Jeśli się okaże że dostał się płyn do oleju i było słabe smarowanie przez to to mogę za to obwinic mechanika? Bo stał w zakładzie mechanicznym stwierdzili że głowa do wymiany no i powiedziałem że mają zrobić tak żeby było dobrze kupiłem zregenerowana głowę za 1400zl oryginalny rozrząd [znajomy dobry rabacik zrobił i kosztowało mnie to 600zl] więc finalnie...
Witam Problem dotyczy Mazda 6 GH 2.0 (benzyna) prod 2009. Przebieg 210tys (potwierdzony). Samochód od zakupu miał problemy z ogrzewaniem – brak grzania na postoju, ciepłe powietrze leciało w miarę zwiększania obrotów silnika. Miała to być prosta usterka a po diagnostyce wyszło, że uszczelka pod głowicą przepuszcza spaliny do układu chłodzenia...
No tak tylko nie wiem czy bardziej opłaca się robic jeśli są krzywe czy całą głowice kupic. Głowica ok 300 zł a naprawa tej uszkodzonej nie mam pojęcia ile moze wynieść
Rozumiem, że głowica do ściągnięcia, ale jak piszesz że może ukruszył się zawór to rozumiem on też do wymiany ? Czy trzeba sięgać głowicę aby wymienić zawór ? Dodano po 1 Czy ewentualna naprawa takiego zaworu będzie droga ? Średnio to dla mnie ok 700 zł czy raczej będzie gorzej ?
Po czym można rozpoznać czy zawór jest wypalony, czy po prostu nie wyregulowany ? sprawdzając, czy jest wyregulowany. Naprawa głowicy - 1200, wymiana silnika - 1,5 - 2 tys, oczywiście plus koszt silnika.
Przed naprawą glowicy nie bylo kompresji na 3 cylindrach. Na na jednym bylo 25 glowica jest w 100% zrobiona dokladnie
Witam. Syn wracając z wakacji zajechał do mnie na kilka dni i pojechaliśmy do mojego mechanika, bo jego Mazda ma duże kłopoty przy pierwszym rozruchu - szczególnie jak jest zimno. Okazało się że na wolnych obrotach nie pracuje pierwszy cylinder. Po krótkim sprawdzeniu elektryki, pozostała kontrola ciśnienia we wszystkich cylindrach. Wynik to : 1 - 6,5...
Kupiłem Mazde 6 Kombi 2003r 1,8 benzyna Przebieg 190tys km. Auto chodziło sprawnie przez około miesiąc czasu. Po miesiącu zapaliła się kontrolka silnika. Mechanik stwierdził ze nie ma ciśnienia na jednym cylindrze. Po czym została zregenerowana głowica i wymiana zaworów, oraz wszystkich uszczelek. Odebrałem auto od mechanika przejechałem jakieś 2km...
Witam Po zdieciu pokrywy zaworow okazalo sie ze jest zmielony doslownie napinacz lancuszka brakuje kilku zebow na zebatce na walku , wylamane 8 dzwigienek od popychaczy i zerwany klin i sruba na kole od walka rozrzadu zastanawiam sie czy scagac glowice czy wylamanie sie dzwigienek zapobieglo dalszej kolizji ? Auto najpierw stracilo moc a po kilkunastu...
Witam Mam mały prblem przy skręcaniu coś jakby mi tak tyka, strzela w prawym kole. Zastanawiam się nad tym czy to może nie przeguby? zdaża się to przy mniejszej prędkości szczególnie gdy ruszam i zaraz skrecam. Jeżeli to przegub to da się samemu to wymienić? jak narzędzia potrzebne są? jak zdiagnozować usterkę? Proszę o odpowiedź bo na sylwestra jade...
Witam jak odpowietrzyć układ sprzęgła ? Mazda premacy 2003 problem mam ze sprzęgłem. Zostało w podłodze. Wykryłem pęknięty wąż. Poprawiłem pisownię. Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową.
Witam Ostatnio byłem na przeglądzie z moją Mazdą 6 z 2005 roku i niestety nie przeszła przeglądu z powodu ubytku rdzy, która jest na progu i rzekomo wpływa na konstrukcję pojazdu. Moje pytanie brzmi: czy da się to jakoś samodzielnie uratować? Na przeglądzie powiedzieli mi, że niby wystarczy wspawać kawałek blaszki i będzie dobrze, jednak problem polega...
Problem tego typu że podczas jazdy i dodawania gazu autko zaczyna szarpać. Mechanik wymienił kable, świece i uszczelkę pod klawiaturą. Wziął milion monet,a problem nie zniknął. Pomocy!!
Witam! Chcę opisać jak rozwiązałem problem wyskakującego 5-tego biegu w samochodzie marki Mazda 5 z silnikiem 2.0 diesel 143km. Bieg wchodził lecz po puszczeniu sprzęgła skrzypiąc wyskakiwał. Po wymontowaniu skrzyni z samochodu i jej rozebraniu zauważyłem iż usterka polega na tym że wodzik przesuwający koło zębate jest wytarty (dokładnie to wytarły...
Witam, postanowiłem naprawić wspomaganie w mazda 3 rok 2010 1,6 benzyna. wszytko poszło prawie dobrze do puki nie otworzyłem kopuły z łopatkami i wyskoczyła sprężyna oraz łożysko. Moje pytanie czy ktoś wie gdzie to powinno być zdjęcia poniżej.
Witam. Posiadam mazde 2 2003-2007 z silnikiem diesla . W lutym autem wpadłem w poślizg i dachowałem. Silnik został zalany. Został wyczyszczony ale podczas jazdy przy większych obrotach od kiedy go odebrałem słychać odczuwalnie gwizd odchodzacy z silnika. Samochód nie słabnie podczas przyspieszenia. Jaka może być tego przyczyna?
Ma zobaczyć czy nie widać pęcherzyków powietrza???zawartych w oleju? Kolego SIKORALLY czy poziom oleju się zmniejsza? co było przyczyną naprawy głowicy?
Dziś będę robił test głowicy i zobaczymy co wyjdzie Warto sprawdzić też uszczelkę! Są dostępne proste i tanie testery do sprawdzenia, czy spaliny dostają się do układu chłodzenia. Bez względu na wynik, zarówno uszkodzenie głowicy jak i uszczelki to awarie wymagające natychmiastowej naprawy. Korzystanie z samochodu w tym stanie skończy się jedynie poważnym...
Zawiozłem głowice do naprawy a pierścionki kupiłem i były złożone
Widzę że od 2012-2017 pytanie bez odpowiedzi ... mimo że został prawie 1500 razy przeczytany. Mam to samo w MPV 2.0 16v z 2000r. Może ktoś z tego półtora tysiąca ludzi jakoś sobie poradził z tym problemem?
Witam mam problem z mazdą 6 2005r silnik 2.0 16v ze zmiennymi fazami rozrządu.mianowicie po naprawie głowicy zmontowaniu całości po odpaleniu silnik pracuje równo ale po osiągnięciu 3000 obr pojawiają się dziwne odgłosy z okolicy rozrządu coś jakby brzęczenie dosyć głośne jak silnik zejdzie z obrotów jest ok. jak tylko znów wejdę na 3000 obr. i więcej...
jezeli komp wykazał bład w układzie świec żarowych to dlaczego zabrałeś się do sprawdzania podzespołów które wymieniłeś w tekście. Model mazdy który posiadasz jest tak skonstruowany.że jezeli padnie jedna,dwie lub trzy swiece żarowe to nawet o tym nie wiesz,jedynie wzrosnie nieznacznie zużycie paliwa i szybciej włączać bedzie się wentylator chłodnicy...
Mam takowy problem: pacjent to Mazda CX-7, 2.3 benzyna. Podczas przyspieszania słychać stukanie, i tylko przy przyspieszaniu lub gdy silnik jest mocno obciążony. Doszedłem do tego, że to walił łańcuch rozrządu o pokrywę zaworów, bo po zdjęciu widać wyżłobienia na pokrywie. Wcześniej była ściągana głowica (wymiana zaworów dolotowych, źle ustawiony rozrząd...
Mam gigantyczny problem ze znalezieniem schematu do mojego samochodu. Jest w trzecim warsztacie i nikt nie może poradzić sobie z usterkami bez schematu. Po złożeniu silnika, gdzie wymieniana była pęknięta głowica, wiatrak chłodnicy działa bez przerwy nie zależnie od temperatury silnika i nie grzeją świece żarowe. Na tablicy po przekręceniu kluczyka...
Wszystkim Dobry wieczór. Dzisiaj zabrał wał korbowy głowicą i korbowody z naprawę wymienili tulejki na korbowodach do tłoków. A teraz mam pytanko i zdjęcie do tego co ja mam z tym robić reklamować czy zakładać???????? Proszę pomóc mi w tym pytaniu
Jest to wersja europejska, wchodzi 3,5l oleju z filtrem. Wiem, że serwis mi tego nie sprawdzi. Madzia od środy stoi u mechaniku i hospitalizuje się, diagnoza-wymiana pierścieni i naprawa głowicy. Mam jeszcze jedno pytanie, na zimnym silniku, po otwarciu maski słychać takie jakby syczenie przy napinaczu paska. Co to może być? Kiedy silnik się rozgrzeje...
Witam. Mam problem z Mazdą który polega na tym że, nie mogę odpalić silnika który chodził do końca. Problem wystąpił ponieważ w silniku były demontowane wtryski i górna część głowicy z wałkami w celu usunięcia wycieku oleju. Po złożeniu wszystkiego nie mogę go odpalić. Wszystkie wtyczki podpięte rozrząd złożony na blokady a silnik odpala i chodzi tylko...
Benzynę bym jeszcze ryzykował po dokładnych oględzinach blacharskich i wycenie w twoim przypadku. Diesla nie kupuj - dwumasa nie ma zamiennika (nowe części około 2.5 tyś jak poleci + wymiana), uszczelka pod głowicą lubi się skończyć, wtryski różnie, turbo różnie. PS. Dodatkowo obejrzyj ranty drzwi i tylnej klapy od wewnątrz. Rdza w tych miejscach bardzo...
Jak się okazało uszczelka pod głowicą niby padła. Całkowity koszt naprawy to 800 zł , nie stać mnie. Jak na razie auto jeździ płynu z chłodnicy trochę zaczęło ubywać. Wczoraj zrobiłem trasę 450 km i jeździ dalej.
jednak jeżeli kupował bym omegę to tylko z silnikami 2.0 i 116KM,2.0 i 16V 136KM, i ze wszystkimi silnikami diesla W rover 400 jak i maździe pasują mi wszystkie silniki bo zużycie paliwa nie jest za wysokie, w jakim stopniu różni się koszt naprawy tych trzech samochodów ? to bardzo awaryjny silnik a 2,0v8 to za mały dla omegi mazda...... z japoni sushi...
Jeśli silnik bierze 10l oleju na 10000 km, to nie są to tylko uszczelniacze zaworów, silnik spala olej dlatego dymi na niebiesko i ma najprawdopodobniej uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i dlatego płyn chłodzący z kanału chłodzenia dostaje się do cylindra, stąd później zaczyna dymić na biało. Jeśli silnik ma 330 tys. km, to nie wystarczy zdjąć głowicy...
napisałem, aby podziękować za informację robokop i po to aby ktoś chętny do regeneracji porównał najpierw ceny naprawy i zakupu nowego. czy to takie złe? ja po prostu wałki wymieniam na nowe i po informacji z tej szlifierni nie szukałem więcej informacji na ten temat. pozdrawiam i skończmy ten mój wątek, bo szkoda czasu.
Wtedy po naprawie głowicy było wszystko OK. Mineło pare miesięcy i autko znowu trafiło do naprawy. Teraz objawem jest (nie biały, lecz czarny typowo dym) które po uszczelnieniu układu tj. kompresor filtr powietrza i intercooler. Aż dusi autko i nie może wejść na obroty ponad 2000, po odłączeniu węża od kompresora autko ma wszystko w najlepszym porządku......
Raczej nie tedy droga,a nie zapowietrzony,sprawdz szczelnośc układu paliwowego,a co do głowicy to chodzi zapewne o głowiczkę pompy jak tak to czy była orginalna bo mozna kupić taniej marne podróbki,które potem się zacierają irobi sie problem ,popuść nakretki na rurkach od wtrysków i zobacz czy przy kręceniu pojawia sie paliwo.
Witam, pewnie że wiedza to nie olej i się nie przeciśnie :D , kol SEED przyczyn zatarcia jest dużo jak jorguś pisze brak lub mało oleju, zerwanie zamka panewki i obróci ją zatka kanał olejowy i zonk, teraz znowu zaczyna się dyskurs jak naprawić by nie naprawić :D , wywalić silnik, rozebrać ,zweryfikować części, wał do szlifu , podpory wału do sprawdzenia...
a czy jest możliwość wymiany uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy? Bo gdzieś czytałem że się da. No bo jeśli mam rozbierać pół silnika to nie bardzo mi się to kalkuluje co prawda za robocizne nie płace bo zrobił bym to sam ale jeśli za auto zapłaciłem 2000zł i po drodze dojdą jeszcze jakieś naprawy bo tak to zwykle bywa no to remont przewyższy mi wartość...
Witam Problem został rozwiązany mam nadzieję że na dobre. Elektryk nie znalazł żadnych problemów z autem i miał rację, po odebraniu auta zrobiłem ponownie test przelewowy i wyszło mi że jeden wtrysk ( kolejny raz) leje. W tym momencie zrozumiałem przyczynę tak częstych uszkodzeń wtrysków gdyż to już 4 raz. Według mnie problem dotyczył zanieczyszczonego...
Witam, Mam problem z mazdą, założyłem w niej nową instalację LPG i w czasie próby regulacji gazu okazało się, że ciśnienie na garach: 11/7/11/11. Więc udałem się do warsztatu zajmującego się regeneracją głowic żeby coś z tym fantem zrobili. Wymieniono uszczelkę pod pokrywą zaworów, uszczelniacze, uszczelkę pod głowicą, rozrząd + planowanie i usuwanie...
Nieprawda, widziałem kiedyś silnik, był przy betoniarce... Ale tak serio, klient nie oczekuje zwrotu kosztu samochodu, ani wymiany układu hamulcowego, tylko przywrócenia stanu poprzedniego. Warsztat popełnił błąd, to niech go naprawią. Twierdzą że wszystko OK, niech dadzą 3 miesiące gwarancji na to że zawór nie wpadnie do cylindra. Albo zdjąć głowicę...
Mazda jest co prawda większa wewnątrz, ale koledzy maja rację, że stanowi nieocenione źródło dochodu warsztatów. Z mojej praktyki wynika że obucie silnika 1.4 d4d w Boscha nie było głupim pomysłem i śmiem twierdzić, że spisuje się lepiej niż układy Denso. Typowe bolączki corolli to: - często sypiąca się tylna wycieraczka - słabe silniczki w centralnych...
Witam, mam problem z Mazdą 3. Auto jest moich teściów, którzy wiedzą o autach tyle co jak nimi jeździć i to wszystko. Mechanik stwierdził, że zatarł się silnik. Mowa tu o 1.4 LPG oznaczenie ZJ. Poszła uszczelka pod głowicą. Objaw był taki, że spaliny wypychały płyn z bloku i objętość płynu w zbiorniczku się zwiększała, aż wywalało płyn przelewem. Bardziej...
Trzeba by było zadać pytanie autorowi czy ma na auto "tylko" 6 tysięcy czy chce kupić auto za 6 tys zł, różnica jest taka, że jeżeli kupi xsarę i wyda na zadbany egz. 5-6 tys zł to czy będzie miał na naprawę tylnej belki tysiaka, silnik 1.4 i 1.6 są udane podatne na gaz, mazda 323f jest bardzo ladna ale słyszałem od kilku osób że 1.5 wcale nie jest...
Remont bez ponownego honowania cylindrów to proszenie się o kłopoty. A co tu da honowanie? Nic. Trzeba przywrócić kształt do okrągłego, czyli pełna obróbka. A że Ford rzadko przewiduje wymiar naprawczy tłoków i dostępne są tylko nominalne, to dochodzi koszt gilzowania bloku. A jak gilzowanie, to potem osiowanie wału i leci w koszta... Nie takiego czegoś...
Witam wszystkich forumowiczów. Jestem jak dotąd szczęśliwym posiadaczem Mazdy 6 z 2003r. 3 tygodnie temu auto trafiło do "polecanego" warsztatu celem wymiany uszczelki pod głowicą gdyż wystąpiły 2 znane zapewne objawy typu wurzucanie płynu poprzez zawór chłodnicy i jeden (jeden!!) epizod polegający na podniesieniu się temperatury silnika w czerwone...
Za cenę tico (3-6tys.) można kupić pontiac firebird (klasyk po prostu), chevrolet camaro, honda prelude, honda civic, jakąś mazdę też się dostanie, mitsubishi eclipse, nissan 200sx, nissan terrano I, nawet dostaniesz porsche 924 za podobną cenę (8tys), Tak tylko za taka kase to sie kupi "ulepa plamistego :)" ktory raczej wola o pomoc aby doprowadzic...
Moje Punto, w ciągu pierwszych 3 lat eksploatacji spędziło w serwisie ok 4 m-cy... nie nazwałbym tego "święty spokój" A nie masz wrażenia że w ASO na gwarancji zrobią tak byś wrócił? Mój mąż gwarancję od dawniej posiadanej Mazdy 323F po około roku wywalił do kosza. Nigdy nie pojechał na obowiązkowe przeglądy gwarancyjne. Auto sprzedaliśmy po 9 latach...
passat sprawdzone silniki benzynowe nawet 1.6 który według znawców jest za słaby rozmawiając z posiadaczami - nie sprawiający problemów z instalacją gazową bardzo dobrze współpracuje, wg mnie także pakowny w wersji kombi, zawieszenie - temat sporny sam byłem posiadaczem audi a4 b5 1.9tdi trochę cięższy przód przez silnik diesla, ale jako takiego problemu...
mazda głowica głowica mazda naprawa mazda
kalkulator liczba zespolić słuchawka ściągania programy symulacji elektronicznej
instrukcja serwisowa serwisówka suszarka siemens
MAN Lion’s Coach Neoplan – wymiana zaworu ogrzewania Buschjost 36.77962-6008/6009, procedura, odpowietrzanie Ikona dymiącej wtyczki: znaczenie i zastosowanie