To jest silnik oparty o MAP więc dawką paliwa steruje podciśnienie i TPS. Ma to LPG?
Witam. Należy sprawdzić czy w wężku jest podciśnienie. Z tego co mi się wydaje to klapka ta służy do gaszenia auta, więc nie powinno być tam podciśnienia. Pozdrawiam
Jest też opcja ,prócz oleju, że przepustnica się zamyka i silnik nie odpali i robi fałszywe podciśnienie jakby popychacze się zawiesiły, ale to też bardzo łatwo idzie sprawdzić.
Jak powstaje celowa nieszczelność to ta wartość spada z tego względu, że silnik zwiększa obroty biegu jałowego (bo dostał powietrza), ale przepustnica jest zamknięta. Dlatego też nie ma szansy na to, że przy nieszczelności na drodze od przepustnicy do grzybków zaworów ssących silnik utrzymał prawidłowe niskie obroty biegu jałowego; no chyba, że ta powstanie...
A jakie podciśnienie wskazuje?
Te reduktory tyle wytrzymują. Polecam zavolaka :) (zavoli zeta n) Jak reduktor puszcza gaz przez podciśnienie to możesz kręcić do upadłego, i to jak najbardziej może być przyczyna nie palenia.
Możesz założyć dowolny trójnik.
Nie, czujnik podciśnienia!
Regulator ciśnienia paliwa lub podciśnienie dają ciała.
Pomiędzy regulator ciśnienia wstaw wakuometr i powiedz jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym.ok.
Nie ma opcji oparów z kolektora tam jest podciśnienie. Ma wyciek paliwa raczej.
Turbo w tym modelu działa na nadciśnienie a nie na podciśnienie i nie ma tam żadnych elektrozaworów
Wiesz co przeczytałem cały post jeszcze raz i zapytam czy ty sprawdziłeś ciśnienie kolektora ssącego na compie i czy sprawdziłeś przewód od map sensor do kolertora ssącego ( taki wężyk od kolektora do czujnika który jest na przegrodzie, kontrolka będzie migać) i wszystkie inne podciśnienie, objawy są podobne
Akumulator sprawny bo jak z niego bezpośrednio podawałem podciśnienie na siłownik to zadziałał muszę jeszcze zmierzyć sterowanie na elektrozawór , wie ktoś może jak to wygląda ? jakich sygnałów się spodziewać ?
No tak, poddajemy działaniu ciśnienia zbiornik i jego uszczelnienia które nie były pod takie zabiegi przewidziane. Jedyny rezultat to zwiększenie ciśnienia w samym układzie co jedynie ściśnie pęcherzyki powietrza ale ich nie wyeliminuje. Odpowietrza się poprzez przewidziane do tego zaworki i to najlepiej wytwarzając na nich podciśnienie dzięki czemu...
Witam!Sprawdż serwo,czy przewód doprowadzający podciśnienie nie jest pęknięty,albo jeżeli ma zaślepkę to czy ona nie wypadła.
Nie mam, to podciśnienie musi być związane z moim problemem, dziś zauważyłem że obroty zawiesiły się na chwile przy 2k a przepustnica była zamknięta stad podejrzenie o powietrze.
No podbija przez podciśnienie i duży przepływ. Nie bardzo widzę w tym tragedii. Jak wraca i nic złego się nie dzieje to olac.
Najważniejsze to podciśnienie to ono jest głównym elementem sterującym turbiną. Zmierz przed elektrozaworem i za i podaj wartości.
Ja bym pomierzyła podciśnienie w kolektorze. Skoro faluje to widocznie jest za mąae i automatycznie obroty chcą być za duże.
Jakie masz podciśnienie w kolektorze ssącym ? odkąd pamiętam powodem zamieszania w obrotach w tym silniku zawsze była nieszczelność na oringach przepustnicy .
A wcześniej tak nie było? Bo jak silnik na wysokich obrotach ma zamkniętą przepustnice to ma wysokie podciśnienie zarówno w kolektorze ssącym jak i w cylindrze zaraz po otwarciu zaworów wydechowych.
Pewno odpiałes przypadkowo czujnik podciśnienia.
Trzeba odpiąć podciśnienie z serva w momencie jak pedał wpada i sprawdzic czy wtedy hamuje. trzeba się będzie zaprzeć obiema nogami, ale da radę.
po około minucie zaczyna chodzić na trzy garki i tak jest aż do zagrania się do 90 stopni. Sprawdzałeś na komputerze czy wypadają zapłony na którymś cylindrze czy silnik nie równo chodzi a tobie się wydaje że chodzi na 3 cylindry? Jeśli faktycznie na którymś cylindrze wypadają zapłony to na nim się skup (świeca , cewka , kabel , wtryskiwacz , wiązka...
A przy filtrze węglowym nie spadły podciśnienia?
to chyba był czujnik wychylenia przepustnicy po wsadziłem w niego śrubokręt płask ii przekręcałem wok€ł własnej osi a on sam wracał spowrotem bez żadnych oporów tylko czułem naciąg sprężyny. Jesli chodzi o ten podmuch czy takie syknięcie to jest to chyba normalne bo jak przepustnice otwierasz to podciśnienie powoduje silnne zassanie powietrza...
Kolego-rozrząd. Sprawdź rozrząd. I ciśnienie w kolektorze ssącym, np. wakuometrem urzywanym dawniej do silników gaźnikowych. Jeśli nie chcesz-Twoja sprawa, jeśli chcesz rady-sprawdź te dwie rzeczy w wymienionej kolejności. Odnośnie rezystancji cewek_nie sygnalizujesz w swoim poście objawów towarzyszących, charakterystycznych dla układu zapłonowego,...
Ja na Twoim miejscu posprawdzał bym wszystkie przewody podciśnienia ;)
Nieszczelność między przepustnicą a głowicą, np pęknięty przewód od podciśnienia, uszkodzone uszczelnienie między przepustnicą a kolektorem, ewentualnie brak/uszkodzony oring na przewodzie podciśnienia wchodzącym w przepustnicę. pozdr
Po pierwsze jak założył ktoś gumowe przewody paliwowe to one się wew rozlatują i guma zatyka wtryski. Po drugie gaz może się ulatniać przez wtryski gazu , lub przez reduktor podciśnieniem.
sprawdż szczelność połączenia kolektora z czujnikiem podciśnienia
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
Kilka lat temu, miałem Megane z tym samym silnikiem tylko coupe. Ten sam problem. Jak opisałeś, to tak jakbym czytał o swoim aucie. Elektrycy samochodowi rozkładali ręce. Żadnych błędów, wszystko sprawne, podmiana czujników nie dawała efektów. Latem jeszcze spoko a w zimie masakra. Czy silnik zimny, czy ciepły, obroty od 1500 do 3000. Dolot szczelny,...
Jeżeli czujnik GM to pasuje z poloneza.
To przewód podciśnienia do Map Sensora.
Dziwne może serwo padło albo przewód podciśnienia i podciśnienia niema?
MAP-sensor jest bardzo istotny . Normalnie w kolektorze masz podcisnienie , im więcej wciska się pedał gazu i otwiera przepustnica to te podciśnienie spada . To informacja że paliwa trzeba podać więcej . Dziura w wężyku to raz że sugeruje dużą dawkę , dwa dostaje się lewe powietrze które może zakłócać pracę na wolnych obrotach .
Zmierz ciśnienie oleju. Rozumiem że kontrolki świecą/żarzą się po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach. Co do obrotów, wyczyścić przepustnicę oraz sprawdzić czy się nie zacina, silniczek krokowy wyczyścić następnie go wysterować/przyuczyć, sprawdzić również stan przewodów gumowych podciśnień
pewno chodzi o przewód podciśnienia wspomagania hamulca
Jedź do gościa niech odzyska czynnik z olejem, zrobi podciśnienie, załaduje odpowiednią ilość oleju, barwnika, gazu, zrobi test ciśnień, sprawdzi klimę na szczelność i będzie po kłopocie. Z całą pewnością to twój fachowiec to kowal a nie mechanik.
silnik nie traci mocy. Gdy mam wcisnięty pedał gazu i hamuje, ja nadal trzymając go, delikatnie mocniej wcisne i zbiera się dobrze. W piątek mam mechanika, stawia na potencjometr gazu lub zawór podciśnienia. Dam znac
Chyba faktycznie pada serwo, chociaż już sam nie wiem. Jak wyciągnąłem zaworek zwrotny to słychać było jak podciśnienie tam było bo dźwięk taki był jakby się butelkę napoju gazowanego odkręciło. Więc ciśnienie trzyma. A może pompa już rady nie daje i puszcza?? Chyba czas już do mechanika odstawić bo sam już pomysłów nie mam.
Więc wiele może być przyczyn mniej lub bardziej wpływających na spalanie. Padnięty termostat znacząco podnosi spalanie, kable i świece też mają duży wpływ. Może jakiś wężyk podciśnienia jest pęknięty np. od map sensora.
Dobra to zacznijmy pokoleji , razem z cewkami tyle że od tylu samochodu , Panowie interesuje mnie czy można wykluczyć pompke paliwa jeżeli po kilku krotnym gaszeniu i odpaleniu auta problem ustępuje na jakiś czas ? Bo chyba uszkodzona pompka by dawała o sobie cały czaś znać ? i czy w zbiorniku powinno być małe podcisnienie ?
One mają 750 obrotów na jałowym, jak masz jakiekolwiek problemy z pracą silnika to sprawdź luz zaworowy, ten silnik ma regulowalny, i jest cholernie czuły na anomalie w jego obrębie. Czujnik podciśnienia jest taki sam jak w oplu, i nie uszkadza się .
marcin , jarciu myśli że ktoś z moderatorów podstawił temat do sprawdzenie wiedzy użytkowników, a tak wracając do tematu to podciśnienie w kotektorze( map) powinno wynosić ok 340.Ten drugi obrazek to co to obraz silnika podszas kręcenie, bo tak wygłąda obroty 340 rpm Dodano po 3 Ja bym się szepił nieszczelności dolotu szczegulnie przy gazie
Witam, posiadam Renault Megane Classic z 1997r, silnik 1,6 8v z jakąś starszą instalacją gazową, nie sekwencja, gaz jest podawany do dolotu powietrzna przed przepustnica. Moim problemem jest spalanie beznyny jeżdżąc na Lpg. Odkąd kupiłem ten samochód miałem taki problem, ale teraz jest coraz gorzej i mnie to denerwuje. Jadąc jakieś 800-900km na gazie...
Witam ponownie. Właśnie wróciłem od kuzyna.Zaczarował moje auto. Naczytałem się , że przy takich objawach ludzie wymieniają różne podzespoły silnika i nawet to nie pomaga. Kuzyn od razu stwierdził ,że coś nie tak z podciśnieniem.Odpiął wężyk z takiej ''tuby'' która umiejscowiona jest przy prawym reflektorze patrząc od strony kierowcy przypiął inny z...
Sprawdź czujnik położenia przepustnicy najpierw. Jak nie to może coś z podciśnieniami nie tak?
Witam, znajomy kupił megane z 96 roku, 1.6 8V 90 KM tylko jestmały problem z silnikiem bo strzasznie kopci na niebieskawo. Na zimnym silniku jest nawet wporządku ale jak sie rozgzeje to na wolnych obrotach i tak mniej więcej do 2,5 tys puszcza dymek i czuć olejem. powyżej tych obotów to już są kłęby dymu. W mojej ocenie to napewno uszczelniacze na zaworach...
Metodą prób, po odłączeniu wtyczki z zaworu który jest po prawej stronie zdjęcia, taki z szarym łebkiem wskoczył mi błąd P0033.Wydaje mi sie iż Zawór ten reguluje podciśnieniem z pompy Vaccum, otwierając przepływ na turbinie. zawór ten po zdjęciu szarego łebka można regulować. Po przyjezdzie z Francji coś musiało być z tym zaworkiem robione gdyż nie...
Czujnik podciśnienia co pokazuje? Bez diagnostyki ani rusz.
poproszę o screeny na pracującym na gazie silniku. Jakie masz ciśnienie gazu? Jak się zmienia w czasie jazdy? Jak zainstalowano reduktor ? Foto spod maski ? Jaka średnica dysz? Może jekieś nieczczelności w dolocie? Pękniety wężyk? Jak podłączone podciśnienie do reduktora ? Itd itd bo przyczyn może być wiele ,ale z pewnością nie usunie ich ręczne grzebanie...
Nie wiem. Robił mi to mechanik który zajmuje się diagnostyką więc myślę że to zrobił. Jutro zamierzam wyczyścić krokowca. Ktoś mi mówił że jest sposób na reset komputera za pomocą takiego sposobu że odłączamy kleme + od akumulatora czekamy około 10 min podłączamy klemę odpalamy auto i bez dodawania gazu niech sobie chodzi z 10-15 min aż wiatrak sie...
Turbina nie musi mieć luzu, żeby olej "puszczała" - tak samo zdarzało się, że turbiny mające luz na wirniku nie powodowały ubytku oleju. Moim zdaniem jeśli te 800zł to zbyt dużo, to jeździć, godząc się na podwyższone zużycie i czekać aż silnik się zachłysnie. Z drugiej strony wyplucie niewielkiej ilości oleju z odmy do butelki też nie jest wyznacznikiem...
Jak wczesniej pisałem te powietrze może brać sie nie tylko z wtrysków bo długim wężykiem podpiąłem zwrot z wtrysków i nie było prawie wcale baniek a jak tylko podepnę do pompy to co chwilę idzie bulka na zwrot do filtra ot co. W pompie tam gdzie podpięty jest powrót z wtryskiwaczy jest założona " zwężka Venturiego " która powoduje podciśnienie wysysające...
W poniedziałek będę po południu dopiero w domu to nagram to o czym pisałeś. Pyclip poza błędem poziomu paliwa nie zgłasza żadnych błędów ale to z powodu emulator poziomu paliwa, tak mi się wydaje. Według mnie też i parametry pracy silnika są ok, ale może się nie znam. Jedynie co mnie zastanawia to korekty długoterminowe, po przyuczenie przepustnicy...
Witam pacjent Megane III 1.5 dci 2009rok Dwa kody błędów przy dynamicznej jeździe https://obrazki.elektroda.pl/1059527600_... Na liczniku wyskakuje komunikat skontroluj wtrysk i po chwili skontroluj układ wydechowy Wymieniłem zaworek sterujący podciśnieniem turbo założyłem po regeneracji i cały czas to samo
Poniewaz nie znalazłem nigdzie odpowiedzi jaki tam jest oring , oraz nie mogłem go zdeinstalować od strony podwozia to użyłem silikony uszczelniając te grzalkę. Na dzis jest ok . Pierwotna przyczyna lewe powietrze , na grzałce podgrzewacza powietrza w kolektorze dolotowym. Temat zamkne za parę dni . Moze ktoś będzie miał ptyania . ----------------------------------------...
Skoro bezwładnościówka odłączyła możliwe że jakiś wężyk podciśnienia spadł. A serio gdzie ty jezdzisz meganą?
To jest pompa podciśnienia, pod nią od strony głowicy jest oring.
Witam!! Wiem, że na ten temat napisano wiele, ale niestety nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Moja Meganka od 2 miesięcy podczas jazdy przerywa dusi się, aż strach nią jeździć. Mam w niej silnik 1.6 75 km. Rocznik 1998 Szukałem dużo po Internecie i właściwie wszystko już przetestowałem. Auto zawsze odpala za pierwszym razem nie ma znaczenia czy silnik...
Auto mi zgłupiało! Wczoraj niskie obroty a dziś wysokie jak w czasie jadzy nogę z gazu zdjąć to obroty zostają na poziomie 2000 i nawet 3000!!! Czasami tylko schodzi na zbyt małe!!! Gdy puknę nogą o pedał gazu stabilizują się (z tych wysokich oczywiście). Byłem u gazownika auto nie wymagało regulacji spalanie rewelka, zwiększył delikatnie mieszanke...
Możesz rozwinąć pkt. 2? Jak silnik ciepły a jest minusowa temperatura otoczenia to też ma takie obroty jak podałeś? O ile pamiętam to w tym silniku są dwa wyjścia sterujące cewkami a cewki połączone są szeregowo w pary - odpięcie jeden z cewek powoduje brak pracy na dwóch cylindrach (1-4 lub 2-3). Więc tego typu sprawdzanie niewiele daje. Masz dostęp...
Cześć. Mam problem. Samochód Megane 3 RS turbo . Borykam sie z brakiem wskazania podciśnienia w kolektorze. Mam drugi taki sam samochód na testy i przez to wiem ze cos nie gra. Są 2 MAPsensory od cisnienia i doladowania turbo. Po podpięciu do torque wskazania cisnienia wynoszą 97kpa wiec atmosferyczne. w drugim samochodzie tak samo. A po uruchomieniu...
Cylinder pierwszy z czwartym i drugi z trzecim mają chodzić. Pierwszy "komplet" z 28 a drugi z 29 pinu sterownika. Dodano po 45 Ja bym podmienił cewkę i pewnie ruszy. Dodano po 2 Jeszce na czujnik podciśnienia zerknij, wężyk cały?
Nie załącza się turbina. Sprawdziłem jest sprawna, zawór podciśnienia również, podciśnienie w przewodzie dochodzącym do zaworu jest. Sprawdziłem napięcie na kostce zaworu i wynosi ok 10.2 volta przy obrotach biegu jałowego tak jak przy 3000 obr/min. Domyślam się że jest to przekaźnik albo inna część instalacji o której nie mam pojęcia. Dlatego proszę...
Nieszczelność przewodu podciśnienia które idzie do serwa, ewentualnie nieszczelność na łączeniu niedaleko pedału. Częste w Renault niestety, u mnie też wystąpiło.
Powodem takiego stanu może być zapchany wężyk podciśnienia, uszkodzony MAP. Podaj dane odczytu komputera na żywo.
Muszą być. Każdy wtryskiwacz powinien mieć oring. Sprawdź czy podłączyłeś wężyk z podciśnieniem z kolektora do czujnika na ścianie grodziowej. Sprawdź czy nie ciągnie gdzieś lewego powietrza.
Nie tam problem, najczęściej w obwodzie czujnika podciśnienia, albo spuchnięty węzyk albo sam czujnik, podchodzi z opla.
Na mój rozum to coś stało się z podciśnieniem. Sprawdź, czy nie pękł przewód do serwa. Dodano po 4 dodatkowo sprawdź cienki przewód wychodzący z grubego przewodu od serwa. Prowadzi on do zaworu wysterowania aktuatora turbosprężarki.
Na benzynie czy na gazie się tak dzieje? Przewód między czujnikiem podciśnienia a kolektorem cały? Masy sprawdzone? Zasilanie rozrusznika? Luzy zaworowe? Kompresja?
Faktem jest że w przypadku zatarcia popychaczy hydraulicznych silnik klepie jak czołg. Popychacze wypełnione są olejem silnikowym i w przypadku zatarcia nie kasują luzu zaworowego. Jakim olejem zalałeś silnik. Jeżeli pełny sysntetyk (rzadszy) radziłbym przejść na półsyntetyk (gęściejszy). No chyba że zatarte są już na amen. Co do falowania to radziłbym...
Sprawdź, czujnik MAP jest na grodzi i przewód podciśnienia, silnik krokowy, czujnik temperatury i powinno chodzić, najlepiej podstaw z drugiego auta
Sprawdź, czujnik MAP jest na grodzi i przewód podciśnienia, silnik krokowy, czujnik temperatury i powinno chodzić, najlepiej podstaw z drugiego auta
podciśnienia założone? map sensor podpięty? zawory kiedy regulowałeś, po założeniu głowicy czy przed?
Nadal proszę o wartość podciśnienia w dolocie na wolnych obrotach. To prosty pomiar a powie wiele o silniku. O zaworach też.
Grand scenic 2 2.0 dCi 150 km błąd df 651 nagły spadek mocy po wykasowaniu błędu auto przejechało ok 150 km i znów błąd wrócił . Może ktoś miał taki przypadek auto po wykasowaniu jedzie normalnie przewód podciśnienia od zaworka turbiny ?proszę o podpowiedź z góry dziękuję za pomoc
Williams zrób tak: JAK USTAWIĆ SILNIK NA GAZIE, szczególnie gdy się nie ma analizatora spalin. Zacznijmy od punktu wyjścia : Silnik MUSI być poprawnie ustawiony na benzynie , właściwe obroty biegu jałowego, sprawny układ zapłonowy, filtr powietrza czysty itp... itd. Co zrobić ? Silnik jest ciepły, pracował na benzynie , przełączamy na gaz. Wstępnie...
Postaraj się sprawdzić przewód (wężyk podciśnienia)do czujnika podciśnienia może być naderwany i kiedy uszasz ostro silnik przesówa się na poduszkach a wtedy wężyk może gubić część podciśnienia a to jeden z najwarzniejszych informacji dla wrysku.(taka usterka występuje bardzo często w megane 1.6).Sprawdz i daj znać.
Trochę kombinuję na zapas. Ale może występować okresowo nieszczelność przy serwomechaniźnie. Np pęknięty przewód podciśnienia itp. Korektor hamowania niby też, ale on w niedużym stopniu wpływa na jakość hamownia.
sprawdź zawór sterujący turbiną. lubią często padać . zamień wężyki podciśnienia i pomiń go na próbę, sprawdź też czy gruszka w turbo pracuje i się nie zacina.. mam to samo auto z tym samym silnikiem , objawy były identyczne.
Auto pali na dotyk, silnik pracuje równo. Mocy nie ubywa. Świece przejrzałem wyglądają ok iskrzy aż miło na każdym garze. nie mam już pomysłu wiec zwracam się do was ;p w tym silniku nie ma chyba cewki tylko aparaty zapłonowe na każdej świecy. te twoje aparaty to cewki każda na świecy. Sprawdź jakie masz podciśnienia i jak pracują sondy lambda przed...
Witam Proszę o pomoc osób które miały podobny problem lub znają się na rzeczy... Przeszukałem forum, auto było u 2 mechaników i nadal to samo... dodam że auto posiada gaz sekwencję, która załącza gaz kiedy silnik osiągnie 37 stopni. jak dawałem auto do zagazowania to problemy już były 1. Pierwszy problem to jest taki że, po odpaleniu zimnego silnika,...
Manio ja juz nie raz trafiłem na taki temat, zle podpiete podcisnienie. Teraz pozostaje przepiac na podcisnienie. Mnoznik odrazu na 1,2 i zrobic autokalibracje. Powinno juz duzo lepiej chodzic.
Kolego ja miałem podobny problem w swoim aucie ale zwiększone było spalanie i samochód gasł także obroty mu falowały a przyczyną było pękniecie rurki Gumowej od podciśnienia przy silniczku krokowym. Może Ci sie przyda http://members.chello.pl/rbanas/renault/... Pozdrawiam
Dobra dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem. Wałki powinny być jak rusek wkładał oraz jak wystawił zdjęcie Pan m789. Już tydzień temu mogłem mieć go złożony lecz ja głupi założyłem tylko pokrywa + rozrząd, a że strzelało ogniem z ssącego to ja go drugi raz rozbierałem myśląc że coś na ch.. złożyłem. Okazało się że łapał przez to lewe powietrze...
Witam Posiadam instalacje opartą na KME: parownik silver z podciśnieniem, Filtr fazy lotnej , czujnik podciśnienia cct6 Wtryskiwacze barracuda, wielozawór tomasetto, filtr fazy ciekłej oddzielnie od parownika VALTEK. Po przejechaniu około 34 tyś. km i 2,5 roku użytkowania odcina mi gaz przy zmianie biegów (przy mocnym przyspieszaniu). Dodam, że filtry...
Jeżeli ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie, odłączyć przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i uruchomić silnik. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 210 ± 20 kPa.(daje przyklad z mojego auta,przy twoim moga byc inne parametry) Jeżeli ciśnienie to jest niższe, należy wymienić regulator ciśnienia paliwa.Jeżeli w dalszym ciągu ciśnienie jest...
Witam, mam pytanie odnośnie mojego renault Megane I Classic. Czy po wyciągnięciu regulatora ciśnienia paliwa z "gniazda" na wyłączonym silniku powinno być słychać jakiś dźwięk tak jakby zasysanie? U mnie żadnego dźwięku, a u mojego brata w samochodzie słychać takie zasysanie dlatego pytam. Mam wrażenie że mój regulator nie trzyma ciśnienia i dlatego...
Pomijając dyskusje na temat iskry zapłonowej, to jakbym czytał o moim aucie. Start chwila i PAH!!! PAH!!! Był padnięty czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym i dawało za dużą dawkę paliwa. Może uszkodził się przy przekładce, może wtyczka uszkodzona. Błąd ortograficzny poprawiłem.
Ja Ci opisałem tylko kody usterek, a nie pisałem, że to jest przyczyną braku mocy! Posprawdzałeś, czy podciśnienia są ok, czy zawór sterujący turbiną działa poprawnie? Najpierw poczytaj o tym w necie, skoro chcesz sam auto naprawiać, następnie zacznij sprawdzać pewne rzeczy i dopiero pisz!
Mam taki pomysł : Po jeździe na gazie ( :) fajnie brzmi) nie gasić silnika tylko zakręcić zawór na butli LPG i poczekać na wypalenie LPG z instalacji ( silnik sam zgaśnie). Potem spróbować odpalić na Pb w celu kontroli czy nadal jest problem z rozruchem. Drugi pomysł jest taki : podczas pracy silnika na LPG zdjąć wężyk podciśnienia z reduktora, przytkać...
megane 1.6 8v silnik K7M problem: samochód nie zapala. sprawdzone: czujnk położenia wału ok 250 Ω czujnik położenia przepustnicy ok czujnik podciśnienia ok rezystancja silnika krokowego ok (nie sprawdzone czy daje napięcie) cewki dobre, są zasilane przekaźniki mocy są zasilane załącza się pompa (nie sprawdzone ciśnienie) spostrzeżenia: nie ma iskry...
Witam serdecznie. Posiadam Megane 1.6 8v i chciałbym uzyskać informacje które pomogą mi w ustaleniu co jest temu pojazdowi. Mianowicie. Jeszcze do nie dawna po odpaleniu auta obroty ładnie spadały do 850 wszystko było cacy zaczeło się od tego że przy każdym podjeździe do skrzyżowania na luzie (wciśniętym sprzęgle) obroty falowały od 1500 do 2500 przy...
Witam, Mam problem z megane scenic 1 - 1.9dti. Auto ma całkowity brak mocy. Turbo oczywiście nie ładuje. Pod kompem brak błędów ( poza jednym związanym z usuniętym immo. ). Co sprawdzono i wiadomo.... Silnik pracuje bdb. Odpala na strzała. Katalizator drożny. Turbo sprawdzone - 100% sprawne. Zawór wastegate sterowany nadciśnieniem z kolektora sprawny....
Witam wszystkich mam ten sam problem błąd p0045 napięcie do konwertera podciśnienia raz 0.3v a raz 2.30v wiązkę całą wyprułem przewody ok tyle że one idą nie do ECU tylko do modułu UPC pod maską . Czy jest możliwe że UPC padło? Może ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem silnik chodzi w trybie awaryjnym. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
Witam wszystkich. Ostatnio pisałem na forum post o mojej megane która nie chciała wkręcić się w obroty(https://www.elektroda.pl/rtvforum... wyczyściłem EGR i tymczasowo problem znikł auto jeździło normalnie, nie kopciło, nie szarpało, ogólnie nie było żadnych problemów aż do dziś gdy wracałem z trasy. Auto na początku zaczęło...
czujnik podciśnienie renault megane volvo podciśnienie podciśnienie mercedes
warto uruchamia makro pompa głębinowa uszkodzona passat zapalniczka
naprawa obudowy kolumny głośnikowej swiatlo pozycyjne punto
Stukanie zaworów i dymienie w Peugeot Partner - przyczyny i diagnostyka Klejenie szczotki węglowej - czy to możliwe?