Proponuję przyjrzeć się kostce stacyjki.
Proszę podłączyć prawidłowo plus po stacyjce.
Czy zrobię jakiś błąd jak podłącze remote od wzmacniacza do plusa tylnych świateł? Tak. W przypadku gdy pozostawisz samochód zaparkowany z włączonymi światłami postojowymi, istnieje ryzyko wyczerpania akumulatora. Weź probówkę i poszukaj piętnastki w dostępnych miejscach. Czasami nawet gniazdo zapalniczki jest po stacyjce. Nie znam dokładnie pojazdu,...
Probówka do rączki i sprawdzić połączenia stacyjki
Od czegoś trzeba zacząć, możesz porobić pomiar czy podczas kręcenia gdy nie odpala znika czy nie zasilanie z podstawowych elementów i będziesz wiedział, ale jak na popych odpala zawsze a z kluczyka nie to dla mnie 99% uszkodzona kostka stacyjki.
Co może być przyczyna ? A nie działa tu zwyczajnie tak zwana blokada kierownicy :?: Bo może wystarczy, przed wyjęciem samego kluczyka poruszyć nią (kierownicą) lewo, prawo, prawo, lewo :idea: Jednocześnie ciągnąc kluczyk ku górze. Może tam coś jest nie tak :?:
Przewód fioletowy w białym złączu za osłoną boczku kierowcy. Dwa złącza są obrócone przewodami w Twoim kierunku, przewód jest w tym lewym.
Witam, moje dziecko włożyło dzisiaj patyk, taki od szaszłyków, do stacyjki. Chcę go wyciągnąć, ale słyszę, że zaraz się złamie. Od dołu trzyma go jakby taka blokada, czy coś w tym stylu. Wie ktoś, jak to wyciągnąć? Auto to Mazda 5. Dodano po 1 (at)ElektrodaBot jak wyciągnąć patyk od szaszłyków z stacyjki od auta Mazda 5?
Bez schematów namierzysz kolor pod stacyjką.
Witam. 2.6 A w sposób ciągły ? Jeśli tak to usterki proszę szukać w alternatorze, regulator napięcia lub co bardziej prawdopodobne przebita lub przebite diody prostownicze. Cała reszta stacyjką jest odcinana poprzez przekaźnik.
A moze kostka stacyjki sie rozsypuje ?
Dlaczego po wyjęciu kluczyków od stacyjki nie wyłącza się radio a prąd w zapalniczce dalej jest?
3 pinowa to cewka na 3 pinie zasilanie po stacyjce
Problemem masz prawdopodobnie z Imobilajzerem który jest przy stacyjce. Pewnie ci odpala jak stary kluczyk jest blisko stacyjki.
W załączniku masz schemat podłączeń auto proste w montażu alarmu. Napisz czy to mazda przed czy po liftingu
Zwarcie w okolicach stacyjki.
Sprawdżcie dokładnie stacyjkę.
Wygląda że nie masz plusa, a plus nie przychodzi z tego sterownika. Od sterownika przychodzi minus. Sprawdź co nie przychodzi do zarówki plus czy minus.
S łączysz z +15 za stacyjką.
nie sa zablokowane, robilem ostatnio cx9 z usa i wszytsko leci, forscan i ogarniesz, z tego co pamietam kluczyk nie jest potrzebny do stacyjki zeby zakodowac karty
Oczywiście że się da wystarczy zasilanie radia podpiąć po stacyjce.
15-stka od Stacyjki, rozruch
słychać pracę pompy paliwowej po przekręceniu kluczyka w stacyjce?
Może masz zapięty wzmacniacz antenowy na stałe i odpinając radio nie zwróciłeś na to uwagę?Odłącz jeszcze ten centralny i wyjmij bezpiecznik od podświetlenia kabiny,ew.podświetlenia stacyjki.
Widzisz a nie widzisz - sprawdź co zanika na sterowaniu stacyjka minus? Pozdrawiam.
Nad bezpiecznikami po lewej stronie powinien byc kontroler oswietlenia wygląda jak duzy przekaźnik u mnie on za to odpowiada a mam 626. Popytaj tam www.mazdaspeed.pl
Do kontroli: - połączenia masowe w pojeździe, - podłączenie akumulatora - klem, stan przewodów, - napięcie ładowania, - stan alternatora i jego podłączenie, - kostka stacyjki.
To benzyna? W dieslu ECU podaje plus na przekaźnik rozrusznika.
Rozpocznij od sprawdzenia i poprawienia masy między nadwoziem a silnikiem. Ponadto oczyść klemy na akumulatorze i połączenie klemy (-) z nadwoziem. Sprawdź przewód na rozruszniku (dokręcenie) oraz zmierz pobór prądu w spoczynku (nie włączając stacyjki).
Zwykłą stacyjkę
Styk X, czyli ten powłaczeniu stacyki - uszkodzona kostka stacyjki lub sama stacyjka; uszkodzenie wewnętrzne radia. powodzenia.
To w kluczyku jest transponder i poprostu je zamień. Ten z zestawu który kupiłeś włóż do swojego kluczyka i załóż swoją stacyjkę. Uważaj żebyś nie uszkodził transpondera. Nie może być dwóch transponderów w okolicy pętli chyba że zdejmiesz pętlę ze stacyjki i jak wiązka pozwoli odsuniesz od stacyjki to wtedy możesz tam ten kluczyk z zestawu przykleić...
skoro na pych pali to musi byc cos w ukladzie elektrycznym, moze stacyjka nie łaczy?
tym to sie nie chwaliłes? w zasadzie to zapłon jest taki sam, nie wazne czy lpg czy paliwo. Zobacz czy jest imulsowanie wtrysku. podepnij mała zarówke 5 W zamiast wtrysku i zobacz czy mruga. zobacz czy masz plusa po stacyjce?
Witam. Mam problem z moją mazda a mianowicie caly czas pali mi bezpiecznik pod maską o onzaczeniu "inj". Problem znika po wymianie stacyjki lecz po przejechaniu kilku kilometrów mazda gaśnie i problem pojawia się od nowa. Jakieś pomysły co to może być?
Dobra, tyle wiem, ale gdzie wychodza wiazki od silownika - fabryczne ?? tego szukam caly czas, jak rowniez tego gdzie sa przewody od kierunkowskazow i stacyjki ?? Pozdrawiam
Nikt za ciebie nie sprawdzi próbówką czy dochodzi napięcie ze stacyjki na elektromagnes
Witam Czy w momencie włączenia stacyjki iskra przeskoczy/
Kostka stacyjki lub jej połączenie z rozrusznikiem.
Pilot coś nadaje ale nie mam możliwości sprowadzić z jaką mocą i na jakim pasmie .A jest możliwość ze podczas lutowania umyłem płytkę z resztek topika jest możliwość zalania trymera i pilot nadaje na innej częstotliwości.Po zakodowaniu pilot działa dopóki nie wyciągnie sie ze stacyjki.
Myślałem też o podmiance wkładki stacyjki lecz jest to trochę problem bo to rzadki egzemplarz w mojej miejscowości...A co do znalezienia przewodu powodującego zwarcie chyba najprościej było by kopać od bezpiecznika w stronę stacyjki prawda?
Z wyciągnięciem kostki nie ma większych problemów, należy odkręcić trzy śruby i zdjąć obudowę kolumny kierownicy. Należy w tym celu wsunąć np. nuż między dwie połówki obudowy i delikatnie obrócić nóż tak aby rozłączyć zatrzaski. Następnie wypinamy dwie kostki z wkładki stacyjki i odkręcamy jedną śrubę która trzyma plastikową wkładkę.
Kabel do immobilizer i dlatego Ci nie odpali. Chociaż nie jestem do końca pewien bo małe zdjęcie i nie widać szczegółów.
A ma być ? wiesz jak on działa ?
a jak wygląda synchronizacja ? lub co wchodzi w zestaw komputer, skrzynka bezpieczników, licznik, stacyjka? czy coś za dużo?
witam, Po rozebraniu pół samochodu :) i po milionowym otworzeniu i zamknieciu drzwi przeczytałem gdzies ze wyjecie kluczyka ze stacyjki powinno zapalić swiatlo w suficie, a nie zapaloło...winna była stacyjka po oczyszczeniu i zaprogramowaniu pilotów metodą 3xkluczyk+3xdzwi wszystko działa jak nowe:)
poruszaj kostką od stacyjki pewnie ma wytarte styki
Jesteś świadom z tego, że z żółty to +12V dla podtrzymania pamięci - dla prawidłowego zasilania należy podłączyć jeszcze +12V po stacyjce - czyli czerwony.
Jak podłączyć kable do stacyjki ( Mazda 323F ). Brakuje mi kości łączącej kable ze stacyjką.
Spróbuj według tej instrukcji (przetłumaczone z oryginalnej instrukcji serwisowej Mazda 6: Krok 1: Otworzy Drzwi Kierowcy i zostaw otwarte Krok 2: Naciśnij przycisk otwierania drzwi (zamknij otwórz przyciskiem) Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki Krok 4: Przekręć kluczyk na ON (czyli aż zaświeca się kontrolki) zrób to 3 razy i zostaw kluczyk w stacyjce...
jest to troche wieksze od standardowego przekaźnika i jest umieszczone obok skrzynki przekaźników pod deska, niestety bylo to jakis czas temu i nie powiem ktory dokladnie. postaraj sie duzo ich niema, dojdziesz po kolorach kabli, u mnie padł tranzystor.
Alarm może działać poprawnie ale blokada w nim już nie.Sprawdź to oraz kontrolką czy sama stacyjka daje napięcie na zapłon.
Musisz przepiąć obwód elektrycznych szyb z pozycji zapłon na pozycję wcześniej. I tylko ten obwód. Bo jeśli podasz zasilanie na ciągle podłączony w dotychczasowy sposób układ, to reszta samochodu otrzyma zasilanie "ot tyłu" i będziesz mieć dwie pozycje włączające to samo. Jeśli stacyjka ma zbyt małą obciążalność, to zastosuj przekaźnik.
Spróbuj orginalny kluczyk przyłożyć do stacyjki a dorabianym próbuj odpalić.
https://obrazki.elektroda.pl/9354269900_... Witam, chciałbym wymienić sam wkład stacyjki z Mazdy 323F. Stacyjkę już mam zdemontowaną i teraz pytanie czy jedynym sposobem jest tylko rozwiercanie? https://obrazki.elektroda.pl/5246797800_...
Podświetlenie deski jest albo po pozycyjnych,albo po stacyjce. Wyjmij bezpieczniki po kolei i obejrzyj je.
Czy auto odpala z klucza? Proszę sprawdzić kostkę stacyjki, styki czy nie popalone.
a jak jest podlaczone zasilanie w samochodzie sprawdz to albo jedz do warsztatu gdzie byl montowany samochód bo moze byc ze po wyłaczeniu samochodu jest jeszcze chwilke zasilanie i wtryskiwacze gazowe puszczaja gaz do kolektora ssacego i to moze byc przyczyna najlepiej niech sprawdza to zasilanie Masz rację kolego - w tej instalacji lubi przez chwilę...
Być może stacyjka nie łączy, albo przewód na rozruszniku się obluzował.
Miała stacyjkę :) Po prostu "odwalało jej" i sama zaczynała wyć?
Niestety, jeżeli podłączę tak jak "normalnie" się podłącza, to obraz z kamerki jest cały czas, dopóki nie wyłączę zasilania, czyli nie wyciągnę kluczyka ze stacyjki. W paru autach podłączałem kamerki i nie miałem takiego problemu jak w Mazda Tribute.
Wynik jaki uzyskałem był taki,że najpierw wyświetla 0,40 (400 mA?) i spada do 0,04 (40mA?). Czy taki wynik jest normalny i dopuszczalny czy za wysoki? Auto ma instalację gazową i radio podpięte w taki sposób, że działa bez kluczyka w stacyjce. Może być, ale podłącz radio tak by grało po włożeniu kluczyka to pobór jeszcze się zmniejszy.
Zresztą w wielu Mazdach, podobnie jak i w Fordach, rozrusznik nie kręci jak immo nie odblokuje sterownika. Kontrolka immo gaśnie? Więc masz co najmniej tyle opcji: stacyjka, immo, moduł nadwozia, przekaźnik, czujnik na pedale sprzęgła lub hamulca w a/t, rozrusznik, wiązki/wtyczki.
udało się to jednak stacyjka jak cofałem kluczyk z zapłonu to nie cofałem do końca tylko tak żeby radio gasło i wyświetlacz i się udało wszystko ok
Sprawdź kostkę stacyjki i kostke przy rozruszniku u mnie mazda miala ten sam problem i była kostka zaśniedziała.
kiedyś też miałem problem z c . zamkiem w 626 i też przepalił się ten tranzystor ( nie jestem pewien czy to był ten tranzystor ) . Dla sprawdzenia został wylutowanty i bez niego wszystko działa poza podświetleniem stacyjki
Mam identyczny problem!, proszę o pomoc.
Problem masy rozwiązany. Uszkodzona wiązka, autko już pali normalnie i nie ma problemu z palącymi się kablami ... Jedynie po przekręceniu stacyjki cały czas chodzi wentylator.
Witam Czym sprawdzałeś napięcie ? W obecnym stanie tak jak jest / usterka jest / sprawdź czy na stacyjce masz prąd chyba czarne dwa przewody i nie sprawdzaj miernikiem tylko mostkuj żarówkę od reflektora H4 i użyj jej do sprawdzenia prądu przy stacyjce, napisz o efektach
Kostka stacyjki ? moze na dołku zapłon sie wyłącza ? sprawdz to .
Robisz tą z Katowic, proxima lcd? :) . Rozrusznik czarno-niebieski, po stacyjce niebieski. Możesz je ciąć na 100%.
Hmm sądzę że autor uwalił moduł oświetlenia, jest jak pamiętam za skrzynką bezpieczników, on steruje powolnym gaszeniem zapaleniem oświetlenia po otwarciu z pilota i w starszych mazdach podświetleniem stacyjki. Jak by bezpiecznik był ok to w pozycji ON na lampce nie działało by. Ale z drugiej strony alarm potrzebuje sygnał masy a krańcówki raczej zwarciem...
Na ST signal jest prąd jak startujesz, te styk ma połacznie z tym stykiem stacyjki co daje prąd na elektromagnes rozrusznika.
Jeszcze jedna sprawa.. Jak wyciągałem radio i zacząłem coś tam grzebać przy tych kablach to później po kilku godzinach zorientowałem się, że radio ma spalony bezpiecznik i w skrzynce z bezpiecznikami też mam spalony bezpiecznik od radia. Co mogło być tego przyczyną? Zauważyłem też i tu niestety się wkurzyłem, że przestał od tego momentu działać mi central...
Po odlaczeniu czujki przy pedale hamulca, swiatla nadal sie pala. Kontrolka od czasu do czasu mrygala, teraz pali sie na stale. Wyjmujac kluczyk ze stacyjki stopy ciagle sie pala!
Wtryski sterowane są masą. Podepnij probówke do plusa i wtedy sprawdź, i jak masz sygnał wtrysku to gdzieś brak zasilania. Normalnie po stacyjce i napewno nie takim dużym bezpiecznikie będzie zabezpieczone.
sterowanie dwie masy.niebieski i niebiesko-czarny w konektorze pod schowkiem pasażera,kierunki zielono-biały i zielono-pomarańczowy w boczku kierowcy-lub przy bezpiecznikach,krańcówki żółto-czarny albo w lampce albo pod deską rozdzielczą w białej kostce,możesz ciąć niegasnącego plusa po stacyjce w jej wiązce.
witam poszukuje schematy stacyjki do mazdy 3 .. kolory kabli itd .. ponieważ chce założyć pewne zabezpieczenia i potrzebuję wiedzieć na którym przewodzie w danym połozeniu kluczyka płynie prąd.. ( silnik 1.6 cdti 2007r ale to akurat mało ważne ) pozdrawiam i dziękuje za wszelką pomoc wlodi_m
Przejrzyj wiazki pod maską pod kątem przywarcia do masy. Jest to możliwe. Na próbę w miejsce tego bezpiecznika włożony został 60A spalił się od razu, nawet kluczyka nie było w stacyjce. A czy rozrusznik zasilany jest przez jakiś bezpiecznik?
Na przewodach które idą do cewki jest plus i masa Dodano po 1 po przekręceniu stacyjki do cewki idzie masa i plus
Coś z zasilaniem centralki lub słaba bateria chyba że działa tylko w stacyjce to bateria odpada grzebał ktoś ostatnio przy aucie?
która wiązka bo ja już próbowałem wielu rzeczy. A jest tam jakiś przekaźnik, bo ja mam wrażenie że po przekęceniu stacyjki niezawsze coś tam załapuje i to jest problem
Kontrolka w łapę i napięcia. Aku, stacyjka przed i po, kolejne bezpieczniki, obwody. Z browarem i papierosem godzina i znalezione
zapewne (jak w innych autach) styk przy selektorze /albo multiswitch/ steeruje przekaznikiem ktory odcina polaczenie stacyjka -> rozrusznik. namierz odpowiedni przekaznik,wstaw zworke i po bolu :)
Mazda 626 Ge FS 2.0 16v '92
miałem golfa i działa cały czas nie potrzebuje zapłonu tak samo jak audi i mazda
Witam. Mam fajną zagadkę, jeżeli ktoś wie proszę nie tak od razu dać rozwiązanie. Pacjent to mazda 3, wszystko ładnie pracuje. Jest tylko jeden problem - po zgaszeniu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki zaczyna bardzo szybko mrugać licznik. Przestaje mrugać gdy włączymy manetką przednie przeciwmgielne ale one nie świecą ponieważ wyłącznik świateł jest na...
to zdemontuj pęntlę stacyjki i wklej do środka taśmą transponder. Minusem jest to,że auto bedzie jak bez immo.
Sprawdz czy na liczniku masz otwór (u góry licznika) zaślepiony korkiem, wyjąć korek i w otworek wsunąc do końca np. wkład od długopisu przy włączonej stacyjce trzymać wciśnięty przez około 5s.
Przecież ten model zestawu jest dokładany, więc nie rozumiem jak możesz łączyć instrukcję samochodu i zestawu? Zestaw powinien być podpięty odpowiednim przewodem pod plus po stacyjce i wtedy się bez problemu wyłącza po jego zaniku.
Za mało info do tego, zeby pomóc. W manualu jest schemat, dodatkowo na stronie AC jest pinout. Sprawdzić oprawkę bezpiecznika bo to wielka bolączka instalacji. Warto dognieść konektory dużymi kombinerkami poprzez gumowa osłonę. Sprawdzić plus po stacyjce czy jest na pinie sterownika. Jeśli jest masa oraz plus z aku i plus po stacyjce komunikacja powinna...
Zrobiłem tak jak powiedziałeś i znalazłem, że zwarcie było na przekaźniku który się znajduje przy komp. pod nogami pasażera. Zdjąłem go i żarówka zgasła, a w pompie gdzieś tyka cały czas jak stacyjka jest włączona. Mam rozumieć, że zepsuty jest przekaźnik świec żarowych???
teraz zeby to sprawdzic czy moge tak bezkarnie podac na ten przewod +12v? A po kiego grzyba, jak przełacznik sygnalizacji polożenia dzwigni automatu jest zasilony z 12V z instalacji po polozeniu stacyjki na ,,ON". Znajdź sobie, gdzie tam jest 12V wzgledem masy.
Witam Mam problem z mazdą. Zgasła w czasie jazdy, brak iskry na świecach. Z tego co udało mi się sprawdzić, to nie dociera zasilanie do aparatu zapłonowego. W złączu 7p, które przychodzi do aparatu na żadnym z pinów nie ma zasilania (na 3 od lewej patrząc do aparatu jest 0,2v ale to chyba za mało?). Sprawdzane na włączonej stacyjce. Proszę o pomoc....
mazda 3233c 16v jak jest zimna odpala w momencie puszczenia kluczyka 1 stacyjka jest ok 2 rozruch jest ok 3 akumulator ok po prostu kręci a iskry nie ma w momęcie puszczenia kluczyka iskra się pojawia jak jest ciepła pali od strzała nie ma żadnych alarmów czy ktoś wie co może być przyczyną pomocy Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger
świeczki to przed pierwszymi mrozami. Pokrywa w góre, odkręcenie listwy i każdą przewodzikiem i pod mase i stacyjka na zapłon, i wyszło że dwie wogóle się nie nagrzewały to je wymieniłem na nówki.
Prawdopodobnie musisz na nowo zaprogramowac. Wsiadz do Auta, po przekreceniu kluczyka w stacyjce odrazu wcisnij i trzymaj przycisk na pilocie od zamykania. po chwili trzymania powinien centralny zamknac sie i otworzyc.
a czy to normalne ze jak przełączam kluczyk w stacyjce to wszystkie kontrolki gasną bo wcześniej jak normalnie odpalał to nie gasly
Podświetlenie stacyjki rzeczywiście jest, ale zamka? Nie zauważyłem. Od środka czy od zewnątrz muszę patrzeć?
Te 0,35 pojawia się gdy zasile LPG . Gdy tylko odłącze zasilanie LPG to pobór prądu jest 0,01A-0,02A. Więc to wina LPG . Tylko nie wiem czy taki pobór prądu przez LPG bez kluczyka w stacyjce to norma czy coś jest nie tak z instalacją.
stacyjka mazda kluczyk mazda stacyjka stacyjka mazda schemat
instrukcja scania błędy candy połączone szeregowo diody krzemowe
oglądaj wideo podczas jazdy emulator sondy lambda
Napięcie na statorze w skuterach i motocyklach: typowe wartości i pomiary Błąd E6 w płycie ceramicznej Electrolux EHF - przyczyny i rozwiązania