Miałem u siebie podobny problem ,przyczyną nie był zepsuty czujnik lecz wtyczka przy czujniku. Sprawdź ją dobrze. Pozdrawiam.
Pompa gazu znajduje się wewnątrz butli gazowej
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
Nagrzewnica do wymiany
Koduje sie pilota przy pomocy tego kodu.Wyślę ci na priv.
Trzeba zobaczyć silnik i prowadnice w drzwiach po których chodzi szyba. Pomoże ktoś ale samemu wszytko trzeba zrobić.
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
Zacznij od regulatora jasności oświetlenia.
http://essa.com.pl/gfx/cenniki/178_1zest... Wybierz ktorys z tych zestawow, ten ktory bedzie Ci najbardziej odpowiadał cenowo. Ceny są dosyc atrakcyjne i w tej cenie cieżko bedzie znalezc cos lepszego. Na twoim miejscu wzioł bym ten za 1439 zł i zbierał kase na suba z głosnikow z tyłu bym zrezygnowal jesli w przyszłosci bedziesz montował...
Kolego wymień pompę od razu,nie jest to duży koszt a roboty do groma. Wcale nie ma tak dużo roboty w tym silniku z rozrządem. Zostaw tą pompę jak będzie trzeba to sobie ją wymienisz.
Nad łapą sprzęgła, na obudowie skrzyni jest podziałka 0, 5, 10° ustawiasz koło zamachowe kreską na 0
co zrobić? hmmm, kupić tylko zegarek w to miejsce i po kłopocie. Przecież były różne wersje.
Żarówka
Nie ma diod,sa zarowki bezcokolowe(z wasami,takie miniaturowe)Wystarczy po wymontowaniu przycisku zdjac delikatnie jego gorna czesc(klawisz)Nic sie nie rozleci.Mam na mysli takie przyciski,nowszych jeszcze nie demolowalem: http://obrazki.elektroda.net/35_12514761...
Nie wiemy czy masz instalację gazową czy też nie. Ale skoro na wodzie było w porządku to musi być dobrze na płynie. Istnieje możliwość zapowietrzenia układu podczas wymiany płynów. Teoretycznie układ z czasem powinien się odpowietrzyć po kilku grzaniach i studzeniach, jeśli poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym odpowiedni. Może sią zdarzyć rozłączenie...
Do sprawdzenia przewody pomiędzy cewkami a sterownikiem silnika.
Kostkę stacyjki wymień.
Odczytaj błędy. Takie objawy daje brak zasilania ECU lub trzymające immo.
Jeśli już zmieniasz termostat i masz spuszczony płyn chłodniczy nie zaszkodzi przepłukać nagrzewnicy. Zdejmij dwa węże z niej i przepłucz wodą z kranu to na pewno nie zaszkodzi. U mnie była lekko przytkana i nie dogrzewała po takim zabiegu wszystko wróciło do normy.
Dobry zestaw jak na tą kasę. Pozdrawiam.
carcherem uszkodziłem jakieś przewody. Jeśli nie myłeś silnika to raczej nie, sprawdź przewody masy za silnikiem ( jak otworzysz maskę po lewej stronie silnika jak idzie wiązka z tyłu głowicy z niej oczka masy przykręcone do głowicy) szarpnij bo one często są luźne i odpadają.
Odgiąć drzwi i długim prętem wcisnąć przycisk CZ. Innej metody na złoma nie ma. SławeK
A zatem gdzie jest twój problem? Weź pod uwagę, że jest to tylko kalkulator zaprogramowany. A więc pobiera informacje z czujnika odległości przebytych oraz czasu otwarcia wtryskiwaczy. Zapewne zużycie w czasie jazdy jest zbliżone. Weź jednak pod uwagę, że całkiem sporo jeździ się z prędkością poniżej 30 km/h kiedy informacje nie są podawane oraz postój....
Naprawić!!!
Na początek sprawdzić, czy dochodzi zasilanie do wtyczki lampy. Często tam śniedzieją styki.
Sprawdź wszystkie bezpieczniki koło drzwi kierowcy.
WITAM. w mojej meggi zrobiłem zwarcie przez głupote i teraz mam problem. wszystkie bezpieczniki sa oki! auto kręci ale nie pali pompka paliwanie chodzi, światło wewnetrzne sie nie pali,kontrolka od immo sie nie pali radio nie pali a (centarlny działa ) a tak [po za tym wszystko działa ..pomóżcie>>>> PROSZE WAS!!!!!!!!!
4 km to jazda na ciągłym ssaniu.
Autu niewiele warte ,więc nie ma problemu...Kostki stacyjki tanie,zestawy rozruchowe też... A jak skończycie "naprawy" prosze sprawdzić zasilanie ECU i sprawdzić Clip-em albo i NXRem co w stanach. Dodano po 2 masz zwarcie w stacyjce kolego i immo się blokuje. Regulamin zabrania określania gdzie ma zwarcie user, chyba zacznę zbierać punkty za donosy...
Czy dobrze rozumiem, że silnika też nie możesz odpalić (ew. może masz immobiliser wycięty)? Megakę da się uruchomić po wpisaniu kodu immobilizera (przynajmniej w wersji 1997 się dało). Kod ten da się wygenerować.
To sprawdź czy masz nadajnik impulsów (na prawą półosią) czy go nie ma. Jak jest to juz będziesz wiedzał jak sprawdzić czy jest wina w nim.
Podaj VIN.....
Niestety bez podłączenia auta pod diagnoskop się nie obędzie. Po diagnozie będzie można stwierdzić gdzie leży przyczyna niemożności odpalenia(np. blokada immo). Natomiast to co próbował zrobić człowiek od immo jest to awaryjne(jednorazowe) pominiecie immo kodem auta lecz niwydaje mi się aby było to możliwe w tym roczniku.
Mam identyczny samochód i miałem podobny problem. Trzeba to rozebrać i sprawdzić czy ta klapka (lub przekładnia) nie jest czymś zblokowana. Silniczek raczej bedzie ok.
Po pierwsze doczepiłbym się do czujnika temperatury płynu dla kompa silnika. Dodano po 7 Sory nie doczytałem (ze zrozumieniem), czujnik wymieniony. No ale nie wszystko co nowe jest sprawne. Już przerabiałem temat NOWYCH czujników i termostatów. Faktem jest że nie w reni, ale ople i vw.
sprawdz pod przednimfotelem pasażera powinna być nacięta wykładzina
|Tak to wygląda.
Dwie cewki dwubiegunowe tam powinny być.
Witam , mam pytanie .. czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć gdzie znajduje się silniczek krokowy w renault megan 1 1.4 16v 2002r ? borykam się z tym samym problemem , przeczyściłem przepustnicę , ale nie mogę namierzyć silniczka krokowego , byc moze w tym modelu go nie ma , a wszystkim steruje sama przepustnica .. ?
Rzuć VIN pojazdu na maila. Zobaczymy co producent na to.
Wątpię żeby sprawdzał takie coś. Drgania na pedałach to możliwe uszkodzenia zawieszenia i raczej tego się dopatrzy. Chcesz coś znaleźć ? Wejdź pod samochód i szukaj.
Nie wiem dlaczego teraz znowu jest moda na tylne głośniki. Czy to dlatego że lato przyszło i każdy bawi się w wieśniackie CA. Porządny system przedni w aucie to podstawa a potem można bawić się w suby w bagażniku.
Witam. Miałem taki sam problem z radiem w Scenicu, odłączyłem na noc i na drugi dzień znowu szło wpisać kod: 1 ,2 ,3, 4 i zatwierdzasz przytrzymując 6. Powinno być OK. Pozdrawiam.
rozbierz osłonę kierownicy i przeczyść cały przełącznik
Nie, to jest wersja auta bez sterowania z manetki. Radio kupiłem te o którym pisałem sony DSX-A400BT. Głośniki wchodzą tam 16 cm. Moglibyście polecić jakiś zestaw srednie/niskie + tweeterki, który w miarę dobrze zagra z tym radiem ?
Kostka lampy.
odepnij czujnik położenia przepustnicy,zmierz ciśnienie paliwa przed wtryskiem!
Mam problem wszystkie drzwi się zamykają z centralnego zamka w renault megane clasic oprócz pasażera jaka morze być przyczyna
No jest, jest.
Witam, Podczas jazy na trasie, po kilkunastu kilometrach, zapala się lampka diagnostyczna elektronicznego systemu sterowania. Po wyłączeniu silnika problem znika, ale ponownie po kilkunastu kilometrach pojawia się na nowo. Mam Renault Megane Classic 1998 1,6. Jeżdżąc po mieście problem w ogóle nie występuję. Proszę o pomoc i z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Witam. podam nr nadwozia i kod z obudowy ale dopiero w piatek rano jak wroce z pracy bo narazie nie mam dostepu do tego samochodu. Ale z gory wielkie dzieki :)
Sprawdź żarówki i ewentualnie wymień.
Jutro to zrobie, dziekuje, sprobuje... A mozna go umyc benzyna?
Witam auto mam 4 miesiące, jest z instalacją gazową. Na zimnym silniku odpala bez problemu czy temp. na zewnątrz jest dodatnia, czy ujemna praktycznie pali na dotyk, a z tego co zauważyłem to najlepiej pali przy -2°C. Przy wyłączeniu silnika jak jest ciepły i próbie odpalenia w ciągu kilku sekund, auto odpali od razu, ale po upływie nawet 2 min. lub...
Zależy od wersji. Ja w hatchbacku miałem 23. Jeśli twój drążek jest pordzewiały i jego średnica zmalała to weź 23. A najprościej skręć kierownicę weź suwmiarkę i przyłóż ją do drążka. Jest to okrągły gruby pręt odchodzący od wahacza
nie przy rozgrzanym silniku juz nie. jak juz w koncu zapali to jest juz ok pozniej juz moge go zgasic i zapali od razu. tylko ten pierwszy raz
Tam nie ma łożyska ! tam jest przegub 3 ramienny, rolki na łożyskach igiełkowych, jak się rozsypał, to trzeba wyją skrzynię, rozebrać i wyjąć igły, ale jak jeździsz z tym problemem, to skrzynia nadaje się już na złom http://obrazki.elektroda.pl/8501855300_1...
Sprawdź poprawność (jakość) podłączenia masy, +12V i "15" po stacyjce.
Nie ma czegos takiego jak LAGUNA CLASSIC. 1.6 W lagunie bylo dopiero od 98r. Sprecyzuj co to za auto Pomyłka z mojej strony - auto to MEGANE, nie Laguna... A co do awarii to zacznij od sprawdzenia bezpiecznikow Bezpieczniki, rzecz jasna, sprawdzone - wszystko OK. Auto odpala? Ladowanie jest? Chyba czeka cie przeglad instalacji w poszukiwaniu przerwy/zwarcia....
Nie podajemy kodów na tym forum.
Zrób diagnozę jakąś starą wersją Clipa albo NXRem
Rozsuwa się go. Uważaj na cewkę w plipie.
A jak chcesz żeby nie rozbierać? Po wierzchu? Przecież na 150W to trochę potrzeba :)
Otwieram samochód recznie
Witam. Nabyłem wzmacniacz Crunch GTS 4125 (opłacało się za 200zł? ) z subem Tuning Power http://obrazki.elektroda.pl/9145316300_1... . Nie wiem jakiej jest on mocy ale na pewno mniejszej niż wzmacniacz (bo przy glosniejszej muzyce tak jakby przestaje grać tzn membrana się rusza i wydaje z siebie dziwny dźwięk, nie wiem jak to nazwać...
Chciałbym zdemontować alternator w renault megane classic 1.6, rok 1997, jak należy to uczynić ?
Rozumiem ,że pisząc "nie dochodzi sygnał" masz na myśli,że nei dochodzi napięcie na pompkę po wciśnięciu dzwigni od spryskiwaczy? Na forum zamieszczałem schemat elektrychny megane ph1 i to powinno Ciu pomóc. Sprawdz bezpieczniki -wszystki, potem możesz wziać się za przełącznik zespolony czyli właśnie tę dzwignie .
Może ściemniacz ustawiony na minimum?
witam.mam problem z nadmuchem w renault megane classic. nadmuch dziala tylko na wolnych obrotach. gdzie szukac rozwiazania. wymienic plytke z pokretlami czy szukac gdzie indziej?
Podłączyć do auta można ale pod prędkościomierz nie
Sonda lambda
Spróbuj drugim kluczykiem. Jeżeli IR to często problem z kuczykiem.
http://obrazki.elektroda.pl/6525183100_1... Tak wymieniłem bezpiecznik ostatni rząd - drugi od prawej niebieski i nic nie pomogło - który z tych bezpieczników może być jeszcze odpowiedzialny za zegary ? chyba, że to nie ta przyczyna, a jeszcze jedna sprawa nie mam pojęcia który to jest bezpiecznik od radia ( w radiu nie ma żadnego bezpiecznika...
Mam właśnie classica 1.4 na warsztacie z wielopunktem, może to jakiś dziwoląg?. Wygląda na to że Megane classic-sedan były tylko 1.4 75KM na wielopunkcie. http://www.autocentrum.pl/dane-techniczn... Megane Hatchback miały dwa silniki 1.4 70KM na jednopunkcie http://www.autocentrum.pl/dane-techniczn...
Przyłączam się do pytania mama ten sam problem.
Super! Dziękuję bardzo!!
da radę coś z tym zrobić?
Przełóż przednią szybkę i po kłopocie.
Nowe czy uzywane
Mam pytanie czy bedzie pasowała belka tylna od np renault megane Hatchback 97 rok do renault megane classic 97??
problem tkwi napewno w świecach zapłonowych proponuje je wymienić na nowe u mnie to pomogło też szarpal gdy wciskalem gaz '"do dechy" np. na trójce przy 60km/h Swiece do wymiany a najlepiej też przewody wysokiego napięcia jeżeli dawno nie były wymieniane.
Czy występuje jakiś sterownik ? Kiedy była wymiana filtra ?
Auto sprzedane ;)
witam! mam problem z moja Megane, od kilku dni pojawia się problem przy odpaleniu - trzeba nadusić jej troche na gaz a wczesniej nie bylo takiej potrzeby, pozniej gdy np dojezdzam do skrzyzowania daje na luz to gaśnie, lub ma bardzo niskie obroty gdy juz sie troche nagrzeje. Swieci sie pomaranczowa kontrolka - taki prostokat a w nim jakies tam niby...
Zobacz czy niema schematu podłączenia na stronie www.studio24.prv.pl
Uufff.... Było ciężko ale dałem rade. Działa!!! POZDRO
Od niedawna jestem właścicielem Meganki Classic, ale niedawno był u mechanika i musieli odłączyć akumulator. Samochód jest sprowadzony z Niemiec przez komis, książki nie dostałem.I stało się. Radio odłączyło się i potrzebuje kodu, a ja go nie mam. Czy może ktoś mi pomóc w tym temacie?
jeszcze jest stara instalacja zamontowana.
Witam. Mam problem z Renault Megane Classic. Podczas jazdy, zgasły światła długie, podświetlenie tablicy, światła tylne, radio, centralny zamek nie działa. Zostały tylko światła krótkie, kierunki i stop. Bezpieczniki są ok. Nie wiem co robić? Proszę o pomoc.
Ponpa jest zasilana z przekażnika pompy paliwa
Dziwne może serwo padło albo przewód podciśnienia i podciśnienia niema?
Nie mam miernika, ale cos pomyśle w tym kierunku. Dodam, że Cewki wymieniłem w listopadzie ubiegłego roku, bo padły jakoś tak kolejno. Świece i przewody maja miesiąc. Dodałem dodatku do benzyny niby odtykającego wtryskiwacze. Zrobiłem jakieś 1500km, ale nic nie pomaga.
A czym?????Nabijaniem ludzi w butelkę i zmianą żarówek w lampach.Ale pajace.
dzwiek to moze sam wydech juz wydawac a drzenie bedzie spowodowane zlym montazem
Wymienić...
Ja jednak proponowałbym jechać na odczyt błędów (możesz dużo czasu zaoszczędzić). Jeśli nie to sprawdż podstawowe rzeczy typu: filtr powietrza, paliwa, czy gdzieś jakieś kable nie są oberwane. Pozdrawiam
Czyli jest roznica ;>
Żadnej filozofii tam nie ma. Jedna część tego plastiku nakladasz na drut a druga część wkładasz w dziurę w zamku. W sklepie raczej nie będzie, serwis albo uzywka
Nie ma więcej objawów, normalnie jeździ. Chyba, bo możliwość pojeżdżenia drugim Scenikiem w takiej konfiguracji nie była mi dana.... Wiem że jak przesiadłem się z Megane I Classic 1,6 16v 115 KM na tego Scenica o teoretycznie takiej samej mocy przy silniku 2.0 - wydał mi się słaby, teraz się chyba przyzwyczaiłem... Classic pali 6l/100 przy ekonomicznej...
Megane z 2000r ruskie schematy. Może ci to pomoże.
megane classic radio megane classic radia megane classic schemat
czarny ekran włączyć myszka zegary renault master giełda elektroniczna katowice
easytronic manual radio toyota yaris
Smart Client nie wyświetla danych - przyczyny i rozwiązania Schemat przyłączy baterii Mitsubishi i-MiEV: szczegóły i komponenty