Skoro z popychu odpala, to wszystko wskazuje na uszkodzenie kostki stacyjki bądź słaby akumulator, obstawiam ze kostka stacyjki do wymiany.
Przeczyszczone wszystkie wężyki, przewody i mazda odpala od strzała.
Po długim postoju kontrolka ciśnienia zgaśnie parę chwil po odpaleniu albo po dłuższym kręceniu rozrusznikiem.
Sprawdź na początek wszystkie bezpieczniki
Jedną skrzynkę bezpiecznikową masz pod maską za akumulatorem, a drugą za schowkiem po stronie pasażera. Posprawdzaj połączenia wszystkich mas czy czasem nie zaśniedziały lub skorodowały.
A może ten trop jest fałszywy? Na początku autor pokazał migającą kontrolkę immo. Jest w zegarach, więc to fabryczne immo. A ten alarm jakiś dokładany, więc może nie mieć nic wspólnego z awarią. Autorze - czy przed awarią było słychać syrenę podczas odblokowywania auta? A po awarii ucichła? Jeśli odcina zasilanie na ECU to ma to dużo wspólnego. Owszem....
Iskra jest? Paliwo na wtryskach jest? Impulsy na wtryskach są?
Autko zrobione. Przyczyną było brak masy w okolicach przedniego prawego koła, a powodem było tego RUDA SZ***A , która uwielbia mazde 6 :) Koszt trochę duży bo 350 zł. Pozdrawiam
Lubi się psuć i pasuje go otworzyć .
Miałem kiedyś taki przypadek po super odkurzenie samochody klijent przyciągnął samochód.Wyłącznik był pod tapicerką trzeba było wiedzieć dokładnie w którym miejscu nacisnąć dywanik na słupku obok siedzenia A immobilajzer o który pytasz to by pozwolił włączyć kontrolki wszystko by sie świeciło tylko silnik by nie odpalał
Cześć. Program w ECU został uszkodzony z powodu słabej baterii. Po poprawieniu programu auto odpala.
Czujnik temperatury, przyjacielu,jakiś komputer?
IC - instrument cluster - Licznik. Bezpieczniki sprawne?
Błąd oznacza za duże napięcie, to poważny błąd. Wymień aku, odłącz alternator na test (albo chociaż go sprawdź), to na początek. A co do ciśnienia, to nie może być kilka tysięcy przy odpalaniu, poza tym takie ciśnienie może być jak dasz mu buta mocnego, a piszesz, że nie odpala. Czyli jakie masz ciśnienie paliwa. Ale sprawdź najpierw napięcie aku i...
Bezpieczniki sprawdzone czytałem że jak jest popsuty to może też nawet nie kręcić auto zgasło nagle podczas jazdy
Ciśnienie paliwa na railu do sprawdzenia.
Dysponuje ktos schematem do tego sterownika RF-7J? Generalnie znalazłem przyczyne- tzn. wiem jak odpalic silnik. Chce się jednak upewnić, czy dobrze kombinuje. Edit: Generalnie problemem była masa przy lewej lampie. Po rozebraniu punktu masowego i wyczyszczeniu styków wszystko wrócilo do normy.
Problem rozwiązany, poradziłem sobie sam
Witam! Właśnie zakupiłem mazdę 6 2.0 ditd 143km z 2006 roku system keyless, dzisiaj rano po przyjeżdze do pracy zamknąłem auto, po 8 godzinach wracam otwieram auto pilotem, wsiadam, próbuję odpalić a kluczyk wogóle nie chce drgąć, dodatkowo miga kontrolka immobilaizera. Reasumując auto można zamknąć i otworzyć pilotem natomiast odpalić tylko kluczykiem......
Spróbuj ja bym próbował.
Spróbuj jak silnik jest ciepły odpiąć czujnik temp. płynu chłodzącego, o ile mnie pamięć nie myli jest z przodu silnika wkręcony w blok. Jeżeli po tym zabiegu silnik zapali bez problemu to znaczy że masz problem z pompą, lub zawór SPV, ale raczej pompa.
ignition master switch-do sprawdzenia.
Nie chce Cie martwić ale nieciekawie to wygląda w każdym razie już nie próbuj go odpalać bo zwiększysz tylko koszta naprawy
Witam. Ten sam problem wystąpił u mnie. Jak kolega sobie poradził z usterką?? U mnie podczas próby odpalenia, słychac tylko przekaźnik przy bezpiecznikach. Auto w automacie. Aha dodam jeszcze, że zapala się czerwona kontrolka "koło zębate i w środku koła wykrzyknik". Proszę o porady.
Jeśli aparat jest sprawny i taki sam jak stary to sprawdź jeszcze raz ustawienie zapłonu, może zdejmij dekiel klawiatury.
24-0522 Bez demontażu nic nie zrobisz.
Witam. Mam problem z moją Mazda. Podczas odpalania zapaliła tak jakby na sekundę i zgasła. Przy następnej próbie już nic tylko kręci silnikem. Czy ktoś miał podobny problem ? Za pomoc z góry dziekujee. Ps dodam też że przy kręceniu rozrusznikiem trochę trzęsie samochodem, ale to mogą być tylko moje odczucia. Pozdrawiam.
Rozrusznik nie kreci auto na pych nie odpala więc wał nie stoi
a taka że pposiadam w takim razie taki sam i powodem na 90% jest elektro-zawór biegu jałowego znajdujący sie z tyłu gaźnika z dochodzącym do niego zielonym przewodem . Sprawdz czy cyka. Jak równiez kostke wszystkich innych elementów elektrycznych gaźnika centalnie nad skrzynią biegów czy nie zasniedziała.Z resztą jak coś to pytaj . W temacie mazdy a...
Probówka do rączki i sprawdzić połączenia stacyjki
Silnik kreci i nie odpala?
To ze nie zatrzymałeś auta i ruszyłeś w przeciwnym kierunku niema wplywu. Zryw troszke tak . Alo to dalej błądzenie. Musisz sprawdzić rozrzad. Ustawić na punkty. Chyba ze jest coś co przeoczyłeś a też moze mieć wpływ na to ze nieodpala.
witam, mam mazde 6 była bita w przód instalacja została zrobiona. auto nie chce odpalić, na plaka chodzi a na paliwie nie, podejżewam że nie ma impulsu na wtryskach, komputer silnika sprawny (przełożony do innej mazdy, mazda odpala i chodzi) błędy dały się wymazać, po zakręceniu wyrzuca błąd p0628 (pompa paliwa w zbiorniku) układ paliwowy sprawdzony...
Problem powoduje zawór SCV firmy DENSO. Nie napisałeś czy założyłeś nowy czy używany. Jeśli jest to rok 2002-2005 to odczytaj z zaworu numer serii. Seria 003 i 006 jest wadliwa i awaryjna.
Może Cię tester w jajo robi.Warto podpiąć na próbę pod coś innego.
Sprawdź pompę w zbiorniku i sitko tam się znajdujące, wyczyść zbiornik /jeśli zamulony/, podstawić zasilanie paliwem z boku i zobaczyć czy odpali. Nie ma wstępnego ciśnienia paliwa to i na rampie nie będzie wystarczającego i będą błędy, no chyba że wtrysk wisi. Na plaka odpalaliście?
Na kompa nie musisz jechać opis niżej www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=...
Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o poradę, z góry dziękuję za pomoc. Problem przy odpalaniu samochodu Mazda 6 2.2 diesel 2015. Więc zacznę od początku: chciałem odpowietrzyć układ chłodzenia, szukałem odpowietrznika do tego, pomyliłem odpowietrznik i odkręciłem odpowietrznik sprzęgła, wtedy odpaliłem samochód (start-stop przycisk), po czym sprzęgło...
Mam problem z Mazda 323f 2002r silnik 2,0DiTi . Samochód na początku nie odpalał gdy było zimny a dzis wogóle nie chce odpalic. Błędy które wymigałem to 1298
Jak padł akumulator, a to niestety częste, to na kiepskich przewodach nie odpalisz. Możesz a nawet powinieneś, najpierw z 10 minut podładować swój akumulator z auta dawcy. Potem dopiero próba rozruchu. Jak się uda sprawdzić ładowanie. Niemniej, pewnie akumulator jest uszkodzony i jazda z takim, to proszenie się o duże kłopoty z elektroniką auta.
Witam mam następujący problem z samochodem marki mazda. Samochód ciężko odpala w zimę sprawdzono świece żarowe grzeją, wymieniono filtr paliwa paliwo nie spada, nowy akumulator, rozrusznik kręci dobrze, na ciepłym silniku nie ma problemu z uruchomieniem. Proszę o poradę
Wygląda mi to na jakiś przekaźnik,kiedyś taki objaw miałem w fordzie eskordzie i winny był przekaźnik.
Sprawdź dokładnie masy przy lewej lampie. Taka biała kostka przykręcona do budy. Bardzo częsty problem z tych mazdach (sam miałem :)). Gnije blacha do której jest przykręcona masa, ale też sama kostka śniedzieje i często są problemy z odpalaniem czy światłami. Najlepiej kostkę uciąć i zarobić na nowo połączenia. Dodatkowo wiązka, która tamtędy idzie...
Sonda nie ma wpływu na odpalanie. Sprawdź, czy jest iskra na świecach. Jeśli jest porządna (minimum 1cm długości), to może jest nieszczelność w instalacji gazowej i silnik zalewa dwoma paliwami. Wykluczysz to zakręcając zawór na butli i spuszczając gaz z przewodów.
Napraw wiazke tak jak opisywalem i kolega ktory dodatkowo zrobil foto relacje. Skutek moze byc taki ze auto przestanie odpalać
Tak, mam immo w samochodzie. Iskra jest. Jest też taki problem, że nie dość, że ciężko pali, dopiero za którymś razem, to jak odpali, podjadę trochę i np zatrzymuję się, to obroty wariują, spadają, trzęsie całą budą i gaśnie. I potem znowu kręcenie, zaskoczy, ale obroty są niskie (nic nie daje dodawanie gazu, bo się dusi), że trzęsie całym samochodem...
A pompka paliwa podaje? :)
Zauważyłem prawidłowość Odłączam akumulator na kilkanaście minut , podłączam i po kilkunastu minutach odpala . O co chodzi
Rozrząd sprawdzi i dalej nic nie znajdzie. W tych silnikach jest pewien stały problem.
Dziś problem został ostatecznie rozwiązany :D . Problem wywodził sie z wałka rozrządu. Ale aby go zdiagnozować trzeba było wykluczyć wiele innych możliwości. Komputer nie wykazywał żadnych błędów.
Problemem masz prawdopodobnie z Imobilajzerem który jest przy stacyjce. Pewnie ci odpala jak stary kluczyk jest blisko stacyjki.
Witam brak w Mazdzie obrotów silnika czujnik sprawdzany oscyloskopem i sygnał do sterownika dochodzi ale mazda nie odpala. Sterownik silnika podmieniony eeprom z immo przelutowany i dalej nie odpala. Zasilania jak i masy do sterownika silnika sprawdzone . Bezpieczniki też ok .Instalacja od sterownika do czujnika położenia wału gruntownie sprawdzona....
Czy to mazdy czy fordowski motur, czujnik powinien być w pokrywie zaworów. Błąd raczej dotyczy wałka ,ale może też dotyczyć synchronizacji między wałem a wałkiem np z powodu rozjechanego rozrządu. Jak na zapłonie kasowalny raczej rozjechany rozrząd. Jak nie kasowalny to sam czujnik albo kabelki.
Przy odpalaniu na wbitym biegu bez sprzegla auto probuje ciagnac do przodu ale sie blokuje, probowalismy na 1 i na wstecznym. Jakaś dziwna ta metoda odpalania. A jak zachowuje się silnik przy normalnym, na luzie odpalaniu ?
Sprawdzę jutro jeszcze napięcie podczas momentu rozruchu i dam znać Jak dla mnie to akumulator. Bo. 4. Odpala ze startera powerbanka wpiętego do zacisków aku
Witam jak w temacie potrafi zgasnąć i wtedy nie odpala przez jakiś czas. Potrafi chodzić być zgaszona na rozgrzanym i na drugi dzień na zimnym nie odpali. Postoi i odpala. Pojawia się wtedy błąd P1378 Fuel Injector Module System Voltage Low. Sprawdzałem na usterce czy wtrysk nie uwala wspólnego zasilania ale odpięcie wtrysków pojedynczo nie dało żadnego...
Źle zestrojony LPG, rozwaliło najprawdopodobniej mapę PB i auto nie odpala.
Ja sobie z tym już poradziłem sam.Znalazłem problem i teraz auto odpala bez problemu. Jeżeli kogoś to jeszcze interesuje to proszę o kontakt. Prześlę zdjęcia jak ja to zrobiłem. Z pozdrowieniami J.G.:D
problem rozwiązany. głównym powodem był przerwany przewód z sygnałem zwrotnym do pcm z zaworu odciecia pompy. prąd na zawór był, ale do sterownika nie wracała informacja o tym ze jest otwarty, zwierał do masy. wypalone styki w skrzynce bezp. i jak juz pisałem przekaznik od zaworu spv a najlepsze było to, ze ktos odwrotnie założył podkładke pod spv....
Witam. To że warsztaty podpinają od razu samochód pod komputer w celu sczytania błędów z sterownika (komputera) to jest jak najbardziej prawidłowe.Schody zaczynają się kiedy błędów nie ma (tak jak w Twoim przypadku).Jeśli Twoja Mazda odpala normalnie jak jest ciepła (często uruchamiany),a nie chce palić po postoju (tak jak piszesz po 2 godz.) to masz...
Witam mam problem z mazdą 6 2.3 nie odpala podczas jazdy zgasla i zapaliła się kontrola trakcji . Sprawdzane było akumulator plus pomoc z kabli z drugiego samochodu, wszystkie bezpieczniki wraz z przekaźnikami, z popychu silnik kręci ale prawie ledwo go słychać tak jakby miał około 100 obrotów, rozrusznik kręci na krótko. Z kluczyka nie podaje prądu...
Ten alternator powinien być już dawno wymieniony. Maksymalne napięcie w samochodzie to około 14V. Nie ma się co dziwić że akumulator się zepsuł. Napraw alternator i wtedy dopiero myśl nad odpalaniem.
Do aparatu zasilania dochodzą?
Odpala po zatkaniu ale od razu gaśnie czy może wolne obroty ma prawidłowe?
Witam! Mam problem z Moją Mazda! rano odpala bez problemu i gdy jest sucho bądź mroźno też jest ok pali i jeździ jak trzeba , ale tylko gdy troche pop ada i jest wilgoć bądź po myjni zaczyna wariować ! mianowicie odpalam i jade i ak po 6-7km podczas gdy jest wiloć zaczyna tracić mmoc gasnąć szarpac itp! nie mam pojęcia co to??
Rozrusznik pracuje harmonijnie, silnik odpala prawidłowo.
A co z iskrą?
Witam. Bardzo proszę o pomoc gdyż sam nie mogę sobie poradzić z tematem. Moja mazda nie chce odpalac na zimnym silniku w szczególności zima gdy mamy poniżej 0 st. Pompa, świece zostały sprawdzone i wszystko działa. Bardzo proszę o pomoc.
Bezpieczniki sprawne?
Przepustnica mechaniczna na linkę, na ciepłym bez dodanie gazu nie odpala czasami zdarza mu się że odpali.
Mam taki problem ze swoją Mazdą 3 1,6 benzyna + gaz 2005r. Mazda mi odpala bez problemu, lecz po przejechaniu kilkudziesięciu metrów przy dojeżdżaniu do skrzyżowania wciskam sprzęgło i nagle silnik gaśnie. Jeżeli chcę odpalić od razu to bardzo ciężko jest go w tej chwili odpalić. Trzeba przekręcić kluczyk poczekać około 10 s i wtedy odpala lepiej. Później...
Mechanik orzekł że cała pompa jest do wymiany, ale czy naprawdę tak jest skoro samochód odpala i jeździ? może siadł jakiś czujnik. Czy taką pompę idzie gdzieś zregenerować czy tylko szukać używki.
Powodów może być wiele . Począwszy od czujnika wału czy czujnika temperatury lub świeczek do zapchanego filtra paliwa . Teraz już temperatury na minusie a parafinka z letniego paliwa się wytrąca Zacznij od najłatwiejszych i najtańszych sprawdzeń na drogie i skomplikowane przyjdzie czas .
Hmm wyminiem cewke i mazda odpala za 1 razem nie tak jak ostatnio ale kolega stwierdzil ze od pompy ida dwa węzyki do silnika i 1 podaje benzyne a drugim nie ( że ejst przetarta,, zamóiwlem pompe .. nie drogo koszt 60zł dobrego zamiennika nie bede reklamował) jutro wymiana ponieważ czasem chodz i normalnie a czasem sie dławi i prawie ganie. Mam nadzieje...
Wiem częściowo co jest. Podczas palenia ciśnienie na szynie było na 630 kpa po zdjęciu wtyczki jest na 180 000kpa pewnie ustawienie pcm w razie awarii czajnika. Paliwo leci przewodami na wtryski lecz widać że coś jest z paliwem. Oczywiście odpalać dalej nie odpala. Jakiś pomysł?
Po częstych próbach odpalania osłabł akumulator, włożyłem więc akumulator od octavi 1.9tdi i mazda zaczęła prawie normalnie zapalać! Ale octavia na tym akumulatorze z mazdy też odpala! Czy to zbieg okoliczności czy mazda musi mieć naprawdę silny akumulator żeby było ok? Co jeszcze może być przyczyną, masy posprawdzałem są ok.
Witam wszystkich. Pomóżcie, mam taki problem moja mazda przestała odpalać na benzynie. Na gazie pali, a na benzynie nie da się jej odpalić. Jak jadę na gazie i przełączę na benzynę to gaśnie. Ma ktoś jakiś pomysł? Potrzebuję też rozpiskę bezpieczników i przekaźników, ma ktoś może? Z góry dzięki za pomoc.
Czy ktoś może pomóc w doborze używanego aparatu (podam Vin jak będzie trzeba)?
Witam, problem udało się rozwiązać?
Może ktoś podpowie. z tego co widzę po sterowniku to poszło zwarcie na zasilanie komponentów u mnie było podobnie tylko podmieniłem wiązkę oraz sterownik i auto dalej nie ma zasilania na czujnik wału, wałka, evap, i dwie sondy lambda pin t2 no i nie odpala ?
mazda 6 2.0d 2004 kreci nie odpala, brak błedów, na plaku chodzi, czy taki wykres ciśnienia jest prawidłowy na początku 600bar apotem spada do 230 i mniej miał ktoś taki problem
Witam. Mam problem z mazda 3 BK 1.6 benzyna+gaz 2006 rok. Na zimnym silniku auto odpala tak jak tutaj na filmiku. Trwa to za długo https://filmy.elektroda.pl/48_1719683206... Po odpaleniu, potem już pali na dotyk. Gaz nie jest problemem, jeździłem tydzień z zakręconą butlą, tylko na benzynie. Od czego zacząć??
Możesz podać numer błędu , będzie łatwiej
Swiece ok auto dalej nie odpala. Jakie jeszcze pomysly? dodaje wymienilem cewke i modul iskra na swiecach jest a ja dalej krece i nie odpala
A świece w ogóle masz sprawne?
Po wymianie na standardowy zestaw T91 ruszy o ile dogrzewacz jest sprawny.
Witam znalazłem przyczynę czemu mazda nie odpalała okazało się że jednak znalazł się jeden bezpiecznik spalony wymieniłem go po czym mazda odpaliła ale zaraz zgasła i dalej nie zapaliła więc dałem większy bezpiecznik żeby sprawdzić tylko czy też odpali i spali bezpiecznik ale nie spaliło go mazda chodziła tylko na tzw, trzy baniaki po czym zobaczyłem...
Układ dolotowy sprawdziłem.
Moze masz jakiś ukryty wyłącznik prądu który sprżatając uruchomiłeś ??
Jak to się stało ze nie odpala, ile masz km od wymiany rozrządu?
Dobrze by było gdybyś powiedział jaki silnik i który rok auta. Załącz zapłon i posłuchaj lub sprawdź pompkę paliwa.
Wtryskiwacze.
Kabel do immobilizer i dlatego Ci nie odpali. Chociaż nie jestem do końca pewien bo małe zdjęcie i nie widać szczegółów.
Nie domyka elektrozawór gazu i zalewa ci silnik przez co nie możesz odpalić, zdejm węża z miksera i zobacz czy się ulatnia gaz jak silniki jest zgaszony a auto jeździło na LPG.
A czy była sprawdzana iskra w momencie jak nie odpalał?? Proszę napisać czego brakuje w momencie gdy nie odpala.....(paliwo, iskra, ciśnienie sprężania, synchronizacja wałka rozrządu i wału).
Witam.Autko jak w temacie ładnie pali na zimnym silniku.Przy rozgrzanym silniku trzeba kręcić rozrusznikiem około 5 sec. żeby odpaliła lub przez chwilę i za drugim razem odpala normalnie.Gdzie szukać problemu?
Po zdjęciu klemy ujemnej, w celu reseta ecu należy wcisnąć pedał hamulca na około 20 sekund. Dodano po 2 Sprawdzić wszystkie bezpieczniki.
Witam mam problem z mazda 323f 2.0 diesel auto nie odpala po przypięciu elektrozaworu na krotko odpala wskakuje na wysokie obroty i gaśnie
Witam sprawdz czujnik plynu chlodzacego.Pozdrawiam
tak samo w gnieżdzie przekaźnika. Na którym pinie przekażnika robisz pomiar?
szarpanie odpalaniu szarpie odpalaniu zalewa odpalaniu
samsung pryzmat satel perfecta control zamienić tranzystor dioda
program renault program scenic
Obudowa pilota FAAC XT2 - wymiana i specyfikacja Aplikacja MusicCast nie widzi dysku komputera z muzyką - rozwiązania