyswietlanego elementu... Te paski nie zawsze są czasem się pojawią zaraz od początku włączenia laptopa a czasem po jakimś...

    Komputery Laptopy Hardware DjMajek   18 Lut 2011 22:08 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 9366
  • Sony Vaio VGN-FZ11M Paski na matrycy

    Witam, posiadam laptopa jak w tytule, i jak widać w tytule mam problem z matrycą.. co może być? kabelki do matrycy są ok, ściskałem na dole matryce też to samo... podłączyłem monitor zewnetrzny i nie ma obrazu. Nie posiadam w nim dysku hdd, ale włożyłem płytke od linuxa. I jak widać przed wyborem wszytsko...

    Komputery Laptopy Hardware michał3411_2007   27 Lut 2011 08:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3285
  • HP Pavillion Klony Matrycy Kropki Paski (dv6000)

    Witam, mam pewien dziwny problem. Dotarł do mnie laptop HP Pavilion z serii dv6000, który po uruchomieniu zamiast wyświetlać normalnie obraz na matrycy, wyświetla go kilka razy, a w międzyczasie migają wszędzie niebieskie kropki i paski. "Nie było żadnych zmian jeżeli chodzi o hardware, stał sobie...

    Komputery Laptopy Hardware foldback   02 Mar 2011 21:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1852
  • Naprawa matrycy OPTRONICS 154ew08 - paski

    Mam pytanie odnośnie matrycy. Pacjent to 15.4 optronics. Choroba to białe paski na matrycy, jak się przyciśnie elektronike matrycy to znikają. Z tego co się dowiedziałem problemem są taśmy, które to są klejone do płytki z elektroniką. Pytanie czym to jest klejone i czy da się to pokleić samemu? W...

    Komputery Laptopy Hardware grzesiox   12 Mar 2011 13:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2356
  • matryca dziwne plamy i paski

    witam...laptop sony vaio vgn ns21z może od początku, kiedyś kiedyś pojawiła mi sie juz jedna taka plama ale zeszła, ponad 2 miesiące było ok, niedawno trochę rozlał mi sie napój i kapnęło na matryce, wytarłem ale domniemam ze od tego to jest, nie mam pojęcia od czego sie zrobiła ta druga u góry...(wiem...

    Komputery Laptopy Hardware nero22.87   17 Mar 2011 17:08 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2582
  • Telewizor LG 42LD550 Paski na matrycy

    Witam !!! Mam problem ze swoim tv. Zwłaszcza na ciemnym obrazie widoczne są pionowe przerywane linie, równo oddalone od siebie. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć co mogło się stać i czy możliwa jest naprawa tego w domowych warunkach bo strasznie jest to denerwujące. Najlepiej to zaobserwować na załączonym...

    TV Początkujący tomasz wojcicki   30 Maj 2011 07:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2795
  • Wystający pasek nad matrycą w Canonie 400d

    Witam. Tak jak w nazwie tematu. Po przeszło 2 latach użytkowania tej lustrzanki, matrycę zaczął przesłaniać ten czarny pasek, widoczny na zdjęciu, który można przesuwać w zakresie, który zaznaczyłem. Przylega bezpośrednio do matrycy. Raz udało mi się go wcisnąć w jego (chyba) pierwotne miejsce,...

    Aparaty Fotograficzne Serwis kneefer   13 Lip 2011 20:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2811
  • Lenovo R61e miga obraz i wyskakują paski na matrycy

    Kilka dni temu obraz w laptopie zaczął się samoczynnie rozjaśniać i ściemniać (czasem równomiernie na obszarze całej matrycy, a czasem punktowo - jasna plama rozszerza się najczęściej od dolnego prawego rogu) z różną częstotliwością. Co jakiś czas obraz "zamarza", pojawiają się różnokolorowe paski z...

    Komputery Laptopy Hardware vdo29b   21 Lip 2011 20:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2883
  • Asus @A6U - czarny pasek na matrycy

    Witam Mam laptopa A6KM w którym padła płyta główna (standardowa usterka z tej serii - odklejone kulki BGA na NB lub VGA). Wstawiłem z tej samej serii płytę a dokładnie A6U różniąca się tylko gorszą grafiką (z GF GO 7300 na zintegrowany SIS) i niby wszystko działa ok lecz jest czarny pionowy pasek...

    Komputery Laptopy Hardware Bertos87   13 Wrz 2011 20:05 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3556
  • jedno pikselowy pasek na matrycy

    i co zrobić można patrzeć ale mnie wnerwia jak rozświetlę ekran. Laptop Asus L3800 C - wiem ze stary ale ma dobrą matrycę a ilość RAM karty VGA pomimo że mało to pozwala nawet przyzwoicie grać w gierki. Ogólnie jest sprawny i funkcjonalny i ciężko jest się go pozbyć. Proszę o radę czy jest możliwość...

    Komputery Laptopy Hardware clubowicz   03 Gru 2011 15:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 863
  • Acer 7741G - wyświetla paski na matrycy

    Witam, mój laptop to acer 7741G. Zauważyłem kilka godzin wcześniej że prawa część ekranu miga na biało. Zresetowałem komputer i wszystko ustało. Kilkanaście minut temu zauważyłem te paski. W czym jest problem ? Czy da się to naprawić samemu?

    Komputery Laptopy Hardware bmserwis   17 Gru 2011 15:21 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1617
  • Sony Vaio PCG-3E1M paski matrycy

    Witam W akcie braterskiej pomocy zaoferowałem się rozwiazac problem z latopem. pojawia się poziomy pasek na dole matrycy szerokosci okolo 5mm. takze gwaltowne poruszanie komputerem powoduje jego wylaczanie, choc osobiscie machalem nim bez zadnego efektu. trudno mi wiec zadecydowac co jest przyczyna...

    Komputery Laptopy Hardware alltech2   04 Sty 2012 23:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1569
  • Dziwne paski na matrycy w Toshibie Satellite a300d

    Witam. Otóż mam taki mały problem, od pewnego czasu na moim laptopie na matrycy pokazują się dziwne paski ( możliwe że przebicia czy cos takiego ) . Nastepują one regularnie co 3sek i trwają 3sek... i tak w kółko... I tu moje pytanie, od czego to może być ? Taśma do matrycy ? czy może matryca? czy...

    Komputery Laptopy Hardware djasek   20 Lut 2012 23:44 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2804
  • ASUS F3Series - paski na matrycy

    Po włączeniu pojawiają się paski, które zmieniają kolory i z czasem jest ich coraz więcej nawet jak jest nieruchomy obraz np w biosie. Obraz na podłączonym zewnętrznym monitorze jest OK Taśmę łączącą matrycę z laptopem sprawdziłem przyrządem i są przejścia. Co jest nie tak? Proszę o pomoc!

    Komputery Laptopy Hardware elektro94   06 Mar 2012 18:34 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1941
  • Zielone paski na matrycy ASUS N61JV

    Witam. Od pewnego czasu pojawiają mi się zielone paski na matrycy. Po przyciśnięciu matrycy w miejscu gdzie jest taśma znikają, gdy tylko przestanę naciskać w tym miejscu wracają. Czy wymiana taśmy pomoże w tym przypadku, czy już muszę się przygotowywać na wymianę matrycy, która z racji niestandardowego...

    Komputery Laptopy Hardware witel   09 Lip 2012 05:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5013
  • Samsung 920NW pasek na matrycy brak treści i OSD

    Napięcia w normie. Podświetlenie działa brak treści oraz nie wyświetla się OSD Czy to świdczy o uszkodzeniu matrycy czy może scalaka TSUM.... Dodaje zdjęcia

    Monitory Początkujący tyktyk   13 Lip 2012 09:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1499
  • amilo 1536 wymiana matrycy siwe paski

    Witam.Ostatnio w moim laptopie zauważyłem że podświetlenie matrycy z dnia na dzień ściemnia się.Po rozebraniu matrycy świetlówka na końcach ma czarne zakończenie więc postanowiłem wymienić na nową no i niestety przy montażu uszkodziłem matrycę( pękła w poprzek)...Mam inna matrycę od laptopa ASus F5SC...

    Komputery Laptopy Hardware bryzaaaaaa   18 Cze 2012 18:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 987
  • sony sz 330P-pasek na matrycy

    Rozbierałem laptopa aby wymienić wentylator, złożyłem i było wszystko ok , potem wyłączyłem i przetarłem ektan mokrą szmatką,jak włączyłem najpierw 1mm potem 5 mm pasek świeci nabiało na czarnym tle ,a popielato na białym tle i ma pionowe szaro blade kreseczki Moje pytania 1.Czy wilgotna szmatka zaszkodziła...

    Komputery Laptopy Hardware bolanty   11 Wrz 2012 10:24 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 767
  • Pionowy jasny pasek szerokości piksela na matrycy

    Witam mój kolega ma toshiba satellite jakąś tam, wielkości 17" ostatnimi czasy pojawił się na matrycy pionowy pasek szerokości piksela. Widać ze próbuje on się zabarwiać na czarno ale jest on bardzo jasny. Mam pytanie czy da się jakoś naprawiać matrycę czy trzeba ją wymienić co w tym modelu nie wchodzi...

    Komputery Laptopy Hardware witel   09 Lip 2012 04:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3877
  • Packard Bell Ares GM - większość matrycy w paskach

    Na laptopie mam taki oto widok: na samym poczatku jak przed wczytaniem systemu ze 3cm od lewej krawędzi tlo jest fioletowe i na nich oto te biale pasy.

    Komputery Laptopy Hardware AndREW1989   29 Lip 2012 15:57 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1676
  • ACER ZG5 - Pionowe Paski na matrycy

    Witam Mam problem z Acerkiem ZG5. Wymieniałem w nim gniazdo zasilania. Po jakimś miesiącu wrócił do mnie z inną usterką. Objaw wygląda tak: jak włączę go, to podświetlanie matrycy jest ale brak treści obrazu. Gdy ładuje się Windows to również brak obrazu. Gdy z kolei wyświetla się pulpit to na ekranie...

    Komputery Laptopy Hardware Tomek3820   20 Wrz 2012 12:30 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1950
  • Samsung NC10 - Matryca pionowe paski

    Witam Mam problem z samsungiem NC10 a konkretnie z matryca po włączeniu przez sekunde są pionowe paski takie zielonkawe ,póżniej matryca świeci na jasno jednolicie .Wymieniłem taśmę matrycy bo już raz taki przypadek miałem ale wtedy przy ruszaniu matryca pojawiał sie prawidłowy obraz a teraz cały...

    Komputery Laptopy Hardware tomasz0703   09 Wrz 2012 16:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1263
  • Lenovo y550p - Paski na matrycy

    Witam. Po krótce o co chodzi: na "zawias" między laptopem a wyświetlaczem spadło parę kropli złotego trunku. Niby nic a jednak na matrycy pojawiły się jaśniejsze paski, jednak dośc nietypowe, gdyż googlując problem spotkałem się jedynie z białymi paskami na całej szerokości ekranu. U mnie natomiast...

    Komputery Laptopy Hardware 1010011010   14 Wrz 2012 17:56 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1134
  • fujitsu siemens D95 - paski na matrycy, przez cały ekran w poprzek martwe piksel

    Witam! Jestem nieszczęśliwym posiadaczem laptopa Fujitsu Siemens esprimo mobile D9500 Oprócz jego wielu wad pojawiły się kolejne - paski na matrycy. Od lewej do prawej są ciemne paski - martwy wiersz pikseli. Najpierw pojawił się na środku ekranu na grubość 1 piksela, a obecnie grubości 5 pikseli,...

    Komputery Laptopy Hardware boro1234567   11 Lut 2016 11:13 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1698
  • TV PHILIPS 42PFL3604 - Pionowy czarny pasek na środku matrycy

    Witam, Problem polega na pojawianiu się pionowego paska na środku matrycy(szczególnie gdy tv jest włączany po dłuższej przerwie). Po stuknięciu w górną część obudowy tv nad paskiem chwilowo problem ustaje. Poradźcie czy jeszcze da się uratować tą matrycę czy pozostaje tylko wymiana na nową. Matryca...

    TV Początkujący Zygik   08 Paź 2012 21:48 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3399
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME