A to nie jest czasem silnik forda?Sprawdź dolot a szczególnie wąż odmy między blokiem a kolektorem.Posprawdzaj ogólnie podciśnienia.A dryga sprawa to bez podglądu parametrów będzie ciężko.
Mam chyba taką samą wersję (GG 2.0 B 141KM) i jak wymieniałem sprzęgło, to nie było żadnej dwumasy. Generalnie w tych mazdach sprzęgło ciężko chodzi więc warto zadbać przy wymianie o nasmarowanie tulei prowadzącej wycisk i kulki na której chodzi łyżka wycisku.
Witam, napisz jak możesz, jakie masz pytanie/a, ponieważ ciężko coś odpowiedzieć jeśli go nie zadajesz.
Witam mam następujący problem z samochodem marki mazda. Samochód ciężko odpala w zimę sprawdzono świece żarowe grzeją, wymieniono filtr paliwa paliwo nie spada, nowy akumulator, rozrusznik kręci dobrze, na ciepłym silniku nie ma problemu z uruchomieniem. Proszę o poradę
Witam. Kolego najpierw ogarnij temat bp, wypstrykaj błędy, poniżej zapraszam do lektury, jest wszystko opisane. www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=... ps. mam identyczną madzie tyle że sekwencja około 10 mi bieże, a noga ciężka :D
Widzę że będzie ciężko
Jednak to amortyzator coś się musiało stać, że na stacji jego sprawność wyniosła 40 % :(
tak samo właśnie jest w motoryzacji. u Nas na warsztacie przewagę mają właśnie VW,Audi,BMW... a takiego czegoś jak Hyundai, KIA czy Mazda ciężko dopatrzeć, i jak już taki wjedzie.... to wreszcie jest lepszy dzień :-) bo , wreszcie coś nowego i nie będzie to nudne :-) Fakt , faktem... Nokia? hm... robiła dobre telefony, ale... czy takie coś jak Siemens...
Problem jest w Mazda 323 87rok prawdopodobnie 1.5 z gaźnikiem Aisan. Auto na LPG (1 gen) chodzi prawie prawidłowo, jedyna wada to wysokie obroty biegu jałowego 1-1,2tyś. Na benzynie auto odpala bardzo ciężko. Gdy odpali, chodzi chwilkę i gaśnie (nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny a chwila trwa od 30 sekund do 3 minut, raz udało się przejechać...
Przeniesienie napędu do przeglądu, zwrócić uwagę na przeguby wewnętrzne Dodano po 2 ciężko to zdiagnozować, najlepiej rozłożyć przeguby i szukać nierówności, albo podmianka jak ma Pan takową możliwość
ciężko o takie schematy autodata pomoże
Bez pomiarów ciężko powiedzieć, jednak wszystko wskazuje na brak zasilania niektórych obwodów - np. przepalony bezpiecznik.
Jedynie podstawic sterownik bo jeśli nic nie znalazłeś w wiązce to ciężka sprawa.
Mata pasażera. Albo wymiana maty albo 5 minut pracy cążkami i kontrolka się nie świeci.
W mazdzie jest silniejszy alternator niż w maluchu i dlatego ci przygasa. Gdyby miał klemy zasiarczone to by ciężko kręcił rozrusznikiem.
Witam Proszę o pomoc w montażu nowego sterowania centralnego zamka w Mazdzie 626gf 2002 r autko po liftingu. Stary sterownik znajdował się pod schowkiem, spalił się jeden z chipów i muszę wymienić na inny. Zakupiłem sterownik UNIWERSALNY Sterownik zamka centralnego TRACKPRO BX20. Moje pytanie to czy posiada ktoś rozpiskę za co który kabel jest odpowiedzialny...
Dzisiaj po pracy z dużym oporem dało się wyciągnąć kluczyk ze stacyjki. Odpala normalnie, przekrecic mozna kluczyk normalnie tylko wyciągnąć bardzo ciężko. Co może być przyczyna ? Auto to Mazda 3
Uszczelnienie pomiędzy komorami maglownicy.
Tak jak pisałem. Ustaw wałek tak, by krzywki pierwszego cylindra pozamykały oba zawory. Koło pasowe znakiem do góry i sprawa się rozwiąże. Otwory są co 90 stopni więc ciężko się pomylić.
No właśnie przeszukuje internet i coś mi się wydaje ciężko będzie na ten schemat trafić.
Zarówno Vectra C jak i Mazda 6 to wielkie i ciężkie auta (i rdzewiejące), nie będą więc ekonomiczne. Do tego przy dziurowych drogach i dużej masie samochodu zawieszenie też "się nie nudzi". Według mnie 10 tys. zł to nie budżet na auto klasy średniej. Co do silników w Oplach to j/w.
Od strony nadkola jest dostęp ale ciężko potem zablokować żarnik tą czarną niby "nakrętką"....
Elab ominięty. Gdy odepniemy czujnik temperatury silnik zapala po dłuższym kręceniu. Jednak dawka jest tak duża że ciężko go wkręcić na obroty.
Aktualny przebieg to 27952 mil (czyli blisko 45 tys. km). To jeszcze nówka sztuka, na dotarciu ;) ciężko żeby cokolwiek się zepsuło. Moje auto ma 4 lata i dochodzi 100 tys. km... Mało jeździsz, to i mało się psuje.
To co może Tobie odpowiadać, nie koniecznie musi mnie pasować...dziwię się, ze nie potrafisz tego zrozumieć, tylko piszesz jakieś dziwne aluzje. Wyobraź sobie, ze waga pilota to nie wszystko...chodzi o funkcjonalność. Wyobraź sobie także, że ludzie nie noszą tylko kluczy i pilotów to auta. Nosi się także inne klucze, piloty. A im więcej tego, to robi...
Jeśli dobrze opisałeś usterkę... Skrzynia. Konkretnie różnicowy zajechałeś. Nawet nie staraj się tego naprawiać, koszt dużo większy niż wartość auta. Czy tak ciężko sprawdzić, gdzie tracisz przeniesienie napędu?
Witam wszystkich ponownie w Nowym Roku. Zbliża się już powoli sądny dzień i z powrotem wracam do tematu :) patrząc na auta obecnie dostępne, do tych wspominanych poprzednio dorzuciłbym jeszcze: 1. Mazda 6 (kombi) - 2.0 147KM, 2008 - ok19-21k zł 2. Mazda CX-7 - 2.3 260KM, 2008 - ok 23-25k 3. BMW Serii 3 - 318 (o 320 będzie ciężko), 2,0 143KM - 21-23k...
jeśli nie masz udokumentowanej wymiany rozrządu to nie ma na co czekać! wymieniasz i masz spokój na 60- 80 tys. pozatym rozrząd w tym silniku nie jest kolizyjny wiec jak strzeli pasek zakładasz nowy i jedziesz dalej! ale jest roboty bo ciężki dostęp żeby odkręcić osłony! poszukaj na forum bo było juz coś na ten temat i były rysunki rozrządu! jak nie...
Raczej DPF nie ma tu nic do rzeczy. . Jeśli chodzi o stale rosnący stan oleju to oczywiście że ma, i to stały problem Mazdy, z tego co czytałem to wielu diesli ale co ciekawe kiedy miałem BMW F11 520 w dieslu i nie robiłem nim wielkich tras a raczej same krótkie odcinki po mieście to nie miałem tego typu problemów. A w CX-5 od razu po zakupie błąd...
Toomus powiedz proszę ile Cię kosztowało wymiana pompy wtryskowej?? Swoją starą pompę dałeś do regeneracji czy kupowałeś używkę w necie?? Szczerze wam powiem że ja mam wersję z 2002 roku 101 km i tak jak wcześniej ktoś pisał że ma straszą turbodziurę w niskich obrotach (myślałem już o chipe żeby ją lekko ożywić), natomiast z włączoną klimatyzacją to...
Z zaworkiem ciężka spraw bo wszystkie przewody są z plastiku.[/center]
Zdejmij i zatkaj szczelnie przewód (aby nie szło powietrze do kolektora) i pompuj. Powinno chodzić ciężko, ale nie mieć wpływu na pracę silnika.
Bardzo bym prosił o jakieś porady ponieważ ciężko coś dostać do tego auta nie ma nawet ksiazki serwisowej w jezyku polskim.
Ciężko się to czyta. Doszedłeś już przez te 4 dni który to masa w aucie czy nie?
Witam, Przy probie odpalenia wyglada jakby padl akumulator, odpala jedynie po resetowniu To znaczy? Ciężko kręci czy co? I o jakim zresetowaniu mowa?
Witam , miałem mazdę 323c 1.5 16v też miałem takie problemy z odpalaniem a w szczególności rano to była masakra, posprawdzane wszystko, ciśnienie paliwa przepływomierz podmieniony , ciągle to samo brak mocy i ciężko zapał, okazało się ! ciasne zawory i nie było kompresji , tam zawory są regulowane płytkami
Jak w tytule mam Mazde 323 pojemność 1.3 z 1990 roku. Problem samochodu tkwi w braku prądu na wtryskach, co powoduje ze paliwo nie idzie i auto nie odpala. Prosiłbym o rade co robić?? Sam już nie wiem a bez samochodu jak wiadomo w dzisiejszych czasach ciężko. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Naprawdę tak ciężko zadzwonić i się zapytać?? Albo podjechać, ten warsztat jest jakieś 12 km od Ciebie.
Ja miałem zasilanie na monowtrysku i tam czujnik jest podłączony bezpośrednio pod alternator,raz mi się wypiął i nie zauważyłem tego miałem podobną sytuacje z obrotami tylko u mnie jeszcze był problem że na zimnym silniku ciężko zapalał .Po wpięciu tego kabelka wszystko wróciło do normy.
Bez demontażu pokrywy zaworów ciężko stwierdzić, stan oleju w porządku? Zdemontuj pokrywę i odpal silnik i dowiesz się co stuka.
Dokładnie - brzmi jak sprzęgło, zwłaszcza że samochód ma swoje lata. Jaki przebieg? Czy nie było wcześniej problemów ze skokami obrotów podczas gwałtownego przyspieszania, tudzież utratą mocy podczas przyspieszania? Przebieg 211 tys., Nie, trochę ciężko czasem wchodziły, ale z obrotami nie było żadnych problemów.
Witam. Jak kolega majsterek12345 opisał na bank problem z luzami zaworowymi. Ale mechanior-wymieniacz zorientował się ze ma przed sobą potencjalnego płatnika. I skasuje za głowicę, uszczelkę, rozrząd, zawory i wiele wiele innych pierdół przy okazji a jedyne co zrobi to wyreguluje zawór ale tylko ten jeden felerny na 4 cylindrze bo reszty mu się nie...
Cały dzień auto na benzynie jeździło. Zrobiłem ok.60 km. Po postoju około 2 h auto odpaliło.normalnie, pojechałem do sklepu a pod sklepem znów ciężko pdpaliła. Gaz wyłaczony był cały dzień i jazda tylko na bęzynie
W sumie ciężko powiedzieć bo nie jeden mechanik lepiej sobie radzi od niby elektryka i odwrotnie, elektryk od niby mechanika.
Rocznik 89, niestety ciężko znaleźć drugi alternator do tego samochodu , jestem ciekaw czy z innych mazd mogą pasować. To teraz pozostaje mi przegrzebanie kabli łącznie ze sprawdzeniem diody kontrolki.
alternator miał uszkodzoną diode ale w miare ładował więc go złożyłem by dojechac 1 km do domu od mechanika i wtedy dał dymu teraz mam go na stole i szukam takiego ale ciężko o ten model.dzieki za pomoc. wesołych świąt wszystkim.
Witam wszystkich od pół roku posiadam mazde 323f 1,5 ba (z5) 98r to jest od wiosny teraz mamy już jesień i zauważyłem że przy niższych temp silnik ciężko zagrzać A skąd- masz uwalony termostat.
Witam, Może łapie gdzieś lewego powietrza, choć wtedy zapalała by się lampka check engine a u Ciebie jak rozumiem komputer nie wywala zednych błedów. A sprawdzałeś ciśnienie, może masz poprostu silnik zarznięt. A jak sprawdziłeś układ zapłonowy??? bo ja ostatnio miałem podobny przypadek, wydawało się wszystko ok a walnięty był moduł zapłonowy który...
Witam serdecznie użytkowników forum elektroda. Model auta : Mazda 323f BA Rok: 1996 Pojemność 1.5 Paliwo : benzyna Gdy mazda jest zimna niestety ma ciężko odpalić odpala po minucie kręcenia może nawet dłużej. Wszystkie czujniki na przepustnicy, świece, kable WN, palec i kopułka, przepływomierz zostały wymienione. Postanowiłem ustawić aparat zapłonowy...
Witam wszystkich, mam pytanie, chodzi mi o Mazda 626 GE 1.8 16 v z 96 roku, problem polega na tym, iż samochód ciężko odpala, usterka ta pojawiła się nagle podczas jazdy autem, samochód zgasł i nie chciał odpalić, po kilku dniach stania auto odpala tak jak na tym filmie, co może być tego przyczyną, dodam, że świece, kable są w porządku? https://filmy.elektroda.pl/9_1438876685....
ciężko coś podpowiedzieć, z opisu wynika że jednak sam alternator będzie do roboty - koniec szczotek, alternator Mitsubishi. Gdy zapali się kontrolka alternatora stuknij w niego kijem od szczotki - gdy silnik odrazu zmieni prace i napięcie skoczy będzie odpowiedź.
Jeszcze raz dzięki za pomoc, był uszkodzony ustrój logarytmiczny miał uszkodzone łożysko, wskazówka bardzo ciężko chodziła, mam taki ustrój od innego wskaźnika spróbuje to zgrać.
Mam problem z mazda 6 z 2003 roku chodzi oto ze nie chce zapalić sama dopiero po podaniu plaka w filtr powietrza zapali ale tez ciężko ponadto po odpaleniu kopci bardzo mocno i z pod maski wydobywa się taki metaliczny dzwiek jakby klekot zaworów, po podpięciu pod komputer okazało się że padł scv czy to może być także przyczyna kopcenia ?
Sprawdzałem włącznik od kierowcy i jest niby wszystko w porządku znaczy się nie widać jakiś tam przypaleń itp. no ale nie działa. A w instalacji też szukałem i z jednej i z drugiej strony ciężko co kolwiek znalezdz wszystko w oryginale tak jakby nie było tam ruszane.
Ja "na zapas" nie wymieniam. Podejrzewam, że jest w pełni sprawny, bo nie jest narażony na ciężkie warunki pracy. Dodatkowo kondensator ten jest raczej bipolarny, bo układ jest zasilany raz napięciem dodatnim, a raz ujemnym. Wstawienie zwykłego kondensatora (unipolarnego) może zakończyć się fajerwerkiem. Wg mnie układ działa w sposób następujący: https://obrazki.elektroda.pl/4991253200_...
Witam kolegów, Mam problem z mazda 2 przedlift, Silnik Forda 1.6, Rzecz się tyczy klimatyzacji, która "miała być sprawna" a jako, że auto było zakupione w zimę to ciężko to było sprawdzić :) Przycisk klimatyzacji reaguje, dioda zaświecą się. Okazało się jednak, że na tym koniec, przy próbie uzupełnienia gazu okazało się, że chłodnica klimy to sito.......
witam!! ostatnio moja vitara 2,0 td (silnik mazdy) zaczęła ciężko palić. gdy włączam zapłon zamyka się klapka do gaszenia( ta w kolektorze dolotowym) i odcina paliwo któraś cewka. proszę o pomoc.. co może być przyczyną? dodam że wymiguje mi kod 12
Alternator mitsubishi zapewne dwa kable do alternatora czyli czerowny plus po zapłonie oraz niebieski L, ale też będzie tam prąd. Diody albo stojan albo słaba masa, ciężko powiedzieć osobiście ciężko się z tym walczy. Najlepiej dać alternator na stół pobierczy i tak go kompleksowo pomierzyć.
Mój kolega jeździ takim autkiem od dwóch lat ma turbodiesel, auto bazawaryjne super spalanie, przy ciężkiej nodze w mieście:) (Wrocław) 6 litrów na 100 km. Polecam!
Witam ew segment wyżej cena raczej nie więcej niż 40k jak w temacie auto do zagazowania po zakupie / ew. bez ale musi palic koło 6 l w trasie. Odcinki 5-7km raczej w korkach wiec ON odpada codziennie 2, 3 razy. za miasto odcinki 200km; sporadycznie raz na pół roku ponad 2000km . przebiegi mniej niż 15kkm rocznie średnio. ogólnie 80% miasto reszta ekspresówki...
Jeśli chodzi o ubytek oleju, sprawdz czy nie masz wycieków z silnika(również od dołu). Jeśli nie to sprawdz jaki to ubytek w stosunku do przebiegu. "Strasznie dymi na biało", to jest ciężko ocenić nie widząc, na pewno im niższa temperatura otoczenia tym dymi bardziej na zimnym silniku (para wodna, bogatsza mieszanka).
Witam jak w temacie mam problem z takim pojazdem jak mazda 3 z roku 2005 z silnikiem 1.6 HDI PSA .Auto ma brak mocy i wyrzuca cały czas błędy p2458, p2584 ,p042f,p0405 dokładny opis w załączniku .Do tej pory wykonałem: -czyszczenie kolektora i przewodów dolotowych -czyszczenie chłodnicy spalin i przewodu EGR -nowy EGR (zamienik) auto na nim ciężko odpalało...
No niestety też jeden jest przewód w krańcówce drzwi kierowcy:( jak i pozostałych. Nakierowałeś mnie na pewną myśl i chyba powoli czaje o co kaman. Widocznie krańcówka jest tylko od włączania sygnalizacji w zegarach a drugi włącznik jako mikrostyk w zamku odpowiedzialny za włączanie oświetlenia. Chociaż z drugiej strony nie bardzo bo po otwarciu z pilota...
Co można więcej o RAV4 to taki wzorzec SUVa, coś jak Golf wśród kompaktów. Silnik - oczywiście benzyna, im większy tym lepiej, bo to wielkie i ciężkie auto, do tego spore opory aerodynamiczne (jak to SUV).
witam ja bym radził znienic olej na nizsza klase jakosci oleju na 15 w40 a druga sprawa outo na gazie kazde bierze olej trzeba sie z tym pogodzic Mój 20 latek brał 0,5l 10w40 na 10k km, ciężko mi było się z tym pogodzić :(
Jeżeli na nieduże trasy to raczej benzyna. Ewentualnie z instalacja gazową. Diesle produkowane po 2000 roku to niewypał. Mają nietrwałe wtryskiwacze, filtry cząstek stałych, turbosprężarki (ogólnie są bardzo kosztowne w serwisowaniu). Do Fordów są tanie części, więc mondeo powinien być ok. W cenie do 8 tys. można kupić VW Passat B4, B5 będzie ciężko...
Sprawdź silnik czy się zbyt ciężko nie kręci. Przyczyną może być też uzwojenia tego silnika, Może robią jakieś zwarcie. Dobrze by było zmierzyć prąd jaki ten silnik pobiera.
Dzień dobry. W Maździe 2 przepaliła mi się bezpiecznik F9 Dystrybucja zasilania bateryjnego 100A. Próbowałem go wyciągnąć bardzo ciężko szło. Wyszła plastikowa obudowa styki zostały w gnieździe. Obudowa wygląda tak jak na zdjęciu które załączam. Proszę powiedzcie jak wyciągnąć końcówki bezpiecznika i co mogło być przyczyną przepalenia takiego bezpiecznika?
Witam, mam nadzieję że dobry dział, moglibyście doradzić które auto byłoby lepsze ? http://tablica.pl/oferta/sprzedam-golfa-... Golf mk3 1.8 LPG http://tablica.pl/oferta/astra-CID5-ID4z... Astra I http://tablica.pl/oferta/honda-civic-1-5... Honda Civic 1.5...
A może trzeba spróbować podawać te masy na te przewody w drzwiach tak jak robiłem tylko przy zamkniętych drzwiach ? bo to przecież i tak na pewno się łączy z centralką (chociaż mam wątpliwości co do tego bo centralny się zamyka z kluczyka nawet jak drzwi są otwarte) Kiedyś miałem podobny problem w daewoo espero że w drzwiach nie mogłem się podłączyć...
Mam taki problem ze swoją Mazdą 3 1,6 benzyna + gaz 2005r. Mazda mi odpala bez problemu, lecz po przejechaniu kilkudziesięciu metrów przy dojeżdżaniu do skrzyżowania wciskam sprzęgło i nagle silnik gaśnie. Jeżeli chcę odpalić od razu to bardzo ciężko jest go w tej chwili odpalić. Trzeba przekręcić kluczyk poczekać około 10 s i wtedy odpala lepiej. Później...
Ogólnie objawy bardzo mi przypominają przestawiony rozrząd czy zapłon, tylko ciężko mi w to uwierzyć. Mam 160 kkm nabite a producent zaleca wymianę łańcuszka dopiero w okolicy 300 kkm. Można jakoś to sprawdzić czy to faktycznie przestawiony rozrząd?
Może faktycznie odpuszczę te diesle jak mało będzie jeżdżone Tez tak radzę, miałem to wiem ;-) Ogólnie, teraz na markę patrzeć to nic nie da, mętlik taki zrobili z silnikami, że nie wiadomo w jakim aucie jaki silnik, niby Ford a silnik z Fiata, jedynie chyba Honda ma swoje silniki, tylko nie wiem jak z benzyną u nich ? Ogólnie Japonia według mnie najmniej...
Na forum mazdy pisałem, to moderatorzy wspaniali napisali mi abym użył szukaczki bo temat był poruszany. Szukałem na forum i tam niewiele znalazłem, dlatego tu proszę o pomoc. Przecież chyba nie jest ciężko jak Ktoś kto przerabiał ten temat i napisze kolego zacznij od tego zrób to i to. Tu odrazu kolega napisał od czego zacząć, bardzo dziękuję.
Witam wszystkich Mam ogromną prośbę, mianowicie kupiłem kilka dni temu Mazdę 626 z silnikiem 2.5 benzyna, V6, 24V. Niestety jeszcze nie miałem nigdy Mazdy a chciałbym się dowiedzieć czegoś, np. na kokpicie jest przełącznik o nazwie "CRUISE MAIN". Nie mam zielonego pojęcia do czego on służy. Poza tym przy kierownicy jest mały panelik z dwoma przyciskami,...
Mazda 626 GE 2.0 1995 U mnie miałem problem z "trzymającymi" hamulcami z przodu. Kupiłem zestaw naprawczy czyli "gumki" i w zestawie ten pomarańczowy smar. Głównie ciężko pracowały prowadniki - uszkodzone gumki. Zdemontowałem, wyczyściłem, nasmarowałem prowadniki delikatnie. Był spokój na kilkanaście tysięcy (pół roku). Kilka dni temu prawe koło tak...
Na twoim miejscu dałbym sobie spokój ciężko ci bedzie uzyskac taki sygnał lepiej poszukaj na allegro samego radia (szuflady) bose zapłacisz jakies 50-70 zł radio i tak musisz wyciągać przełożenie to 10 min
Świece wymieniałem niedawno tzn. dwa miesiące temu . Przewodów jeszcze nie .Filtr powietrza wygląda dobrze , jest czysty . Ale wymienię go i przewody też się postaram wymienić. A jeżeli chodzi o spalanie to też wydaje mi się że jest trochę za wysokie . Na gazie gałką telepie i to mocno na benzynie mniej . A i jeszcze coś . Dźwięk z wydechu na wolnych...
Mam problem ze starą mazda 323f, auto kupione z wyjętymi lampkami od ABS i tcs. Założyłem lampki , wymigałem kody diagnostyczne po zmostkowaniu gniazda diagnostycznego ABS i wyskoczyły takie błędy 11 12 13 14 41 43 47 Interpretacja kodów błędów dla układu ABS 11 – czujnik obrotów koła PP 12 – czujnik obrotów koła LP 13 – czujnik obrotów koła PT 14 –...
Kup Mitsubishi Colta lub Mazde 323P. Jest bardzo małe prawdopodobieństwo że uda Ci się kupić Honde czy Mazdę 323P w dobrym stanie. Poza tym te auta naprawdę w niczym nie odbiegają od Hond i mazd 323F. Colt I Mazda 323P oferują Ci większy komfort, lepsze wyciszenie wnętrza, bardzo solidne silniki i skrzynie biegów. Prowadza się cudownie i sa bardzo...
STAG-4 jest lepszą opcją niby dla mojego silnika ale różnice w cenie rzeczywiście są najwyraźniej gazownik chciał więcej zarobić nie odprowadzać od tego podatku no nie ładnie za montaż wpisał 150 zł a na częściach pewnie oszukał z 500 bo cała instalacja kosztowała 2200zł z założeniem itp. Jak mnie bardziej wkurzy to zaglądnę na forum prawne ale czy...
Witam wszystkich..mam problem ciężko dostać część do mojej madzi..chodzi mi dokładnie o panel(przełączniki)sterowania szyb z lewej strony...Mazda 323f ba 1.5 95 r.. na 2 el. szyby Jeśli ktoś by posiadał na sprzedaż to bardzo proszę o wiadomośc..z góry dziękuję i pozdrawiam:) Allegro odpada.. Może ktoś zna stronkę gdzie można kupić
Mam podobny problem z gazem drugiej generacji Wszystko co czytałem na ten temat to to że trzeba zamontować Emulator sondy odpowiedni do modelu samochodu osobno Bo te które są fabrycznie w komputerkach gazowych to Jakieś jeszcze niedorobione Ja szukam już jakiś czas do opla z 99 roku Ale na rynku ciężko znależć odpowiedni podobno są typu OBD2 EAB Koledzy...
dziś mam chyba jakiś ciężki dzień bo znów się nie zgodzę... jak kupowałem swojego twingo to za ten sam rocznik golfa musiałbym dać 2 razy tyle a za polo ok 1,5 razy tyle i uwierz mi że jak do nich wsiadałem to czułem jakby te samochody miały po 100 lat, a to moje małe brzydkie autko śmiga bezawaryjnie już ok 4 lat pod moją ciężką nogą... pozdrawiam
Witam, mam mazdę 3 z 2005 roku, radio z przyciskiem Tape/MD zamiast Media, z tego co wyczytałem to ciężko podłączyć pod to aux a żeby działał, moje pytanie brzmi, czy mogę wymienić radio na to z przyciskiem Media tak aby działało? Jeśli tak to czy komputer pokładowy też będzie działał? Jeśli nie mogę wymienić radia to czy znacie sposób jak zrobić tego...
Witam ponownie.Chciałem tylo owiedziec że temat mazdy ogarnełem sam.A mianowicie zlokalizowałem przekaznik który odpowiada za przekazanie pradu na komputer.wymieniłem go oraz rozrósznik i kłopot rozwiązany.W ten oto sposób zaoszczedilem naprawdę pare groszy.Może te informacje kiedys komuś pomogą.Pozdrawiam. Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową, zachowuj...
Ciężko cokolwiek doradzić a w zdecydowanej większości odpowiedziałeś sobie sam. Otóż Mazda i sposób diagnostyki tego pojazdu jest jak najbardziej "azjatycki". Najprościej pisząc błąd który podałeś U0401 mówi : NIC choć BARDZO WIELE. U0401 czyli - Otrzymano nieprawidłowe dane – moduł sterujący silnika (ECM) To taka podstawa. Dalej pokazuje się U0401:00-8A...
podpowiem mam ten sam problem tylko że mi falują obroty na benzynie ciężko jest go odpalić na zimnym i ciepłym silniku sam szukam jeszcze przyczyny ale wiem na 99% że jest to wina instalacji gazowej albo jest źle podłączona albo tak musi być i już
Dziś w południe pomierzę , może faktycznie po jakimś czasie pobór prądu zmaleje do akceptowalnych wartości. Dziś kupiłem nowy akumulator ,bo stary po 6 latach dość ciężkiej eksploatacji się skończył. Dowiedziałem się również ,że pobór prądu na poziomie 6A jest normalny przy włączonym zapłonie .
Witam. Przymierzam się powoli do zakupu auta, maksymalna cena jaką mogę wydać to 7 tys. Będzie to moje pierwsze własne auto i koniecznie sedan, ponieważ hatchbackami już trochę jeździłem i pora na zmiane. Moje typy to: - Opel Astra I - BMW E36 (chodź ciężko kupić nie od dresa i bez "tuningu" ...) - Ranault Megane I - Honda Civic V - Mazda 626 IV Wersje...
Zgadza się, są osobne żarówki do świateł mijania oraz drogowych. Drogowe święcą natomiast prawe mijania już nie świeci. Problemem jest dopływający brak prądu do wtyku aby zasilił żarówkę. Nie wiem jak długi jest ten kabelek od wtyku bo nie rozbierałem klosza od lampy. Jak myślicie, kabel do wymiany będzie czy jest inny sposób aby to naprawić ? Ponieważ...
Jedź na SKP, na szarpaki, z góry ciężko trafić co łomocze. Możesz mieć np naderwane poduszki silnika, wtedy odpalanie, czy zakręty i może się coś obijać. Wydech, urwany wieszak, będzie piskać&łomotać, a z wnętrza nic nie zobaczysz.
Ciężko to sprawdzić ale dzisiaj po 3 dniach postoju samochód odpalił z pół obrotu dlatego raczej temat ciśnienia paliwa został zakończony. Problem może być gdzieś indziej... Zauważyłem że na zimnym silniku praktycznie nie szarpie ale jak się rozgrzeje to jest masakra.
Tak, mam immo w samochodzie. Iskra jest. Jest też taki problem, że nie dość, że ciężko pali, dopiero za którymś razem, to jak odpali, podjadę trochę i np zatrzymuję się, to obroty wariują, spadają, trzęsie całą budą i gaśnie. I potem znowu kręcenie, zaskoczy, ale obroty są niskie (nic nie daje dodawanie gazu, bo się dusi), że trzęsie całym samochodem...
Potwierdzam u mnie takie same objawy dawała przepalona żarówka w schowku i do tego bonusowo doszła jeszcze przepalona żarówka w popielniczce. Ta w schowku to jest T10 12V 1.7W ciężko taka gdzieś znaleźć. Na razie jako zamiennik wsadziłem W3W i zdemontowałem szkiełko żeby testować czy nie nagrzewa się zbytnio - żarówka świeci cały czas nawet po zamknięciu...
Witam. Wywołam małą dyskusję. poszukuję obecnie auta, ale mam określone wymagania i budżet. wymagania podstawowe to silnik diesel (nie za duży), regulowana tylna kanapa lub osobne fotele (koniecznie). Liczba miejsc minimum 5 maksimum 7. Raczej nie van, minivan, nie chce też 4x4. Musi mieć dość dobry komfort. do maksimum 13lat. budżet powiedzmy 10-15tys....
Witam. Posiadam Mazdę 323 z silnikiem 1.3 16v. Problem dotyczy obrotów silnika. Jak jest zimna zapali i chodzi na swoich obrotach ale jak gwałtownie dodasz gazu to się zmuli. Jak się wkręci na obroty i dłużej się przytrzyma to silnik sam schodzi z obrotów. wkręca się do połowy obrotów a dalej nie reaguje tak jak by paliwa nie dostawała. Podczas jazdy...
Jest możliwość wypalenia dpf. Można podłączyć komputer i uruchomić funkcje, trwa to około 20 minut ale silnik pracuje wtedy w ciężkich warunkach i obawiam się ze jak wyczyszcze smok i zaleje nowy olej to podczas wypalania dpf ropa znowu przemiesza się z olejem i zajade silnik.
Czyli ile na 1000 km? Jak wygląda silnik od dołu ( pod względem zaolejenia ) ? Jeśli jest zaolejenie to z której strony największe ? Na 1000 km zależy od tego jak jeżdżę od 50ml do 400ml zależy od obrotów na jakich jadę. Ciężko powiedzieć gdzie jest najwięcej oleju musiałbym zrobić spore czyszczenie silnika na razie nie mam kasy zajmę się tym za tydzień....
Kupiłem mazdę 6 i mam kłopot z zapalaniem. Jak z 2 godz postoi to ciężko odpala długo trzeba kręcić. Jak postoi całą noc, to jak w końcu odpali to po chwili zgaśnie i dopiero za drugim razem odpali bez gaśnięcia. O dziwo teraz miałem z tydzień spokoju odpalała bez problemu. Ale 2 dni temu znów się zaczęło. Proszę o pomoc. Rocznik 2003 brak błędów z...
mazda ciężko odpala ciężko pokrętła iveco ciężko
reset płyty głównej laptop samsung sygnalizator dzwonka niedrożna głowica canon
nauka podstaw taraban dmp502 przestrojenie
Niedziałający wyświetlacz w tunerze Pioneer FZ-460 - przyczyny i diagnostyka Przewód głowicy Epson L1210 - specyfikacja i wymiana