Więc sprawdź czy na postoju coś Ci nie pobiera prądu z akumulatora. Bo i skąd prąd miał by płynąć, jak nie z akumulatora? Jak masz multimetr w domu, to bierz go w dłoń i sprawdź czy nie masz w aucie "złodzieja prądu" Zmierz też multimetrem kostkę od alternatora, czy na wyłączonym zapłonie coś nie podaje na nią prądu przypadkiem. Jak nie masz multimetru,...
Sprawdź ciągłość przewodu kontrolki ładowania,czy jak przewód zmasujesz to kontrolka świeci?.Ile ciękich przewodów dochodzi do alternatora.
Wymiana regulatora pomogła? Pozdrawiam.
Alternator mitsubishi zapewne dwa kable do alternatora czyli czerowny plus po zapłonie oraz niebieski L, ale też będzie tam prąd. Diody albo stojan albo słaba masa, ciężko powiedzieć osobiście ciężko się z tym walczy. Najlepiej dać alternator na stół pobierczy i tak go kompleksowo pomierzyć.
To jest normalny objaw że ci siądzie na chwilę napięcie w instalacji jak szarpniesz większy prąd . Zanim samochód podniesie automatycznie obroty silnika żeby alternator mógł wyrobić to będziesz miał spadek . A czy na większych obrotach masz tak samo.
Witam, W Premacy '99 po 5 min od odpalenia pojawia mi się kontrolka od ABS. Kod błędu to 61. Podmiana sterownika nie załatwiła sprawy. Zaobserwowałem że jak wykasuję błędy to przy zczytywaniu ponownym błędów (zmostkowane GND i TBS ) na początku po odpaleniu jest ok brak będów KOEO. Więc odpalam i sprawdzam KOER (Key On, Engine Running) i wyświetla błąd...
karb na bloku silnika i występ na kole zębatym wału nie są ,,znakami,, montażu paska, bo wykazują po ustawieniu DMP tłoka, to znaczy, że na moim kole wału nie ma żadnego znaku fabrycznego odnoszącego się ustawienia GMP tłoka na 1 cylindrze. Zdjęcie z opisem. Oznaczyłem markerem punkt, wszystko ustawione, pasek założony, kręci się wszystko bezkolizyjnie....
Kolego jak długo z tym walczysz, to spróbuj zastosować regulator od fiata 126p, przedłuż kable i wyciągnij go nawieszch, tam gdzie jest alternator panują za wysokie temp. Testowane u znajomego, który wcześniej wymienił 2 regulatory i dopiero taka przeróbka dała radę.
Zdemontować pasek i uruchomić silnik. Wyeliminuje się alternator, pompę wspomagania i kompresor. Obejrzeć układ ssący i wydechowy pod względem szczelności. Szczególnie ssanie przed przepustnicą. Obroty biegu jałowego można w niej regulować śrubami na przepustnicy. Najkorzystniej jest wcześniej ją zdemontować i wyczyścić-nie wymaga adaptacji.
Tam nie ma napinacza. Napina się pasek, razem z pompą chodzi też alternator. Z nim jest wszytko w porządku a obstawiam, że po takim większym naprężeniu i on by się zepsuł. Też myślałem, że pasek może być za bardzo napięty, jednak pasek się ugina pod palcem. Zresztą warsztat jest bardzo polecany, takie prawie ASO Mazdy, więc wątpię aby za mocno pasek...
Mazda Premacy 2003 turbo diesel.Po przestoju startuje i wszystko ok przez kilka sekund, około 15. Później wyskakują obydwie kontrolki jak w temacie które pozostają na stałe podczas kazdego następnego odpalenia. Sprawdziłem okablowanie masa i reszta ok, alternator ładuje, bezpieczniki ok, woda spuszczona. Proszę o pomysły Dodano po 34
premacy mazda mazda premacy bezpieczniki mazda premacy
czerwona dioda xperia android manta aktualizacja samsung telewizor włącza wyłącza
Jak rozebrać odkurzacz Philips FC9197 - instrukcja krok po kroku Toyota Avensis - Radio gubi datę: przyczyny i rozwiązania