A szaro-biały B pomarańczowy C różowy D Brązowy
może ktos napisać jaka jest kolejność kabli w renault megane 1997 1,6 8 zaworów patrząc od lewej strony bliżej paka alternatora ?
Czy dysponując CLIPem zmienię konfigurację UCH z TYP 1 na TYP 2? Bo prawdopodobnie tutaj leży problem. TAK Czy CLIPem przyuczę z powrotem kluczyk do IMMO? TAK Czy potrzebny będzie do tego 8 cyfrowy PIN immobilisera? TAK Jak trudna to operacja? W zależności od umiejętnościu ważna jest kolejność wykonywanych czynności :D
Dla silników - K4J, i 730 lub 732 – K4M, i 760 lub 761 http://obrazki.elektroda.pl/4768610400_1...
A jaki silnik?
Powinno być : -zasilanie po stacyjce +12V -masa -impuls 12V kolejność napisałem przypadkowo.
A wiesz morze w jakiej kolejność zaczynać (od którego)?
Czarne to wszystko masy, spięte razem do kupy na końcu, więc kolejność bez znaczenia jeśli przekroje takie same.
Tak zrobię, z tym że wcisnąć tłoczka tak "normalnie" się nie da u mnie bo jest gwint do ham. ręcznego, natomiast trzeba go wkręcać. EDIT: Zakupiłem zestaw naprawczy -kpl. gumek, teraz tłoczek wchodzi gładko, teraz kolej na odpowietrzanie- pytałem kilka postów wyżej o kolejność odpowietrzania w Megane z ABS, ale odpowiedzi brak... pzdr! Nix
Kolejność śrub http://obrazki.elektroda.pl/6906049500_1...
Kolejność dokręcania i momenty będziesz miał opisane z nową uszczelką pod głowicę.
np. renault 19, 5, 14, 18, 21, 25, clio, megane peugeot 104, 106, 205, 305. więcej nie chciało mi się sprawdzać, ale pewnie jeszcze by się coś znalazło i kolejność zapłonu w tych silnikach jest także 1-3-4-2 s tym że liczony od d... strony
No wiem że od skrzyni, ale kodowanie od rozrządu! To samo mondeo ma do kodowania 1 od skrzyni. Sprawdziłem to odpinając wtyki i sprawdzając błędy, potem kodowałem 1 i sprawdzałem kolejność w kompie, więc mam rację.
Witam wszystkich i bardzo miło pozdrawiam. Mam Reno Scenic 1 lift 2001 rok silnik 1.6 16 v k4m 700..szukam danych z jaka siłą powinna być dokręcona głowica w tym silniku II kolejność dokręcania śrub. Za pomoc z góry bardzo dziękuję.
Szyba pasażera jest sterowana tylko włącznikami zasilanymi z bezpiecznika F19. Poszukaj w przelotce drzwi kierowcy pęknietego przewodu. Kolejność obwodu : Bezpiecznik F19-włącznik od strony kierowcy-włącznik od strony pasażera-silnik.
Ma jak najbardziej rozdzielacz zapłonu. Z tego co wyczytałem to kolejność zapłonu to 1-3-4-2 gdzie 1 to cylinder od strony koła zamachowego.
Za ta kasę to: -cc 900 -punto 1 1.2 -astra f 1.4- 1.6 -golf/polo 1.4 1.6 -lanos 1.5-1.6 Kolejność od najgorszego :P
jak to sprawdziłem ? Zaznaczyłem sobie punkt białym markerem na kole wałka rozrządu i podłączyłem sondę lampy pod pierwszy przewód zapłonowy i podczas kręcenia rozrusznikiem pokazywały się 4 znaki co 90 stopni,brzmi banalnie ale się sprawdziło,a powinna być tylko raz w skrajnym górnym położeniu tłoka.Co do przewodów zapłonowych są podłączone prawidłowo...
Zakładając podobny stan techniczny to kolejność w/w: -Mazda 626/ 323f -Opel Vectra B -Renault Megane I/ Laguna I ...ale w tej kwocie kupisz np. znacznie "młodszą" Skodę Fabię ewentualnie Fiata Marea w podobnym wieku i jeszcze Ci sporo zostanie, a jeśli trochę dołożysz to kupisz Fiata Stilo.
Kolejność usterki i naprawy jest taka: -pada pilot,odbiornik itd.. -nie odpalisz bo pilotem "odpinasz" immo -wywalasz immo z ecu -montujesz sterownik uniwersalny zamka Tak jest najpewniej i najtaniej.
Wałki kręcą się 2 x wolniej niż wał, więc bez różnicy czy zablokujesz je w pozycji pracy na 1 czy 4 cylindrze, i tak tłoki 1i4 są wtedy w gmp Wiem jak się kręcą wałki. Pomyliłem ustawienia czopów - przyznaję się do błędu, faktycznie 1,4 to para, tak samo 2,3. Coś mi właśnie kolejność zapłonu nie pasowała przy "moim" ustawieniu czopów. Nie wiem nawet...
Trzeba uważać bo czasem potrafią wsypać igiełki z tych łożysk na półosi co w skrzynie wchodzi. Ogólnie proste. Wybić sworzeń, wyjąć przegub zewnętrzny ze zwrotnicy. Odkręcić 3 śruby na osłonie przegubu wewnętrznego. Wcześniej najlepiej spuścić olej. Wyjąć powoli cała półoś. Zdjąć zabezpieczenie na końcu półosi która była w skrzyni. Zabezpieczyć taśmą...
Zbieżność się nie zmieniła, raczej kąty jeśli już :D Pozdrawiam kolegę. E, kolego, jedno z drugim jest nierozerwalnie związane - wide kolejność regulacji zawieszenia - wpierw wyprzedzenie dolnego sworznia zwrotnicy, potem kąta pochylenia zwrotnicy, na końcu regulacja zbieżności.
W Renault Modus to było przynajmniej jasne: otwarcie drzwi szybciej niż zgaszenie silnika. (autentyczne, doprowadziło do rozładowania aku) Nie wiem skąd bierzesz te info ale piszesz bajki. W Modusie,Clio,Megane i jeszcze kilku innych jest tak, że po zgaszeniu silnika światła świecą nadal, gasną po otwarciu drzwi kierowcy, jeśli zgasisz silnik na otwartych...
raz jest jeden pik, a raz 4. Tak jest skonstruowane koło impulsowe wałka rozrządu. Jeden "pik" - oznaczenie pierwszego cylindra, dwa drugiego itd. Zgadza się to z kolejnością zapłonów 1-3-4-2. Natomiast znacznik na kole zamachowym pokrywa się z 2 i 3 co dawało by kolejność 2-1-3-4, przesunięte o kąt 180 stopni. Ja to tak widzę jednak nie mam z czym...
1.9dCi to silnik Renault czyli wtryskiwacze liczy się od skrzyni biegów bez stosowania kolejności zapłonu.
Obrazowo to opisując: musisz tak wycelować by zawór wydechowy poszedł maksymalnie w dół i ino co nie wraca (by krzywka najwyższym swym punktem podpierała popychacz). Chodzi o to że gdy zawór wydechowy na pierwszym cyl. pójdzie maksymalnie w dół (jest całkowicie otwaty) na zaworze ssącym na 3 cyl musi być to 0,10 i wydechowym na 4 cyl - 0,25mm, czyli...
W reno taki komunikat wskazuje na różne usterki niekoniecznie związane z wtryskami tyle Będów wskazuje na problem z zasilaniem w pierwszej kolejności sprawdź masy
pnkra - w pierwszej kolejności zweryfikowałbym czujnik położenia pedału gazu (dwuobwodowy potencjometr)
Klient miał przyjechać w tygodniu na diagnostyke bo meganka czasami nie domagała. Euroscan ma diagnostykę silnika (jest ten sam nr ECU). W Autodacie dokładnie opisano kolejność diagnozowania - immo jest na 2 poz. Ten samochód ma dodatkowo założony gaz - co przy długim użytkowaniu doprowadza do niedomagań wtrysków. Na obecna chwile nie ma również wysokiego,...
Sprawdź najpierw to co napisał mój poprzednik a w następnej kolejności silniczek krokowy.
Witam, w mojej Megance 1.9 dci silnik stracił ciśnienie oleju, w samym oleju po spuszczeniu znalazłem opiłki metalu, więcej nie miałem czasu rozebrać, ale diagnoza jest prosta i standardowa dla tego silnika, więc nie będę jej tu przytaczał. Szykuję się do remontu tej jednostki. Poszukuję dokumentacji tego silnika coś w rodzaju sam naprawiam, ale wystarczyły...
Zdecydowanie z elektrykiem. W pierwszej kolejności diagnostyka komputerowa, chociaż nie sądzę, żeby się połączył ze sterownikiem silnika. Bezpieczniki sprawdź!
Jezeli wymieniałeś nowa uszczelke pod głowicą , zazwyczaj do uszczelki dołaczona jest instrukcja z momentem jak i kolejnością dokrecania szpilek.
Jeżeli elektrozawór sterujący kołem zmiennych faz nie będzie działał prawidłowo to po pewnym czasie uszkodzi koło zmiennych faz. Wymiana elektrozaworu jest banalnie prosta, tylko najpierw oczyść miejsce wokół niego nim go wyjmiesz, żeby śmieci do środka nie wpadły. Co do oleju silnikowego to należy stosować olej o mnieszej lepkości 5w30 w klasie ACEA...
Witam!! Mam takie radyjko CB http://obrazki.elektroda.pl/3409893200_1... Mam problemy z odbiorem głosu czyli mam straszne zakłócenia przy pracy silnika. Słyszę wszystkie szumy itp. Czyli: Klakson Wycieraczki Spryskiwacz Wycieraczek Oraz jak dodam gazu to słychać też świst Samochód jest to Renault Megane Coupe 1996 2.0 16v Kupiłem 2 filtry...
JeSli dobrze rozumiem to masz instalacje gazową z parownikiem (to taka okrągła puszka ) z doprowadzonum gazem z zaworka i dwoma węzami wodnymi oraz jednym grubymodpływowym gazowym który leci do zaworka proporcjonalnego sterowanego silnikiem krokowym(4 druty) i dalej wąż do palnika pomiędzy filtr powietrza a wlot kolektora ssącego. Całość jest sterowana...
Mnie pokazuje że 1 wtryskiwacz oprócz brązowego ma biały przewód, 4 fioletowy, a do 1 cewki dochodzi fiolet i szary. Byłoby to łatwo sprawdzić wyjmując wtyczkę cewki lub wtryskiwacza. Sekwencja lpg również wskaże który to który, bo jej wtryskiwacze muszą być podłączone zgodnie z kolejnością wtrysków benzyny.
Witam W zaworze tym są trzy króćce: 1. wejście podciśnienia 2. wyjście podciśnienia 3. filterek Może masz zamienione przewody podciśnieniowe na tym zaworze. jeżeli nie, zostają dwie a właściwie trzy możliwości: uszkodzona wiązka, uszkodzony zaworek, uszkodzony sterownik. Sprawdzałbym w takiej kolejności jak napisałem. Pozdrawiam
Kolego na elektrodzie powinny być skany książki dot napraw megane. Kiedyś na pewno wrzucałem skan układu elektrycznego. Jak coś to jutro zamieszczę w jakiej kolejności masz ustawić zawory. Do tego czasu....poszukaj szczelinomierza.
Witam Tak jak napisał Aleksander_1 silnik krokowy powinien ustawić się sam. Należy go zamontować, podłączyć złącze i kilka razy przekręcić kluczyk do momentu zapalenia się lampek kontrolnych. Jeżeli się nie ustawi wymontuj go i sprawdź czy porusza sie czpień po przekręcaniu kluczyka . Jeśli nie to zamiennik może być nieodpowiedni. Może mieć podłączone...
Witam Mam problem z podłączeniem sterowania przy kierownicy do radia. Po kupnie samochodu (jakiś rok temu) działało zarówno radio jak i sterowanie przy kierownicy. Miesiąc po kupnie "samoczynnie" przestało działać sterowanie. Wiedząc że jest zamieszczony schemat na elektrodzie do sterowania radiem wyrwałem już naderwane kable do końca (nie wiem czy...
Musisz zastosować radio i wyświetlacz update, nie ominie cię też przekładka kabli. Jak napisał Nawigator, rzeźba z kolejnością kabli nieunikniona ale wykonanie możliwe
Witam. Tytuł to trochę taki może przesadny, ale... Mam podłączony alarm w Megane Coupe 1996r. Jako, że osobno są lewe, prawe drzwi i klapa bagażnika to zastosowałem diody wg. wskazówek jakie tutaj znalazłem http://obrazki.elektroda.pl/2151681600_1... Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. PS. Jak zmierzyłem teraz w momencie gdy wejście alarmu...
to nie był rozrusznik... to wtyczki/kable w pobliżu rozrusznika. Problem pojawił się jak były mrozy bo w minusowej temperaturze woda (już wtedy w innym stanie skupienia) nie przewodzi tak łatwo prądu. Morał: Trzeba sprawdzać w pierwszej kolejności kable Pozdrawiam, Łukasz
Witajcie :) . No i nabyłem clip-a :) . Wersja softu 127. I jako, że bez problemu odczytałem zapisane w UCH kody poszczególnych 8 czujników ciśnienia, to postanowiłem, że zrobię porządek tzn. odpowiedni kod przypiszę do odpowiedniego koła. Bo u mnie jest taka historia, że jedno koło jest zamienione z tylnym, a ponadto jedno koło pochodzi z zestawu zimowego...
Nie zamień kolejności tłoków. Składaj. Życzę ci powodzenia i udanej naprawy. Pochwal się co wyszło. Nie zapomnij. I żeby cię ekologiczni nie spotkali. Powodzenia.
Pacjent Megane 2 nie odpala, był błąd blokady, podmieniona na emulator, po ręcznym rozblokowaniu blokady wróciła do sprawności i błąd znikł. W clipie błędy ze zdjęć, gdzie szukać Był kasowany i bez zmian, poza tymi co są na zdjęciach nic więcej. Przy uch sucho, kostki normalne, nie zielone Trzy posty i same śmieci. :cry: Nawet nie ma informacji czy...
Witam.Nie błędów żadnych nie było to wszystko jest ok.Objawy o których napisałem pojawiły się z dnia na dzień.Sprawdzę w pierwszej kolejności kable i świece, dzięki bardzo pozdrawiam
Postów nt. problemów z cewkami zapłonowymi (szczególnie tymi markowanymi przez firmę SAGEM) jest sporo. Jest też wiele opinii nt. objawów jakie towarzyszą temu uszkodzeniu. Są również podane informacje w jakich miejscach cewek najczęściej dochodzi do niepożądanych przebić oraz że cewki DENSO są trwalsze od SAGEM-a. Nie znalazłem natomiast szczegółowej...
sprawdzić prawidłowość kolejności zapłonu a potem iskrę uwaga na bhp przy sprawdzaniu iskry
w pierwszej kolejności sprawdź przepływomierz. Najczęściej to może być przyczyna. Potem wtryskiwacze. W pierwszej kolejności, to trzeba się podłączyć i sprawdzić, co diagnostyka pokaże.
W pierwszej kolejności odepnij akumulator. Migomatem na pewno lepiej będzie się spawało. Zwykłą też powinieneś dać radę.
Udało się naprawić. okazało się, że przepalone jest jedno z połączeń we wtyczce pph2 - brązowa wtyczka obok bezpieczników pod maską. Za zasilanie pompy odpowiada pomarańczowy przewód, - piaty w kolejności w brązowej wtyczce.
Witam . W pierwszej kolejności sprawdź przewody w przelotkach drzwiach prawych i lewych.Jeżeli napięcie jest to do sprawdzenia siłowniki zamków (silniczki).
Oczywiście, że można dowolnie zmieniać wtyczki i wężyki. Ja takich sztuczek nie robiłem, więc to co napisałem podpowiadała mi logika oraz to, co czytałem na forum, że bardzo istotne jest zachowanie kolejności sterowania wtryskiwaczami gazowymi takiej jak benzynowymi. Jak to jest, sprawdzę przy najbliższej okazji.
Gdy pojawiły mi się stuki to akurat była pora na rozrząd .Pojechałem do mechanika który założył tak samo dalej były stuki.Gadał o panewce. I zbył mnie .Stuki były w okolicach 4 cylindra .Pojechałem do serwisu diesla i poza kolejnością i podwójnej zapłacie .Rozebrał ustawił i nastała cisza.Poprzedni mechanik stwierdził że to nie możliwe kasy nie oddał...
Skoro samochód jest nowy to w pierwszej kolejności martwiłbym się o kwestię zgody gwaranta na wykonanie takiej modyfikacji. Znalazłem podobny wątek na forum Megane, ASO wyceniło wymianę na ok 7000 zł... https://megane.com.pl/topic/76612-do%C5%...
Wymień wreszcie przepalony bezpiecznik lub napraw zaśniedziałe gniazdo i po kłopocie, może jeszcze być wina kostki stacyjki. Trzeba w pierwszej kolejności zająć się nie działającymi kierunkowskazami. Odczepcie się od pilotów itd , auto by nie odpalało.
Miernik w ręce i do działa. W pierwszej kolejności sprawdź zasilanie. Akumulator-główne bezpieczniki-listwa zasilająca-zasilanie UCH. A UCH zostaw w spokoju, tyle usterek nie występuje jednocześnie Miałem to samo w megane...
Przykład z wymianą żarówki w samochodzie, był przytoczony względem kwestii wymiany całej matrycy. Może bardziej adekwatny będzie nowszy samochód, ale nie brałbym pod uwagę np Renault Megane, w którym do wymiany takowej żarówki, trzeba wzywać serwis lub odkręcać przednie koło - dlatego wybrałem starego, ale prostego w budowie poloneza, bo tak tez uważam,...
A więc zaczęło się buczenie spod komory silnika na pierwszy rzut poszły łożyska wymienione na nowe ale nic nie ustąpiło docisk sprzęgła ok nic nie daje wciskanie i jazda na luzie czy biegu efekt buczącego łożyska taki sam na każdym biegu. podniosłem auto i na przemian blokowałem w płaszczyźnie poziomej przednie koła najpierw zablokowane od kierowcy...
Temat cięzki i raczej nie do naprawienia na forum. Jeśli wszystkie przewody i zasilania ( bezpieczniki) sprawne to w pierwszej kolejności moduł UPC a później sterownik wtrysku. Czy w momencie gdy kontrolka świec śie nie zapala to wacza się wentylaator chłodnicy :?:
Jeśli na benzynie chodzi bez zarzutu, to w pierwszej kolejności sprawdź filtr(y) gazu. Wymiany może wymagać też membrana reduktora. I upewnij się, że świece i przewody wysokiego napięcia są w idealnym stanie.
Nie trzeba wyciągać półosi. Najlepiej jest z kanału, ale z podnośnika też można. Wyciągałem rozrusznik osobiście 2 razy, mając tylko podnośnik + kobyłkę do dyspozycji i 2 wykładziny ze środka aby się na nich położyć ;) 1. Odpinamy klemę minus z akumulatora 2. Zdejmujemy dolot powietrza. Można bez ściągania, ale będzie łatwiej. 3. Luzujemy śruby rozrusznika...
Od padniętego akumulatora odpiąłem najpierw masę, później plusowy. Do sprawnego podłączyłem w odwrotnej kolejności. Poza problemem, który miał przed wymianą aku (trzeba 2 nacisnąc przycisk w kluczyku zablokować i odblokować drzwi by immo zezwolił na zapłon [zgasła kontrolka]), wszystko ok.
Witam drodzy użytkownicy,trochę odnawiam temat znalazłem jakiś program do generowania 4 cyfrowego kodu do immo ale nie wiem gdzie co mam wklej i w jakiej kolejności Byłbym wdzięczny za pomoc samochód mój stoi od czwartku i nie mogę się wrócić do domu, bardzo proszę o pomoc VIN: VF1JA1F0523331468 Numer z kluczyka: CR1620 GF30PA66
Witam Wszystkich :) Proszę o pomoc zorientowanych w temacie :) Po zimowej przerwie w użytkowaniu klimatyzacji (co jest absolutnym błędem, gdyż klimatyzację (moim skromnym zdaniem) powinno używać się przez cały rok) okazało się, że po pierwszym włączeniu: 1. Pracuje bardzo głośno - słychać wyraźne buczenie - nie wiem co jest tego przyczyną ? 2. Jest...
Zbliża się sezon letni i z pewnością wszyscy użytkownicy samochodów zaczną częściej korzystać z klimatyzacji i pojawią się w warsztacie. Należy jednak pamiętać, że sprawność tego układu zależy od jego poprawnej obsługi oraz regularnej konserwacji. Jako producent szerokiej gamy profesjonalnych stacji obsługi klimatyzacji oraz centrum Call Center przyjmujące...
Mnie to raczej wygląda na brak możliwości skasowania błędów, anie na kody błędów "Execution conditions not set. This response code indicates that the current operating conditions of the ECU do not allow for (or do not authorise) the execution of the request, or sequence requests are issued in the wrong order . NB :This negative response code is primarily...
Witam, mam problem dziś w trakcie powrotu z pracy miałem wrażenie, że auto tak dziwnie się zachowuje - raz ściąga w lewo, raz w prawo, niedaleko domu coś w niej zaczęło przeskakiwać, jadąc pod górę najwięcej (tak jakby co metr o ząbek w skrzyni) po podniesieniu samochodu niezależnie czy jest na biegu czy nie mając jedno koło oparte o ziemie a kręcąc...
Witam. Temat już kilkakrotnie poruszany na forum ale wciąż jednak nierozwikłany. (Przynajmniej ja nie znalazłem konkretnej odpowiedzi). Od kilku dni walczę z Renault Megane II 1.9 Dci 120 KM z 2004 roku. Mianowicie auto na każdym biegu poczynając od pierwszego kończąc na szóstym wkręca się maksymalnie do 3 tys obrotów. Jedyny błąd jaki występuje to...
kolejność kolejność zapłon kolejność cylindrów kolejność wtrysku
zmywarka bosch diagnoza szarpie wymianie pompy castrol magnatec
corolla obroty kuchnia indesit k3g21
Dławik jako regulowany opornik dla prądu stałego: możliwości i ograniczenia Nieszczelny układ ssący w Opel Astra H 1.9 Diesel - przyczyny i diagnostyka