ja proponuję żebyś lepiej umieścił poprzecznie ten silnik w traktorze zamiast się bawić w przekładnie kątowe, one mają spore straty, a S320 tylko wydaje się takie wielki i mocny a w rzeczywistości ma raptem 18 koni, więc wszelkie straty są niewskazane. w moim Esioku miałem go poprzecznie i sprawowało się to bardzo dobrze, tyle, że jest szeroki, i nie...
Czymkolwiek. Sprawdź tylko które piny są aktywne.
http://obrazki.elektroda.pl/7080976700_1... http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/118...
Oczywiście że rozleci się po kilkunastu minutach. Żaden mechanizm różnicowy nie ma łożysk tocznych w środku, są tylko panewki ślizgowe. Panewki wytrą się bardzo szybko. Szukaj czegoś tego typu: https://obrazki.elektroda.pl/3975197800_...
Wpisz w "google" dyferencjał to to samo :D http://www.zabawki-modele.pl/catalog/pro... http://pl.wikipedia.org/wiki/Mechanizm_r...
Witam. Byłby to pierwszy przypadek budowy przekładni bez łożysk. Po zdjęciu pochw masz dostęp do łożysk głównych przekładni. Przy montażu w tym miejscu ustawiasz luz międzyzębny przekładni głównej. Pozdrawiam.
mechanizm różnicowy akurat na pewno wytrzyma, bo to najmocniejsza część tej dziadowskiej skrzyni, pierwsze zawsze rozpadają się te przeguby gumo-aluminiowe i zabieraki, szczególnie jeśli to są rzemieślnicze zamienniki, ale ogólnie ta skrzynia do mocnych nie należy, no ale jak to wszystko tak działało to całkowita przebudowa na coś sensownego będzie...
Wyłącz ASR bo hamuje koło w poślizgu.
skrzynia do wymiany,stuki są bo rozlatuje się mechanizm różnicowy przy zakupie skrzyni zwróć uwagę jaka masz skrzynie prosta czy podcięta
Teraz to tylko wymiana skrzyni biegów cię ratuje na nowej skrzyni może będzie dobrze . Półoś nie może być na sztywno w zakresie skrętu koła musi mieć wyczuwalny luz wzdłużny , posadowienie zespołu napędowego jest ważne , stan zużycia satelitów i sworznia , luz trzeba sprawdzać gdy auto stoi na kołach . Czasami wystarczało wymienić zabezpieczenie - ma...
No skoro masz dziure to nie dziwota, że nie działa. Zrób porzadek z mostem, rozbierz, zregeneruj i pozatykaj wszelkie dziury. W chwili obecnej w środku masz pełno piachu i kamieni zapewne.
Taniej wyjdzie druga skrzynka.
Oj łączy się łączy... Nazywa się to "wał szeregowy" czy jakoś tak... Coś takiego jest np w walcarkach...
W załączeniu schemat instalacji
Jeśli jest terkot podczas ruszania to przyjrzałbym się układowi wydechowemu w okolicach plecionki. Weź kumpla ze sobą, odpal auto i zatkaj ręką wylot tłumika i zobaczy czy się wytworzy cisnienie. Jeśli nie to poproś kumpla o zatkanie rury, idź do przodu i obsłuchaj połączenie między kolektorem i rurą szczególnie w okolicach plecionki czyli połączenia...
Z tego co ja zrozumiałem to wyjście jest jedną półosią a druga jest przyspawana do konstrukcji czyli mechanizm różnicowy cały czas pracuje i podnosi obroty (bardzo szybko się uszkodzi w ten sposób), najlepiej jest go zaspawać i wtedy wszystkie biegi na skrzyni żuka będą 2x wolniejsze.
Potrzebuje sie dowiedzieć coś o mechanizmie różnicowym w/w samochodzie !! Generalnie w Transitach 1986 - 2000 były stosowane dwa podstawowe, całkowicie różne mosty: typ Timken (lub "H") o pięciu szpilkach w piaście i typ Salisbury (lub "G") o sześciu szpilkach. Każdy w wielu odmianach, wykonaniach i o różnych przełożeniach. Timken stosowany był w lżejszych...
Mechanizm różnicowy? Nie pomyślałem o tym. Nie musisz, przy napędzie wkrętarką nie osiągniesz sensownej prędkości pojazdu udającego samochód a przy niewielkiej, mechanizm różnicowy ne jest potrzebny. Nie każdy rower trójkołowy ma dyferencjał, choć niektóre mają.
Po zdjeciu obciazenia z jednej strony przekladni planetarnej z drugiej strony obroty rosna dwukrotnie (tak u ciebie to pracowalo - do teraz). Wiec jesli teraz zaspawasz dyfer to obroty spadna ci o polowe.
Co to znaczy jak włączyć? Wypowiem się na temat c-330. Po prawej stronie na dole pod akomulatorem wystaje taka krótka dzwignia. To jest dzwignia włączania blokady mechanizmu różnicowego. Jak ciągnik jedzie i ślizga się jedno koło wciskasz dzwignię i oba koła zaczynają ciągnąć ewentualnie oba koła się ślizgają w przypadku dużego obciążenia.
Kiedy kolega wymiał olej w zwolnicach? Pasuje sprawdzić luzy na zwolnicy i mechanizmie różnicowym.
Witam, borykam się z problemem tylnego dyfra, mianowicie pojawiła się kontrolka „sportowy mechanizm różnicowy awaria systemu”. Błędy na początku się usuwały, ale wracały po chwili. Rozebrałem czujniki i elektrozawory były bez opiłków, olej w dyfrze podobnie. Błędy podeślę na zdjęciach. Wymieniłbym czujniki bo na to wskazuje, ale zdarza się że po odpaleniu...
To jest blokada klawisza po to aby nie doszło do przypadkowego załączenia.
2.7 l. Korek w obudowie mechanizmu różnicowego od strony ściany grodziowej.
Koło talerzowe jest przykręcone do obudowy mechanizmu różnicowego KOło talerzowe trzyma się tylko na łożyskach bocznych razem z całym mechanizmem różnicowym i jeśli był wymieniany to jest założony odwrotnie. Ale należało zaspawać satelity bo wciąż będziesz je wymieniał.
A może masz jakieś zdjęcia tego napędu? Wydaje się ten napęd jest montowany poprzecznie podobnie jak w samochodach z silnikiem spalinowym i napędem na przednią oś więc obawiam się, że tam jest od razu zintegrowany mechanizm różnicowy. Dodatkowo jeżeli tam wychodzą półosie to masz prędkości obrotowe dal kół a nie dla wyjścia ze skrzyni biegów - w UAZ'ie...
Korek kontrolny masz na pierwszym zdjęciu a spustowy na obudowie mechanizmu różnicowego na dole pod półosią , nie od spodu tylko też od boku.
Jaki może być orientacyjny koszt Naprawy?
Zblokować nie półoś ale mechanizm różnicowy. Ale chyba z prędkościami to dobrze nie będzie.
Pewnie mechanizm różnicowy żywot swój ukończył.
Jedyne co możesz zrobić tanio: http://www.bluebassdesign.com/boonin/oct...
Mam zdemontowany mechanizm różnicowy ponieważ ścieło 4 śruby . chcę przy okacji wymienić łożyska na wałku atakujący . jak i w którą stronę go wyciągnąć , wybić ? przy użyciu czego ? Czekam na odpowiedź lub jakąś instrukcję . Pozdrawiam
kosz mech roznicowego 400 do 700 niby orybinał,do tego wałki satelit , satelity i podkładki uzbiera sie ok 1000zł, sprawdz czy nie są popękane satelity, ja tak miałem, wtedy dałem nowe wałki i satelity oraz podkładki, kosz był w podobnym stanie do twojego do dzisiaj śmiga bez kłopotów . Moj ciagnik duzo nie pracuje ok30 mth /rok jeżeli chodzi o śruby...
wymień kosz i bolce satelitek, przestanie ucinać..
Rozleciał się mechanizm różnicowy, skrzynka jednoznacznie na złom.
Tego nie jestem pewien . Zauważ , że oprócz podparcia wałka mechanizmu różnicowego (10) na skrajnych zewnętrznych płytach obudowy , w środku wózka są dodatkowe tuleje (13) , ( bo to jest wewnętrzna konstrukcja a nie zewnętrzna obudowa ) . To jest taki "wahliwy" element wózka , gdzie jest właśnie napęd , hamulec i biegi . dlatego sugerowałbym sprawdzenie...
Na skrzyni szukaj. Głowna masa jest nad mechanizmem różnicowym lub przy kapie 5 biegu. Wyciągnij akumulator oraz podstawę, będziesz miał wszystko jak na dłoni.
Co przeprogramujesz ? Koła zębate ? Inne przełożenia skrzyni biegów i/lub mechanizmu różnicowego - kupiłeś nie taką skrzynię.
Szukajka forumowa nie działa? Było już pisane o tym, albo tuleja na prawej półosi, albo zabezpieczenie w mechanizmie różnicowym.
W Lagunach częstą usterką było wyskoczenie pierścienia zabezpieczającego mechanizm różnicowy, powodowało to usterkę jaką opisujesz. Zdemontuj lewą półoś (od strony kierowcy) i sprawdź czy z mechanizmu różnicowego nie wypadło zabezpieczenie razem z podkładką. Jeśli masz szczęście i zabezpieczenie ocaleje zamontuj z powrotem i jazda. Masz już zbyt duży...
Da się zrobić na ulicy. Jeżeli mechanizm różnicowy cały, to wystarczy że odkręcisz tylko jedną strone
W czym problem. Zabudować normalny mechanizm różnicowy i zamiast przekładni głównej dać zębatkę na łańcuch. Może być nawet od Malucha bo względnie mały, gotowe uszczelnienia do półosi.
Wyciagaj skrzynie i rozbieraj mechanizm różnicowy, prawdopodobnie wyrwałeś zeby lub zmieliłeś satelity
Jakie zębatki? Blokada w ruskim to sprzęgło kłowe na jednej z półosi. Blokując jedną półoś z koszem mechanizmu różnicowego blokuje się jego działanie i koła obracają się z jednakową prędkością bez względu na warunki. Czasem gdy kły blokady nie nie trafią w przerwy tylko na siebie blokada nie zazębi. Wejdzie dopiero gdy jedno z kół obróci się z inna...
Wybieraki skrzyni są sterowane przez cięgna bądź drążek, skrzynia nie sięga do lewarka (tak może być tylko w autach z wzdłużnie zamontowanym silnikiem). W Favoritce jak i w większości samochodów z poprzecznie zamontowanym silnikiem w układzie R4 skrzynia biegów wraz z mechanizmem różnicowym jest z lewej strony silnika i częściowo za nim (patrząc w kierunku...
Z której strony z prawej czy lewej? Jesli z lewej to niestety trzeba odkręcić całą pochwę. Jeśli z prawej można nie odkręcać. Trzeba się trochę pogimnastykować i da się to zrobić po odkręceniu dekla blokady mechanizmu różnicowego.
W skrzyni, przy mechanizmie różnicowym, czyli tam gdzie półosie wychodzą. Wymienić tak samo trudno jak np żarówkę w reflektorze, czyli dla niektórych problem nie do przeskoczenia.
Czujnik jest w obudowie skrzyni nad mechanizmem różnicowym, lub jeśli masz ABS to prędkość może brać z modułu ABS. Pozdrawiam
Czyli najlepiej skracanie mostu wykonać przez obcięcie półosi od strony koła i frezowanie nowego wieloklinu? Dobrze to rozumiem? W żuku frez na półosi masz tylko od strony mechanizmu różnicowego. Od strony koła jest flansza z szpilkami przytwierdzona na stałe. Wpisz sobie w google grafika półoś żuk i będziesz wiedział o co chodzi. Uparłem się mostu...
Pełen zestaw wyposażenia do zamontowania w ciągniku masz tu :[url=https://www.youtube.com/watch?v=eP... Zawsze możesz jeszcze automatyczną blokadę mechanizmu różnicowego. Jest to przydatna sprawa.
Przeważnie uszkodzone bieżnie przegubów wewnętrznych , dla pewności sprawdź czy mechanizm różnicowy nie ma nadmiernego luzu (łapiąc za przeguby wewnętrzne i ruszając góra dól) ..
No do skrzyni automatycznej z mechanizmem różnicowym. No to szukaj właściwej cieczy do skrzyni automatycznej. Upewnij się że faktycznie wspomaganie nie ma oddzielnego zbiornika.
Czujnik powinien być na obudowie konwertera powyżej obudowy mechanizmu różnicowego. Nieco poniżej łącznika tylnego kolektora wydechowego.
Skorzystałem z schematu dziękuję za pomoc
troche NTG, ale: jeżeli prędkościomierz pokazuje to znaczy że skrzynia jest napędzana. Jeżeli napęd nie jest przenoszony, to mógł rozleieć sie mechanizm różnicowy w skrzyni. Mogł też rozsypać się przegub, ukręcić półoś. Zaciągnij ręczny, wrzuć bieg i puść sprzęgło na pracującym silniku, a potem zajżyj pod spód czy się półoś któraś kręci. Jeżeli się...
Dziękuję za info. Zamykam temat
Czujnik prędkości/impulsator w skrzyni jak wygląda? Znajduje się na górze skrzyni, nad mechanizmem różnicowym, dajesz nura pod maskę i za silnikiem powinieneś go wymacać.
Nie trzeba demontować skrzyni, wyciągasz mechanizm różnicowy na stół, wyciągasz interesujące ciebie satelity i wymieniasz, zrób dokładny przegląd , bo same satelity to nic nie dadzą.
To nie wina mechanizmu różnicowego . Sprawdź poduszki zespołu napędowego i jego ustawienie na nich - szczególnie tej od strony rozrządu.
Jest on w obudowie mechanizmu różnicowego,od strony prawej półosi, podaje on do sterownika silnika prędkośc pojazdu, ale szarpac raczej nie powinien.
Witam. W MF 255 pompa wychodzi do góry, nie musisz rozjeżdżać ciągnika, ściągasz plecak, rozpinasz wałek napędu mechanizmu różnicowego, wyciągasz wałek WOM (musisz go wybić), odkręcasz kołki z boku skrzyni. To tak pokrótce, bo dawno tego nie robiłem ale jak masz trochę pojęcia to ogarniesz to w 2 góra 3 godzinki.
Witam. Ten objaw wskazuje na uszkodzenie mechanizmu różnicowego (gear mechanism), to takie ustrojstwo które jest centralnie pod bębnem prali i jest napędzane przez silnik. To właśnie ten mechanizm zapewnia obroty bębna przy praniu i wirowaniu. Sprawdź jeszcze czy hamulec nie jest przyczyną tego stanu(powinien odpuszczać po uruchomieniu silnika). Najczęściej...
W samochodzie masz dwa koła napędzane. Te które nie są napędzane nie mają mechanizmu różnicowe a w rowerze jedno koło napedzasz. Więc po co mechanizmem różnicowy? Pomyśl, nie dywaguje.
Przejrzałem dzisiaj mechanizm różnicowy (można go wymontować bez wyciągania skrzyni z auta) bo liczyłem, że znajdę tam wysypane łożysko, wyłamane zęby albo coś krzywego, a tam kompletnie nic. Sądziłem, że skrzywiona półoś załatwiła skrzynię, co nawet ktoś zasugerował, ale chyba raczej nie. Ale może bardziej wyjaśnię sprawę: auto było po dzwonie, po...
???????., przepraszam, jakby? , moja ciężarówa ma 300 tysięcy ponad gwarancję i też olej jest ok, co to znaczy jakby z mechanizmu różnicowego, to może jednak z innego i olej nie wiele ma z tym wspólnego.
Przepustnica powietrza do czyszczenia i przesmarowania. Sprawdzić szczelność układu dolotowego pod kątem łapania lewego powietrza (stąd wzrost obrotów) a to szarpanie przy ujmowaniu gazu to zużycie mechanizmu różnicowego i przekazania napędu na koła (luzy na półosiach i mechanizmie)
POwinien działąć mechanizm różnicowy.
Dwa most to dwa silnik lub jeden i połączenie mostów wałem. Maszyna ma być łamana w połowie więc nie potrzebuje centralnego mechanizmu różnicowego. I tak to się robi w dorosłych ładowarkach silnik z przekładnia w jednym moście a do drugiego idzie wał napędowy.
Podnośnik i obydwie pochwy ze zwolnicami.
Wszystko można zamontować, trzeba tylko dokładnie wyregulować.
Bo to dziwny patent sprzęgła kłowego z zębami ściętymi do skosa. Niby powinno się wciskać przy wciśniętym sprzęgle ale można i w czasie jazdy bez niego. Ważne żeby w tym momencie żadne koło nie ślizgało. A najlepszym rozwiązaniem jest zamiast tego śmiesznego pedała założyć dźwignie od hamulca ręcznego. Chodzi lekko bo przełożenie większe, nie boli noga...
Wsadzaj i nie wymyślaj.
Witaj Nie wiem jak w tym przypadku zbudowany jest napęd, żeby to stwierdzić należy go rozebrać. Klasyczny mechanizm różnicowy w załączonym zdjęciu. W traktorze MTD mechanizm różnicowy masz w załączniku drugim. Pozdrawiam
(at)down A mechanizm różnicowy to gdzie, Szanowny Panie Down ? Nom tak ale taka konstrukcja to śmich na sali skuter 50cc po co mu dyfer . Nawet quady markowe w większości nie mają dyfra więc po co tutaj , tylko po to żeby zwiększyć masę , stopień skomplikowania i pogorszyć osiągi.
kolego tomek niestety trzeba sobie radzić zamiast wymieniać cały kosz co pare lat. w 60 jest blokada źle rozwiązana i wytrzymuje bardzo krótko. ja teraz jej praktycznie nie używam bo orze innym ciągnikiem z przednim napędem, ale wcześniej to była tragedia z ta blokadą w 60 .dopuki nie przerobiłem jej .
Zdjąć zwolnicę i sprawdzić czy jest blokada fizycznie bo lubili wyciągać. To jest widełki czy są całe góra i dól , kamienie , sprężyna i sprzęgło blokady. Znajduje się to od prawej strony pod mały deklem, który widać po zdjęciu zwolnicy.
Fiat Seicento - Sam naprawiam
Problem rozwiązany do zamknięcia. A samemu ciężko to zrobić? Przycisk na dole po lewej stronie działa!
To podobny do tego co jest w mostach w samochodach,masz foto ?
siema, skrzynia pasuje ,typ skrzyni,MA .ale warto założyć satelity mechanizmu różnicowego i trzpień satelit z VTS są wzmacniane .co do zapłonu to radzę poszukać na stronach angielskich klubów saxo i ax
W sienach z 1998r tylko w 1.6 16V jest czujnik prędkości, 1.4 go nie posiada. Czujnik jest przy skrzyni biegów, na obudowie mechanizmu różnicowego. Stała tego czujnika to 16 impulsów na metr czyli 16000 na kilometr. Amplituda sygnału 12V...
Na 3 rozpędza się 110-120 To jest oczywiste, bo normalny 126p pojedzie ok 90km/h. U Ciebie jest problem mocy silnika. Zmiana przełożenia to poważne zmiany konstrukcyjne.
A ja przypuszczam Ursusowski produkt "gwiżdże".
Nie trzeba.
Czy jest jakiś luz dopuszczalny bo chyba całkiem na sztywno to nie ma nawet w nowym aucie ?
Witam. Pytanie do mechaników a czy tam są na ośkach satelitów są łożyska czy tylko panewki? Bo jak panewki to to szybko padnie. Przerabiałem temat lata temu ze skrzynią biegów z poczciwego maluszka. W taki sam sposób i niestety po paru godzinach pracy padł mechanizm różnicowy. I tam chyba nawet panewek nie było tylko ośka i otwór. Może w "normalnych"...
Masz <typen schild > zrob zdjecie jaka masz wersje ta instrukcja dotyczy 2.6 i 3.6 Koparka, O&K MH3, koparka mobilna, ok. 9 ton osprzętu, chwytak, łyżka, dop. GG ok. 9000 kg Hydraulicznie blokowane osie wahadłowe. Z mechanicznie regulowanym wysięgnikiem. Napęd na wszystkie koła, włączana blokada mechanizmu różnicowego. Silnik, 3 cylindry Deutz...
dla zgłaszającego do moderatora dyfer umożliwia pokuszanie kół napędzanych tej semej osi z różną prędkością obrotową Qłady rozróżniamy przeniesienie napędu na oś tylną za pomocą łańcucha na wspólnej osi bez jaich kolwiek mechanizmów napęd przez wał kardana na wspólnej osi możliwe stosowanie mechanizmu różnicowego (nie koniecznie) prosze o oglądnięcie...
Witam miałem podobny problem w swoim aucie jeśli chodzi o ,,grzechotanie"ja to ignorowałem ale niepotrzebnie :/ skończyło sie na tym ze padł mechanizm różnicowy tyle ze to nie tłumaczy problemów z biegami.nie wiem czy masz wciskany wsteczy czy zwykły może być to wina tzw wybieraka biegów bądź ciegień o ile nie masz linek.
Ustawienie mechanizmu jest opisane w instrukcji napraw C330. Każda nastawa jest inna i nie ma żadnej "złotej" rady. Posiadam instrukcje napraw ale nie posiadam przyrządu CAK 326. Takie pisanie że jest to w instrukcji napraw to żadna pomoc. Może ktoś z was robił i powie czy koniec wałka atakującego wstępnie ma być z początkiem koła talerzowego. Dałem...
Szukaj z logo Ursus ewentualnie Skropol.
Brak mechanizmu różnicowego powoduje, że przy jeździe po łuku ze względu na różne drogi pokonywane przez koła osi jedno z kół musi zerwać przyczepność z podłożem. Bez tego mechanizmu znacznie zwiększa się promień skrętu pojazdu. Prosty mechanizm różnicowy można zbudować stosując przekładnię planetarną w każdym kole lub koła z wolnobiegiem (jak w rowerach)....
Witam wszystkich .Mam problem jak i w temacie a mianowicie chodzi mi o to ze w mechanizmie różnicowym przy trójkołowcu na tylnej zębatce przy dobrym obciążeniu zaczyna coś chreszczeć i przerywać,przeskakiwać.. a do tyłu wcale nie pojedzie bo całkiem przeskakuje Wie ktoś co tam może byc ze tak sie robi? .Dodam zdjęcia zeby Państwo lepiej widzieli.
Właśnie kupiłem taki olej i śrubę zlokalizowałem. Dodam że na wyjściu napędu na tył w tzw. skrzynce rozdzielczej jest też 75W 90. Czyli skrzynia , mówiąc o całej obudowie , zawiera w dwóch mechanizmach inny olej niż ATF. Te sprawy pokazane są pod linkiem: http://www.audipages.com/Tech_Articles/a...
Powoli oswajam się z myślą, że fajnie byłoby zrobić sob... dzieciakom ( ;) ) gokarta. Temat poruszany miliony razy, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi skąd wziąć możliwie mały ( i przede wszystkim tani ) mechanizm różnicowy? Słyszałem, że do gokartów się nie używa, jest sztywna oś, ale ciężko mi sobie to wyobrazić i jednak wolałbym go zastosować. Wiecie...
Decyzja, czy należy wymienić kosz satelitów, zależeć będzie od oceny stopnia jego zużycia. Wytarte osie i zęby kół satelitów kwalifikują je do wymiany. Natomiast uszkodzenia obudowy mechanizmu różnicowego typu wytarcia lub pęknięcia kwalifikują ją również do wymiany. Przy okazji należy skontrolować stan łożyskowania kosza i wałka koła atakującego, oraz...
Dziura robi się w tych syfach od odpadających nitów z mechanizmu różnicowego a dokładnie jego koła zębatego. A kolega powinien poznać czy przełożenie ma inne czyli np. jadąc na piątce 100km/h ma obroty silnika takie jak wcześniej np 2500tyś obr/min. Przy rozbieraniu tego auta możliwe że coś przeoczyli i nie poskładali tak jak trzeba.
Kolega poda wymiary- producenci dla swojego wyrobu zamawiają normalne łożyska ale ze swoimi oznaczeniami.
Jak kolega chce zablokować skrzynię- jako reduktor czy zablokować mechanizm różnicowy ze stałym napędem na obie półosie?
Jak pęknie osłona to wyleje się oliwa, jak spadnie/urwie się opaska zaciskowa to taż się wyleje. Tam nie ma typowego przegubu, na półosi jest trójkątne zakończenie z zamontowanymi na jego końcach trzema rolkami, siedzi to w specjalnym gnieździe które jest częścią mechanizmu różnicowego w skrzyni. Jeśli całość jest szczelna, nie wydaje niepokojących...
zablokować mechanizm różnicowy łożyska mechanizm różnicowy mechanizm różnicowy kosiarka
iskry nagrzeje mikrofon czyszczenie telefonie sygnał syrena
falownik allen bradley powerflex falownik allen bradley powerflex
Moc startowa kotłów Termet - regulacja i znaczenie Instrukcja serwisowa kotła Termet GCO/GCO-DP-21-23 Termgas