Witam....... Mam pytanie odnośnie oprogramowania MaxiEcu, jeśli go zainstaluję na laptopie który po jakimś czasie mi pada, czy mogę powtórnie wpisać klucz do innego kompa? Zamierzam kupić wersję do reno tylko jeszcze zastanawiam się czy z MPM-com czy wystarczy ELM-327?, myślę że z MPM-em można by jeszcze poeksperymentować na DDT2000. pozdrawiam................
Tak, jak kupisz licencję na daną markę to na nią masz już cały czas. Możesz w każdej chwili dokupić kolejną markę i będzie cały czas z wszystkimi dostępnymi funkcjami jakie dla danej marki, auta, modułu producent podaje: https://maxiecu.com/pl/produkty/wyszukiw...
No na listwie zapłonowej na kostce? I może polecasz jakiś interfejs diagnostyczny niedrogi? Aktualnie myślę nad maxiecu ale opinie są podzielone.
Kupilem maxi ecu i jestem zadowolony
z tego co czytałem na forum Renault Maxitest (MaxiEcu) ma dobre opinie, nie ma wprawdzie funkcjonalności jak Clip ale do odczytu i kasowania błędów się nadaje, niestety nikt mi nie odpowiedział czy czy da się odczytać parametry o które mi chodzi, podobno w 1,5dci nie da się ale tam jest układ wtryskowy delphi
Nie polecam za tą kasę, poszukaj klona Delpfi, Autocom. Czy to zdanie poparte jest jakimiś własnymi doświadczeniami? Znam zgoła odmienne opinie, mówiące o tym, że maxiecu z modułem mercedesa jest o wiele bardziej funkcjonalny od autocom.
Dzień dobry. To znowu ja. Szukam odpowiedzi na pytanie jaki sobie zakupić testerek żeby obsługiwał trochę trucków. Zacząłem się bawić w elektrykę samochodową i już mam na stanie launcha pro 3, oscyloskop fluke i vcds ale jeszcze myślę o jakimś dodatkowym np delphi czy autocom czy maxiecu lub multidiag . I teraz proszę o opinie na ten temat
Witam, szukam niedrogiego diagnoskopu lub interfejsu+oprogramowania, które obsłuży samochody Jeep Renegade 2018 (1.6 benzyna) i Suzuki Jimny 2019 (1.5 benzyna). Potrzebuję tylko dwóch funkcji: odczyt błędów ABS/ESP i kasowanie tych błędów. Reszta nie jest mi potrzebna. Komunikacja najlepiej po kablu, z laptopem z Windows. Ewentualnie samodzielny diagnoskop....
Witam Posiadam Audi A4 B8 2010r. 2.0TDI 120KM CAGC Mam taki problem ze obroty falowały w granicy 700-900 wiec silnik nie rowno pracował i to jest na biegu jałowym w czasie jazdy auto normalnie sie sprawuje a czy troche slabsze czy nie to ciezko wyczuć Po Podpięciu komputera z MaxiEcu nie wykazało żadnego błedu Wiec podjąłem sie diagnozie wypinaniu czujników...
maxiecu renault beretta opinie opinie ferroli
radiotelefon odległość sprezarka agregatu słuchawki piezoelektryczne
falownik fotowoltaiczny regulacja chwytacza
Jak wyjąć pompę paliwa w Renault Espace IV? Modem wewnętrzny: wyświetlanie SMS - konfiguracja i komendy AT