Katalogi podają 1,5/1000 i 3,5/3000 (bar/obr)
takie objawy dają najczęściej w silnikach DV4 uszkodzone terminale we wtyku czujnika ciśnienia rail. SICMA F150 sztuk 3.
Witam Mam podobny problem Mazda 6 2.0 po liftingu turbo dmucha max 1.4 bara i ciągnie dopiero powyżej 2000obr. Błędów brak. Podciśnienie -0.7 do -1 bara. Przepływka podmieniana.
Chodzi mi o te cisnienie jakie powinno byc bo nie wiem czy szukac cisnienia czy moze wtryskow
Koledzy a jakie ciśnienie sprężania w silniku 2.0 16 V DOHC, nigdzie nie mogę znaleźć?
Czujnik ciśnienia oleju ma próg zadziałania poniżej 0,4 bara, więc na pewno kontrolka przy 1 bara nie będzie świecić. http://obrazki.elektroda.pl/4588441100_1...
Słyszałeś o takim czymś jak manometr? Wbrew pozorom działa bardzo dobrze a kosztuje mniej jak 20zł...
witam mam problem , w chłodnicy wytwarza się wysokie ciśnienie i przelewem idzie płyn , zapala się kontrolka od chłodnicy.
To zmierz jeszcze ciśnienie i podaj wyniki na jałowym i przy 3tyś obrotów.
Poprawiłem ci interpunkcję (moderator musi zatwierdzić), zerknij sobie jak powinno to wyglądać. Na przyszłe posty masz kilka kropek i przecinków, bo może ci się skończyły, więc użyj tych. ........ ,,,,,,,,, Komp łączy się ze sterownikiem? Jakie ciśnienie paliwa podaje?
Swiece, ciśnienie paliwa.
Witam, problem udało się rozwiązać?
Jak ciśnienie oleju?
Jak już bierze olej to nic dobrego Sprawdź mu ciśnienie na cylindrach
A jak wyglądają świece? Chociaż i tak- niebieski dym to olej w cylindrach, trzeba sprawdzić którędy tam wchodzi. Czy uszczelniacze zaworów, czy pierścienie na tłokach puszczają. Mierzył ktoś ciśnienie na cylindrach?
Ciśnienie paliwa na railu do sprawdzenia.
Miał nie jeden, ale żeby coś stwierdzić to może by tak coś sprawdzić co?Na początek może ciśnienie sprężania. Potem diagnoza kompem .Podgląd parametrów sond korekt itd.
Czekaj świeci Ci się brak oleju czy ciśnienie oleju ? Patrzyłeś pod spód może Ci ucieka gdzieś ale to plamę konkretną byś miał
Pompa ma rzeczywiście niskie ciśnienie a to cudo to czujnik od kontrolki rezerwy paliwa
Witam, udało się coś ustalić? Ten sam problem mam w Premacy. Wiele osób go ma, nigdzie nie widzę odpowiedzi. :/
na bank to termostat, woda w silniku się gotuje a termostat nie wypuszcza jej na chłodnice i robi sie ciśnienie w zbiorniczku a chłodnica zimna. Wymieniaj termostat.
Właśnie o to chodzi że wszystko jest ok nawet uszczelka nie ucierpiała silnik pali jak przedtem bez problemu tylko że strasznie kopci i wogole nie ma mocy Skąd takie założenie? Sprawdzane było ciśnienie sprężania czy oleju? Po zassaniu oleju rzadko jest ok. Cały dolot był wyciagany i czyszczony?
Niech kolega sobie wyczyści masy obok poduszki silnika, i pod akumulatorem najważniejsza masa zasilająca sterownik silnika.
Czy przyczyną tej usterki może być zabrudzony parownik lub zużyta membrana? tak. jeszcze jedno kiedy niechce zapalić w czasie kręcenia przełącz na benzynę nie przerywając uruchamiania.Jeśli wtedy odpali to twarda membrana 1-go stopnia w wyniku czego za duże ciśnienie :arrow: za bogata mieszanka . No i zobacz przepływomierz jak kolega wyżej radzi.
Objawy jak przy fizycznym niedoborze paliwa. Przy max obrotach i pełnym obciążeniu brakuje go. Na jedynce idzie, bo wystarcza "zapas" wewnątrz pompy. Wydajność pompy wstępnej się nie zmieniła. Jeśli nie ma jakiegoś sitka, pisałeś że z butelki jest tak samo, to może przelewa pod obciążeniem? Przy zbyt niskim ciśnieniu nie daje sygnału na wtryskiwacz....
Trochę to trwało ale zapaliła. W międzyczasie dostała nową pompę i zawór ciśnieniowy (nic nie pomogło). Przyczyną jej szaleństwa była zaśniedziała instalacja. Nie wiem gdzie i co dokładnie ale mechanik jej nie odpuścił i krok po kroku wszystko sprawdzał.
Silnik nie jest przecież nowy, z takim ciśnieniem oleju nie ma tragedii...
Trzeba by podłączyć pod diagnoskop i sprawdzić ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem. Sam nie kombinuj w CR, bo jeszcze co uszkodzisz i dopiero będziesz płakał...
Witam Mazda 6 2.0 diesel 2009r za duże ciśnienie na listwie przełożyłem zawór scv odpaliła jeździła 2 dni zgasiłem i znowu to samo za duże ciśnienie na listwie błędów brak zawory scv podłożyłem 2 i to samo co może być jeszcze i jakie musi być napięcie na wtryskach
głowice pewnie że da się zrobić pytanie ile kasy wtopisz eee z złych wiadomości LPG to luzy powinieneś sprawdzać chyba co 20 tysiecy max lub w okolicy dosyć często musisz kontrolować :((( Objawy raczej wskazuja że masz za duże luzy TO dobrze jakby były podparte to taki klekot charakterystyczny silnik wydaję samo sprawdzenie głowicy szczelność gniazda...
Lewe powietrze to raczej nie jest, ale sprawdzić nie zaszkodzi. A jak silnik sie zachowuje na luzie, gwałtowne wdepnięcie gazu? Zatankowanie lepszego paliwa, potem wymiana filtra paliwa. Sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej, nie wiem jak w tym modelu, ale wybłyskaj sobie kody błędów. Reset komputera też nie zaszkodzi. Dzieje się tak przy każdym poziomie...
Różni ludzie, różnie oceniają ten test. Wiesz co? Załóż balonik zamiast korka chłodnicy, ciekawe czy go napompuje na wolnych... Przy malutkiej przygazówce, odkręcam korek a tu takie ciśnienie że korek odleciał do góry na gorącym silniku zrozumiem takie rzeczy ale auto całą noc stało i silnik był zimny Że gorące może być niebezpieczne, to wiesz... Gdy...
Właśnie widac, że masz nie podpięte podciśnienie z kolektora do reduktora (do tego mosiężnego króćca z otworem fi 4). Połączyć z wężykiem (poprzez trójnik), który łączy prawy króciec MAP na czujniku i idzie do kolektora, oznaczony poglądowo na niebiesko, lub bezpośrednio do kolektora ssącego. Dlatego ciśnienie 1,8 ale i tak w jakimś zakresie powinno...
w porządku z dobiciem gazu to druga kwestia. Bardziej mnie teraz interesuje strona elektryczna. Co jest na 4 pinowym złączu i dlaczego w ogóle tam jest podawane zasilanie 12V ? Czytałem że to jest czujnik mechaniczny , który ma zareagować na zbyt duże i zbyt małe ciśnienie gazu, wyłączając kompresor. Co to za napięcie 4,7V na drugiej parze przewodów...
Witam Bardzo proszę o identyfikację czujnika zaznaczonego na żółto na zdjęciu. Na czerwono zaznaczony jest mapsensor od instalacji LPG. Natomiast zaznaczony na żółto jest od czego? Pytam, ponieważ jest do niego podłączony gumowy wężyk, który jest obcięty tak jak to widać na foto. Tak ma być czy, czy należy gdzieś go podłączyć?
Witam. Mam problem z Mazdą323f BJ 1.5 88KM z 1999 roku + gaz. Problem sie zaczal przy pracy na benzynie. Na zimnym silniku brakowalo jej mocy i pracowala nierowno. Na gazie bylo w porzadku. Problem zaczal narastac do tego stopnia, że teraz na benzynie nie da sie jechac dopoki silnik sie nie nagrzeje.nie ma mocy, szarpie, strzela pod maska przy wcisnieciu...
Za 1 razem pompujesz wężyk manometru.
Ustaliłem przyczynę: zawór bezpieczeństwa na końcu listwy przepuszczał - uciekało ciśnienie z listwyCR. zawór pasuje z Forda, Citroena, Subaru, Mitsubishi czy Toytoty z sytemem wtrysku paliwa DENSO JAPAN (np. 2.2hdi). Błąd ten jest zwyczajnie źle przetłumaczony i dotyczny spadku ciśnienia paliwa.
Taka trochę naciągana ta teoria i nie trzymająca się trochę kupy a to dlatego że masz w układzie czujnik ciśnienia klimatyzacji i gdy ciśnienie wzrośnie lekko ponad normę czyli powyżej 12 barów sprężarka się wyłączy oczywiście przy sprawnym układzie, wystarczy że wentylator nie zdąży schłodzić skraplacza i czujnik wyłącza kompresor więc jakie te niebotyczne...
Witam posiadam wózek widłowy Hyster silnik gaz marki Mazda va 2.0 cztery tłoki. Chciałbym się dowiedzieć jakie ciśnienie powinien mieć ten silnik. Mam problemy z rozruchem raz odpala od lekkiego powachania autostartu i już wózek chodzi. Jak odpali mogę już normalnie odpalać bez wspomagania autostartu. A to jest ciekawe że silnik jest ciepły i zdaza...
Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z instalacją stargas polaris i notorycznym przełączaniu na benzynę co jakiś czas (a także w granicach 100 km/h lekko przy szarpie na 5 biegu). Zacząłem tanim kosztem, czyli filtry. Kupiłem interfejs do tego ustroństwa podpiąłem toto pod komputer i zobaczyłem 2 błędy 1. Temp too high oraz presure too high. Wymieniłem...
Winny był brudny zawór w parowniku
Zadane ciśnienie faluje. Czyli jakiś czujnik daje sygnał że dawka faluje.
Witam pacjent to Mazda 6 2004 2.0 d nie odpala brak bledow w sterowniku silnika paliwo na przelewach jest ciśnienie na szynie dobija do 400bar. Rozrząd sprawdzony nie widzę tylko obrotów wału .
Pierwsza sprawa, zobacz połączenie pod fotelem.
Witam. Jak sprawdzić, czy mam wyprogramowany DPF ze sterownika? Mazda 5 2.0 diesel 110 KM. W FORScan parametry na 0. Błędów brak. AI: Masz może dostęp do pliku wsadu sterownika lub logów z FORScan, które mógłbyś wrzucić? Niestety nie. Tylko to zdjęcie, które wstawiłem. AI: Które dokładnie parametry DPF w FORScan pokazują 0? Chodzi o ciśnienie różnicowe,...
Hamulce w samochodzie żyją własnym życiem, a życie mają bogate! Zaczęło się od tego, że przy cofaniu autko się turlało popiskując lekko i czasem czuć, że któreś kółko złapie. Do przodu turlanie czy jazda przechodzi bez efektów. Ponieważ się kończy gwarancja na elementy typowo samochodowe (na baterię trakcyjną, silnik, przekładnię, elektrykę HV jest...
Mazda 5 2,0D 2008r. Problem z pracą silnika, w szczególności po rozgrzaniu. Sprawdzone wtryski, ogólnie silnik w BDB kondycji mechanicznej, po uszczelnieniach, wymianach rozrządu, sprzęgła kpl. z dwumasą. Przed naprawą było to samo. Czasami na zimnym już miał zawachania w prawidłowej pracy objawiające się np przy ruszaniu odcięciem mocy na dosłownie...
2 wszystkie odczyty w programie masz? ciśnienie gazu obroty silnika?
Nie, to prosty układ, ma sprzęgło które włącza/wyłącza sprężarkę. A skąd wiadomo że się coś zapycha, Dlatego że pół roku temu takich skoków ciśnienia po włączeniu sprzęgła nie było, lekko wzrastało ciśnienie i tyle, trzymało się na zielonym zakresie manometru, teraz od razu skacze na czerwone i sprężarka się wyłącza. A moze ma dysze dlawiaca a nie zawor...
Witajcie wszyscy. Potrzebuje pomocy z samochodem... W swojej Maździe CX-7 2.3 benzyna remontowałem głowicę (pogięte zawory dolotowe). Wszystko ściągnięte, głowica oddana do profesjonalnego serwisu. Była splanowana, wymienione zawory dolotowe oraz wszystkie uszczelniacze i były ustawione luzy na zaworach. Silnik miał mi to robić pewien ogarnięty typ...
Czy w tym modelu załączenie rozrusznika jest zależne np. od pompy paliwa i ciśnienia paliwa?Pozdrawiam Marek. Jest zależne od stanu instalacji auta i samego rozrusznika, ciśnienie paliwa i stan pompy ma głęboko w ..........
ciśnienie mazda ciśnienie cylindrach mazda mazda ciśnienie paliwo
przekrój przewodu kolumny 40pfh pilot schemat przerobić dekoder
tester wtryskiwaczy nivona spieniacz
Audi Q7 2017 – ciągła praca tylnego nawiewu, regulator J126, diagnostyka VCDS, naprawa HVAC Mercedes Viano W639 – siła wspomagania kierownicy, diagnostyka, płyn, pompa, EHPS, EPS