Można bez problemu naprawić ten stary silniczek. Co do nowego silniczka to mam wrażenie że nie umiesz ustawić zera mechanizmu.
Skoro uważasz, że to wina silnika, odkręć tylko mechanizm. Co może stukać w silniku, jak myślisz? Skoro mechanizm chodzi? Powodzenia.
Odkręcasz śrubę przy rączce do zamykania i rwiesz delikatnie całą tapicerkę.
Zatarty mechanizm i tyle, a może już spalony silnik.
Kolego mam ten sam problem od kąd wymieniłem mechanizm wycieraczek i silniczek mam wode na dywaniuku i nasiąka mi ta gąbka nad pedalem sprzęgła jak to rozwiązałeś ??
prawdopodobnie masz zatarty mechanizm wycieraczek ,odłącz go od silniczka (jedna nakrętka) i sprawdź czy można poruszyć wycieraczkami,przeważnie zacierają się końcówki do których przykręcone sa ramiona wycieraczek
Uszkodzony ECU magneti Martello, stary temat, jest pod mechanizmem wycieraczek a woda zrobiła swoje. Jaki błąd masz jak wywali kontrolka serwisu?
Witam Jak podłączałeś bezpośrednio do akumulatora ten silnik to on był z mechanizmem czy bez?
Rzeczywiście, nienajlepszy to był pomysł z wodą. Ale zanim zaczniesz kręcić podgrzej mechanizm opalarką lub suszarką do włosów.
Po co tam ktoś wyciagał mechanizm wycieraczek i ściągał całe podszybie? Lubi sobie ktoś dołożyć roboty.
Rozwiązane, Okazał się nieszczelny oring na trzpieniu wycieraczki przez który woda dostała się do mechanizmu, po wyczyszczeniu mechanizmu, przeszlifowaniu papierem 1200 miedzianej blachy po której jeździły ślizgi, wymianie oringu i smaru wycieraczka w końcu działa jak trzeba. Pozdrawiam
Witam- piszesz że po odłączeniu kostki silnika wycieraczek problem znika . Więc prawdopodobnie masz uszkodzony silnik. proponuję rozebrać go i sprawdzić czy uzwojenia nie są uszkodzone ,mogą powodować zwarcie do masy , sprawdź również przewody pomiędzy klapą a nadwoziem ( te w osłonie gumowej) często lubią się przecierać. A odnośnie zasilania w kostce...
Wymiana szczotek pomogła w moim przypadku. A w twoim bym sprawdził w pierwszej kolejności wieloklin na którym trzymają sie ramiona wycieraczek. W dalszej kolejności mechanizm silnika, aczkolwiek poza zatarciem to nic wiecej nie powinno sie w nim uszkodzić. Obie wycieraczki chodzą na jednej zębatce silnika wiec obie są ze sobą zsynchronizowane.
Witam, Ostatnio miałem ten sam problem. Pewnego dnia wycieraczki staneły. Bezpiecznik non-stop sie przepalał. Wymieniłem silniczek i po problemie. Sugeruje drogą dedukcji eliminować krok po kroku wszystkie podejrzane elementy takie jak: mechanizm (zatercie), styki (przepalenie), silniczek (zwarcie??) Powodzenia
W corsach c często psują się mechanizmy wycieraczek - zacierają się, awaryjne tez są silniczki. Myślę jednak, że masz zapchany przewód którym wylatuje woda, na początek zdjął bym podszybie, przeczyścił przewody - przepchał drutem, albo przedmuchał, bo dlatego leje się woda do środka do kabiny. Pewnie silniczek albo przekaźniki dostały wody i jest to...
To jest standardowy problem w modelach 2000-2003. Silniczek powinien być dobry choć czasem ulega przegrzaniu a w konsekwencji uszkodzeniu. Należy wyczyścić przeguby ramiona wycieraczki ponieważ mniej więcej raz na 1,5 roku (w moim przypadku) się zacierają. Zatarcie powoduje duży opór poprzez co silniczek nie może ruszyć piórami. Jest to typowa wada...
Rozbierz jakikolwiek mechanizm napędu wycieraczek z układem styków/tarczek na kole zębatym przekładni ślimakowej. Dowiesz się co odpowiada za prawidłową pracę i zatrzymywanie ramion wycieraczek w ustalonej pozycji.
witam mam opla corse b i mam problem z tylna wycieraczka a mianowice niezaleznie od niczego wylaczona wycieraczka tylna a sama wyciera szybe poprostu pracuje a nikt jej nie wlaczyl czasem przestanie ale za chwile znow macha a przekaznik wogole to zalezy jak czasem slychac ze cyka a czasem nic nie cyka a wycieraczka macha co moze byc przycyzna dodam...
Witam wszystkich serdecznie, Mam spory problem z mechanizmem wycieraczek. Problem rozpoczął się od znanej wszystkim usterce - zapieczonym mechanizmie przednich wycieraczek. Mechanizm nasmarowałem i chodzi luźno. Pojawił się niestety następny problem - silnik wycieraczek przestał działać. Sam silnik jest na 99% sprawny. Niestety przestał dostawać napięcie...
Wyjąłem mechanizm wycieraczek i się okazało, że ośki które powinny się swobodnie kręcić, są zablokowane, dopiero zaczepienie mechanizmu w imadle i lekkie stuknięcia młotkiem pozwoliły na jakikolwiek obrót. 20 minut mega wysiłku żeby wyciągnąć jedną ośkę i taki o to widok: http://obrazki.elektroda.pl/1236880600_1... Póki co wyczyszczone...
kierownicę musisz zerwać ściągaczem, inaczej nie ma szans. z tego co pamiętam, to śruby mocujące całą deskę są w podszybiu (po mechanizmem wycieraczek), kolejne są przy dźwigni zmiany biegów, no i po bokach - przy drzwiach są dwie śruby, są tam tez takie tulejki mocujące plastik do metalu, ja je rozwierciłem, być może jest jakiś inny sposób, ale nie...
Mechanizm przesmarowany, ale pali bezpiecznik 23 (30A). Po odłączeniu kostki przy silniczku omomierz na złączu umocowanym na przekładni wskazuje zwarcie między masą a wszystkimi stykami oprócz środkowego. Nie dobierałem się jeszcze do nitów kopułki, ale czy problem może być w przekładni czy już w samym silniczku?
Najprawdopodobniej zapiekły się osie ramion w korpusach. Znajomy tak miał w Oplu Corsa. I to wcale nie starym. Musiał kupić mechanizm, bo nie udało się go ożywić. Proponuję jakiś autozłom i po kłopocie. Producenci samochodów jadą po taniości i z tego problemy.
Witam.Mam problem z wycieraczkami w corsie.Otóż gdy włączę je na wolny bieg chodzą,ale po jakimś czasie zatrzymują się na środku szyby i koniec ,muszę ruszyć je przełącznikiem wtedy się włączą ale po chwili znów się zatrzymują.Czy miał ktoś z was taki przypadek?Dodam że mechanizm był smarowany i nie zaciera się. Pozdrawiam
Witam, Wymieniałem zatarty mechanizm poruszania wycieraczkami na nowy. Wycieraczki nie chodzą tak jak powinny, zastanawiam się czy jest uszkodzony silnik, czy może to mój błąd przy złożeniu. Zgodnie z instrukcją podłączyłem nieobciążony silnik, włączyłem na jednokrotne "wycieranie" szyby, po zatrzymaniu silnika ustawiłem cięgła wycieraczek. Silnik zachowuje...
mechanizm wycieraczek wycieraczek corsa corsa wycieraczek
telewizor przesycone kolory gramofon pierdzi schemat leader
Niegasnąca lampka immobilizera - przyczyny i diagnostyka Philips 55PFL6008S/12 TV Dead - Need Schematics