Dotyczy HDS-895. Są dwa mikrowyłączniki sterowane dwoma tłoczkami. Jeden maszynę załącza (gdy ciśnienie spadnie), zaś drugi wyłącza (gdy puścisz pistolet). Tłoczki mają tendencję do samoczynnego blokowania się, gdyż zacierają się od strony wodnej. Należy: 1). zdjąć plastikową podkowę blokującą mikrowyłącznik, 2). zdjąć mikrowyłącznik, 3). kluczem wykręcić...
popieram Błażeja ,to nie jest jakieś tam ładowanie tylko ciśnienie oleju,pomiar mechaniczny lub wymiana profilaktyczna czujnika od wysokiego ciśnienia lub niskiego w zależności od obrotów przy jakich się to dzieje.
Temat ogarnięty uszkodzony był czujnik ciśnienia oleju ten mechaniczny taki duży wyciekał olej z niego
Czytam ten post i widzę że dużo już sprawdziliście. Nurtuje mnie jedna rzecz , czy w tym pojaździe na pewno jest czujnik ciśnienia czy jeszcze zwykły mechaniczny presostat. Gdyby ciśnienie odczytywane przez komputer wtrysku było 0 Bar to klima by się nie włączyła, a podobno pracuje normalnie (sic!)( to poza konkursem) . Moja podpowiedź jest taka: zajechać...
Sam mam C-330, i wstawiłem alternator od jakiegoś auta zachodniego, kupiony na szrocie, jedyne co wymaga zmiany to bieguny akumulatora. Rozrusznik nie zmieni kierunku wirowania bo nie posiada magnesów stałych, jest to silnik szeregowy. Jakby był równoległy to też nic by nie zmieniło, bo zmieniając kierunek przepływu prądu w wirniku zmieniasz też bieguny...
Witam. Sprawdź ciśnienie oleju czujnikiem mechanicznym. Jeśli potwierdzi się brak ciśnienia oleju, ratuje Cię tylko pełna diagnostyka silnika - warsztat mechaniczny, bo przyczyn braku ciśnienia może być wiele.
To niestety nie jestem w stanie pomóc.Większość samochodów posiada mechaniczną pompę i czujnik ciśnienia ew.elektrozawory odcinające ciśnienie
Możesz mieć za niskie ciśnienie oleju w silniku [ zawieszony zaworek w pompie oleju] lub uszkodzony czujnik ciśnienia albo też jak kolega wspomniał wcześniej za mały poziom oleju. Jeżeli oleju jest ful ,sprawdz ciśnienie czujnikiem mechanicznym . Pozd.
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Zespół sterujący zawiera czujnik z popychaczem i układ mechaniczny przełącznika. Czujnik jest wrażliwym na ciepło elementem, który mierzy temperaturę powietrza i przetwarza zmiany jej wartości na zmiany objętości lub ciśnienia. Popychacz przetwarza zmiany objętości ciśnienia na liniowy ruch trzpienia układu mechanicznego przełącznika. Czujnik to cylinder...
Wtyczki podłączone. Złącza bez korozji. Okablowanie czujników bez uszkodzeń mechanicznych. Dziś zwróciłem uwagę na jeden parametr a mianowicie ciśnienie doładowania. Interfejs wskazuje napięcie na czujniku doładowania 1.4V, oraz ciśnienie na biegu jałowym 96 kPa. Lekka przy gazówce do 1500 rpm, ciśnienie wg czujnika 92-93 kPa, Przejechałem się wkręcając...
najlepiej zdobądz mechaniczny czujnik ciśnienia wkręć w miejsce oryginalnego i bedziesz\wiedział czy czujnnik w "kulki nie leci""przy okazji sprawdz otworek może być"zamulony"
Notlauf-sprawdzenie sterowania turbiny jeżeli ok. to czyszczenie turbiny. Ciśnienie oleju sprawdzić mechanicznym zegarem, jeżeli dobre to czujnik wysokiego ciśnienia do wymiany na odpowiedni lub moduł w zegarach.
Wtrysk zimnego ma wyjście po zapłonie i sterowanie masą z ECU wtrysku. Masa wychodzi z pinu 16, Ster Bosch Jetronic. Ciśnienie do mechanicznego wtrysku to 3,5-4bary! Stera szukaj we wnętrzu na grodzi.
Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
Jeśli jest coś niepokojącego podłącz zegar mechaniczny. Często padały czujniki ciśnienia.
Pompa kaput, ciśnienie nie może być wyreguowane po niskiej stronie. Testy należy uzupełnić pomiarami "mechanicznymi" aby wyeliminować czujnik ciśnienia. Sprawdzić należy też odpowietrzenie filtra paliwa na końcu uchwytu. Za ciśnienie wewnątrz pompy odpowiada zawór przelewowy na korpusie pompy ale pomiar jest przed filtrem paliwa, czyli pozostaje jeszcze...
600k km to trochę mało jak na ten rocznik, sprawdź przewód idący od kolektora ssącego do pompy bo właśnie ten element w pompie odpowiada za zmiany zależne od ciśnienia na ssącym (coś jak mechaniczny czujnik ciśnienia). Dawno temu w tym typie silnika wymrugało mi wtryskiwacz prowadzący ale nie pamiętam jakie były objawy, swoją drogą to nie widziałem...
Witam. Poszukuje mechanicznego czujnika ciśnienia działającego na małych ciśnieniach typu samochodowy czujnik ciśnienia oleju. Czujnik standardowo bez ciśnienia ma posiadać obwód zamknięty, gdy otrzyma ciśnienie ma rozłączyć obwód. Coś w stylu czujnika ciśnienia oleju standardowo - zwarty. Szukałem gotowych czujników oleju znalazłem taki: najczesci.pl/czesci/product/721569,...
Czujnik ciśnienia oleju elektryczny czy mechaniczny? W miejsce tego patentu może być wkręcony czujnik ciśnienia, temperatury oleju, lub zaślepka. Patent daje to, że olej zamiast smarować silnik wraca do miski. Patent zlikwidować wrócić do oryginału zmierzyć ciśnienie oleju.
Nie można ignorować, trzeba wkręcić mechaniczny manometr w miejsce czujnika i zmierzyć ciśnienie oleju. Żeby sprawdzić czy problem tkwi w zegarach wystarczy zdjąć kabelek z białego czujnika i zewrzeć z masą, jak się uspokoi, to wina czujnika lub ciśnienia, jak nie to deski
11 Nadmierna prędkość obrotowa 12 Czujnik obrotów silnika 1 13 Czujnik obrotów silnika 2 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 15 Czujnik temperatury powietrza doładowującego 16 Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego 18 Czujnik ciśnienia oleju 19 Czujnik temperatury paliwa 23 Istnieją kody usterek w koordynatorze 24 Przełączniki pedału hamulca...
Mam zwykłą instalację hydroforową: pompa głębinowa (-30m) plus zbiornik przeponowy 50l i zwykły mechaniczny wyłącznik ciśnieniowy (2 bary - 4 bary). Denerwujące są te zmiany ciśnienia, raz mocniej leci woda, raz słabiej, chciałbym mieć jak w mieście stałe ciśnienie. Doszukałem się że rozwiązaniem jest falownik/inverter z czujnikiem ciśnienia regulujący...
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
Odnośnie błędu BMS 26307-1 ; masz problem z czujnikiem prędkości obrotowej koła ( chyba nr 2) , za duża odległość czujnika od koła polaryzacyjnego lub koło polaryzacyjne skorodowane . Sprawdź luz piasty koła , stan koła polaryzacyjnego pod względem korozji , zmniejsz przerwę między czujnikiem a kołem polaryzacyjnym. APS 647 11;związany jest z regulacją...
Nie do końca. Miał czujnik prawidłowego ciśnienia oleju... Tak, tak........ To zajrzyj do instrukcji obsługi jakiegokolwiek samochodu i sprawdź czy jest coś co się nazywa czujnik prawidłowego ciśnienia oleju. Jest po prostu czujnik ciśnienia oleju który pokazuje jest wymagane minimalne ciśnienie do pracy silnika albo go nie ma. A nie czy jest dobre...
Sygnał z czujnika ciśnienia powietrza doładowującego wykazał niedopuszczalną wartość. Napięcie na styku A12 jednostki sterującej zbyt wysokie lub zbyt niskie. Kod usterki powstaje, jeśli napięcie jest niższe niż 0,35 V (0,5 bar ciśnienie bezwzględne) lub wyższe od 4,66 V (4,0 bar ciśnienie bezwzględne). W takim wypadku jednostka sterująca EDC wykorzysta...
Trzeba wkręcić mechaniczny manometr i sprawdzić rzeczywiste ciśnienie oleju, potem dopiero martwić się o czujniki i zegar Ps. Te silniki bez problemów robią po pół miliona kilometrów i więcej
Ten z kulką to Spinning Rotor Gauge. Trudny w wykonaniu. A ten drugi to dysk, który wiruje pod drugim nieruchomym dyskiem. I ten nieruchomy dysk odbiera siłę obracającą poprzez gaz. Obróci się o odpowiedni kąt zależnie od ciśnienia gazu. Takie czujniki są niewrażliwe na skład gazu. I nie przeszkadza im osadzanie się zanieczyszczeń na powierzchni. Ale...
Wtryski sprawdzone na maszynie, sprawdzone pod względem mechanicznym i elektrycznym. W pompie wysokiego ciśnienia były wytarte ząbki wstępnej pompki, ale zostało to naprawione. Nie pamiętam, z jakiego komputera korzysta mechanik. Póki co rozłożył ręce i podejrzewa czujnik ciśnienia na listwie. Trochę opiłków na nim było, ale nie ma 100% pewności, czy...
A może da rady zastosować pomiar różnicy ciśnień?
Szamam dobrze pisze, należy podłączyć nawet laptopa i monitorować ciśnienie widziane przez EDC w trakcie jazdy. Powstanie zonk, to wtedy dodatkowo manometr i a piać to samo. Jeśli mechaniczny pokaże ciśnienie constans perfektados, to co jeszcze zostało prócz czujnika ciśnienia.
jesli mozesz powiedziec co mialby regulator do palenia czujnikow ??? Utrzymuje w miarę stałe ciśnienie na listwie, jak będzie zablokowany to uszkodzi nadmiernym ciśnieniem czujniki. Jak mozna sprawdzic czy ten regulator jest sprawny??? Wykręcić i obejrzeć ( jest mechaniczny ), w większości przypadków uszkadza się tak że nie utrzymuje ciśnienia i są...
Witam Mam problem jak w temacie. Ciężko pali zimny i ciepły bardzo często gaśnie. Czym miał ktoś do czynienia z tym silnikiem. Jak sprawdzić zawór common rail. Podobno ten silnik ma na szynie jeden mechaniczny i czujnik ciśnienia na niej. Na pompie elektromagnetyczny zawór regulacji ciśnienia paliwa. Jak można sprawdzić te elementy. Błąd dotyczy: "wykryto...
Kłopoty w turbosprężarką.Samochód Audi A4 ,1996r.,1,8 turbo benzyna+instalacja gazowa.Od strony mechanicznej wszystko sprawdzone,ciśnienie w cylindrach,czujniki filtrów powierza sprawne,wymieniony komputer,samochód nie ma mocy,jeździ jak zwykły benzyniak,jest sytuacja taka jakby w ogóle nie działała turbina.
Pozostaje mechaniczny pomiar ciśnienia oleju wkręć manometr zamiast czujnika ciśnienia oleju jeśli ciśnienie oleju na zimnym silniku znacznie przekracza 5-6 atm. to zacięty zawór w pompie oleju , taki tłoczek ze sprężynką .
Pozostało ci sprawdzić głowicę . Wałek rozrządu i jego podpory też są odpowiedzialne za ciśnienie. Zrobiłeś ,, dół,, silnika wszystko trzyma a na ,, górze ,, może być nadmierny luz. Może jeszcze napisz ile masz ciśnienia na wolnych obrotach ,na zimnym i nagrzanym silniku . A nie wiem czy nie najważniejsze . Czy pomiaru dokonujesz mechanicznym czujnikiem...
1. Zmierzyć faktyczne ciśnienie oleju, mechanicznym manometrem 2. Do zbadania kablologia wokół czujnika. Jeżeli to się stało po wymianie to pewnie gdzieś w kabelkach uksytych problem leży
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
Jest wiele elektronicznych i mechanicznych czujników ciśnienia. Samego czujnika nie podłączysz do komputera, musisz zbudować układ pomiarowy. Dzięki Google znajdziesz wiele linków do sprzedawców czujników (np. http://cyfronika.com.pl/semi/cz_press.ht... ), układów czujników etc. Nie używaj slangu, bo jak w ten sam sposób zaczniesz dostawać odpowiedzi,...
autodiag - piszesz o uszkodzeniu mechanicznym, kolektor sprawdzony OK, nieszczelność głowicy gdzie? jak? Rozrząd odpada synchronizacja jest OK, auto odpala od strzała, ma moc. Zastanawia mnie jedna sprawa Po zapłonie ciśnienie jest zero, po odpaleniu 40-50 mBar, tyle też żąda sterownik. Może jest to Map sensor mierzący ciśnienie bezwzględne, gdyby miało...
Witam. Trafił do mnie A4 B7 w którym ktoś kiedyś wymienił czujnik ciśnienia czynnika klimatyzacji z racji braku wskazań. Aktualnie sytuacja wygląda następująco : Przy temp zewnętrznej 5 stopni - cisnienie czynnika na komputerze 9 bar Po włączeniu klimy wysterowanie zaworu 52%, ciśnienie momentalnie idzie do okolic 30 bar ( skacze, nie rośnie plynnie)...
Witam A czy przed tak „profesjonalnie” wykonanym „remontem” miałeś takie same problemy ze spalaniem ? Jaki był powód Pseudo remontu ? Skąd wiesz że te „nowe , stare” tłoki były w lepszym stanie ? Ciśnienie oleju sprawdziłeś czujnikiem mechanicznym ? Co z panewkami ? Nowy / stary . inny / wtrysk jest sprawny ?Ta cała...
Sprzęgło jak w każdym jest na linkę. Po prawej są dwa zawory jeden pod drugim, nie mam serwisówki do tej wersji, więc nie wiem za co one odpowiadają... :-/ W nowszej wersji jest jeden i odpowiada za blokadę. Jutro sprawdzę kod jaki wybłyska, bo nie wiedziałem jak to wywołać. Na pedale sprzęgła jest czujnik. Jednak kontrolka od samego sprzęgła po wrzuceniu...
W takim razie musisz sprawdzić dwie rzeczy: 1. Ciśnienie paliwa, króre ma się zawierać między 5.5 a 6.5 atm 2. Włączyć w szereg regulatora ciśnienia (tego przy rozdzielaczu) miliamperomierz o zakresie od - 100 mA do + 100 mA i odczytać to co będzie się działo. Bez zapłonu 0 mA, po włączeniu zapłonu przy zimnym silniku powinno być okolo 40 - 50 mA (jeśli...
No pewnie, mieszkam w Lome, w stolicy Togo. Tu mam dom i warsztat. Przy jednej z wylotowych ulic. Także nadaję spod samego równika:). Ale pochodzę z Lublina. Jeśli chodzi o temat to dotyczy nissana pathfinder'a - ten nowy model. Diagnostyka pokazuje P0089. Czyli niby że pompa. Klient wymienił już pompę (na nowa prosto z serwisu). Wymienił szynę common...
Standardowy problem w TGX pokazuje 6bar sztywno bo to jest maksymalna wartość jaka może pokazac albo pozakuze za niskie ciśnienie. Jeśli podpiołes zegar mechaniczny i ciśnienie oleju jest w normie to wina leży wyłącznie w instalacji zazwyczaj pęka w miejscu przełamania kabiny.
Nawet jeżeli podkęcisz ją mechanicznie, to czujnik ciśnienia w kolektorze ssąsym zbije ciśnienie w ukł. myślę że powinieneś spróbować oszukać ten właśnie czujnik. Ale jeżeli nie zmienisz dawki paliwa to myślę że Ci to zbyt wiele nie pomorze
Czujnik ciśnienia, przetarty przewód, nieprawidłowo dopasowana tolerancja luzu na panewkach, przeciek w bloku. Wkręć manometr mechaniczny zamiast czujnika ciśnienia, sprawdź dokładnie wartość. Widzę, że byłeś szybszy:-)
Czujnik temp otoczenia to ten za zderzakiem prawdopodobnie. Co do czujnika to trzeba obserwować jakie widzi ecm napięcie wejściowe . Można zasymulować sygnał 0-5 V . Jak widzie dobrze to pewnie fizycznie nie pojawia się ciśnienie na listwie i problem mechaniczny.
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie. Zatkany filtr paliwa. Obecność powietrza w układzie paliwowym lub wycieki z tego układu. Zbyt niskie ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego. Zużyta pompa paliwa. Usterka mechaniczna czujnika. Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia żółtej lampki. Zapalenie się żółtej lampki....
Wygląda mi to na uszkodzony czujnik ciśnienia. Pytanie czy jest elektroniczny, czy mechaniczny? Czujnik ciśnienia, który nazwałem dla uproszczenia zaworem start-stop wydaje się być w porządku. W pompie wkręcony jest zawór który pod wpływem ciśnienia wysuwa bolec, który to uruchamia wyłącznik. Bolec ten jednak wysuwa się i chowa co ułamek sekundy niezależnie...
Hydrostatyczny sprawdziłem podając mu ciśnienie na wężyk, nie sprawdzałem go jeszcze elektrycznie ale podejrzewam że jest sprawny bo nie odpaliła by grzałka w komorze i/lub nie następowało by wypełnienie komory po wypróżnieniu z niej wody do końca. Z tyłu jest jeszcze mechaniczny czujnik ciśnienia w sieci ale tu też podejrzewam że jest sprawny bo do...
Nie wiem jak jest w scani, ale w DAFie XF te objawy wskazały na zużyty potencjometr pedału gazu. Może tu tez jest takie coś? Eeeeeeee tam - nie pleć głupot. DAF to nie Scania a Scania to nie DAF. Jeśli wyskakują te dwa błędy, o których wspomniał autor tematu to są problemy z ciśnieniem zasilania. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia paliwa - pomiar mechaniczny...
Zapinasz zwykły mechaniczny manometr i patrzysz, czy jego wskazania pokrywają się ze wskazaniami systemu diagnostycznego, na podstawie odczytów z czujnika. Sygnał jest napięciowy. Przyjmuj się że jeśli czujnik poprawnie wskazuje ciśnienie atmosferyczne, na wyłączonym silniku, to jest sprawny.
W takim trazie pomiar ciśnienia hydrostatycznego jest najprostszym rozwiazaniem. 2-3m słupa wody daje ciśnienie 20-30kPa Czujnik ciśnienia może być nawet mechaniczny, membrana sprężyna i styki, możesz użyc elektronicznego, przy elektronicznym musisz zadbać o to aby woda nie przedostała sie do czujnika, układ elektroniczny to będzie komparator i zapewne...
Wszystkie błędy na fotkach nie dotyczą silnika a tym samym usterki którą opisujesz chyba, że nie sprawdzałeś w EMS. błędy BMS dotyczą koła 5 i 6 komunikacja CAN na obwodach tych kół została przerwana być może na krótko ale błąd został zapisany. W tym układzie(BMS) jest jeden błąd aktywny z gwiazdką (*)a dotyczy on czujnika zużycia okładzin na kole 8...
Ile ta kontrolka się świeci po odpaleniu? Dobrze by było zmierzyć mechanicznie ciśnienie oleju. 6-8 sekund Długo, zmierz ciśnienie oleju zegarem. Będzie wiadomo czy to problem czujnika czy czegoś innego.
EBS 0 00810 07 127 Usterka czujnika prędkości występująca przy ostatnim włączeniu zasilania (usterka nie zapisana w pamięci) Konieczność jazdy z prędkością powyżej 20 km/h Usterka znika po usunięciu awarii czujnika prędkości INTA 0 04018 00 001 Błąd wewnętrzny pamięcin po czym ponowić test Jeśli usterka nadal występuje, wymienić blok elektroniczny EECU...
Cześć, potrzebuje opis kodów błyskowych do scanii 164 v8 480. Kody mi są potrzebne do systemu EDC. Cześć! Chętnie pomogę Ci z tym problemem. Scania 164 V8 480 wykorzystuje system EDC MS6.2. Oto lista niektórych kodów błyskowych EDC dla Twojego silnika Scania: EDC: - KOD 11: Awaria sterownika silnika (ECU) - Sprawdź połączenie z ECU i napraw jeśli to...
Po potwierdzeniu prawidłowości wskazania czujnika ciśnienia oleju jest mechaniczne uszkodzenie skrzyni biegów.
Też możliwe, tak czy siak najpierw bym sprawdził czujnik czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. pozdr
Ten błąd nie ma wpływu na pracę układu. Gdyby miał to sterownik nie pozwoliłby na pracę zaworu (zawór jest wysterowany bo pobiera prąd). Masz zatarty/uszkodzony kompresor albo zerwane sprzęgło (nie mylić z elektromagnesem) przez co wirnik się nie kręci. Może być uszkodzony mechanicznie zawór regulacji wydajności kompresora ale to jest rzadkość moim...
Najlepiej podłączyć oscyloskop pod przewód sygnałowy czujnika ciśnienia i sprawdzić przebieg sygnału. I ewentualnie sprawdzić ciśnienie w kolektorze ssącym mechanicznym zegarem. Ale szczerze wątpię żeby takie tam było gdyż nigdy mi się nie zdarzyło więcej niż 1,7 bara na maksymalnych obrotach bez obciążenia.
Dzięki UCY 7400 sprawdziłem piny tak jak mówiłeś i były zamienione masa z prądowym. Ktoś tam kostkę dorabiał wcześniej przy misie i było źle zlepione,t z. Była kostka odcięta i druga dolutowana. Już jest dobrze z tym czujnikiem w misie i temperatura ruszyła na zegarze. Zostało tylko ciśnienie ale to już mechaniczna robota. Dzięki i pozdrawiam.
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. P ompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w...
Świeci się napis STOP czy światła stop z tyłu auta? Sprawdzić ciśnienie oleju czujnikiem zegarowym, jeśli jest niskie to szukać przyczyny mechanicznej, jeśli poprawne-elektryka. Przy niektórych silnikach, nawet jak jest niskie ciśnienie oleju będzie pracował do końca (aż się zatrze) poprawnie, znam przypadek zatartego silnika gdzie jedynym objawem była...
Może zmień serwisanta. Zawór sprawdzany. Wężownica nie dziurawa. Płyta sprawna. To co - kocioł wypił tą wodę? Coś zostało źle sprawdzone. Płytę bym wyeliminował jeżeli faktycznie wskazania ciśnienia z czujnika pokrywają się z manometrem mechanicznym. Wylej wodę z zasobnika (trudno ale nie ma innej opcji), wówczas przełącz na grzanie cwu i zobacz czy...
Długo zastanawiałem się czemu projektanci poniekąd ludzie wykształceni z dużą wiedzą zadali sobie tyle trudu i energii na zamontowanie tych wszystkich czujników elektronicznych blokujących prędkość ile więcej warte były by ich wysiłki gdyby te czujniki pozamieniali na pulpicie zegarach typu poziom i temperatura oleju ciśnienie powietrza w oponach poziom...
Sprawdzić przewody podcisnienia pod względem uszkodzeń mechanicznych, typu przetarcia, pęknięcia, sparciale etc Jeżeli to jest sprawne szukamy dalej Typu Zadane ciśnienie a rzeczywiste Ciśnienie zasysanego powietrza Może być uszkodzony czujnik zasysanego powietrza lub ciśnienia w kolektorze dolotowym
Nierówna praca silnika czasem ciężko wchodzi na obroty, a jak wejdzie puści biały dym. Wymieniono wtryski, elektro pompy sprawdzone, głowice po naprawie wymienione wszystkie zawory wydechowe. Sprawdzona wydajność turbiny, interculer sprawdzony, czujnik doładowania sprawdzony, pompka mechaniczna sprawdzana, ciśnienie paliwa także. Problem jak wcześniej...
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
Coś mało zrobiłeś. Zamiast rozbebeszać silnik wkręć zegar mechaniczny i sprawdź faktyczne ciśnienie, a dopiero po takiej diagnozie kombinuj i szukaj usterki. Faktem jest, czujnik tani i łatwo wymienić, ale rozbieraniem i składaniem niczego nie naprawisz.
Ze względu na mieszanie mi się jednostek ciśnienia i różne dane katalogowe w których ginę :( proszę o pomoc we wskazaniu czujnika ciśnienia który można podłączyć pod pompę próżniową , wymagana dokładność w zasadzie żadna +-10% Chcę tylko wypompować powietrze z komory tak aby pozostało tam jego 50% . Chodzi o czujniki elektroniczne a nie mechaniczne...
W jednych działa od momentu włączenia a w innych dopiero po wzroście ciśnienia, u ciebie widać że wentylator zbija ciśnienie, dobrze było by podłączyć kompa i sprawdzić czy to komputer wyłącza sprężarkę czy przekaźnik nie wytrzymuje. Ty widzisz te ciśnienia na mechanicznych wskaźnikach a nie wiesz co widzi sterownik z czujnika elektronicznego ciśnienia...
Szybko się nie da, trzeba podpiąć do komputer, przyczyn może być kilka, stawiałbym na czujnik położenia wału, cewka(lub cewki), brak lub słabe ciśnienie paliwa, mechaniczne problemy z silnikiem (brak kompresji).
Przyczyną może być uszkodzony czujnik czy awaria mechaniczna? Awaria mechaniczna Czy jest to typowy objaw Tak Na wolnych obrotach jest niższe ciśnienie oleju, dlatego im wyższe obroty tym cichnie wszystko
Podłącz manometr i sprawdź ciśnienie pozwoli to ustalić czy to jest usterka mechaniczna czy elektryczna :usterka mechaniczna uszkodzona pompa elektryczna czujnik lub kabel przetarty.
Nie ma ciśnienia oleju (usterka mechaniczna silnika), lub uszkodzenie elektryczne - czujnik ciśnienia, okablowanie.
Jak ci motronic napisał pomiary. Jeśli nie zapala kontrolki to znaczy że komputer nie widzi usterki i za dobrą monetę bierze jakiś fałszywy sygnał z czujnika. Czym było diagnozowane? Mechaniczne uszkodzenie turbo powinien wywalić "za niskie ciśnienie" więc raczej odpada
Witam, Samochód nissan x-trail t30 2.2di 114km Problem polega na tym, że zaraz po odpaleniu i do pierwszego przegonienia silnika (aż złapie temperaturę roboczą) ciśnienie paliwa na listwie common rail na biegu jałowym jest zbyt wysokie. Powinno być 36MPa a ma w granicach 80-90MPa. Ciśnienie stabilizuje się dopiero po przegonieniu samochodu na jakiejś...
To bardzo dłubany silnik z turbo i ostrym wałkiem, i zupełnie innym komputerem który akurat nie ma opcji sterowania wolnymi obrotami, a z mono wykorzystuje tylko przepustnice ( bo akurat pasuje mi mechanicznie). Mój komputer oczywiście wykorzystuje do obliczeń ciśnienie w dolocie, lambde, temperature powietrza i silnika, ale projektanci nie zaimplementowali...
Tu chodzi o te najniższe obroty, na biegu jałowym, czy będziesz jechał na 4 czy 5 biegu to bez znaczenia jeśli utrzymasz obroty 1500 albo wyżej. A koszty kalkuluje się tak: zawsze zaczynaj od najtańszej opcji, czyli pewnie pompa na początek do wymiany. A co do samych pomiarów to wymiana czujnika ewidentnie wskazała na problem natury mechanicznej, wiadomo...
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
Witam, mam problem z Renault premium 420 dCi z 2004 roku. Po rozgrzaniu silnika czujnik wskazuje niskie ciśnienie oleju (1,1) podobno powinno być min. 2. Panewki wymienione (pomimo, że były OK) czujnik sprawdzony. pompa oleju sprawdzona - jest OK. Ciśnienie dla pewności sprawdziłem też mechanicznie i wynik 1,1 się potwierdził. Jaka może być jeszcze...
witam,dziekuję za wskazówki,sprawa ma sie u mnie w aucie tak: ciśnienie oleju mierzone wskaźnikiem mechanicznym w miejscu czujnika obroty wolne 5 bar,obroty większe(2 tyś) 6 bar ,dochodzę do jednego wniosku ze problem lezy tylko i wyłacznie po stronie elektrycznej,w bloku silnika mam tylko i wyłaćznie jeden czujnik na którym jest napisane 0.3 bara działa...
w porządku z dobiciem gazu to druga kwestia. Bardziej mnie teraz interesuje strona elektryczna. Co jest na 4 pinowym złączu i dlaczego w ogóle tam jest podawane zasilanie 12V ? Czytałem że to jest czujnik mechaniczny , który ma zareagować na zbyt duże i zbyt małe ciśnienie gazu, wyłączając kompresor. Co to za napięcie 4,7V na drugiej parze przewodów...
Tak była sprawdzana Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Wygląda na to, że mierzysz napięcie na czujniku (lub czujnikach) opisanych jako „POO98” i obserwujesz, że przy (rzekomo) zerowym ciśnieniu napięcie potrafi wynosić najpierw 5 V, a następnie spada do 1,5 V czy 3 V. Tego rodzaju wahania napięcia mogą wskazywać na problem z samym czujnikiem,...
Przyczyn może być sporo, od mechanicznych ( pompa paliwa, regulator ciśnienia paliwa) do elektrycznych ( czujnik temperatury silnika, świece, cewka) po gaz który może być w aucie albo nie, tego nie wiemy. Ja bym zdiagnozował auto rano przed rozruchem, podejrzał temperaturę silnika, podciśnienie kolektora ssącego, jeśli tam będzie wszystko w porządku,...
Faktycznie czujnik który mierzy ciśnienie oleju w przystawce był uszkodzony Nie wiem czy myślimy o tym samym. Czujnik przystawki nie mierzy ciśnienia oleju, lecz działa na zasadzie mechanicznej. Sprężone powietrze przesuwa tłoczek który zazębia przystawkę, a po załączeniu dochodzi do krańcowej pozycji i naciska trzpień wyłącznika dając do modułu PSM...
Na filtrze to chyba masz tylko podgrzewacz lub czujnik wody a słyszysz pompkę po przekręceniu kluczyka? Jak masz takie kombinacje to zacznij od bezpieczników ew spróbuj na plaka odpalić to przynajmniej będzie mechaniczne sprawny i komp sprawdź ciśnienie paliwa bo tak gdybać to do wiosny będziemy
To jakiś problem mechaniczny, taka Scania nie ma poziomowania stronami, poduszki na oś zasilane są z jednego źródła, czyli jest to samo ciśnienie w jednej i drugiej, tam nawet jest wspólny jeden czujnik ciśnienia dla obu poduszek...
Jak zdejmiesz kable z włącznika świateł hamowania dalej świeci czy gaśnie? Pisałem ze jest odłączony i nie świeci jak ściągnę kable z czujnika i na krótko zewrę ze sobą to tez świeci Jak tak nie rozumiecie to jak sprawdzam miernikiem to czujnik prawie cały czas ma przepływ jak puszcze hamulec to przez jakieś 2 sekundy przerwa i znowu to samo opór 0,01...
w tych typach co chwilę wyskakuję jakaś usterka i tak ma być. Ale chyba w to nie uwierzyłeś? Niekompetencja i tyle. Jeżeli chodzi o 3620, to świadczy on o awarii czujnika - tak więc sama wymiana wkładu osuszacza problemu nie usunie. Sprawdź wiązkę prowadzącą do czujnika (trzy kabelki), gdyż często potrafi przegnić w okolicy zbiorników powietrznych....
Witam Każdy przypadek jest indywidualny i trudno zdiagnozować na odległość, a Ty na dodatek nie podajesz roku prod. auta. Rozumiem, że to model produkowany od 2001-2005, natomiast Twój to 2003r 1.9di. W tym modelu pompa w baku (pompa niskiego cisnienia) jest złączana tylko po załączeniu zapłonu i to na kilka sekund dalej sama pompa CR(pompa wysokiego...
Czy są wersje tego zaworu sterowane bez udziału elektryki? W poście wyżej wrzuciłem zdjęcie takiego zaworu w sprężarce Denso. Według informacji które znalazłem w eLearn Fiata ma on działać tak, że obniża wydajność sprężarki na podstawie ciśnienia po stronie ssącej. Im niższe tam ciśnienie, a więc im mniejszy "odbiór zimna" z parownika, tym niższa wydajność...
Witam. Mam problem z Seatem Toledo 1,9 Tdi 90 koni 2001r. Problem polega na tym że przy 4,4 tys/obr na 3 biegu , przy 3,5tys/obr na 4 biegu i przy 3,2tys/obr na 5 biegu samochód dostaje muła i czujnik ciśnienia turbiny zablokowuje turbinę. Program VAG diagnozuje błąd czujnika ciśnienia turbiny i po wykasowaniu wszystko wraca do normy - aż do następnego...
a problem jest tego typu ze naczepa słabo hamuje w stosunku do konia lecz czujnik nic tu nie ma do rzeczy powinno i bez nich hamować Tak jak piszesz czujniki nie mają wpływu na siłę hamowania.Jeżeli od strony mechanicznej masz wszystko w porządku ,to pozostaje zrobić diagnostykę,posprawdzać ciśnienia,czujniki ciśnień,czujnik obciążenia osi (jeżeli...
Nie przechodzi też adaptacji zaworu faz (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/8822744300_... Wstępna ocena dostępnych informacji Najnowsza obserwacja wskazuje, że test funkcjonalny przestawiania faz wałka rozrządu dolotu (tzw. VVT – Variable Valve Timing) kończy się błędem i komunikatem: • „Aktywacja wadliwa, aktywacja niemożliwa”...
jeśli wyłącza turbinę to pewnie przeładowuje , czyli ciśnienie doładowania jest za duże i wpada w tryb awaryjny , a po zgaszeniu silnika pewnie wraca do normy. tu przyczyn morze być wiele : zawór ten przy turbo za mocno się otwiera , a otwierany jest ciśnieniem , którym steruje N-75 , albo ten przy turbo (mechaniczny z dzwignią za lekko działa i za...
mechaniczny czujnik temperatury mechaniczny czujnik temperatura mechaniczny czujnik ciśnienia
przykładowe programy atmega naprawa sensor airbag corsa przyspieszaniu
kosiarka parkside magazyn energii
Opel Astra J 1.4 Turbo: Kiedy wymienić rozrząd? Błąd F102 w piekarniku Electrolux - przyczyny i rozwiązania