Wiązka między karoserią a drzwiami sprawdzona. Podłączyłem nawet do kostki mechanizm zamka bez zmian.
Witam! niestety silniki z silownikow od centralnego zamka sie nie nadaja do tego typu konstrukcji z 2 powodow, 1. rozmiar 2. bardzo bardzo duzy pobor pradu (problemy z zasilaniem, sterowaniem oraz z zakloceniami jakie wniosa w uklady uP- jednym slowem to sie sypnie) mialem kontakt z takimi rzeczami i to prawda ze przewaznie wystepuja silowniki 2(slave)...
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
kupujesz zestaw w elektronicznym : serwo master (po otwarciu dzwi kluczykiem sterjue centralka zeby 2 gie dzwi otwarla) serwo slave i sterownik (centrala) jesli planowal bys autoalarm kiedys to zastanow sie teraz jaki zeby potem podlaczenie nie sprawilo zadnych problemow mozesz kupic centralke z pilotem, bez pilota, albo kompletny autoalarm z funkcja...
kolezko leitodj o czym ty piszesz jaki master i jakie pięc przewodów,tam jest kaseta sterujaca łacznie z zamkiem,ryglem i mechanizmem wszystko w jednej całosci,problem najczesciej jest z zimnymi lutami w kasecie lub ze switchem,a do autora postu to tak jak wczesniej wspominałem problem z kaseta jest,jesli kable w przelotce sa ok.
Niektore windstary maja silowniki typu SLAVE,sterowane tylko z przyciskow na tapicerce drzwi lub z pilota(jesli jest)Jesli jest MASTER to sprawa jest troche odmienna,zamkniety zamek podaje mase do centrali natomiast otwarty,zabiera ja(jednym przewodem)
Musisz wyjąć siłownik master czyli ten, w drzwiach od kierowcy i sprawdzić jego stan techniczny. Czy jak trzymasz kluczyk w zamku przekręcony w pozycję zamknięcia to drzwi też się odblokowują? Czy dopiero jak odwracasz kluczyk? Uszkodzenie siłownika lub mechanizmu zamka.
Dziękuję za sugestię, niestety opcja podniesienia blatu odpadła ze wzg. na czasochłonność operacji, ale olśniło mnie i przy wykorzystniu brzeszczotu udało mi się go wcisnąć między blat i drzwiczki i po godzinie odciąłem śruby mocujące. Widok jaki zastałem jest taki i po odkręceniu kilku śrubek udało się dostać do zamka i go odblokować i wymontować wygląda...
to nie jest wskaźnik spalania tylko poziom oleju w misce olejowej i skoro idzie na max przy włączaniu kluczyka, to znaczy, że masz pełny stan oleju i to dobrze ja podsufitki podczepiam szpileczkami wsadzanymi prawie poziomo :) co do zamka to pewnie mechanizm jest cały zasyfiony albo i zardzewiały - pewnie pomoże obfite napsikanie WD40 w mechanizm zamka...
to wcale nie jest takie śmieszne i proste, bo tak naprawdę to skok mechanizmu w zamku ma około 1cm a siłownik ma około 2 cm skoku więc jeżeli jest to siłownik master to może być kłopot z wyłącznikami krańcowymi (nie dojdzie do końcowej pozycji bo przytrzyma i ograniczy jego ruch krótki skok zamka, a przecież zamek połączony jest na sztywnym cięgnie...
Zrobiłeś dobrze,czujnik to był zwykły włącznik zamontowany tak żeby mechanizm zamka w czasie obrotu klucza w zamku się zwierał lub rozwierał,ale mógł też być podłączony(alarm) do siłownika zamka,który jeśli nie domykał się dokładnie to alarm dostawał sygnał o niezamkniętym obwodzie i mógł się aktywować. Jeśli twoja regulacja cięgna jest poprawna to...
rzeczywiście tutaj również uszkodzona była przekładnia siłownika (a konkretnie wyłamany ząbek na ślizgaczu). Poprzedni problem więc znikł, ale pojawił się nowy: wszystko ładnie działa po stronie kierowcy, ale jeśli próbuję otworzyć (tylko przy otwieraniu, zamykanie OK) od strony pasażera to wszystkie zamki się otwierają i natychmiast zamykają ponownie....
Wszystkie drzwi manualnie zamyka się słowniczkiem master który powinien być zainstalowany od strony kierowcy. Ja na twoim miejscu zdoiłbym tapicerkę z drzwi i sprawdził czy w ogóle dochodzi napięcie do siłownika. Może coś szwankuje z mechanizmem, coś zaśniedziało itp.
Jak mechanizm nie jest mocno "zmęczony" i użyć trochę chemii to spokojnie pójdą na siłownikach 3,5kg. Osobiście miałem problem z ustawieniem mastera i "chwilkę" to trwało, jednak slave to już przy tym "bułka z masłem". Spokojnie zrobisz na uniwersalnych tylko trochę dłużej to trwa. Jeśli zastosować mocniejsze siłowniki, to nawet problem z ciężko pracującym...
Czemu uparłeś się tak tych odczytów błędów? Jest okazja to naprawić usunąć usterke. Nie przyszło ci do głowy by zajrzeć w bloki pomiarowe? Problem w tym że bloki pomiarowe pokazują prawidłowo w/g mnie. W bloku pomiarowym pokazuje "zaryglowany" i w tym czasie wyskakuje błąd. To nie musi być wina zamka a np. uszkodzonego przewodu pomiędzy zamkiem a sterownikiem...
Rozwiązanie z elektromagnesem może się okazać wadliwe - blokowanie się przesuwu sworznia przy zabrudzeniu mechanizmu (nie muszę chyba nikogo przekonywać, że to nieuniknione w samochodzie) i niewystarczająca moc elektromagnesu aby ten sworzeń przesunąć. Polecałbym raczej zastosowanie do tego celu przekładni ślimakowej z silnikiem prądu stałego - czyli...
Pojawiła się jednak drobna wątpliwość: Aby drzwi działały na elektrozaczep, to wówczas musiałbym usunąć/odłączyć od mechanizmu zamka zewnętrzną klamkę, bo jej pociągnięcie otworzyłoby drzwi i uruchomiło alarm. Dodatkowo, otwarcie drzwi od wewnętrznej strony bez przycisku wyjścia też uruchomioby alarm. O jakim alarmie piszesz? Nie za bardzo rozumiem?...
Witam serdecznie: 1. Berlingo 2,0Hdi 2001 rok a problem taki. Zamknięte wszystkie drzwi a kontrolka na tablicy liczników i oswietlenie kabiny nie gaśnie - dopiero po 10-15 min czyli standartowo jak są otwarte drzwi prze z dłuzszy okres czasu. Mam czujniki drzwi jak i klapa tylna sprawdzone działają w 100%. Przy autoalarmie po zamknięciu przez centralny...
Dobra i mądra jest ta Porada. Ma jedynie taką wadę, że mam trzy siłowniki typu master, każdy jednakowy i totalnie brakuje im jakiejkolwiek regulacji. Mikrostyk jest wewnątrz, obudowa jest hermetycznie wykonanana na wtryskarce. Też poczatkowo kombinowałem dostać się do środka, ale będzie to bezcelowe zniszczenie siłownika. Podłączę go jako SLAVE, ale...
jeżeli licznik wykazywał zużycie tylko w strefie dziennej, czyli droższej, to dostawca energii powinien zrobić korektę, ale na Twoją korzyść. Nie napisałeś jaki to był typ licznika i zegara. Gdy zatnie się mechanizm przełączający taryfy w liczniku, sprawa jest ewidenta - stany na jednym z liczydeł nie zmieniają się. Gorzej wypada rozprogramowany zegarek...
Witam. Auto toyota yaris z alarmem Clifford concept 20-5 i dokładanym centralnym zamkiem (cały montaż był dawno temu w serwisie). po drobnej naprawie blacharsko-lakierniczej (wymiana błotnika i zderzaka wraz z lakierowaniem). Odebrane auto z warsztatu z niedziałającym alarmem i uszkodzonym centralnym w jednych drzwiach. Oczywiście panowie z warsztatu...
mechanizm zamka mechanizm zamka drzwi mechanizm zamek master
nagrzewnica zatka creative glosnosc rodzaje instalacji elektrycznych
poduszka elektryczna spalona wiertarka
Niska głośność słuchawek EDIFIER X2s mimo resetu Jak włączyć dźwięk w pralce Haier?