Paliwo się cofa, zapowietrzony, problemy z ciśnieniem paliwa (dotyczy zarówno Diesel, Pb jak i LPG - nie napisałeś jaki to silnik). Jak benzyna bądź LPG to może być nieszczelny dolot. Przyjrzeć się parametrom na komputerze a nie tylko że nie ma błędów to tak ma być.
ściągnij przewód paliwowy z magistrali wtryskowej, wsadź go do butelki i spróbuj odpalić. I zobacz czy do butelki paliwo naleciało. UWAGA! Potrzebna jest pomoc drugiej osoby, bo rozlana benzyna może spiwodować pożar.
Zależność rozruchu od prądu została przeze mnie stwierdzona poprzez to, że nawet na nowym akumulatorze nie odpalał, ale po podłączeniu mocnego urządzenia rozruchowego odpalił dość szybko. Był to już drugi raz skutecznego użycia tego sposobu na drugim z kolei akumulatorze. Przy wyższym napięciu ,elektromagnes mocniej trzyma widełki i wytarty zazębnik...
podłaczałem żarówkę i swieci, nie rozumiem. Też nie, jak tego nie widzę . :D Wtyczka jest 3 pinowa - tam gdzie czarny przewód jest stała Masa z nadwozia- to jest PIN 2. Na pin 3 przychodzi zasilanie z UCH a PIN 1 jest zwierany do masy przez silnik wycieraczek gdy osiągnie pozycję spoczynkową . Ten minus jest syganałem do UCH aby wyłączył zasilanie...
Pierwszy raz, jak mi zaczęła migać ta kontrolka w DTi, to pomogło czyszczenie styków przekaźnika świec. Za drugim razem pomogło czyszczenie potencjometru. Z UCH też może mieć związek to miganie. Teraz mam problem w 1,5 dCi - jak tylko pogrzebię pod maską, to zaraz zaświeca się SERWIS i silnik ciężko pali oraz kiepsko pracuje. Po każdorazowym skasowaniu...
Renault MeganeII 1.6 16v 2002 Witam mam problem z odpalaniem gdy jest zimny silnik odpali i zgaśnie dopiero za drugim razem, a czasem trzecim jest ok, a czasem odpala jak disel lub traktor. byłem w serwisie czyszczono przepustnice jakiś czas było ok teraz problem powrucił
Witam. Mam dwie Renault Megane 1.5 DCI z 2010 roku na systemie wtrysku Delphi. Obydwie zapalały normalnie, jedna z nich szarpała na wolnych obrotach (ciśnienie paliwa spadało do 150 bar), wymieniłem regulator ciśnienia paliwa od tej działającej dobrze i auto zaczęło normalnie pracować, więc kupiłem używany regulator ciśnienia, po założeniu do tej Megane...
TO, " Z tego co wiem poprzedni właściciel dołączył immo" W tym aucie immo było oryginalne , to co ,dołączył drugie?
pilot i otwieranie to jedno a immo i odpalanie auta to drugie w tym wózku .......pilot sprawny???? a próbowałeś synchronizacji pilota??????
Bardzo dobrze Andiv! Z drugiej strony może nie rozróżniać immo na podczerwieni z immo na transponderze.
Witam, nie wiem jak w przypadku megane I, ale w Scenic I ph I i ph II w tych plastikowych progach po jednej i drugiej stronie sa kostki, lubia gnic, zajrzyj tam ;)
W którym kompie jest immo Sirius31H czy w tym drugim Driver HPDI. Myślę że to nie immo, brak błędów kluczyk rozpoznany i dioda immo gaśnie.
Rozrusznik do regeneracji, można sprawdzić to przez mocne udeżenie w dzwignie zmiany biegów od góry jednocześnie trzymając drugą ręka na przełączonej stacyjce w pozycji rozruch i napewno zapali.
Udało mi się odpalić samochód , nie wiem co było bezpośrednia przyczyną , wyjąłem akumulator, poruszałem bezpieczniki w komorze silnika, to niestety od razu nie dało poprawy, lecz za drugą próbą odpalenia samochód odpalił. Będę aktualizował temat dalej.
Tematy związane z renault przed transponderowym zawsze wyzwalają tyle niezrozumiałych dialogów. Ale autor nic dalej nie pisze czyżby przestraszył się . Po drugie immobilizer nigdy nie wyłączy samochodu podczas jazdy.
Piszemy jeden przez drugiego a ja nie dopatrzyłem. Druga chyba coś nie teges. Ma być tak: wszystko całkowicie zimne. Włączasz zapłon i napięcie drugiej jest albo 0,45V albo blisko 0. Jutro sprawdzę jak jest w K4M. Odpalasz i czekasz aż zacznie falować pierwsza, niedługo później zaczyna falować duga. Pierwsza faluje cały czas a zakres oscylacji drugiej...
immobiliser świeci światłem ciągłym Spróbuj drugą kartą Nie kręć jeśli kontrolka nie zgaśnie
Używaną to niema co zakładać bo nie masz gwarancji to raz a po drugie może nie dawać odpowiedniego ciśnienia. Pieniądze wyrzucone w błoto.
Czy zamiana przekaźników miejscami także objawia się stukaniem w tym samym miejscu czy w tym samym przekaźniku? Teraz jest już dobrze. Nic nie stuka, Odpala. Ale wówczas wydaje mi się, że nic nie zmieniła, ale teraz już nie jestem pewien, bo zamieniałem je jeszcze "na mieście" przed holowaniem. Jak teraz próbuję ustalić, co pomogło, to było to gmeranie...
Proszę czytać dokładnie wszystkie odpowiedzi. NIE MA ISKRY !!, a pompa nie jest odpowiedzialna za jej brak. Z drugiej strony to już samochód pewnie chodzi. Proszę zobaczyć na datę postu.
Witam posiadam Megane II z 03' 1.9 dCI 120hp Od jakiegos czasu mam problem z odpalaniem mianowiscie zadko odpala za pierwszym razem przewaznie za drugim czasem 3 na cieplym nie ma takiego problemu choć czasami sie zdarzylo . swiecie sprawdzone i sa dobre . rozrzad ma 80 000 przejechanych dzisisiaj kupielem pasek gatesa napinacz INA i pompe wody . A...
na drugim cylindrze. Wtryski ok nie leją. Czujnik położenia wału podmieniałem też nic to nie dało.
Zapomniałem odpisać, ale już dawno złożyłem kartę do kupy, tj. włozyłem płytkę do nowej obudowy i przylutowałem złącze baterii. Cewek nie ruszałem, zostawiłem bez. I teraz najlepsze: Hands Free działa. Auto otwiera sie gdy ręka przetnie czujnik w klamce, auto odpala bez karty. Czyli po co te cewki? Drugą kartę mam oryginalną i tam hf nie działa, karta...
Masz cdifa? to wrzuć po kolei kluczowe parametry na wykres ( map, temp itp) i szarp wiązkami obserwujac przebieg. Drugie - spróbuj na pych zamiast na rozruszniku i opisz efekt.
Ja bym popuścił rampe i przelał układ aż ON zacznie wyciekać. Po drugie zobacz czy nie zatarł się zawór regulacji na pompie. Ile km przejechane na mieszance?
W drugiej brak błędów, tzn były trzy, ale po skasowaniu nie wróciły( df098, df226, df056) Gaśnie W pierwszej tylko bezpieczniki sprawdziłem. Jutro komp i pomiar prądu z alternatora. W mégane df619 i df053
Witam. Mam problem z renault megane II,2003 dCi. kilka dni temu auto nie odpaliło, pojawił się komunikat ,,injection fault (wada wtrysków),, do tego zaświeciła się kontrolka stop i zakumulatora. mechanik powiedział, że jest problem z czytnikiem karty, usunął usterkę, lecz komunikat pojawia się nadal przy przyspieszaniu (3 bieg i wzyyż, pow. 3000 obrotów)....
Witam Sprawdź może na początek czy dostaje ropę na początek weź drugą osobę i podczas kręcenia rozrusznikiem niech ktoś psyknie Plaka (do czyszczeni tapicerek) do rury doprowadzającej powietrze
Witam mam problem z kartą w Megane II samochód posiadał tylko jedną kartę postanowiłem dokupić drugą i ją zaprogramować, posiadam odpowiedni do tego zabiegu sprzęt i wszystkie potrzebne kody, kartę nową bez problemu zaprogramowałem samochód odpala ale nie mogę go ani otworzyć ani zamknąć z karty, patrząc w podgląd wartości rzeczywistych pierwsza karta...
Niemniej jednak zauważ, że ów przekaźnik działa w charakterystyczny sposób. Zresztą trudno mówić nań przekaźnik, w środku nie ma elementów zwiernych. Prąd na świece załączają tranzystory V-mos; jest ich dwa i każdy załącza swoją parę świec. Załącza ją cyklicznie, raz jedną parę, raz drugą; przynajmniej w fazie rozgrzewania silnika.
Witam, po co kombinować z drugim kluczykiem, kiedy przy awari zamka centralnego lub jego braku, trzeba będzie nosić 2 klucze lepiej dać zarobić, fachowcowi od zamków który taka stacyjkę może naprawić.
Co było czyszczone? I po co? Raz-żadne megane w benzynie nie miało przepływomierza. Drugie-ja wiem, że w lamerskim światku czyszczenie "krokowca" pomaga na wszystko, ale elektroda to nie forum dla dyletantów.
Blokada działa prawidłowo, immo również puszcza. Czekam na drugie UPC bo obecne ma prawie wszędzie ślady korozji, wylutowany przekaźnik od rozrusznika również zielony https://obrazki.elektroda.pl/3627575200_...
na benzynie i na gazie to samo wysokie obroty to zadrza się raz na 3 dni max nad tym bede pracował po świętach , czy przyczyna może być umycie silnika karcherem ? ja go osobiście nie myłem ale może to być przyczyną? Dodano po 1 a właśnie jedna masa na silnik jest w komorze silnika a drugą gdzie znajdę? gdzieś w środku ?
Witam Sprawdź filtr powietrza. Miałem już takie dwa przypadki kiedy samochód, a dokładniej mówiąc Renault Megane tak samo się zachowywał jak opisujesz, a po wymianie filtra objawy ustąpiły. Najprostrzym sposobem sprawdzenia jak nie masz drugiego filtra jest jego otwarcie i próba odpalenia na zimnym silniku. Pozdrawiam "kr17"
Od kilku dni pojawił się taki problem że czasami muszę kilka-kilkanaście razy przekręcić kluczykiem żeby odpalił, a czasami odpala za pierwszym-drugim razem Rozrusznik kręci za każdym razem a silnik nie chce zapalić czy nie zawsze chce ci zakręcić? Pisz zrozumiale bo jak dotąd to można się objawów tylko domyślać.
Wymienić olej to jedno, ale wlać go tyle ile być musi to drugie. Z tego co widziałem nie wielu mechaników robi to zgodnie z papierem. Jeśli skrzynia nie ma innych uszkodzeń to na chłopski rozum przy niskich obrotach (czyli niskim ciśnieniu oleju) gdy jest go za mało będzie poszarpywać. Przed wymianą oleju dolej najpierw nowego (bez spuszczania starego)....
Wydaje mi się że tak jedna ta wąska puszka to od czujników ultradźwiękowych (ruchu) , ta druga czarna z regulacją to wstrząsówka i powinna być jeszcze jedna główna od alarmu i to jej szukasz. powinna być jeszcze jedna główna od alarmu i to jej szukasz. Kedyś w Megane miałem alarm, którego centralka była właśnie w syrenie. Innej puszki nie było. Może...
Ona teraz odpala normalnie tylko na wolnych obrotach dziwnie chodzi. Dopisanie innych kodow nic nie da? bo elektryk stwierdzil ze bedzie git... bo teraz dwa maja normalne kody (tzn literki cyfry)a te drugie dwa maja calkiem cos innego jakieś blednę. Ile taka generacja kodu kosztuje? Nie bedzie taniej dokupić innych wtrysków? no i czy wystarczy kupic...
Włożyłem dziś drugie upc, ecu silnika dalej nie widzi launch, objawy identyczne, zasilanie ecu dochodzi do 1 wtyczki(górnej) idącej z uch w pinach D4 i E1, oraz w 3 wtyczce(dolnej) w pinie e2.
Nie zapalał i nagle zapalił za drugim razem.Podjechałem do elektronika i stwierdził po chwili,że dwie świece nie grzeją. Nie wiem czy poprzedni mechanik w ogóle je sprawdzał. Dziś rano zapalił od pierwszego strzału.
ja bym Ci poradził wymontowanie całego immobilizera i zamontowanie drugie bo po co masz sie denerwowac i stresowac czy autko odpali, powiem Ci jeszcze ze to mogą być zawory w silniki moga byc lekko wypalone dlatego raz Ci pali raz nie, masz autko na gaz czy sama benzyna ?
Wydaje mi się że immo padło (bo piszesz o kontrolce dotyczącej immobilisera) ,można spróbować drugim kluczykiem jeśli posiadasz a jak nie masz to spróbuj ponownie kodować immo , tu koledzy mają większą wiedzę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
no dobra ale to wtryski ostatecznie zamykają dopływ gazu do silnika więc co ma do tego reduktor ? po drugie przecież jest jeszcze zawór przed reduktorem który po wyłączeniu zapłonu powinien zamknąć ciśnienie z butli Ja bym się przyjrzał dokładnie wtryskom tym bardziej że często (50%) dochodzi do ich uszkodzenia a ciężki odpał jest jednym ze skutków
ta lokalizacja dotyczy chyba innego modelu może 16V bo ja w tym miejscu co na drugim rysunku mam ECU jednak jest pudło z bezpiecznikami przy akumulatorze 2x30A i 1x60A ale tam wszystko ok. Mam jeszcze takie pytanko może ktoś by mógł odpowiedzieć czy czujnik położenia wału jeżeli pokazuje prawidłową rezystancję to na pewno będzie ok? Czy może być w jakiś...
Auto stanie na kilka godzin i potem trzeba dłużej zakręcić ale pali zawsze za pierwszym po kilku sekundach, za drugim strzał. Założyłem nową gruszkę, nowy filtr Mann, nadal to samo, niby za pierwszym razem po wymianie odpalił na dotyk a później po postoju kręcił dłużej. Na dniach będę mieć Clipa i sprawdzę jak wtryski i pompa, wszystko szczelne, wszystkie...
jak bym chciał to komuś zlecić to nie pisałbym na forum na każdy temat zapodany przez forumowiczów można dać odpowiedź daj fachowcowi ogarnie wynik forum nie potrzebne do zamknięcia dlatego piotrekwoj1 pisz i podziel się wiedzą co można zrobić aby auto odpalić a jak nie masz pojęcia to popatrz może w telewizję i nie zaśmiecaj bzdurnymi wypowiedziami...
Problem występuje tylko w zimie przy dużym śniegu, taki jak teraz np. Kontrolka abs zaświeca się przy odpalaniu i tak zostaje... po niedługim czasie po ponownym odpaleniu wszystko jest ok. Ztego co wyczytałem na forum to czujniki są napewno ok bo nigdy kontrolka nie włacza się podczas jazdy tylko przy odpalaniu. Więc przypuszczam któryś kabel jest na...
Witam wszystkich. Mam po raz kolejny problem z wytworem francuskiej myśli technologicznej;) Kupiłem za granicą auto jak w temacie, meganka odpalała tylko na plaka, po zgaszeniu i odpaleniu nadal odpalała jeśli postój nie był dłuższy niż 1min. Po sprawdzeniu wszystkich bezpieczników i przekaźników (obok kolumny kierowniczej, pod maską i obok akumulatora),...
Witam !!! Mam problem z odpalaniem meganki po dłuższym postoju (np. po nocy). Meganka 1,4 96 r. z gazem. Instalacja gazowa sprawdzona i podobno wszystko ok. Nie odpala na benzynie a na gazie dopiero po kilku próbach. Jak się już rozgrzeje to chodzi i na gazie i na benzynie. Na benzynie ma taki moment ok. 2000 obr. jak by był wołowaty ale po tej granicy...
odpalać drugie aster odpalać drugie mazda odpalać drugie
listy jednokierunkowe dekoder ncplus schemat centralki zamka
bosch silnik inwerterowy listwa przepieciowa schemat
Programowanie pilota do bramy Splendor Janus Piec włączony, ale nie grzeje - możliwe przyczyny