Dodam, że zaczęło się od tego ze gdy podłączlem akumulator przez pomyłke złe podłaczylem Jestem z Holandii i jeśli chcę wrócic muszę to naprawić inaczej mnie zje paliwo Bez jaj, uwaliłes sterownik gazu . Przecież akumulator ma dwa kołki , więc jak można źle podłączyć?
Pytałem o czas.
Kontrolka o symbolu lampy w kolorze czerwonym sygnalizować powinna uszkodzenie żarówki w tylnej lampie. Skoro one świecą możliwe jest zwarcie w instalacji musisz sprawdzić miernikiem skąd podany jest lewy sygnał. Możliwe przetarcie przewodów i zwarcie.
Alternator ma bezpiecznik i z niego jest też inne zasilanie którego brakuje.P
NIe zamieniłeś biegunów, że takie zwarcie.
Witam. Najszybiej można uszkodzić oświetlenie bagażnika i schowka. Od tego bym zaczął alez tym powinien spokojnie poradzić sobie elektryk , u którego byłeś.
Kup używany i po sprawie jak będzie nadal palił bezpiecznik to zlokalizuj zwarcie
Sygnałowy powinien trafiać na jeden pin. Napisz na jakich jest jeszcze pinach to może ze schematu da się wywnioskować gdzie masz zwarcie lub upływność. Jaki masz opór przejścia od czujnika do ECU?
Tak zrobiłem dzięki za podpowiedź. Auto chodzi na benzynie bez zarzutu ale co z gazem? Już zupełnie nic nie rozumie, niby kable są ok niema przerwy, niema zwarcia a padła instalacja już całkiem. Mam dwa sterowniki gazowe w żadnym nic upalonego niema. Cewki na wtryskach są ok, co może powodować tą awarie, może jakiś czujnik? W całej instalacji jest tylko...
Podłącz amperomierz w szereg z wentylatorem i obserwuj wskazania. Będziesz widział czy to jest zwarcie czy bezpiecznik pada bo jest za mały do wentylatora.
sprawdź pobór prądu tej szyby. Może ładowanie nie domaga? nie wykluczone również zwarcie w okolicach przepustów gumowych.
To jak to zrobiłeś? Pierwszy raz słyszę żeby przy wymianie żarówki zrobić zwarcie Jeśli instalacje miałeś ok i bezpieczniki prawidłowe to Przepaliło Ci na 100% tylko bezpiecznik Bez strachu
Sali , to dioda zapezpieczająca , gdzies jest nieliche zwarcie , lub odwrotnie wpinasz zasilanie. Czy nie powinna być wlutowana odwrotnie.?
Odepnij wtyczkę i sprawdź czy jak włączysz wsteczny to jest na nim zwarcie, brak wstecznego przerwa. Lub zewrzyj przewody, żarówka wstecznego powinna się włączyć oczywiście na włączonym zapłonie.
Jeśli tak to obstawiam cewke na reduktorze ona lubi robić zwarcie ciepła.
Sprawdź jeszcze bezpieczniki w komorze silnika. Pozdrawiam.
Witam. tak jak w temacie mazda 3 1.6ON Najprawdopodobniej gdzies jest zwarcie na can'ie Czasami immo w ogole nie dopuszcza do odpalenia auta, nie można sie wtedy połączyc ze sterownikiem silnika ani ze wspomaganiem a na ABS jest błąd U1900-Komunikacja z immobilaizerem CAN Jak uda się odpalic auto to na tablicy wskaznikow pojawia sie kontrolka silnika,...
Problem rozwiązany. Sprawcą okazała się... :D spalona żarówka popielniczki :idea: Gdyby ktoś miał podobne objawy to pamiętajcie sprawdźcie czy nie jest spalona, któraś z tych żarówek: sufitowa, w schowku, w zapalniczce lub w popielniczce. Wszystkie mogą narobić takiego ambarasu. A najciekawsze jest to ,że byłem u trzech elektryków i pod komputer podpinali...
Znalazłem, na wspomaganiu przecięte przewody CAN robiły zwarcie do masy.
http://obrazki.elektroda.pl/1986935200_1... Chyba to przekaźnik świec żarowych.. Odczepiłem świece żarowe i też tak samo, robi się zwarcie.
Zwarcie w okolicach stacyjki.
Problem masy rozwiązany. Uszkodzona wiązka, autko już pali normalnie i nie ma problemu z palącymi się kablami ... Jedynie po przekręceniu stacyjki cały czas chodzi wentylator.
modul haka lub zwarcie we wtyczce haka, ale to chyba sprawdził elektryk. moduła ten działa tak, że jak wykryje odpowiedni opór na wtykach haka to dopiero pojawia sie napiecie.
Widac ze na śruby mocowany. Zwarcie na głównej wiązce lub alternatorze
Tak moze być że jest przebicie na uzwojeniach, może też być spalona kontrolka i wtedy nie ma wzbódzenia.Sprawdził bym też diody ale każdą po kolei bo czasem w mostku pokazują że są ok a jak się je rozlutuje to wtedy pokazuje że jakaś ma przerwe lub zwarcie
Albo problem z napięciem 5V. Jak będzie zwarcie, nie będzie sterowania...
A gdzie szukac tej kostki? Albo tej drugiej opcji?
prawdopodobnie mógł paść regulator alternatora lub mostek prostowniczy w zależnosci jakie nastąpiło zwarcie.Lub zwarcie w desce.
22 posty i dalej nie wiemy, czy sterownik widzi obroty. Iskry nie ma. Możliwe zwarcie na ecu czy co?
Sprawdzałeś zawór na listwie wysokiego ciśnienia, lub wtyczkę? Jeżeli chodzi o SCV ma mieć opór około 2 Ohm, jak jest mniej to ma zwarcie.
nie znam mazdy,ale klima,nawiew i ogrzewanie szyby nie powinny mieć nic wspólnego z radiem,dlatego raczej obstawiam usterkę elektroniki poza radiem,która spowodowała awarię tego sektora.może zwarcie na kostce?
Jak jesteś dobry z elektroniki, to powinieneś znaleźć przyczynę. To są proste układy. Zacznij od sprawdzenia, co się dzieję z zasilaniem na płytce centralki. Może zrobiłeś drobne zwarcie lutując ?
Wątek się rozwija, na początek sprawdź przewody od cewek, nie tylko na ciągłość, ale na zwarcie do masy też.
Może coś robi zwarcie i alternator się grzeje.
Czyli jak jest gdzieś zwarcie to się nie połączę ze sterownikiem tak?
Jaka rezystancje ma u Ciebie wirnik? Moze ma zwarcie i pali twoje regulatory?
Pomyślałem i wychodzi te zwarcie przez modul dlatego chcę podlozyc moduł komfortu
Mazda Tribute 00r.benzyna2.0 problem z kompresorem klimatyzacji prawdopodobne zwarcie. Witam. Mój problem dotyczy kompresora klimatyzacji. Otóż klimatyzacja jest napełniona i działa, natomiast po jej włączeniu, kompresor pracuje z przerwami tj.włącza się i wyłącza. Dodam jeszcze, że po uruchomieniu podgrzewania przedniej szyby dzieje się to samo z kompresorem....
Przyznam się do błędu , wtyczkę wchodzącą do panelu po u wczesnym jego rozkręceniu włożyłem na odwrót i to spowodowało zwarcie .. teraz nie wiem jak to naprawić ..
Trzeba zewrzeć TEN i GND
ktora masz mazde??bo jesli ta w nadwoziu BA to raczej normalne napiecie ladowania masz.jedyny problem to moga byc zarowki.tam lampy nie sa przystosowane do takiego poboru.a pozatym jesli aku bedziesz mial padniety to tez bedzie problem z ladowaniem.chodzi mi o zwarcie na celach.
Dziś znalazłem przyczynę jedna cefka zapłonowa robiła zwarcie przepalały cały czas bezpiecznik po wsadzeniu 25bezpiecznika auto odpaliło ale co z tego jak z cefki zaczął lecieć dym
Grzebałem coś przy kablach w drzwiach. Szukałem plusa próbówką samochodową. Dotknąłem jenego z pinów zrobiło sie zwarcie a radio ,,cykneło" i przestało grać. Sprawdziłem bezpieczniki. Brak prądu..... W złączu radia też na darmo szukać plusa. W czym lęży problem?
Witam. Przede wszystkim sprawdz, czy masz dobra mase w kazdej lampie. Zobacz rowniez, czy przekaznik nie jest uszkodzony. W przekazniku moze byc zwarcie do masy i bezpiecznik wywala.
temat rozwiązany. okazało sie zwarcie przewodu od bezpieczników do świateł na całej długości.
wszystkie na raz ? to może zwarcie małe :) żarówki może zmieniłeś i sie zaświeciło? zamiast my tu wróżyć jedź proszę na komputer do pierwszego tańszego warsztatu .. wyniki opublikuj tu na łamach i podumamy No niech jedzie koniecznie, podłączą mu ten komputer chyba do tłumnika :D
Cewa może mieć zwarcie i pali moduł , lub niewłaściwa cewka o za małej rezystencji .
Z tego co pamiętam mazda miała bezpiecznik z opisem jako "room" znajduje się on wewnątrz pojazdu ( kabina ) wraz z innymi bezpiecznikami , usterka pasuje do tego bezpiecznika . Sensor drzwi to pewnie minusowy sygnał, podczas wymiany żarówki drzwi kierowcy pewnie były otwarte ( sensor zwarty) robiac zwarcie puściłeś prąd robiac pętlę zanim bezpiecznik...
Jak wyłączysz zapłon i światła to nie ma żadnego strachu - możesz śmiało czyścić. Nie wiem czy u ciebie tak się da, ale najlepiej by było jakbyś całkiem wymontował całą oprawę (płytkę) i wyjął z niej wtyczkę. Będzie ci wygodniej a ryzyko że np. ktoś ci włączy zasilanie jest zerowe. Tylko nie zostaw gdzieś np. opiłków czy podobnych rzeczy mogących zrobić...
Diody w mosty prostowniczym alternatora padły.
Zacznij od sprawdzenia wszystkich mas, może coś dobrze nie styka, zwarcie powinno palić bezpieczniki a nic o tym nie piszesz...
Pomiary omomierzem wymagają pewnego doświadczenia i umiejętności interpretacji wyników, czego zapewne Autorowi brakuje. Przy okazji testu z żarówką łatwiej wykryć potencjalne zwarcie w samej instalacji, na przewodach. Ogólnie każda metoda prowadząca do celu jest OK.
Witam jestem tu nowy i mam problem z mazda 323f 97r 1.5 16v. Szykowałem szybe od str. kierowcy i zrobilem zwarcie i teraz auto po przekreceniu kluczyka nie ma zaplonu nie swieca zadne kontrolki i nie dzialaja kierunkowskazy. Prosze o jakas pomoc/ silnik normalnie kreci.:(
mam duży problem moje autko strasznie dużo pali gdy prubowałem cos z tym zrobic rozpiełem przewody od przepływomieża i zrobilo mi zwarcie samochód przestał działac od tamtej pory nie ma iskry wszystko niby działa czy to może byc komputer
Ścieżki są przecięte celowo - to kodowanie współpracy nadajnika (pilota)/odbiornika. Nie zwieraj tego, bo zrobisz sobie zwarcie linii zasilania do masy.
Sprawdź silnik czy się zbyt ciężko nie kręci. Przyczyną może być też uzwojenia tego silnika, Może robią jakieś zwarcie. Dobrze by było zmierzyć prąd jaki ten silnik pobiera.
możliwe że robi Ci się zwarcie po za kostką,ale tez możliwe jest to że przełącznik masz do wymiany.
czyli starość zaczyna wychodzić z samochodu,dziwne tylko, że po doładowaniu akumulatora tak się dziać zaczęło bo wcześniej było dobrze, ale w tym co piszesz jest sens bo ostatnio zwarcie przy głośnikach z tyłu miałem i musiałem je odłączyć
jeśli chodzi o diagnozę komputerową : -przerwanie-zwarcie w obwodzie pradowym -brak napiecia zasilania -nieprawidłowe cisnienie paliwa -zawór uszkodzony mechanicznie -uszkodzony wtryskiwacz -uszkodzenie sterownika
Myślałem też o podmiance wkładki stacyjki lecz jest to trochę problem bo to rzadki egzemplarz w mojej miejscowości...A co do znalezienia przewodu powodującego zwarcie chyba najprościej było by kopać od bezpiecznika w stronę stacyjki prawda?
Nie mam zasilania w radiu i w zapalniczce. miałem uszkodzoną ładowarkę do navi i przy wtykaniu w gniazdo nastąpiło zwarcie, od tego czasu nie działa gniazdo ani radio. Sprawdziłem bezpieczniki koło kierowcy i pod maską wszystkie wyglądają na sprawne. Jakieś pomysły ? Mazda 626 2001r kombi 2.0 benzyna
Widzę na papudze ,że nie DIS , sterowanie bezpośrednio z ECU. Pomyślałeś o zwartym lub zapieczonym wtryskiwaczu?
Ano na to wygląda jak na razie. Po oględzinach modułu zamka będzie wiadomo czy mikrostyk upalony czy gdzieś zwarcie jest czy coś innego. Jakbym wiedział o co kaman to nie byłoby tego tematu. Pozdro...
Wymienili same szczotki nie czyszcząc rozrusznika. Przez co pył robił zwarcie. Lub słabej jakości szczotki ale w to wątpię. I napisz co mu dolega dokładniej.
czemu abs robi zwarcie klockow jeszcze jest z 4mm Klocki z abs nie mają za wiele wspólnego, stawiał bym raczej na czujnik, ale po prostu należy to obejrzeć.
Hmmm może zwarcie gdzieś jest i odcina paliwo i zasilanie cewki, odepnij cewkę WN (japońce stare mają przypadłość tą) to tak na początek Widziałęś w ogóle kiedykolwiek taką Mazdę??? Tam jest zespolone wszystkow aparacie zapłonowym - cewka, czujnik CKP, CMP, moduł wzmocnienia i rozdzielacz WN. Do aparatu dochdzi masa, +12V zasilanie cewki i modułu wzmocnienia...
Skoro zwarcie jest cały czas to łatwiej znaleść. Najczęściej różne ingerencjie powoduja takie problemy np. radio, cb radio czy tuba w bagażniku.
nie!!!!!!!!!! bo zrobisz zwarcie antena by się wysuneła ,jest specjalne urządzenie które wysuwa antene a jeżeli masz zwkłą antene to tylkp ręcznie ją rozsuniesz
0,3A czy 0,03A? Ponieważ to jest duża różnica.Jeżeli masz 0,3A to norma poboru prądu w aucie według "książki" jest przekroczona 10-krotnie,maksymalny prąd jaki może upływać w aucie to 0,03A maksymalnie przyjmuje się 0,05A. Tak duży pobór prądu sygnalizuje wtedy najprawdopodobniej zwarcie w instalacji elektrycznej pojazdu.
Jeżeli wycie pojawia się pod obciążeniem i temperaturą to są słabe diody ,zwarcie na stojanie objawiało by się ciągłym wyciem i niskim napięciem ładowania. I pytanie czy ten alternator kiedyś chodził cicho.P
Witam mam problem mazdą cx-5 2,2 diesel 129kW 2014 auto użytkowane w trasie a mimo to dpf daje o sobie znać, auto weszło w tryb awaryjny, pojawił się błąd : P0472 czujnik ciśnienia spalin -zwarcie do masy P0471 czujnik ciśnienia spalin- dysfunkcja P2227 ciśnienie barometryczne Wymieniłem czujnik różnicy ciśnień ale błąd P0472 dalej pozostaje, ktos sie...
Witam. Od jakiegoś czasu miałem problem że podczas jazdy wyłączało się podświetlenie deski rozdzielczej, jak się okazało nie świeciły również światła postojowe z przodu i z tyłu samochodu. Obecnie nie świeci i deska i postojówki. Światła mijania i drogowe są. Bezpieczniki wszystkie sprawne. Myślę że to wina przełącznika jednak nie mam pojęcia jak go...
Citroen, Peugeot, Volvo, Ford, Mazda? p1169, p1197 przy tych błędach bym popracował. p1169 za wysokie ciśnienie paliwa to zwykle zacięty regulator ciśnienia w pozycji max lub usterka sterowania tego regulatora p1197 sterowanie wtryskiwacza-błąd ogólny - zwarcie na którymś wtrysku, instalacja lub sterownik silnika Jeśli pobujasz kabiną i jest ok to raczej...
Rozkręciłem i poprawiłem. To teraz działa tak że jak jest nie wciśnięty to zwiera a jak jest ściśnięty to rozwiera. Dodano po 2 Teraz już sam nie wiem jak ma ten czujnik ma działać. Miałem dwa inne w ręku zdemontowane z rozbitych mazd. Na mierniku zachowywały się podobnie czyli gdy lekko wciśnięty jest zwarcie i tylko w tej pozycji jest przejscie ale...
Sorry świeżak ze mnie, Mazda premacy 2000r zwarły się kabelki przy wymianie podświetlenia kabiny,nie było kostki, bezpieczniki sprawdzone,
Odlacz radio to po pierwsze sprawdz jaki jest pobur pradu na zamknietym autku czy czasami nie ma zwarcia gdzies??
witam! często tego typu uszkodzenia powodowane są przez wodę zalegającą w instalacji z tego co wiem obwody lampki i pozycji są osobne połaczenie ich może wyniknąć przez zwarcie na którymś ze złacz jedynym wspólnym punktem może być sygnalizator właczonych świateł przy otwartych drzwiach - poszukałbym w tym obwodzie
Wracając do tematu, obecnie samochód sam się otwiera po zamknięciu z pilota. Po wejściu do środka i zamknięciu drzwi, centralny otwiera i zamyka dość "rytmicznie". Błąd w sterowniku: B2574 Włącznik zablokowania drzwi kierowcy- zwarcie do masy; B1311 Zamek centralny "odblokowanie"- przerwa w obwodzie; Czy ktoś może poradzić w temacie?
Może ktoś podpowie. z tego co widzę po sterowniku to poszło zwarcie na zasilanie komponentów u mnie było podobnie tylko podmieniłem wiązkę oraz sterownik i auto dalej nie ma zasilania na czujnik wału, wałka, evap, i dwie sondy lambda pin t2 no i nie odpala ?
Zapalają się same spontanicznie , często w nocy nawet jak są kluczyki wyciągnięte ze stacyjki , byłem u elektryka wykręcił żarówkę i zrobił zwarcie śrubokrętem w oprawce było dobrze jakiś czas ale problem powrócił . Powiedział ze to wina bezpieczników , który bezpiecznik jest za to odpowiedzialny ? Sprawdzałem wszystkie są dobre .
Witam bezpieczniki zprawdzem miernikiem.alternator tez odpiety rozrosznik i wszystkie odbiorniki z osprzetu.a wskazówka od temperatury dalej na maxa.wyglada na to ze jest zwarcie na jakims przekazniku tylko nie moge go zlokalizowac.wypielem tez cala skrzynke z przekazikami pod maska ale dalej bez zmian.masz kolego moze jeszcze jakis pomysl?
Nalalem ponad 20l zrobione zostalo 100km trasy i auto znow nie chce odpalic. Cos mi sie wydaje, ze te auto ktos sabotuje. Posprawdzalem wszystkie bezpiecznik i sa ok... ale na jednej wtyczce przy bezpiecznikach znalazlem smar... dziwne. Moze to miec zwiazek z odpaleniem auta ? Moze jakies zwarcie sie zrobilo choc kontrolki swieca sie normalnie przed...
Poprzedni właściel miał Sony kasetowe i było wszystko OK czyli działało bez zarzutu. Kilka dni temu kupiłam Alpine CDE-9846R i zamontawano mi je w renomowanym warsztacie . od tego czasu czasami jak włączam kierunkowskaz to radio się wyłącza a gdy wyłaczam go to znowu zaczyna grać. Boję się czy nie zrobi się jakieś zwarcie i nie włączam radia w ogóle....
Objawy początkowe; brak świateł postojowy i podświetlania pulpitu / przełączniki , włączniki ,podświetlenie licznika/. Po podniesieniu pomarańczowego we wtyczce G centralki bezpieczników wróciły postojowe , mierzony prąd na zasilaniu tegoż ponad 18A. Sprawdzony ściemniacz , dobry. Tyle zdążyłem dzisiaj sprawdzić. Proszę o podpowiedz - czy może to być...
Najprościej byłoby podpiąć komputer i zerknąć na błędy . Wtedy diagnoza będzie pełna . Tak będziesz szukał i tracił czas . Dziękuję za odpowiedz. Komputer wyświetlił błąd z opisem: usterka sporadyczna. Przerwa/zwarcie do masy. Niewiele mi to mówi, a osoba podłączając komputer sugerowała sprawdzenie złączek pod fotelem, co zrobiłem i nic nie widać.
Przy włączaniu radia słychać puknięcie w głośnikach? Sprawdź na zwarcie głośników do masy pojazdu. Wszystkie przewody głośnikowe muszą być izolowane od masy pojazdu. Podejrzewam, że problem jest w właśnie w przebiciu. Możesz odłączyć wszystkie głośniki podłączać po kolei. Uszkodzenie samo "wyjdzie". Oprócz baterii sprawdź też miernikiem, czy któryś...
Miałem ten sam problem, okazało się, że uszkodzony był sterownik/ sensor poduszek. Wszystkie kombinacje wykonujemy przy odłączonym akumulatorze i odczekaniu ok minuty! Przyczyną ciągłego świecenia kontrolki może też być uszkodzona taśma przy kierownicy, albo wtyczka podłączana do sterownika. Jeśli po odłączeniu poduszki w kierownicy (wtyczka pod plastykową...
Wiecie co zrobilem cos takiego zeby dwa swiatla byly wysuniete jednoczesnie Wyciagnalem bezpiecznik z skrzynki pod maska "retractor" ustawilem swiatla w pozycji otwartej recznie i na chwile obecna dwa swiatla mi dzialaja. Ale nie wiem czy moge jezdzic bez tego bezpiecznika ( w sumie tak mi sie wydaje ze jest on odpowiedzialny za podnoszenie reflektorow)...
Gdzie szukać błędów? Błędów szukaj w taśmie poduszki powietrznej kierowcy. Błąd 19 w Mazda, to błąd poduszki kierowcy. Po diagnostyce pokazuje błąd-przerwa w obwodzie poduszki pasażera Wyłącz stacyjkę, zdemontuj poduszkę kierowcy (w kierownicy), podłącz diagnoskop, włącz zapłon (przekręć stacyjkę), odczytaj błędy AirBag, odłącz wtyczkę taśmy poduszki...
znajdź lepiej kogoś z komputerem do mazdy i niech zdiagnozuje.Wywołanie kodów jest bardzo proste wystarczy spinacz biurowy do zwarcia styków,lecz zliczenie mignięć już nie takie proste przy jednym błędzie jeszcze to ogarniesz , ale jak jest więcej to problem.
Tak jak w temacie nie mogę otworzyć drzwi w Maździe 6 (zamek centralny nie działa) spr bezpieczniki jeden się grzeje, wiem że jest zwarcie ale gdzie może być proszę o wskazówki i podpowiedzi. Serdecznie Pozdrawiam.
Witam. Mam problem z Mazdą 6. Od jakiegoś czasu nie mogę otworzyć drzwi kierowcy ani z pilota ani z kluczyka. Wszystkie pozostałe działają normalnie. Próbowałem rano odpalić auto i nic. Nie świecą się w ogóle kontrolki, nie działają światła, nie kręci, centralny też nie działa. Prawdopodobnie zrobiło się jakieś zwarcie od tych zepsutych drzwi i rozładowało...
Sprawdzałeś jak reaguje auto zwierając ten włącznik lub podając mu bezpośrednio masę?. Tzn. krańcówkę drzwi kierowcy? Po zmasowaniu na krótko wszystko zachowuję się tak jak wcześniej czyli żadnej zmiany :( Sprawdziłem też wiązke pod siedzeniem i tam też wszystko ok. Nie wiem jak te kable są połączone gdzieś tam w środku bo do modułu dochodzą całkiem...
chwila, to nie wina ecu? kompresje ma dobra iskre też, i jak może być zwarta świeca?
Sprawdź na innym przycisku jeśli będzie to samo sprawdź kable może gdzieś robi się zwarcie ? Ale jakby nie patrzeć to wygląda na zepsuty przycisk, który cały czas jest tak jakby wciśnięty i zamyka obwód. Sprawdź napięcie na kablach przed przyciskiem i za przyciskiem. Raz gdy przycisk jest zamontowany drugi raz jak jest wypięty.
Klimatyzacji to coś nie posiada, a w/g schematu to poza wspomnianym czujnikiem może być jeszcze wysterowany przez ECU. Na tym jednak nie koniec problemów. Właśnie skończyłem przeróbke obiegu wody do parownika, a raczej przywróciłem stan pierwotny bo poprzedni właściciel mając zamuloną nagrzewnice, żeby polepszyć grzanie wpiął ją w szereg z parownikiem....
witam musialem wyjac przedni fotel pasażera i odlaczyc poduszkę w nim - zrobilem zgodnie z ksiazkami i odlaczylem minus akumulatora na 1 min i wyjalem - po wyjeciu przygasly mi lampki ma desce i radio kiedy mam wlaczone swiatła - niezaleznie czy silnik pracuje czy nie - teraz wlozyłem fotel ale nic sie nie zmienilo Wszystko dziala samochod zapala jeździ...
Rozgrzebałem kluczyk i postanowiłem sprawdzić parametry baterii - 3.1V i około 0.2A wydajności prądowej. Złożyłem z powrotem i komunikat zniknął. Problem na stykach? A tą wydajność prądową sprawdziłeś krótkotrwałym zwarciem? Jeśli tak to po prostu nieco "rozruszałeś" bateryjkę. Często jest tak że bateryjki, zwłaszcza srebrowe, po długim czasie eksploatacji...
Witam, regulator od malucha założyłem - działa :) Bez obciążenia jest napięcie ładowania 14,2V a przy obciążeniu 14V. Został tylko problem nie święcących lampek na desce rozdzielczej podczas odpalania, tzn. lampki właściwie się świeca ale bardzo słaba -tylko od oleju świeci dobrze. Moje pytanie brzmi. Jakie powinno być napięcie wychodzące z alternatora...
Wentylatorem zarówno jak i kątem wyprzedzenia w tym aucie steruje sterownik. Znaduje się on w środkowej konsoli niedaleko (pod platikami) drążka od biegów. Sterownik po diagnozie u elektryka ma powypalane ścieżki dlatego robiło zwarcie na instalacji (podobno domena tego samochodu). Jutro odbiorę używany sterownik w bdb stanie z alledrogo i dam znać...
zwarcie lodówce zwarcie airbag mazda mazda falownik zwarcie zwarcie
czujnik popiołu brother drukarki zmiana języka satel potwierdzenie sygnalizatorem
teleinformatyka politechnika śląska teleinformatyka politechnika śląska
Krups Quattro Force: Komunikat "Wyłącz i włącz" Sprawdzenie zgodności fazy głośników w zwrotnicy