Proszę o pomoc. Robię blacharkę i lakierowanie, ale słaby z mechaniki. Mam starą Toyotę Corollę z 1980 roku. Stara mechaniczna pompa paliwa puszczała już do silnika. Kupiłem nową, ale już zamiast 2 przewodów ma 3. I co teraz? 2 są takiej samej średnicy, jeden ma węższą dyszę o oznaczeniu R. To jest jakiś powrót? Jak to podłączyć?
Pompa elektryczna sama z siebie podaje paliwo pulsacyjnie, a jak napełni gaźniki wyłącza się. Wystarczy podłączyć ją pod zasilanie cewek zapłonowych. Naciskasz klawisz "RUN" czekasz kilka sekund i można odpalać
Korpus monowtrysku z plastikową "czapką" dolotu powietrza, wiązka, sterownik, zbiornik paliwa wraz z pompą, czujnik temp cieczy, map sensor, sonda lambda (trzeba wspawać gwint, lub wymienić dwururkę), nie pamiętam czy jest takie samo koło foniczne w wersji gaźnikowej i wtryskowej, dorobić zaślepkę mechanicznej pompy paliwa
tandem-pompa (zintegrowana pompa paliwa z pompą podciśnienia) jest stricte mechaniczna... nie ma żadnego zasilania po stronie elektrycznej... napędzana jest mechanicznie z wałka rozrządu... jeśli pompa paliwa (elektryczna) która jest w baku podaje poprawnie paliwo, to tak jak już Ci pisałem... najprawdopodobniej tandem pompa do wymiany...
Mechaniczną pompa paliwa przykręcona do bloku silnika
Dokładne ceny głowiczka 18 zł a kompletna starego typu z dwoma wyjściami 26 zł
Z pompy paliwa olej ci cieknie?
Witam, VW Passat B6 1.8 TSI BZB 2009r. Samochód gaśnie na rozgrzanym silniku, wymieniana była pompa na głowicy (na używaną) był błąd P3044, teraz samochód gaśnie i wywala P3043 usterka mechaniczna pompy paliwa w zbiorniku. Co powoduje taką anomalie: pompa czy moduł pompy (bezpośrednio przy pompie). ?
tandem niema tu żadnego znaczenia po pierwsze gdyby był uszkodzony byłby problem z twardym chamulcem Pompa tandemowa swoją nazwą wzięła z tąd, że jest to tandem dwu oddzielnych pomp we wspólnej obudowie: jedna to pompa podciśnieniowa (wakupompa), a druga to mechaniczna pompa paliwa zasilająca pompowtryski ropą pod ciśnieniem od 2 do 10 bar
Poszukuję elektrozaworu paliwa lub sprytnego zaworu mechanicznego do odcięci paliwa w Suzuki Samuraju-gaznikowym {z mechaniczną pompą paliwa}
w twoim golfie jest mechaniczna pompa paliwa, a taka kosztuje ok55,-. ale najwpierw trzeba sprawdzić czy ona padła.
Witam. Czy problem został rozwiązany? Mam podobną sytuację i chciałbym wiedzieć, w czym leży problem. Otóż u mnie auto nie gaśnie, zapala od razu, wszystko ok, ale podczas jazdy zapala się kontrolka od świec i check engine, auto przechodzi w tryb awaryjny i nie ma mocy. Zgaszę i odpalę, i moc wraca, dopóki znowu nie wyskoczy kontrolka. Pompa paliwa...
jeśli to silnik C1E na gaźniku to jest raczej mechaniczna pompa paliwa
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Jezeli twoj samochod to stary diesel z mechaniczna pompa paliwa to pozostaje ci rzeczywiscietylko zawor odcinajacy
Nacięcie nie jest symetryczne i jest tylko jedną możliwość wzajemnego osadzenia żeby wszystko było osiowo. Zapobiega to omyłkowemu przedstawieniu. P.S. Faktycznie jest to równeż krzywka, pozostałość po gaźnikowym tico do napędu mechanicznej pompy paliwa.
Proponuję koledze sprawdzić sposób w jaki odcinana jest mechaniczna pompa paliwa. Do sprawdzenia również komora pływakowa, oraz podciśnienia.
Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają Napewno? Fiat 125P takiego wężyka nie posiadał.
W tym aucie nie ma komputera pokładowego, turbina mechaniczna jak i pompa paliwa ,myślę że komputer nic nie powie..
Musisz zacząć od podłączenia do komputera, bardzo możliwe ze jest uszkodzona mechaniczna pompa paliwa i ciśnienie w układzie jest za niskie. Lub tez jest coś nie tak z kompresją.
Dzień dobry,powracając do tematu; john deere 116-116H model produkowany w latach1981-1985 raczej wiekowa już maszyna.Ja też pogłębiłem wiedzę odnośnie tego modelu,John Deere wprowadzając ten model na rynek,po nie długim czasie okazało się że ten model miał problem z zaśilaniem paliwa,mechaniczna podciśnieniwa pompa paliwa nie była w stanie (nie wiem...
Pompa wtryskowa nie zasysa paliwa , paliwo podaje podczas pracy pompka zasilająca która ma napęd mechaniczny z pompy wtryskowej. Napęd ręczny służy do odpowietrzania układu. Jeżeli ręcznie działa to prawdopodobnie jest coś nie tak z napędem lub samą pompką.
Sprawdź czy jest benzyna, a tak serio jak jeździsz tylko na gazie to możliwe że padła pompa. Pompa w tiku jest mechaniczna, znajduje się pod maską.
CAN odpowiada za komunikację między sterownikami, jej lepiej nie zwierać Użyj trzech oporników ok. 10 Ω Zewrzyj przez 3-torowy przekaźnik (ewentualnie 3 przekaźniki z jedną parą styków): CAN L przez opornik 10 Ω z CAN H oraz CAN L przez opornik 10 Ω do masy i CAN H przez opornik 10 Ω do masy odcięcie zasilania po "15" sterownika...
Przedmówco-odrózniasz pompę wspomagania od pompy paliwa? Bo chodzi o pompę servolenkung.
Myslalem o elektrycznej bo to w sumie wygoda.Podlaczylbym ja do centralki i w chwili gdy bedzie w pozycji benzyna to zacznie pracowac i napelni komore plywakowa i latwo zapale auto.Po przelaczeniu w pozycje gaz pompa sie wylaczy i auto bedzie chodzilo na gazie.Generalnie bedzie pracowala tylko wtedy gdy auto bedzie chodzilo na benzynie.Ale najlepsza...
W N14 mechaniczna pompa? Co wy tu robicie? Ciemnogród w imię klepania na forum i pomógł? Nie wiem czy kolega wie iż w N14 były silniki z elektronicznymi gaźnikami, które miały mechaniczne pompy paliwa, są to silniki z kodami GA14DS,GA16DS
Witam. Kupiłem na allegro komputerek do samochodu ale mój samochód to Diesel z mechaniczną pompom paliwa i nie da się go podłączyć. Próbowałem to zrobić na samodzielni wykonanym czujniku piezoelektrycznym zakładanym na przewód zasilający wtrysk ale tam nie zmienia się czas ani ciśnienie wtrysku wraz z dawką paliwa zmienia się tylko dawka (może się mylę...
Nawet szczelny zaworek i pływak sobie nie poradzi z tą elektryczną pompką. Zgłębiałem ten temat dawno temu, taki urok tej pompki elektrycznej. Jeden ze sposobów to dorobienie czegoś w rodzaju odpływu do baku nadmiaru paliwa.
Ma ktoś może lepszy opis błędu ?
Ja mam gaźnik ecotronic ale tez mechaniczna pompę paliwa. W filterku jest tylko trochę paliwa i na bieżąco przez niego przepływa świeża benzyna. Dławienie silnika to chyba normalny objaw silnik w momencie dostaje dużą dawkę paliwa i musi to jakoś przełknąć.
Układ paliwowy zapowietrza się Niby na to wskazuje że problem z paliwem, ale zapowietrzania bym się nie czepiał, wszak w zbiorniku jest pompa paliwa elektryczna, jak by padła, to pompa mechaniczna nie jest w stanie zaciągnąć paliwa i auto by nie odpalało wcale. Tak na logikę jakaś diagnostyka rozjaśniła by sprawę i ograniczyła poszukiwania.
Zbiornik paliwa z pompą elektryczną i zasilaniem. Wiązka silnika ze sterownikiem (komputerem). Przerobić układ wydechowy aby wstawić fragment wydechu z sondą lambda. Rozumiem, że masz cały osprzęt silnika. Bo jak nie to lepiej przełożyć kolektory wstawić aparat zapłonowy , mechaniczną pompę paliwa i zapomnieć o kombinacjach.( w takim przypadku trzeba...
Masz poloneza z elektryczną pompą paliwa, żółty przewód jest używany w gaźnikowcach do odcinania benzyny między mechaniczna pompą a gaźnikiem. U Ciebie jest to niepotrzebne.
Druga sprawa to BW50 ma zbiornik i powinno być zasilane na powrocie benzyny Podepnij przed mechaniczną pompą paliwa zasilanie webasta , pompa ma zawory jednokierunkowe to ci nie wyssie z gaźnika chociaż to małoprawdopodobne. Po drugie powinien ci odpalać na LPG. Po trzecie może ci grzać silnik w niewłaściwy sposób i termobimetalowe urządzenie rozruchowe...
Witam. Mam pytanie a mianowicie chodzi o auto zasilane gazem LPG i paliwem (benzyną). Auto jest na gaźniku zasilanym mechaniczną pompą paliwa. Podczas instalowania gazu fachowiec wykonał odcinanie pompy na wyjściu paliwa. Po jakimś czasie pompa uległa zniszczeniu, zaczęło się z niej lać. Czy elektrozawór trzeba przełożyć na wejściu paliwa do pompy czy...
Posiadam centralke ( troche wiekową ;) ) jak w temacie i mam mały problem z jej podpięciem tzn., szary 12V po stacyjce, niebieski do zaworu z filtrem, żółty ssanie do parownika, biały elektrozawór paliwa (pompa mechaniczna jest w autku), zielony ???-> do zaworu przy butli ? Proszę o info czy to jest dobre podłączenie czy coś inaczej ? Autko na gaźniku...
Przyczyn może być sporo, od mechanicznych ( pompa paliwa, regulator ciśnienia paliwa) do elektrycznych ( czujnik temperatury silnika, świece, cewka) po gaz który może być w aucie albo nie, tego nie wiemy. Ja bym zdiagnozował auto rano przed rozruchem, podejrzał temperaturę silnika, podciśnienie kolektora ssącego, jeśli tam będzie wszystko w porządku,...
witam w poniedzialek zadzwonie do mechanika i zapytam czy sprawdzal cisnienie oleju i podam wiecej szczegolow, najbardziej zastanawia mnie ten dzwiek po 3000 rpm jakby napinacz albo jakas rolka sie zacierala, tylko to pozniej mija i nie mam pojecia co to jest bo wszystkie rolki i napinacze ( rozrzad + ladowanie) zostaly wymienione kilka miesiecy temu...
No cóż ... chyba rozwiązany "problem" :-) Szukałem i szukałem i ... znalazłem ... na stronie 'www.zum.lodz.pl' jest kontakt do fachowców od gaźników. Owo '/101' oznacza gaźnik z przelewem w pokrywie gaźnika zamiast w mechanicznej pompie paliwa ... ot i wszystko ... :-) Swoją drogą to dobrze, że sztuka 'gaźnikowa' jeszcze nie zaginęła ... Pozdrawiam...
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Caro ... z ostatnich miesięcy produkcji 1995 ... może jeszcze z początku 1996, gęsta blacha - prawie bez rdzy. Można tu trafić na przeróżne fajne "składanki" z resztek linii produkcyjnych, np.: Caro przygotowane do nowej chłodnicy i wtrysku jednopunktowego, ale z chłodnicą FSO -korek i silnikiem CB z roku 1992 -gaźnik, mechaniczna pompa paliwa. ALE...
Za wysoki poziom oleju i nie ma emulsji? Nie wiem jak jest w wielopunkcie, podejrzewam że pompa paliwa elektryczna, ale mieszanina benzyny z olejem jest rzadka, klarowana i pasuje do opisu. W motorku PN (1600ccm, gaźnik) jak rośnie stan oleju to pierwsze podejrzenie pada na mechaniczną pompę paliwa z przodu silnika. Strzeli gumka i benzyna idzie do...
Ja mam odłączaną pompę paliwa przy przejściu na LPG (wtrysk mechaniczny bosch k-jetronik) i sobie chwalę. Pompa pracuje kiedy powinna, kiedy nie musi nie pracuje :) . Dodam tylko iż zawsze odpalam auto na benzynie, nawet w lecie każde odpalenie auta odbywa się na benzynie (przy ciepłym silniku już po chwili przechodzę na LPG ale każde odpalenie jest...
Dość rzadka przyczyna - zależy gdzie i co się tankuje, aczkolwiek siteczko smoka delikatne i dość małe. Sądzę, że może wytrącać się coś z aluminium zbiornika i powstaje szlam po latach. Najczęściej mechaniczna pompa paliwa daje zbyt niskie cisnienie . Nie trzeba odrazu wymieniać pompy, wystarczy wymienić zaworek zwrotny (od dołu pompy), a najlepiej...
uszkodzona mechaniczna pompa podająca paliwo do filtra paliwa
Witam szanowne grono. Mam problem z Oplem Vivaro 1.9 DTI 101 km z 2002 roku. Auto odpala od strzała, ale chodzi 2 sekundy i gaśnie. Kontrolka check czerwona miga. Dodam, że przy pompie wysokiego ciśnienia elektrozawór dziwnie buczy. Nie ma tak, że otwiera od razu dopływ paliwa do pompy. Gdzie szukać przyczyny? Z elektryką coś (IMO) czy wina mechaniczna?...
Jak nie pali na plaka to nie wina paliwa tylko mechanicznej usterki silnika.
pompa elektroniczna, wtryski mechaniczne, uklad szczelny -pompa paliwa nie podaje.prawdopodobnie alarm blokuje ,ale nie wiem jak go wyeliminowac-najlepiej na zawsze .
Jakie powinno być nominalne ciśń. które wytwarza pompa mechaniczna paliwa na biegu jałowym?
Pytanie jest czysto teoretyczne, wiem że w praktyce lepszy był by wtrysk i mocniejszy silnik. Czy posiadając UNO 1.0 93r na gaźniku można zrobić swap na 1.2 8v z Punto II, Pandy II. Silnik 1.2 8v 60km drugiej generacji 188A4000, oczywiście MPI na plastikowym kolektorze. Rozstaw szpilek metalowego kolektora dolotowego od gaźnika jest chyba taki sam,...
Poszaleliście teraz sobie w temacie LPG i chyba czas na konkluzje. Zawsze i to zawsze samochód powinien startować czyli fachowo zapalanie silnika powinno odbywać się zawsze na paliwie aby doprowadzić już ciepły płyn chłodzący do mieszalnika a oszczędzanie paliwa i startowanie na gazie to jest poprostu coś co będzie prowadziło wcześniej czy póżniej do...
W tym problem że niewiem jaka jest, jeśli piszesz mechaniczna to rozumiem że inna jest ręczna taka jak były kiedyś w ładach. Do mojej jest doprowadzony jakiś przewód to znaczy, że jest mechaniczna?
Przestancie pisac glupoty. 1.9D, to wtrysk mechaniczny. Nie ma tam zadnej pompy paliwa poza rozdzielaczowa pompa wtryskowa.
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
Witam. Mam Jettę z 1988 roku z 1,8 na pełnym mechanicznym wtrysku, ale oryginalnie był silnik 1.6. Auto przy dodaniu gazu zaczynało się dusić jakby paliwa brakowało. Postanowiłem wymienić pompę paliwa, ale w sklepie dali mi 0,2 bara według katalogu i raczej jest za słaba, bo auto na niej w ogóle nie chce odpalić. Słyszałem, że ten silnik ma 2 pompy...
Jeśli błąd stały pompy i silnik kuleje to pompa elektrycznie bądź mechanicznie uszkodzona, jeśli błąd nieaktywny może być powietrze w układzie paliwa.
Pompa paliwa i tak cały czas pracuje z tym że paliwo krąży w obiegu. Jak wtryskiwacz nie otworzy to paliwa nie poda. Po włączeniu zapłonu pompa powinna się załączyć na cykl obiegowy: nie wiem ile to jest w twoim aucie, obstawiam że 3-5 sek i się wyłącza. Załącza się dopiero jak silnik zastartuje. Jeżeli jednak po załączeniu zapłonu (a przed rozpoczęciem...
Zrobisz to vagiem ale musisz znać code.Gdzies mam , jak znajde to podeślę, lub przesunięcie mechaniczne nastawnika, ale potrzeba do tego specjalnego klucza.
Daj spokój z cudami typu OR czy olej przepracowany bo to jest za gęste i twoja pompa vp tego nie wytrzyma... Sam śmigam już od dawna na opale i nic do niego nie mam wielokrotnie jest lepszy od byle jakiej ropy a do tego cena 2.60zł przy zakupie 1000litrów jest bardzo dobra lub 3zł w detalu... Chcesz testować z przepracowanym to na silniku z mechaniczną...
W silniku gaźnikowym pompa jest mechaniczna ;) i zawór paliwa montowany jest za pompą, paliwo podczas jazdy jest cały czas przepompowywane do baku :)
Tylko, że jest to przekaźnik świec żarowych, o ile mnie pamięć nie myli tam nie ma pompy paliwa w zbiorniku tylko samozasysająca mechaniczna pompa wysokiego ciśnienia - ktoś tu kłamie......
Jeśli to TDI 1z to jest tam pompa mechaniczna paliwa, umieszczona przy pompie wtryskowej, samej tylko tej pompy chyba nie da się odsłuchać. Jeśli nigdy się nie wyświetla kontrolka to sprawdź zarówkę pod tą kontrolką, świece mogą fizycznie nie działać jeśli jest uszkodzony czujnik temp. płynu chłodzącego bądź temp. płynu jest większqa od 10•C....
Witam serdecznie, jestem posiadaczem vw polo 86c, 1.0 benzyna, 33kw, 45KM, rok produkcji 1988. Otóż chciałem wymienić gaźnik, ponieważ na wysokich obrotach nie podaje paliwa, na wolnych podaje paliwo. Auto podczas jazdy na wysokich obrotach strasznie przerywa i gaśnie. Wymieniałem mechaniczną pompę paliwa na nową. Problem w tym, że nie mogę nigdzie...
Większość obecnie znajdujących się w użytku mechanicznych pomp paliwa jest zabezpieczona przed zjawiskami opisanymi przez poprzednika. posiadają dwuwarstwową przepomę z separatorem, którego otwór penetruje na zewnątrz, jeżeli uszkodzi się górny płatek przepony przez otwór na zewnątrz wyciekać będzie benzyna jeżeli dolny wyciekać będzie olej. Na marginesie...
Cześć odnośnie mojego auta już wiem co go boli mianowicie ma zła wstępną dawkę paliwa i ten problem nie jest wina mechaniczną pompy wtryskowej paliwa lecz komputera trzeba wgrać w nim nowy parametr pompy wtryskowej zawierający odpowiednią dawkę wstępną więc czekam teraz na wolny termin u mojego elektryka i zobaczymy co będzie gdy wprowadzi wyżej wymieniony...
napewno nie jest jednopunkt nie jest też mechaniczny
Witam. Mam problem z iveco daily 2016r 3.0. Sporadycznie wywala błąd cisnienia paliwa za niskie poza progiem i pojazd gasnie albo nie reaguje na pedał gazu. Wtryski sprawdzone w boschu są ok, zawor regulacyjny na listwie wymieniony, pompa cr bez śladów opilkowania i zawor regulcyjny wymieniony oraz zawor mechaniczny przelewowy, filtr paliwa wymieniony....
Dość prosta diagnostyka. Brak ciśnienia paliwa albo mechaniczne nie ma tego paliwa w pompie wtryskowej i listwie albo elektrycznie padł czujnik lub regulator ciśnienia paliwa. Najłatwiej parametrach technicznych sprawdź ile bar widzi ECU.
Schemat ci nie pomoże ponieważ jest to uszkodzenie mechaniczne. W samej pompie nie ma praktycznie żadnej elektroniki. Prawdopodobnie zewzględu na złą jakość paliwa zaciera się mechaniczny układ nastawienia dawki paliwa. Pozdrawiam Jackkk
cześć mam Rover 825 D , 2,5l turbo Diesel sedan z 1995/6r , zepsuła się w nim mechaniczna pompa paliwa wstępna, pękła membrana poszukuję fachowca co by potrafił ją zregenerować , może ktoś coś wie gdzie szukać pomocy?, ewentualnie nową pompę poszukuję . Pozdrawiam
Źle wyczytałeś na forum. Pomyliłeś silnik CR z wtryskiem mechanicznym, gdzie jest zawór paliwa na pompie blokowany immobiliserem. Silnik w twoim samochodzie jest w pełni elektroniczny ze sterowanymi elektrycznie wtryskiwaczami i to one właśnie są programowo blokowane przez immo. Tu żadne druciki na pompę nic nie pomogą. W komorze silnika po lewej jest...
Sztanga chodzi plynnie w całym zakresie bez żadnych zacięć. I jeszcze jedno, zauważyłem ,że na Fisie pokazuje większe średnie spalanie ok 2litry w górę. Czy może to być pompa paliwa ta mechaniczna przy vacum pompie, która daje za małe ciśnienie?
Odciąć dopływ paliwa, czyli wyłączyć pompę paliwa na przykład.
Nie robi się czegoś takiego jak rozłączanie pompy paliwa przy jeździe na gazie w przypadku pomp mechanicznych ale przy pompach elektrycznych jak najbardziej. Przy pompach mechanicznych w szeregu z pompą daje się zawór odcinający paliwo, montowany przed pompą. Generalnie odcięcie paliwa przed pompą jest jak najbardziej wskazane ze względów bezpieczeństwa...
A jak jest z butlą ? Czy faktycznie jest taka sama jak przy kuchence, tylko z dodatkową rurką wewnątrz / tak aby zszedł cały gaz /. Zastanawia mnie też, jak to jest z podawaniem paliwa. W Żuk-u pompa paliwa jest mechaniczna, więc jak przerywa się dopływ paliwa gdy silnik pracuje na gazie.
Dzieki kolego za tak obszerne wyjasnienie... Byłem dzisiaj u mechanika zrobić próbe olejową. No i "pupa'.... ...Po wlaniu kieliszka oleju ciśnienie podskoczyło prawie do 20 bar.... . czyli pierścionki padły... Kolego nie bądź w gorącej wodzie kąpany. Trzeba było taki sam kieliszek wlać do pozostałych cylindrów i porównać wyniki, przypuszczam że przy...
WITAM. Mam problem z Dafem. Wrocil z trasy i przed samą baza stracił moc i bład silnika na żółto. Nierówno zacząl pracowac. Cisninie paliwa w diagnostyce 0. Przy tym bład czujnika paliwa. Czujnik wymieniony.. cisninie paliwa lekko ponad 0 dokladnie 0.02. Praca silnika jeszcze gorsza. Nasuwa się jedno.. pompa mechaniczna paliwa ale nie mogę go nawet...
Czy istnieje jakaś elektryczna alternatywa dla mechanicznej pompy paliwa w Polonezie Caro 1,6 GLE '95 (MR'93) ? Po dłuższym postoju (10-15 godzin) z pompy paliwa schodzi wacha, zaworki nie trzymają (bakelitowe byleco). Na początku myślałem, że układ zapłonowy, ale nie ... moduł działa, cewka działa, świece nowe, statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu ustawiony...
Witam mam problem z pompą poliwa w escorcie 1,6 b 8v mechaniczny wtrysk paliwa,czy ktoś wie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie jakie podaje pompa paliwa w tym modelu z mechanicznym wtryskiem.mercedes 124 ma taką samą pompe ale niewiem czy mogę taką od mesia założyć i od jakiej pojemności.Może ktoś spróbuje mi pomóc w tym temacie
Może pompa jest zatkana, spalona? Skoro napięcie do niej dochodzi i jesteś tego pewna, to szukaj przyczyny mechanicznej...
Elektryczne pompki paliwa, stosowane przy instalacjach gazowych jako zamienniki mechanicznych.
Mam do zamontowania elektryczną pompę paliwa w miejsce mechanicznej. Problem w tym, że króciec w pompie ma średnicę ok. 13mm, a przewód paliwowy- 6.5mm. Gdzię mogę dostać jakąś redukcję żeby to sensownie połączyć?
Podaj jeszcze jaki to silnik. Pompa paliwa mechaniczna czy elektryczna? Jaka masz centralkę gazu i jak jest rozwiązane odcinanie benzyny w czasie pracy na LPG?
Elektryczna nie zwiększa mechaniczna zwiększa ale nie zakłóca
Cześć. Od pewnego czasu borykam się z problemem pracy na benzynie w moim samochodzie. Pacjent to poczciwa "Ścierka" z silnikiem 2.0 OHC. Gaźnik Weber 30/34 DFTH (w nomenklaturze Forda zwany Weber 2V-ISC) Od początku: Samochód użytkowany był z nie do końca szczelnym zbiornikiem paliwa. Na początku na benzynie pracował OK, jednak po 100 metrach jazdy...
To jest pompa mechaniczna Trzeba było to od razu napisać.
dpfa to ja nie mam, ale caly czas sugeruje sie tym schematem z autodaty na ktorym wyraznie osobna pompa jest a nie wbudowana w pompe wysokiego cisnienia ktora powinna byc mechaniczna
Jak uszczelnisz układ paliwowy to będziemy dyskutować. Niewielkie bąble mogą powodować dymienie, bo są wtryskiwane z paliwem i zakłócają pracę wtryskiwacza. Rozrzedzają też paliwo w pompie, przez co wpływają na inne działanie regulatorów mechanicznych. Co do dźwięku to jest diesel, więc ma klekotać, a na wolnych obrotach nie dymić.
No nie 40 bo jeszcze z lat 90 jest sporo na pompie wtryskowej mechanicznej. A listwa czy tam regulator biegu jałowego nie odcina paliwa na "0" cos tam podaje wiąże się to z ochroną przeciwzatarciu. Mowimy o pompach mechanicznych bez elektronicznego nastawnika...
C3G na gaźniku, pompa mechaniczna, centralnie na bloku silnika, z przodu
Dodam ze w tym samochodzie jest tylko pompa mechaniczna niema elektrycznej pompy w zbiorniku paliwa, Wezme sobie jeszcze to dzisiaj wszystko na spokojnie jak wróce z pracy, chociaż założyłem przeźroczyste przewody paliwowe żeby wykluczyć brak paliwa ale i na przewodzie zailającym i na powrotnym paliwo jest, wiec to akurat tez odpada, posprawdzam jeszcze...
Na plak-u powinien zagadać nawet na palecie i chodzić do puki psikasz plakiem (nie polecam za długo go trzymać na plaku bo to nie jest to precyzyjne podawania paliwa a kąt zapłonu przeważnie jest za wczesny). Do zagadania na plaku potrzebuje tylko być mechanicznie sprawny nawet pompy paliwa może nie być (wtryski są konieczne tylko jako uszczelnienie...
Możesz podać linka z obsadką i czujnikiem zegarowym. To jest ducato 2,5d bez turbo zwykła pompa mechaniczna bez żadnych regulacji tylko dawka paliwa i wolne obroty. Jej symbol to VE średnica tłoka 10
Taki "ekonomizer" był też w Wartburgu 353 (w nowszych modelach) z dwusuwowym silnikiem. Był włączony w obieg zasilania paliwem za filtrem paliwa, tyle, że pompa paliwa była mechaniczna i jej wydatek zależał od obrotów silnika.
Tam jest pompa paliwa w baku. Nie ma. Jest zwykła mechaniczna zespolona z pompą przy silniku. Do autora: Sprawdź jakie masz ciśnienie na listwie, i czy pompa zasysa z baku.
Jeśli to 2.0DI (Y20DTL) to w zbiorniku nie ma pompy (jest tylko pływak od wskaźnika poziomu paliwa), jedyną pompą w układzie jest mechaniczna pompa wtryskowa VP-44. W ASO mają specjalną pompkę do odpowietrzania tego układu (włączaną przy filtrze paliwa). Wyjechanie paliwa do 0 lub rozpięcie trawersów przy wtryskach = zapowietrzenie układu. Pompa wtryskowa...
jednostki 13litrowe mają dość prosty system zasilania paliwem(w porównaniu z poprzednikami) więc sugeruję wymienić komplet zaworów paliwowych koszt kompletu ok 300zł siadają średnio przy 600-800 tys.a w przypadku braku poprawy pompa paliwa mechaniczna (ostateczność)
Witam, 143 420, silnik V8, pompa paliwa rzędowa sterowana mechanicznie /pedał gazu na linkę/ 143 500, ten sam silnik, jednak pompa jest już sterowana przez sterownik EDC, masz tam potencjometr pedału gazu, czujnik ciśnienia doładowania. Poza tym są inne końcówki wtrysków i jak dobrze pamiętam różni się turbo.
Nie mogę znależć na schemacie; co steruje wyłączeniem pompy paliwa po załączeniu zapłonu i ustaleniu ciśnienia na wtrysku ? Mam Audi 80 1800 PM i Golfa 2 1800 RP,a schematy mam z wtryskiem mechanicznym. Pozdrawiam.Andrzej
pompa paliwa mechaniczna mechaniczna pompa paliwa mercedes mechaniczna pompa paliwa zapowietrzanie
drukarka online radio kondensator trzeszcz uszkodzenia przedwzmacniacza
Laser Link Welltech typ 20070 - starszy model transmisji AV Czy można zamienić baterię w laptopie na wyższe napięcie?