Alternator prądu nie pierze, masz zwartą jedną z diod plusowych, poprzez wzbudzenia prąd zamyka się na wirnik.
Wartość prądu wynosi 0,3 A.
Sprawdzałes alternator?
Jeśli masz wszystko wyłączone i ucieka Ci pół ampera to jest napewno coś nietak. sprawdz lampke w bagażniku, choć ona sama napewno tyle niepobiera, odłacz radio i tak po koleji aż sie dowiesz co to, bo nowy aku Ci rozwali
Luzny kabel od włącznika maski dla alarmu.Zobacz co się dzieje z prądami przy samym rozruszniku....
A sprawdzałeś czy przewody się gdzieś nie zwierają i sprawdź jaki wynik będziesz miał jak odłączysz radio
uszkodzony silnik brak zasilania na silnik brak masy Ludzie to maja problemy.Sprawdzałeś czy idzie prąd na silnik?
Odłącz przewód + od alternatora i sprawdź wtedy pobór prądu.
Padły bo naładowany akumulator potrafi oddać bardzo duży prąd. Będziesz mieć nauczkę na przyszłość. :)
Żarówka H4 na oba włókna podłączona w miejsce bezpiecznika i sprawdzasz gdzie i co robi pobór prądu.
Sprawdź jaki masz pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym zapłonie i wszystkich odbiornikach. Może być taka sytuacja że coś pobiera cały czas prąd i rozładowuje akumulator np. Radio.
Jeszcze .. jakie masz ładowanie? To "uciekanie bokiem " prądu jest wspaniałe!!!
Dlaczego po wyjęciu kluczyków od stacyjki nie wyłącza się radio a prąd w zapalniczce dalej jest?
sprawdź jeszcze raz kontrolką bezpieczniki wizualnie może być ok a prądu nie przewodzi. W mazdach rozspiska jest w skrzynkach
Odłącz zasilanie wzmacniacza subwoofera zrób pomiar.
Odłącz tylko przewód od radia który jest dany jako masa i masę daj z masy pojazdu na masę radia, albo poszukaj masy w tych przewodach, które ci zostały. Ten przewód co był niby masa to pewnie od świateł postojowych - włącz postojowe i zobacz czy na nim jest prąd ( załóż nowy bezpiecznik). Pozdrawiam.
Skoro akumulator jest nowy i nadal nie odpala po dłuższym postoju to jednak wskazuje na to, że coś pobiera prąd.
To diesel?.....
już sprawdziłem je, wszystkie są w porządku i bezpieczniki w kabinie też są dobre tylko w całej lewej kolumnie tych bezpieczników nie ma prądu
no nie świecą, zmiana światła odbywa się przez xenon H11, nie odpala, po sprawdzeniu miernikiem masa jest, prądu brak na H11. bezpieczniki sprawne.
Podaj prąd upływu.
5W to ponad 0,4A, a nie 0,1A... świecącą lampkę to widać "na pierwszy rzut oka" (na amperomierz). Zresztą w nowych autach to "nie przejdzie" - np. moim aucie lampka w bagażniku gaśnie po jakiś 5 min mimo otwartej klapy, podobnie lampka w kabinie - i tak gaśnie po jakimś czasie mimo włączenia przyciskiem "na stałe" czy zostawienia otwartych drzwi. Dodam...
W końcu się zabrałem za coś, co powinienem zrobić już dawno. Założyłem podlicznik mierzący prąd zużyty przez samochód.
Witam' Mam już drugi przkeźnik i stary też poprawiłem wg. nowego. Sprawdziłem wszystko co da się sprawdzić odnośnie klimatyzacji. Jedyna rzecz jaka nie działa to komputer nie daje masy na przekaźnik załączający na którym jest już 12V. Komputer dostaje odpowiednie wartości na innych pinach odnośnie klimatyzacji. Na owym nieszczęsnym pinie jest +12 z...
Rozpocznij od sprawdzenia i poprawienia masy między nadwoziem a silnikiem. Ponadto oczyść klemy na akumulatorze i połączenie klemy (-) z nadwoziem. Sprawdź przewód na rozruszniku (dokręcenie) oraz zmierz pobór prądu w spoczynku (nie włączając stacyjki).
Witam! W wyżej wymienionym aucie rozładowuje sie akumulator na postoju, akumulator kupiłem nowy i naladowałem porządnie. przy wyłączonym silniku, z odłączonym radiem auto pobiera 0,6A z akumulatora. Gdzieś wyczytałem, że może to być wina alternatora więc odłączyłem kostke od niego [z dwoma przewodami] i pobór prądu spadł do 0A [pewnie cos tam ciągnie...
Jak w tytule mam Mazde 323 pojemność 1.3 z 1990 roku. Problem samochodu tkwi w braku prądu na wtryskach, co powoduje ze paliwo nie idzie i auto nie odpala. Prosiłbym o rade co robić?? Sam już nie wiem a bez samochodu jak wiadomo w dzisiejszych czasach ciężko. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Jest cała gama takich pojazdów. Nazywają się “range-extender”. Nie mylić z hybrydą plug-in. Range extender to min Mazda (z wanklem) i BMW i3
A co Ty myślałeś, że elektronicy tylko podłączają auto pod komputer i już wiedzą co trzeba wymienić? Prześwietl każdy przewód prądem 5A.
Witam. Chciałbym zapytać o to jak w najlepszy sposób wzmocnić instalację elektryczną zapalniczki samochodowej tak by wytrzymała prąd ciągły o wartości 10A. Samochód to Mazda 323F BJ 2003. Być może ktoś orientuje się ile można maksymalnie pobierać prądu w sposób ciągły z gniazda zapalniczki w tym modelu? Zmierzyłem spadek napięcia na stykach zapalniczki...
Jest nowa "informacja". Jeżeli auto zapali nie pokazuje żadnych błędów. Jeśli samo zgaśnie potrafi wyrzucić błąd prądu na wtryskach.
Ja tak miałem przy mojej madzi 626 i okazało się że problemem był padnięty rozrusznik. Ale zanim kupisz rozrusznik sprawdź czy prąd dochodzi do rozrusznika.
Jak zdejmiesz klemę to musi zgasnąć. Dlaczego? Bo nie masz prądu w aucie.
tak samo w gnieżdzie przekaźnika. Na którym pinie przekażnika robisz pomiar?
Moze masz jakiś ukryty wyłącznik prądu który sprżatając uruchomiłeś ??
Witam! miałem bardzo podobny problem w swojej Mazdzie 323F.u mnie padł moduł zapłonowy.sprawdz cala elektryke, czy jest iskra na swiecach, kopulke i palec rozdzielacza oraz czy do cewki doplywa prąd.
Nie, alarm powinien najzupełniej normalnie działać. Jedyne co mogło się przytrafić to uszkodzenie styków przekaźnika, jeśli odcięcie było podłączone do obwodu, który pobiera bardzo dużo prądu (rozrusznik).
sprawdzałeś wylacznik inercyjny . po uderzeniu odcina prąd na pompie paliwowej
Nie mam właśnie miernika żeby sprawdzić czy jest przepływ prądu do jej zasilania choć drogowe światło działa a mijania niestety się nie uruchamia. Jest możliwość sprawdzenia czy prąd płynie do wtyku gdzie wkłada się żarówkę poprzez kontrolkę z diodą ? Taki przezroczysty śrubokręt to zwykle jest. Spełni on zadanie sprawdzenia dopływu prądu do wtyku?
Sprawdź ładowanie czy w normie bo może za duży prąd dostaje i masa czy ok
Jeśli trzeci działa to i reszta powinna. Wymień jednak te żarówki, upewnij się że prąd przychodzi do lamp.
Witam. Auto stało ok 4 miesiące. Po kilku dniach postoju ciężko kręci, przez ten czas akumulator był używany w innym aucie i nie było takich problemów. Po odłączeniu gazu pobór prądu wynosi ok.20mA czyli w normie, ale wyciągając każdy bezpiecznik kolejno pobór prądu się nie zmniejsza. Co może pobierać ten prąd? Alternator czy może początek jakiegoś...
Zagnite coś na stykach,lub sam przewód,dlatego dioda świeci a żarówka o dużym prądzie już nie.
A nie prościej dać dużą diodę schotkiego. Spadek na niej to jakieś 0,5 V. Rozwiązanie proste i powinno wystarczyć do ładowania akumulatora life-po4. Przetwornica to układ aktywny i zawsze będzie pobierać trochę prądu gdy silnik jest wyłączony.
Witam mam problem w Mazdzie 626 93r 2.0 i chatchback z elektryką szyb nie dochodzi mi prąd do prawej przedniej szyby oprócz tego pozostałe szyby działają prawidłowo sprawdziłem bezpieczniki w ogóle nie ma prądu tylko ta jedna szyba z kostki dochodzi tylko prąd do światełka w drzwiach centralnych zamków itp a na szybę nie...czy jest może jakiś przekażnik...
Do czego ten prąd nie dochodzi? jdmfsm.info/Auto/Japan/Mazda/323/electri...
Tam są 2 czujniki z Hall effect. Jeden z czujników widzi, że coś blokuje szybę i włącza system bezpieczeństwa, i nie daje podnieść szybę. Czyli, jak dobrze rozumiem, odbiera impulsy i zestawia je z obrotami silnika? Myślałem, że te zabezpieczenia to pomiar prądu, który rośnie w razie zwiększenia obciążenia silnika.
Zwykle (jeśli to jest rzeczywistym powodem zainteresowania tematem) w mechanizmie składania lusterek padają bezpieczniki polimerowe, ze względu na to, że ich żywotność, to kilkaset zadziałań, a każdy z nich nagrzewa się raz na rozłożenie (a drugi raz na złożenie) lusterka. Taki bezpiecznik powinien mieć do kilku omów rezystancji. Z czasem rezystancja...
Więc sprawdź czy na postoju coś Ci nie pobiera prądu z akumulatora. Bo i skąd prąd miał by płynąć, jak nie z akumulatora? Jak masz multimetr w domu, to bierz go w dłoń i sprawdź czy nie masz w aucie "złodzieja prądu" Zmierz też multimetrem kostkę od alternatora, czy na wyłączonym zapłonie coś nie podaje na nią prądu przypadkiem. Jak nie masz multimetru,...
Witam. Trafo dzwonkowe,prąd zmienny 8V. To zmienne podłączyć po wejscie Tain i GND, a zasilanie 12V stale - GND minus ,IGN plus. Pozdrawiam.
Czy dzieje się tak tylko przy zamykaniu/otwieraniu szyb??
Może immo trzyma? Silnik zapala jak podasz „ na krótko” prąd na rozrusznik? Błędy jakieś w ECU albo GEM ?
Problemu z odpaleniem zero, nawet w -20 st. C ladowania nie sprawdzalem ale sprawdze jutro aku z tego co pamietam to 55Ah chyba z 4-5 lat ma ale jutro sprawdze dokladnie. sprawdzilem dokladnie: napiecie w stanie nieobciązonym 12.34V ładowanie 13.40V pojemnosc 55Ah prąd 450A akumulator ma okolo 4 lata
Mazda 323f 2000 benzyna BJ 2001 rok
Na ST signal jest prąd jak startujesz, te styk ma połacznie z tym stykiem stacyjki co daje prąd na elektromagnes rozrusznika.
Poszukaj masy na silniku ,lub nowego akumulatora, lużne klemy... Brawo za pomysł zmasowania zacisku 50 rozrusznika!!! Nie wpadłbym na to, strażacy się cieszą... Rozrusznik pobiera najwięcej prądu w twoim aucie...
Przyczyną może być alternator lub rozrusznik,napisz więcej o objawach po jakim czasie nowy akumulator się rozładowuje czy sprawdzałeś pobór prądu amperomoerzem tak jak pisałem .
Witam nie mam mazdy wiec nie za bardzo wiem o jaki schemat chodzi mam - ogrzewanie i instalacja klimatyzacyjna.
(at)bob(at) Jakiej firmy ? co jakiej firmy? Aku? Nie pamiętam, ale nie ma to znaczenia. Problem występuje na nowym aku od początku. Na startym pewnie też występował. Zastanawiam się, czy przypadkiem radio nie wchodzi w jakiś tryb pobory po pewnym czasie. Pierwsza myśl? W środku jest bateria, i dopiero po jej wyczerpaniu zaczyna brać prąd z aku. Sprawdzone,...
Jeżeli podłączam moduł na stole obciążając go żarówką to po chwilowym podaniu napięcia sterującego ciągle przewodzi.Wyłącza prąd cewki dopiero po zmianie biegunowości sygnału sterującego.Czy nie powinien wyłączyć prądu przy braku sterowania?
Ksenony na starcie czyli odpaleniu potrzebują sporo prądu który wraz z ich "rozświeceniem" maleje.Prawdopodobnie w tym automacie do świateł dziennych jest malutki przekaźnik i przewody o zbyt małym przekroju na których ten prąd jest tracony.Mógłbyś spróbować dołożyć zewnętrzny przekaźnik,taki 30/40A który poda prąd na ksenony.
a może nie na podszybiu, tylko trochę głębiej, a tam masz pompę ABS. Były problemy ze sterownikami, do których dostawała się wilgoć - więcej znajdziesz na mazdaspeed
Mazda MX-30 ma nadwagę :-) Żre wyraźnie więcej prądu niż Leaf. Ale się miodzio nią jeździ… Nieco więcej wieści będę miał po kilku dniach używania pojazdu na ustalonej trasie. Wychodzi na to, że mam zboczenie na tle japońskich samochodów. I to nawet w pewien sposób można rozciągnąć na moją terenówkę, jeśli się spojrzy czym jeżdżą po Ameryce japońscy...
Najbardziej prawdopodobne jest to że masz wadliwy regulator bo napięcie początkowo jest ok więc jest raczej dobrze podłączony. Zbyt wysokoie napięcie wskazuje prawie w 100% na regulator. Kontrolka może być spalona albo nie podłączona. Możliwe jest też zwarcie między zwojowe w wirniku i za duży prąd uwala regulatory.
Witam. Jak wy mi nie pomożecie to chyba już nikt. Problem jest taki że kupiłem radio i po podłączeniu niby prąd dochodzi bo sprawdziłem zwykłą żarówką ale nie chce się włączyć. Był elektryk i też nie potrafi tego zrobić (tacy fachowcy w kraju zostali że śmiać się chce). Macie pomysł jakiś co może być nie tak? Radio napewno jest sprawne bo u kumpla działa....
może zacznę od początku.. dałem auto do mechanika bo zginął mi ostatni kluczyk kombinowal ze stacyjka i imobilajzerem , przed daniem auta do mechanika radio działało bez zarzutów a gdy odebrałem samochód radio było odlaczone i plastiki odkrecone pokaze Ci na zdjęciu jakie plastiki.. wracając do tematu przyjechałem do domu i zacząłem skręcać plastiki...
No właśnie błędów brak ciśnienia na listwie jest 1800bar i nie wiem czy dochodzi prąd do wtrysków i jakie tam powinno być napięcie
Sprawdź żarówką 21W czy w momencie jak nie odpala, dochodzi prąd na elektromagnes rozrusznika, nie na ten gruby przewód rozrusznika, tylko na ten cienki, na tym grubym, prąd powinien być cały czas.
Powerbank - zasilacz bateryjny. Bateria akumulatorów z przetwornicą stabilizującą napięcie (stabilizator impulsowy) i ładowarką (to na zewnątrz, to zasilacz do telefonu, ale spece od reklamy mają większą siłę przebicia niż technicy, więc g..mowa się szerzy bez trudu jak Covid-19). Chcesz zrobić sobie ładowarkę do dodatkowej baterii - ok, może tak być,...
Mogły, ale to nie w tym rzecz, gdy szyby Ci się rozkodują, to nie będą zamykały Ci sie automatycznie,, ale ręcznie powinny a co do usterki, to zamiast silnika podłącz żarówkę H4 i wtedy rób testy, sądzę, że to któryś przekaźnik nie daje pełnego napięcia, a zarazem prąd jest znikomy i nie da rady zakręcić silnikiem, podłącz tą żarówkę i daj znać, czy...
Zmieniłem centralkę na inną i nic się nie zmieniło. Wyczyściłem styki. Prąd na pinie jest, sprawdzałem. Czy jest gdzieś może jakiś sterownik do szyb. Bezpieczniki dobre.
Sprawdź silnik czy się zbyt ciężko nie kręci. Przyczyną może być też uzwojenia tego silnika, Może robią jakieś zwarcie. Dobrze by było zmierzyć prąd jaki ten silnik pobiera.
Może któreś z kół jest podrobione,przy dużym poborze prądu alternator stawia opór,a może coś innego gwiżdże.
PD oznaczenie wejście zacisku wzbudzenia czyli alternatorem steruje ecu silnika szajba kolo alternat. nie powinno się nagrzewać kolejna rzecz co można sprawdzić po zapaleniu silnika i obciążenia go istotne pomiar prądu z alternat. jaki dostarcza to dużo powie
Możliwe to to jest pod warunkiem, że nie przekroczysz max prądu. Pytanie jak jakościowo jest wykonany rozgałęźnik. Powiem Ci, że ja jechałem z wybrzeża na południe z lodówką i cb (choć to jest mało prądożerne) i po 10h jazdy wtyczka od lodówki była bardzo gorąca. Te rozgałęźniki, to jak na moje to wielki szajs. W tym roku robię osobną instalację na...
Zmierz pobór prądu oszacujemy co to może być. Mogły się np skleić styki jakiegoś przekaźnika.
Witam Czym sprawdzałeś napięcie ? W obecnym stanie tak jak jest / usterka jest / sprawdź czy na stacyjce masz prąd chyba czarne dwa przewody i nie sprawdzaj miernikiem tylko mostkuj żarówkę od reflektora H4 i użyj jej do sprawdzenia prądu przy stacyjce, napisz o efektach
A sterowanie z przełącznika świateł masz masą czy prądem? Myślę, że coś źle mierzysz i musisz sprawdzić bezpieczniki.
Proszę o pilną odpowiedz Masz zbyt duży pobór prądu :D Na poważnie to trzeba ustalić co pobiera zbyt dużo prądu. Czy inny z bezpieczników nie uległ uszkodzeniu?
To nie silnik fordowski tylko PSA montowany w wielu autach - dobra jednostka. A może po prostu winowajcą jest słaby aku, albo coś go rozładowuje - kradnie prąd w samochodzie.
sprawdź pobór prądu tej szyby. Może ładowanie nie domaga? nie wykluczone również zwarcie w okolicach przepustów gumowych.
Witam serdecznie. Jak w temacie bardzo proszę o pomoc w ustaleniu co jest nie tak w mazda 626 2.0 16V z 1995 roku czyli GE. Kręci rozrusznikiem i nic ... sprawdzałem lampą stroboskopową i nie ma iskry na żadnym z przewodów. Jak sprawdzić czy cewka (moduł) działa prawidłowo ???? Czy dochodzi do niej prąd ??? Pomocy ...
No i też tak to rozumiałem Panowie - że niższy, niż zalecany przez Mazdę 10-Amperowy prąd ładowania (w przypadku mojego Boscha - 3.8A) co najwyżej wydłuży czas ładowania, ale jeżeli - podłączywszy ładowarkę wieczorem - rano widzę świecącą się kontrolkę END, a ładowarka jest w trybie podtrzymywania (trickle charging), to powinno oznaczać, że jednak akumulator...
Sprawdziłem bezpieczniki. Brak prądu.. Powinneś sprawdzić czy jest napięcie po obu stronach bezpiecznika / ów
Witam mam problem z mazdą 6 2.3 nie odpala podczas jazdy zgasla i zapaliła się kontrola trakcji . Sprawdzane było akumulator plus pomoc z kabli z drugiego samochodu, wszystkie bezpieczniki wraz z przekaźnikami, z popychu silnik kręci ale prawie ledwo go słychać tak jakby miał około 100 obrotów, rozrusznik kręci na krótko. Z kluczyka nie podaje prądu...
Tylko jest jeden mangament u mnie ta mazda nie jest na wtryskach. Mam jeszcze pytanko może bedziesz wiedział, czy powodem braku iskry zawsze jest aparat zapłonowy?(bo to droga zabawka musze sie upewnić), prąd do cewki WN dochodzi, może coś bedziesz wiedział w tym temacie.
W obwodzie są właśnie te "rzeczy" które po odłączeniu/przepaleniu bezpiecznika nie działają. Jak masz multimetr to możesz mierzyć prąd płynący przez bezpiecznik i odłączać po kolei kolejne rzeczy (z tych które nie działają po odłączeniu/przepaleniu bezpiecznika) i jak zobaczysz po odpięciu której wartość prądu nie będzie przekraczać wartości bezpiecznika...
Z tego co pamiętam mazda miała bezpiecznik z opisem jako "room" znajduje się on wewnątrz pojazdu ( kabina ) wraz z innymi bezpiecznikami , usterka pasuje do tego bezpiecznika . Sensor drzwi to pewnie minusowy sygnał, podczas wymiany żarówki drzwi kierowcy pewnie były otwarte ( sensor zwarty) robiac zwarcie puściłeś prąd robiac pętlę zanim bezpiecznik...
To nie instalacja AC, więc nie mamy tu żadnego "zera", tylko "masę". Twój problem polega na tym, że jej nie ma. Masa samochodu ma być połączona z masą przyczepki i tyle. Wewnątrz lampy, masa jest wspólna dla wszystkich żarówek. Jeśli obwód masy jest nieciągły, to obwód świateł będzie się zamykał przez żarówki, które aktualnie nie świecą. Pamiętaj też,...
Stabilizatory już jadą... Mam nadzieje że już niedługo auto zagra pełną mocą. Zastanawiałem się nad zastosowaniem innego stabilizatora ale nie znalazłem zamiennika wprost. Była też koncepcja zastosowania dwóch oddzielnych stabilizatorów 3,3 i 1,25V ale niestety oryginalny układ dostarcza 1A prądu na każdym z wyjść a to co mogłem kupić od ręki miało...
Weź miernik i pomierz trochę: -ładowanie -napięcie akumulatora przed odpaleniem auta -pobór prądu na wyłączonym silniku oraz sprawdź połączenia, może masa się przełamała bądź kabel plusowy niedomaga.
Mam pytanie, bo jestem laikiem w tej dziedzinie, dlaczego jak nie zaizoluję połączenia tylko przyłożę to moduł bluetooth dostaje prąd i działa, a jak połączę kable i zaizoluję to już nie działa 🤦♂️🤦♂️ Auto Mazda 5 i instalacja modułu bluetooth https://obrazki.elektroda.pl/5158593400_... https://obrazki.elektroda.pl/4713202800_...
No tak ale nie wiem które to przewody mostkować żeby czegoś nie spalić... wiem że w jednym jest prąd a powinien być we dwóch przynajmniej. to już nie wiem...
Kolego rlepski666 , to że iskra jest na zewnątrz cylindra, to nie znaczy, że ona będzie wewnątrz cylindra, w warunkach jakie tam panują w momencie kiedy ta iskra ma zaistnieć. Przyczyną braku iskry w cylindrze może być obniżona oporność izolacji na drodze prądu do tego cylindra (nasadka na świecę, przewod WN, kopułka - wymieniłem te elementy, ale nie...
Trzeba by zmierzyć ile prądu pobiera ten silnik. W dokumentacji AVT1623 podany prąd silnika jest do 1A i może ten zestaw jest "za delikatny" do sterowania tym silniczkiem.
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie . Szczególnie Ireneo. Jednak centralka , po kabelkach znalazłem miejsce podpięcia przekaznika i ...................udało się . Elektryk ze mnie marny , jednak coś tam potrafię . Nie przypuszczałem jednak że ta centralka może uzbrajać i rozbrajac alarm i nie dawać prądu na zapłon. Naprowadziliście mnie Dzięki temat...
Prąd to prąd a jak 6 V to napięcie jest , i może napisz jakie to pomysły miałeś przy sprawdzaniu .Ja bym mase sprawdził pewnie wozik świeży nie jest a niezawodność japońców się raczej odnosi do silnika a reszta jak wszędzie Dodano po 4 Są wogle czy nie ma ? bo nawet na 6V sześciu voltach powinno się żarzyć
Wydaje mi się że ta mazda ma rozrusznik z przekładnią planetarną, a w związku z tym pobór prądu byłby znacznie mniejszy.... Mogę się mylić. Ja sprawdził bym napięcie ładowania na wolnych obrotach i pod obciążeniem ,oraz upływność do masy. Pozdrawiam D
Sprawdziłem prąd: Na wyłączonym silniku - 4,3A a na włączonym 5,5A to chyba nie tak dużo?
Jeszcze dodaj u jacka na rogu. Nie , około 3,5 km musiałem jechać i z powrotem też więc to na pewno nie jest , za rogiem. A że niektórzy myślą że wszystko jest w internecie to jest już ich sprawa. U mnie się uszkodził w ten sposób że ciągle pobierał prąd ok 120mA z pinu Sense.
pobór prądu mazda mazda wentylator mazda airbag mazda mazda
filtr przeciwzakłóceniowy sprawdzić prostownik dławik ściemniacz zegar
bojler elektryczny rotary encoder
Ustawienia pieca SAS Bio Efekt Plus - porady i wskazówki Generowanie klucza ECDSA w PuTTY dla OpenATV